Mikähän on sellainen aika vanha biisi, jossa nainen laulaa jotain: "koin yhteyden, kolmannen asteen..sä oot mun vihree mies, babylon ..mä humanoidin sain..." Sellanen letkeä poppibiisi!
Mikä Biisi??
9
453
Vastaukset
- Neito
..se Diana Anttilan Vihree mies? Muistan tuon biisin, mutten koskaan tiennyt esittäjää. Googlella löytyi tuon nimiseltä Vihree mies -niminen kipale.
http://www.mediamusiikki.fi/diana/levyt.htm - Anonyymi
Diana Max (Anttila) - Vihree mies (1999)
"Three, Two, One, Zero
Mun huoneestain, taivaalle katson.
Jotain kovasti toivon ja huomaan välähdyksen.
Nyt pihallain, nään oudon hahmon.
Tunnen ihanan voiman, jota tiennyt olevan en.
Sä oot mun vihree mies, Babylon 5.
Sua etsii kai X-Files ja FBI.
Mä humanoidin sain vieraaksein,
mä sille peiton hain ja komeroon vein.
Sä oot mun vihree mies, eksynyt vaan,
kun Siriukseen ties ei kantanutkaan.
Mä susta ylpee oon, vaik leijailetkin.
Toiset naurakoon, mä sain sankarin.
Koin yhteyden, kolmannen asteen.
Sinut vierellein kutsuin, kun luit mun ajatuksein.
Magneettisen, sain avaruuskasteen.
Valovuosia astuin, kun sormet sormilles vein.
Sä oot mun vihree mies, Babylon 5.
Sua etsii kai X-Files ja FBI.
Mä humanoidin sain vieraaksein,
mä sille peiton hain ja komeroon vein.
Sä oot mun vihree mies, eksynyt vaan,
kun Siriukseen ties ei kantanutkaan.
Mä susta ylpee oon, vaik leijailetkin.
Toiset naurakoon, mä sain sankarin.
Sä oot mun vihree mies, Babylon 5.
Sua etsii kai X-Files ja FBI.
Mä humanoidin sain vieraaksein,
mä sille peiton hain ja komeroon vein.
Sä oot mun vihree mies, sä oot mun vihree mies.
Mä susta ylpee oon vaik leijailetkin.
Toiset naurakoon, mä sain sankarin.
Sä oot mun vihree mies, sä oot mun vihree mies,
sä oot mun vihree mies, sä oot mun vihree mies,
sä oot mun vihree mies." - Anonyymi
Diana Max (Anttila) - Vihree mies:
https://youtu.be/81B6OIg3_Kc?feature=shared - Anonyymi
Hän myös laulaa sen Viva Pedro kappaleen (1999)
- Anonyymi
Mitä Diana Max (Anttila) tekee nykyisin?
- Anonyymi
⬆️⬆️
- Anonyymi00009
Nyt löytyy koko versio:
Diana Max (nyk. Anttila) - Vihree mies
https://youtu.be/qVBuBT1FAxM?si=m6iIhWRP3XgZjU8H
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540