Miten heitän miehen ulos?

KKKKKKKKK

Siinähän se kysymys tulikin. Ollaan siis erottu ja mies ei ole tehny elettäkään etsiäkseen uutta asuntoa. Vätystelee vielä siis minun kämpässäni, enkä jaksaisi katsella enää hetkeäkään. Sanoo ettei uutta asuntoa saa ihan heti, mutta minun puolestani menköön vaikka kadulle asumaan.
Oletteko antaneet jotain aikarajoja, milloin on lähdettävä? pakanneet tavaroita toisen puolesta? ottaneet kylmästi avaimen pois?

14

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä hyysää

Tarvittaessa soita poliisit paikalle ja kerro heille että mies ei suostu lähtemään. Anna hänelle päivä aikaa kerätä kamansa, jos hän ei tee sitä itse niin heitä ne pihalle kaveriesi kanssa ja peittele asiallisesti jonkun halvan muovin alle. Kerro hänelle suoraan että ette ole enää yhdessä ja hän ei voi jäädä asuntoosi enää hetkeksikään.

• Ukko ulos ja heti

Kun se on pois kotoo niin vaihdata lukot. Sitten tavarat pihalle muovin alle ja soitto ukolle mikä on tilanne. Kaveri olis hyvä olla todistamassa jos ukko rupee hajottaan paikkoja tai rähjäämään.

• Exän majoittanut

Ottaen huomioon, että tuo on kuitenkin entinen siippasi.
        Neuvonantaja voisi itse koittaa hankkia asunnon vuorokaudessa ja jos ei onnistu, niin hyvää yötä pikku pakkasessa kokeeksi- muovi lienee kohdallasi tarpeeton lisävaruste.
        Jos ukko on vuosia nurkissa pyörinyt, ei kai pari viikkoa paljon paina.
        - Ollaan ihmisiksi-

• ..................

Olipas siinä taas lapsellinen ja uhmakas kommentti/"neuvo"...

• lellulellu

Onko se mies virallisesti kirjoilla asunnossasi ? Jos on niin hän asuu laillisesti niin kauan kuin hankit hänelle häädön, jos ei suosiolla muuten lähde. Jos kannat tavarat pihalle tai vaihdat lukot, mies voi soittaa poliisit.

Jos mies ei ole kirjoilla, voit kantaa tavarat pihalle, pyytää avaimen takaisen ja soittaa poliisit paikalle.

• riksraps

jos on kirjoilla osoitteessa ei häätö onnistu kuin virallista tietä. Haetaan oikeudelta. jos ominpäin tavaroita ja ukkoa ulos heivaat tulee syytteitä ropisemalla heitteillejätöstä omankäden oikeuteen.
        Näin se menee eli mieluummmin sovussa...

• Natu Karttu

tuo uusi urho asuntoosi ja levittäydy lavetille sille uudelle. Vanha lähtee varmasti....

• ????????

Olisiko niin, että mies joko odottelee, että mieli muuttuisi tai sitten ero on ottanut sen verran koville, ettei saa aikaan mitään? Mulle meinasi käydä tuo perimmäinen, vaikka halusinkin nopeasti muuttaa pois.

• KKKKKKKKKKKKKKKKK

Mies ei asu minun luona virallisesti, eli kirjoilla on muualla.
        Vaikuttaa siltä ettei hän ota koko eroa tosissaan, ei usko että ihan oikeasti olen heittämässä häntä pihalle. Yritin asiasta keskustella, pakkasin jopa osan hänen tavaroistaan, mutta ilmoitti ettei ole lähdössä minnekkään.
        Viikon verran meinasin antaa sille aikaa ja sitten saa lähteä jollakin keinoin menemään.

• kylmäkallet

Jos kerran olette asuneet yhdessä voitko noin vaan heittää kaikki hyvät hetket ulos ovista ja ikkunasta siinä silmänräpäyksessä.
      Olet kyllä outo itsekäs pikku paskiainen sanoisin (asian haaroja paremmin tuntematta ... mutta kuiteskin)

• Hohhohoijjaa

Asian haaroja paremmin tuntematta ei oikeastaan kannata sanoa mitään siihen, miksi hänet haluan ulos. Olemme eronneet, joten lienee normaalia että vaihdamme myös osoitteet erilleen?
        Eron syitä en täällä ala puimaan, mutta kyse on nimenomaan siitä mitä mies on tehnyt. Silmänräpäyksessä ei ole lähdössä mitään ulos ovista eikä ikkunoista, koska tämä ero ei ole mikään pari päivää sitten julki tuotu asia, vaan olemme eronneet jo hyvän aikaa sitten.

Montako kuukautta pitäisi sitten antaa miehen lojua nurkissa ja odotella että lähtee, jotta pääsen jatkamaan omaa elämääni? Ymmärrän kyllä sen, ettei asunnon saaminen vuorokaudessa tai viikossakaan ole niin vain mahdollista, mutta hänellä on aikaa ollut ihan riittämiin ja toiseksi, hänellä on jokatapauksessa paikkoja minne voi mennä siksi aikaa että löytää oman asunnon, kadulle hän ei jää, siitä olen varma.

• niihh....
        Hohhohoijjaa kirjoitti:

Asian haaroja paremmin tuntematta ei oikeastaan kannata sanoa mitään siihen, miksi hänet haluan ulos. Olemme eronneet, joten lienee normaalia että vaihdamme myös osoitteet erilleen?
        Eron syitä en täällä ala puimaan, mutta kyse on nimenomaan siitä mitä mies on tehnyt. Silmänräpäyksessä ei ole lähdössä mitään ulos ovista eikä ikkunoista, koska tämä ero ei ole mikään pari päivää sitten julki tuotu asia, vaan olemme eronneet jo hyvän aikaa sitten.

Montako kuukautta pitäisi sitten antaa miehen lojua nurkissa ja odotella että lähtee, jotta pääsen jatkamaan omaa elämääni? Ymmärrän kyllä sen, ettei asunnon saaminen vuorokaudessa tai viikossakaan ole niin vain mahdollista, mutta hänellä on aikaa ollut ihan riittämiin ja toiseksi, hänellä on jokatapauksessa paikkoja minne voi mennä siksi aikaa että löytää oman asunnon, kadulle hän ei jää, siitä olen varma.

Siinä tapauksessa tavarat pihalle ja uudet lukot oviin.
        Ei kait siinä muu auta, jos puhe ei mulukun päähän mene.

• ngdjmtr
        Hohhohoijjaa kirjoitti:

akka.toivottavasti jäät yksin

• Anonyymi

Niinpä!
      Ukoista ei tahdo päästä eroon ja meinaa vielä että minun omaisuutta omistaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe