Asun opiskelija-asuntosäätiössä yksiössä. Tänään irtisanoin autopaikkani, kun ei ole enää autoa ja puhelimitse pyysivät autopaikan avaimen palauttamista isännöitsijälle. Ongelmana on, ettei mulla ole enää kyseistä avainta eli olen jotenkin onnistunut hukkaamaan sen...Jep olen idiootti. Paljonkohan tulee maksamaan kun joutuvat teettämään uuden avaimen?
Hukkasin autopaikan avaimen!
5
2912
Vastaukset
- KMF
Jos se on sellainen melkein littana "peltiavain" niin ei kyllä monta centtiä maksa. Lukkokaan ei maksa paljon mitään jos sen vaihtaa. Mullakin katosi avain mutta meillä oli tosi hyvä huoltomies jolla oli ainakin kolme laatikkoa niitä avaimia. ei tarvinnut kauan hakea kun löytyi sopiva.
- se on herrassa
joku tietää jonkun toisen tahon pulolesta mitä tuollainen avain josta ei ole tietoa millainen voisi maksaa?
Veikkaampa kuitenkin 10-70 egee.- jeessnäin
Häh, täältä kyselet tollasia ;D Ehkä soitat vaan sinne toimistoon ja kyselet miten menetellään. Toki voihan sitä aikaa täälläkin tällätavalla pelata.
- miten on
tolpasta lähtee virtaa kahteen autopaikkaan, joten pyydät tietenkin viereisen autopaikan haltijaa lainaamaan avainta ja teetät uuden avaimen liikkeessä.
- Kievari2
Vanhan mallisen (toinen puoli kupera, messinkinen) Abloy-merkkisen avaimen teettäminen on 5-8€..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719