Ensimmäikseksi sanon, että olen nainen vaikka kirjoitan tästä aiheesta.
Miksi suomalaisilla (naisillakin.) on nykyään järkyttävät lattaperseet? Lihaksesta takapuolen seudulla ei ole tietoakaan. Perse roikkuu, kärjistettynä, melkein alareidessä kiinni. Miksi?
Takapuoli on ihmisen seksikkäin kohta tutkimuksien mukaan. Miks kuitenkin niin harva haluaa treenata ja näyttää hyvältä?
Suorastaan kamalan näköistä, kun farkut jalassa ja latta (ja oletettavasti myls löysä), perse roikkuu.
Ja tämä ei ole mikään 50-vuotiaiden ongelma, vaan ihan parikymppisten ja nuorempienkin.
Lattaperseet suomalaiset
61
3324
Vastaukset
- shklocptue57a
Sinä olet varmaan myös suomalainen? Mutta oma perseesi ei ole roikkuva lättä? Ja varmasti on, kuten tiedät, paljon muitakin timmiperäisiä suomalaisia. Miksi siis pitää tuo suomalaisuus kiskoa tähänkin asiaan? Ikäänkuin se perseen lättänäisyys johtuisi siitä kansalaisuudesta.
Saivartelen vielä käyttämästäsi sanasta "nykyään". Oletko elänyt aikana jolloin suomalaisilla ei ollut järkyttäviä lattaperseitä? Et? Miksi siis käytät "nykyään"-sanaa? Sen käyttö kun viittaa siihen että ennen oli toisin. Ja sinä tuskin olet tarpeeksi vanha muistamaan millainen oli suomalaisten perseenmuodostus silloin ennenvanhaan :D
Eihän se littana hanuri kivalta näytä, mutta sitä en ymmärrä miksi se sinua närkkii vaikka niin harvaa treenaaminen kiinnostaa. Minä treenaan kyllä ja keskityn ihan oman perseeni mittailemiseen :D Kokeile sinäkin. ( Niin ja suomalainen olen minäkin) - asdasdasdadasdadadas
Ei mulla ainakaan roiku peppu eikä kyllä juuri muillakaan mun ikäsillä (täytän 19 pian), ellei kyseessä ole joku todella lihava/tyyppi joka ei ole ikinä takapuoltaan penkistä nostanut. :D En mäkään mikään himourheilija ole, hyötyliikuntaa, isohkon koiran kusetusta (suom. kävelen enemmänkin kuin talon ympäri) ja muutamasti viikossa vähän lihaskuntoa että pysyy jotenkin kassassa. :D Ei kyllä ole pelkoa että vatsassa esim. lihakset erottuisi mutta ei ole pömppistä ja peppu on pyöreä ja nätti ja niin on kyllä monella muullakin :D Niin parikymppisillä kuin vanhemmillakin.
- jgfhfgh
asiaa!
- PerseetKunniaan!
Nykyajan ihmiset ovat kamalan lihavia! Marketissa noita vyöryäjiä näkee ja surullista katsoa mitä heillä on ostoskärryissään.
Tekee pahaa katsoa kun ihan nuoretekin ihmisten nivelet ovat ihan vääntyneen ruhon alla. Kuinka he pärjäävät vanhana kun ovat jo alle parikymppisinä kuin tynnyreitä?
Ja se perse..joo se on itselle ainakin sillä tavalla tärkeä asia, että koettaa hiukan katsoa mitä suuunsa laittaa ja että perslihakset tekisivät töitä edes hiukan päivän aikana.
Lättäperseisyys on yleisempää ehkä geneettisestikin täällä pohjolassa, kun katsoo esim mustien ihmisten perseitä...mutta enemmän syyllistäisin elämän tapoja. Röhnötetään vaan siellä sohvalla ja pakaralihas jää vaille käyttöä.
Vanhoissa valokuvissa ihmiset ovat kauniita. Kuvissa ei juurikaan näy bunkeroita, koska ennen ihmiset kulkivat polkupyörillä ja jalan, sejkä tekivät enemmän fyysisiä töitä.- ...
Mä olen lihava ja mulla on mustan naisen perse. Ulottuvuutta löytyy joka suuntaa, paitsi ei siis alaspäin.
- jgfhfgh
... kirjoitti:
Mä olen lihava ja mulla on mustan naisen perse. Ulottuvuutta löytyy joka suuntaa, paitsi ei siis alaspäin.
useilla lihavilla naisilla on iso perse joka suuntaan.
- mimtimti
Minulla on roikkuva perse ja pidän itsestäni tällaisena. Repikää siitä. :D
- Buttman presents
Mustaihoisilla on pääasiassa isot takapuolet. Miksi? Latinoilla pepuissa on ehkä eniten rasvaa kaikista "roduista". Miksi? Vaikuttaisko geenit? Voiko sille mitään?
Itse pakaralihashan, vaikka on suurin kehon lihas, ei ole mitenkään erityisen pyöreä.
http://images.t-nation.com/forum_images/1/0/1034355.1146073038278.britt2.jpg
Itse peppumiehenä tiedostan, että takapuolia on erilaisia eikä niistä treenaamalla saa sellaista kuin JUURI SINÄ haluaisit. Idiootti! Vähän sama kuin koittaisi rintoja kasvattaa lihastreenillä.
Itse pidän juuri siitä, että takapuoli alkaa reidestä ja vako nousee ylös, ylös. Lattapepuista en pidä (lattaRIpepuista kylläkin ala Jennifer Lopez).
Mutta suurin osa suomalaisista miehistä pitää kokemukseni mukaan juurikin mahdollisimman pienestä, lättänästä ja jopa poikamaisesta pepusta naisella. Ehkä se johtuu siitä, että pepusta tulee kakkaa, joten sen pitää sitten olla mahdollisimman huomaamaton. Minä en ajattele näin vaan minusta naisellisuus tulee juurikin leveästä lantiosta (koska sitä ei miehellä ole) ja isosta pepusta (koska sitä ei miehellä yleensä ole)
Rasvaa saa pois treenaamalla mutta silti suuri osa naisen takapuolesta ja etenkin sen muodosta tulee sen mukaan paljonko ja miten siinä on muokkaantuneena RASVAA, siis sitä LÄSKIÄ. Vain harva pelkkää lihasta ja nahkaa oleva takapuoli näyttää loppujen lopuksi hyvältä. Suurin osa niistä on nimenomaan lattapeppuja. Suosituin tulos tulee yhdistämällä kaikkia elementtejä.- öflgkbRPStiheå0orge+
Aloittaja puhuu perseistä ylipäätään ja suluissa lukee (naisillakin).
Keskustelun aloittaja ei puhu pelkistä naisten perseistä.
Muutenkaan en itse nyt niin kamalasti vouhkaisi estetiikasta. Se on jokaisen oma asia haluaako nolata itsensä roikkupyllynsä kanssa joissakin kireissä ja ohuissa strech-farkuissa vai pukeeko hiukan astetta paremmin istuvat vaatteet... Se ei kuulu muille.
Enemmän olisin huolissani siitä kamalasta ylipainosta ja huonokuntoisuudesta, joka on jo nuorilla ihmisillä..
Se on jo pelkästään yhteiskunnalle kamala menoerä kun läskejä hoidetaan koko ajan enemmän ja enemmän meidän kaikkien verovaroilla.
Puhumattakaan kivuista ja vaivoista, jotka nuoret ihmiset tulevat saamaan kun ikää karttuu. Ei nuori ihminen aina osaa ajatella sitä että samoilla nivelillä ja verisuonilla olisi kuljettava vielä monta kymmentä vuotta..
Karkit, limsat ja muut herkut niin poskettoman kalliiksi, että ne muuttuvat juhlaruuaksi eikä ateriankorvikkeiksi kuten nyt! - asdasdasdasdasdadasd
Veikkaan että suurinosa miehistä osaa arvostaa naisellisuutta (leveä lantio ja pyöreä peppu), vaikka poikamaisille lanteille ja lättäpepuillekin löytyy toki ottajansa. :)
- Puumanainen____
asdasdasdasdasdadasd kirjoitti:
Veikkaan että suurinosa miehistä osaa arvostaa naisellisuutta (leveä lantio ja pyöreä peppu), vaikka poikamaisille lanteille ja lättäpepuillekin löytyy toki ottajansa. :)
Sen verran kun sinun (asdasd..) viestejäsi olen lukenut, niin sellaisen johtopäätöksen teen että olet helvetin rasittava. Lähes aina ensin kehut itseäsi, ja päätät viestisi maailmaa syleilevään "kaikki ovat kauniita" päätelmään. Uaaaah, pakko lopettaa tämän palstan lukeminen takiasi tessu.
- onnellinen lady
Puumanainen____ kirjoitti:
Sen verran kun sinun (asdasd..) viestejäsi olen lukenut, niin sellaisen johtopäätöksen teen että olet helvetin rasittava. Lähes aina ensin kehut itseäsi, ja päätät viestisi maailmaa syleilevään "kaikki ovat kauniita" päätelmään. Uaaaah, pakko lopettaa tämän palstan lukeminen takiasi tessu.
puumanainen olet itse ikäloppu kyynikko-mene lääkäriin ja pyydä hormonilääkitys ja mieliala-pillerit...
- Mies22vkl
"suurin osa suomalaisista miehistä pitää kokemukseni mukaan juurikin mahdollisimman pienestä, lättänästä ja jopa poikamaisesta pepusta naisella. Ehkä se johtuu siitä, että pepusta tulee kakkaa, joten sen pitää sitten olla mahdollisimman huomaamaton."
Johan oli teoria.
Ei lättänä peppu ole kyllä juuri kenenkään ihanne. Lättänä tarkoittaa sitä, että pepussa ei ole pyöreyttä. Pienessäkin pepussa voi olla pyöreyttä ja pienistä pepuista tykätään paljon, mutta myös vähän muodokkaammista. Näistä selvä ero lihavien naisen peppuihin.
http://galleries1.adult-empire.com/58/5858/094/03.jpg tuossa kuva pepusta, jonka kuvittelisin miellyttävän valtaosaa miehistä. Siro nainen, jolla on muuhun vartaloon nähden hyvin muodokas peppu tekemättä naisesta kuitenkaan liian tukevaa alavartalosta. Minusta peppu ja nainen muutenkin on tuossa kuvassa upea, mutta jossakin muussa kuvassa tuo peppu saattaisi näyttää minusta liian isolta, joten hieman pienempi peppu ei haittaisi, mutta ei missään tapauksessa suurempi. - asdasdasdadasdadasda
onnellinen lady kirjoitti:
puumanainen olet itse ikäloppu kyynikko-mene lääkäriin ja pyydä hormonilääkitys ja mieliala-pillerit...
Voi apua, olen ihan otettu siitä että viestejäni on luettu noin ajatuksella. :) Miksi en saisi olla sitä mieltä että olen kaunis ja että muutkin ovat? Eikai sitten auta sanoa muuta kuin hei hei puuma.
- gssgdkk
Mies22vkl kirjoitti:
"suurin osa suomalaisista miehistä pitää kokemukseni mukaan juurikin mahdollisimman pienestä, lättänästä ja jopa poikamaisesta pepusta naisella. Ehkä se johtuu siitä, että pepusta tulee kakkaa, joten sen pitää sitten olla mahdollisimman huomaamaton."
Johan oli teoria.
Ei lättänä peppu ole kyllä juuri kenenkään ihanne. Lättänä tarkoittaa sitä, että pepussa ei ole pyöreyttä. Pienessäkin pepussa voi olla pyöreyttä ja pienistä pepuista tykätään paljon, mutta myös vähän muodokkaammista. Näistä selvä ero lihavien naisen peppuihin.
http://galleries1.adult-empire.com/58/5858/094/03.jpg tuossa kuva pepusta, jonka kuvittelisin miellyttävän valtaosaa miehistä. Siro nainen, jolla on muuhun vartaloon nähden hyvin muodokas peppu tekemättä naisesta kuitenkaan liian tukevaa alavartalosta. Minusta peppu ja nainen muutenkin on tuossa kuvassa upea, mutta jossakin muussa kuvassa tuo peppu saattaisi näyttää minusta liian isolta, joten hieman pienempi peppu ei haittaisi, mutta ei missään tapauksessa suurempi.Kuvan naisella ei todellakaan ole iso hanuri. Hänen asentonsa tuo perseen esille ja saa sen näyttämään isohkolta. Kyseessä on rimppakinttu teinityttö ihan normaalilla hanurilla varustettuna. Jalat tosin järkyttävän ohuet.
- nbkjn
gssgdkk kirjoitti:
Kuvan naisella ei todellakaan ole iso hanuri. Hänen asentonsa tuo perseen esille ja saa sen näyttämään isohkolta. Kyseessä on rimppakinttu teinityttö ihan normaalilla hanurilla varustettuna. Jalat tosin järkyttävän ohuet.
Totta. Näin naisen näkökulmasta tuolla on melkoisen pieni takamus. Pyöreys tulee siitä, että hän notkistaa selkäänsä. Itsekin veikkaisin kyseessä olevan alle kaksikymmentävuotiaan tytön.
- Mies22vkl
gssgdkk kirjoitti:
Kuvan naisella ei todellakaan ole iso hanuri. Hänen asentonsa tuo perseen esille ja saa sen näyttämään isohkolta. Kyseessä on rimppakinttu teinityttö ihan normaalilla hanurilla varustettuna. Jalat tosin järkyttävän ohuet.
Hänellä on nimenomaan muodokas takamus suhteutettuna hänen muuhun vartaloonsa. Ei asento niin paljon vaikuta ettei tuon kuvan naisen takamusta voisi sanoa muodokkaaksi. Toki hänen takamuksensa on pieni verrattuna lihaviin naisiin, mutta hoikaksi naiseksi suuri takamus ja takuulla kiinteä. Tuota suurempi ei olisi enää muodokkuutta, vaan pelkästään lihavuutta.
- adasdadasdasdasddada
Mies22vkl kirjoitti:
Hänellä on nimenomaan muodokas takamus suhteutettuna hänen muuhun vartaloonsa. Ei asento niin paljon vaikuta ettei tuon kuvan naisen takamusta voisi sanoa muodokkaaksi. Toki hänen takamuksensa on pieni verrattuna lihaviin naisiin, mutta hoikaksi naiseksi suuri takamus ja takuulla kiinteä. Tuota suurempi ei olisi enää muodokkuutta, vaan pelkästään lihavuutta.
Asento vaikuttaa itseasiassa tosi paljon siihen miltä takapuoli näyttää. :) Ja hoikalla naisellakin voi olla iso peppu, mutta kuvan tytöllä on kyllä ihan tavallinen hanuri, pienehkö jopa. Tuosta voidaan mennä koossa ylöspäin ja silti ollaan normaaleissa lukemissa perseen koon suhteen. Jopa hänen kokoisekseen hänellä on ihan tavallisen kokonen peppu, hyvän muotoinen sellainen vaan. :)
- Mies22vkl
adasdadasdasdasddada kirjoitti:
Asento vaikuttaa itseasiassa tosi paljon siihen miltä takapuoli näyttää. :) Ja hoikalla naisellakin voi olla iso peppu, mutta kuvan tytöllä on kyllä ihan tavallinen hanuri, pienehkö jopa. Tuosta voidaan mennä koossa ylöspäin ja silti ollaan normaaleissa lukemissa perseen koon suhteen. Jopa hänen kokoisekseen hänellä on ihan tavallisen kokonen peppu, hyvän muotoinen sellainen vaan. :)
Ei asento vaikuta niin paljon, ettei pepun kokoa muuten voi arvioida. Tuo peppu ei kyllä ole millään mittarilla pieni suhteutettuna naisen muuhun kehoon. Jos kilomääriä aletaan laskemaan niin varmasti on pienempi kuin naisilla keskimäärin.
http://galleries1.adult-empire.com/58/5858/094/01.jpg sama peppu seisoma-asennossa.
Toki löytyy myös paljon miehiä, jotka tykkävät todella suuresta pepusta. Esimerkiksi kim kardashian pepusta. Minusta hänen peppunsa on liian suuri eikä näytä enää kauniilta. - asdadadadadasdadadas
Mies22vkl kirjoitti:
Ei asento vaikuta niin paljon, ettei pepun kokoa muuten voi arvioida. Tuo peppu ei kyllä ole millään mittarilla pieni suhteutettuna naisen muuhun kehoon. Jos kilomääriä aletaan laskemaan niin varmasti on pienempi kuin naisilla keskimäärin.
http://galleries1.adult-empire.com/58/5858/094/01.jpg sama peppu seisoma-asennossa.
Toki löytyy myös paljon miehiä, jotka tykkävät todella suuresta pepusta. Esimerkiksi kim kardashian pepusta. Minusta hänen peppunsa on liian suuri eikä näytä enää kauniilta.Arvioita voi aina heittää, mutta naisena tietää aika pirun hyvin että kyllä asennolla voi vaikuttaa sekä muotoon että kokoon. :) Seisoma-asennossakin näkee kuinka kapea hänen lantionsa on ja peppu muuten normaalikokoinen. Painoa tytöllä on varmaan (vajaa) 50-55kg eli samaa luokkaa kuin allekirjoittaneella. Toki joka pepulle löytyy ottajansa, en sitä väitä. :) Ja onhan tolla tosi hyvän muotonen takalisto, mutta ei se kyllä missään suhteessa iso ole. :D
- Toinen Puuuma
Puumanainen____ kirjoitti:
Ihan totta! Tommoset tytönhupakot hakevat kamalasti huomiota ja luulevat tietävänsä kaiken.
minäminäminä-päläpälä... - Mies22vkl
asdadadadadasdadadas kirjoitti:
Arvioita voi aina heittää, mutta naisena tietää aika pirun hyvin että kyllä asennolla voi vaikuttaa sekä muotoon että kokoon. :) Seisoma-asennossakin näkee kuinka kapea hänen lantionsa on ja peppu muuten normaalikokoinen. Painoa tytöllä on varmaan (vajaa) 50-55kg eli samaa luokkaa kuin allekirjoittaneella. Toki joka pepulle löytyy ottajansa, en sitä väitä. :) Ja onhan tolla tosi hyvän muotonen takalisto, mutta ei se kyllä missään suhteessa iso ole. :D
Ei se missään suhteessa pienikään kyllä ole. Miehenäkin tietää aika hyvin miltä pylly näyttää mistäkin asennosta. On niitä pyllyjä tullut jonkun verran katseltua. Mehevä pylly kyseisellä naisella sanot mitä sanot. Jos pitää vain lihavaa mehevänä niin se on silloin hänen mielipiteensä. Minusta tiukkakin pylly voi olla mehevä ja paljon tätä isompaa, tämän muotoista, peppua ei voi olla menemättä löysäksi.
- asdadadasdadasdadasd
Mies22vkl kirjoitti:
Ei se missään suhteessa pienikään kyllä ole. Miehenäkin tietää aika hyvin miltä pylly näyttää mistäkin asennosta. On niitä pyllyjä tullut jonkun verran katseltua. Mehevä pylly kyseisellä naisella sanot mitä sanot. Jos pitää vain lihavaa mehevänä niin se on silloin hänen mielipiteensä. Minusta tiukkakin pylly voi olla mehevä ja paljon tätä isompaa, tämän muotoista, peppua ei voi olla menemättä löysäksi.
Mielipiteet suotakoon kullekin, sinusta tämä peppu on isohko, minusta ei, se me kumpikin ollaan varmaan tajuttu jo. :) Siitä on kuitenkin mielestäni aika turhaa väitellä etteikö asento vaikuta, nimittäin se vaikuttaa, etenkin kuvissa. Olen itsekin ottanut poikaystävälleni vastaavanlaisia kuvia ja kyllä siinä on ero miltä peppu näyttää kun vaihtaa asentoa tai jopa kuvakulmaa.
Miksi vedät lihavat naiset tähän? Eihän kukaan ole tyttöä lihavaksi sanonut, saati sitten väittänyt että vain lihavilla voi olla "mehevät"/isot peput. Minäkin olen hoikka ja ahterini on isompi kun kuvan tytöllä! :D (Toivottavasti en aiheuta mielikuvalla traumoja sinulle) Kiinteänä on oma hommansa pitää ihan minkä tahansa muotoista takalistoa ihan koosta riippumatta. Tuskinpa kuvankaan tytön peppu ihan teräksestä on tehty. :D - Mies22vkl
asdadadasdadasdadasd kirjoitti:
Mielipiteet suotakoon kullekin, sinusta tämä peppu on isohko, minusta ei, se me kumpikin ollaan varmaan tajuttu jo. :) Siitä on kuitenkin mielestäni aika turhaa väitellä etteikö asento vaikuta, nimittäin se vaikuttaa, etenkin kuvissa. Olen itsekin ottanut poikaystävälleni vastaavanlaisia kuvia ja kyllä siinä on ero miltä peppu näyttää kun vaihtaa asentoa tai jopa kuvakulmaa.
Miksi vedät lihavat naiset tähän? Eihän kukaan ole tyttöä lihavaksi sanonut, saati sitten väittänyt että vain lihavilla voi olla "mehevät"/isot peput. Minäkin olen hoikka ja ahterini on isompi kun kuvan tytöllä! :D (Toivottavasti en aiheuta mielikuvalla traumoja sinulle) Kiinteänä on oma hommansa pitää ihan minkä tahansa muotoista takalistoa ihan koosta riippumatta. Tuskinpa kuvankaan tytön peppu ihan teräksestä on tehty. :DEnhän minä ole väittänyt ettei asennolla ole mitään merkitystä. Olen vain sanonut ettei sillä ole niin suurta merkitystä, että se tekisi tuosta pepusta pienen.
Tuosta paljon suurempi peppu ei pysty olemaan tuon muotoinen, vaan se roikkuu ja on löysä. - asdsdasdasdadasdasda
Mies22vkl kirjoitti:
Enhän minä ole väittänyt ettei asennolla ole mitään merkitystä. Olen vain sanonut ettei sillä ole niin suurta merkitystä, että se tekisi tuosta pepusta pienen.
Tuosta paljon suurempi peppu ei pysty olemaan tuon muotoinen, vaan se roikkuu ja on löysä.Jep jep, miksi sitten on niin monia naisia joilla on isot mutta kiinteät peput? Tuskin olet joka ikistä isoa peppua nähnyt/koskenut todetaksesi kaikkien olevan "ei minkään muotoisia" ja löysiä. :D Ei se vaadi kun vähän perusurheilua ja kyykkyjä niin isosta pepusta tulee kiinteä ja hyvänmuotoinen jos geenit ja luusto antaa siihen mahdollisuuden. Eli ellei sinun ihanteenasi ole täysin teräksinen peppu, niin olet valitettavasti väärässä. :D Teräspeppua ei ole kuvan tytölläkään, vaan siinä on yksinkertaisesti hyvin sijoittunutta rasvaa, hyvät geenit ja jonkunlainen lihaksisto siinä pohjalla. Ja näistä samoista muodostuu kaikki parhaat peput koosta riippumatta. :) Mutta ehkä sun kanssa ei kannata jankuttaa, olet liian ehdoton. :D
- asasdasdasdadasdasda
Toinen Puuuma kirjoitti:
Ihan totta! Tommoset tytönhupakot hakevat kamalasti huomiota ja luulevat tietävänsä kaiken.
minäminäminä-päläpälä...Näinpä. :)
- adadadadasdadasdasda
asasdasdasdadasdasda kirjoitti:
Näinpä. :)
Huomiota en ole täällä kuitenkaan hakemassa, miksi hakisin sitä nimimerkin takaa, etenkin kun nimimerkkini vaihtelee joka kerta kun naputtelen vain jotain? Eikö olisi fiksumpaa hakea oikeaa huomiota omalla nimellä ja naamalla? :) Huomiota saan tarpeeksi poikaystävältäni, sitä minulla ei ole tarvetta hakea täältä. Tämä väärinkäsitys oli pakko korjata. Mitään muuta en kuitenkaan kiellä, olen kaikkitietävä ja tykkään puhua täällä (myös) itsestäni, koska en sitä normaalissa elämässä harrasta.
- Mies22vkl
asdsdasdasdadasdasda kirjoitti:
Jep jep, miksi sitten on niin monia naisia joilla on isot mutta kiinteät peput? Tuskin olet joka ikistä isoa peppua nähnyt/koskenut todetaksesi kaikkien olevan "ei minkään muotoisia" ja löysiä. :D Ei se vaadi kun vähän perusurheilua ja kyykkyjä niin isosta pepusta tulee kiinteä ja hyvänmuotoinen jos geenit ja luusto antaa siihen mahdollisuuden. Eli ellei sinun ihanteenasi ole täysin teräksinen peppu, niin olet valitettavasti väärässä. :D Teräspeppua ei ole kuvan tytölläkään, vaan siinä on yksinkertaisesti hyvin sijoittunutta rasvaa, hyvät geenit ja jonkunlainen lihaksisto siinä pohjalla. Ja näistä samoista muodostuu kaikki parhaat peput koosta riippumatta. :) Mutta ehkä sun kanssa ei kannata jankuttaa, olet liian ehdoton. :D
Laita kuva sinun mielestäsi isosta pepusta niin päästään ehkä paremmin kartalle siitä mikä on sinusta iso peppu jos tuo ei sellainen ole. Ja nimenomaan iso suhteessa muuhun vartaloon, josta olen kokoajan puhunut.
- Mies22vkl
asdsdasdasdadasdasda kirjoitti:
Jep jep, miksi sitten on niin monia naisia joilla on isot mutta kiinteät peput? Tuskin olet joka ikistä isoa peppua nähnyt/koskenut todetaksesi kaikkien olevan "ei minkään muotoisia" ja löysiä. :D Ei se vaadi kun vähän perusurheilua ja kyykkyjä niin isosta pepusta tulee kiinteä ja hyvänmuotoinen jos geenit ja luusto antaa siihen mahdollisuuden. Eli ellei sinun ihanteenasi ole täysin teräksinen peppu, niin olet valitettavasti väärässä. :D Teräspeppua ei ole kuvan tytölläkään, vaan siinä on yksinkertaisesti hyvin sijoittunutta rasvaa, hyvät geenit ja jonkunlainen lihaksisto siinä pohjalla. Ja näistä samoista muodostuu kaikki parhaat peput koosta riippumatta. :) Mutta ehkä sun kanssa ei kannata jankuttaa, olet liian ehdoton. :D
Treenaamalla pakaroita treenaat automaattisesti myös reisiä. Jos perse kasvaa merkittävästi niin kasvavat myös jalat, mikä ei näytä kovin hyvältä.
Minusta isommat peput eivät ole muodoltaan samanlaisia kuin tuon kuvan peppu, vaikka voivat varmasti olla isompia ja kiinteämpiäkin ehkä. - asdasdasdasdasdadasd
Mies22vkl kirjoitti:
Treenaamalla pakaroita treenaat automaattisesti myös reisiä. Jos perse kasvaa merkittävästi niin kasvavat myös jalat, mikä ei näytä kovin hyvältä.
Minusta isommat peput eivät ole muodoltaan samanlaisia kuin tuon kuvan peppu, vaikka voivat varmasti olla isompia ja kiinteämpiäkin ehkä.Kim Kardashian (http://bodyshapestyle.com/wp-content/uploads/2008/07/kim-kardashian-giant-ass-01-thumb.jpg)
Jennifer Lopez (http://aliceislost.com/wp-content/uploads/2010/01/Jennifer-Lopez-Proud-of-Her-Fat-Ass.jpg)
Vida Guerra (http://www.aceshowbiz.com/images/events/CSH-005874.jpg)
Tämä tyttö (http://www.mileanhour.com/files/2010/6/seeeethrewwhittte.jpg)
Siinä on minun mielestäni esimerkkejä sellaisista naisista joilla on suhteessa iso peppu. Niitä on paljon lisää ja löytäisin parempiakin esimerkkejä jos jaksaisin miettiä. :)
Mulla on vyötärö 61cm ja lantio 106cm niin musta on ihan kohtalaista sanoa että on iso takapuoli - ja kyllä, kiinteä ja tosi hyvän muotoinen sellainen, eikä mun reidet kyllä ole mitenkään isot vaikka liikun ja kyykkyilen sun muuta. Voin vaan kuvitella millaiset kauhukuvat sun verkkokalvoille tästä piirty. :D Tosin täytyy kyllä myöntää että mulla on vähän oma lehmä ojassa näiden mielipiteideni kanssa, mutta musta on vaan niin että tyttö jolla on kapea lantio ja täysin normaalin kokoinen takapuoli ei ole iso peppuinen ja tuntui moni nainen olevan asiasta mun kanssa samaa mieltä. Mutta annetaan sun olla sitä mieltä ja mun olla tätä mieltä. :D - --->
Kim Kardashian (http://bodyshapestyle.com/wp-content/uploads/2008/07/kim-kardashian-giant-ass-01-thumb.jpg)
Jennifer Lopez (http://aliceislost.com/wp-content/uploads/2010/01/Jennifer-Lopez-Proud-of-Her-Fat-Ass.jpg)
Siinä on minun mielestäni esimerkkejä sellaisista naisista joilla on suhteessa iso peppu. Niitä on paljon lisää ja löytäisin parempiakin esimerkkejä jos jaksaisin miettiä. :)
Mulla on vyötärö 61cm ja lantio 106cm niin musta on ihan kohtalaista sanoa että on iso takapuoli - ja kyllä, kiinteä ja tosi hyvän muotoinen sellainen, eikä mun reidet kyllä ole mitenkään isot vaikka liikun ja kyykkyilen sun muuta. Voin vaan kuvitella millaiset kauhukuvat sun verkkokalvoille tästä piirty. :D Tosin täytyy kyllä myöntää että mulla on vähän oma lehmä ojassa näiden mielipiteideni kanssa, mutta musta on vaan niin että tyttö jolla on kapea lantio ja täysin normaalin kokoinen takapuoli ei ole iso peppuinen ja tuntui moni nainen olevan asiasta mun kanssa samaa mieltä. Mutta annetaan sun olla sitä mieltä ja mun olla tätä mieltä. :Dsilikoniperseitä ei varmaan kannata ottaa mukaan tähän persevertailuun. Siis tuo esimerkki 1, kuten kaikki hyvin tietävät.
- asdasdasdasdasdadasd
---> kirjoitti:
silikoniperseitä ei varmaan kannata ottaa mukaan tähän persevertailuun. Siis tuo esimerkki 1, kuten kaikki hyvin tietävät.
No joo totta, mutta ylläri se tuli ensimmäisenä mieleen. :)
- Mies22vkl
Kim Kardashian (http://bodyshapestyle.com/wp-content/uploads/2008/07/kim-kardashian-giant-ass-01-thumb.jpg)
Mulla on vyötärö 61cm ja lantio 106cm niin musta on ihan kohtalaista sanoa että on iso takapuoli - ja kyllä, kiinteä ja tosi hyvän muotoinen sellainen, eikä mun reidet kyllä ole mitenkään isot vaikka liikun ja kyykkyilen sun muuta. Voin vaan kuvitella millaiset kauhukuvat sun verkkokalvoille tästä piirty. :D Tosin täytyy kyllä myöntää että mulla on vähän oma lehmä ojassa näiden mielipiteideni kanssa, mutta musta on vaan niin että tyttö jolla on kapea lantio ja täysin normaalin kokoinen takapuoli ei ole iso peppuinen ja tuntui moni nainen olevan asiasta mun kanssa samaa mieltä. Mutta annetaan sun olla sitä mieltä ja mun olla tätä mieltä. :DNuo ovat juuri niitä peppuja, jotka ovat mielestäni liian suuria. Tekevät alakropasta liian raskaan näköisen. Tuossa minun kuvassani mielestäni on peppu, joka voidaan vielä luokitella sopivaksi tuohon siroon vartaloon, mutta on silti muodokas. Jos menisi vielä suuremmaksi niin olisi liian vahvarakenteinen.
- superman898989
adadadadasdadasdasda kirjoitti:
Huomiota en ole täällä kuitenkaan hakemassa, miksi hakisin sitä nimimerkin takaa, etenkin kun nimimerkkini vaihtelee joka kerta kun naputtelen vain jotain? Eikö olisi fiksumpaa hakea oikeaa huomiota omalla nimellä ja naamalla? :) Huomiota saan tarpeeksi poikaystävältäni, sitä minulla ei ole tarvetta hakea täältä. Tämä väärinkäsitys oli pakko korjata. Mitään muuta en kuitenkaan kiellä, olen kaikkitietävä ja tykkään puhua täällä (myös) itsestäni, koska en sitä normaalissa elämässä harrasta.
Kiitos. Aivan liikaa tietoa sinusta. En halua kuulla enempää, hanki blogi ja kirjoita sinne itsestäsi ja pikku elämästäsi sekä tavastasi nähdä maailma. Näin vain halukkaat pääsevät osalliseksi asioistasi.
- asdasdasdasdadasdasd
Mies22vkl kirjoitti:
Nuo ovat juuri niitä peppuja, jotka ovat mielestäni liian suuria. Tekevät alakropasta liian raskaan näköisen. Tuossa minun kuvassani mielestäni on peppu, joka voidaan vielä luokitella sopivaksi tuohon siroon vartaloon, mutta on silti muodokas. Jos menisi vielä suuremmaksi niin olisi liian vahvarakenteinen.
Sellaisia ne mielipide asiat on, niistä ei pääse yhteisymmärrykseen. :)
- asdasdasdasdadasdasd
superman898989 kirjoitti:
Kiitos. Aivan liikaa tietoa sinusta. En halua kuulla enempää, hanki blogi ja kirjoita sinne itsestäsi ja pikku elämästäsi sekä tavastasi nähdä maailma. Näin vain halukkaat pääsevät osalliseksi asioistasi.
Miksi alkaisin pönkittämään egoani ja juttelemaan itsestäni blogissa kun voin tehdä sen täällä? :D (älkää nyt jooko ottako ihan kaikkea niin tosissaan..) Sinun ei tarvitse lukea kommenttejani (vaikka niitä täällä runsaasti onkin), senkun skippaat vaan. Elämäni on kyllä ihan normaalikokoista enkä käsittääkseni ole erityisemmin ansioistani tai meriiteistäni täällä kertonut, vain mielipiteistäni pinnallisiin asioihin ja siinä sivussa puhunut myös itsestäni. :) En ymmärrä miksi ihmiset ottavat niin vakavasti sen mitä kirjoittelen asd-oksennus nimimerkin takaa, etenkin tälläisellä keskustelupalstalla missä suurinosa muistakin kommenteista on vähintäänkin samanlaista soopaa ja itsestä puhumista. :D Jos olisin ilkeä niin luultavasti tässä vaiheessa väittäisin olevan pieni itsetutkiskelun paikka niillä jotka niin kamalaa ahdinkoa kokevat minun kieli poskessa kirjoittamistani kommenteista :D
- Toinen Puuuuma
asdasdasdasdadasdasd kirjoitti:
Miksi alkaisin pönkittämään egoani ja juttelemaan itsestäni blogissa kun voin tehdä sen täällä? :D (älkää nyt jooko ottako ihan kaikkea niin tosissaan..) Sinun ei tarvitse lukea kommenttejani (vaikka niitä täällä runsaasti onkin), senkun skippaat vaan. Elämäni on kyllä ihan normaalikokoista enkä käsittääkseni ole erityisemmin ansioistani tai meriiteistäni täällä kertonut, vain mielipiteistäni pinnallisiin asioihin ja siinä sivussa puhunut myös itsestäni. :) En ymmärrä miksi ihmiset ottavat niin vakavasti sen mitä kirjoittelen asd-oksennus nimimerkin takaa, etenkin tälläisellä keskustelupalstalla missä suurinosa muistakin kommenteista on vähintäänkin samanlaista soopaa ja itsestä puhumista. :D Jos olisin ilkeä niin luultavasti tässä vaiheessa väittäisin olevan pieni itsetutkiskelun paikka niillä jotka niin kamalaa ahdinkoa kokevat minun kieli poskessa kirjoittamistani kommenteista :D
minäminäminäminä-poikaystäväni jumaloi mua-minäminäminä!
- businessisbusiness
Toinen Puuuuma kirjoitti:
minäminäminäminä-poikaystäväni jumaloi mua-minäminäminä!
Ihanaa, että joku muukin on huomannut ilmiön asdasdad...
- asdasasdasdasdadasda
businessisbusiness kirjoitti:
Ihan mielenkiintoista että aikuisilla naisilla, etenkin vanhemmilla sellaisilla (on syytä olettaa että teillä kummallakin on vähän runsaammin ikää kun itseänne puumiksi nimitätte) on oikeasti tarvetta ruotia alle parikymppisen nuoren naisen tekemisiä Suomi24:ssä. :D Jatkakaa toki niin kauan kun koette tarpeelliseksi, mutta sen jälkeen kannattaa ehkä keksiä jotain edes keskinkertaista tekemistä, minun nettikäyttäytymiseni ei nimittäin ole kiinnostavuustasoltaan edes sitä. Jokatapauksessa hienoa että tämä riittää luomaan minusta ilmiön, kiitos! :D
- 8795
businessisbusiness kirjoitti:
ettei vaan "puumien" äänestä paistaisi pieni kateus ja katkeruus...
- Höh......
Miksi ihmeessä toisten naisten takamukset saavat sinut noin tuohduksiin. Keittiöpsykologin analyysi: olet huomannut, että nämä ns. lattaperseet saavat ne parhaimmat miehet. Eikö silloin olisi sinulle lohdullisempaa kritisoida tyhmiä miehiä, jotka eivät arvosta kiinteää peppua ja pidä sitä naisen tärkeimpänä ominaisuutena?
- 24
Perseen muoto riippuu aika pitkälti geeneistä. Jos on lättä, ei siitä tule pyöreää herkkua, vaikka kuinka treenaisi. Peppumies selvensi asian hyvin.
- Puntti Pate
Kyllä pakaroiden muoto muuttu merkittävästi treenaamalla. Jokaisen naisen on mahdollista saada aika hyvä kroppa ja perse treenaamalla kuntosalilla. Myös yli 40v.
- asiaa tutkinut
Itänaapurimme naisilla on usein pyöreät upeat peput ja vain harva heistä harrastaa liikuntaa, ovat vain ikuisella nälkäkuurilla. ELI, kyseessä ovat puhtaasti geenit.
Suomalaisilla on useammin lättäpeppu ja iso maha, itänaapureilla pyöreä peppu ja erottuva vyötärön seutu. HUOM! Kyse on nyt nuorista naisista, ei iäkkäistä.
MUTTA, myös Suomessa on näitä naisia, joilla on upea pyöreä peppu ja erottuva vyötärö, niitä on vain vähemmän kuin itänaapurissa. UGH. - ............
Ja sama kuvina:
Ruma, littana ahteri: http://www.divaa.com/photos/brittany-marie/brittany-marie-playboy-1/brittany-marie-playboy-ass.html
Kauniita, pyöreitä ahtereita: http://fresherthan.com/fishr/tag/great-ass/- Mies22vkl
Minusta liian pieniä ja liian isoja. Ei niitä parhaita näiden väliltä.
- possse
Minulla on pyöreä takamus...kunhan vaan jaksaisin saada sen hiukan timmimpään kuntoon.
- akanruppana
roikkuvia, lelluvia, piukeita, pyöreitä, leveitä, kapeita ja kaikenmuotoisia perseitä miehilläkin...aletaan me akat arvostelemaan miestenkin peppuja. Heheh....
- Mi...
Pyöreää muodokasta peppua ei saa ellei ole hieman myös rasvaa. Valitettavasti itselläni on hieman päässyt tulemaan liikaa jo kiloja lantio 98 cm ja vyötärö 75 cm, ennen oli toisin nuorempana kun olin vain 65 cm vyötärö. Mutta ikä se tekee jokaiselle tappioita ei 40 vuotiaalla voi olla 18-vuotiaan lihakset, maan vetovoima vaikuttaa kaikkeen...
- lattaperse 50 v ;D
... eikö sulla reppana ole muuta funtsittavaa .. voi voi
- huhuh !
Jos olet nainen vielä kaiken lisäksi. Tai sit tää on provo. Luulis, että nainen osais pitää turpansa kiinni ja yrittäis omalta osaltaa mennä vaikka jumppaan kiristämään niitä omia pakaroitaan. .. Että on vajaata ..haukuit itseäs samalla. Voihan olla, tektistä päätellen oot varmaan 14-16 vuotias... Tai sit niin hiton yksinkertainen
- 6 + 1
vittu mitä paskaa sun suusta pääsee
- hpelrs
6 + 1 kirjoitti:
vittu mitä paskaa sun suusta pääsee
kertokaas sitten miten peppua voi alkaa reenaamaan että näyttäisi paremmalta, tai että miten huonon lättäperseisen pepun pystyy helposti "peittämään" ettei siihen ihmiset kiinnittäis niin paljon huomiota? isot, löysät housut?
- treenillä lättänäksi
hpelrs kirjoitti:
kertokaas sitten miten peppua voi alkaa reenaamaan että näyttäisi paremmalta, tai että miten huonon lättäperseisen pepun pystyy helposti "peittämään" ettei siihen ihmiset kiinnittäis niin paljon huomiota? isot, löysät housut?
sellaisia muokkaavia vaatteitahan on,
mutta itse olin todellinen esimerkki tiimalasi-vartalosta vielä alle vuosi sitten, enkä pitänyt pyöreästä takamuksesta sitten yhtään. Hullu treenaaminen alkoi ja jatkuu edelleen, nyt olen melkoisesti laihempi ja on lättänyyskin tullut kuvioihin. Huomasin kun uudet farkut ostin, pyöreys on tiessään!
Siis eivät kaikki halua pyöreää persettä ja sen tuomia katseita tai nipistyksiä miehiltä ;P Jotkut valitsevat olla lautoja eivätkä mukaudu toisten asettamiin ihanteisiin.
Enkä siis sano että muiden pyöreys olisi huono asia, kukin taaplaa tyylillään, itse vain haluan olla laiha, laihempi, laihin. - kaiken a ja o
hpelrs kirjoitti:
Kuten tuolla aikaisemmin jo puhuttiin, asento vaikuttaa todella paljon siihen miltä peppu, rinnat ja vatsa näyttävät. Ihminen, joka kantaa itsensä ryhdikkäästi näyttää huomattavan paljon paremmalta mittasuhteista tai koosta huolimatta. Huonosti seisova laiha ja kiinteä kroppainen näyttää lähinnä lysähtäneeltä luurangolta, isompi ja muodokkaampi puolestaan löllyvältä läskikasalta.
Hyvät ihmiset oikaiskaa itsenne! Vatsa sisään ja rinta ulos! Hyvä ryhti kehittää lihaksia paljon tehokkaammin kuin yksipuolinen kuntosaliharjoittelu. Lisäksi vältytte monilta selkä-, niska-, jalka- ja pääkivuilta. Itänaapurin naisten kropat näyttävät monien mielestä paremmilta juuri sen takia, että he kantavat itsensä ylpeästi ja ryhdikkäästi. Meillä suomalaisilla on usein tapana piilotella ja hävetä itseämme ihan suotta. Ollaan kauniita ja suoraselkäisiä ;)
- turpakiinni
meikäläisellä on sellaisen muotoinen perse, ettei siihen treenaaminen auta. Arvaa kaksi kertaa olenko yrittänyt?
- asddsdasdasdasdasada
Mulla ainakin suurinta vaikutusta on ollut sillä että teen kyykkyjä. :) Esimerkiksi niin että aamulla 20, päivällä 20 ja ilalla 20 tms, että ei kaikkia tarvitse rysäyttää kerralla. Perusliikunta ja hyötyliikunta auttaa kanssa. Olen töissä semmoisessa paikassa/ammatissa jossa joudun kävelemään, kyykkimään, kurottelemaan yms. lähes kokoajan (jos en tee jotain noista niin seison tai juoksen ja "parhaina" päivinä painin), niin välillä on paikat kyllä tosi hellänä kun tulee kotiin. :D
- Puntti Pate
Kyykky, askelkyykky, prässi, erilaiset pakaroiden eristysliikkeet varmasti auttavat jos vähänkään laitat yritystä siihen treenaamiseesi.
- Anonyymi
Naisella täytyy olla oikea pylly ei mikään lättä perse
- Anonyymi
"oikea pylly"
Et varmaankaan tarkoittanut sillä, että aito, vaan että epäaito.
Naisella täytyy olla aito pylly, eikä mikään keinotekoisesti aikaansaatu...
- Anonyymi
Se lättänä perse voi itseasiassa olla joidenkin mielestä paremman näköinen, kuin lihaksia pursuava perse. Varmasti on miehiä, joille vähemmän on enemmän. Minä itse en ainakaan voi sietää niitä naisia, joita treeni-kärpänen on purrut, joita peittää kauttaaltaan kimput lihasmassaa, jota ei voi kyllä naiselliseksi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1553542Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t202963Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412901Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271386Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355