Tuleeko suhteesta mitään, jos se alkaa seksillä?

5+2

Kyselisin mielipiteitä herrashenkilöiltä, joita täällä varmaankin riittää:). Onko nyt näin, että jos ensimmäisellä tapaamiskerralla päätyy kiinnostavan miehen kanssa vällyjen väliin, niin suhde on tuhoontuomittu heti alkuunsa? Onko teillä ikinä alkanut suhde, vaikka seksi olisikin ollut heti kuvioissa? Vai oletteko menettäneet heti kiinnostuksenne, eikä kunnioitusta naista kohtaan enää löydy?

Tapasin todella mukavan miehen tuttavan kautta, ja harmittaa, kun lähtökohdat olisivat varmasti olleet lupaavat, mutta aamulla herättiin samasta sängystä. Onko nyt näin, että kannattaa vain unohtaa tämä kyseinen mies, vaikka se vaikeaa onkin? Ei ole ottanut yhteyttä, vaikka numeroni omistaakin. En kyllä itsekään varmasti kovin kiinnostunutta kuvaa aamulla antanut, kun harmitti niin paljon.

Ainakin tästä tapauksesta oppii sen, että seuraavan kerran, jos tuntuu, että toinen henkilö on jotain aivan erityistä, niin täytyy pitää jalat ristissä.

Mikä on sopiva aika seksille, kun on tutustumisvaiheessa, vai määrittyykö se tapauskohtaisesti? kertokaa miehet.

285

28066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi täällä olla niukemmin, mutta...

      Omat suhteet on yhtä vaille kaikki alkaneet siten että seksiä on ollut ensimmäisellä 'oikealla' treffikerralla, eikä se ole kumppanin arvostamiseen tai suhteen haluamiseen vaikuttanut, ainakaan negatiivisesti.

      Jos too mies on ollut pelkästään seksiä vailla, niin siinä tapauksessa tuo kohtuullisella todennäköisyydellä oli sitten siinä, suhteen voi unohtaa, panokaveriksi voisi päästä, ainakin nyt. Ja jos ei ollut vain seksin perässä, niin sitten mitä tahansa voi(si) tapahtua. Ehkä sun tarttis olla hiukan aloitteellinen nyt, vaikka miehellä numerosi onkin ja voisi aatella että se olis aloitteellinen...

      Kai too seksi määrittyy ain tapauskohtaisesti, kaksi erilaista ihmistä kohtaa, siinä on jo ihan liikaakin mahdollisia muuttujia, puhumattakaan kaikesta muusta mikä vaikuttaa tuohon asiaan.

      Omasta vinkkelistä pikaisesti heitettynä.

      • prinsessa sängyssä

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .


      • kunhan funtsin
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        Vastaavasti myös naisista löytyy huonoja petikumppaneita, pidetään sekin mielessä.. Jotenkin hämää että useimmiten korostetaan miehen taitavuutta/taitamattomuutta sänkyhommissa. Ja jos sänkyyn menee kaksi ihmistä jotka ovat täysin tutkalla toistensa fiiliksistä... aikamoista sähellystä se vaan on.


      • Ihminen sängyssä
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        Aika matalalla mennään elämässä silloin, että jos seksi ei suju niin ei voi suhteesta tulla mitään.. Tuolla asenteella ei hirveän onnellista elämää kyllä tule saamaan missään vaiheessa, mutta itsehän ihmiset päättää mitä tekee niin en myöskään sille mahda mitään...


      • Juha111111
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        Olen 26-vuotias mies ja kuulemma hyvä sänkyhommissa. Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin. Mulle on usein tullut vastaan naisia jotka vaa makaa sängyssä ja ite "joutuu tekee" kaikki hommat. Kavereilta kuullut että heillä samoja ongelmia. Jos on kokematon mies tai nainen, ni varmasti oppii paremmaksi, ettei heti mun mielestä kannata teilata.

        Musta se riippuu ihan kummankin sukupuolen kiinnostuksesta, tuleeko suhteesta mitään. Kuitenkin mielestäni kannattaa olla menemättä sänkyyn toisen kanssa jatkossa ainakin muutamaan viikkon, jos haluaa suhteen kehittyvän muuksi kuin seksisuhteeksi.


      • pyörykkä
        Juha111111 kirjoitti:

        Olen 26-vuotias mies ja kuulemma hyvä sänkyhommissa. Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin. Mulle on usein tullut vastaan naisia jotka vaa makaa sängyssä ja ite "joutuu tekee" kaikki hommat. Kavereilta kuullut että heillä samoja ongelmia. Jos on kokematon mies tai nainen, ni varmasti oppii paremmaksi, ettei heti mun mielestä kannata teilata.

        Musta se riippuu ihan kummankin sukupuolen kiinnostuksesta, tuleeko suhteesta mitään. Kuitenkin mielestäni kannattaa olla menemättä sänkyyn toisen kanssa jatkossa ainakin muutamaan viikkon, jos haluaa suhteen kehittyvän muuksi kuin seksisuhteeksi.

        "Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin".Hyvä homma.Kai myös tiesit että useat naiset ovat huippuhyviä näyttelemään?
        Pakko se on nyt varmaan tunnustaa...Muutaman yhen illan panon kanssa puuhaillu ja kun äijä nuolee ja nuolee niin rupee oikeesti puuduttaan koska ihan selkeesti ole hajuakaa mist tykkään alkoholi turruttaa meikäläisen tuntemuksia aika hyvin...Niin mä näyttelen että saan O:n koska homma monesti rupee tuntuun niin puulta ettei sitä jaksa!Ton takia parisuhteessa seksi onkin parempaa koska silloin tuntee toisen paremmin,on siis tunteita toistakohtaan,eikä näin ollen välttämättä toista helpolla loukkaa vaikka opettaisikin hieman mistä tykkää ja mistä ei.Muutenkin sen rakkaan ihmisen kanssa on HAUSKA olla sängyssä ja kokeilla kaikkea,huumoria ja rakkautta..rentoa lakanoissa pyöriskelyä :D


      • Ihanko täydellinen?
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        mutta ehkäpä vain omissa mielikuvissasi ja siksi vailla vakikumppania. Pörrääkö rinsessan ajatusmaailma ja elon ilo vakksan mitan navan alapuolella? Tais lapa nousta jaa-äänen merkiksi. Jos se ettei mies olekkaan mieltymystesi mukainen lakanoissa johtuukin vaan siitä ettei viitsi sinun vuoksesi vaivaa nähdä?
        Kilautatko ystäväliisesti suuntaani kun elo muuttuu pelkäksi orgasmiksi


      • m.mallia 48
        kunhan funtsin kirjoitti:

        Vastaavasti myös naisista löytyy huonoja petikumppaneita, pidetään sekin mielessä.. Jotenkin hämää että useimmiten korostetaan miehen taitavuutta/taitamattomuutta sänkyhommissa. Ja jos sänkyyn menee kaksi ihmistä jotka ovat täysin tutkalla toistensa fiiliksistä... aikamoista sähellystä se vaan on.

        mulla on ollut yhden naimisissa olevan naisen kaa "salarakas" suhda n. kahdeksan vuotta , tapaamme toisiamme silloin tällöin juuri sexyn merkeissä, sillä hän ei saa tyydytystä avio mieheltään, ja siksi tulee mun luo rakastelemaan.


      • naimisissa nainen,
        m.mallia 48 kirjoitti:

        mulla on ollut yhden naimisissa olevan naisen kaa "salarakas" suhda n. kahdeksan vuotta , tapaamme toisiamme silloin tällöin juuri sexyn merkeissä, sillä hän ei saa tyydytystä avio mieheltään, ja siksi tulee mun luo rakastelemaan.

        ihanaa, tollaisii miehii pitääkin olla


      • Black-Wolf89
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        Jees, luulen että nyt meni keskustelun aiheet sekasin, puhe oli parisuhteista, eikä siitä kuka on hyvä naimaan ja ketä :D


      • vatkutin
        prinsessa sängyssä kirjoitti:

        No ei se mitään todista vaikka ensi treffeillä mennään sänkyyn. Enempi se riippuu siitä miten hyvä mies on sängyssä . Jos mies on huono rakastelemaan niin en ainakaan minä viitsi enään yhteyttä ottaa .

        Pyllypuolen vatkutus on tekniikkalaji ja siihen perehdyttää parhaiten Pyllykirja http://www.pyllykirja.fi hae opit parisuhteen paineisiin


      • VaStUutOn..
        pyörykkä kirjoitti:

        "Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin".Hyvä homma.Kai myös tiesit että useat naiset ovat huippuhyviä näyttelemään?
        Pakko se on nyt varmaan tunnustaa...Muutaman yhen illan panon kanssa puuhaillu ja kun äijä nuolee ja nuolee niin rupee oikeesti puuduttaan koska ihan selkeesti ole hajuakaa mist tykkään alkoholi turruttaa meikäläisen tuntemuksia aika hyvin...Niin mä näyttelen että saan O:n koska homma monesti rupee tuntuun niin puulta ettei sitä jaksa!Ton takia parisuhteessa seksi onkin parempaa koska silloin tuntee toisen paremmin,on siis tunteita toistakohtaan,eikä näin ollen välttämättä toista helpolla loukkaa vaikka opettaisikin hieman mistä tykkää ja mistä ei.Muutenkin sen rakkaan ihmisen kanssa on HAUSKA olla sängyssä ja kokeilla kaikkea,huumoria ja rakkautta..rentoa lakanoissa pyöriskelyä :D

        "Muutaman yhen illan panon kanssa puuhaillu ja kun äijä nuolee ja nuolee niin rupee oikeesti puuduttaan "..
        Eipä ihme kun sukupuolitaudit leviää jos yhden illan panon kanssa harrastetaan suojaamatonta seksiä, klamydia kurkussa huh huh ei kuulosta yhtään hyvältä..


      • longjohnbarleycorn

        "Omat suhteet on yhtä vaille kaikki alkaneet siten että seksiä on ollut ensimmäisellä 'oikealla' treffikerralla"

        mun mielestä toi lause kertoo jo kaiken oleellisen.


      • kjghedusöglkg
        pyörykkä kirjoitti:

        "Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin".Hyvä homma.Kai myös tiesit että useat naiset ovat huippuhyviä näyttelemään?
        Pakko se on nyt varmaan tunnustaa...Muutaman yhen illan panon kanssa puuhaillu ja kun äijä nuolee ja nuolee niin rupee oikeesti puuduttaan koska ihan selkeesti ole hajuakaa mist tykkään alkoholi turruttaa meikäläisen tuntemuksia aika hyvin...Niin mä näyttelen että saan O:n koska homma monesti rupee tuntuun niin puulta ettei sitä jaksa!Ton takia parisuhteessa seksi onkin parempaa koska silloin tuntee toisen paremmin,on siis tunteita toistakohtaan,eikä näin ollen välttämättä toista helpolla loukkaa vaikka opettaisikin hieman mistä tykkää ja mistä ei.Muutenkin sen rakkaan ihmisen kanssa on HAUSKA olla sängyssä ja kokeilla kaikkea,huumoria ja rakkautta..rentoa lakanoissa pyöriskelyä :D

        ...takia meet sänkyyn, jos kerran tiedät ettei se oo muutakuin puuduttavaa nuolemista tai jyystämistä?


      • Juha111111
        pyörykkä kirjoitti:

        "Naisen tyydytän aina useaan kertaan yhdenillan jutuissakin".Hyvä homma.Kai myös tiesit että useat naiset ovat huippuhyviä näyttelemään?
        Pakko se on nyt varmaan tunnustaa...Muutaman yhen illan panon kanssa puuhaillu ja kun äijä nuolee ja nuolee niin rupee oikeesti puuduttaan koska ihan selkeesti ole hajuakaa mist tykkään alkoholi turruttaa meikäläisen tuntemuksia aika hyvin...Niin mä näyttelen että saan O:n koska homma monesti rupee tuntuun niin puulta ettei sitä jaksa!Ton takia parisuhteessa seksi onkin parempaa koska silloin tuntee toisen paremmin,on siis tunteita toistakohtaan,eikä näin ollen välttämättä toista helpolla loukkaa vaikka opettaisikin hieman mistä tykkää ja mistä ei.Muutenkin sen rakkaan ihmisen kanssa on HAUSKA olla sängyssä ja kokeilla kaikkea,huumoria ja rakkautta..rentoa lakanoissa pyöriskelyä :D

        Olen pahoillani jos sulla on tullut vastaan huonoja kokemuksia ;D En tykkää leuhkia tai muuta mutta miksi naiset kehuvat minua ja haluavat lisää jos ne vaan teeskentelevät? Outoa :/ Kyllä minä aina kysyn naiselta mistä hän tykkää ja haluan että on kommunikaatio toimii ihdenillan jutuissakin. Ja rentoa puuhaa voi olla myös yhdenillan jutuissa!


      • Pimeä komppi
        kjghedusöglkg kirjoitti:

        ...takia meet sänkyyn, jos kerran tiedät ettei se oo muutakuin puuduttavaa nuolemista tai jyystämistä?

        Missä toiset neninensä, siell miehet muninensa.


    • rose18

      ja tässä sitä ollaan oltu kohta 8 vuotta yhessä 3 pientä lasta.
      juu ongelmia on ollut ja tuskin jää vielä olematta mutta kellä se parisuhde oisi ongelmaton??
      noh herraksi mua ei nyt saa tekemällä.

      • rose18 nettisivu:

        reidetlevälleen.com


      • rose18
        rose18 nettisivu: kirjoitti:

        reidetlevälleen.com

        en nyt hiihdä tommamoisille sivuille..


      • rose18
        rose18 nettisivu: kirjoitti:

        reidetlevälleen.com

        niin väärin ainoa mikä tuossa suhteen alussa teki tenät..
        että pelkää ukkonsa olevan helppo saalis.


      • Rakastan,rakastan su

        30 v. yhdessä ja jopa aviossa nykyisin. Turha miettiä ja pihdata!


      • Mikähän?
        rose18 nettisivu: kirjoitti:

        reidetlevälleen.com

        -Tuo lienee,joku eurooppalainen huijariko vaiko joku mustakylkinen pikku-myyrä?


    • dhdfgfdg

      En ole herrashenkilö vaan nainen, mutta eipä tuo ainakaan minulla ole haitannut. Ei nyt valitettavasti linkkiä ole laittaa enkä muista minkä tason tutkimus(?) oli kysessä, mutta muistan joskus lukeneeni jutun, jossa jopa sanottiin että seksistä lähteneet jutut ovat just hyviä. Hirveää yleistystä tietty tuokin.

      Onko siis tuon epäilyksesi taustalla oletus, että miehelle on ok harrastaa yhden yön suhteita, mutta naisesta sama asia tekeekin jotenkin kelvottoman? Kauanko sitten pitäisi odotella? Koomisen keinotekoista sekin minusta olisi, jos kaavamaisesti tulisi odottaa matemaattiset kaksi tapaamiskertaa ja sen jälkeen sitten vaan reidet levälleen ilman pelkoa horon leimasta :D Pointti siis on, että onko se asia nyt oikeasti jotenkin erilainen muutamien treffien jälkeen? Minusta sellainen periaate kuulostaa jotenkin huvittavan jenkkiläiseltä. Jos pointtina on "tutustua ensin", niin mihin se tutustumisen raja sitten oikeastaan vedetään? Tuskin sitä vielä toisella, kolmannella tai edes kymmenennellä tapaamisella toista tuntee.

      Älyttömin peruste, jonka olen joskus miehiltä kuullut on "naisen täytyy olla pettäjätyyppiä" (siis jos menee heti sänkyyn). Pettäjä?! Kuinka niin? Siis joo, jos kyseinen nainen seurustelee ja sitten menee sänkyyn toisen kanssa niin on pettäjätyyppiä. Mutta jos hän on vapaa, niin miten juttu silloin liittyy pettämistaipumukseen?

      "Ainakin tästä tapauksesta oppii sen, että seuraavan kerran, jos tuntuu, että toinen henkilö on jotain aivan erityistä, niin täytyy pitää jalat ristissä."

      Päättelet nyt ilmeisesti sen ettei miehestä ole kuulunut johtuvan siitä, että et tajunnut pitää jalkoja ristissä. Mutta ehkä mies alunperinkin oli vain yhden yön juttuun lähdössä? Mielestäni siinä on jo liikaa oletuksia, jos ajattelee tyyliin "muuten se olisi soittanut mulle mutta kun menin heti sänkyyn niin ei halua, se varmaan ajattelee että olisin ollut tosi kiinnostava mutta liian epäilyttävää mennä heti sänkyyn".

      Menihän mieskin heti sänkyyn, miksi se olisi eri juttu? Miksi sinä et ajattele, että voi kun oli mukava mutta kunnioitus meni kun mies heti hyppäsi sänkyyn?

      Onko siitä pitkä kun tapasitte? Voihan hänestä hyvin kuuluakin vielä. Tai ehkä tapaatte uudelleen jos kerran on yhtävä tuttu? Sinullako ei ole hänen numeroaan?

      • edellinen

        Siis YHTEINEN tuttu... :D en tiedä mitä olin kirjoittamassa, varmaan mietin samaan aikaan yhteistä ja ystävää :)


      • epäilen.

        silloinkaan.


      • dhdfgfdg
        epäilen. kirjoitti:

        silloinkaan.

        WHAT? :D Siis minua mitä ilmeisemmin tarkoitatte? Mistäs tämä reaktio nyt tuli :D Tekstini vähän hyökkäävästä sävystä kenties? Sen voin kyllä myöntää, siis hyökkäävän sävyn (alkoi kiehuttaa kun muistin taannoisen keskustelun siitä miten nainen olisi pettäjätyyppiä jos antaa "ekoilla treffeillä"), kyrpää taasen on tullut saatua ihan kiitettävästi joten terävä havaintonne ei ihan osunut oikeaan :D

        Tarkoitus ei siis ollut hyökätä aloittajaa kohtaan ollenkaan, pahoittelen jos siltä vaikutti. (Vai tuliko tämä "saanut viimeksi vuonna 2006"-ajatus jostain muusta..? Kuulisin mielelläni kyllä vastauksen tähän.) Purkautui vaan ehkä vähän ärtsysti tuo kommenttini siksi, kun ärsyynnyin periaatteesta jonka mukaan mies voi paneskella miten lystää ja naisen pitäisi periaatteesta pihtailla jottei antaisi huonoa vaikutelmaa...

        Aloittajalle siis vielä terveisiä, että jos sinulla on miehen yhteystiedot niin ota ihmeessä yhteyttä, jos taas ei ole niin saattaahan mies silti ottaa yhteyttä. Nykyään on niin yleistä vähän pitää yhden yön hauskaa, että ehkä mieskään ei viitsi alkaa mitään treffejä ehdottelemaan, jos ajattelee ettei sinua kiinnosta. Tietenkään asiaa ei voi tietää ellei ota selvää :) Jos joku on tehnyt vaikutuksen niin ei ainakaan sen takia kannata jättää juttua sikseen, että ajattelisi miehen paheksuvan toimintaasi. (Kuten sanottu, menihän hän itsekin sinun kanssasi heti sänkyyn.) Siitä itsestään minunkin nykyinen suhteeni on alkunsa saanut.


      • mies 34v

        Voi hyvänen aika. Eihän kyseessä ole nyt mikään salatiede... Kyse on lähtökohtaisesti siitä että nainen ja mies(myös N N ja M M) haluaa löytää toisensa. Tunteista ja yhteensopivuudesta lienee olevan kysymys. Jos fiilis on ettei halua antaa/ ottaa, niin älkää antako tai ottako. Mutta kun ne kemiat kohtaa niin antakaa mennä... viekää ne hetket loppuun, niin näette onko teidät luotu toisillenne. Ei kai tässä nyt mitään pahaa olla tekemässä.


      • toduros
        dhdfgfdg kirjoitti:

        WHAT? :D Siis minua mitä ilmeisemmin tarkoitatte? Mistäs tämä reaktio nyt tuli :D Tekstini vähän hyökkäävästä sävystä kenties? Sen voin kyllä myöntää, siis hyökkäävän sävyn (alkoi kiehuttaa kun muistin taannoisen keskustelun siitä miten nainen olisi pettäjätyyppiä jos antaa "ekoilla treffeillä"), kyrpää taasen on tullut saatua ihan kiitettävästi joten terävä havaintonne ei ihan osunut oikeaan :D

        Tarkoitus ei siis ollut hyökätä aloittajaa kohtaan ollenkaan, pahoittelen jos siltä vaikutti. (Vai tuliko tämä "saanut viimeksi vuonna 2006"-ajatus jostain muusta..? Kuulisin mielelläni kyllä vastauksen tähän.) Purkautui vaan ehkä vähän ärtsysti tuo kommenttini siksi, kun ärsyynnyin periaatteesta jonka mukaan mies voi paneskella miten lystää ja naisen pitäisi periaatteesta pihtailla jottei antaisi huonoa vaikutelmaa...

        Aloittajalle siis vielä terveisiä, että jos sinulla on miehen yhteystiedot niin ota ihmeessä yhteyttä, jos taas ei ole niin saattaahan mies silti ottaa yhteyttä. Nykyään on niin yleistä vähän pitää yhden yön hauskaa, että ehkä mieskään ei viitsi alkaa mitään treffejä ehdottelemaan, jos ajattelee ettei sinua kiinnosta. Tietenkään asiaa ei voi tietää ellei ota selvää :) Jos joku on tehnyt vaikutuksen niin ei ainakaan sen takia kannata jättää juttua sikseen, että ajattelisi miehen paheksuvan toimintaasi. (Kuten sanottu, menihän hän itsekin sinun kanssasi heti sänkyyn.) Siitä itsestään minunkin nykyinen suhteeni on alkunsa saanut.

        En tiedä onko pettäjätyyppiä mutta ainakin "menee tuntemattoman kanssa heti sänkyyn" -tyyppiä, joka ei välttämättä ole kovin kunnioitettavaa. Tosin mua ei haittaa jos muija joskus jonkun satunnaisen kulkurin kanssa touhuiskin, kunhan ei tuo tuliaisia.

        Sitten herrashenkilöasiaan. Taitaa olla niin, että ne jalat täytis pitää ristissä kunnes molemminpuolinen ihastuminen on havaittavissa (eli ei mitään kaavamaisia tapaamiskertamääriä). Muuten on vaarana, ettei mies kiinnostu muuten kuin seksimielessä eli tunteita ei synny, jos on heti ekoilla annettu. Ei siis synny myöhemminkään.

        Omalla kohdallani nää jutut on sellasia vaistohommia, eli vaikka kuinka ajattelee et tohon olis ollu kiva tutustua paremminkin ja vaikka olis tutustunutkin, niin tunteet on jääny ykspuoliseksi. Todella ikävää että yhden yön juttujen jälkeen naiset on kerjäämässä toisille treffeille, jos vaan jostain löytää tai yhteystiedot on saanu. Enkä oikeesti mitenkään halveksi näitä naisia, mutta ihan elämänohjeena; kumppanista ei heti ensimmäisenä kannata tarkistaa sitä sänkyhommakyvykkyyttä.


      • dhdfgfdg
        toduros kirjoitti:

        En tiedä onko pettäjätyyppiä mutta ainakin "menee tuntemattoman kanssa heti sänkyyn" -tyyppiä, joka ei välttämättä ole kovin kunnioitettavaa. Tosin mua ei haittaa jos muija joskus jonkun satunnaisen kulkurin kanssa touhuiskin, kunhan ei tuo tuliaisia.

        Sitten herrashenkilöasiaan. Taitaa olla niin, että ne jalat täytis pitää ristissä kunnes molemminpuolinen ihastuminen on havaittavissa (eli ei mitään kaavamaisia tapaamiskertamääriä). Muuten on vaarana, ettei mies kiinnostu muuten kuin seksimielessä eli tunteita ei synny, jos on heti ekoilla annettu. Ei siis synny myöhemminkään.

        Omalla kohdallani nää jutut on sellasia vaistohommia, eli vaikka kuinka ajattelee et tohon olis ollu kiva tutustua paremminkin ja vaikka olis tutustunutkin, niin tunteet on jääny ykspuoliseksi. Todella ikävää että yhden yön juttujen jälkeen naiset on kerjäämässä toisille treffeille, jos vaan jostain löytää tai yhteystiedot on saanu. Enkä oikeesti mitenkään halveksi näitä naisia, mutta ihan elämänohjeena; kumppanista ei heti ensimmäisenä kannata tarkistaa sitä sänkyhommakyvykkyyttä.

        Aloittaja ehkä ennemminkin kysyi "elämänohjeita", en minä. Enkä sanonut, että aina kannattaa hypätä sänkyyn ensimmäisenä. Pointtini oli, että se, että hyppää sänkyyn heti ei mitenkään automaattisesti sulje pois suhteen mahdollisuutta. Olen itsekin (monien täällä kirjoitelleiden ohella) siitä esimerkki. Asiat riippuvat niin monestakin muusta jutusta kuin vain siitä mennäänkö intiimiksi heti vai hetken päästä.

        Minä en myöskään ole kehottanut "tarkistamaan sänkyhommakyvykkyyttä". Minun sanomani tässä oli vaan se, että heti sänkyyn meneminen ei ole automaattisesti negatiivinen asia. Jos natsaa niin mikäs siinä.

        Se on toki harmillista, jos nainen aloittaa homman yhden yön jutulla (niin kuin mieskin), ja sitten jälkikäteen aletaankin haikailla miehen perään. Esim. nykyisen suhteen alkaessa se oli kyllä jo alusta asti jostain merkillisestä syystä selvää, että kyseessä ei ole yhden illan juttu vaikka heti intiimiksi menisikin. Sitten taas muutama harrastamani yhden yön juttu on ollut sitä myös jälkeen jutun, eli en ole alkanut perään itkemään sitten myöhemmin. (Ja jos muuten 4 yhden yön juttua n. 30-vuotisen elämäni aikana tekee minusta jonkun moralistin mielestä epäkunnioitettavan niin voi voi.) Kuitenkin jos niin käy, että mies tekee vaikutuksen ja nainen ihastuu (niin kuin tässä aloittajan tapauksessa), niin ei siinä mitään häviä kysäistä millä mielellä mies olisi. Roikkuminen on sitten eri juttu.

        "Muuten on vaarana, ettei mies kiinnostu muuten kuin seksimielessä eli tunteita ei synny, jos on heti ekoilla annettu."

        Tämä on kyllä sinänsä hassu juttu, kun toisaalla taas sanotaan miten mies nimenomaan seksin kautta niitä tunteita kokee ja vahvistaa. Mutta eihän asiat koskaan niin yksinkertaisia ole, suuntaan eikä toiseen. Minusta sitä voi harrastaa sekä tunteilla että ilman, näistä ensimmäinen on toki parempaa, mutta yhden yön juttukin voi joskus olla paikallaan piristämässä sinkun elämää.

        P.S. Tässä vielä kielioppiohje: olisin herrasnainen, jos olisin kirjoittanut "en ole herrasmies vaan -nainen" ;) Ilman tuota väliviivaa sitä merkitystä ei ole.


      • toduros
        dhdfgfdg kirjoitti:

        Aloittaja ehkä ennemminkin kysyi "elämänohjeita", en minä. Enkä sanonut, että aina kannattaa hypätä sänkyyn ensimmäisenä. Pointtini oli, että se, että hyppää sänkyyn heti ei mitenkään automaattisesti sulje pois suhteen mahdollisuutta. Olen itsekin (monien täällä kirjoitelleiden ohella) siitä esimerkki. Asiat riippuvat niin monestakin muusta jutusta kuin vain siitä mennäänkö intiimiksi heti vai hetken päästä.

        Minä en myöskään ole kehottanut "tarkistamaan sänkyhommakyvykkyyttä". Minun sanomani tässä oli vaan se, että heti sänkyyn meneminen ei ole automaattisesti negatiivinen asia. Jos natsaa niin mikäs siinä.

        Se on toki harmillista, jos nainen aloittaa homman yhden yön jutulla (niin kuin mieskin), ja sitten jälkikäteen aletaankin haikailla miehen perään. Esim. nykyisen suhteen alkaessa se oli kyllä jo alusta asti jostain merkillisestä syystä selvää, että kyseessä ei ole yhden illan juttu vaikka heti intiimiksi menisikin. Sitten taas muutama harrastamani yhden yön juttu on ollut sitä myös jälkeen jutun, eli en ole alkanut perään itkemään sitten myöhemmin. (Ja jos muuten 4 yhden yön juttua n. 30-vuotisen elämäni aikana tekee minusta jonkun moralistin mielestä epäkunnioitettavan niin voi voi.) Kuitenkin jos niin käy, että mies tekee vaikutuksen ja nainen ihastuu (niin kuin tässä aloittajan tapauksessa), niin ei siinä mitään häviä kysäistä millä mielellä mies olisi. Roikkuminen on sitten eri juttu.

        "Muuten on vaarana, ettei mies kiinnostu muuten kuin seksimielessä eli tunteita ei synny, jos on heti ekoilla annettu."

        Tämä on kyllä sinänsä hassu juttu, kun toisaalla taas sanotaan miten mies nimenomaan seksin kautta niitä tunteita kokee ja vahvistaa. Mutta eihän asiat koskaan niin yksinkertaisia ole, suuntaan eikä toiseen. Minusta sitä voi harrastaa sekä tunteilla että ilman, näistä ensimmäinen on toki parempaa, mutta yhden yön juttukin voi joskus olla paikallaan piristämässä sinkun elämää.

        P.S. Tässä vielä kielioppiohje: olisin herrasnainen, jos olisin kirjoittanut "en ole herrasmies vaan -nainen" ;) Ilman tuota väliviivaa sitä merkitystä ei ole.

        Alottajalle nää ohjeet oli suunnattukkin ja kaikille muillekin naisille joilla ei parisuhdetta olekkaan.

        Jos ja kun jotkut ovat löytäneet toisensa ja sydämmet sykkii samaan tahtiin, niin sehän on kaunis asia. Itelleni ei vaan sellaista ole tapahtunut 100-150 yhden yön jutun ja n. 30-vuotisen elämäni aikana. Alottajan tyyppisiä tapauksia on kuiten tullut vastaan ja se on laittanut miettimään asioita.

        Moraalittomana en pidä näitä juttuja, mutta ei ole järkevää naisille (ainakaan useimmille), vaikka pelkkää petiseuraa oltaisiinkin hakemassa.

        "Tämä on kyllä sinänsä hassu juttu, kun toisaalla taas sanotaan miten mies nimenomaan seksin kautta niitä tunteita kokee ja vahvistaa"
        Ihan varmasti, mutta tuskin nainenkaan tästä poikkeaa. Ja sit on toinen tutkimus, jossa aktin jälkeen naisella todettiin runsaita oksitosiiniarvoja, jotka saattaa vaikuttaa tunteiden muodostumiseen. Mies vaan kuorsasi vieressä.

        Luulempa miehen ja naisen ainoan eron tässä parittelukumppanitouhussa olevan, että mies on tehty hässimään mahollisimman monen naaraan kanssa suhteellisen väljällä seulalla, kun taas naisen pitäis seuloo sellasta partneria joka saattais pitää huolta mahdollisista jälkeläisistä, eikä hiihtää seuraavan saaliin luo.

        Elikkä jalat ristiin ja pihtausvaihde päälle naiset ja herrasnaiset.

        Niin, ja alottajalle. Kantsii varmaan ottaa häiskään yhteyttä, kun tääläkin näitä onnellisia tarinoita on kuultu. mutta jotenkin pitäis selvittää mitä on miekkosen mielessä.


    • Aikuinen jo

      huonoin mahdollinen lähtökohta - siitä ei mihinkään pääse.

      • sinpa

        me tavattiin vuosi 1972 lokakuussa ,, ja eka yönä mentiin sänkyyn sekstaamaan tyttökaverini oli jo 17 sillon ,, mut nyt on oltu jo naimisissa vuodesta 73 elikkäs 37 vuotta minusta se oli aivan oikea aloitus tälle hommalle ..


      • älä murehdi liikoja

        ne lähtökohdat nyt niiin täydelliset sitten ovat?? ai että molemmilla on hyvä koulutus, työ, kaikki asiat kunnossa, ja käydään treffeillä väh. 10 kertaa ennen sänkyyn menoa? väitänpä, että suhde onnistuu/tai ei onnistu ihan samalla todennäköisyydellä, kuin aloittajan tapauksessa.

        Kaikki on tapauskohtaista, näin se vain menee.

        Liika suunnittelu, ja asioiden miettiminen etukäteen ei aina takaa sen parempaa lopputulosta, kuin jos antaisi vain mennä liikoja miettimättä.

        Aloittajalle siis, että yhteyttä vaan ottamaan siihen mieheen, jos kiinnostaa... ja katto mitä tapahtuu. Lähtökohta nyt on se mikä on, ja sillä mennään! mutta voihan sitä jos toiset treffit tulee niin silloin pidättäytyä seksistä:)


      • Mies81-82

        Tässä ollaan seurusteltu jo pidempään semmosen kanssa, jonka piti olla vaan naiskaveri. Noh, hän koki minut kiinnostavaksi ja päädyimme sänkyyn, EIKÄ edes treffeillä. Nyt on monet vuodet oltu yhdessä ja onnellinen kyllä olen. Miehestä kai tuo pitkälti on kiinni. Miehet pakkaa olemaan elukoita, mutta oikeanlaisella johdatuksella varmasti saa hyvän kumppanin. Mielestäni kaiken vaan pitää klikata ja onnistua sillä ekalla kertaa, niin se mieskin jää ansaan.


      • geisha11
        sinpa kirjoitti:

        me tavattiin vuosi 1972 lokakuussa ,, ja eka yönä mentiin sänkyyn sekstaamaan tyttökaverini oli jo 17 sillon ,, mut nyt on oltu jo naimisissa vuodesta 73 elikkäs 37 vuotta minusta se oli aivan oikea aloitus tälle hommalle ..

        sama täällä ;) 12 vuotta oltu naimisissa ja 3 lasta!!!!


      • eipihtailla
        geisha11 kirjoitti:

        sama täällä ;) 12 vuotta oltu naimisissa ja 3 lasta!!!!

        Heti hypättiin sänkyyn 10 vuotta sitten nykyisen vaimoni kanssa. Meillä on yksi poika rakkuden hedelmänä. Ongelmia on ollut, mutta seksi sujuu.


      • <z<z<z

        Aioin ottaa yhden yön suhteen, en edes kuvitellut jatkavani sen pidempään.
        Nyt ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta.


      • m37 vastaa
        eipihtailla kirjoitti:

        Heti hypättiin sänkyyn 10 vuotta sitten nykyisen vaimoni kanssa. Meillä on yksi poika rakkuden hedelmänä. Ongelmia on ollut, mutta seksi sujuu.

        Kovasti täällä hehkutetaan jo ensitapaamisella naimisen puolesta. Unohtuu vain se pieni seikka, että entä jos suhdetta ei synny ensitreffeillä (tai edes myöhemmin) ja naimisen tuloksena on lapsi ? Mitä silloin tehdään ? Aletaanko perheleikkeihin vailla pohjaa ? Entä, jos toinen ihminen on hakemassa vain irtosuhdetta ja sulkaa hattuunsa oikean suhteen varjolla ? Silloin toinen osapuoli tietää jo sen, että tämä suhde ei tule etenemään "ensitreffejä" pidemmälle.

        Miehenä pidän enemmän rauhallisemmasta lähestymistavasta ilman turhaa riskinottoa. Naimaan ehtii tutustumisen jälkeen vaikka joka päivä. Seksillä ei kuitenkaan pelasteta suhdetta, jos suhteessa mikään muu asia ei toimi, tai ihmiset eivät tule toimeen keskenään.


    • kannattaisi aloittaa seksiä heti alussa, jos haussa on vakava suhde. Toisen kunnioitus voi olla helpompi oppia ja yhteensopivuus selvittää, jos ei olla liikaa lemmenhuumassa. Ajatellaan vaikka avioliittoa niin sehän on jollain tasolla myös jonkinlainen yhteistyö ja business sopimus eli mukana on paljon järkivalintoja. Seksi muuttaa helposti suhteen vain ohikiitäväksi romanssiksi. Nämä asiat ovat tietysti yksilöllisiä, jos mies kiinnostaa sinua anna palaa mikäli muuten osaat pitää päätäsi kylmänä.Minä kannatan pitkää seurustelua ennen lopullista sitoutumispäätöstä.

      • Estääkö pikainen seksi pitkän seurustelun ennen lopullista sitoutumispäätöstä?


      • dhdfgfdg
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Estääkö pikainen seksi pitkän seurustelun ennen lopullista sitoutumispäätöstä?

        Joo samaa vähän ihmettelenjavascript:void(0); minäkin. Vai onko tämä jokin ei seksiä ennen avioliittoa -juttu...


      • "tyttö tunturista"

        heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä.


      • poiuytrewq
        "tyttö tunturista" kirjoitti:

        heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä.

        Äläs? Onk noi?? Mä oon wongannu kymmenen vuotta ja vielkin oon ilman :( Meinaan samaa hölöä..

        Ei tule lasta, ei p¤%¤%&#kaa :( Eikä mus ole muuta vikaa..vikaa..vaikaaa kuin se kymmenen vuotta ikää lisää :(


      • tiituska-79

        juu tapasin nykyisen avopuolisoni reilu vuosi sitten, mukaani lähtiessäni sanoin että vieressä saa nukkua mut mitään ei touhuta ; DD ja eikä myöskään yrittäny!! Taisi olla kolmannet treffit ennen kuin touhuttiin ja siitä se sitten lähti... noin 4 kk myöhemmin huomasimme saavamme perheenlisäystä ja tuossa se nyt sit killottaa silmät pyöreenä 5 kk tyttö ( minulla ennestään 2 lasta jo) !! Ja oma yhteinen asuntokin on! Että näin meillä!


      • pihtari?
        "tyttö tunturista" kirjoitti:

        heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä.

        jos nainen kiinnostaa häntä muutenkin, kuin panona. Naisena seksi merkitsee minulle sellaista vahvaa yhdessäolemisen muotoa, että en kykene nauttimaan seksistä yhdenillan juttuina. Kumppanin kanssa seksi on nautinnollista ja tärkeä kommunikoinnin muoto. Rakkaan ihmisen kanssa naiminen on tyydyttävää, panopuuna oleminen rikkovaa. Yksi tapa ottaa selvää minkä perässä mies on, on lähteä eka tapaamisella omiin sänkyihin nukkumaan ja varustaa mies puhelinnumerolla. Tämä karsii ainakin osan miehistä pois. Jos mies sitten alkaa jossain vaiheessa selitellä, että seksiä pitäisi vähän kokeilla ennenkuin useammin tavataan, kertoo se mielestäni siitä, että hän olisi mieluummin kaljalla, kiekkomatsissa tai töissä, kuin minun seurassani.

        Mutta alkuperäiseen kysymykseen... Jatkoa ajatellen en usko, että on merkitystä, onko eka tapaamisella seksiä vai ei. Siihen vaikuttavat myös muut asiat. Joten jos yhdenillanjutut on ok, niin sänkyyn vaan ja voi se suhde alkaa silti. Tai sitten ei.


      • hymistelijä
        "tyttö tunturista" kirjoitti:

        heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä.

        "heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä."

        Eiköhän tuo ole ihmiskohtaista, miten suhtautuu siihen toiseen tai siihen, monenko päivän tai treffien jälkeen voi alkaa sänkyjumppaa ajattelemaan. Kyllä monet naisetkin nauttivat yhdenyön jutuista. Toiset eivät. Aivan kuten jotkun tykkäävät käydä baareissa bilettämässä joka viikonloppu, toiset eivät. Makuja on erilaisia.

        Ja mitähän tuo "kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla" merkitsee? Mitenkä pitkään toiseen tutustumiseen voi mennä? kuukausi, puoli vuotta, vuosia? Yksi sääntöhän on että toisen kanssa pitäisi lähteä ulkomanmatkalle niin toisen oppii tuntemaan paremmin, kun näkee miten hän reagoi yllättäviin tilanteisiin. Eli pitääkö sitä ensin seurustella minimissään 3kk ja viettää vielä viikko vaikka Perussa, ennenkuin alkaa miettimään fyysistä lähestymistä?

        Ja siinäkin on riski, että toisesta silti myöhemmin paljastuu ei-toivottavia puolia. Kyllähän monen vuoden avioliitotkin päättyvät eroihin, ilmeisesti sen seurauksena, kun sen toisen on oppinut tuntemaan hyvin (siis myös ne huonot puolet).


      • Mieluummin ilman
        "tyttö tunturista" kirjoitti:

        heti ekakerralla vonkaamassa.

        Kyllä miehelläkin tulee olla malttia, niin että kunnioittaa naista ihmisenä, eikä vain panopuuna.

        Kyllä ensin kannattaa tutustua ihmiseen kunnolla, ennenkuin alkaa sänkyhommat, niin säästyy monilta pettymyksiltä.

        Aivan, en minä ainakaan kunnioita sellaista miestä, joka heti eka kerralla on vonkaamassa.
        Mulle sattu sellanen tapaus, olisi halunnut.
        Sit sano, että en halua suhdetta, kun mulla on nainen jo muualla.
        Että joo..... missä lie ollut kunnioitus minua kohtaan.
        Sanoimpa sitten, ei kiitos ja häivy elämästäni, etippä yhden yön suhteesi muualta.
        Luulin löytäneeni sen oikean.....

        Ainahan on tapauskohtaisia eroavaisuuksia, jos vaikka tapaa just sen oikean.
        Näköjään näistä teksteistä päätellen on.


    • Ei välttämättä. Ei. En. Miten niin? No sitten varmaan joo. Tapauskohtaisesti luultavasti.

      • miten niin?

        tää oli täydentävä vastaus, pidän ehdottoman jyrkästä mielipiteestäsi!

        peukku tuli, että pläjähti


    • kuhuhj

      Tällä palstalla ei ole yhtäkään asiallista rekisteröitynyttä... Ikävä sanoa, mutta mulla on vuosien kokemus näiden tän palstan kirjoittajien foorumijäsenten ahdistelemisen kohteena esim. tällä keskustelupalstalla olemisesta. Ne on sitäpaitsi niin väsyneitäkin, ne samat muutamat mitä lie deittarit(?), joita tällä palstalla käy, tai ainakin ne aiemmat kävijät oli, että ne varmaan mihinkään mitään ajatuksia osaa sanoa. Mä ainakaan en kysyis niiltä yhtään mitään(!) ja tossa pari päivää sitten yritin yhdellä toisella palstalla kirjoitella, mutta ei sielläkään ollut yhtään sen täysipäisempi meno. Enkä mä ainakaan "avautuisi" tällä foorumilla enää mistään, sen eilen totesin, kun huomasin, että mun kimpussa roikutaan palstasta riippumatta herjaamassa minua tällä foorumilla. Tämän foorumin jäsenten mielestä olen esimerkiksi "mielenterveyspotilas".

      Varmaan suurin osa tän foorumin aloituksista on joitakin vakkareiden laatimia mielikuvitustarinoita. Ne kun tykkää "provota" ( yäks miten sairas sana muuten toikin, miten juntti!), eikä pidä sellaista yhtään mielisairaana keskustelupalstakäytöksenä. Ja "herrasmiehinä" muuten ainakin tällä palstalla näytään pidettävän esim. mieskirjoittajia, jotka hyökkäilee aggressiivisena keskusteluissa asiallisesti kirjoittavan anonyymin naisen kimppuun, ku eivät ymmärrä lukemaansa tai sitä, että eivät kaikki palstoja lukevat tunnew heidän "persooniaan" ja jotka nimittelee mun kaltaista vaikkapa "rakoperseeksi". Sellaiset "mielipiteenilmaisijat" saavat ylistystä tämän palstan mahdollisilta harvoilta kaverinaiskävijöiltään! Ja älykköinä näytään pidettävän niin valehtelevia naisia, kuin valehtelevia miehiäkin - kaikki varmasti tietysti tän saitin jäseniä ja toisensa tuntevia, toisin kuin esimerkiksi minä...

      Älä nyt h*mmetissä kysele näiltä amispervoilta provojaakoilta mistään sekseistäkään, jos muka oikeasti olet nainen. Kohta varmaan on taas kymmenen(!) runkkaria keskusteluissa ja joku naisten suosiota nauttimaton syrjäytynyt visvamuna alkaa jorista, että kuinka naisen muka tulisi "pidättäytyä" seksistä kokonaan ennen avioliittoa tai vaihtoehtoisesti olla muka joku jokaäijän "patja".

    • En ole kyllä mies

      Mutta näin naisena vastailisin, että samankaltaisessa tilanteessa oli samallailla.. yhteisen tutun kautta tavattiin ja pian seksiä. Uskoisin, että sitä mies vain halusikin. Kauan tapaamisestanne on? Siitä voi vähän laskeskella että kuuluukohan miehestä vielä.

    • almaelma

      ...mutta hätäinen sänkyynmeno saattaa latistaa tutustumisen muuten...joku on "llian helppo", tulee liian äkkiä. ...toisaalta erotiikka ja läheisyys on normaalia. Jos henkilö on oikeasti kiinnostunut toisesta on tarve olla fyysisesti ja henkisesti lähekkäin,asiat vaan menee omalla painollaan. Eikä asia kaadu sänkyynmenoon.
      Eikä tämän pitäisi liittyä naisen kunnioitukseen, ei nainen ole halpa jos haluaa heti seksiä! Miten miehen kunnioitus ? hmm..kokonaisuus ratkaisee.
      vaikka vastaankin naisena....

      • jdpaqkd

        Potentiaaliseen kumppaniin kannattaa tutustua ihan rauhassa ettei tule syöksyttyä liian äkkiä suhteeseen. Toisia ihmisiä liika vauhti pelästyttää. Etenkin hiukan vanhanaikaisemmat ihmiset haluavat riittävää kosiskeluaikaa, jolloin ainakin mies saa tyydytystä saalistusvietilleen.
        Itse olen törmännyt miehiin, jotka mieluusti ryntäisivät sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamiskerralla, mutta itse en ole suostunut. Vasta muutaman kuukauden odottelun ja sukupuolitautitestien jälkeen ollaan sitten voitu rakastella. Jos mies tosissaan tykkää naisesta, niin se odottaa ihan säyseästi pari kuukautta.


      • Xmadame

        Kaksitoista ja puolivuotta jo kestänyt :)


      • ******
        Xmadame kirjoitti:

        Kaksitoista ja puolivuotta jo kestänyt :)

        Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, eikä menty heti ens tapaamisella vällyjen väliin eikä toisellakaan. Lapsia on tehty ja hyvin menee.


      • Matamitää
        ****** kirjoitti:

        Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, eikä menty heti ens tapaamisella vällyjen väliin eikä toisellakaan. Lapsia on tehty ja hyvin menee.

        Me tavatttiin illalla ja parituntia tutustuttiin, Ja tässä sitä vielä ollaan hetkonen, jotain 35 vuotta! Muutettiin varmaan liian äkkiä yhteen ja tykätään vieläkin ihan jokapäivä halia ja aina vaan tuntuu hyvältä läheisyys.

        Säästääköön muut tää on meijän juttu! Ja kivaa on..kunnioitusta riittää vieläkin! Ja lapsiakin on tehty ja paljon. Siis me ollaan saatu paljon aikaan kun aloitettiin heti tavattiin. Mitähän vielä ...en suosittele muille;))


    • pukki panee, uus 1,2

      usein ekalla kerralla pimppiä antanut tapaus unohtuu.., - ajatus se jakaa muillekin, vaikka ite yhtä paha,;) pukki..
      soita sille äijälle ja sano et olit kiinnostunut ja onnesta sekaisin, kävit puutteesta kuumana ja annoit pimppiä vaikkei pitänyt kun vasta hääyönä---

    • m vm 49

      Mies vm 49. Miehiä on erilaisia ja niit mahtuu 12 tusinaan. Mutta olen sitä mieltä näin aikuisena, etttä kannattaa ehkä miettiä vaihtoehtoa sänkyyn menemiselle.Senkin takia että kun ihmiseen tutustuu paremmin seksikin saattaa olla parempaa kun hiukan toista tuntee, eikä tule sitä paskanmakua suuhun et heti ja viel ehkä kännipäisssän sänkyyn.
      Eli jos itse oisin nainen enh heti antaisi, jos haluaisin suhteesta vakavampaa.

      • Namnamm

        Vm. 60 nainen täällä. Olen kanssasi samaa mieltä. Seksi on parempaa, jos tuntee toisen. Saa paljon enemmän, nauttii enemmän, tuntee olevansa turvassa, ei tarvitse esittää mitään.

        Sehän meidän elukoista erottaa mutta kukin tyylillään.


    • Petteri Mutakuono

      "mielipiteitä herrashenkilöiltä, joita täällä varmaankin riittää:). "

      Näin on, saa sanoa herrasmiehiksikin.

      "Onko nyt näin, että jos ensimmäisellä tapaamiskerralla päätyy kiinnostavan miehen kanssa vällyjen väliin,
      niin suhde on tuhoontuomittu heti alkuunsa? "

      Ei ole. Mikä itsestä parhaalta tuntuu. Jos taas päädyt vällyjen väliin yhtenään eri miesten kanssa, niin sehän sitten osoittaa että sulle käy mikä vaan. Ja vaikka tosi harvoin, niin silloinkin se voi tapahtua miehen kanssa, jonka mielestä sä et ole erityisen kiinnostava.

      "Onko teillä ikinä alkanut suhde, vaikka seksi olisikin ollut heti kuvioissa? "

      Jees.

      "Vai oletteko menettäneet heti kiinnostuksenne, eikä kunnioitusta naista kohtaan enää löydy? "

      Miksi se kunnioitus siihen menisi. Enemmän se menisi siihen, että juuri mun kanssa pitää ruveta leikkimään jotain siveydensipulia.

      "Tapasin todella mukavan miehen tuttavan kautta, "

      Sehän kiva.

      "Onko nyt näin, että kannattaa vain unohtaa tämä kyseinen mies, vaikka se vaikeaa onkin? Ei ole ottanut yhteyttä, vaikka numeroni omistaakin. En kyllä itsekään varmasti kovin kiinnostunutta kuvaa aamulla antanut, kun harmitti niin paljon. "

      En mä tiedä, mikä sun mielestä kannattaa.

      "Mikä on sopiva aika seksille, kun on tutustumisvaiheessa, vai määrittyykö se tapauskohtaisesti? kertokaa miehet. "

      Mitä aiemmin, sen parempi. Tai silloin kun siltä tuntuu.

    • jellie

      Minkäs sille voit jos mieli tekee ja toinen antaa.

    • 789456123

      mentiin heti sänkyyn ja nyt jos 5v aviossa... Kaipa se on tapaus kohtaisesti ja ennen kaikkea
      miltä itsestäsi tuntuu.

    • mummeli 60+ ÖÖÖ

      mikäs siinä jos hormoonit hyrräsi heti alkuun ja sexi kiinnosti ja mies oli ihana ja itse olit myös haluttava.
      Minusta on suurta teeskentelyä jos pitää jalat ristissä jos kerran on niin suuri vetovoima rakkaaseen ja piste

      • Todellako...

        Mummeli60 ÖÖÖ kirjoitti;

        "mikäs siinä jos hormoonit hyrräsi heti alkuun ja sexi kiinnosti ja mies oli ihana ja itse olit myös haluttava.
        Minusta on suurta teeskentelyä jos pitää jalat ristissä jos kerran on niin suuri vetovoima rakkaaseen ja piste"

        noni,lapsoset,kuunnelkaa,iso-äiti opettaa:D
        Vanha kansanviisaushan on mennä heti toisen kansssa sänkyyn kun tekee mieli:P


    • saariston mies

      Jaa että sänkyyn ja heti? Sanoisin kyllä että ei! Minulla kun nuo suhteet tuppaavat olemaan juuri noita ns. yhden yön juttuja ja myöntää täytyy että sen vuoksi olen kyllä aika henkisesti rikki enkä koskaan enää pysty tekemään kenenkään naisen kanssa mitään pysyvää suhdetta. Jostain syystä kohdalleni osuu yleensä naisia jotka tuntuu haluavan sänkyyn heti jos vain mahdollista ja jos ei ihan heti niin kyllä ainakin muutaman päivän sisällä. Sen vuoksi en enää koskaan uskalla yksin mennä mihinkään kapakkaan kun todennäköisesti en sieltä yksin tule mentyä ulos. Näitä naissuhteita minulla on ainakin jotain toistasataa ja saan olla onnellinen ettei mitään dramaattisempaa ole koskaan sattunut joten olen kyllä fyysisesti ihme kyllä vielä terve.
      Suoraan sanoen minua harmittaa että taidan olla jokin kiertopalkinto näiden naisten keskuudessa ja aivan liki lapsesta asti olen ollut jollain tapaa hyväksikäytetty. Jo 12:n ikäisenä minulle opetettiin kuinka naista pitää hyväillä ja muutenkin käsitellä niin saa jotain vastalahjaksi. Ja mitä sain: ikuisen trauman liki kaikkia naisia kohtaan enkä enää välitä koko seksistä juuri ollenkaan mutta kun taas joku onnistuu huijaamaan niin hyvältähän tuo tuntuu ja mieliteko on taas valmis. En tiedä mikä mahtaa olla kulttuuri muualla mutta minä kun olen kasvanut koko ikäni meren äärellä ja laivoissa kulkenut niin kyllähän tähän maailmankuvaan kuuluu naiset, alkoholi ja ennenkaikkea seksi.
      No nyt olen jo ns. viidenkympin villityksen iässä ja luulisi että nämä asiat rauhoittuisivat. Mutta ei.Kohta varmaan tulee lähdettyä taas täältä kotosaareltani mantereelle ja taas löytyy joku joka pitää minua jotenkin eksoottisena ja alkaa ehdottelemaan... ja heikkona hetkenä taas mennään. Kaverini vitsaillen naureskelee että minulle pitäisi laittaa sepalukseen lukko... taitaa olla vain paras että vältän yksinkertaisesti koko tilannetta.
      Joten naiset: sanoisin että älkää pilatko elämäänne kaltaisillani miehillä. Minusta ei ainakaan koskaan tule mitään pysyvän suhteen rakentajaa! Siitä ei tule muuta kuin katkeruutta ja harmia sekä pahimmassa tapauksessa jälleen noita aborttijuttuja. Lapsia en halua saattaa tähän maailmaan ja minusta ne ovat vain seksin sivutuote. Ja minusta olisi siis paras pysyä kaukana!

    • koeajaja

      ""Kyselisin mielipiteitä herrashenkilöiltä, joita täällä varmaankin riittää:). Onko nyt näin, että jos ensimmäisellä tapaamiskerralla päätyy kiinnostavan miehen kanssa vällyjen väliin, niin suhde on tuhoontuomittu heti alkuunsa?""

      Sehän riippuu siitä olitko hvyä vai et..
      Ei sitä autoakaan osteta ilman koeajoa.. miksi nainen siis... heti se on koitettava sujuuko vai ei.. ei mee aikaa hukkaan..

      • pihtari?

        Eikä seksi ole ajamista. Ei eka kerta kerro välttämättä mitään. Yhdessä suhteessani seksi oli eka kerralla täysi floppi! Surkeimpia seksikokemuksia mitä mulla on ollut. Mutta koska oltiin tavattu jo useamman kerran ja kiintymystäkin oli, jatkettiin tapailua vielä. Yli vuosi oltiin yhdessä ja parempaa seksiä ei mulla ole ollut koskaan! Ja se parani kerta kerralta. Seksi on kahden ihmisen välinen juttu. Ei eri ihmisiä panna samalla tavalla. Rakastele sen naisen kanssa, äläkä runkkaa.


    • Oh mine...

      Jokaisella ihmisellä on omat arvonsa ja oletuksensa ja odotuksensa, eikä millään voi olettaa, että yksi vastaus sopisi jokaiseen kaduntallaajaan. Jos ihmiselle itselleen on pidättäytyminen arvossaan, sitä varmaan odottaa myös kumppanilta. Itselleni taas seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta, joten enpä viitsisi kovin kauaa katsella, jos mitään vipinää ei alkaisi kuulua, vaan vetäisin siitä omat johtopäätökseni.

    • Yhdessä edelleen

      Kyllä tulee. Eka tapaamisella sänkyyn ja ollaan nyt neljättä vuotta yhdessä. Vappuna mentiin kihloihin ja syksyllä muutettiin yhteen.

    • VANHA ROMERO

      Tämä tapahtui jo niinä vanhoina hyvinä aikoina......

      Olin valtakunnallisen ammattikunnan vuosikokouksessa hotellissa Etelä-Savossa vuonna 1984. Kuinka ollakaan olin tuolloin jo 22-vuotias toimitusjohtaja maakunnallisesti tunnetussa yrityksessä isäni varhaisen poismenon johdosta. No niin tietenkin ammattikunnan vanhemmat jäsenet illan alkupalan ja saunomisen aikana alkoivat vihjailla akattomuudestani, niin tulipa heitettyä ilmoille että jos en tuota osoittamaani naista illan päätteeksi kukista, niin se on sitten satanen silloista markkaa mieheen, taikka kaksisataa minulle. Vetoon meni kaikki paikalla olleet urakointiyhtiöiden toim.johtajat. Kuinka ollakaan tämä käsittämättömän juuri kukkaan puhjennut 33- vuotias blondi, jonka erovaiheessa oleva ex-mies oli hetkeä aiemmin saatettu ravintolasalista ulos taksiin, sattuikin siltä istumalta ihastumaan minuun jo ensi tanssiemme aikana. Iltamme jatkui siten, että meitä jo kehuttiin rakastuneen näköiseksi pariksi ravintolan baarissa illan aikana tuntemattomien taholta. Huomatkaa että ikäeroa oli kuitenkin 11 vuotta. Ok seuraavana aamuna kumpikin lähdimme tahoillemme hotellihuneestani. Mutta kuinka ollakaan tämä Ulla rakkaani ei unohtanutkaan yötämme, vaan soitti muutaman päivän jälkeen ja ehdotti tapaamista. Noh niin siinä kävi että seuraavat 3 vuotta styylattiin, mutta ero lopulta tuli. Syy hänen puoleltaan oli ehkä epävarmuus ikäeron takia tms......who knows.......mutta se tämän viestiketjun kysymys. Silloisissa moraalikäsityksen maailmassa noin 30 vuotta sitten ja varsinkin kun hyppäsimme vällyjen väliin ensitapaamisella, niin parempaa en voisi vieläkaään kuvitella tapahtuneen. Kumpikin halusi ja halusi vielä 3 vuotta ensitapahtuneen jälkeen. Koska kumpikaan ei ollut parempaa partneria kokenut!!! Ja vieläkin 24 vuotta jälkeenpäin katsoneena Ullaseni kanssa koin hektisesti hekumallisemmat hetkeni !!! Niin että vastauksenani kysyjälle; " Ei se aikaa aikä paikkaa katso toteutuakseen".

    • akaton mies

      No joo, ei sitä nyt pihtauslinjallekaan kannata ryhtyä, mutta varovaisuus tietty on paikallaan suhteen alkuvaiheessa. Seksihän on kiva asia ja varsinkin jos heti eka iltana/yönä päätyy vällyjen alle en suhtautautuisi mahdollisiin jatkoihin kovinkaan suurilla odotuksilla. Olen siis mies ja ikää jo 42v. Näyttäisi nyt kuitenkin siltä, että mies on jo ehtinyt unohtaa sinut ensimmäisenä, joten miksi ottaisit itse paineita ko. asiasta?
      Tapauskohtaista kaikki on tietty - tuttavani oli mennyt naisen kanssa petiin jo sorsajahdin aloitusiltana juhlittuaan pyyntikauden avajaista ja matkaan tarttui siinä samassa rytäkässä siisti misuli. Ovat pitänee jo kohta 7v. petiä kuumana. Se on niin tuurista kiinni...

    • KomeaMiesEspoosta

      No en minä ainakaan sellasta naista itselleni huoli.

    • Kahvelirikattu

      Minä ainakin olisin halunnut ehkä jopa sitoutua poikuuteni viejään, mutta muutaman lisätreffin jälkeen kiinnostus lopahti toiselta puolen.. Mutta siis ei se miehelle mikään este ole mielestäni.

      • Jos ei naisen kans etene vällyjen alle pian tapaamisen jälkeen lopahtaa suhde yleensä alkuunsa,mutta jos vällyjen välis käydään heti alkuun takaa se suhteen kestävyyden pidemmäksi aikaa..


      • kypsänainen

        Voi tulla vaikka mitä vaikka harrastaisikin seksiä ekalla kerralla! ei se siitä voi olla kiinni jos homma on jatkuakseen ni se jatkuu....olen 2 kertaa kokenut semmosen ilotulituksen treffeillä, siis ekoilla, että oksat pois,toisen "tunsin" pari viikkoa viesteilyn kautta ja kun tavattiin livenä,oli semmonen kemia ilmassa että se oli menoa,siin ei paljoo kyselty antaako ekalla kerralla vai ei...molempien kans seurusteltiin puolisen vuotta....=) en siis yhtä aikaa...:D naimisissakin olin 15 vuotta miehen kanssa jonka kanssa ajauduttiin ekana iltana sänkyyn ja hyvin meni aikansa....=)
        enemmän sun kuviossa askarruttaa se miten pitkä aika jo on kulunu ja jos miehestä ei kuulu mitään ni se oli sit siinä...valitettavasti sit vois olettaa ettei suuria tuntemuksia jäänyt...


    • Miehet kertovat

      Moni kestävä suhde alkaa seksillä.

    • Olkaapa kunnolla

      Jos olitte tosi kunnolla,sulla rupee maha turpoo.Toivottavasti on tiedot jätkästä, jatkotoimenpiteitä varten,ettet joudu tyhjänpäälle nyytin kanssa.Onnea

      • joo heti sänkyy, ekana iltana..mahtavaa oli ja on vieläkin 20 vuoden ja 2 lapsen jälkeenkin....
        ei tullut sikaa säkissä otettua...ja syrjähyppyjäkään ei ole tarttenut harkitakkaan


    • epäluuloinen

      jos nainen lähtee heti mukaan ku vähän yrittää niin täytyy kyllä sanoo et kyllä se mielenkiinnon vähän vie. Vaikea kuvitella suhdetta sellasen henkilön kanssa. Voi vaan miettiä jos seurustelee sellasen kanssa niin miten usein sitä sitten esim. tyttöjen iltana kapakassa tapaa taas jonkun ihanan miehen ja ihastuu samantien jne...

      • nainen028240

        En koskaan menisi heti sänkyyn. Minun täytyy tuntea ihminen ensin. Onko pimeitä puolia? Henki voi jopa lähteä, jos väärään seuraan eksyy. En voisi luottaa ihmiseen, joka siirtyy noin nopeasti intiimialueelle. Kummallista, jos joku näin toimii. Minun pitäisi olla jossain huumeissa, että noin toimisin, vaikka seksistä pidänkin.


      • Kommunikointiongelma

        Olit aamulla harmissasi, koska olit liian pian "antanut". Mies voi luulla, että olit harmissasi, koska hänen suorituksensa ei vastannut toiveitasi. Soita miehelle ja sano, että olit harmissasi aamulla, mutta se eisuinkaan johtunut hänestä. Sinun ei kannata sanoa, mistä se johtui, mutta kuulet kyllä äänestä onko hän ilahtunut soitostasi. Luulisi olevan ainakin helpottunut.


    • ajattelevat, että helppo "nakki" ja että varmaan toi on sellanen, et se heti haluu "gutaa", mut kyl se on
      niin, että jos homma synkkaa niin voidaan joutua heti sänkyyn. Vähän samal taval kävi itselle 20 v sitten
      ja ollaan edelleen tosi rakastuneita ja lapset jo isoja(19 ja 17). Sellaista se rakkaus on. Paranee vaan
      iän ja suhteen myötä. Vaatii tietty hoitoa ja joustoa molemmilta, mutta kun on kivaa niin se on vaan
      kun aallolla ratsastais kaikki nämä vuodet...
      Onneasulle.Koita vaikka itse vähän kepillä sohasta jos se mies vaikka palais....

    • kona vaan

      Housut poijjes ekatreffeillä, niin oot menettänyt pelin sata nolla !!!!!!!!!!!!!!

    • 'rföhlkyträ67

      Jos heti mennään sänkyyn niin herää mustasukkaisuusuus,
      eli ajatellaan että mennnä kikasuttaako se noin helposti missä ja milloin vaan kenen kanssa tahansa,
      sitten aletaan nähdä kauhukuvia kuinka se duunaa työaikana jotain työkaveria, kauppareissulla jotain jne.... siis tulee hirveä epäluottamus ja mustasukaisuus..

    • ex neiti

      Kaksi kertaa olimme aiemmin nähneet ohimennen. Ensimmäinen ilta, kun päädyimme juttelemaan keskenämme päätyi sänkyyn hauskanpidon merkeissä. Viikon päästä tapasimme uudelleen, molemmat alunperin omillatahoillamme iltaa viettämässä ja samojen vällyjen väliin päädyttiin aamuyöstä toistamiseen, pitkän ja unohtumattoman iltakävelyn ja juttelun jälkeen.

      Nyt noista illoista on 12 vuotta ja yhteisen katon (ja peiton) alla on asuttu lähes 11 vuotta. Kumpikaan ei ollut metsästysretkellä, sattui vaan oikeat yksinäiset sydämet samojen tähtien alla kohtaamaan :)

      Miksi siis olisi pitänyt pantata tavan (tai muiden mieleipiteen) vuoksi? Ei meidän tapauksessa ainakaan.

    • angelforyou5

      tulee tulee:=)kokemusta on..muutama upee seurustelu takana jotka alkanut sexillä:=)eikä kaduttanut yhtään.suhteet kaatuneet sitten ihan muista syistä.
      eletään joka päivä täysillä vaan:=)

    • eskimoko

      Mies ei naista kaipaa eikä halua, naisesta ei ole kuin harmia.
      Provosoivia olette kaikki naiset loppujen lopuksi ja sitten valitatte kun nokkaanne saatte.

      • temmu

        Menin EX-vaimoni kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä ja siitä seurasi 12 vuoden yhteis elo, joista oltiin 10 vuotta aviossa. Saatiin neljä yhteistä ihanaa lasta. Erosta on nyt kaksi ja puolivuotta ja ollaan edelleen todella hyvissä väleissä.

        Eli toisin sanoen meillä ainakin homma toimi ekasta illasta alkaen. Joillakin se toimii ja toisilla ei


      • 14
        temmu kirjoitti:

        Menin EX-vaimoni kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä ja siitä seurasi 12 vuoden yhteis elo, joista oltiin 10 vuotta aviossa. Saatiin neljä yhteistä ihanaa lasta. Erosta on nyt kaksi ja puolivuotta ja ollaan edelleen todella hyvissä väleissä.

        Eli toisin sanoen meillä ainakin homma toimi ekasta illasta alkaen. Joillakin se toimii ja toisilla ei

        Osu ja uppos. Siinä ajassa exäs ehti jo panna sinut nurkkaan ja lähdit pois?


    • Pekka Pietarin poika

      Minulla on muutama ohieletty suhde jo takanapäin ja aikamonta treffikokemusta.
      Usin on sänkyyn menty jo eka kerralla mutta niistä ei ole sen syvempää syntynyt. Eihän mies malta olla naimatta jos tarjotaan mutta kyllä se jättää helpon nakin maineen mikäli heti pimpsaa on tyrkyllä.
      Miesporukoissa usein naureskellaan näille hetiantajille. Jotkut tietysti ovat olevinaan kovia naistenkaatajia mutta kyllä se maine aina on sen helpon nakin ansiota.
      Vaikka nainen tuntuisi kuinka lutuselta ja fiksulta hyvänsä niin hetiantaminen lässäyttää tunteen.

    • mmmmmmmmmmm

      No minä en autoakaan osta ilman kokeilua.Ja monesti kokeiluun jäänykin homma.

    • meitä on moneksi

      Omasta kokekmuksesta sanoisin että huono lähtökohta, jää siitä väistämättä vaikutelma helppoudesta ja helppoa pitää myös epäluotettavampana. On havaittu myös oikeaksi päätelmäksi, vaikken haluakaan yleistää.

      • a+b=ab

        En kyllä osaa sanoa onko hyvä vai huono juttu, itse kyllä menen sänkyyn kun siihen on mahdollisuus ja jos toinen on kiinnostava niin kysyn kyllä että kiinnostaako nähdä uudestaan.


    • dgcfmn

      Seksin aloituksella ei ole mitään merkitystä. Jos jutusta on tullakseen jotain, niin siitä tulee riippumatta siitä milloin fyysinen kontakti on alkanut. Tutkimukset on humpuukia, jos yhteen sovitaan niin sen huomaa heti ja yhdessä viihdytään alusta alkaen.

    • Meillä vaimo

      raiskasi minut heti ekana yönä. Mentiin naimisiin, ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Saatiin 4 viikkoa sitten tyttövauva. Vois mennä kaiketi huonomminkin. Jos hyvä pano vielä, niin kannattaa pitää kiinni. Jos huono, niin unohda koko juttu.

    • Yualle

      jotka antautuvat heti ekoilla treffeillä. Eivät nimittäin tee sitä ensimmäistä kertaa :)

      • grshegaserhgrsth

        Taidat itsekin jaella aika kohtuudella eli olet ian yhtä "huora" kuin treffikumppanisi. Miksi vieläkin on eri säännöt miehillä ja naisillä, miehet on kovia sonneja ja naiset lutkia ja huoria jos heti antaa. Jos kaikki naiset ajattelis et on parempi ristiä jalat ensimmäisen kuukauden aikana niin joutuisit säkin pukki oottamaan pimpsaa. Jotkut naiset vaan tykkää seksistä aika paljon ja jos ei ole vakituista miestä tai edes haku päällä niin miksi pitäis treffailla ennen sänkyyn menoa. Mun mies ei pannut ollenkaan pahakseen että olin seksistä innostunut. Saikin sitä 3x päivässä pitkän pitkän aikaa kunnes arki verotti kummankin himoja hiukan. vieläkin 2 vuoden seurustelun jälkeen 3x viikko ainakin.


    • wpeo

      että on suorastaan ihme jos ei heti eka treffeillä ruinata munaa. kaikki pitää saada samantien, vitun lellityt pissikset.

      • valio makkara

        Ihan tuubasta tollanen ajatelutapa, että pitäs pihdata. Kyllä mulla ainakin menee aika nopeesti mielenkiinto, jos muija turhan takia tulee kotiin yöksi.


    • hetero ?

      ...siitä onko petikaverisi jalkojen välissä samoja kuin sinulla?

    • Matti vaan

      Tapahtui Kuopiossa noin 10-vuotta sitten. Eräs lauantai-ilta tuli notkuttua erään baarin tiskillä "parilla", ilman sen kummempia ajatuksia naisten iskemisen suhteen, ja jossain välissä iltaa viereen tuli kuitenkin kiehnäämään ja kuulumisia kyselemään joku kutakuinkin samanikäinen naikkonen. Ensinäkemältä ei juurkaan ulkonäöllisesti säväyttänyt, mutta juttua riitti ihan kohtuullisesti, vaikka molemmat tuskin paria kaljaa enempää kännissä olivatkaan.
      Parin tunnin jutustelun jälkeen muija kysyy, että kiinnostaisko tulla käymään hänen luonaan yökahvilla, kun lähellä asuu? No, mikäjottei. Kämpille siis, ja retkahdin sohvalle istumaan, muija keitti kahvit, juotiin, ja siinä sohvalla istuessa alkoi sitten lämpenemään entisestään. Tästä 5 minuuttia eteenpäin, lähti vaatteet, peti auki, peitonalle, ja hommiin.
      Joten kerkesihän tuossa hieman vajaat kolme tuntia mennä, että ensitapaamisesta ehdittiin sänkyhommiin. Yhdessäkin oltiin vuodenpäivät, eikä se suhde kyllä siihen kaatunut, että muija oli ensitapaamisella "helppo" :)

    • bl..

      Onko nyt näin, että jos ensimmäisellä tapaamiskerralla päätyy kiinnostavan miehen kanssa vällyjen väliin, niin suhde on tuhoontuomittu heti alkuunsa? - riippuu yksilöistä..

      Onko teillä ikinä alkanut suhde, vaikka seksi olisikin ollut heti kuvioissa? - on..

      Vai oletteko menettäneet heti kiinnostuksenne, eikä kunnioitusta naista kohtaan enää löydy? - ei ole miehet menettäneet kunnioitusta..

    • ethän sä sitä voi täältä kysy. ne ei tiedä mtn teistä mollemmista. se on teistä kii et kestääkö vai ei. jotkuthan on menny naimisiinkin vaikka se on alkanu noin ja toisil ei oo mtn muuta kuin se seksi. itellä kokemusta niin et seurusteltiin 6,5kk. mut jätkä oli intis ja minä töissä niin ei nähty nii paljon, siin yks syy miks se loppu.

    • pitkä jussi

      tapasin unelmani naisen soiteltiin ja tapasimme noin kuukauden ajan ennen seksiä ja kohta neljä vuotta yhdessä ja elämä on ihanaa!

    • Pihinistit

      voivat pihistellä ja teeskennellä niinkauan, kuin ikinä haluavat.

      Kyllä mielestäni naisessa on paljon muutakin, kuin se, että antaako heti ekalla vai seuraavalla;)

      Sehän on kuitenkin "kahden kauppaa!"

    • kultaonnenpoika

      En varttuneena miehenä suosittele välitöntä seksisuhdetta. Nuorempana en muuta kyllä ajatellu, mutta elämää on muuallakin kuin sängyssä, kun muu elämä pelaa, sexi tekee siitä täydellisen. Riitoja tulee, riitoja menee. Myrsky nousee, ilmat vaistoaa, hyvien on hyvä olla satoi tai paistoi. Sitä paitsi pikkunen pidättyvyys kasvattaa intohimoa parempaan!

    • siemenlinko sixinain

      No haloo, mitä helvetin väliä sillä on vaik olet pyhän kammiosi portit aukaissut?
      Tuskimpa jätkä olettaa et olet neitsyt, tavallinen pesän jakaja niinkuin muutkin naapurin tyttäret!!!

    • Mulkku(ko?)

      Ite just naureskelin itelleni, et aika vanhaks taitaa olla tulossa kun seksin aloittaminen varsin maukkaan neidin kanssa tuntui jotenkin niin pyhältä, et kolmet treffit tarvi alle. Mulla se on jotenki fiiliksestä kiinni, mut kyl se ehkä menee niin, et jos ekalla kerralla on tullu joku kaadettua, niin ei ole sit oikein muuta halunnu ku sitä. Sitten taas kännissä tapahtuneet yhden illan jutut on välillä kantanutkin vkavampiin seurauksiin. Mut jos selvinpäin lähtee heti hurjastelee, niin ehkä siinä on sellanen fiilis, et ei pelkää pilaavansa mitään ja se tarkottaa vähän myös sitä et ei oikeestaan välitä toisesta, tai siitä mitä tuleman pitää. Sit on niitä et on kelannut et eukko on niin mukava, et ei edes välttämättä tarvi....ne on kyl kumminki sitte menny nussimiseks. =) Siinä varsin syväluotaavaa pohdintaa

    • Toisin ajattelija

      edelleen jatkuva miessuhteeni (Olemme olleet aviossa jo 20v) alkoi juuri siten että eka tapaamisella jo hyppäsimme saman täkin alle. Koukeroita oli kyllä ennen kun päädyimme naimisiin mutta ne ei suinkaan johtuneet siitä että päädyimme oitis harrastamaan seksiä. Itse asiassa sen eka yön ihana muisto on ollut monta kertaa se joka on pelastanut meidät erolta kun välillä näin pitkässäkin suhteessa tulee niitä heikkojakin hetkiä. Ihan vanhanaikaista hapatusta tuollainen ettei sit kunnioiteta jne. Mist sen tietää miks sul kävi niin ku kävi, eikö sulla ole hänen numeroo, niin voisit kysyy et eiks kiinnostus ollutkaa molemmin puolist vai mikä mättää. Voihan olla että toinen osapuoli sai sen käsityksen ettei sua kiinnostakkaan jatkaa eikä uskalla ottaa yhteyttä.
      Jos himoitsee toista niin ettei millään pysty pitään "jalkoja ristissä" sehän on kohteliaisuus mun mielest.

    • Kyselisin mielipitei

      aika hyvin aloitettu trolli, et sais enemmän kävijöitä ja keskustelua

    • Ei me miehet niin kovin erilaisia varmastikaan olla tässä teistä naisista. Suhde voi alkaa niin seksillä kuin seksittömänä, kysehän on ihaustumisesta toiseen. Paljon tärkeämpää on se, että miehelle jää kuva, että olet aidosti kiinnostunut. Tässä seksi voi olla hyvänä apuna, tuohan se lähelle ja antaa mahdollisuuden. Tosin aamulla on tärkeää, että mies ymmärtää sinun olevan aidosti kiinnostunut jatkosta, muuten joudut ex-faileihin.

      Mielestäni oikea aika seksille on silloin kun se tuntuu oikealta.

      • Neitykäinen

        Olen kylläkin nainen, mutta. Me alotettiin meidän juttu ihan seksimielessä. Sitpä se meniki siihen, että mies ilmotti puolen vuoden päästä, että on rakastunut, ja tahtoo vakavampaa. Elikkäs, ei se sitä tarkota, jos ekalla kerralla hyppää sänkyyn.


    • try tr

      Jos meinasit ekalla kerralla seksiä harrastaa niin voin sanoa miehenä et se sit jää siihen yhteen kertaan ;) Muutamia on ollut sellaisia et on kolahtanut ja ei ole vain pystynyt tekemään mitään ku tulee se kumma fiilis. Eli haarat kii nii saat sen vakituisen poekakaverin

      • Ennen oltiin kokemattomia, ei kiertokamaa ja siksi arvostan vieläkin sitä, että maltetaan hetki odottaa ennen sänkyhommia.
        Nykyään nainen koeajetaan nk. auto, täällä mainittu. Onko ihmisen moraali vaipunut niin alas, että seksillä testataan ja muutaman vuoden välein vaihdetaan toiseen moneen kertaan käytettyyn?
        Kyllä ehta on ehta, ei heitä monelle riitä.
        Henkiseen tuntemiseen menee aikaa ja jos se puoli ei pelaa niin vaihto tulee liian pian pelkän seksin varassa.
        En silti halua olla moralisti, vaikka mielellään lämmittelisin ennen sänkyyn menoa.


      • JJ
        holav kirjoitti:

        Ennen oltiin kokemattomia, ei kiertokamaa ja siksi arvostan vieläkin sitä, että maltetaan hetki odottaa ennen sänkyhommia.
        Nykyään nainen koeajetaan nk. auto, täällä mainittu. Onko ihmisen moraali vaipunut niin alas, että seksillä testataan ja muutaman vuoden välein vaihdetaan toiseen moneen kertaan käytettyyn?
        Kyllä ehta on ehta, ei heitä monelle riitä.
        Henkiseen tuntemiseen menee aikaa ja jos se puoli ei pelaa niin vaihto tulee liian pian pelkän seksin varassa.
        En silti halua olla moralisti, vaikka mielellään lämmittelisin ennen sänkyyn menoa.

        23 vuotta takana yhteiseloa ylä- ja alamäkineen. Eka näkemisellä tärähti ja hotellihuoneessa hyrähti. Siihen jäi vanhat heilat vilkuttamaan.


    • Naima Värkki

      Mistä ihmeestä löytyisi mies, joka ei olisi heti ekana iltana muna pystyssä? En pysty kunnioittamaan miestä joka antaa heti ekana iltana.

      • -

        Mut jätti tässä vuosi sitten tyttö kun en antanut 6 kuukauden sisällä.


    • JIP83

      noh, nykyään ei tuo seksi enää kiinnosta pätkääkään mutta parin eron jälkeen voin kokemuksella sanoa että joillekkin naisille se tuntuu olevan hyvä alku uudelle suhteelle.

    • romantiikkaa riittää

      48 vuotta aviossa. Ensimmäisestä illasta kaikki alkoi_ raskaus ja rakkaus, ei muistettu yhteystietojakaan vaihtaa. Mutta siitä se lähti ja ensimmäiset oltiin toisillemme. Ei ole tullut eteen pettämisiä tai pettymyksiä. Ollaan niin
      sanotusti oikeat toisillemme. Hyvää ei passaa vaihtaa ja tyytyväisiä ollaan oltu, ei pahaa sanaa ole koskaan toisistamme muille puhuttu. Suoraan ollaan erimielisyydet keskusteltu ja hauskaa kin on aina ollu. Lapsia on ja heilläkin jo pieniä. Elämme elämämme parasta aikaa.

      • pavi 71

        johti lavalla tapaaminen rakasteluun ja oltu aviossa 39 vuotta ,tuskin erotaan ,kuolema vasta erottaa


      • mies30+

        Täydellistä!


    • Hmmmm++++

      Omakohtaisesti voin 30 v. kokemuksella sanoa että heti vaan sextaamaan jos siltä tuntuu, liian mukavaa puuhaa jätettäväksi kertaakaan kokematta. Meillä monta aikuista mukavaa mukulaa ja jälki.....

      Eikun menoksi nuoret ja nauttikaa toisistanne ; )

    • mustanaaamio

      Muista myös toisinpäin. Jos ei viiteen treffikertaan ole harrastettu seksiä niin sitä ei harrasteta koskaan...
      vanha viidakon sanonta

    • VanhaHerrra

      Käännä asia toisin päin! Kuinka luotettavalta tuntuu mies, jolla ei ole muuta mielessä kuin paneminen? Seksi on seksiä, mutta luotettavaa suhdetta ei saa aikaan seksin avukka. Päinvastoin. Jos eka kerralla on valmis astutukseen, niin se on varma tunnusmerkki siitä, että ainakaan kyseiseen ihmiseen ei ole luottamista jatkossakaan. Olkoon sitten mies tai nainen. Heti kun tilaisuus tulee, niin uusi pano seuraavan kandinaatin kanssa on mahdollista noin kiimaisen ihmisten kanssa.

      • dhdfgfdg

        Hahah, juuri tuota asennetta tarkoitin aiemmassa kommentissani. Tässä tosin on sentään tasa-arvoinen suhtautuminen (eli että mieskään ei saisi antaa heti). Se on kuitenkin silkkaa putkinäköisyyttä ja tietämättömyyttä kuvitella, että heti seksiä harrastava ei jotenkin hallitsisi itseään ja ajautuisi aina tilaisuuden tullen sänkyyn. Tottakai heti sänkyyn hyppäävä VOI olla tällainen itsehillintään kykenemätön nymfo, mutta se ei todellakaan ole mikään sääntö. Ei se, että JONKUN, kiinnostavan ihmisen kanssa menee heti sänkyyn tarkoita, että menee KAIKKIEN tarjokkaiden kanssa, tai että tekisi sen jotenkin hallitsemattomasti.


    • thtthtyrtyttyrryrryr

      Kunnon naiset ei anna heti seksiä

    • yffyfyf

      sä oot jakorasia lutka

    • slfhuh

      MINKÄ takia mun asiallinen vastineeni on poistatettu tästä ketjusta? Ja ehkä jos riittävän tyhmä amisämmä oletkin, sinun mielestäsi ehkä siinä tapauksessa tällä foorumilla näissä keskusteluissa muka on "herrasmiehiäkin" , mutta mä sanon, että aika runkkari aloitus. Ja vitun runkkarit amikset vastaajina- paitsi minä.

      Oletko 15 -vuotias?

      • slfhuh

        Ja korjaan vastinetta: ei tällä kertaa oltukaan poistatettu mun vastinetta, en huomannut sitä äsken. No jaa mut toisaalta ihan hyvä, että kirjoitin ton, jos tää ketju myöhemmin runkataan vinoon... Ihan samahan se mitä näissä keskusteluissa sanoo, tietysti melkein, koska asiallisena ts. siis normaalinormatiivisväestön
        sivistyneistön mielipiteiden edustajana ei näillä palstoilla saa asiallisen kohtelua, olen todennut.

        Itse pitäisin lähinnä.. anteeksi.. kanana tai teininä jokaista tyyppiä, joka kyselee keskustelupalstalla aloituksessa "miehiltä", että milloin pitää aloittaa seksi ja etenkin, jos väittää vielä olevansa aikuinen, kuten ketjun aloittaja... JA VITTU MÄ EN OLE MIES, joten miks noi solvaa ja loukkaa mua, puhuttelemalla aloituksissaan mua sukupuoleltani mieheksi, noi amis- akat tai naisina esiintyvät alemman sivistystason miehet! Normaalisivistynyt keskustleupalstakävijä ymmärtää, että lukijayleisöö ei paljoo sukupuolen perusteella kande sivistkysen nimissä erotella...Amiksia...


    • jakoras

      Kyllä minulla ainakin menee luottamus sellaiseen naiseen joka ensimmäsenä yönä menee sänkyyn
      en voisi ajatellakaan luottamuksellista suhdetta sellaisen kanssa.Mutta meitä miehiä on monenlaisia
      toiset vonkaavat heti sänkyyn ja ne on 100% varmuudella yhdenyön kumppaneita ja jos ne yrittää
      suhdetta rakentaa ne kuitenkin pettää jossain vaiheessa.Sitten on niitä joille seksi ei merkitse
      niin paljon mutta he ovat uskollisia kumppaneita.

      • NiinpÄ !

        Juuri näin ! Tulee väkisin mieleen vanha ammatinharjoittaja, jolla on ollut asiakaskuntaa jo paljon ennen minua. Maksulliset (tai helpot ilmaiset) nyt eivät vain kiinnosta.

        Seksi ei takaa suhteen onnistumista, silla asiaan vaikuttaa myös paljon tärkeämpiä asioita.

        Mutta nykyään suhteita ajatellaan vain naimisen kiimassa, joten turha näille on mitään selittää. Sitten ihmetellään, kun eroja on niin paljon, ja ihmiset vaihtavat kumppania kuin sukkia. Mahtaa olla mukavaa...


    • Olevan mielipiteitä monenlaisia, joten sanonpa omani.
      Jos suhde ei toimi, niin syy EI ole siinä onko menty sänkyyn ekoilla treffeillä
      tai vasta 2kk:n tapailun jälkeen!
      Syy on jossain muualla...

      • aika__

        ÄH, ei sillä loppujenlopuksi ole mitään väliä vaik menee heti pidemmälle.
        Näkeepähän ainakin heti alkuun synkkaako fyysisellä tasolla ja sen jälkeen voi ruveta tutkimaan "ehdokkaan" henkisisiä ominaisuuksia. Jos kaikki osuu just sopivasti kohalleen, niin JES! Mut jos ei, nii uutta matoa koukkuun ;)


      • 50+++

        Itselläni on moni suhde alkanut seksistä ja moni ei. Lopputulos ihan sama.


      • 19+3
        50+++ kirjoitti:

        Itselläni on moni suhde alkanut seksistä ja moni ei. Lopputulos ihan sama.

        JAKORASIA.


    • Laaja-alaisuutta

      Olen ollut avioliitosa 34 vuotta. Ja miehen kanssa jonka ensi tapaamisella olimme sukupuoliyhteydessä.
      Jotta tapauksia on monia ja tilaisuuksia.

      • ehkä kolmannella...

        mies tai nainen vastaa, että ei haittaa. Yksikään kymmenistä suhteista ei ole siitä kärsinyt. Joo.

        Väittäisin, että useampi ei halua sellaista, joka suostuu heti.
        Olen kuullut, että kolmannella tapaamisella on varma saanti. Silloin nainen tykkää, että nyt jo seurustellaan.
        Miksi muuten treffipalstoilla moni nainen ilmoittaa, että ei halua seksin vonkaajia? - Kai sitä pitää yrittää edes kohteliasuuden takia. Ainahan sitä jompikumpi vonkaa heti tai myöhemmin.


    • Kokemus+rintaääni

      Jos ot ihan lahna sängys ni kyl se siihe yhteen kertaan jää. Ei vaadi selityksiä, kyllä peilistä vikaa löytyy! Älä siis tyrkkää känäs alahuulta jos haluut toisetkin deitit vetää. Mut jos noin on niin älä lyö myöskään kovia paineit tokille treffeille!

      • wood_dragon

        Näin miehenä totean että kerran on suhde alkanut seksillä eikä se kestänyt pitemmän päälle. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia , joten jokainen päättää itsekseen omat pelisääntönsä. Henkilökohtaisesti olen päättänyt pysyä sinkkuna ja ikääkin on jo 46 vuotta. En vain jaksa enää harjoituskappaleita ja kun ei ole tietoakaan sopivasta kumppanista tässä vaiheessa niin en tuomaroi muiden päätöksiä.


    • Miesw

      Jos seksi on upeaa todella hyvää
      siä haluaa lisää ja paljon
      kyllä siitä voi alkaa vaikka
      mitä
      Jos seksi ei pelitä se paljastuu kyl
      myöhemmin
      Mies oli moukka joten et menettänyt
      mitään

    • ekallaheti

      Ei ole.
      Tässä sitä on emännän kanssa tallusteltu se 8 vuotta, vaikka heti ryhdyttiinkin hommiin.
      Eikös se oo vaan hyvä, että huomaa saman tien oliko kaveri vaan sen yhden asian perässä liikkeellä?
      Kuin että pihtaa viis vuotta, huomatakseen miksi se heppu siinä vänkäämässä olikaan.

    • ei herra, mies vaan

      Itselläni kävi niin että en uskaltanut ottaa enää yhteyttä kun luulin naisen pettyneen, totuus selvisi vasta myöhemmin, nainen luuli että en kiinnostunut kun en soittanut ja ei itse halunnut soittaa ettei olisi vaikuttanut liian tyrkyltä. Onneksi tapasimme myöhemmin aivan sattumalta ruokakaupassa. sovimme pikaisesti käyvämme kahvilla ja kannatti, samalla reissulla ollaan, pian 5 vuotta yhdessä ja esikoista odotellaan.

    • MT

      Naiset, mistä tahansa saattaa herätä suhteen kipinä! Se että herätään samasta sängystä aamulla ei ole kuolinisku, vaikka suhteen alkuun ei ideaali tilanne olekaan. Tarkoitan, että suurin osa miehistä mieluummin tutustuisi.

      Kyllä itse ainakin miehenä arvostan naista, on sitten ns. antanut tai ei.
      Tärkeämpää on että ollaan asioiden kanssa samoilla linjoilla, seksiä voi harrastaa heti kun tapaa tai vasta kun tuntee toisen hyvin.

      • kukin tyylillään

        Olishan sitä kyllä kieltämättä myöhemminkin seksin ehtinyt aloittaa.. Ekoilla sovituilla treffeillä (siis heti tapaamiskertaa seuraavalla kerralla) meillä mentiin sänkyyn. Olihan se seksi heti ihan kivaa, mutta vasta myöhemmin muuttui todella nautittavaksi kun opittiin kunnolla tuntemaan toisemme. 10v ollaan nyt yhdessä oltu ja yksi pieni vauva tuhisee välissämme. :)


    • realisti66

      Kaikki suhteet on tuhoon tuomittuja, joten kannattaa mennä heti..

    • kundi.kundine

      pääasia et alkaa ja vielä siistimpää jos jatkuu.
      valtaosalle kundeist kaikki käy, jote se tahti ja tapa (suhtee etenemiselle, dorkat) varmaa selvii siin aika alkumetreil.

    • siitä se alkoi

      Hyvä seksi kantaa pitkälle ja korjaa suhteen muita huonoja puolia ;) mut toisinpäin ei tuu paskaakaan , hyväkin suhde menee huonolla seksillä päin persettä usko pois, lähes päivittäin eri foorumeilla parisuhteessa elävät kirjoittavat kuinka huonosti heillä menee kun toinen ei anna tai yrittää liikaakin :D

      Mitä kummaa siinä että heti alusta kokeillaan sopiiko suti reikään vaiko ei , jos nuo kappaleet tuntuvat hylkivän toisiaan niin mitäs siinä sitten ? ei varmasti molemmat ole silloin tyytyväisiä ja siihen ei ole kun yksi järkevä ratkaisu.. ettiä itelle sopiva maalipurkki tai pensseli :) jätetään kuitenkin ne sutikkojen vastakkain hankaajat kuitenkin tästä mielipiteestä poies .

      Yksi juttu kuitenkin voi myös tulla kyseeseen että olet törmännyt jo varattuun henkilöön ?? jolla mielessä vaan ihan muu juttu kun se parisuhde .

      Mut se on varmaa et jos siinä yöllä olis tehty oikeen kunnolla taikoja ja kumpikin olis hirnunut onnensa kukkuloilla niin sitte täytyy ihmetellä jos sitä yhteyden ottoa ei alkas kuulua ? tai edes kiitosta kiihkeestä yöstä. Tosin eipä kukaan laita ekalla kerralla sitä suurinta vaihdetta sisään ! visiin ?? :)

    • oma juttu selvinnyt

      ...juttu, mutta reiluna nelikymppisenä miehenä en mene sänkyyn ennen kuin on todelliset tunteet kuvioissa. Aikoinaan tullut mentyä liian pian ja helposti suhteesta tulee seksisuhde, ei muuta. Seksi on vahva juttu ihmiselle ja hallitsee helposti.
      Ja tänään kyllä mittaan naisen arvomaailmaa, onko heti pyrkimässä sänkyyn. Kaikkoan kyllä heti jos pyrkii saman peiton alle ilman todellista tutustelua.
      Ja nainen, joka suuttuu miehen kieltäytymisestä, ei tunnu ajattelevan toista kovin laajalti. Kieltäytymisessä ei ole kyseessä naisen viehättävyys tai ulkonäkö, jonka moni tuntuu helposti kokevan kun haluaa tutustua muihin arvoihin.
      Jokainen meistä ihmisistä, niin nainen kuin mieskin etsii omaa seksuaalisuuttaan empiirisesti ja niistä muodostuu oma käsitys sekä itsestä, että kumppanista. Itsekin sen nuorempana etsinyt, miten minulla tuo juttu menee.
      Mutta kokemukset naisista, jotka haluavat pian sänkyyn, ovat kyllä minun kohdalla olleet valmiita menemään myös muiden kanssa sänkyyn, enkä koe itse sellaista omana parisuhteena. Pari pitkää suhdetta takana ja raskaasti oma uskollisuus petettynä avannut miettimään tätä sarkaa itsestä, mutta myös se, mistä puusta minun kumppani tulee.
      Mutta kuten alussa kerroin, tapauskohtainen juttu ja ei se suhde onnistu kuin sen oikean kanssa. Ja sisin sen oikean tunnistaa kuitenkin.
      Mukavaa talven jatkoa ja ajatusta oman seksuaalisuuden kuviosta, mikä tuntuu omalta jutultasi.

      • pilvenpolttajat

        Millainen on moraali?


    • tuelover

      Valitettavasti on myös toisin päin, jos ei pääse sinne vällyn alle...

      • bihtaaja

        Jos ei pääse vällyn alle, on se merkki pihtaajasta...ja se voi ilmetä myöhemminkin...ja voi pahimmilaan karauttaa koko avioliiton myöhemmin....


    • soittamalla ja

      kysymällä saa enempi kun jättäis sen tekemättä.

    • -suhteellinen mies-

      Lähes kaikki suhteeni ovat alkaneet seksillä ja monet ovat kestäneet useamman viikonkin. Useimmat tosin vain seuraavaan aamupäivään asti mutta hyvä sekin.

    • pihtari28v

      En usko että voi... pitää eka tutustua eikä olla hirveä jakorasia... antaa väärän kuvan...

    • ihanonnellinenmies

      Eka yönä seksiä ja seuraavana aamuna vielä paljon lisää. Yhdessä oltu 15 vuotta ja kaksi lastakin on tullu tehtyä. Homma jatkuu. Kannatti "koepolkaista."

    • matiketopelasu2011

      Yli 16v on nyt suhde kestänyt, vaikka menimme sänkyyn alle tunnin siitä, kun tutustuimme. Tuon sänkykumppanini avioliittokin on kestänyt meidän seksisuhteemme, hyvä seksi kantaa... Onnellinen voi olla niin monista eri lähtökohdista, siihen ei tarvita muiden ihmisten moralisointia tai oikeellisuuskäsitteitä. Luota itseesi ja elämä on läsnä.

    • -masa

      Ehdottomasti kannattaa alottaa heti seksillä! ni nähdään kannattaako edes kokeilla vakavampaa suhdetta!. Seksi on todella tärkeä osa suhdetta, ja jos seksi ei toimi ei toimi suhdekkaan. Toki selibaatti elämä on sitten erijuttu. Seksi toki paranee oppimalla kumppania mutta kannattaako lahnasta tai tuhkamunasta edes alottaa.
      -Hyvästä seksistä parhaaksi!

      • m37 vastaa

        "Seksi on todella tärkeä osa suhdetta, ja jos seksi ei toimi ei toimi suhdekkaan. Toki selibaatti elämä on sitten erijuttu. Seksi toki paranee oppimalla kumppania mutta kannattaako lahnasta tai tuhkamunasta edes alottaa.
        -Hyvästä seksistä parhaaksi!"

        Taitaa olla Masa näitä muna suorana juoksevia "miehiä". Olet aika uusavuton vässykkä, jos et opi kumppanistasi mitään muuten kuin seksin kautta. Kuka tuollaisen henkisesti rajoittuneen haluaa edes kumppanikseen, joka ei kykene keskustelemaan saati edes puhumaan tunteistaan. Muusta nyt puhumattakaan.

        Seksi ei pelasta suhdetta, joka on lähtökohdiltaan täysin "perssiillään" tai jos suhteessa on muita vakavia ongelmia. Suhteessa moni muu asia menee seksin edelle ja antaa ylipäätänsä edellytykset nauttia seksistä kokonaisvaltaisesti.


    • Keittiöbiologi

      Pariutuminen on luonnon tapa pyrkiä varmistamaan lisääntyminen. Romantiikka yms. tuuba on ihmisen yritystä saada luonnonlaki näyttämään jotenkin kauniimmalta, vaikka kyse on lopulta vain koiras-naaraskytkennästä.

    • Nyt Onnellinen

      Ainakin minä olen kärsinyt siitä, kun mies ei yrittänytkään lähenellä ,tunsin miehen pari kuukautta joka ei juuri uskaltanut koskeakkaan ,sitten kyllästyin ja sanoin, että sinun kannattaa etsiä mies,mutta ollakkaan tapaisin seuraavan miehen ,hän on aktiivinen ja hän on tuleva mieheni ,ja kerroin minkälainen oli edellinen ,hän sattui tuntee sen miehen vaikka ei ole missään tekemisissä ,hän sanoi että hän on homo ,joka yrittää mennä naisten maailmaan ,mutta ei uskalla tehdä mitään ,teippi sana viittaa siihen mieheen .

      • M30_Espoo

        Ei todellakaan. Se kertoo jo paljon jos nainen antaa ekoilla reffeillä. Ja kukaan ei halua "helppoa" jakorasiaa tyttöystäväkseen varsinkaan. Sen verran pitää olla herrasmies että ei mene housuja repimään jalasta. Ensi reffeillä voi pusun antaa, jos yhteinen sävel löytyy reffeillä muuten.Omasta näkökulmasta mietittynä, menetän kiinnostusta jos nainen on heti hyppäämässä sänkyyn. En halua helppoa jalkojen levittelijää!


      • nippelo

        Opettele kirjoittamaan suomen kieltä. Toivottavasti olet parempi sängyssä kuin yllä olevassa tekstissä.
        Pilkut, kappalejaot ja muut välimerkit ovat jo keksitty, niitä voi ihan vapaasti käyttää.


    • Toi nyt on tota naisten ääliömäistä jahkailua joka perustuu kristilliseen ei seksiä ennen papin aamenta ajatteluun.
      Mikä järki siinä on et tuhlataan molempien aikaa kiertelemällä ja kaartelemalla jos molemmat haluaa seksiä.
      Selviääpä samantien se tärkein et toimiiko seksi on myös paljon helpompi keskustella ihmisen kanssa jonka kanssa on sekstaillu. Kun ihmiseen tutustuu ennen seksiä se luo vaan turhia paineita kummallekkin eikä kehdata enää sanoa mitä haluaa kun aikasintaan 10 vuoden tuntemisen jälkeen.

    • mies olen

      meillä on suhde alkanut seksillä ja mitään moittimista ei ole,nykyään ollaan aviossa ja tietenkin riidellään välillä ja sehän kuuluu parisuhteeseen,toivotan onnea sinulle.

    • Reisipensseli

      Homma toimii, jos toimii. Se ei kuitenkaan oo mitenkään sidonnainen ensimmäiseen iltaan. Toki ensimmäinen ilta voi antaa kuvan henkilön "kevytkenkäisyydestä", mutta ainakin ite oon nyt onnellisesti naimisissa ja kahden ihanan lapsen isä, vaikka leipomisella yhteinen taival startattiinkin ja tätä taivalta on nyt tallattu noin kahdeksan vuotta. Molemmat ajattelivat juttua aluksi vain hetken huumana, mutta niin ne vain kemiat kohtas jollain muullakin kuin fyysisellä tasolla. :)

    • Kyllä itse uskon ainakin siihen että jos suhde alkaa seksillä niin se voi toimia. Perustel sillä että olen ollut mieheni kanssa kohta kolme vuotta ja tapasimme baarissa,menimme sänkyyn ja tässä sitä ollaan!

    • 1 + 1 = 2

      ..soittaisit kyseiselle henkilölle ja ehdotan jotain neutraalia, kuten yhteistä iltalenkkiä ja jne. Jos henkilö A on kiinnostunut, niin hän suostuu.. Mikä siinä on niin vaikeaa ? Tosin miehiin tehoaa suorempikin kysymys. TOTTAKAI mies ajattelee naista ihan täytenä hutsuna jos heti on reidet molemminpuolin naapurissa.. Se tekee naisesta halvan ja enää ei ole mitään mitä jahdata. Miehet tykkää jahdata ja se ei pääty koskaan. Se ei pääty seurusteluun, ei kihloihin, eikä varsinkaan avioliittoon - silloin vain tahti kiihtyy. Ne jotka ei mitään saa ja kukaan ei huoli - ovat uskollisia. Mitä useampi naaras laumassa - sen parempi. Siinä vähän totuuksia ja rehellistä puhetta.

    • uskova75

      ole olemassa mitään oikeata hetkeä näissä parisuhde jutskissa. Rakastelu, kun tapahtuu kahden toisistaan kiinnostuneen ihmisen yhteisestä päätöksestä, niin silloin se ei voi olla muuta kuin oikea hetki. Tällaista mieltä olen minä 35vuotias miehen alku.

    • Aliaza

      Pakko kirjottaa vaikka miehiltä kyseletkin mieleipiteitä... Mut meillä oli mun miesystävän kanssa seksiä heti ensimmäisestä illasta lähtien, kun tavattiin. En nyt muista, kumpi otti ensimmäisenä yhteyttä sen ensimmäisen illan jälkeen, mutta tätä seksiä jatkui sit nää reilut kaks vuotta ja loppua ei näy ;) Nyt asutaan yhdessä.. ehkä me oltiin vaa onnekkaita, kun synkkas niin hyvin kaikki yhteen. Varmasti kumpikaan meistä sen ensimmäisen illan jälkeen ei olis kuvitellut suhteelle mitään pitempää käyttöä, kunhan nyt vain pidettiin hauskaa :) Ja joo, ehkä se vähän miehille sitä hauskanpidon kuvan antaa eikä sitä vakavamman suhteen kuvaa, kun tai jos hyppää ensimmäisenä sänkyyn? =) kun eihän noi miehet tiedöä mitä meidän naisten päässä aina liikkuu ;) Sun pitää kertoo se sille, että sä haluisit tavata toisenki kerran ja et mitä sillon tapahtu ja et sulla oli sen kans hauskaa :) Jos sä sen haluat, niin jos sä et nyt siihen ota yhteyttä niin takaan että sille jää se kuva että te piditte vain hauskaa ja thats it. Ja jos näätte toisen kerran, niin kato onko se valmis muuhunkin, kuin seksiin. Puhu sen kanssa, revi siitä kaaaikki tieto irti. Tsemppiä ;)

      • käytöstapainen

        Helppo nakki.
        En voi koskaan otta sellaista ihmistä vakavasti.....


      • -masa
        käytöstapainen kirjoitti:

        Helppo nakki.
        En voi koskaan otta sellaista ihmistä vakavasti.....

        otat ittes niin vakavasti et seksiä ei oo tulossa. runkku.


    • sk

      miltä tuntuu asia jos ottaa sillä tavalla että seksiä vasta kun on mennyt naimisiin. että aluksi tutustutaan sit kun ollaan valmiita liittoon sit vasta seksiä.

    • Miehet on

      kaksinaismoralisteja eli kannattaa pihdata, jos haluaa pidempiaikaisen kumppanin. Poikkeuksia tietysti aina löytyy, mutta harvassa ne on.

      • kokemusta on

        ketkä on heti halukkaita sexiin.Tekee itse aloiteen. Että ei vaan miehet.


      • Laurcctaa
        kokemusta on kirjoitti:

        ketkä on heti halukkaita sexiin.Tekee itse aloiteen. Että ei vaan miehet.

        Porttojen kanssa iloitaan aisteista. Vakavan ja kunnon naaraan - joka kelpaisi liittoon - kanssa tunnustellaan aluksi pari kolme kertaa tai jotkut enemmän.


      • ödnlbfi

        samaa mieltä. Todella kaksinaismoralistinen sukupuoli, huora-madonna ajattelijoita koko sakki,
        ja vaikka eivät sitä ääneen myönnä niin syvällä sisimmässään näin ajattelevat ja tuntevat.


      • sk
        kokemusta on kirjoitti:

        ketkä on heti halukkaita sexiin.Tekee itse aloiteen. Että ei vaan miehet.

        Ei siitä voi tulla mitään jos toinen on siveetön loppu elämään asit kunnes menee naimisiin.
        Sit on aika vaikea seurustella sellaisten kanssa jotka haluaa seksia heti jos ei itselle onnaa.


    • -67

      Siis itselle seksi ainakin niin tärkeä osa elämää etten ole jäänyt odottelemaan josko se ei sitten yhdessä nappakkaan tulta, kaikki heti mulle nyt tai pitäköön pihtarit housut jalassa... Nykyisen miehen kans jo 10v ja yhä panettaa :)

      • Sovinistiko?

        Olen ehkä hiukan sovinisti, mutta eihän autoakaan hankita ilman koeajoa...
        En ole koskaan aloittanut parisuhdetta ennen kuin seksiä on harrastettu. Iso asia elämässä kuitenkin...


      • KOEAJOJA
        Sovinistiko? kirjoitti:

        Olen ehkä hiukan sovinisti, mutta eihän autoakaan hankita ilman koeajoa...
        En ole koskaan aloittanut parisuhdetta ennen kuin seksiä on harrastettu. Iso asia elämässä kuitenkin...

        Jos nainen on antanut ekalla kerralla niin olen aina lempannut hänet,ja näitä naisia on paljon.En vaan voi sille mitään etten kunnioita tuollaista naista ollenkaan,ovat täysiä lutkia.


      • -masa
        KOEAJOJA kirjoitti:

        Jos nainen on antanut ekalla kerralla niin olen aina lempannut hänet,ja näitä naisia on paljon.En vaan voi sille mitään etten kunnioita tuollaista naista ollenkaan,ovat täysiä lutkia.

        Sulla on varmaan menny paljon rahaa. Lutka eli horo eli prostituoitu. Pistäppä poika vaan liksat sileeks. Kannattas runkata. Ei susta oo kuitenkaan seurustelemaan.!


      • m37 vastaa
        KOEAJOJA kirjoitti:

        Jos nainen on antanut ekalla kerralla niin olen aina lempannut hänet,ja näitä naisia on paljon.En vaan voi sille mitään etten kunnioita tuollaista naista ollenkaan,ovat täysiä lutkia.

        Joo, ja lisäksi tuossa riskit ovat miehellä. Mikä on sen mukavampaa, kun saada ekoilla treffeillä naimisen seurauksena elatusmaksut kontolleen, vaikka suhteesta ei tullut mitään. Varaan myös lapsi nauttii. Jep jep... !


    • ottaisin sinuna yhteyden koska saattaa äijä miettiä just samoja juttuja...

    • Suhteita seksillä al

      Jos on onnistunut akti, niin ainakin seksiä tulee niin kauan kuin intoa riittää.
      Voi toki olla että muut puolet ihmisessä tullessaan tutustumisen myötä esille, aiheuttavat vastenmielisyyttä tai sitten ei. Joko siinä onnituu tai sitten ei. Sanoisin että 50/50 mahdoliisuudet puoleen ja toiseen.

    • kuukkelinmuna

      Juu ei kissanviikset! Niin tai näin !

      Kaikki riippuu yksilöistä !

      Ei ole oikeaa vastausta !

      Jos herra sua kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja saat vastauksen.... olisi kiva tietää miten kävi !

    • kattoo ei sitte kadu

      Ai jaha.
      Eikö se ole nykyisin kuitenkin niin, että pitää heti päästä vällyin alle.
      Ongelma sellaiselle joka haluaisi ensin tutustua ja sitten jos tuntuu, nii pistettä iin päälle :-)

      • antry

        tuntuu siltä, ettei nautinnon päälle ymmärretä, tunteille pitää antaa aikaa kehittyä, halu mukaan lukien.


    • Mei555
      • saletti.....

        niin kauan kuin on ihmisiä niin nussiminen ei lopu...


    • jussif

      Hei.
      Meillä ainakin toimii, vaikka eka yö oli yhtä juhlaaaah. Olemme olleet avioliitossa useita onnellisia vuosia. Olemme kumpiki toista kertaa naimisissa ja hyvi menee. (Itse olen pariskunnan mies-puolinen osapuoli)
      Lähetä tälle kumppanillesi textiviesti ruudun täydeltä ?????-merkkejä. Näitä minäkin sain kun en rohjennut soittelemaan.
      Siitä vaan.

      • himo köyrijä

        jos ei ne polvet leviä eka yönä niin pihtaa se loppu ikänsä.. vanha köyrijöiden sananlasku :D


      • JulliK.
        himo köyrijä kirjoitti:

        jos ei ne polvet leviä eka yönä niin pihtaa se loppu ikänsä.. vanha köyrijöiden sananlasku :D

        Jos nainen ei anna eka kerralla, oli treffit tahi ei, niin en vaivaudu toista kertaa tapaamaan. Tai siis näin oli entisessä elämässäni. Nykyisin elelen mailman ihanimman naisen kanssa. Elämä on onnellista ja seesteistä. Seksi vieläkin maailman parasta.

        Törmättiin toisiimme venerannassa. Punkassa oltiin kaheden tunnin päästä tapaamisesta.


      • 2 elämää 4 lasta
        JulliK. kirjoitti:

        Jos nainen ei anna eka kerralla, oli treffit tahi ei, niin en vaivaudu toista kertaa tapaamaan. Tai siis näin oli entisessä elämässäni. Nykyisin elelen mailman ihanimman naisen kanssa. Elämä on onnellista ja seesteistä. Seksi vieläkin maailman parasta.

        Törmättiin toisiimme venerannassa. Punkassa oltiin kaheden tunnin päästä tapaamisesta.

        Kait tuo seksi kuuluu seurusteluun, mutta seurustella voi ilman seksiäkin .. Ehkä on hyvä ettei punkkailla heti ekoilla tärskyillä. Se on kyllä tätänykyään hiukan vanhanaikaista, mutta kyllä sitä sietää kunnioittaa ..


    • hipdogg

      Itse olin 8 vuotta naisen kanssa, jonka kanssa päädyttiin sänkyyn ekoilla treffeillä. Ja juuri olisi alkamassa uusi suhde naisen kanssa, joka päätyi kanssani jatkoille jo heti kun tavattiin. Ei se naisen arvoa vähennä! Ihan kivikautinen asenne on sellainen. Seksi on ihanaa ja mukavaa, ja yhden yön jutusta voi joko tulla suhde tai sitten ei. En näe mitään syytä pihtaamiselle, jos kerran toinen viehättää ja molemmat ovat vapaita aikuisia.

      • only-one-lonely

        ajattele tätä asiaa arvostus-, vaan tunteiden näkökulmasta, maksimoida hyvät fiilikset ja nehän vaan kasvaa ja kasvaa ajan kanssa (vo imennä ja meneekin helposti överiksikin jos kuukausi saati vuositolkulla pitkittelee). Kyllähän sekin tiettym jos vaan pelkästään himottaa sillon pikapikvaauhtia...


    • kummallisen suhteen

      monesti samaa, meneekö mieheltä kunnioitus naiseen jos menee sänkyyn ekoil treffeil tai hetimiten. Miten mies suhtautuu panokaveriin ja voiko panokaverista tulla enemmän kuin ystävä.
      Onko nainen miehelle vain objekti jos kyseessä on aluksi vain seksi? Osaako mies ajatella panokaverista mitään muuta kuin että se on helpotusaukko seksinpuutteeseen. Voiko mies ajatella koskaan osaavansa yhdistää seksisuhteen ja ystävyyden. Jos kuitenkin on enemmän kanssakaymisissä viettämällä aikaa muutenkin yhdessä ja mukana on omat muksutkin.Missä menee raja milloin miehen kunnioitus naiseen häipyy?

    • hellas mies

      meitä on moneen junaan niin sanotuksi. sen verran itsestäni sanon ettei seksin vonkaajat eka tapaamisella kovin hyvää kuvaa anna. aivo toiminta jos rajoittuu navan alapuolisiisn asioihin niin elämän arvot on omasta mielstä vinksallaan. voi olla että olen väärälle vuosi tuhannelle arvoissani jäänyt mutta itse valintani teen ja itselleni niistä vastaan. toisten moittimistakaan en harrasta kun kaikilla on oikeus toimia kuten itse haluaa. sen takia me olemme yksilöitä jos seksi on mielestänne tärkein asia niin hyvä niin eikun antaa mennä vaan. alkuperäiseen asiaan annan neuvon ellei hän jättänyt numeroaan ei kannata jatkaa unelmointia ja jos antoi niin soita ihmeessä. muutenkin hymyilevä ihminen antaa luotettavamman kuvan kun murjottava hapannaama.

    • ,

      Ikä- ja kokekuskysymys. Nuoren ja ja/tai kokemattoman ei pitäisi hypätä suinpäin sänkyyn. Sukupuolesta riippumatta. Jos taas varttuneempi ja kokeneempi kyselee sellaisia, ei taida olla valmis suhteeseen.

      • ,

        Kokemuskysmys


    • Mies.........

      Itse tekisin varmaan kuin tarinan mies, eli merkkaisin pisteen vihkoseeni ja jatkaisin eri suuntaan. Naisen helpoin valttikortti suhteissa on seksi ja jos heitit parhaimman korttisi ensikerralla menemään niin miksi tämä mies olisi kiinnostunut sinusta? Jatkossa jos vielä tapaat jonkun ihanan miehen niin koeta pidätellä ainakin pari kuukautta.

      • Suhde ei kiinnosta

        Jos kohdalle sattuu kiinnostava mies niin tottakai päädytään sänkyyn! Suhteet eivät enää kiinnosta! Että silleen. Taitaa olla aika vanhoillista sakkia näin 2000-luvulla liikenteessä. Ja usein kohdalle sattuu myös niitä varattuja miehiä!


    • Onnensa löytänyt

      Kestääkö se
      Olen kyllä sitä mieltä, ehkä vanhan aikaisesti, että tyttö hyvä, jos tapaat miehen josta olisi mielestäsi elämän kumppaniksi, niin ainakin pari viikkoa pitäisi hannata ennen sänkyyn menoa. Mies on valmis tyydyttämään naisen jo luontonsa puolesta, mutta jos mies etsii elämän kumppania niin ei se houkuttele jos pääsee sänkyyn heti ensi tapaamisella. Että silleen.

    • Kokenut mies

      Jos tuota on erikseen kysyttävä, niin peli on varmasti menetetty.

    • sänkyyn

      Jos heti sänkyyn haluaa ja meilläpäin huor... sanotaan.

    • KissaK

      Jos ei tokalla kerralla saa seksiä, niin suhde on tuhoon tuomittu.

    • GHero

      Seksiä on tullut harrastettua ekana iltana monen monituista kertaa, eikä niistä jutuista ole koskaan syntynyt mitään. Seksin jälkeen on tullut yleensä sellanen vähän harhaanjohtava fiilis, että "tässäkö tää oli?", vaikka todellisuudessa ei tunne toista vielä lainkaan. Mulle pahin mahdollinen virhe on mennä sänkyyn ekana iltana, ellei nyt sit välttämättä ole vain seksin tarpeessa. Ja noin yleensäkin on melkonen turn-off, jos saa heti kaiken haluamanasa, ja tyrkyt yleensä.

    • Ratkaisevaa, jatkaako toisen kanssa, on: synkkaavatko henkilökemiat. Miehenä katson ensin, onko naisella hyvä kroppa ja pärstä. Mikäli ne miellyttävät, voin harkita. Jos nainen on kiinnostunut rahoistani, muttei minusta, jätän naisen. Vaatimaton nainen voi kiinnostaa, mutten nyt täysin ole tästä varma, riippuu onko nainen minusta kiinnostunut. Pihtaavaa naista en voi sietää!!! Pankoot naiset kenen kanssa tahansa, pääasia on, etten joudu muiden laskujen maksajaksi. Lopuksi, naiset ovat emotionaalisia ja miehet rationaalisia. Nimim. Kevin Rayban

    • Auervaara

      Suurempi mahdollisuus iskeä miestä pidemmäksi aikaa jos näyttää taitonsa sängyhommissa saman tien.

      • Jees!

        SUOMI NUSSIMAAN! KERRAN TÄÄLLÄ VAAN ELETÄÄN! HIRVEET ORGIAT PÄÄLLE, NIIN EI KAAMOS PÄÄSE PAINAMAAN! SEKSI ON PARASTA LÄÄKETTÄ MASENNUKSEEN PISTE!


      • Räkönen
        Jees! kirjoitti:

        SUOMI NUSSIMAAN! KERRAN TÄÄLLÄ VAAN ELETÄÄN! HIRVEET ORGIAT PÄÄLLE, NIIN EI KAAMOS PÄÄSE PAINAMAAN! SEKSI ON PARASTA LÄÄKETTÄ MASENNUKSEEN PISTE!

        Ulkomaalainen toimittaja kysyi: " Suomi on kylmä ja pohjoinen maa. Mitä te teette suomessa viihtyäksenne?"
        Räikkönen: " Kesällä harrastetaan seksiä ja kalastetaan. Talvella ei voi oikein kalastaa niin...."


    • Wille++

      Toivottavasti olit edes kännissä ni olis edes huono tekosyy.

    • en ymmärrä teitä

      Miksi ihmeessä pitää heti päästä sänkyyn? Miksi ei voi tutustua toiseen ensin ja nauttia siitä kutkuttavasta tunteesta, kun ei heti mennäkään asiaan vaan pussaillaan ja halaillaan ja ollaan vaan.
      Sitä tunnetta ei ekana iltana sänkyyn hyppäämisen jälkeen saa enää takaisin.

      t. yli 2kk ennen seksiä seurustellut ja erittäin onnellinen

      • MrMouse

        Miksi ihmeessä pitäisi jättää menemättä sänkyyn, jos panettaa? Tuntuu, että ihmisille seksi on jotenkin kauhean dramaattista ja samalla traumaattista. Tottakai seksi kahden tuntemattoman kesken on yleensä enemmän tai vähemmän sähellystä, mutta se voi myös olla erittäin toimivaakin kaikessa kiihkossaan. Monesti seksi paranee suhteen vanhetessa, kun oppii tuntemaan toisen haluja, mutta kyllä se tapahtuu enemmän siellä sängyn puolella kuin juttelemalla päivän politiikasta

        Jos suhde menee piloille liian nopeasti etenemisestä, se menisi muutenkin. Jos mikään ei pidä suhdetta elossa alkuhuuman loputtua, parempi vaan mahdollisimman nopeasti toteuttaa ne "odotukselliset" asiat ja katsoa, että vieläkö toimii.

        Nimim. sänkyyn ekana iltana, muutto yhteen kahden viikon päästä ja nyt yli viistoista vuotta yhdessä ja pari lasta ja yhä jalat 20cm maanpinnan yläpuolella.


      • jasminie

        Ei kannatta. seksi ei toimi. kerran vain ollut ja siksi ero tuli kun ei ehditty paneutumaan asiaan.


    • herrasnainen

      Seitsemän vuotta yhdessä ja kolme lasta, heti mentiin sänkyyn kun tavattiin;). Edellisen kanssa olin kahdeksan vuotta yhdessä, vasta tokalla tapaamisella sekstattiin. Tästähän voi jo päätellä vaikka mitä. :D

    • Vm -45

      No on aika erikoisia arvostuksia nykyään. Itsellämme alkoi 41 v sitten. 2 lasta, 4 lastenlasta. Arvostakaa toisianne oppien tuntemaan. Varokaa nuoret ennakkoluuloja suunataan tai toiseen. Miettikää, mikä on olennaista juuri teidän valillänne ja toimiiko suhteenne sen ja vain sen pohjalta. Mikään suhde ei voi rakentua 24 h kuluessa. Nykynuoret, vaikka aina vaan fiksumpia ja kehittyneempiä, joskus yllättävän matalaa lentoa!!!

    • Riippuu siitä mille sen suhteesi meinaat rakentaa. Seksuaalisesta intohimosta alkanut suhde päättyy intohimon laannuttua, koska suhde perustuu pelkästään seksiin. Voi olla että myöhemmin löytyy jotakin mille rakentaa sellaisessakin suhteessa, mutta yleensä ne on niitä joissa valitetaan ettei toinen anna tarpeeksi ja ettei huvita. Ei muka rakasteta enää, kun ei tajuta ettei olla koskaan rakastettu jos ollaan seksuaalista vetovoimaa kuviteltu rakkaudeksi.
      Jos haluaa pysyvän suhteen, niin kannattaa ensin rakentaa sitä suhdetta muuten.

    • joo... tuntuu olevan vanhanaikaista tuomita ekan illan seksijutut...
      itselläni kävi niin ettei nyt illalla oltu, mut sit aamulla yhdessä nukutun yön yli... ja oltiin sen jälkeen 18vuotta yhdessä... eli molempien korvien välistä se riippuu...miten kukin asian ajattelee... ja seksin laatu eka kerralla.... hei kuka sitä nyt arvosteleee... tyhmyrit... jos on normaali ihminen joka sentäs vähän jännittää uutta tuttavuutta nii ei sitä eka kerralla mitenkää hehku..ehkä viinanhehkuu... mutta ei tosissaan... aina ekat kerrat jännittää eikä ole silloin parhaimmillaan... pitää olla joustavuutta, pitkäjänteisyyttä jne.... sitten kun ne "ovet" avautuvat...voi olla että paratiisi aukeaa.....

    • R E H E L L I N E N

      Ehkä olen "vähän" vanhanaikainen, mutta tunne on se joka ratkaisee, ei se milloin ja missä paikassa ja miten. Oman vaimoni kanssa mentiin ekana iltana ja hienosti menee edelleen, Hedelmä täyttää kohta 11 ja koko ajan paranee.
      Täytyy vaan pistää itsensä likoon ja antaa kaikkensa jos homma tuntuu sen arvoiselta.
      Täytyy vaan muistaa että jos ei itse anna kaikkeansa ja rehellisesti ja täysillä, nii ei voi vaatia vastapuoleltakaan sen kummenpaa sitoutumista.

      • Vainoharhainen(ko)?

        Olen mies. Pari vuotta sitten eronnut. Ex-vaimon kanssa heti eka kerralla seksiä. Liitto jatkui 17 vuotta, ja saimme 5 lastakin. Kunnioitimme kyllä toisiamme. Nyttemmin olen kai muuttunut konservatiivisemmaksi, koska jos nainen 'antaa liian helposti' heti eka treffeillä tai tapaamisella, niin sitä saattaa myöhemmin heittäytyä vähän vainoharhaiseksi ja ajatella, että näinköhän se voisi antaa samaa herkkua muillekin... Vaikeasti käsiteltävä asia, ja riippuu fiiliksestä ja sen sadasta muustakin asiasta. Ehkä siksi olenkin 'jäänyt' sinkuksi jo joksikin vuodeksi.


    • ähä ähä

      En nyt tiedä muista miehistä kuin tästä yhdestä omastani... olen siis nainen.

      Tavattiin 8 vuotta sitten kapakasssa alkuillasta pienessä hiprakassa. Arki-ilta ja melko tyhjä kapakka, ja toinen tulee heittämään jonkun tyhmän vitsin, johon sitten vastasin. Melko tyypillinen epätoivoinen iskuyritys, mutta joku sitten ei ollut ihan tyypillistä, koska jäätiin juttelemaan, ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita oli niin paljon että juomatkin jäi juomatta. Kahden ja puolen tunnin jutustelun jälkeen mies ehdotti kävelevänsä mun kautta, mutta sitten kun oltiin mun alaovella, tulikin sisälle ja naitiin koko yö. Olin neljäkymmentä ja mies kymmenen vuotta vanhempi, molemmilla erosta alle puoli vuotta.

      Yhden yön kaato ja laastarisuhde, eli aikuisina kumpikin tiedettiin että eihän tästä mitään tule. Naiminen oli kuitenkin niin kivaa että sitä tuli jatkettua... ja sitten huomattiinkin että tapaillaan aika paljon ja viihdytään yhdessä muutenkin. Ja nyt ollaan naimisissa jo neljättä vuotta.

      Seksi ei riitä suhteeseen mutta on se sen verran tärkeä osa että jos se ei toimi niin ei toimi mikään muukaan. Joten jos se on kokeiltu niin syytä olla siltä osin tyytyväinen... jos siis on syytä. Mutta ei se juttu sitten vielä mikään valmis suhde ole.

    • patuliini

      Selvitäppä nyt ihan ensin palstan ihmisille oletko mies vai nainen.

      • 9+2

        Mitä hyötyä olisi pistää jalat ristiin jos on mies? Kaksi miestä vällyjen alla ja toisella jalat ristissä.


    • esciva

      helppo nainen ei sytytä

    • j&j

      itse menin miehen kanssa ensi tapaamisella sänkyyn (monta kertaa)..:D nyt ollaan kihloissa ja omistetaan yhteinen asunto. eikä tulevaisuudelle näy rajoja.

    • Yks mies vain

      Kun olen tapaamassa naista ja päädymme sänkyyn niin tottahan toki jotain tuntemusta jo on toista kohtaan ja itselläni ainakin seksillä alkavat suhteet ovat kestäneet enemmän kuin yön mutta sitten taas tapaamiset jossa ei olla päädytty sänkyyn ensi tapaamisella , eivät ole johtaneet yhteen mihinkään , missään vaiheessa en ole sellaisen naisen kanssa päässyt sänkyyn asti.Joten ei muuta kuin sänkyyn heti kättelyssä !

    • kintasta..

      me ollaan oltu nyt 3 vuotta jo naimisissa ja seurusteltiin ensin 1 vuosi ja yhtään kertaa ei olla naitu!
      Päätettiin, että seksiä ei harrasteta muuta kuin jos ollaan hankkimassa lapsia ja lapset ei ole nyt ajankohtainen asia.

      • Voi ihmisen kevät...

        Pakko olla, koska toi on jo luonnonvastaista.

        Jos ei ole provo, niin kohta Meilahti kutsuu...


    • 26v herrasmies

      vittu kun sais joskus edes vittua, muuta kun ei. T:puutteessa vuodesta 2004

    • Mies vm.69

      Tavattiin vaimoni kanssa-88 vappubileissä, päädyttiin sänkyyn samana iltana. Ja vieläkin ollaan yhdessä, eli toimii vaikka harrastaakin seksiä ekana iltana.

    • annelimie

      olen ollut mieheni kanssa 21 v vaikka aloitimme seksillä. Rakastan häntä edelleen ja uskon hänenkin rakastavan minua. Anna palaa ja näytä tunteesi!!! Elämä on....

    • Heti ekana iltana

      tuli hauskan illan jälkeen luokseni. Oikeastaan suhteemme alkoi varsin seksuaalisesti, mutta myös muuten välitimme toisistamme. Edelleen näin jälkikäteen arvostan tätä meidän alkua enemmän kuin, että olisimme odottaneet ja esittäneet, mutta nämä tarinat voivat alkaa niin monella tavalla.

    • Kustaa22

      Voin itse herrasmiehenä todeta että kyllä se toimii niinkin. Meillä kyllä harrasteltiin vasta seuraana päivänä mutta, kuudes vuosi menossa...

    • mies30+

      Jos pihtaa mun kanssa, vaikka on antautunut jollekulle muulle heti, niin mitään vakavampaa suhdetta ei tietenkään voi olla luvassa. (Panosuhteeseen kuitenkin aivan keskinkertaiset mahdollisuudet.)

      Jos pihtaa mun kanssa, koska on pihdannut aina muidenkin kanssa, niin hyvät mahdollisuudet vakavampaan olemassa.

      Jos antautuu mulle heti, vaikka on muiden kanssa pihtaillut, niin erittäin hyvät saumat vakavampaankin suhteeseen.

      Jos antautuu mulle heti, kuten aiemmin jollekulle muulle, niin keskinkertaiset mahdollisuudet vakavampaankin suhteeseen.

      • tunnista omasi

        On helppo pidättäytyä seksistä, jos ei ole halujakaan. Vaikka haluja olisikin, niin on silti järkevää punnita riskejä tapauskohtaisesti. Jotkut miehet kokeilevat kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla ja naiset luulevat miehen olevan muussakin mielessä kiinnostunut. Naisella syttyminen voi kestää pidemmänkin aikaa, mutta jos mies on viikosta toiseen kunnioittava herrasmies, niin tuskinpa hän peittelee voimakasta viettiään. Mieti mitä haet äläkä haaskaa aikaasi sellaiseen, joka on ihan eri planeetalta, kuin itse.


      • 17+19

        Kysytkö vähintään tunnin, mielellään minuuin tarkkuudella, kuinka nopeasti on aiemmin päätynyt aktiin?


      • mies30+
        17+19 kirjoitti:

        Kysytkö vähintään tunnin, mielellään minuuin tarkkuudella, kuinka nopeasti on aiemmin päätynyt aktiin?

        Sulle ei riittänyt tuo pihtaa/antautuu heti -tarkkuus eli ekalla tapaamisella vai ei. No, jos on kiva nainen, niin kyllähän sellaisen kanssa voi ennemmin tai myöhemmin hyvinkin tullua juttua nopeimpien ajolähtöjen nopeuksista, 50 prosentin tarkkuus nopeusarviossa varmaankin riittää. :-)


    • naimisissa 1,5v

      Meidän juttu alkoi seksillä, tapaamisesta3 viikon päästä muutimme yhteen, 4kk kihloihin, tapaamisesta oli kulunut 9kk kun mentiin naimisiin...

      Nyt 1,5v. oltu naimisissa ja esikoinen tulossa..

    • yhden yön seksi!

      yhden yön seksi oli kovaa kikkelin imemistä ja panemista riittääkö? no ei kai ihmisen suhde on vaikeaa kun on tommonen ruipelo akka naisena vittu ku oli ärsyttävää....!

    • Mies vanhus

      Hassua, kun joku sanoo, että "USEAMMAN KERRAN, KUN ON TULLUT TOSI JUTTU PIDEMPÄÄN, NIIN ENSIN ON OLLUT SEKSIÄ"

      Siis tuleeko joillekin niitä tosi juttuja useastikkin, ilmankos jotku ei sit saa mitään.
      itse olen yksin...

      Mut onhan tuossa jotain perää, että ensin on seksiä, onnistunut seksi kertoo vastapuolen kyvykkyydestä.... Jos suhde alkaa sillä, että jutellaan viisi viikkoa ja sitten toinen on seksuaalisesti kyvytön, nii kyllä se korpee sitä vahvempaa...

      Ja toisaalta .... se pelkkä kaveruuskin vain, niin syö aika sikana.

    • 14+13

      Jaa-a tuota minäkin olen yrittänyt yli 10 vuotta lasteni äidiltä kysellä, vaan eipä oikein ole vastausta häneltä saanut...
      ;-)

    • jarkko79

      ei se välttämättä ole tuhoontuomittu. minulla ja vaimollani alkoi seurustelu seksillä ja toisena tapaamis päivänä ja nykyään olemme olleet kohta 4 vuotta naimisissa ja tunnettu ollaan kohta 10 ja meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö. joten kai se riippuu ihmisistä

      • piparia -28-

        meilläkin takana kolme vuotta ja naitiin kun porsaat konsanaan hotellissa :)

        Minä olen aina törmännyt naisiin,jotka ekana iltana antavat.Yhteyttä olen yleensä ottanut,jos nainen on erityisen kaunis ja mukava.Siitä sitten on hyvä ihmetellä,löytyykö kemiaa,joka kannattelisi pidemmälle.Ennen tätä suhdetta meni aika pitkään,ennen kuin kolahti ja kovaa.Eli tuli vain naitua,otettua numero,eikä sitten mitään muuta.

        Ei se minusta ole huono homma,jos ekanan hypätään sänkyyn,vaikka se seksi usein on melko onnetonta vääntämistä,johtuen tuntemattomuudesta,mutta tuleepahan jollakin tavalla tarpeet tyydytettyä.Saahan siitä jonkinlaisen kuvan,että mitä mimmi on.

        Lukuisia irtosuhteita harrastaneena,minusta tuntuu,ettei löydy kyllä korvaajaa hyvälle suhteelle.Esim.hyvä tuttu voi toimia mainiona panokaverina pitkäänkin,vaikka muuta ei koskaan tulisikaan.Ylättävän moni nainen myös lopulta taipuu tuohon naimakaverina olemiseen,liekö kyse sitten monella siitä,että odottaa saavansa myöhemmin jotakin muutakin,kuin vain naimista.Osa ihanista villeistä nartuista taas vain hoitelee näin omat tarpeensa.

        Huono tuollainen vakipanokin saattaa olla,kuten mulle kävi lopettaessa sitä,panoämmäni sekosi täysin,kun sanoin,että löysin itselleni seurustelukumppanin,(siis tämän nykyiseni),sen nuppi ei kestänyt onneni löytymistä,vaikka jo alussa se sovittiin yhdessä,että me vain naimme.eli siis seksisuhde.Perkele,hullu narttu.

        Onneksi ei tarvitse nyt harrastella mitään seksisuhteita :)


    • nuorena aloittanut

      Jos suhde alkaa pelkällä seksillä. Ja etenkin jos se on mies, joka heti alussa haluaa pelkkää seksiä.
      Niin mahdollinen avioliittokkin on pelkkää seksiä. Näin vanhemmiten kaipaa liittoon lämpöä ja hellyyttä.
      Ero tulee vanhemmallikin iällä jos miehellä ei muuta mielessä kuin jalkojen väli

      • Pipari-28-

        Tuollainen on hyvin vanhakantaista ajattelua,onneksi nykynaiset ovat aivan eri maata :-)

        Pidempi suhde vakiintuu muuksikin ajan kanssa,kuin panemiseksi,kun se vanhenee.Eiköhän se monesti ole nähty....


    • kukkivatölli 46

      Täytyyhän ainakin tehdä pieni koeajo, että tietää kannattako jatkaa.

      • ajatjatavat

        Onko koeajo vai kaupasta varastamista (kultasepänliikkeestä ehkä). Mulla et ainakaan koeajele, olen tunteellinen nainen enkä kone. Koeajelepa vaikka maksullisia naisia puolestani, terv. kunnontyttö


    • rakastunut edelleen

      Minun ja mieheni suhde alkoi heti eka tapaamisella seksillä ja kehkeyty seksi suhteeksi kunnen ajan myötä tajusimme rakastavamme toisiamme ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä 10 vuotta..

    • Black-Wolf89

      Ei kai sillä mitään väliä ole, miten se seurustelu suhde alkaa. Mutta ehkä hyviä tapoja kunnioittaen, ensin tutustuminen. Sitten kun kummankin mielestä aika on sopiva, niin sitten vasta. En usko että se pilaa suhdetta, ei ainakaan omalta osaltani.

      • Himo Hiiri

        Ei sitä yhteenmuottiinvalettua tyyppiä ole miehissä eikä naisissa. Jotkut valittaa, että jos seksi ei toimi alusta alkaen, ei se toimi koskaan. Ei pidä paikkaansa. Toisille naisille kun riittää tosi vähän sängyssä, noin meinaan nopeaa aktiivista toimintaa, eli ovat niin helposti laukeavia. Mun nykyinen kumppani on taas toista maata, ensin luulin, et helposti hänkin saadaan, kovalla ja nopealla toiminnalla. Mut toisin kävi, nyt meidän sessiot kestää puolesta tunnista puoleentoista. Ei siinä mitään, oikein nautittavaa ! Mutta alkuun vei puoli vuotta, ennen kuin saimme itsestämme kaiken irti molemmat. Ja ehkä minä miehenä olen se aktiivisempi osapuoli. Silloin miehen pitää toimia, eikä valittaa.....Mut kun muukin elämässä on vakaalla pohjalla, on seksikin. Ja kun seksi sujuu, myös muutenkin on hyvä olla. Ja kannattaa äijät muistaa, et seksi on muutakin kuin ainaista panemista, vaikka himo tähän ihanaan kumppaniin hurjaa !


    • eetu*

      ensimmäinen kerta noin 4 tuntia tapaamisesta ja nyt juuri tuli 30 vuotta täyteen yhdessä eloa että ei muuta kuin heti vaan kokeilemaan että miltä se tuntuu

    • mies 45

      Kuulkaas! seksillä alkoi meidänkin elämänikäinen suhde.täytyy se ensin testata, miltä tuntuu.ja jos hyvältä tuntuu, niin siitä se elämä alkaa. toistakymmentä vuotta ollaan oltu kimpassa ja saman vällyn alla viihdytään. ei tee vierasta mieli, kun oma kulta hoitaa hommat...mies 45

    • 2+20

      mutta meillä ainakin suhde alkoi känniseksillä ja viikon päästä treffeillä.

    • Pete666

      Ei todellakaan ole mitään merkitystä sillä, että harrastaa seksiä heti. itse en ole montaa kertaa aloittanut suhdetta ilman, että olisimme ensin harrastaneet seksiä. Luultavasti miehen soittamattomuus johtuu omasta nihkeydestäsi aamulla.

    • nautinnolla1

      Uutena vuotena tavattiin, suukoteltiin, samaan sänkyyn päädyttiin mut ei seksiä. Siinä juteltiin niitä näitä ja lopuksi hyvää yötä. Aaamulla kun heräsin hänen vierestä kysyin et ei kai mitään tapahtunu.

      Sit siittä kun herättiin niin yhessä tupakille, vaihdettiin numeroita. Ja facebook kaverikutsu tuli myös :)

      Aktiivisesti kirjoteltiin 4-5 kertaan tavattiin parin viikon aikana kunnes rohkenin kysyä että tulisiko hän minun luokse saunaan. Noh siinä sitten otettiin vähän samalla, en muista kumpi teki aloitteen mut kummankin teki mieli. Noh kävikin sitten niin et mun alapää ei susotunut yhteistyöhön, tai suostu mut ku piti sisään mennä veti ihan veltoksi...

      Siinä voitte kuvitella miltä musta itestä tuntu saatikka hänestä.

      Mut ei siinä mitään sanoin et toi alkoholi tekee varmaan ton. Hän sanoi ei se hattaa koitetaan huomenna selvispäin :))) Nukuttiin siinä yön yli ja aamulla herättiin ja harrastettiin oikeen nautittiin siitä, toisen kerrankin ja kolmannenkin samana päivänä ;)

      Suhde jatkui, yhteenkin muutettiin......

      • nautinnolla1

        Ja nyt ollaan kihloissa


      • nautinnolla1
        nautinnolla1 kirjoitti:

        Ja nyt ollaan kihloissa

        Ja alkuperäiseen kysymkseen vastaus ni kyllä se on ihan tapauskohtaista mun mielestäni! ei oo mitään sääntöjä


    • kännissäseksiä

      Känniseksi ei ole hyvä asia mun mielestä. Mul ei ainakaan oo hajuakaan mitä se alapää siel touhaa ku oon kännis (tietysti tapauskohtasta mut ite en halua kännissä harrastaa eikä eka kertakaan ollu kännissä) Mut jos se toinen osapuoli vielä seuraavana päivänä haluaa sinua tai sait sen numeron ni kyl siinä jotain on

    • ulvilan sexi juhlat
    • 00000000000

      Muistaisin jonkin tutkimuksen mukaan mahdollisuudet on paremmat, jos ekalla kerralla menee sänkyyn - se on hyvä merkki yhteensopivuudesta ja sitten molemmat tuntevat toisensa "paremmin". Ei kai se takaa mitään, mutta pitäisin sitä hyvänä asiana, jos homma sujuu...

      • frost-free

        seksuaalisesta yhteensopivuudesta ehkä...
        Jompikumpi voi jäädä koukkuun ja toinen olla jäämättä, mutta niinhän se menee...


    • mievaannnn

      Vähän ohi aiheesta,mutta olen tässä tullut siihen tulokseen,että enemmän pitäisi miettiä tuota sukupuolista halukkuutta,kun alkaa sitä parisuhdetta ja kumppanin sopivuutta miettimään. Nyt sieltä joku jo parahtaa,että voi kuinka pinnallista...mutta onko sittenkään??

      Oikeesti menis niin paljon paremmin kaikilla suhteen saroilla,kun ois suunnilleen saman tason viriiliys. Olen itse ajautunut suhteissa kriiseihin ja sitten eroon,kun olen "halunnut seksiä liikaa" (siis sitten suhteen alkuhuuman jälkeen). Nyt olen sitten sinkkuna ja harrastan vaan seksisuhteita. Nykyinen fuckbuddy on niin ikään seksittömässä suhteessa kärsivä aviomies.

      • m25v

        Niiin,sehän riippuu ihan ihmisestä,mitenkä käsittää hyvän suhteen;Onko se yhteen kuuluvuuden tunnetta,rakkautta toista kohtaan jossa jaetaan kaikki iloineen suruineen,arkineen jne vai onko ns.business sopimus jossa jaetaan laskut tasat ja paneskellaan ilman sen suurempaa tunnetta,ajatuksella "kunhan on vaan joku".
        Vaikutat kyllä ikävästi tuolta viimeiseltä vaihtoehdolta ja ehkäpä kyseisissä kriiseissä toinen puoli olisikin jo odottanut enemmän tuota ensinämäistä vaihtoehtoa,hieman syvällisempää suhdetta.

        Ja sitten toi pettäminen;Siis eihän siinä mitään jos sinkut paneskelee ristiin rastiin,kun ei todennäköisesti haavota kuin itseään.Mutta,siinä vaiheessa kun suhteessa/naimisissa olevat ihmiset alkavat pettää,niin silloin asia koskee jo muitakin.Tietenkin se satuttaa sitä "seksittömästä suhteesta kärsivän aviomiehen" puolisoa ja mahdollisesti niitten lapsia.
        Tätä ihmiset ei ajattele kun pettää,ne ei satuta vain itseään vaan myös muita!
        Ja on mun mielestä todella kakaraimaista ja kesken kasvuista mennä johonkin baariin tilittää jollekkin että
        se ei ymmärrä mua tai se ei anna.Siis sellasta elämä on,joskus suhteeseen tulee umpikuja ja sillon puhutaan,koitetaan selvittää mitä voi,jos ei voi tehdä mitään ni sitten ero.
        Sen jälkeen on vapaa tekemään elämällään mitä haluaa.
        Ja kun mainitsit tuossa alussa että joku parahtaa että tuo on pinnallista,niiin mitä sitten tuo on;
        kutsut toista "fuckbuddy"ksi niin kyllä se mun mielestä edustaa melko pinnallista,seksisuhdetta.


      • minävaannnn
        m25v kirjoitti:

        Niiin,sehän riippuu ihan ihmisestä,mitenkä käsittää hyvän suhteen;Onko se yhteen kuuluvuuden tunnetta,rakkautta toista kohtaan jossa jaetaan kaikki iloineen suruineen,arkineen jne vai onko ns.business sopimus jossa jaetaan laskut tasat ja paneskellaan ilman sen suurempaa tunnetta,ajatuksella "kunhan on vaan joku".
        Vaikutat kyllä ikävästi tuolta viimeiseltä vaihtoehdolta ja ehkäpä kyseisissä kriiseissä toinen puoli olisikin jo odottanut enemmän tuota ensinämäistä vaihtoehtoa,hieman syvällisempää suhdetta.

        Ja sitten toi pettäminen;Siis eihän siinä mitään jos sinkut paneskelee ristiin rastiin,kun ei todennäköisesti haavota kuin itseään.Mutta,siinä vaiheessa kun suhteessa/naimisissa olevat ihmiset alkavat pettää,niin silloin asia koskee jo muitakin.Tietenkin se satuttaa sitä "seksittömästä suhteesta kärsivän aviomiehen" puolisoa ja mahdollisesti niitten lapsia.
        Tätä ihmiset ei ajattele kun pettää,ne ei satuta vain itseään vaan myös muita!
        Ja on mun mielestä todella kakaraimaista ja kesken kasvuista mennä johonkin baariin tilittää jollekkin että
        se ei ymmärrä mua tai se ei anna.Siis sellasta elämä on,joskus suhteeseen tulee umpikuja ja sillon puhutaan,koitetaan selvittää mitä voi,jos ei voi tehdä mitään ni sitten ero.
        Sen jälkeen on vapaa tekemään elämällään mitä haluaa.
        Ja kun mainitsit tuossa alussa että joku parahtaa että tuo on pinnallista,niiin mitä sitten tuo on;
        kutsut toista "fuckbuddy"ksi niin kyllä se mun mielestä edustaa melko pinnallista,seksisuhdetta.

        Kiitos mielipiteestäsi,M25. Voi olla ,etten sitten lainkaan ole ns. parisuhde-ihminen. Mielestäni kyllä kykenen syviin ja luottamuksellisiin ihmissuhteisiin esim ystävieni kanssa. En edes osaisi kuvitella tilannetta,jossa en olisi ystäviäni kohtaan lojaali tai että hylkäisin heidät.

        Omakohtaisesti olen kuitenkin kokenut niin,että seksuaalisuus ja seksi koskettavat muitakin suhteen puolia ja se saa myös muita merkityksiä kuin "pelkkä tarpeiden tyydytys". Ehkä olen liian kärsimätön ja en vain jaksa sitä jatkuvaa seksin ruinaamista. Myönnän,että seksi on minulle valtavan tärkeä asia elämässäni! Silti en paneskele holtittomasti ristiin rastiin. En ole esim. koskaan sairastanut mitään sukupuolitautia. Vapauteen liittyy aina vastuu.

        Itse en ole koskaan pettänyt kumppaniani. Muiden pettämisiä en lähde moralisoimaan,elämä on liian monimutkaista mustavalkoiseen ajatteluun. En käy myöskään baareissa,edes tilittämässä surkeista suhteista ;). Siinä olen ehdottomasti samaa mieltä,että pelkkä seksisuhde on erittäin pinnallinen suhde.


      • plaahhhhhhhh
        minävaannnn kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi,M25. Voi olla ,etten sitten lainkaan ole ns. parisuhde-ihminen. Mielestäni kyllä kykenen syviin ja luottamuksellisiin ihmissuhteisiin esim ystävieni kanssa. En edes osaisi kuvitella tilannetta,jossa en olisi ystäviäni kohtaan lojaali tai että hylkäisin heidät.

        Omakohtaisesti olen kuitenkin kokenut niin,että seksuaalisuus ja seksi koskettavat muitakin suhteen puolia ja se saa myös muita merkityksiä kuin "pelkkä tarpeiden tyydytys". Ehkä olen liian kärsimätön ja en vain jaksa sitä jatkuvaa seksin ruinaamista. Myönnän,että seksi on minulle valtavan tärkeä asia elämässäni! Silti en paneskele holtittomasti ristiin rastiin. En ole esim. koskaan sairastanut mitään sukupuolitautia. Vapauteen liittyy aina vastuu.

        Itse en ole koskaan pettänyt kumppaniani. Muiden pettämisiä en lähde moralisoimaan,elämä on liian monimutkaista mustavalkoiseen ajatteluun. En käy myöskään baareissa,edes tilittämässä surkeista suhteista ;). Siinä olen ehdottomasti samaa mieltä,että pelkkä seksisuhde on erittäin pinnallinen suhde.

        Äh,sekavasti osaan ainakin kirjottaa :( menee noi suhteet mun kirjotuksissa ihan sekasin... Mut jos sen verran ainakin selventäsin,että en pidä seksisuhdetta parisuhteena.

        Kyllä tässä jo jonkin sortin suhteellisuusteorian tarviis. Damned.


    • Uskalla sanoa ei.

      Omat kokemukseni:

      Ekoilla treffeillä sänkyyn. Suhde kesti kuukauden.

      Kolmansilla treffeillä sänkyyn: Suhde kesti 7kk

      Vasta 3kk:n päästä sänkyyn: Suhde kesti 2,5 vuotta

      Tuosta sen hyvin näkee. EI ensitreffeillä sänkyyn!

      • dlöskölfköls

        No ei tuosta nyt ehkä tilastollisia yleistyksiä vielä pääse tekemään :) Aika paljon on täällä meinaan vastakkaisiakin kokemuksia. Eli en ehkä ihan sanoisi, että ”tuosta sen näkee”.


    • ei sillä ole merkitystä. On kokemusta sellaisestakin, että ekat "treffit", seksiä ja siitä kehittyi suhde. Tosin se ei ollut mikään vuosia kestänyt suhde, mutta seurustelusuhde kumminkin. Ja omalla kohdalla ainoa sellainen. Mutta tiedän piiitkään aviossa olleita, joiden suhde alkoi noin.

      Eihän seksuaalinen vetovoima, puolin ja toisin ole mikään huono merkki suhteelle.

    • Yualle

      On kaksi aivan eri asiaa: ensi tapaaminen baarissa (tyypillisesti umpikännissä) ja sovitut ensitreffit (tyypillisesti selvin päin).

      Siis eukko, joka antautuu selvinpäin sovituilla ensi treffeillä, on lutka, joka tulee kiertää kaukaa.

      • "antautuu".. Eikä se selvinpäin juuri ole merkki siitä, että on oikeasti kiinnostunut (vähintään seksuaalisesti) treffikumppanista? Kännissä voi tapahtua vahinko, eli se on pikemminkin arveluttavaa käytöstä, jos sekään. Harvoin ihminen kyllä kännissäkään tekee jotain täysin vastentahtoista.


      • pyhhhhyyyhh

        On kaksi aivan eri asiaa: ensi tapaaminen baarissa (tyypillisesti umpikännissä) ja sovitut ensitreffit (tyypillisesti selvin päin).

        Siis eukko, joka antautuu selvinpäin sovituilla ensi treffeillä, on lutka, joka tulee kiertää kaukaa.


      • Yualle
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        "antautuu".. Eikä se selvinpäin juuri ole merkki siitä, että on oikeasti kiinnostunut (vähintään seksuaalisesti) treffikumppanista? Kännissä voi tapahtua vahinko, eli se on pikemminkin arveluttavaa käytöstä, jos sekään. Harvoin ihminen kyllä kännissäkään tekee jotain täysin vastentahtoista.

        Tosimies ja marjanpoimija.

        Sexuaalisesti tarkasteltuna tosimies ottaa naisen ja hänen edessään nainen antaa.

        Ehkäpä sinun poitsukaverillasi on sellainen nakkimakkara, että joudut ottamaan "tahtipuikon" omiin käsiisi ja teillä siis asiat menee toisinpäin. Liekö BB:n katsomisen ansiota moinen pullamössöys :)


      • y.b. menioikeestiny
        Yualle kirjoitti:

        Tosimies ja marjanpoimija.

        Sexuaalisesti tarkasteltuna tosimies ottaa naisen ja hänen edessään nainen antaa.

        Ehkäpä sinun poitsukaverillasi on sellainen nakkimakkara, että joudut ottamaan "tahtipuikon" omiin käsiisi ja teillä siis asiat menee toisinpäin. Liekö BB:n katsomisen ansiota moinen pullamössöys :)

        Kun puhutaan antautumisesta, niin miellän sen jollain tapaa vastentahtoiseksi toiminnaksi. Siksi se kuulostaa hullulle..

        Juujuu, Big brotherin syytä kaikki.. Kaikki miehethän niitä intopiukassa katsoo :D Nojoo, ollut kyse mistään semmoisesta antautumisen tai ottamisen puutteesta :)

        Ja viel toi, että itsestäni en puhunut, että selvinpäin ekoilla treffeillä seksiä harrastasin. Pois minusta sellainen rohkeus.. Minä oon nynny, kännissä sohlaaja :) Tai olin, kerran.


    • ARVOISA "5 2"
      Tosiasia on että sexiä ei kannata pihdata jos ja kun tuntee vetoa siihen...
      kokonaisesti se riippuu henkilöstä, ei siitä milloin siihen alkaa.
      Jos kumppanina on pitämäsi mies ja hän on vailla rakastelua, älä pihtaa jalat ristissä vaan lähde mukaan koko vartalollasi. Jos mies ei aamulla halua jatkaa suhdetta, on hän mielestäni HÖLMÖ.
      Itse haluaisin olla antavana, mutta toki myös saavana osapuolena heti eka kerralla...

      • Anonyymi

        Sanoo mies joka haluaa vain seksiä. Sellaisten kanssa suhteet ei onnistu, koska ovat pettäväisiä.


    • setvitään loputtomiin panna tai ei anna
      Yli kuukauden tyhjää höpötystä
      Poistaisivat jo kun asiajuttujakin poistetaan surutta

      • kundi.kundine

        tääki olis vastannu jo kahdesti samaa ketjuu. ja nyt kolmanne kerra.


    • kundi.kundine

      suhteen aloittamise ongelmat hätäisel ihmisel: puhelin soi, menoa pukkaa, ihmiset vaihtuu, tilanteet vaihtuu, minäminäminä. ainii muija pitäis löytää, mut ei voi ku on nii kiire. oho minne se kymmene vuotta meni? ai stna ku meiliä pukkaa. kaikki muijat o iha /c:stä, ku nei tajuu. minäminäminä. hitto ku o kiire.

      ja sit onki jo vähä myöhästä, juna meni jo.

      et niinku se alku o tärkein, se et kundi ja mimmi tapaa ja tulee siihe tuloksee, et toiha o iha kiva tyyppi. sen jälkee iha sama alkaisko sitä käveleen vasemmal vai oikeel (sänkyy vai ei ekal treffeil, maksoiko se kundi vai mimmi sen ekan ravintolalaskun taijotai muuta hölmöö, tsorppa), ku kävelee kahdestaa käsikädes, tahti pitäis olla niinku sama ja sit se vauhti siin alus sen verra hidast, et toinenki kerkee mukaa. it takes two to tango. muute se toine jää huuteleen et kameli prkl elä jätä. ja jos sitä ei tajuu, tai jos tekee liian suurta numeroo vaiks siitä, et niin oikeel piti lähtee meneen eikä vasemmal, ja jankkaa sitä hama maailma tappii, lopulta se antaaki mennä ja se oliki sit siinä, ku ei se elämä luultavimmi nii vaikeet kuitenka oo, et helpommallaki pääsee.

      no jokaine tekee omet virheensä ja niist voi oppii tai tehdä samat virheet uudellee ja uudellee ja uudellee...

      et se ei oo ainaka hätäiste minäminäminä- ihmiste hommaa tuo yhteiselämä. ja se arki muuttuu kans, et niinku jos ei oo vielä se realiteetti tullu vastaa, ni nyt tää vois sen uutise kertoo, et ei niinku tulis yllätyksenä.

      jokaise kohdal se oma elämä pitää vaa yksinkertasesti muuttaa sellaseks, et siihe mahtuu toine elämä mukaa. ja sit ku tulee nappuloit, ni sit niit elämii onki ykskaks vaiks kuinka ja paljo. mitä isompi minäminä- lohko, sen vähemmä toiset saa, mitä vähemmä toiset saa, sitä todennäköisemmi oot niitte mielest yks styranki. ja mitä pienemmä osa ittestä jätät ittelles, sitä todennäköseemi oot seuraava kymmene vuode jälkee burinkses.

      et revi siitä sitte, ne pitäis vaa jotenki tasapainotella keskenää.

      et niinku ekoil treffeil sänkyyn vai ei? no jos ei tiedä mitä siit niinku seuraa, nii ehdottomasti ei. muussa tapaukses tän mielest niinku iha yks ja sama.

    • Q

      Q

    • Anonyymi

      Ollaan tunnettu tammikuusta ja nähdään huomenna neljännen kerran. Onko liian aikaista mennä sänkyyn?

    • Anonyymi

      Minusta suhteen voi hyvin aloittaa seksillä jos se tuntuu luontevalta. Mutta nämä ovat hyvin yksilöllisiä juttuja.

      Itse en ole edes monessa suhteessa ollut, koska yksi niistä varhaisista poiki nyt jo melkein 20v yhteiselon, enkä siinä mielessä ole tässä mikään asiantuntija. Tässä nykyisessä suhteessa seksi tuli vasta kun varsinaisesti seurusteltiin. Varmaan pari viikkoa ehdin aika pitkälti hänen luonaan asustaa ennen seksiä, vaikkei virallisesti vielä yhteen oltu muutettukaan. Olin silloin vasta parikymppinen ja minua ärsytti ikäisteni nuorten miesten tapa puhua naisista naitavina objekteina. Osin siksi halusin pidättäytyä sänkyyn hyppäämisestä, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että seksi on minulle kaikki kaikessa. Jos tämä suhde kariutuisi, niin luultavasti toimisin jatkossa samalla tavalla.

      Mutta jos hommat klikkaa hyvin yhteen, niin miksipä ei seksiä voisi hetikin harrastaa. Ihmisistä se riippuu, ei tähän ole yleispätevää vastausta.

    • Anonyymi

      Naiminen on hyvä alku suhteelle. Ja hyvä keino houkutella mies. Se ei sulje pois suhteen syvenemistä, vaan voi itse asiassa edistää sitä. Miehen saa pidettyä luonaan seksillä, ja kun on yhteistä aikaa, niin siinähän sitä ehtii tutustua enemmänkin.

      Minusta seksiä voi ruveta puuhaamaan vaikka jo heti ensitapaamisella.

    • Anonyymi

      On tullut pitkiäkin suhteita ja jälkeläisiä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe