anteeksianto vai ero??

petetty nainen

Olen laittanut tämän tarinani tuonne "avioliitto" puolellekin, mutta sopisi ehkä kuitenkin parhaiten tänne.

Hei!

Avioliittomme on nyt todella ikävässä tilanteessa enkä tiedä mitä tehdä.
Olen 25-vuotias nainen ja meillä on 1-vuotias lapsi.
Sain viikonloppuna kuulla, että mieheni on pettänyt minua maksullisen naisen kanssa.
Tämä oli ensimmäinen kerta ja mies katuu suuresti.
Selittää tekoaan "kännisenä päähänpistona" jota ei voi järjellä selittää.
Potee huonoa omaa tuntoa ja selittää miten tuo hairahdus avasi hänen silmänsä ja on nyt entistä varmempi että haluaa olla minun kanssa lopun ikäänsä.

Onko kukaan kokenut vastaavaa ja miten olette asiasta selvinneet? Jos meillä ei olisi lasta emmekä olisi naimisissa, en todennäköisesti jäisi suhteeseen. On todella loukattu olo. Miten voin enää luottaa mieheeni?
Seksikin varmaan tuntuu jatkossa vastenmieliseltä :/

Todella ahdistavaa ja surullista. En olisi ikinä voinut uskoa miehestäni mitään tämmöistä.
Itseinhokin on valtava, tuntuu että minussa täytyy olla jotain vikaa jne.

Sain sairauslomaa töistäkin, koska en vaan pysty keskittymään työntekoon. Olisivat antaneet masennus- ja unilääkkeitä, mutten uskaltanut niitä ottaa. Välillä kun käy itsetuhoiset ajatuksetkin mielessäni.

Toivoisin saavani asiallisia kommentteja sekä miehiltä että naisilta. Voiko tämmösestä päästä yli??

28

4783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitiys vs. Vaimous

      Olen sinua reilusti vanhempi ja takana on pitkä liitto.
      Kuulostaa varmaan uskomattomalta kun sanon näin, mutta huorissa käyminen on tulevaisuutta silmällä pitäen huomattavasti parempi kuin se, että hän olisi kehittänyt jostain suhteen.

      Pienen lasten vanhemmilla (etenkin äideillä) ei ole aikaa ja energiaa enää seksiin, jolloin mies hankkii sitä muualta. Miehesi kävi vain purkamassa paineensa ja känni auttoi siinä, ettei jännittänyt.
      Tämä oli lähinnä runkkaus, joten sinun asemasi ei ole millään muotoa uhattu. Miehesi tuskin on ihastunut huoraan, suunnittelee suhdetta tms? Tällaisessa tapauksessa myös sinun on syytä katsoa peiliin ja miettiä oletko tehnyt riittävästi töitä kumppanisi hyvin voinnin eteen, vai onko lapsi mennyt kaiken edelle.
      Ja mistä tieto sinulle tuli, jos ei mieheltä itseltään? Tämä kielii huonosta omasta tunnosta, ei siis mistään ylpeilystä tai muusta.

      Joten jos liittosi on sinulle tärkeä, hakekaa apua terapiasta ja alkakaa huolehtia parisuhteestanne. Huora ei liittoanne riko, jos sinäkin kannat oman osasi vastuusta.

      • petetty nainen

        Niin, hyvä pointti. Olen ajatellt itsekin, että jos pitää tästä asiasta koittaa hakea jotain positiivista niin se on varmaan juuri se, että onneksi kysessä oli "vaan" huora. Pahempaa olisi, jos olisi paljastunut salasuhde tms.

        Mitä seksiin tulee niin sitä olisi kyllä kotonakin tarjolla, mutta pienen lapsen kanssa sille on välillä hankalaa järjestää aikaa.

        Ja mies todella häpeää tuota asiaa. Hän tietää miten minua ällöttää miehet jotka käy huorissa. Ei halunnut alkuun kertoa minulle, koska se vaan hävetää niin paljon ettei oikeen ees pysty puhumaan siitä.

        Tämä maksullinen nainen oli ollut tummaihoinen ja sitäkin mietin, että halusiko hän nimenomaan saada "mustaa naista" vai oliko ihonvärillä edes merkitystä Miehen mielestä ei ollut merkitystä.


      • natalia68
        petetty nainen kirjoitti:

        Niin, hyvä pointti. Olen ajatellt itsekin, että jos pitää tästä asiasta koittaa hakea jotain positiivista niin se on varmaan juuri se, että onneksi kysessä oli "vaan" huora. Pahempaa olisi, jos olisi paljastunut salasuhde tms.

        Mitä seksiin tulee niin sitä olisi kyllä kotonakin tarjolla, mutta pienen lapsen kanssa sille on välillä hankalaa järjestää aikaa.

        Ja mies todella häpeää tuota asiaa. Hän tietää miten minua ällöttää miehet jotka käy huorissa. Ei halunnut alkuun kertoa minulle, koska se vaan hävetää niin paljon ettei oikeen ees pysty puhumaan siitä.

        Tämä maksullinen nainen oli ollut tummaihoinen ja sitäkin mietin, että halusiko hän nimenomaan saada "mustaa naista" vai oliko ihonvärillä edes merkitystä Miehen mielestä ei ollut merkitystä.

        Yksi kerta kun mies käy huorissa ei ole yhtään mitään! Verrattuna siis siihen kun miehellä paljastuu monen vuoden suhde saman naisen kanssa! Se onkin jo aivan eri asia. Yhden huorapanonhan voi kevyesti antaa anteeksi koska se on ollut pelkkää runkkausta ilman mitään tunteita. Itse en pystyisi mitenkään antamaan anteeksi ja unohtamaan vuosia kestänyttä salasuhdetta. Silloin on ihan selvää että tunteita on myös ollut pelissä mukana ja mies on rakastunut toiseen naiseen. Se olisi välittömästä mies pihalle, ilman mitään armoa!!


      • mietihän vähän
        natalia68 kirjoitti:

        Yksi kerta kun mies käy huorissa ei ole yhtään mitään! Verrattuna siis siihen kun miehellä paljastuu monen vuoden suhde saman naisen kanssa! Se onkin jo aivan eri asia. Yhden huorapanonhan voi kevyesti antaa anteeksi koska se on ollut pelkkää runkkausta ilman mitään tunteita. Itse en pystyisi mitenkään antamaan anteeksi ja unohtamaan vuosia kestänyttä salasuhdetta. Silloin on ihan selvää että tunteita on myös ollut pelissä mukana ja mies on rakastunut toiseen naiseen. Se olisi välittömästä mies pihalle, ilman mitään armoa!!

        Alottajalle toteaisin, että älä silti ole naivi ja hyväuskoinen. Suhtautuisin hyvin kriittisesti siihen, kun miehesi sanoi sen olleen vain kännisen päähänpisto. Kyllähän se kertoo jo harkinnasta, että on ylipäätään etsinyt maksullisen naisen käsiinsä. Sen eteen on jo pitänyt nähdä vähän vaivaa. Puhumattakaan siitä, että mies oli jopa valmis maksamaan saadakseen pettää sinua. Nekin rahat olivat pois perheeltänne. Ei kannata myöskään vähätellä sitä toista naista tyyliin "sehän oli vain huora". Niin paljon miehesi kuitenkin häntä halusi, että oli jopa valmis maksamaan saadakseen olla tuon naisen kanssa ja oli valmis vaarantamaan avioliittonsa tuon yhden yön vuoksi. Ja vielä maksoi siitä, että sai loukata sinua. Ja silti hän väittää muka rakastavansa sinua. Jos nyt olet rehellinen itsellesi, niin eihän miehesi teko mistään rakkaudesta kerro. Kannattaa sinunkin hiukan miettiä.


      • Oliko suojattua?
        mietihän vähän kirjoitti:

        Alottajalle toteaisin, että älä silti ole naivi ja hyväuskoinen. Suhtautuisin hyvin kriittisesti siihen, kun miehesi sanoi sen olleen vain kännisen päähänpisto. Kyllähän se kertoo jo harkinnasta, että on ylipäätään etsinyt maksullisen naisen käsiinsä. Sen eteen on jo pitänyt nähdä vähän vaivaa. Puhumattakaan siitä, että mies oli jopa valmis maksamaan saadakseen pettää sinua. Nekin rahat olivat pois perheeltänne. Ei kannata myöskään vähätellä sitä toista naista tyyliin "sehän oli vain huora". Niin paljon miehesi kuitenkin häntä halusi, että oli jopa valmis maksamaan saadakseen olla tuon naisen kanssa ja oli valmis vaarantamaan avioliittonsa tuon yhden yön vuoksi. Ja vielä maksoi siitä, että sai loukata sinua. Ja silti hän väittää muka rakastavansa sinua. Jos nyt olet rehellinen itsellesi, niin eihän miehesi teko mistään rakkaudesta kerro. Kannattaa sinunkin hiukan miettiä.

        Kai ukkosi sentään käytti kondomia sen horon kanssa? Jos ei, niin mene kiireesti lääkäriin testeihin. Sukupuolitautien kanssa ei ole leikkimistä. Varsinkaan hivin.


      • Äitiys vs. Vaimous
        petetty nainen kirjoitti:

        Niin, hyvä pointti. Olen ajatellt itsekin, että jos pitää tästä asiasta koittaa hakea jotain positiivista niin se on varmaan juuri se, että onneksi kysessä oli "vaan" huora. Pahempaa olisi, jos olisi paljastunut salasuhde tms.

        Mitä seksiin tulee niin sitä olisi kyllä kotonakin tarjolla, mutta pienen lapsen kanssa sille on välillä hankalaa järjestää aikaa.

        Ja mies todella häpeää tuota asiaa. Hän tietää miten minua ällöttää miehet jotka käy huorissa. Ei halunnut alkuun kertoa minulle, koska se vaan hävetää niin paljon ettei oikeen ees pysty puhumaan siitä.

        Tämä maksullinen nainen oli ollut tummaihoinen ja sitäkin mietin, että halusiko hän nimenomaan saada "mustaa naista" vai oliko ihonvärillä edes merkitystä Miehen mielestä ei ollut merkitystä.

        Itselläni oli vuosia sitten sama tilanne, mutta "takautuvasti". Eli mieheni kanssa oli puhetta huorissa käymisestä ja kerrottuani hyvin värikkäästi oman kantani hänkin totesi sen olevan kuvottavaa ja sanoi, ette ole itse ikinä edes ajatellut sitä tekevänsä.

        No kappas kappas, vuosien päästä kävikin ilmi, että armas ukkoni olikin käynyt huorissa ja vielä kaverinsa kanssa. Ei vaan kehdannut sitä minulle myöntää, koska olin asiasta niin jyrkästi kielteistä mieltä. Ja noloksi menee tänäkin päivänä, kun maksullisista puhutaan.

        MUTTA: Apua te tarvitsette silti, ja pian. Asia pitää puhua ja potea pois alta ja sinun pitää ns. surra se pois. Ei ole ihme, jos ei mieheen tee mieli koskea ja sitä kautta tuo asia tuhoaa jo paljon. En minäkään kiirettä tuollaisen miehen lähelle pitäisi, sitä saa mitä tilaa.
        Jos haluatte liittonne pelastaa, niin ongelma on yhteinen. Jos taas ette halua, niin ei muuta kun äijä pihalle ja vaikka kymppi kouraan seuraavaa pesämunaa...eli "munapesää" varten.

        Tsemppiä.


      • Opettavainen tarina
        Äitiys vs. Vaimous kirjoitti:

        Itselläni oli vuosia sitten sama tilanne, mutta "takautuvasti". Eli mieheni kanssa oli puhetta huorissa käymisestä ja kerrottuani hyvin värikkäästi oman kantani hänkin totesi sen olevan kuvottavaa ja sanoi, ette ole itse ikinä edes ajatellut sitä tekevänsä.

        No kappas kappas, vuosien päästä kävikin ilmi, että armas ukkoni olikin käynyt huorissa ja vielä kaverinsa kanssa. Ei vaan kehdannut sitä minulle myöntää, koska olin asiasta niin jyrkästi kielteistä mieltä. Ja noloksi menee tänäkin päivänä, kun maksullisista puhutaan.

        MUTTA: Apua te tarvitsette silti, ja pian. Asia pitää puhua ja potea pois alta ja sinun pitää ns. surra se pois. Ei ole ihme, jos ei mieheen tee mieli koskea ja sitä kautta tuo asia tuhoaa jo paljon. En minäkään kiirettä tuollaisen miehen lähelle pitäisi, sitä saa mitä tilaa.
        Jos haluatte liittonne pelastaa, niin ongelma on yhteinen. Jos taas ette halua, niin ei muuta kun äijä pihalle ja vaikka kymppi kouraan seuraavaa pesämunaa...eli "munapesää" varten.

        Tsemppiä.

        Kerran kuulin sellaisen jutun, että vaimo oli saanut ukkonsa kiinni huorissa käymisestä ja kosti omalla tavallaan eli meni itsekin maksusta parin miehen kanssa sänkyyn. Kun vaimo sitten kertoi miehelleen mitä oli tehnyt, niin mies tietenkin sai hirveän raivarin ja huusi kuin hyeena. Vaimo vaan totesi rauhallisesti siinä, että pitihän hänen tienata perheelle takaisen ne rahat, jotka ukko oli huoriin tuhlannut. Nauroin mahani kipeäksi, kun kuulin tämän jutun ja tosijutuksi väitettiin.


      • kokenut...!
        Opettavainen tarina kirjoitti:

        Kerran kuulin sellaisen jutun, että vaimo oli saanut ukkonsa kiinni huorissa käymisestä ja kosti omalla tavallaan eli meni itsekin maksusta parin miehen kanssa sänkyyn. Kun vaimo sitten kertoi miehelleen mitä oli tehnyt, niin mies tietenkin sai hirveän raivarin ja huusi kuin hyeena. Vaimo vaan totesi rauhallisesti siinä, että pitihän hänen tienata perheelle takaisen ne rahat, jotka ukko oli huoriin tuhlannut. Nauroin mahani kipeäksi, kun kuulin tämän jutun ja tosijutuksi väitettiin.

        Hei! Olen itse nainen, jonka mies kävi huorissa, kun olimme olleet kuukauden naimisissa!
        Teinpositiivisen raskaustestin ja samana iltana mies kertoi, että oli käynyt Moskovan matkallaan viikkoa aiemmin huoran kanssa panemassa.
        Tässä tapauksessa kyse ei ollut siis mistään halittomuudesta yms. muusta sellaisesta, etteikö sitä seksiä sitten olisi ollut tarjolla miehelle tarpeeksi.
        Suhtautumiseni seksiin muuttui radikaalisti. En enää rakastellut mieheni kanssa, vaan se oli vain molemmin puolista hyväksikäyttöä ilman tunteita. valitettavasti.
        Muutaman avioliitto vuoden jälkeen savustin miehen ulos kodistani. Tai yhteinen kotihan se siihen saakka oli ollut, mutta eipä miehelle merkinnyt mitään sen kodin tunnelma saati minun tunne-elämä, joka kuoli miehen suhteen täysin.
        En koskaan ns. rakastunut mieheen uudelleen, en toin keneenkään muuhunkaan mieheen.
        Omat suhteiluni miehiin ovat pelkästään seksin hakua, en halua suhdetta ja sen teenkin tapamailleni miehille heti selväksi, että seksin takia tässä ollaan, eikä minkään muun.
        Toimii kohdallani, mutta jos olisin huonosti toimeentuleva, niin olisin varmaan jonkun rahakkaan vanhemman herran nuorikkko tällä hetkellä. Nyt onneksi saan valita kenet tahansa haluan, eikä tarvitse rahan takia olla kenenkään piikana. :)
        Kasvata lasta miehen kanssa vähän vanhemmaksi! Käytät miestä lapsen vahtina, niin saat aikaa itsellesi kaikkeen kivaan harrasteeseen. Sitten, kun lapsi vähän vanhempi, sanotaanko 4-5 vuotias, onkin kätevämpää erota. :)


      • Anonyymi

        Miten joku voi aivan pokkana pitää normaalina sitä, että pienten lasten isä käy huorissa? Ihan kuin isälle olisi sallittua raivata aikaa ja käydä nakuttelemassa prostituoitua. Entä äidin tarpeet? Kuka niistä huolehtii?


      • Anonyymi
        Oliko suojattua? kirjoitti:

        Kai ukkosi sentään käytti kondomia sen horon kanssa? Jos ei, niin mene kiireesti lääkäriin testeihin. Sukupuolitautien kanssa ei ole leikkimistä. Varsinkaan hivin.

        Huorat on paljon turvallisempi vaihtoehto kuin satunnais panot, olen ollut neljää kertaa maksullisella, ilman kumia ei saa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voi aivan pokkana pitää normaalina sitä, että pienten lasten isä käy huorissa? Ihan kuin isälle olisi sallittua raivata aikaa ja käydä nakuttelemassa prostituoitua. Entä äidin tarpeet? Kuka niistä huolehtii?

        Sama mieltä


    • Kokemusta on

      Ei se luottamus tulee enää koskaan takaisin. Epäilys tulee jäytämään sinua aina ja se nakertaa avioliitolta pohjan pois. Et osaa enää nauttia yhdessäolosta vaan ajoittain muistat, mitä miehesi on sinulle tehnyt. Eihän huorissakäynti ole kuin pano, jossa ei tarvitse toiseen osapuoleen panostaa, koska se ei vaadi mitään (toisin kuin oma puoliso). Lisäksi huoran kanssa saa olla täysin villi, mitä oman puolison kanssa ei välttämättä kehtaa tehdä kasvojen menettämisen pelossa. Valitettavasti olen pessimisti, sillä yritin minäkin jatkaa eteenpäin, mutta epäluottamus vei pikkuhiljaa rakkaudenkin. Itse asiassa jotenkin koin, että sen pettämisen jälkeen oma mies ei enää tuntunut samalta ihmiseltä kuin ennen ko. episodia. Teillä on pieni lapsi, joten hänen vuokseen voisit hammasta purren jatkaa eteenpäin. Varaudu kuitenkin siihen, että sinulla on välillä todella paha olo, koska sinua on loukattu ja koska et enää luota.

    • mwöf

      Ap kasva aikuiseksi. Huorissa käynti ei ole pettämistä!

    • TrödeK

      Jos mies käy huorissa, ja tunnustaa, niin kyseessä on pelkkä poikanen. Eroa heti!

    • voimia voimia

      Anna anteeksi .Sain saman asian itse anteeksi. Tunteella et huoraa nai.
      Tuo tunnustaminen minusta ratkaisevaa ettei jääminen kiinni olis paljastana.
      Se on rankka koulu mutta opettaa miestä.
      Hyvitystä vaadi ovelasti. Oikeesti mies hyvittää . Avaa myös mahdollisuuden hyvään liittoon jos ollaan avoimia ja kerrotaan asioista..tunteella ja järjellä

    • Anteeksiannettu

      Miehen näkökanta. Paljon pahempaa olisi jos miehelle olisi suhde. Ei huorissa käynti useimmille miehille merkitse muuta kuin hetken kasvotonta seksiä. Paha tilanne sekin mutta uskon että tietoisuus ennenkaikkea vaikuttaa sinun kykyysi nauttia seksistä miehesi kanssa jatkossa.
      Voi olla vaikea selvittää tilannetta kadestaan kun mieskään ei saa tehtyä tekemättömäksi vaikka kuinka katuu. Suosittelen perheterapiaa jotta voitte ammattiihmisen kanssa käsitellä tähän liittyviä tunteita ja saat vastauksen kaikkiin kysymyksiin ja myös apua esittämättömien kysymysten ja epäilyjen käsittelyssä.
      Ja samalla miehesi ymmärtää epätoivosi syvyyden ja miksi tarvitset niin paljon aikaa ja tukea asian käsittelemiseksi ja siitä yli pääsemiseksi.

      Uskon kuitenkin että selviätte koska miehesi itse kertoi ja on valmis kantamaan vastuun tekemisestään.

      • Väh 15v kokemuksella

        Minä annoin selittää, ja lasten takia annoin vileä senkin jälkeen selittää. Hyvät oli selitykset, mutta lopulta edes terapeutilla ei ollut koskaan kalenteria mukana että saisi uuden ajan ( vaikka elettiin jo sähköisten kalenterien ja kännyköiden aikaa). Aina välillä kysyessäni, dain ihan uutta laajutta tietoon. Lasten ttakia jaksan ja onneksi olen omavarainen ja viimeinen hännänhuippu kasvaa kohti räysi-ikäisyyttään. En usko, en luota vaikka paljon hyviä hetkiä onkin. Niitä on aina ollut ja silti hän tekee mitä haluaa. En siis jatka kuin pakollisen ajan ja sitten häivytän omaan osoitteeseen. Mutta niin kauan haluan antaa joka kakrulle yhtälaisen lähtökohdan. Mitä kiirettä elämässä on? Ei ole pakko olla yksinhuoltaja! Erimielisyyden tuntee jokainen, jolla on ollut sisko tai veli :-)


    • Samsara

      Olen itse joutunut kokemaan vastaavaa nuorena 20-vuotiaana juuri vihittynä naisena.
      Tiedän, miten se raastaa sydäntä, mutta minä jäin suhteeseen 13 vuodeksi ja ihan lapseni takia.
      Mies petti minua usein ja sen sanon, että kun kerran sen tekee niin kynnyt seuraavaan pettämiseen on tosi matala!!!
      Jos koet, että et jaksa mahdollista seuraavaa kertaa niin jätä hänet!! Uskon vakaasti että se toinen ja kolmas jne tulee sietä myös..

      Voimaa ja jaksamista teille ja pidäthän lapsesta aina hyvän huolen.

      • Save yourself!

        Jep, ikävä kyllä näin se menee, myönsi tai ei, heti tai joskus.. Ei lopu isolla todennäköisyydellä. Olisin itse kiittänyt jos joku olis varoittanut. 15 tai kai 10v kohta.. Minähän en tiedä, mutta:LIIAN kauan!!


    • mitä helvettiä

      Eihän tuossa ole lainkaan kyse pettämisestä, jos tämä on totta:
      "Sain viikonloppuna kuulla, että mieheni on pettänyt minua maksullisen naisen kanssa."

      Kyseessä on lähinä sperman (nautinnollinen) luovutus. Ei tuosta nyt pitäisi kovasti kimpaantua.

    • jhgjg

      "Potee huonoa omaa tuntoa ja selittää miten tuo hairahdus avasi hänen silmänsä ja on nyt entistä varmempi että haluaa olla minun kanssa lopun ikäänsä."

      Eli mies on kaiken lisäksi ollut epävarma aiemmin suhteesi. Hyi saakeli näitä pettämisen puolustelijoita! Ei huoraa noin vain saa, ne pitää ettiä eli sellainen päähänpisto.

      Jättäisin.

    • Häntäheikiltä

      Naiset sotkevat aina tunteet tällaiseen mukaan. Ei se ollut mitään muuta, kuin villiä seksiä ja paineiden poistoa! Hyvänen aika, tosimielellä on aina pari salahoitoa jossakin... Miehen täytyy saada antaa olla haluttu ja tyydytetty. Se on se miehinen luonto. Vähän aikaa nautitaan toisen kanssa, sitten taas kaikki hyvin vähän aikaa? Kiima elää miehessä vahvana. Ei siinä kannata tunteilla ajatella. Et sinä omista miestäsi. Älä ole niin itsekäs, että tahtoisit hänen tekevän vain sinulle hyvää! Kukaan ei ole niin ainutlaatuinen, etteikö mies voisi välillä käydä muitakin nussimassa. Elämää se vain on ja hetkessä elämistä. Kasvakaa.

    • Anonyymi

      Maksulliset naiset on luonnollinen asia, minäkin olen käynyt kolmesti ja en ole koskaan saanut sen kaltaista seksiä vaikka itsellä pitkä liitto, ne naiset tarjoo jotakin mitä tavallinen kumppani ei.

      • Anonyymi

        No mitä ne antavat?


    • Anonyymi

      Maksullisissa käyminen ei ole pettämistä vaan saat rahasta jotakin mitä haluat, palvelua. Sama jos haluut hiustenleukkuun, maksat siitä tai käyt hierojalla, auto huolossa, seksi palvelut on palvelua muiden jopukossa ja on todella vanha ammatti.

    • Anonyymi

      Jokaisella on sitten nainen tai mies on itsemääräämis oikeus omaan vartaloonsa, sillä saa tehdä mitä haluaa, omistat kroppasi ei puoliso/kumppani.

    • Anonyymi

      Ymmärrän tavallaan monen kirjoittajan pointin että ei paha käydä huorissa ehkä kerran tai pari. Mutta silloin kun itselläni oli vuoden ikäinen lapsi olisin itsekkin halunnut enemmän seksiä. Enkä silti hassannut rahaa turhuuksiin, etenkään kun ilmaiseksi saisi myös. Olisin enemmän loukkaantunut että rahaa on tuhlattu toiseen naiseen eikä minuun. Huoran hinnalla ois varmasti saanut haarovälin kostuttavan korun vaimolle, tai yhteiseen kivaan todella laadukkaan seksilelun.

      Vaihtoehtoisesti jos rahan tuhlaus naiseen ei kiinnosta olisin loukkaantunut rahan hassauksesta huoraan, etenkin jos sille elämän tärkeimmälle olisi voinut lahjoittaa tai hankkia sillä jotakin. Eli lapselle.

      Laittaisin miehen myymään pipuliaan ja sijoittamaan palkkiorahansa paremmin eli itseeni tai lapseen. Samalla etsisin itselleni sopivaa kertaluontoista seksiseuraa josta saataisin varmuuden vuoksi vielä veloittaa rahaa . Itse tienaamallani voisin sijoittaa hyvään parisuhdeterapeuttiin tai suhteen tilan parantamiseen vaikka kahden keskeisellä terapia lomalla.

    • Anonyymi

      Kannattais tutkiskella yhteiskuntaa, suomessa on myös kuten muuallakin päin maailmaa "maksullisia" miehiä. Naimisissa olevat naiset käy näiden luona panettamasss itseään, naiset on aivan samanlaisia kuin miehet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe