Avioliitto ulkomaalaisen kanssa

Kairon kukka

Kertokaa hyvät sisarukset miten pääsen eroon ulkomaalaiseta aviomiehestäni joka lyö ja hakkaa mikä sielu sietää, ottaa rahani, uhkailee kaikella mahdollisella tavalla, uhkailee ystäviäni jne. Henkinen väkivalta on myöskin aikamoinen.

17

1246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidäpuolesi

Seuraavaksi pohdit ammattilaisten kanssa, mitä seuraavaksi
      - lääkäriin
      - poliisille
      - asunnonhakuun
      jne.

• pidäpuolesi

ja laitat tietty avioeron vireille.

• Kairon kukka
        pidäpuolesi kirjoitti:

ja laitat tietty avioeron vireille.

Laittaisin heti avioero vireille, mutta sitten meneteän varmasti omaisuuteni ja siitä juuri mieheni on kiinnostunut. Hän on oikea onnenonkija, mutta miten saisi sen todistettu?

• pidäpuolesi
        Kairon kukka kirjoitti:

Laittaisin heti avioero vireille, mutta sitten meneteän varmasti omaisuuteni ja siitä juuri mieheni on kiinnostunut. Hän on oikea onnenonkija, mutta miten saisi sen todistettu?

Jos maallinen omaisuutesi on sinulle tärkeämpi, kuin oma turvallisuutesi, niin omahan on asiasi. Ei kellään ole poppakonsteja auttaa sinua säilyttämään omaisuutesi henkesi lisäksi. Olisit tehnyt avioehdon! Kai sentään olet käynyt pahoinpitelyitten jälkeen lääkärissä?

Kuinka kauan olet ollut naimisissa? Onko miehelläsi pysyvä oleskelulupa? Onko teillä yhteisiä lapsia? Migrin tyypit saattavat pystyä sinua avittamaan, mutta se riippuu monesta asiasta.

• Kairon kukka
        pidäpuolesi kirjoitti:

Jos maallinen omaisuutesi on sinulle tärkeämpi, kuin oma turvallisuutesi, niin omahan on asiasi. Ei kellään ole poppakonsteja auttaa sinua säilyttämään omaisuutesi henkesi lisäksi. Olisit tehnyt avioehdon! Kai sentään olet käynyt pahoinpitelyitten jälkeen lääkärissä?

Kuinka kauan olet ollut naimisissa? Onko miehelläsi pysyvä oleskelulupa? Onko teillä yhteisiä lapsia? Migrin tyypit saattavat pystyä sinua avittamaan, mutta se riippuu monesta asiasta.

Kiitos että vastasitte! Kyllä turvallisuuteni on tärkeä, mutta vaikka tekisn mitä niin mieheni EI suostuu lähtemään ja todennäköisesti tulee vainoamaan minua.Olette oikeassa. Haluaisin uuden elämän ilman jokapäiväistä pelkoa ja yritän tehdä kaikkeni että myöskin saisin sen ilman hengenlähtö. Lääkäri on todistanut väkivallan jäljet. Onko kellään samantapaisia tarinoita ja missä tarinat päättyisivät onnellisesti ja on päästy miehestä eroon? SE ei ole nimittäin helppoa vaikka tahto olisi.

• wevwev
        Kairon kukka kirjoitti:

Kiitos että vastasitte! Kyllä turvallisuuteni on tärkeä, mutta vaikka tekisn mitä niin mieheni EI suostuu lähtemään ja todennäköisesti tulee vainoamaan minua.Olette oikeassa. Haluaisin uuden elämän ilman jokapäiväistä pelkoa ja yritän tehdä kaikkeni että myöskin saisin sen ilman hengenlähtö. Lääkäri on todistanut väkivallan jäljet. Onko kellään samantapaisia tarinoita ja missä tarinat päättyisivät onnellisesti ja on päästy miehestä eroon? SE ei ole nimittäin helppoa vaikka tahto olisi.

No eipä tuosta tarinasta nyt enää onnellista saa, mutta toki moni on päässyt vainoavasta miehestä myös eroon. Kaikenlaista voi tapahtua. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että haet täältä uskollesi vahvistusta. Jotta vakuuttuisit siitä, että kaikki menee lopulta hyvin. Sellaisia takeita ei valitettavasti ole, kuten hyvin tiedät. Vähän samaan tyyliin tällä palstalla moni suhdetta aloitteleva hakee uskolleen vahvistusta, usein jopa haluamatta kuulla minkään muunlaisia kuin positiivisia kokemuksia. Sellainen oman sokean uskonsa douppaaminen tietenkin on vain itsensä huijaamista. Sinä et varmaankaan ole niitä, mutta tällainen paralleeli väistämättä tulee mieleen. Joten: käyttäkää enemmän järkeä ja vähemmän uskoa näissä asioissa.

• 9+19

Jos miehesi on muslimi todennäköisyys hän vainoaa sinua vuosienkin päästä on suurempi kuin ei-muslimin ollessa kyseessä.

• Njööhh

Eihän tuo voi olla totta. Vain suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia palstan naisien mukaan. Kaikki ulkomaalaiset ovat komeampia, älykkäämpiä ja hyvätapaisempia kuin yksikään suomalainen mies, poislukien palstan naisten isät ja veljet.

• uskokaa jo

Miten Rakas Wastonin kirjotukset pitää paikkaansa. Seurustelu on ihanaa ,mutta avioliitto helvettiä.

• ++00++

Selvitä seuraavat asiat: Jos ei ole lapsia niin erosi tulee olemaan astetta helpompi. Onko miehelläsi pysyvä oleskelulupa Suomessa vai ei? Jos on pysyvä oleskelulupa niin avioero ja lähestymiskielto.
      Tee pahoinpitelyistä rikosilmoitus vaikka tuntuisi, että henki lähtisi. Vaikka on pysyvä oleskelulupa miehesi voidaan karkoittaa mahdollisen tuomion jälkeen.
      Onko teillä avioehto?. Jos ei ole niin Suomen lain mukaan omaisuus/ velat ja varat) menevät puoliksi.
      Onko sinulla oma pankkitili. Poista mieheltäsi käyttöoikeus pankkitiliisi. Kirjoita Migrille pyyntö peruuttaa oleskelulupa. Siihen liitteeksi pahoinpitely asiakirjat. Hae uusi asunto vaikka väliaikaisesti jos omistatte asunnon. Onko teillä määritelty kumman maan lakia noudatetaan avioerotilanteessanne?

• Kairon kukka

Kiitos asiallisesta vastauksesta!:)

• 364ys
        Kairon kukka kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta!:)

itse olen nyt saanut Luojan kiitos elellä ihan rauhassa kuukauden verran täällä uudessa asunnossani. Pelko on tosin osittain jäänyt, mutta joka päivä on parempi olo.

• Kairon kukka
        364ys kirjoitti:

itse olen nyt saanut Luojan kiitos elellä ihan rauhassa kuukauden verran täällä uudessa asunnossani. Pelko on tosin osittain jäänyt, mutta joka päivä on parempi olo.

Olitko /oletko naimisissa väkivaltaisen miehen kanssa? Kerro miten pääsit pois?

• klsdspdj

Lähde pois äläkä kerro mihin menet. Jos olet työssä, niin pyydä virkavapaata tai lääkräiltä sairaslomaa. Älä missään tapauksessa enää neuvottele miehen kanssa, vaan pyydä viranomaisia tekemään se puolestasi.
      Itse pääsin eroon ulkomaalaisesta aviomiehestäni nopeasti. Pari viikkoa vihkimisen jälkeen mies meni kihloihin toisen suomalaisen naisen kanssa eli minä pistin eron vireille. Sen jälkeen äijästä en mitään kuullut, koska oli niin umpirakastunut siihen toiseen.
      Kymmenen vuoden kuluttua äijä tosin laittoi sähköpostin kyselläkseen vointiani:-)

• Kairon kukka

Lähtisin pois, mutta sitten joudun lähtemään omasta omistusasunnosta ja se olisi väärin. Asunto on minun - eikä hänen! Mahtaako enää sitten olla mitään jäljellä. Tuskin. Onpa sinullakin tarina. Sinun mies täyisi huijari- ihan niin kun minun. Onko muita kanssasisaria ? Tottakai ymmärrän nyt kuinka tyhmä minä olin, mutta täytyy kuitenkin muistaa että onhan niitä onnellisisa avioliittojakin ulkomaalaisen miehen kanssa olemassa. Minulla vaan oli huono tuuri:(

• buhahahahaaa

jokainen vähänkään älyllä varustettu tietää hakeutua viranomaisten juttusille ja neuvoille. Sen sijaan että kyselis neuvoa pahaan tilaanteeseen rasistien ylläpitämällä keskustelupalstalla buahahahahaaaa

• Kairon kukka

Ole ystävällinen ja kirjoita jossain muualla! Vain asialliset kirjoitukset, kiitos!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      33
      5108
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      268
      4952
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4446
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      68
      2422
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      26
      1798
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1532
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1470
    Aihe