Mikä epilaattori on hyvä?

auts

Onko esim. Philips satinelle HP2840 hyvä?
Se ei ainakaan ole kallis kun esim. postimyynnistä saa alle 30€.

Kehukaa omianne jos teillä sellainen on...

26

142786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmu

philips satin ice vehje on paras..maksaa n.80 euroo mut on hintansa väärti...käyttäny olen n.4 kertaa ja karvat ohenee ja vähenee koko ajan

• ap.

ladyshave?
        En tarvitse sitä joten maksan tavallaan turhasta.
        Tuo malli jota mainitsin, on pelkkä epilaattori ja on postimyynneissä myynnissä. Mietin vaan että onkohan se hyvä, tai sitten mikä muu voisi olla hyvä.
        Kiitos vastauksestasi!

• sänkeä ei enää

Epilaattori satin ice toimii sääriin, on upea laite. Mutta millähän ilveellä sais kainalot ja bikinirajat pysymään sen 4 vkoa pois. Epilaattori pitäisi siis testata myös niihin, mutta onko sen jälkeen ihoa enää ollenkaan jäljellä..........Auts....
        Onko kellään parempaa konstia kuin voiteet tai shaver? Shaver pitää max. 2 päivää......

Joskus tarttis vaikka yli vkonlopun....;)

• tyttö

on joku philipsin satinelle. Kai ne epilaattorit aika samanlaisia on, eli valitset sellaisen jossa on ne lisävarusteet mitä tarviit. Joissakin ku on ladyshave ja viilennyshansikkaat jne.. Siis joku on käyttäny epilaattoria 4 krt ja karvat on vaalentunu? Mä oon käyttäny epilaattoria n 1.5 v eikä ne karvat oo mitään vaalentunu...Tai ehkä en vaan oo huomannu :)

• alkper.

olen sitä kyllä käyttänyt.
        Ei vaalene eikä ohene, ainakaan mun tapauksessa. Mutta onhan se ihana kun ei tule sänkeä.
        Kainalot olen ottanut Body shopin vahalla, sattuu niin pe...sti mutta on vaivan arvoinen. Ei tule sänkeä heti ja jää se kutina/näpyt pois.
        Jalkoja en osaa itse vahata kunnolla, en tiedä miksi.

• ...

epilaattoria 14 vuotta ja ei ole karvat ohentuneet tai vähentyneet.

• pulmu

Mistäs tuon tohon hintaan bongasit? Itse löysin hobbyhallista, mutta on 50€ :p

• Julia

En kommentoi eri epilaattori-merkkejä, mutta muutaman vuoden kokemuksella annan muutaman vinkin. Kun poistat karvoja epilaattorilla, niin on mahdollista, että uudet karvat alkavat kasvaa ihon sisään, kun niiden kasvusuunta muuttuu. Ja kun karva kasvaa ihon sisään, niin ne mahdollisesti näkyvät aika rumina ihon läpi... Itse aloin "kaivaa" karvoja ihon alta neulan avulla ja kun sain karvan pään esiin, nyppäsin sen pinseteillä pois, ja sen vuoksi sääreni olivat täynnä tulehtuneita reikiä. En voinut kuvitellakaan käyttäväni hameita tai edes capri-housuja, sääret olivat niin kamalan näköiset! Mutta onneksi tulehdukset ja punaiset jäljet häipyivät itsekseen muutaman kukkauden sisällä... mutta viime kesä meni pilalle säärien osalta!
      Hölmöä, mutta virheistä oppii! Annan vinkiksi vartalon kuorintavoiteen, eli käytä sitä säännöllisesti pari kertaa viikossa, niin karvat eivät kasva ihon sisään :) Hyviä kuorintavoiteita on esim. Lorealilla ja aivan ihanat löytyvät Estee Lauderilta ja Rubinsteinilta (maksaa, mutta mitäpä ei itsensä hemmotteluun satsaisi). Älä tee samaa virhettä kuin minä!

• ap.

... myös kuivaharjaus on hyvästä (ajaa siis saman asian kuin kuorintavoiteet).
        Logiikkahan taitaa olla se että kuiva/vanha iho saadaa ikäänkuin pois alta. Mutta taitaa ne karvat silti aina välillä sisäänpäin kasvaa.
        Sitten jostain näiltä sivuilta bongasin sen, että jälkikäteen on hyvä laittaa sinkkivoidetta, ja, se tehosi niihin näppyihin jotka tulee heti nyppimisen jälkeen.

• mimmu
        ap. kirjoitti:

... myös kuivaharjaus on hyvästä (ajaa siis saman asian kuin kuorintavoiteet).
        Logiikkahan taitaa olla se että kuiva/vanha iho saadaa ikäänkuin pois alta. Mutta taitaa ne karvat silti aina välillä sisäänpäin kasvaa.
        Sitten jostain näiltä sivuilta bongasin sen, että jälkikäteen on hyvä laittaa sinkkivoidetta, ja, se tehosi niihin näppyihin jotka tulee heti nyppimisen jälkeen.

EPILAATTORIT....se mun malli on sellanen kun SATIN ICE OPTIMA ja mukana siinä on se epilaattoripää ja ladyshave ja kuorintapää.kuorintapää on musta hyvä koske se auttaa sisäänpäin kasvaneisiin karvoihin..ja mikä hienoita laitteeseen pistetään skin cooleri ,ja kipua ei edes tunnu..mulla ainakin karvan=( kasvu o vähentynyt sellasella tavalla että kun muuten illalla kun ajoin karvat ,niin eikös aamulla ollut jo sänki=( niin nyt ei ole sitä pelkoa.mutta ei se nyt kolmeaviikkoa kyyllä kestä mulla ainakaan,puolitoista vk...ja koneet käymään taas

• hanska81

kiitos vinkistä!mulla on ilmestyny kans niitä "mustia karvatäpliä"jotkut on kerenny aika paljon sisään päin ja jotkut ei..ku on kerenny puristaa sen juuren tai minkä lie ajoissa pois.tosi inhottava ongelma!!pitääki kokeilla tota kuorinta juttuu

• nevee

mua kans kiinnostas tietää että toimiiko tuo 30 euron epilaattori jota saa halensilta,aattelin tilata!ei todellakaan kiinnostais maksaa 80-100e jostain karvanpoistovehkeestä:P

• ida

Olen kans kiinnostunut toimiiko tämä http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?mid=2458&pid=008067 voikai sitä ekoilla kerroilla kylmentää jalkoja muutenkin... Haluaisin päästä halvalla, mutta en siltikään ostaa turhaa vehjettä. Karvat on ohuita, mutta niitä on paljon! Siis säärissä.

• mörkö

Joo, itsellänikään ei ole kokemusta epilaattoreista mutta tekisi niin mieli ostaa! Vaikeinta siinä on että kun niitä on tarjolla niin paljon, en viitsisi omaisuutta tuhlata mutta turha nyt mitään huonoa ja halpaa on mennä ostamaan. Oma karvani on sellaista suht koht ohutta mutta sitä on PALJON ja se on tummaa!
      Rahatilannekaan ei mikään taivaallinen ole, on niin paljon muitakin asioita mihin tätyisi sijoittaa..
      Ne sisäänpäinkasvavat karvat vähän pelottavat mutta olen kuullut että kun sellaisella karkealla sienellä hankaa silloin tällöin niin sen pitäisi auttaa.
      Onko kenelläkään kokemuksia siitä philips satinellesta, sellainen oranssin värinen, löytyy mm. hobby hallin sivuilta, 50€.
      Entä tästä? http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?mid=2458&pid=008067 jälkimmäinen kiinnostaisi juuri sen halpuuden vuoksi. Ja sehän on myös satinelle, onko siinä ja tuossa kalliimmassa sitten jotain eroa?
      Sitten on myös se joku philipsin satin ice jossa mukana kuorintaa ja sellaista estämään niitä sisäänpäin karvavia. Mua se ei haittaa vaikka sattuisi, kunhan saan ne irti.

• natalian

mutta minä ainakin aion tilata NYT tuon halenssin epilaattorin!! ei kai se nyt niin huonokaan voi olla!

• minä

ostin juuri tänään philipsin epilaattorin ja kokeilin sitä,mutta ei se toimi. en saanut kuin pieneksi sängeksi,ei kyllä lähtenyt juuria myöden. (karva ei ollut pitkää)siis olen todella pettynyt,maksoi kuitenkin 60e. missä vika? ja täytyy vaan toivoa,että sen pystyy palauttamaan tai vaihtamaan.

• ...

Ihokarvan pituuden tulisi muistaakseni olla 0,5-1 cm, jotta epilaattorilla saisi karvat irti. Muuten saattaa jättää sängen tai kokonaan nyppimättä.

• laiskaepiloimaan
        ... kirjoitti:

Ihokarvan pituuden tulisi muistaakseni olla 0,5-1 cm, jotta epilaattorilla saisi karvat irti. Muuten saattaa jättää sängen tai kokonaan nyppimättä.

kuinka kauan käytätte epilaattoria kerralla? kokeilin yhtä mutta en saanut juurikaan karvoja sääristä pois vaikka ajoin useaan otteeseen samat kohdat. luin jostain että sääriin voi mennä tunti!?

karvojen pitää kai myös olla tosi lyhyitä? itsellä oli noin 3-5mm.

ja osaako joku asiasta vähän poiketen kertoa, kuinka kauan pysyy säärikarvat poissa vahaamalla (kosmetologilla aattelin käydä)?

• k

Paras epilaattori markkinoilla on Braunin Silk-épil Xpressive... hinta 90-120e ...maailman eniten myydyin merkki/malli epilaattoreissa ja 40 nyppivää pinsettiä joten ei montaa kertaa tarvi hurauttaa ku on lyhimmätkin karvat nypitty...täysin vesipestävä...kohdevalo...ja ladattava vekotin...ja muutama lisä "ajopää" mukana...2 vuoden takuu... olen itse kodinkone myyjä joten suosittelen kovasti ... itse ollut tuotteeseen todella tyytyväinen :)

• kkkkkkkk

Onko PHILIPS Ladyshaver 6306/00 hyvä vai huono ? Se olis halpa, kun ei varaa varmaan hirveästi kalliimpiin laitteisiin ole.

• ajatellen...
        kkkkkkkk kirjoitti:

Onko PHILIPS Ladyshaver 6306/00 hyvä vai huono ? Se olis halpa, kun ei varaa varmaan hirveästi kalliimpiin laitteisiin ole.

jo nimestäkin päätellen kyseessä ei olisi epilaattori vaan shaveri. Ehkäpä siitä johtunee halpa hintakin.

Jopa Braunin kunnollisia epilaattoreita saa muutamalla kympillä ellei hae jotain huippumallia runsailla lisävarusteilla.

• DesperateNeedHelp

Löytuiskö mitään hyvää epilaattoria max 50€, joka soveltuis sekä säärile, kainaloihin, käsivarsiin ja kasvoille? Oon youtubissa nähny ku yks ajoi "viiksensä" ja kulmakarvojen välistä epilaattorilla. Kesäks haluaisin kun muutenki on niin paljon shortseissa ja biksuissa.

• Kokemusta löytyy

Minulla on tuollainen perus Braun Silk Epil ja sitä saa ilmeisesti netistä alle viidenkympinkin. Sillä pystyy ajelemaan kaiken tuon mitä kaipaat, kasvojakin olen kokeillut.

• karvajalka

olen kohta 24-vuotias ja minulla on ongelma ihokarvojeni suhteen! olen höylännyt niitä kesästä asti ja nyt ne ovat "villiintyneet" :( ne ovat paksumpia ja tummempia! ei kai epilaattorit pahenna tilannetta entisestään? eli sekö ottaa karvat juurineen pois, vai kuinka? kiitti jos joku viittis vastata=)!

• Pitkään käyttänyt

Ei ne karvasi ole paksumpia. Ne vain tuntuvat paksummilta kun ne on sheivattu ja ovat latvaan saakka yhtä paksuja kuin juuresta.

Kunhan käyttää epilaattoria oikein, se nyppii karvat juurineen ja karvankasvu voi heikentyä. Ainakin epiloinnin jälkeen kasvavat karvat ovat ohuita ja pehmeitä. Kannattaa epiloida uudelleen jo ennen kuin karvat ehtii kasvaa liian pitkiksi ja paksuiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe