Havaitsen

Itsessäni surullisuutta torjuvaa ärtyisyyttä.

(kunhan ilmoitan ihan vain kärttyisyyttäni jne.)

urpun urpun yleisellä tasolla



Riidellään jostain ihan mielen piristykseksi.
Mistä riidellään?

58

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että täältä pystyy hakkeroimaan jonkun toisen nikin käyttöönsä hijackaamalla kone

      • Mutta kenen kone on niin suojaton että siihen pääsee helposti sisään.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta kenen kone on niin suojaton että siihen pääsee helposti sisään.

        vaikka olis vain yksi portti auki------eihän nettiin pääse itsekään jos palomuuri on sulkenut kaikkai 80 000
        porttia.
        Pentgoniinkin joku onnistu pääsemään ja siellä on varmasti huippuasiantuntijat suojanneet koneen.


      • anzzy kirjoitti:

        vaikka olis vain yksi portti auki------eihän nettiin pääse itsekään jos palomuuri on sulkenut kaikkai 80 000
        porttia.
        Pentgoniinkin joku onnistu pääsemään ja siellä on varmasti huippuasiantuntijat suojanneet koneen.

        hullun naisen, joka saattoi lähettää 50 postia päivässä
        Hänellä oli @hotmail.com ja proxykin välissä
        Löysin IP:en mutten mennyt koneelle, vaikka olisin jo helposti päässyt jo.
        Lähetin postin, jossa oli kaikki oleelliset henkilötiedot SoTua myöten ja sen jälkee massapostin sen omia posteja moneenkertaan tukkien kok postin.
        Sen jälkeen häiriköinti loppui
        Osaatko arvata, miten se onnistui?


      • anzzy kirjoitti:

        hullun naisen, joka saattoi lähettää 50 postia päivässä
        Hänellä oli @hotmail.com ja proxykin välissä
        Löysin IP:en mutten mennyt koneelle, vaikka olisin jo helposti päässyt jo.
        Lähetin postin, jossa oli kaikki oleelliset henkilötiedot SoTua myöten ja sen jälkee massapostin sen omia posteja moneenkertaan tukkien kok postin.
        Sen jälkeen häiriköinti loppui
        Osaatko arvata, miten se onnistui?

        Linkin kautta syötetyllä troijalaisella.


      • anzzy kirjoitti:

        hullun naisen, joka saattoi lähettää 50 postia päivässä
        Hänellä oli @hotmail.com ja proxykin välissä
        Löysin IP:en mutten mennyt koneelle, vaikka olisin jo helposti päässyt jo.
        Lähetin postin, jossa oli kaikki oleelliset henkilötiedot SoTua myöten ja sen jälkee massapostin sen omia posteja moneenkertaan tukkien kok postin.
        Sen jälkeen häiriköinti loppui
        Osaatko arvata, miten se onnistui?

        miksi se meni kiinni?
        Näin vain, että 4 postia on sisällä sinun ja sen toise, jonka tiedät, mutta salasana oli muutettu enkä saanut
        posteja auki.
        osoitteen tiesi vai sinä ja se toinen.


      • anzzy kirjoitti:

        miksi se meni kiinni?
        Näin vain, että 4 postia on sisällä sinun ja sen toise, jonka tiedät, mutta salasana oli muutettu enkä saanut
        posteja auki.
        osoitteen tiesi vai sinä ja se toinen.

        *ihan ulalla nyt*


      • buddy-love kirjoitti:

        Linkin kautta syötetyllä troijalaisella.

        hän erehtyi lähettämään kuvan "itsestään" yhdestä linkistä varmuusvarastossaan ja se kautta paljastui IP ja tiedot.
        Se troijalaistemppu minulle tehtiin ja tiedän kuka hakkeroi.
        Tyhjensin kaikki koneet ja eräs huippuammattilainen teki suojauksen ja näen mikä IP pyrkii sisään ja sisään pääsijän kone saa pahan viruksen.
        Niitähän yrityksiä tulee noin 5min välein ja suurin osa on .ru maasta
        Ihmettelen erään uteliasuutta koneeni tiedostosta.
        kun nigerilaiset kaappasivat tiedostoni, otin ulkoisen kovalevyn ja usb on kiinni on myös routeri johto irti.
        Kinaan, ettei kukaan pääse siihen ulkoiseen muistiin.


      • anzzy kirjoitti:

        hän erehtyi lähettämään kuvan "itsestään" yhdestä linkistä varmuusvarastossaan ja se kautta paljastui IP ja tiedot.
        Se troijalaistemppu minulle tehtiin ja tiedän kuka hakkeroi.
        Tyhjensin kaikki koneet ja eräs huippuammattilainen teki suojauksen ja näen mikä IP pyrkii sisään ja sisään pääsijän kone saa pahan viruksen.
        Niitähän yrityksiä tulee noin 5min välein ja suurin osa on .ru maasta
        Ihmettelen erään uteliasuutta koneeni tiedostosta.
        kun nigerilaiset kaappasivat tiedostoni, otin ulkoisen kovalevyn ja usb on kiinni on myös routeri johto irti.
        Kinaan, ettei kukaan pääse siihen ulkoiseen muistiin.

        On tehty koneita jotka lataavat koneeseen puhtaan käyttöjärjestelmän aina kun kone käynnistetään uudelleen. Siis kaikki mahdolliset ylimääräiset jutut tuhoutuvat kun levy tyhjennetään kokonaan.
        Käyttää piilolevyä johon ei pääse käsiksi muuten kuin avaamalla koneen.


      • buddy-love kirjoitti:

        *ihan ulalla nyt*

        ja odotin vastausta sinulta 4postia oli tullutkin, mutten saanut auki.
        ilmeisesti joku luki ne.
        Sinullehan on nigeriassa joku katkerana


      • anzzy kirjoitti:

        ja odotin vastausta sinulta 4postia oli tullutkin, mutten saanut auki.
        ilmeisesti joku luki ne.
        Sinullehan on nigeriassa joku katkerana

        Ei kai nyt viime aikoina.


      • buddy-love kirjoitti:

        On tehty koneita jotka lataavat koneeseen puhtaan käyttöjärjestelmän aina kun kone käynnistetään uudelleen. Siis kaikki mahdolliset ylimääräiset jutut tuhoutuvat kun levy tyhjennetään kokonaan.
        Käyttää piilolevyä johon ei pääse käsiksi muuten kuin avaamalla koneen.

        Tiedot ja ylim. sovellukset häviää.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei kai nyt viime aikoina.

        silloin, kun lähetit linkin yhteen neurologia kirjaan.
        Siitä olikin hyötyä THNX


      • anzzy kirjoitti:

        silloin, kun lähetit linkin yhteen neurologia kirjaan.
        Siitä olikin hyötyä THNX

        muistaakseni


      • anzzy kirjoitti:

        silloin, kun lähetit linkin yhteen neurologia kirjaan.
        Siitä olikin hyötyä THNX

        Olen erittäin huono pitämään yhteyttä mihinkään suuntaan (valitan).


      • anzzy kirjoitti:

        Tiedot ja ylim. sovellukset häviää.

        ja sijainnin etsijä ei pääse keskusta pidemmälle
        Jos tule banni, se menee väärälle koneelle:D
        ID on tietysti joka koneella eri ja minulla vaihtuu koneetkin usein
        ID olisi jokseenkin mahdotonta vaihtaa
        Tukihenkilö on eräänlainen viranomainen ja sen uusimalla viranomaisojelmalla näkee vaikka sinun koneen merkin ja mallin , jopa mikä prosessori sinulla on:D
        En pääse sillä leikkimään, mutta vakavassa uhkatilanteessa saa poliisin virka-apua ja nopeasti poliisi hakee koneen ja häirikön häkkiin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen erittäin huono pitämään yhteyttä mihinkään suuntaan (valitan).

        ,


      • anzzy kirjoitti:

        ,

        tuskin hää sellane ilkiö on


      • monte24 kirjoitti:

        muistaakseni

        .


      • monte24 kirjoitti:

        tuskin hää sellane ilkiö on

        .


      • anzzy kirjoitti:

        ja sijainnin etsijä ei pääse keskusta pidemmälle
        Jos tule banni, se menee väärälle koneelle:D
        ID on tietysti joka koneella eri ja minulla vaihtuu koneetkin usein
        ID olisi jokseenkin mahdotonta vaihtaa
        Tukihenkilö on eräänlainen viranomainen ja sen uusimalla viranomaisojelmalla näkee vaikka sinun koneen merkin ja mallin , jopa mikä prosessori sinulla on:D
        En pääse sillä leikkimään, mutta vakavassa uhkatilanteessa saa poliisin virka-apua ja nopeasti poliisi hakee koneen ja häirikön häkkiin.

        Ei välttämättä aina vaihdu. Jos sitä tarvitsee, niin se on syytä tarkastaa että vaihtuu oikeasti.
        Macaddressin voi vaihtaa, mutta siitä voi tulla käyttöongelmia.

        Täältä voi nähdä käyttöjärjestelmän ja selaimen, mutta muuta ei sitten pitäisi näkyä kovin helposti. Yksikään portti ei esimerkiksi näy ainakaan testien perusteella:

        https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2


      • anzzy kirjoitti:

        .

        ollaanpas sitä taas pahalla tuulella


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei välttämättä aina vaihdu. Jos sitä tarvitsee, niin se on syytä tarkastaa että vaihtuu oikeasti.
        Macaddressin voi vaihtaa, mutta siitä voi tulla käyttöongelmia.

        Täältä voi nähdä käyttöjärjestelmän ja selaimen, mutta muuta ei sitten pitäisi näkyä kovin helposti. Yksikään portti ei esimerkiksi näy ainakaan testien perusteella:

        https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

        mutta ottamalla yheyden uudestaan voi ollakin eri numero ja tiedän, kuink mont eri numeroa voi tulla


      • anzzy kirjoitti:

        .

        kunnon hakkerilla on varmaan mielenkiintoisempiakin kohteita ku ryöstää jonkun anzzy nikki, vaikka oot kyl tosi persoonallinen tyyppi.


      • monte24 kirjoitti:

        ollaanpas sitä taas pahalla tuulella

        .


      • monte24 kirjoitti:

        kunnon hakkerilla on varmaan mielenkiintoisempiakin kohteita ku ryöstää jonkun anzzy nikki, vaikka oot kyl tosi persoonallinen tyyppi.

        .


      • anzzy kirjoitti:

        mutta ottamalla yheyden uudestaan voi ollakin eri numero ja tiedän, kuink mont eri numeroa voi tulla

        On periaatteessa dynaaminen, mutta se muuttui itsestään staattiseksi joskun muutama vuosi sitten.
        Mitään lisähintaa eivät kuitenkaan peri.

        Langattomilla dynaaminen toimii yleensä niin kuin kuuluu, mutta kiinteissä voi näköjään olla vaihtelua.


      • buddy-love kirjoitti:

        On periaatteessa dynaaminen, mutta se muuttui itsestään staattiseksi joskun muutama vuosi sitten.
        Mitään lisähintaa eivät kuitenkaan peri.

        Langattomilla dynaaminen toimii yleensä niin kuin kuuluu, mutta kiinteissä voi näköjään olla vaihtelua.

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        ai niin riidanhaastajilla on yleensä se ensimmäinen sana :)


      • nih.
        anzzy kirjoitti:

        hullun naisen, joka saattoi lähettää 50 postia päivässä
        Hänellä oli @hotmail.com ja proxykin välissä
        Löysin IP:en mutten mennyt koneelle, vaikka olisin jo helposti päässyt jo.
        Lähetin postin, jossa oli kaikki oleelliset henkilötiedot SoTua myöten ja sen jälkee massapostin sen omia posteja moneenkertaan tukkien kok postin.
        Sen jälkeen häiriköinti loppui
        Osaatko arvata, miten se onnistui?

        edelleenkin se sama hullu nainen, postien määrä vaan on tuplaantunut ei taida 5000 riittää. Ahkeraan postittelee ja vielä 24h/vrk.


    • rose18

      mites niitten naisten laita??
      eikö oisi kaksin aina kaunihimpi.

      • Kokemuksen perusteella naisten kanssa toimiminen on huomattavan monimutkaista.
        (se on minulle siis todella vihainen)


      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        Kokemuksen perusteella naisten kanssa toimiminen on huomattavan monimutkaista.
        (se on minulle siis todella vihainen)

        voi olla ???
        juu tiedän että naiset on monimutkaisia ja me ei mennä minkään kaavan mukaan.
        epäloogisuus on alaamme koska toimimme tunteitemme varassa suuremmaksi osaksi..
        eli siinä sulle syötti.. lempertele niin sulaa vahaa on käsissäsi.


      • rose18 kirjoitti:

        voi olla ???
        juu tiedän että naiset on monimutkaisia ja me ei mennä minkään kaavan mukaan.
        epäloogisuus on alaamme koska toimimme tunteitemme varassa suuremmaksi osaksi..
        eli siinä sulle syötti.. lempertele niin sulaa vahaa on käsissäsi.

        Aika monimutkainen ja sitä on myös voinut seurata palstalla.
        Parampi kun en nyt tässä siihen enempää puutu tai se hermostuu vain lisää.


      • .


      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        Aika monimutkainen ja sitä on myös voinut seurata palstalla.
        Parampi kun en nyt tässä siihen enempää puutu tai se hermostuu vain lisää.

        no mutta olette hyvin salannut ja muutenkin mulla on niin paljon tekemistä että en ole oikein kerennyt täällä olemaan paitti nyt olen muutaman päivän valvonut pitempää että ahneesti omaa aikaa hakenut..
        että hävettää..oman ajan haku kuhan ei retkahda.
        en kyllä mitään pikaiseti löytänyt..
        että olen ihan ulalla koko asiasta.

        no mutta ei kannata suututtaa, ei ..


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        .

        oletpa sinä hyvällä tuulella.

        pirtsakka 8D heh


      • rose18 kirjoitti:

        no mutta olette hyvin salannut ja muutenkin mulla on niin paljon tekemistä että en ole oikein kerennyt täällä olemaan paitti nyt olen muutaman päivän valvonut pitempää että ahneesti omaa aikaa hakenut..
        että hävettää..oman ajan haku kuhan ei retkahda.
        en kyllä mitään pikaiseti löytänyt..
        että olen ihan ulalla koko asiasta.

        no mutta ei kannata suututtaa, ei ..

        kun leppyisi mutta näyttää toivottomalta.

        Toivottavasti on kuitenkin jo saanut itsensä uneen.


      • rose18 kirjoitti:

        oletpa sinä hyvällä tuulella.

        pirtsakka 8D heh

        .


      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        kun leppyisi mutta näyttää toivottomalta.

        Toivottavasti on kuitenkin jo saanut itsensä uneen.

        mutta toivon myös että sinäkin saisit unta .. minun ainakin pitää alkaa arki..


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        .

        nuoreksi mutta kiitos..
        eiköhän tämä selän ojennus nuorruta kaikkia 8D


      • rose18 kirjoitti:

        mutta toivon myös että sinäkin saisit unta .. minun ainakin pitää alkaa arki..

        Kelloani. Tällä viikolla ei tarvitse olla missään mihinkään tiettyyn aikaan ja siksi voi hyvin yrittää saada itsensä aamuvirkuksi.


      • rose18
        buddy-love kirjoitti:

        Kelloani. Tällä viikolla ei tarvitse olla missään mihinkään tiettyyn aikaan ja siksi voi hyvin yrittää saada itsensä aamuvirkuksi.

        pitäisi olla aamu virkku..
        noh mies se repii peliverkkareita kun oma aika on niin vähän ja pitäisi vastustaa kirjoittamista mutta sosiaalisuutta en ole ihmeemmin kokenut on niitä pakko johonkin purkaa..
        jotenkin on iskenyt että 2 tuntia ja niin virkku .. tunti päikkäreitä kuin valmis toimikone..
        ja iltasella valtaa mieli täytee kaikkea ajatusta niin uni ei helposti tuu.
        herkästi herään vuorostaa..


      • buddy-love kirjoitti:

        Kelloani. Tällä viikolla ei tarvitse olla missään mihinkään tiettyyn aikaan ja siksi voi hyvin yrittää saada itsensä aamuvirkuksi.

        Minä pystyn helpolla jättämään yön nukkumatta ja olla pirtsakka ja jos haluan nukkua niin, pää tyynyyn ja nukahdan muutamassa minuutissa ilman mitään lääkkeitä.

        Neurologit pystyvät ihmeisiin paremmin, kuin Jeesus:D


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        Minä pystyn helpolla jättämään yön nukkumatta ja olla pirtsakka ja jos haluan nukkua niin, pää tyynyyn ja nukahdan muutamassa minuutissa ilman mitään lääkkeitä.

        Neurologit pystyvät ihmeisiin paremmin, kuin Jeesus:D

        ei ole huolia, ehkei ole mietittävää..


      • rose18 kirjoitti:

        nuoreksi mutta kiitos..
        eiköhän tämä selän ojennus nuorruta kaikkia 8D

        mutta kun vanhenet toiset 24 vuotta, olet 48v jolla minä JOUDUIN eläkkeelle ammatissani liian vanhana
        Silloin pidät alle 30v poikia lapsellisina tai sinustakin voi tulla PUUMA;)

        Kyllä ajoittain kaipaa nuoruutta takaisinkin, mutta kun muistan ne sen iän surujen aiheet, ei se nuoruuskaan kukkasilla tanssimista ollut. Monia murheita minullakin oli hyväpalkkaisenakin.


      • rose18
        anzzy kirjoitti:

        mutta kun vanhenet toiset 24 vuotta, olet 48v jolla minä JOUDUIN eläkkeelle ammatissani liian vanhana
        Silloin pidät alle 30v poikia lapsellisina tai sinustakin voi tulla PUUMA;)

        Kyllä ajoittain kaipaa nuoruutta takaisinkin, mutta kun muistan ne sen iän surujen aiheet, ei se nuoruuskaan kukkasilla tanssimista ollut. Monia murheita minullakin oli hyväpalkkaisenakin.

        mutta eipä pari vuotta sinne tänne.. ei ne enään tunnu missään.

        jospa minusta ei ihan puumaa tule 8D
        ei se raha tuo onnea ja varsinkin voi tulehduttaa kaiken..


    • että rohkenet ilmaista tunteesi julkisesti? Ei vaan, meen nukkuun, hyvät yöt!

      • ötyä dazu


      • anzzy
        monte24 kirjoitti:

        ötyä dazu

        vaikkapa sen diagnoosin dazusta, sen saman tautiluokitus sivun linkin?


      • Hyötyä tunteiden julkisesta esittämisestä täällä olisi.
        *vastustan Seiska-lehteä*


      • anzzy kirjoitti:

        vaikkapa sen diagnoosin dazusta, sen saman tautiluokitus sivun linkin?

        tietämään tuonkin asian:)


      • monte24 kirjoitti:

        tietämään tuonkin asian:)

        .


      • buddy-love kirjoitti:

        Hyötyä tunteiden julkisesta esittämisestä täällä olisi.
        *vastustan Seiska-lehteä*

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Senhä nyt selvästi keskustelussa näkyykin

        EIKÖ KÄYTTÄJÄTUKI HUOMAA SITÄ?
        NÄYTTÄKÄÄ ASIANTUNTEVAMMALLE HOKSOTTIMELLE


        HÄIRIKKÖ LÖYTYI JO
        SE ON SITTENI¨KIN MONTE24
        JONKA ILMOITIN JO KOLME VUITTA SITTEN


      • anzzy kirjoitti:

        Senhä nyt selvästi keskustelussa näkyykin

        EIKÖ KÄYTTÄJÄTUKI HUOMAA SITÄ?
        NÄYTTÄKÄÄ ASIANTUNTEVAMMALLE HOKSOTTIMELLE


        HÄIRIKKÖ LÖYTYI JO
        SE ON SITTENI¨KIN MONTE24
        JONKA ILMOITIN JO KOLME VUITTA SITTEN

        vai mitä sergay


      • monte24 kirjoitti:

        vai mitä sergay

        sinun Suomen lain ja S24 sääntöja rikkovaksi sinut pitäisi nyt myös oikeuden päätöksellä todistaa virallisesti todeksi ja rangaistaviksi teoiksi. Totuus jo tiedetään suurilta osin ja sinähän lupasit tehdä rikosilmoistuksen Missä se rikosilmoitus POLIISILLE viipyy. Soitteleminesesi käyttäjätukeen vain vääristelet asioita ja yrität muiden piikkiin tekosesi. Miksi seuraat minua perskärpäsenä joka kommenttiani vesittelemässä ja aiheen suuntaamiseen alituiseen riitelyyn jonkun kanssa. Nyt haastat riitaa minun kanssa ja räksytät Ratikan koirana ja hampaat minun lahkeissa. Ratikkahan piti sinun sossopummaustasi silmätikkuna, kun mässäilet juuri hänen verosenttejä. Saatko nyt Ratikalta vapaaehtoisesti koranmuonaa palkaksi? Minä voin ostaa Urygayn pystykorvalla puruleluja, ettet järsi läppäriäsi


      • anzzy kirjoitti:

        sinun Suomen lain ja S24 sääntöja rikkovaksi sinut pitäisi nyt myös oikeuden päätöksellä todistaa virallisesti todeksi ja rangaistaviksi teoiksi. Totuus jo tiedetään suurilta osin ja sinähän lupasit tehdä rikosilmoistuksen Missä se rikosilmoitus POLIISILLE viipyy. Soitteleminesesi käyttäjätukeen vain vääristelet asioita ja yrität muiden piikkiin tekosesi. Miksi seuraat minua perskärpäsenä joka kommenttiani vesittelemässä ja aiheen suuntaamiseen alituiseen riitelyyn jonkun kanssa. Nyt haastat riitaa minun kanssa ja räksytät Ratikan koirana ja hampaat minun lahkeissa. Ratikkahan piti sinun sossopummaustasi silmätikkuna, kun mässäilet juuri hänen verosenttejä. Saatko nyt Ratikalta vapaaehtoisesti koranmuonaa palkaksi? Minä voin ostaa Urygayn pystykorvalla puruleluja, ettet järsi läppäriäsi

        hyppää mun inkkari kanoottiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe