AAAARRRGGGHHTT!

"Leijona vai neitsyt? Älä ole varma horoskooppimerkistäsi
Oletko oinas vai kala? Horoskooppien raja-aidat häilyvät, sillä päivämäärät eivät välttämättä pidäkään paikkaansa. Ne on määritetty 2200 vuotta sitten.

Kyse on kappaleiden välisestä vetovoimasta. Kuu vetää maata puoleensa. Kukaan ei päivittänyt horoskooppien päivämääriä, vaikka maapallon suhde aurinkoon on muuttunut viimeisen tuhannen vuoden aikana.

The Star Tribune -lehti haastatteli Minnesotan planetaarioseuran puheenjohtaja Parke Kunklea.

- Kun astrologit sanovat, että aurinko on kalojen tähtikuviossa, se ei oikeasti ole kalojen tähtikuviossa, hän sanoi.

Kauris: 21.1.-16.2.
Vesimies: 17.2.-11.3.
Kalat: 12.3.-18.4.
Oinas: 19.4.-13.5.
Härkä: 14.5.-21.6.
Kaksoset: 22.6.-20.7.
Raput: 21.7.-10.8.
Leijona: 11.8.-16.9.
Neitsyt: 17.9.-30.10.
Vaaka: 31.10.-23.11.
Skorpioni: 24.11.-17.12.
Jousimies: 18.12.-20.1.
VOI HITON HITON HITTO MIE SIIS OON OINAS VOI PERKELEEN PERKELE :(

17

358

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d-holbach
      • d-holbach

Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.

• bluikkis..
        d-holbach kirjoitti:

Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.

tästä kommasta :)

• mut miks just oinas :( no sama se onko kuohittu pukki vai nauta kuohilas silti :(

• Kaitpa se siellä
        d-holbach kirjoitti:

jossakin kohtaa taivaall on ollut, en tiedä onko paistanut tai ollut pilven takana piilossa.

• bluikkis..

välii eihän horoskooppi elämään mitekä vaikuta ees :) Sama vaik ois sammakko..

• Edelleenkin sama.

Vaikuutaneeko tuo paljonkaan elämään minkä tähtien/tähtimerkkien alla on syntynyt?? Joku väittää että tähtimerkit vaikuttavat luonteeseen ja joidenkin tähtimerkkien alla syntyneet tulisivat/ eivät tulisi toimeen keskenään. En ole lukenut horoskooppeja ainakaan 1,5 vuoteen. Sitä ennen joskus vilkaisin.

• kun uskoo niiten höynäilyt asrtfobiat ja homopatiat

• rose18

sori sori sori..

• rose18

..

• rose18

Neitsyt: 17.9.-30.10.

• rose18

että näitä lapsia on siunautunut 8D

• rose18 kirjoitti:

että näitä lapsia on siunautunut 8D

kaupungin hommiin pääsin, kun sanoin olevani lapio horossaa:::::::::::DDDD

• ole kuivempi olo

kuin lotrata vedessä fisuna.

• Enkä usko horoskooppeihin, en sitten yhtään.

• kirpela

muru valita, miustaki tul kerrasta rauhalline vaaka :)

• jo otsallaankin ! Mulla on kokemusta oinaista nääs ;) Mut minä olen jellona ja pysyn !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      132
      920
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      896
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      42
      793
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      715
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      664
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      56
      576
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      568
    8. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      567
    9. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      565
    10. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      36
      558
    Aihe