Loppiainen

Miten aiotte viettää sen?

Itse en varmaan juuri lähde mihinkään kun melkein kaikki paikat on kiinni, eli nettiä ja muuten vaan oleskelua. Voisi kävellä ulkona myöskin eli samaa mitä teen muulloinkin.


Ohimennen mainiten tänään sain taas huonoja uutisia, eräs pidemmän aikaa minulle mielenkiintoa osoittanut nainen paljastui varatuksi. No ei siinä auta kuin unohtaa taas ja katsella muualle. Tosin alkaa käydä jo tavaksi se että on aina varattu...

33

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      Luen Straussin Pelimiesopasta, taas jonka lainasinkin kirjastosta. Huomenna voinkin käydä juoksemassa lukemisen jälkeen, ja on saunakin vielä.

      Ohimennen, eilen tuli uusi sinkku nainen faceen ystäväkseni, ja tänään vielä toinen uusi nainen. Korostan että he ovat nähneet jossain minut tarpeeksi mielenkiintoisena että tekivät näin aloitteen, myöskään siska-lookkini ei ole heitä estänyt näkemästä minua sexynä miehenä ;)

    • Ei se satu

      ja opiskelua. Nyt on hyvä vire päällä, lepo teki hyvää. Heräsin aamulla 4:30 kirjoittamaan ja toivon, ettei inspiraatio häviä.

      • eATMe fade

        eATMe yrittää olla salainen agentti ja miinustelee näitä. hahaa. stealth-miinustelusi on läpinäkyvää.


      • Critical massi

        Toivon mukaan kirjoitat ruokareseptejä etkä mitään muuta koska kirjoitustaitosi ja mielikuvituksesi ovat aika heikonlaiset.


    • ........

      En edes tiedä minkä takia loppiaista vietetään. Eikä kiinnostakaan.

      • 6+1

        Joo, itsekin piti ihan wikipediasta katsoa että mikä pyhä se tuo loppiainen oikeastaan on. Ilmeisesti sitä pitäisi olla uskovainen tai tarpeeksi vanha että tuollaisen pyhän tietää.


    • Ei noin

      Sinun elämäntarinasi? Kurjaa.

      Mä olen tänään ihan vaan kotona, nettaan ja katson telkkaria. Huomenna varmaan salille ja pitäisi jotain sosiaalista aktiviteettia olla tuon uuden naistuttavuuden kanssa päivällä.

    • allmächt'ge jungfrau

      Miten se sanonta menikään? "Jos ei ole heilaa loppiaisena, niin sinulla ei mitä ilmeisimmin ole heilaa juuri nyt"?

      Oleskelua minullakin... pitäisi viimeinkin lukea yksi myöhässä oleva kirjastokirja loppuun.

      • En vihjaa mitään

        Ai se "how to seduce a man in Internet message board for dummies" kirjanen?

        :D


      • allmächt'ge jungfrau
        En vihjaa mitään kirjoitti:

        Ai se "how to seduce a man in Internet message board for dummies" kirjanen?

        :D

        Pahus, sekin vielä. Tämä oli tämä "How to Make an Entire Message Board Love and Respect You in 101 Easy Steps". Ei toiminut.


      • En vihjaa mitään
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Pahus, sekin vielä. Tämä oli tämä "How to Make an Entire Message Board Love and Respect You in 101 Easy Steps". Ei toiminut.

        Johtunee siitä että vaihdat viestejä aika paljon ihmisen kanssa joka muuta boarddia ei miellytä.


      • allmächt'ge jungfrau
        En vihjaa mitään kirjoitti:

        Johtunee siitä että vaihdat viestejä aika paljon ihmisen kanssa joka muuta boarddia ei miellytä.

        Oho. Täällä pitäisi ehkä olla sticky-viestinä etikettiohjeet kaikista asioista, joita ei saa tehdä tai sanoa ilman palstamafian lupaa? Muuten joku voisi erehtyä luulemaan, että tämä palsta on keskusteluja varten.


      • Board Master
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Oho. Täällä pitäisi ehkä olla sticky-viestinä etikettiohjeet kaikista asioista, joita ei saa tehdä tai sanoa ilman palstamafian lupaa? Muuten joku voisi erehtyä luulemaan, että tämä palsta on keskusteluja varten.

        Täällä on yks sellanen mustalammas, jota ei saa noteerata, en kerro kuka, mutta en vihjaa mitään ,(o)--


      • En vihjaa mitään
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Oho. Täällä pitäisi ehkä olla sticky-viestinä etikettiohjeet kaikista asioista, joita ei saa tehdä tai sanoa ilman palstamafian lupaa? Muuten joku voisi erehtyä luulemaan, että tämä palsta on keskusteluja varten.

        Sinähän se yritit saada koko palstan rakastamaan ja kunnioittamaan sinua.


      • allmächt'ge jungfrau
        En vihjaa mitään kirjoitti:

        Sinähän se yritit saada koko palstan rakastamaan ja kunnioittamaan sinua.

        Nyyhkis. No onneksi ei jää ketään kaipaamaan ainakaan.


      • allmächt'ge jungfrau
        Board Master kirjoitti:

        Täällä on yks sellanen mustalammas, jota ei saa noteerata, en kerro kuka, mutta en vihjaa mitään ,(o)--

        Ei ole reilua jättää tuollainen kryptinen välimerkkivihje ilman mitään tulkintavinkkejä! (Ellei se ole jokin monimutkainen hymiö jota en tajua...)


      • 646aq234w65aQ356AW3Q
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ei ole reilua jättää tuollainen kryptinen välimerkkivihje ilman mitään tulkintavinkkejä! (Ellei se ole jokin monimutkainen hymiö jota en tajua...)

        se on yksisilmäinen karhu lasipöydällä pöydän alta katsottuna


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Nyyhkis. No onneksi ei jää ketään kaipaamaan ainakaan.

        Nyyh. AT-pojat kiusaavat! Sitten et enää ole puolustamassa.

        Ja miten me menemme naimisiin jos poistut palstalta?


      • allmächt'ge jungfrau
        646aq234w65aQ356AW3Q kirjoitti:

        se on yksisilmäinen karhu lasipöydällä pöydän alta katsottuna

        Hmm. Olen nyt laittanut magneettitaululle eri epäiltyjen valokuvia ja kirjoittanut (kätevällä ajatusviivalla yhdistäen) "yksisilmäinen karhu?" ja "lasipöytä?!", mutta Board Masterin henkilöllisyys ei ole vielä selvinnyt. Voisiko millään saada lisää vinkkejä?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Nyyh. AT-pojat kiusaavat! Sitten et enää ole puolustamassa.

        Ja miten me menemme naimisiin jos poistut palstalta?

        Haa! Tuo "How to Seduce..." -kirja yhdistettynä "Mantrapping Skills for a Moderately Pointless Marriage of Convenience" -teokseen selvästi toimii.

        Tässä näyte opituista viettelytaidoistani: http://www.youtube.com/watch?v=nTRTXhX0ee4


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Haa! Tuo "How to Seduce..." -kirja yhdistettynä "Mantrapping Skills for a Moderately Pointless Marriage of Convenience" -teokseen selvästi toimii.

        Tässä näyte opituista viettelytaidoistani: http://www.youtube.com/watch?v=nTRTXhX0ee4

        Saanko sen blondin?


      • Board Master
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hmm. Olen nyt laittanut magneettitaululle eri epäiltyjen valokuvia ja kirjoittanut (kätevällä ajatusviivalla yhdistäen) "yksisilmäinen karhu?" ja "lasipöytä?!", mutta Board Masterin henkilöllisyys ei ole vielä selvinnyt. Voisiko millään saada lisää vinkkejä?

        Sanotaan nyt vaikka että kun keskiyöllä loppiaisen aikaa hieroo nokkosia nänneihinsä niin näkee wc-pöntön heijastuksissa tulevan siippansa siskon miehen.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Saanko sen blondin?

        Olin röyhkeä ja oletin että boardmasterin mukaan olet vietellyt minut.

        Joten haluaisin tietää superneitsyt heräsinkö vierestäsi aamulla?


      • allmächt'ge jungfrau
        Board Master kirjoitti:

        Sanotaan nyt vaikka että kun keskiyöllä loppiaisen aikaa hieroo nokkosia nänneihinsä niin näkee wc-pöntön heijastuksissa tulevan siippansa siskon miehen.

        Huoh. Kuka tämän mysteerin on kirjoittanut? Nokkosia, vessanpönttöjä? Näissä johtolangoissa ei ole tolkun häivää!


      • työtön ATM
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Huoh. Kuka tämän mysteerin on kirjoittanut? Nokkosia, vessanpönttöjä? Näissä johtolangoissa ei ole tolkun häivää!

        Se ole minä!!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Olin röyhkeä ja oletin että boardmasterin mukaan olet vietellyt minut.

        Joten haluaisin tietää superneitsyt heräsinkö vierestäsi aamulla?

        Hulluko olet?! Minä olen myymässä itseäni korkeimmalle arvonimelle. Minä nukun kuule lukitussa tornissa.


      • Reipas Poikamies
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hulluko olet?! Minä olen myymässä itseäni korkeimmalle arvonimelle. Minä nukun kuule lukitussa tornissa.

        Jos tuon motskarillani vähän dynamiittiä sen tornisi juurelle ;)


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Hulluko olet?! Minä olen myymässä itseäni korkeimmalle arvonimelle. Minä nukun kuule lukitussa tornissa.

        Mulla on kilpailija! Ei tämä ole reilua! Ei sullakaan ole kun yksi palstalla ja yksi live-elämässä!


      • allmächt'ge jungfrau
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Jos tuon motskarillani vähän dynamiittiä sen tornisi juurelle ;)

        Varo ettei motskari putoa vallihautaan!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla on kilpailija! Ei tämä ole reilua! Ei sullakaan ole kun yksi palstalla ja yksi live-elämässä!

        Niitä on kuule aika monta! Minä olen sinun lisäksesi saanut jo yhden kosinnan tänään. Kuinka monta SINÄ olet saanut?


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Niitä on kuule aika monta! Minä olen sinun lisäksesi saanut jo yhden kosinnan tänään. Kuinka monta SINÄ olet saanut?

        Nolla?

        Mutta sain suukon aamulla. Se pelasti päivän.


    • työtön ATM

      Himassa oleskelen ja postailen totuuksia Suomi24:ään ja muille forumeille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe