Ärsyttävää

Yle X:llä toimittajat pohtivat keitä munkkeja muistavat ja päätyivät väittämään että Martti Luther muistutti asultaan munkkia, mutta oli oikeasti pappi.
Onko tosiaan niin että radiotoimittajiksi valitaan ne jotka tietävät kaikesta kaikkein vähiten ja lisäksi ovat täysin googletustaidottomia. Musiikin aikana ehtisi hyvin tarkastaa taustatiedot seuraavaa nerokasta lausuntoa varten, mutta eipä näytä olevan tarpeen.

Kun jatkuvasti toimittaja selittelee kansalle omiaan, niin kyllä sen aina joku uskoo.
Ja tämä ongelma on pysyvä, sillä ne tosiaankaan eivät näytä tietävän siellä yhtään mitään.

*kärttyisenä*

39

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose18

ja siltikin omaa pähkäilyä tuon esiin..
      mutta muuhun aiheeseen huomasin että joku oli vähän fiksumpi kun jauhataan lapsilisistä että rikkailla on oikeus koska se on oikeuttu jokaiselle.. mutta luin juuri yhen sd kannattajan jos on toimeentulolla eli sossun asiakas niin se lasketaan tuloksi..kelassa sitä ei lasketa tuloksi, paitsi jos se laitetaan meneen suoraan lapsen tilille, jota minä en ymmärrä..
      voiko edes sitten lapselle säästää rahaa??

• Täynnä älyttömyyksiä, eikä sitä voikaan ymmärtää.
        Eri virastojen toimialat menevät osin päällekkäin ja kun toimintatavat ovat kaikilla omansa, syntyy ristiriitaisuuksia.

Ja valtion kanssa toimiessa virkamies on aina oikeassa, asiakas väärässä, eikä virkamiehellä ole käytännössä vastuuta päätöksistään.

Kannattaa hakeutua valtion virkaan.

*kärttyisyys lisääntyy*

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

Täynnä älyttömyyksiä, eikä sitä voikaan ymmärtää.
        Eri virastojen toimialat menevät osin päällekkäin ja kun toimintatavat ovat kaikilla omansa, syntyy ristiriitaisuuksia.

Ja valtion kanssa toimiessa virkamies on aina oikeassa, asiakas väärässä, eikä virkamiehellä ole käytännössä vastuuta päätöksistään.

Kannattaa hakeutua valtion virkaan.

*kärttyisyys lisääntyy*

noh valtion virkaan tuskin pääsee niin vaan.

• rose18 kirjoitti:

noh valtion virkaan tuskin pääsee niin vaan.

Siellä on virkoja laidasta laitaan.
        Vähemmälläkin koulutuksella voi siis pärjätä.

Ja jos on oikein heikko koulutus, niin aina voi ryhtyä poliitikoksi.
        Jopa liikenneministeriksi on päässyt ilman ajokorttia.

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

anna mitään eloa..
        kuin myös huono koulumenestys..
        tyhjästä on hyvä nyhjästä..niinkuin sanotaan 8)
        jospa sitten minun lasten kautta, saa aikaan muutoksia..
        eli parikymmentä vuotta eteenpäin..

jos ei tiedä mitää mihinkää ei osaa ja pysty vaikuttaa muutakun äänioikeudella..
        että välii sitä tuntee itsensä tyhmäksi, vaikka tietää jos enemmän yrittäis ja opettelis niin vois olla ainesta mihinki mutta mut on niin jo avuttomaksi koettu että koen itseni niin avuttomaksi.

• äntsi
        buddy-love kirjoitti:

Osaamatta kivääriotteita osti 2 000 000 rynnäkkökivääriä
        Hornetin tehdessä kiepin, valui kakat niskaan ja päätti ostaa 60kpl Hornet 18 A/F

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

miten saada tytön 1v 6kk pysymään pinna sängyssä???
        neiti keksinyt työntää pinnasänkyy pois seinästä ja tulla sieltä pois..
        katoku siitä puuttuu pinnoja vanha sänky.niin, on otettu pois helpottaakseen aamu heräämisiä ettei ole tarvinut ottaa pois lasta sängystä.
        eli mutta nyt pitäisi lapsi saada pysymään sängyssä.. koska nuorimmainen on puolustus kyvytön vielä ja neiti voi olla raaka käsistään..

• äntsi
        rose18 kirjoitti:

miten saada tytön 1v 6kk pysymään pinna sängyssä???
        neiti keksinyt työntää pinnasänkyy pois seinästä ja tulla sieltä pois..
        katoku siitä puuttuu pinnoja vanha sänky.niin, on otettu pois helpottaakseen aamu heräämisiä ettei ole tarvinut ottaa pois lasta sängystä.
        eli mutta nyt pitäisi lapsi saada pysymään sängyssä.. koska nuorimmainen on puolustus kyvytön vielä ja neiti voi olla raaka käsistään..

päikkäreille pinnasänkyyn ja laittelin ruokaa keittiössä, kun pikku-MIES tepasteli jääkaapille hakemaan tomaatin.

pirtsakkaana :D

• rose18
        äntsi kirjoitti:

päikkäreille pinnasänkyyn ja laittelin ruokaa keittiössä, kun pikku-MIES tepasteli jääkaapille hakemaan tomaatin.

pirtsakkaana :D

neiti haluu aina porkkanaa..ja sanoo pookkanaa, pookkanaa, pookkanaa..jos ei heti hae, se menee ite hakemaan mut se samalla tekee niitä tuhotöitään, josta se on saanut terroristi nimensä.

• rose18 kirjoitti:

neiti haluu aina porkkanaa..ja sanoo pookkanaa, pookkanaa, pookkanaa..jos ei heti hae, se menee ite hakemaan mut se samalla tekee niitä tuhotöitään, josta se on saanut terroristi nimensä.

Tai muusta vastaavasta paksunpuoleisesta voi tehdä verkonkudontatekniikalla lapsiesteitä.
        Aika nopea tehdä.
        Verkonkäpynä voi käyttää pahvista tehtyä H-muotoista kappaletta.

http://hykotka.helsinki.fi/kasityo/verkkojakala.html

Silmäkoko sellaiseksi ettei siihen voi kuristua.

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

Tai muusta vastaavasta paksunpuoleisesta voi tehdä verkonkudontatekniikalla lapsiesteitä.
        Aika nopea tehdä.
        Verkonkäpynä voi käyttää pahvista tehtyä H-muotoista kappaletta.

http://hykotka.helsinki.fi/kasityo/verkkojakala.html

Silmäkoko sellaiseksi ettei siihen voi kuristua.

repesin tälle:
        Suunnittele kalasi paperille ja piirrä se sitten puupalalle. Kannattaa tutustua erilaisiin kalalajeihin ja pohtia, minkälainen kala sopii juuri sinun verkkoosi.

• rose18 kirjoitti:

repesin tälle:
        Suunnittele kalasi paperille ja piirrä se sitten puupalalle. Kannattaa tutustua erilaisiin kalalajeihin ja pohtia, minkälainen kala sopii juuri sinun verkkoosi.

Koulukäsitöissä tehdään kaikkea kummaa.

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

saa vielä nähä kun tytteli pitää sitä kiipeemis verkkona 8D
        noh karttuu monet taidot..
        se oli hienoa että vaikka neiti ei osannut vielä kävellä mutta kiipeillä se osas 8D

• rose18
        buddy-love kirjoitti:

että oppi konttaan ennenkuin oppi istumaan8D

• ÄNTSI

• rose18

• ÄNTSI

• rose18
        ÄNTSI kirjoitti:

Olen opettanut sitä jo ennen syntýmääsi näin:
        http://www.youtube.com/watch?v=Yr68Ix9nXJk

Ja taidankin himoita sinua::::::::::::::::::DDDD

mä ole vieläkin varattu.. enkä tosissani himoitse ketään..
        mua ei kiinnosta kenenkää kanssa tuollaiset leikit kuin ukkoni kanssa..
        että leihittele muita.

• äntsi

Arska sanoi:" Tässä seisot, etkä muuta voi, mulla on Luger geladen"

• ei tajuu taas mitään.. :O Lutherhan oli pappi?

Mutta muuten joo, ei ole ajat entisiä *heristää kävelykeppiä* Ennen musiikkitoimittajat tiesivät jotain jopa niistä kappaleista, jotka laittoivat soimaan. Nykyään saa esim. kuulla, että Rafaelin enkeli on alkujaan Ripsipiirakan biisi :(

Tärkeintä on "höpöttelytaito", sisällöllä ei niin väliä.. Kyllä ihan toimittajakoulutustakin vielä on olemassa, mutta ne kriteerit tosiaan, millä otetaan sisään, ovat vähän muuttuneet.. Esim. Tv:stä tuttu ohittaa asioista jotain tietävän.

• äntsi Turust

• Mutta aloitti munkkina ja ne väittivät siellä ettei olisi ollut.

• buddy-love kirjoitti:

Mutta aloitti munkkina ja ne väittivät siellä ettei olisi ollut.

okei. Mikä oli kanava? Mä kuuntelen lähinnä autolla ajaessa radiota ja silloinkin se on haasteellista.. Ajoin tänään punaisia päin, kun tuli ajatusvirhe :( Radion syy, tietysti.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

okei. Mikä oli kanava? Mä kuuntelen lähinnä autolla ajaessa radiota ja silloinkin se on haasteellista.. Ajoin tänään punaisia päin, kun tuli ajatusvirhe :( Radion syy, tietysti.

Riemuidiootit:
        http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/ylex-aamu-ile-ja-matti

Minä kuuntelen yleensä "seuraavaa kanavaa", eli vaihtuu aina kun toimitajan typeryys käy sietämättömäksi.

*yhä kärttyinen*

• jhjbjhb

En vastaisi sinun asiattoman viestiisi, mutta ei näy olevan parempaakaan. Palstapervoja kun kiinnostaa vain sanomisten vääristely ja utelias urkkiminen vaikkapa mun saitille profiiilia omaamattoman mielipiteistä, ilman normatiivista kohteliaisuutta. Noh...

Mua taas ärsyttää kaiken maailman narsistiset lässytys- talkshowt, joita nykyisin on jo ihan liikaa ja jotka usein pyörivät vain juontajiensa narsismin ympärillä, showssa vierailevien ollessa melkein vain pelkkä sivuseikka. Tottakai on hyviäkin talk- ohjelmia, mutta ne ovat useimmiten YLE:lla, tyyliin Arto Nybergin talk-show tai Inhimillinen Tekijä. Ja toinen, mikä jokseenkin ärsyttää, on, että jos journalisti käyttää missään painetusssa sanassa jotakin repswirnlol-kieltä tai muuta teinislangia tai tajuttomasti hymiöitä: hyvä journalisti ainakin osoittaa kirjakielen tajullaan arvovaltansa - se on oikeastaan tärkein ja ainoa toimittajan erityinen avu, mikä erottaa roskasontapaskatoimittajat journalisteista. Kolmas mikä ärsyttää, on bloggaaavat toimittajat - siis sellaiset esim. iltapäivälehtien tomittajat, joiden täytyy blogeilla tuoda erityisesti julki näkemyksiään narsistisessa mielessä. Minkään iltapäivälehtien viihdetoimittajien blogeja, esim., ei lukisi erkkikään tai en ainakaan minä.

Katotaas, näenkö tänkin tekstini taas myöhemmin vääristeltynä, trollit ja häiriköt.

• Sinä norkoilet siinä.

Pidän sinut vastauspuutteessa.

• rose18

" Palstapervoja kun kiinnostaa vain sanomisten vääristely ja utelias urkkiminen vaikkapa mun saitille profiiilia omaamattoman mielipiteistä"
        minulle tulee mieleen tähän lauseeseen miksi kirjoittelet tänne kun näet tämän asian näin???
        yksinäisyys???

• rose18 kirjoitti:

" Palstapervoja kun kiinnostaa vain sanomisten vääristely ja utelias urkkiminen vaikkapa mun saitille profiiilia omaamattoman mielipiteistä"
        minulle tulee mieleen tähän lauseeseen miksi kirjoittelet tänne kun näet tämän asian näin???
        yksinäisyys???

Trolli, mutta aika ovela siinä.

(ei kannata hämääntyä)

• jhjbjhb
        rose18 kirjoitti:

yksinäisyys???

Vitut mä mikään "yksinäinen" ole ja se ei sitä paitsi edes sinulle kuulu, että mitä minä henkilönä olen tai en ole. Jollet ole sokea, näet, että minulla ei ole profiilia tälle palstalle - en kirjoita koskaan rekisteröidyillä nimimerkeillä ja olen sivullinen keskusteluihin osaa ottava anonyymi ihminen, mikä kertookin mulle sen, että jos sä minun persoonastani olet jotakin suuremmin mukamas tietävinäsi, sä roikut mun kimpussani ja ahdistelet minua. Täysijärkinen keskustelija kommunikoi tuntemattomien kanssa julkisilla palstoilla vastineissa siten, mitä tuntemattomien viesteissä sanotaan.

Ja tää ei ole mikään deittipalsta tai ihmisiin tutustumiskanava, jos sinullekin se asia on epäselvää... Törkeää tollanen mustamaalaaminen: kirjoittaja, josta et mitään tiedä, niin sellaisen luonteesta(!) sä muka olet olevinasi perillä... En minäkään esitä näillä palstoilla teidän tuntemattomien rekisteröidyillä(!) nimimerkeillä minua jatkuvasti herjanneiden viesteihin kommunikoidessani olevani mukamas joku persoonienne asiantuntija, kun en yhtään tiedä, keiden kanssa kirjoittelen, mutta siitä tulisi sata A4:sta, että miten "tietäväisiä" mukamas tän palstan vakkarit on mun kimpussani tällä oudolla keskustelupalstalla olleet mukamas mun "palstatekemisistäni" tai luonteestani...

En kiitos vain ole yhtään yksinäinen ja minulla on ystäviä ihan riittämiin, mutta sen voin sinulle sanoa, että yhtäkään nettiystävää minulla ei ole - internettiä en koskaan ole harrastanut kiinnostuksesta ihmisiin tutustumiseen, vaan korkeintaan ajatusten vaihtoon ilman tutustumisintressejä tai mitään uteliaisuutta vaikka nyt tän palstan kirjoittajiin ( vaikka outoja ja röyhkeitä olettekin, melkein kaikki..) ja mun ystävät on hankittu ihan normisosiaalisuudella. Eilenkin olisi kyllä varmaan mieluummin pitänyt mennä ystävän saunailtaan, kun rakkaat ystäväni kovasti pyytelivät, eikä kirjoitella ainakaan näillle ahdistaville palstoille, koska tulin taas niin pahantuuliseksi, että mun sanomisiani vääristellään ja kimpussani roikutaan paskapuheilla, kirjoittaisin sitten mitä vain tälle foorumille. Minä en ole utelias teistä, te olette - mitä sitten lienettekin ja minä ainakaan en siitä tiedä, koska nimillähän ette näillä palstoilla kirjoita - sitä minun persoonastani, te tän palstan oudot kirjoittelijat ja herjaajat. Ja siitä havaitsemastani faktasta en ole pitänyt. Kuten en siitäkään, että vedätte kaikki keskustelut kirjoittajien persooniin epäasiallisilla aloituksillanne ja/tai jollakin oudolla sisäpiiriviestinnällänne.

Keskustelupalstalla olettaisin voivani KESKUSTELLA, enkä puhua itsestäni erityisesti. Kirjoitin tähänastisesti tämän ketjun _asiapitoisimman_ ja järkevimmän viestin nimim. buddy-loven aloitukseen, enkä saanut siihen sanaakaan asiallista asiaa sisältävää vastinetta. Ja sitä sun nyt ei ainakaan(!) tarvitse ihmetellä, että jos en siitäkään ( nimim. buddy-love- nimimerkin käyttäjästä pidä) : minusta asiallinen ei ole kirjoittelija, joka tuntematonta sivullista syyttelee koko ajan esim. trolliksi tai valehtelijaksi julkisella keskustelupalstalla, kuten toi kirjoittajahyypiö on suurinpiirtein vuosia minua kohtaan tehnyt (tai joka puoliustelee valehtelemalla häiriköiviä saitin ilmeisiä anonyymisti esiintyviä jäseniä) ja niin ollut siinäkin tapauksessa, että olen usein pitänyt pitkiäkin taukoja koko tälle keskustelupalstalle kirjoittamisessa ja usein harkinnut kirjoittamisen lopettamista jopa kokonaan, koska ei kai mikään julkinen sellainen keskustelupalsta kirjoittajineen ole mikään asiallinen(?) keskustelupalsta, vaan silkkojen pelkkien häirköiden kansoittama, jossa herjataan tauotta asiallistakin viestijää ja takerrutaan mun kaltaisiin sivullisiin systemaattisen herjaamisen mielessä, kuten on asia ollut tällä palstalla...

Yksinäisempiäkin nämä tällaisten palstojen kirjoittajahörhöiliijät ovat varmasti sata kertaa, kuin minä. Näkeehän sen nyt viestinnästä. Vähän jos saisi normikohteliaisuutta ja täysipäistä viestintää lisää!

• anonyyminimetön
        jhjbjhb kirjoitti:

Vitut mä mikään "yksinäinen" ole ja se ei sitä paitsi edes sinulle kuulu, että mitä minä henkilönä olen tai en ole. Jollet ole sokea, näet, että minulla ei ole profiilia tälle palstalle - en kirjoita koskaan rekisteröidyillä nimimerkeillä ja olen sivullinen keskusteluihin osaa ottava anonyymi ihminen, mikä kertookin mulle sen, että jos sä minun persoonastani olet jotakin suuremmin mukamas tietävinäsi, sä roikut mun kimpussani ja ahdistelet minua. Täysijärkinen keskustelija kommunikoi tuntemattomien kanssa julkisilla palstoilla vastineissa siten, mitä tuntemattomien viesteissä sanotaan.

Ja tää ei ole mikään deittipalsta tai ihmisiin tutustumiskanava, jos sinullekin se asia on epäselvää... Törkeää tollanen mustamaalaaminen: kirjoittaja, josta et mitään tiedä, niin sellaisen luonteesta(!) sä muka olet olevinasi perillä... En minäkään esitä näillä palstoilla teidän tuntemattomien rekisteröidyillä(!) nimimerkeillä minua jatkuvasti herjanneiden viesteihin kommunikoidessani olevani mukamas joku persoonienne asiantuntija, kun en yhtään tiedä, keiden kanssa kirjoittelen, mutta siitä tulisi sata A4:sta, että miten "tietäväisiä" mukamas tän palstan vakkarit on mun kimpussani tällä oudolla keskustelupalstalla olleet mukamas mun "palstatekemisistäni" tai luonteestani...

En kiitos vain ole yhtään yksinäinen ja minulla on ystäviä ihan riittämiin, mutta sen voin sinulle sanoa, että yhtäkään nettiystävää minulla ei ole - internettiä en koskaan ole harrastanut kiinnostuksesta ihmisiin tutustumiseen, vaan korkeintaan ajatusten vaihtoon ilman tutustumisintressejä tai mitään uteliaisuutta vaikka nyt tän palstan kirjoittajiin ( vaikka outoja ja röyhkeitä olettekin, melkein kaikki..) ja mun ystävät on hankittu ihan normisosiaalisuudella. Eilenkin olisi kyllä varmaan mieluummin pitänyt mennä ystävän saunailtaan, kun rakkaat ystäväni kovasti pyytelivät, eikä kirjoitella ainakaan näillle ahdistaville palstoille, koska tulin taas niin pahantuuliseksi, että mun sanomisiani vääristellään ja kimpussani roikutaan paskapuheilla, kirjoittaisin sitten mitä vain tälle foorumille. Minä en ole utelias teistä, te olette - mitä sitten lienettekin ja minä ainakaan en siitä tiedä, koska nimillähän ette näillä palstoilla kirjoita - sitä minun persoonastani, te tän palstan oudot kirjoittelijat ja herjaajat. Ja siitä havaitsemastani faktasta en ole pitänyt. Kuten en siitäkään, että vedätte kaikki keskustelut kirjoittajien persooniin epäasiallisilla aloituksillanne ja/tai jollakin oudolla sisäpiiriviestinnällänne.

Keskustelupalstalla olettaisin voivani KESKUSTELLA, enkä puhua itsestäni erityisesti. Kirjoitin tähänastisesti tämän ketjun _asiapitoisimman_ ja järkevimmän viestin nimim. buddy-loven aloitukseen, enkä saanut siihen sanaakaan asiallista asiaa sisältävää vastinetta. Ja sitä sun nyt ei ainakaan(!) tarvitse ihmetellä, että jos en siitäkään ( nimim. buddy-love- nimimerkin käyttäjästä pidä) : minusta asiallinen ei ole kirjoittelija, joka tuntematonta sivullista syyttelee koko ajan esim. trolliksi tai valehtelijaksi julkisella keskustelupalstalla, kuten toi kirjoittajahyypiö on suurinpiirtein vuosia minua kohtaan tehnyt (tai joka puoliustelee valehtelemalla häiriköiviä saitin ilmeisiä anonyymisti esiintyviä jäseniä) ja niin ollut siinäkin tapauksessa, että olen usein pitänyt pitkiäkin taukoja koko tälle keskustelupalstalle kirjoittamisessa ja usein harkinnut kirjoittamisen lopettamista jopa kokonaan, koska ei kai mikään julkinen sellainen keskustelupalsta kirjoittajineen ole mikään asiallinen(?) keskustelupalsta, vaan silkkojen pelkkien häirköiden kansoittama, jossa herjataan tauotta asiallistakin viestijää ja takerrutaan mun kaltaisiin sivullisiin systemaattisen herjaamisen mielessä, kuten on asia ollut tällä palstalla...

Yksinäisempiäkin nämä tällaisten palstojen kirjoittajahörhöiliijät ovat varmasti sata kertaa, kuin minä. Näkeehän sen nyt viestinnästä. Vähän jos saisi normikohteliaisuutta ja täysipäistä viestintää lisää!

Miten voit arvostella meitä muita nimettömiä palstakirjoittajia tuolla tavalla? Oletko sinä se, jota kutsutaan Eewariksi?

• rose18
        jhjbjhb kirjoitti:

että moni sua härnää kun olet vihainen kun kysyin johtuuko yksinäisyydestä??..
        kysyin mistä johtuu..
        hei vaikka et pidä ihmisestä.. niin miksi teet hänestä viestissäsi aliarvoisen, koska se laittaa muut puolustamaan ja lisäksi kiusaamaan , pahimmassa tapauksessa riivauskivenä.

*olen sivullinen keskusteluihin osaa ottava anonyymi ihminen, mikä kertookin mulle sen, että jos sä minun persoonastani olet jotakin suuremmin mukamas tietävinäsi, sä roikut mun kimpussani ja ahdistelet minua. *

en tiedäkkään roiku mutta tuo kiivastuminen ei ainakaan helpota.. minä etsin syitä käyttäytymiseen..
        en usko että haluaisit että jokainen joka vastaa sinulle puhuis ensin alentavaan arvoon ja rehentelis sen jälkeen..
        luulen että sen jälkeen palaute on myös sen asenteen mukainen.

.jos olet anomyyni ole sitä ja pidä sitten tunteesi kurissa jos et pidä henkilöistä ja ole välittämättä ihmisten kommenteista koska kukaan ei voi sinua henkilökohtaiset ymmärtää ja varsinkaan silloin ei, jos vaadit tasa-arvoo ja kuintenkin sinusta tunteistasi( epämieluisille ihmislle) olet epämieluinen etkä tasa arvoinen.
        sinä tunteilet paljon vaikka sitä et halua ja vieroksut.

ihmetten että kuvittelet että deittailen tai vastaavaa koska ikävä kyllä ei kiinnosta koska mulla on mies..
        ainoo että täällä saa ajatella ihan muuta kuin omia ongelmia, joka hienon positiivista..

• jhjuhbjuh
        anonyyminimetön kirjoitti:

Miten voit arvostella meitä muita nimettömiä palstakirjoittajia tuolla tavalla? Oletko sinä se, jota kutsutaan Eewariksi?

Joo siis jotkut kutsuvat - samaiset herjaajat, jotka kirjoittavat saastaa ja valheita päivät pääästään ja minä sitten kärsin idiooteista, jotka luulevat, että jokaisen Eewariksi puhutellun viestin takana muka olisin minä nimimerkkiä omaamaton, jolla ei minkään Eewarin kanssa edes mitään tekemistä ole, joka en tiedä mitä sillä sanalla tarkoitetaan ja jollaista mirtään yhtä yksilöitävää normaalisilmäiselle ei kirjoittele tällä julkisella palstalla ja mitä nämä valhetelijat eivät esiin tuo, koska nämä ovat tyhmiä ja hulluja, jotka mua sivullista keskustelupalstalla mustamaalaamismielessä kiusaavat...Viikkokausia taas taannoinkin olin poissa palstalta ja koko foorumilta ja nää molopäät varmaan(?) silläkin aikaa runkkaili höpöttämällä muka mun viesteistäni.

Ensin joku kahjo valheilla yksilöi mut viattoman ja sen jälkeen en ole herjaamiselta tällä foorumilla saanut olla rauhassa, vaikken ole tuttu kenellekään tai millekään, enkä edes saitin jäsen, enkä koskaan ollut, minkä nmyls olen sata kertaa sanonut ja lakannut uskomasta siihen, että nää paskapäät uskoisi, kun sanon, että en halua olla häiriköinnin ja tekemisistäni valhetelun kohde millekään sekopäälle saittijäsen - häirikkösakille, heidän sellaisten herjoissa. Se taas sitten olisi foorumin yläpidon vastuulla, jos joku esiintyy mun nimissäni - mulla ei ole mitään velvollisuutta tai vastuuta tietää, että mistä nää paskapäät näilllä julkipalstoilla höpöttää, mutta asiallista viestintää ei julkisella palstalla ole mikään sellainen, että pitäisi puhua palstan kirjoittajista, eikä mua ainakaan ei sellainen yhtään kiinnosta, mutta tottakai keskustelen niistä aiheista, mitä noi julki tuo. Itse en tee keskustelun aloituksia juuri koskaan tällä foorumilla. Parempi tai ainakin sivistyneempi kirjoittaja, kuin yhdeksän kymmenestä tällä tampiofoorumilla.

• on nykyjournalismin motto eli tiedon oikeellisuus on sivuseikka. Pitää ollaa myös nopee - eikä nopeet ehdi googlettaa.

• jos näin nopean ja hämärän muistikuvan avulla vastaa, ei kai siinä mitään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe