tuotas!...voisiko joku kertoa lyhyesti nihilismin aate suuntaukse`t? millaisia nihilistit ovat ja mitä he ajavat takaa?
Nihilismi
5
1376
Vastaukset
- rancid
Sivistyssanakirjani sanoo näin:
"Nihilismi: Yhteiskunnassa vallitsevat säännöt, arvot tai käsitykset hylkäävä tai niitä vastustava ajatussuunta."
Muuta en nihilismistä tiedä. :p- Möppe
sulla on sitten parempi kirja kuin minulla...btw.RANCID ROKS!!
- Epätietoinen
Möppe kirjoitti:
sulla on sitten parempi kirja kuin minulla...btw.RANCID ROKS!!
Kaikkien arvojen kieltämistähän nuo väittää googlellakin ja jotain sanotaan että Sex Pistolsin aikaan Punkilla ja nihilismillä oli vielä jotain yhteistä?? Eikö nykypunkkiin liity arvojen kieltäminen?? Miten nihilismi käsitetään nykyisin punkkien keskuudessa????
- Möppe
Epätietoinen kirjoitti:
Kaikkien arvojen kieltämistähän nuo väittää googlellakin ja jotain sanotaan että Sex Pistolsin aikaan Punkilla ja nihilismillä oli vielä jotain yhteistä?? Eikö nykypunkkiin liity arvojen kieltäminen?? Miten nihilismi käsitetään nykyisin punkkien keskuudessa????
Kyllä minusta oikeaan punk aatteeseen kuuluu nihilismi...kenties ei paljoa, mutta kuitenkin...ja nihilistithän on erikseen. Ainakin noiden edellä mainittujen määitelmien mukaan, itse koen olevani nihilismi...tai ainakin jos nuo ymmärsin oikein...oikeastaan nuo ovat tärkeimmät aatteeni, miksi koen olevani punkkari...noh, kaikkihan ovat erilaisia....
- Lue.edes.wikipediasta.
Möppe kirjoitti:
Kyllä minusta oikeaan punk aatteeseen kuuluu nihilismi...kenties ei paljoa, mutta kuitenkin...ja nihilistithän on erikseen. Ainakin noiden edellä mainittujen määitelmien mukaan, itse koen olevani nihilismi...tai ainakin jos nuo ymmärsin oikein...oikeastaan nuo ovat tärkeimmät aatteeni, miksi koen olevani punkkari...noh, kaikkihan ovat erilaisia....
Et valitettavasti voi olla nihilismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038