millaisia lempi nukahtamis ajatuksia ja kuvia käytätte???
mie en laske lampaita, tiiraan prätkiä eri kulmista niistä tulee parhaat pärinä unet.
nukahtamis ajatuksia
12
275
Vastaukset
- kirpela
Eilen tummat,ilkikurisesti nauravat silmät ei jättäneet rauhaan :)
- kirpela
anzzy kirjoitti:
pärräämääsrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsrsrAAAAAAAAAAH IHANAA GENTSUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:DD
mie kloppeihin toista kertaa erehy. Totuus ei pala tulessakaan; vanhassa vara parempi
kirpela kirjoitti:
mie kloppeihin toista kertaa erehy. Totuus ei pala tulessakaan; vanhassa vara parempi
mun kaltaiseni kypsä mies siihen kloppiin... :D
- marttiini1.
dazu kirjoitti:
mun kaltaiseni kypsä mies siihen kloppiin... :D
Ainoa, jonka viestiä ei tässä ketjussa ollut miinus peukutettu.:D:D
- Yritän väsyttää
itseni niin perusteelisesti että simahdan heti sänkyyn päästyäni. Joskus ei riitä sekään, vaan valvon melkein tai koko yön. Silloin ajattelen mitä milloinkin, yritän ainakin siirtää ajatukset pois kivuistani.
ja koetan olla tekemättä mitään. Uni tulee, jos on tullakseen tai sitten ei tule.
- bluikkis..
on yleensä joku kiva ajatus ja kuva päässä :) Yleensä pää tyhjenee ajatuksista ja sillon tulee paras uni..
- ex-monte
seuraavalle palstapäivälle ideoita :)
- d-holbach
Heitän aitoa fantasia osastoa kehiin... Jotain mikä irrottaa täysin kaikesta tämän maailman ja päivän tapahtumista.
- KoppavaHoro
kun lukee kirjaa. Tosin toissayönä olin valveilla vielä kun kello soi...
Joskus unirytmi heittelee, varsinkin kiireisen työpäivän jälkeen ajatukset pyörii päässä, en saa unen päästä kiinni millään.
Teen rentoutumisharjoituksia, luen, täytän ristikkoa, kuuntelen rauhallista musiikkia. Yritän olla ajattelematta mitään, tyhjennän mielen ja liu'un uneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797