Sunnuntain avautuminen

Ylijäämämies

Mikä meni pieleen...
Miksi tähän päädyttiin. ENkä takoita että maailiviivalle, ainakaan vielä,.

10

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tertert

      Mene psykologin juttusille niin ehkä selviää.

    • Hjömm

      No sinä sen varmaan paremmin tiedät kuin me. Emme me tiedä mitä ja miksi sinulle on tapahtunut.

    • vaan kovin

      On se niin hienoa kun miehet osaavat puhua tunteistaan.

    • Kävin äsken eräällä deittisivustolla jossa minulla on ilmoitus siis muu kuin tämä, niin ihmetytti yksi asia...
      Viestejä oli tullut vajaa 270 ja flirttejäkin vajaa 40, kaikki eri naisilta. Pisti kyllä miettimään onko edes todellista... Kun itse en ole laittanut ainuttakaan flirttiä enkä viestiä. Joka tapauksessa en millään pysty vastaamaan kaikille, taidan vain lukea ne. Mutta tässäkin on urakkansa.

      Mutta siis ihmettelen kyllä asiaa kovasti... Pieni epäluulo kyllä heräsi siitä että ei voi olla totta, vai voiko?

      • Uskomatonta!

        Oliko sinulla kuvaa? Oletko tosi komea mies?

        En voi ymmärtää miten mies voi saada noin paljon responssia.

        Pieni pyyntö: raportoithan sitten tarkemminkin millaisia viestejä on tullut ja miten viesteily etenee eri naisten kanssa. Tämä on tärkeää empiiristä materiaalia palstalla.


      • Uskomatonta! kirjoitti:

        Oliko sinulla kuvaa? Oletko tosi komea mies?

        En voi ymmärtää miten mies voi saada noin paljon responssia.

        Pieni pyyntö: raportoithan sitten tarkemminkin millaisia viestejä on tullut ja miten viesteily etenee eri naisten kanssa. Tämä on tärkeää empiiristä materiaalia palstalla.

        Ei ole kuvaa ja viime yönkin aikana tuli 2 viestiä lisää.
        Suurin osa viesteistä on tullut muualta kuin suomesta, kun se on kansainvälinen deittisivusto. Mutta lähinnä euroopasta noita viestejä on tullut vain. Ruotsalaisia on paljon.
        Mutta en ole varma onko nuo viestit edes todellisia, kun pitäisi maksaa että pääsee lukemaan niitä.
        Tilakin on loppu, 20 vanhinta viestiä roskiin suoraan.


      • 7457457457
        itmies kirjoitti:

        Ei ole kuvaa ja viime yönkin aikana tuli 2 viestiä lisää.
        Suurin osa viesteistä on tullut muualta kuin suomesta, kun se on kansainvälinen deittisivusto. Mutta lähinnä euroopasta noita viestejä on tullut vain. Ruotsalaisia on paljon.
        Mutta en ole varma onko nuo viestit edes todellisia, kun pitäisi maksaa että pääsee lukemaan niitä.
        Tilakin on loppu, 20 vanhinta viestiä roskiin suoraan.

        Taas yksinäistä miestä kusetetaan.2


      • 7457457457 kirjoitti:

        Taas yksinäistä miestä kusetetaan.2

        Se on kyllä vaihtoehto että rahastus on palvelulla mielessä, mikä varmaan on myöskin totuus.


    • Ei noin

      No mulla oli ihan hyvä päivä.

    • maaliin

      maaliviivalle on matkaa, jos se onkin se pelottava. Tai jos sinne tahtoo niin, että jännittää ihan liikaa. Ja sitä paitsi eihän sinne ole yksin kiva mennä. Pyysitkö häntä mukaan, minnekkään?

      Tai kerroitko, että tahtoisit maaliviivalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe