Pillifarkut

crazyratlady

Mikä siinä on että nykyään ei löydä "sotanorsumallistoista" kuin pillifarkkuja? Itse tiedän hyvin, että minun vartalomallilleni ei pillifarkut sovi ja haluaisinkin bootcut-malliset farkut löytää. Olen kokoa 48 ja ainoa paikka josta olen hyvät farkut viime aikoina löytänyt, on ollut Kappahl, sielläkin tasan yksi malli ja väri olemassa.

Itse asiassa olen sitä mieltä, että pillifarkut eivät sovi edes laihalle, mutta minkäpä minä muodille mahdan...

12

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie oon tilannut anttilasta koolla 44 tai 46, koska ne ´koot ovat yllättävän pieniä siellä, hyvin istuvia ja normaali mallisia ovat myös..ei niitä lantio malleja :D cellbessillä on myös farkkuja, mistä löytyy kokoja, mutta kannattaa tilata vaikka 2koolla, ja sovittaa kummat sopii paremmin...halenssilla on myös iso kokosille vaikka minkälaisia farkkuja, mutta ne ovat tosi kallita :(

      • crazyratlady

        Oukkei. Pitääpä katsella. Oon tykänny ihan hirveesti tästä Kappahlin mallista, sopivan korkunen vyötäröki, ei liian korkee eikä liian matala. Ja lahkeet just hyvät ja istuu. Löytäis vaan eri väreissä samantyyppisiä jostain niin ois hyvä.


      • 17+5
        crazyratlady kirjoitti:

        Oukkei. Pitääpä katsella. Oon tykänny ihan hirveesti tästä Kappahlin mallista, sopivan korkunen vyötäröki, ei liian korkee eikä liian matala. Ja lahkeet just hyvät ja istuu. Löytäis vaan eri väreissä samantyyppisiä jostain niin ois hyvä.

        Minkä nimiset/näköset/väriset farkut? Itsekin haluaisin hyvät boot cutit, mutta en ole löytänyt mistään just niitä parhaita -.- Ja onko nämä "normi"osastolla vai siellä slnt vai mikä se nyt olikaan..?


      • crazyratlady
        17+5 kirjoitti:

        Minkä nimiset/näköset/väriset farkut? Itsekin haluaisin hyvät boot cutit, mutta en ole löytänyt mistään just niitä parhaita -.- Ja onko nämä "normi"osastolla vai siellä slnt vai mikä se nyt olikaan..?

        Joo sieltä XLNT-mallistosta, varmaan myyjät osaa auttaa.


    • dinitra

      Jos paikkakunnalta löytyy Halonen niin sieltä löytyy vaikka minkä mallisia farkkuja ja kyllä sieltä löytyy isoja kokojakin.

      • hula23

        viimeksi käydessäni kaphallilla siellä oli alessa sellasia tosi törkeen näkösiä mustia housuja jotka kerää kaiken karvan ja lian kiinni..:( ja sitten jotain rumasti kulutettuja sinisiä farkkuja, missä on koot tosi reiluja, ja sitten hintakin on yli 30e vähintäänkin..eli ei mitään tarttunut..tuo halens on ainakin normaalien farkkujen kanssa ihan ihme vyötäröt tehnyt..en ole niitä isoja ees tilannut..monesti huomaa vasta käytössä että ne ei istu yhtään sittenkään.. :(


      • kfk
        hula23 kirjoitti:

        viimeksi käydessäni kaphallilla siellä oli alessa sellasia tosi törkeen näkösiä mustia housuja jotka kerää kaiken karvan ja lian kiinni..:( ja sitten jotain rumasti kulutettuja sinisiä farkkuja, missä on koot tosi reiluja, ja sitten hintakin on yli 30e vähintäänkin..eli ei mitään tarttunut..tuo halens on ainakin normaalien farkkujen kanssa ihan ihme vyötäröt tehnyt..en ole niitä isoja ees tilannut..monesti huomaa vasta käytössä että ne ei istu yhtään sittenkään.. :(

        onko jonkun mielestä 30 euroa kallis hinta farkuille?

        Kyllä farkut saavat maksaa yli 50 euroakin, itselläni ainakin halvat eivat kauaa kestä kun reidet hiertää yhteen niin pinta kuuluu nopeasti niistä halvimmista.


      • laatu kannattaa
        kfk kirjoitti:

        onko jonkun mielestä 30 euroa kallis hinta farkuille?

        Kyllä farkut saavat maksaa yli 50 euroakin, itselläni ainakin halvat eivat kauaa kestä kun reidet hiertää yhteen niin pinta kuuluu nopeasti niistä halvimmista.

        Olen ostanu jostain 20-30e farkkuja, eivät kestä. Kivahan noita halpoja on ostaa, mutta loppupeleissä tulee halvemmaksi kalliit farkut.

        Itse valitettavasti harrastan tuota halpojen ostamista. Ostin kahdet tai kolmet samanlaiset 30e farkut 2 kuukauden sisään, koska menivät rikki. Eli 50-80e farkut olisivat tulleet halvemmiksi...


      • npsu
        laatu kannattaa kirjoitti:

        Olen ostanu jostain 20-30e farkkuja, eivät kestä. Kivahan noita halpoja on ostaa, mutta loppupeleissä tulee halvemmaksi kalliit farkut.

        Itse valitettavasti harrastan tuota halpojen ostamista. Ostin kahdet tai kolmet samanlaiset 30e farkut 2 kuukauden sisään, koska menivät rikki. Eli 50-80e farkut olisivat tulleet halvemmiksi...

        eihän se toki oo 50e farkuista kova hinta, jos ne ovat hintansa arvoset..mutta ostinpa kerran melkeimpä yhtä kalliit cittarista, ja niissä oli sama homma..käytössä haarat oli heti ihan rispaantuneet, ja ompelija sanoi että ei kannata alkaa sellasesta kangasta mikä ei jousta muutenkaan, korjaamaan..eli eihän ne 20-30e farkut myös kauheesti kestä, mutta kestää minkä kestää, ja anttilassa, on monesti tarjouksessa näitä hosuja, että kannattaa useammat tilata vaikka kerralla.. :)


    • nm,.-

      Tällä hetkellä ei eded KappAhlissa oo bootcut farkkuja, kaikki pillifarkkuja. Yhet tommoset ei pillit on, mutta nekään ei oo bootcutia lähelläkään. Ainakin netistä kun katsoo niin ei oo..

      Pitäs bootcutit saada, mistä?! :o

    • xlnt bootcut toimii

      Kävin KappAhlissa. Löysin maailman ihanimmat bootcutit! Okei, ei ehkä ihan ihanimmat mitä oon koskaan omistanut, mutta istuvat ihan sika hyvin! Olen tyytyväinen :) Siitä on aikaa kun olen viimeksi löytänyt oikeasti istuvia farkkuja, ja nyt löysin. Luulen, että kokoa pienempikin olisi voinut olla, mutta otti mahasta sen verran kiinni, että en uskaltanut laskea sen varaan että löystyy siitä tarpeeksi.

      Kunhan olen näitä muutaman päivän pitänyt, näen miten paljon löystyvät, käyn hakemassa toisetkin. Varmaan erilaiset, mutta samaa mallistoa, eli sieltä XLNT.

      Ainut miinus oli, että ei ollut oikein monen värisiä. Yhdet bootcutit taisi vain olla, sellaset sinertävät/vihertävät/harmahtavat, ihan hyvä väri, sitte oli vaalean siniset pillit, mustat pillit ja pari muuta. Muita en sitte katsonutkaan. Mutta suosittelen sieltä farkut hakemaan, hintaakaan ei ollut kuin 39,90 :)

    • tarjalisa

      Mä löysin tosi hienoja farkkuja shopninkasta, merkkiä Sky Jeans ja Crazy age, niissä on levenevä lahje. Noi on kai just sellaisia kulutettuja, joista jotkut ei tykkää, tosin sky jeansin farkut olivat vähän hillitymmät, mut niissäkin oli erikoisia brodeerauksia ja strasseja. Koko 50 oli loppu monesta mallista, mut pienempiä oli vielä. Elloksella olen nähnyt suht perusfarkkuja, joissa levenevä lahje, eikä hintakaan kovin paha. Nyt kun leveet lahkeet on muodissa, luulis tulevan enemmän kauppoihin tarjolle valikoimaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe