"Leijona vai neitsyt? Älä ole varma horoskooppimerkistäsi
Oletko oinas vai kala? Horoskooppien raja-aidat häilyvät, sillä päivämäärät eivät välttämättä pidäkään paikkaansa. Ne on määritetty 2200 vuotta sitten.
Kyse on kappaleiden välisestä vetovoimasta. Kuu vetää maata puoleensa. Kukaan ei päivittänyt horoskooppien päivämääriä, vaikka maapallon suhde aurinkoon on muuttunut viimeisen tuhannen vuoden aikana.
The Star Tribune -lehti haastatteli Minnesotan planetaarioseuran puheenjohtaja Parke Kunklea.
- Kun astrologit sanovat, että aurinko on kalojen tähtikuviossa, se ei oikeasti ole kalojen tähtikuviossa, hän sanoi.
Kauris: 21.1.-16.2.
Vesimies: 17.2.-11.3.
Kalat: 12.3.-18.4.
Oinas: 19.4.-13.5.
Härkä: 14.5.-21.6.
Kaksoset: 22.6.-20.7.
Raput: 21.7.-10.8.
Leijona: 11.8.-16.9.
Neitsyt: 17.9.-30.10.
Vaaka: 31.10.-23.11.
Skorpioni: 24.11.-17.12.
Jousimies: 18.12.-20.1.
VOI HITON HITON HITTO MIE SIIS OON OINAS VOI PERKELEEN PERKELE :(
AAAARRRGGGHHTT!
17
286
Vastaukset
- d-holbach
No mähän olen linkittänyt tänne jokusen kerran...
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/- d-holbach
Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.
- bluikkis..
d-holbach kirjoitti:
Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.
tästä kommasta :)
- Kaitpa se siellä
d-holbach kirjoitti:
jossakin kohtaa taivaall on ollut, en tiedä onko paistanut tai ollut pilven takana piilossa.
- bluikkis..
välii eihän horoskooppi elämään mitekä vaikuta ees :) Sama vaik ois sammakko..
- Edelleenkin sama.
Vaikuutaneeko tuo paljonkaan elämään minkä tähtien/tähtimerkkien alla on syntynyt?? Joku väittää että tähtimerkit vaikuttavat luonteeseen ja joidenkin tähtimerkkien alla syntyneet tulisivat/ eivät tulisi toimeen keskenään. En ole lukenut horoskooppeja ainakaan 1,5 vuoteen. Sitä ennen joskus vilkaisin.
kun uskoo niiten höynäilyt asrtfobiat ja homopatiat
- rose18
sori sori sori..
- rose18
..
- rose18
Neitsyt: 17.9.-30.10.
- rose18
että näitä lapsia on siunautunut 8D
rose18 kirjoitti:
että näitä lapsia on siunautunut 8D
kaupungin hommiin pääsin, kun sanoin olevani lapio horossaa:::::::::::DDDD
- ole kuivempi olo
kuin lotrata vedessä fisuna.
Enkä usko horoskooppeihin, en sitten yhtään.
- kirpela
muru valita, miustaki tul kerrasta rauhalline vaaka :)
jo otsallaankin ! Mulla on kokemusta oinaista nääs ;) Mut minä olen jellona ja pysyn !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478