tuotas!...voisiko joku kertoa lyhyesti nihilismin aate suuntaukse`t? millaisia nihilistit ovat ja mitä he ajavat takaa?
Vastaukset 5
- rancid
Sivistyssanakirjani sanoo näin:
"Nihilismi: Yhteiskunnassa vallitsevat säännöt, arvot tai käsitykset hylkäävä tai niitä vastustava ajatussuunta."
Muuta en nihilismistä tiedä. :p- Möppe
sulla on sitten parempi kirja kuin minulla...btw.RANCID ROKS!!
- Epätietoinen
Möppe kirjoitti:
sulla on sitten parempi kirja kuin minulla...btw.RANCID ROKS!!
Kaikkien arvojen kieltämistähän nuo väittää googlellakin ja jotain sanotaan että Sex Pistolsin aikaan Punkilla ja nihilismillä oli vielä jotain yhteistä?? Eikö nykypunkkiin liity arvojen kieltäminen?? Miten nihilismi käsitetään nykyisin punkkien keskuudessa????
- Möppe
Epätietoinen kirjoitti:
Kaikkien arvojen kieltämistähän nuo väittää googlellakin ja jotain sanotaan että Sex Pistolsin aikaan Punkilla ja nihilismillä oli vielä jotain yhteistä?? Eikö nykypunkkiin liity arvojen kieltäminen?? Miten nihilismi käsitetään nykyisin punkkien keskuudessa????
Kyllä minusta oikeaan punk aatteeseen kuuluu nihilismi...kenties ei paljoa, mutta kuitenkin...ja nihilistithän on erikseen. Ainakin noiden edellä mainittujen määitelmien mukaan, itse koen olevani nihilismi...tai ainakin jos nuo ymmärsin oikein...oikeastaan nuo ovat tärkeimmät aatteeni, miksi koen olevani punkkari...noh, kaikkihan ovat erilaisia....
- Lue.edes.wikipediasta.
Möppe kirjoitti:
Kyllä minusta oikeaan punk aatteeseen kuuluu nihilismi...kenties ei paljoa, mutta kuitenkin...ja nihilistithän on erikseen. Ainakin noiden edellä mainittujen määitelmien mukaan, itse koen olevani nihilismi...tai ainakin jos nuo ymmärsin oikein...oikeastaan nuo ovat tärkeimmät aatteeni, miksi koen olevani punkkari...noh, kaikkihan ovat erilaisia....
Et valitettavasti voi olla nihilismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301403
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4731166Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "165706- 49617
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190607- 44607
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l93590- 74553
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt21549- 40547