Kuvaile kanamainen nainen

bluikkis..

omin sanoin :) Oon tätä aihetta miettinyt itekkin usein ja olen havainnut siinä olevan monenlaisia käsityksiä...olkaa hyvät ja kertokaa käsityksenne kanamaisesta naisesta :) Juu eikä saa sanoa että sellanen kun sinä..koska täällä ei kukaan tunne mun persoonaani riittävän hyvin..

32

2286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Marilyn Monroe kanaemo?

    • Kapea-alainen kiinnostus pelkästään meikkeihin, laukkuihin ja ketjuihin, kuten laulussakin sanotaan. Yksinkertainen ja epävarma yrittäen korvata älyn puutteen ulkoisten avujen liiallisella esilletuonnilla. Korostaa usein perinteisiä arvoja omaksi hyödykseen, kova juoruamaan, perso miesten huomiolle, uskoo horoskooppeihin ja muuhun huuhaahan. Vaikeuksia tulla toimeen toisten naisten kanssa, josta syyttää muiden kateellisuutta.

      • ;-)

        pohtivan samoja asioita.


      • bluikkis..

        samoilla linjoilla sun kanssa :)


    • Putkivalo
      • kotkotkot

        Kerrankin sai nauraa oikein sydämen kyllyydestä.


      • .


    • 1019

      pieni, pyöreä, jatkuvasti äänessä vaikka ei mitään sanottavaa oikeastaan ole, mutta äänessä täytyy olla jokatapauksessa, jotta ei jäisi huomiosta paitsi. Hyvin epävarma itsestä, haluaa jatkuvasti kuulla jotain positiivista itsestä ja kaakatus jatkuu eikä ymmärrä sitä, että mitä enemmän kaakattaa typeriä tyhjänpäiväisyyksiä, sen epätodennäköisemmäksi se positiivisen huomion saanti tulee. Kanamainen ämmä kaakattaa melkein taukoamatta, varmaan unissaankin, koska kaakatusten määrä on aina tärkeämpi kuin kaakatusten laatu. Kanamaiselta ämmältä puuttuu tilannetaju totaalisesti, se ei ikinä tajua sitä milloin on viisainta olla hiljaa, vaan jatkaa omaa typerää kanamaista kaakattelua siitä huolimatta. Mutta se on kanamaisen ämmän luonto. Luonto-äiti ei ole kanamaista ämmää kummosemmin siunannut ja kanamainen ämmä korvaa sen puutteen kovaäänisellä kaakatuksella, koska ei tunne muita tapoja tulla huomatuksi. Kaakatus on kanamaiselle ämmälle ainoa tapa varmistaa huomatuksi tuleminen.

      • bluikkis..

        oli hauska x') tunnen vain yhden menneisyydestä kuvaamasilaisen naisen..


    • Pääkukko

      käyttäytyy kuten kana kanalaumassa, lajityypillisesti. Kanoilla on nokkimisjärjestys. Kanamainen nainen nokkii muita kanoja niskaan ja pyrkii siten kukon suosioon. Kanamainen nainen siis puukottaa selkään Usein piilossa katseilta, mutta kukolle selväksi tehden, että hän on "pääkana". Muut naiset pitävät häntä silti ehkä ystävänään, eivätkä tiedä puukotuksesta. Kana ei ole älykäs eläin, mutta kaakattaa paljon. Juttua tulee, vaikkei olisi asiaakaan. Kanamainen nainen on myös hössöttäjä, hänen liikehdintänsä ja olemuksensa on touhottovaa, kuten kanalla. Kanamaisesta naisesta tulee myös mieleen jonkunlainen tanssiminen, vähän kuin kanan tepsutus. Lisäksi sellainen nauraa räkättäminen, käkättäminen, välillä itkuun purskahtaminen ja itkeminen ja nauraminen yhtäaikaa tuovat mieleen kanamaisen naisen. Vähän kuin pieni kanan pää olisi niin sekaisin, ettei tiedä, itkeäkkö vai nauraa. Muniminen, eli paikallaan perseellään Istuminen on myös kanamaista. Perse leviää, kun kana vaan munii ja munii. Kanamaisella naisella on aina munat mielessä :-)

      • *spot*

        munnoo se kana miettiip =o'D =oP minen mittää sano, minä vaan haluun saada vattan pohjast nannnaaaa,unnannnaaaa *tanssii koivuhalot ryskyen*

        anteeks vaan, mut ku tulin tähän sättäämään, ku halusin juutuubin tähän laittaap, ku hää olis nii komia miäs, että minul tuleep kaikkee mieleen ja tissilöis nipistellöö =oD

        mikä täs olip aiheen tässä keskustelussa eli sättäämisessä, sanokaa nyt, tai älkää sanoko, ei haittaa vaik olsitte hiljaa, et minä ainakkii kerkeen sanottavai sanua ='oD


      • bluikkis..

        sanoa ettei kukkojen suosioon pääse kanamaisuudella, jos se tota on :)


      • bluikkis...
        *spot* kirjoitti:

        munnoo se kana miettiip =o'D =oP minen mittää sano, minä vaan haluun saada vattan pohjast nannnaaaa,unnannnaaaa *tanssii koivuhalot ryskyen*

        anteeks vaan, mut ku tulin tähän sättäämään, ku halusin juutuubin tähän laittaap, ku hää olis nii komia miäs, että minul tuleep kaikkee mieleen ja tissilöis nipistellöö =oD

        mikä täs olip aiheen tässä keskustelussa eli sättäämisessä, sanokaa nyt, tai älkää sanoko, ei haittaa vaik olsitte hiljaa, et minä ainakkii kerkeen sanottavai sanua ='oD

        ainaki on uponnu mun rooli x) kanana...


      • :)
        bluikkis.. kirjoitti:

        sanoa ettei kukkojen suosioon pääse kanamaisuudella, jos se tota on :)

        jossain vaiheessa sen naisen kanamaisuuden, olet varmaan huomannut..


      • bluikkis..
        :) kirjoitti:

        jossain vaiheessa sen naisen kanamaisuuden, olet varmaan huomannut..

        kyllä ole huomannu :) Koskaan ei ole mua kukaan kanaksi sanonnu paitsi tällä saitilla..missä voi olla jokainen ihan mitä haluaa ja osaa olla...mihin mielikuvitus vain suinki riittää :)


      • piiri pyörii

        Jokaiselta työpaikalta löytyy näitä selkäänpuukottaja kanoja, jotka vehkeilevät kukkopomojen suosioon mustamaalaamalla lajitovereitaan eli nokkimisjärjestyssysteemin mukainen toiminta kukoistaa.Ovelimmat kukot tietävät tämän kanojen taipumuksen ja osaavat käyttää tuota piirrettä omaksi edukseen tyhmien kanojen silmien edessä.Kanat jatkavat toistensa mollaamista ja kukot jatkavat muina miehinä tunkiolla.Sitten ihmetellään, miksi miehet saavat pomopaikat, no siksi kun kanat niin auliisti auttavat kukkojaan.


      • lv tuppen gal
        *spot* kirjoitti:

        munnoo se kana miettiip =o'D =oP minen mittää sano, minä vaan haluun saada vattan pohjast nannnaaaa,unnannnaaaa *tanssii koivuhalot ryskyen*

        anteeks vaan, mut ku tulin tähän sättäämään, ku halusin juutuubin tähän laittaap, ku hää olis nii komia miäs, että minul tuleep kaikkee mieleen ja tissilöis nipistellöö =oD

        mikä täs olip aiheen tässä keskustelussa eli sättäämisessä, sanokaa nyt, tai älkää sanoko, ei haittaa vaik olsitte hiljaa, et minä ainakkii kerkeen sanottavai sanua ='oD

        .


      • so not
        lv tuppen gal kirjoitti:

        .

        lotkot lotkot housun haarassa :)


      • piiri pyörii kirjoitti:

        Jokaiselta työpaikalta löytyy näitä selkäänpuukottaja kanoja, jotka vehkeilevät kukkopomojen suosioon mustamaalaamalla lajitovereitaan eli nokkimisjärjestyssysteemin mukainen toiminta kukoistaa.Ovelimmat kukot tietävät tämän kanojen taipumuksen ja osaavat käyttää tuota piirrettä omaksi edukseen tyhmien kanojen silmien edessä.Kanat jatkavat toistensa mollaamista ja kukot jatkavat muina miehinä tunkiolla.Sitten ihmetellään, miksi miehet saavat pomopaikat, no siksi kun kanat niin auliisti auttavat kukkojaan.

        merkille tuon mm ravintoloissa, kun esimieheksi tulee uusi kukko, sitä testataan heti auktoriteettisodalla

        Parhaaksi olen todennut, karjaisemalla: "Kulli pöytään se, joka luulee olevansa isäntä"

        Tehoaa hyvin, enimmät tulevat ystäviksi ja rumemmat aloittavat pois syömisen :-)


      • so not kirjoitti:

        lotkot lotkot housun haarassa :)

        rupeaa runoja pukkaamaan.

        Yx haamu kolkutti Jaanan ovella
        ja avainta kierteli
        Heräs Jaana ja kyseli,
        ookko veljen Juhanni,
        vai merille mennyt anzzyni


        Håll struten den kåta Jaana hähä


      • bluikkis..
        anzzy kirjoitti:

        rupeaa runoja pukkaamaan.

        Yx haamu kolkutti Jaanan ovella
        ja avainta kierteli
        Heräs Jaana ja kyseli,
        ookko veljen Juhanni,
        vai merille mennyt anzzyni


        Håll struten den kåta Jaana hähä

        ei pysty kun ei ole enää rekattua nicciä :) tarttee olla aina puskassa täst ees...


      • bluikkis.. kirjoitti:

        ei pysty kun ei ole enää rekattua nicciä :) tarttee olla aina puskassa täst ees...

        Ei niit mikkää piättele..............nokkivata näyttö alvariinsa älveen munia hautoen


      • Anonyymi

        Taysin totta joka sana👍


    • jhjbhj

      No varmaan sellainen, joka käyttää sanaa "itekkin", jollei ole yli kuusikymmentä- vuotias, koska korkeintaan varmaan joillekin sen ikäisille olisi normaalia, että ei ole pääsyt kouluihin oppimaan kirjoittamaan... Nykypolvilla on kyllä sellainen ilmainen peruskoulukoulutuskin, että ihme jos joku vielä "iteKKinttelee". Onneksi mä en tunne sun persoonaasi: aika sairasta käytöstä musta toi, että provosoi näiden palstojen valehtelijoita ja nettiherjaajia lisää... Montako aloitusta näkynäkyttelet keskimäärin päivään, kaverenes ja vaikka nyt tälle palstalle? Mittaa kanamaisuutes määrä vaikka sillä mittarilla. Mä en ole tänä vuonna tehnyt yhtäkään aloitusta.

      • bluikkis..

        kanamaista on myös toi tollai arvostelu :) Näkyttelen keskimäärin 0-3 aloitus/kk...eikä kyse ole oppimisesta vaan omasta tavasta kirjottaa ja mä en pidä oikeaoppista kirjottamista elämässä kovinka tärkiänä :) Vaan sitä et asiat ymmärretään olkohon kirjotus oikein tai väärin, kunhan asia menee perille..nih


      • bluikkis.. kirjoitti:

        kanamaista on myös toi tollai arvostelu :) Näkyttelen keskimäärin 0-3 aloitus/kk...eikä kyse ole oppimisesta vaan omasta tavasta kirjottaa ja mä en pidä oikeaoppista kirjottamista elämässä kovinka tärkiänä :) Vaan sitä et asiat ymmärretään olkohon kirjotus oikein tai väärin, kunhan asia menee perille..nih

        .


      • jhjbhj
        bluikkis.. kirjoitti:

        kanamaista on myös toi tollai arvostelu :) Näkyttelen keskimäärin 0-3 aloitus/kk...eikä kyse ole oppimisesta vaan omasta tavasta kirjottaa ja mä en pidä oikeaoppista kirjottamista elämässä kovinka tärkiänä :) Vaan sitä et asiat ymmärretään olkohon kirjotus oikein tai väärin, kunhan asia menee perille..nih

        Ai? No mä taas nyt sisälukutaidollani havaitsin, että jos ja mikäli olet sama, kuin ketjun aloittanut, kannustaa aloituksesi sekopäitä vihakirjoitteluun. Sekö kenties on "asia", jonka sinä haluat menevän "perille"? Oudot on keskusteluissa tän palstan kirjoittajien kiinnostuksen aihekohteet... Musta taas kirjoitustaito on tosi tärkeä: ymmärrän, että kaikki ei omaa esim. yliipistoarvosanaa journalistiikastakin, eli varmastikaan näiden palstojen kaikki töttöröö- parat eivät aina ihan inhimillisesti ja oikeastikaan edes tajua, että millainen kirjoittelu nettipalstoilla on oikeasti kunnianloukkausta ja mikä ei, mutta te mua vitutatte, jotka tahallaan ruokitte sairasta keskustelukulttuuria. Ja mä ainakaan en jaksa lukea mitään "iteKKin"- sillisalaattia, vaikken nyt ihan jokaista pilkkua itsekään harkitse epämielenkiintoisten ja rasittavan tyhmien kirjoittajien palstoilla.

        Verbaalisesti todella poikkeuksellisen huonojen ja kapean sanavaraston omaavien kirjoittajien teksteistä on aina vaikeaa ottaa selvää, ne ymmmärtää usein kirjoitetun väärin, takertuu epäoleellisuuksiin, jolleivat sitten tahallaan häirkli, kuten sekopäisimmät hmm.. ja kyllä muuten vielä lisäks satavarmasti kirjoittajan omaaman muodollisen sivistyksen määrän pohjaltakin käsitys siitä, että mikä on normatiivista nettipalstakirjoittelua ja mikä yhtään ei ja mikä ainoastaan loukkausta, myös korreloi(!) usein sen kanssa, että onko tyyppi nukkunut äidinkielen tunneillaan vaiko ei.

        Mä luulen, että näillä palstoilla käy pääosin amiksia ja työläiskoulutettuja, melko nuoria tai joitakin nelikympisiä tylsimyksiä korkeintaan ja niinkuin sitä sälää, jotka katsoo Big Brotheria. Sorppa, mutta en ole sokea.


    • Anonyymi

      Naiset on kuin kanat, Jo's yksi menee jonnekin kaikki tulee perassa. Jo's nainen ihastuu miehen kaikki haluaa Saman miehen. Miehet sanoo ettei at ymmarra naisia, minusta heita on helppo ymmärtää, pitaa Olla Isot Munat, vakivaltainen, narsisti laumanjohtajan, niin naiset haluaa pariutua sellaiset miehen kanssa. Mies Jolla on valtaa alistaa muita Tai hakkaa muita turpaan viehattaa naisia. Kaikilla naisenhakkaajilla on Aina nainen mutt kilteilla kun on miehille ei. Naiset pita at vakivaltaisista miehista. Siskoni on oiva esim erkki Han pitaa tappelevista miehista jotka hakkaa toiset miehet sairaalaan

    • Anonyymi

      Miksi olet halunnut esiintyä naisena jo yli kymmen vuotta? Arvio on maltiliinen,oikeasti luku taitaa olla tuplat

    • Anonyymi

      Esittää typerää/typerämpää kuin on, tai sitten on todellakin hyvin tyhmä. On mukavuudenhaluinen, pinnallinen, tykkää mahd. animesta ja videopeleistä. Ei siedä seksismiä mutta on itse seksistinen miehiä kohtaan. Omaa huonon itsetunnon jota kompensoi turhilla jutuillaan ja ulkoisella "eksoottisella" olemuksellaan. Pönkittää egoaan ja katsoo jokaista alaspäin heti kun saa tilaisuuden... riittikö? Keksisin kyllä lisää. :D

    • Anonyymi

      Naiset haluavat isomunainen miehen Jolla on rahaa. Mies haluaa naisen mutta nainen haluaa vain Munat.

    • Anonyymi

      Ulkonäöltä ja esiintymiseltään kuin Tytti Tuppurainen.
      Tai se on sen luokan kana että voisi olla ennemminkin hanhi.
      Kovaan ääneen kaakattava veivikaula, miten voi esiintyä vielä poliittisena päättäjänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe