"Leijona vai neitsyt? Älä ole varma horoskooppimerkistäsi
Oletko oinas vai kala? Horoskooppien raja-aidat häilyvät, sillä päivämäärät eivät välttämättä pidäkään paikkaansa. Ne on määritetty 2200 vuotta sitten.
Kyse on kappaleiden välisestä vetovoimasta. Kuu vetää maata puoleensa. Kukaan ei päivittänyt horoskooppien päivämääriä, vaikka maapallon suhde aurinkoon on muuttunut viimeisen tuhannen vuoden aikana.
The Star Tribune -lehti haastatteli Minnesotan planetaarioseuran puheenjohtaja Parke Kunklea.
- Kun astrologit sanovat, että aurinko on kalojen tähtikuviossa, se ei oikeasti ole kalojen tähtikuviossa, hän sanoi.
Kauris: 21.1.-16.2.
Vesimies: 17.2.-11.3.
Kalat: 12.3.-18.4.
Oinas: 19.4.-13.5.
Härkä: 14.5.-21.6.
Kaksoset: 22.6.-20.7.
Raput: 21.7.-10.8.
Leijona: 11.8.-16.9.
Neitsyt: 17.9.-30.10.
Vaaka: 31.10.-23.11.
Skorpioni: 24.11.-17.12.
Jousimies: 18.12.-20.1.
VOI HITON HITON HITTO MIE SIIS OON OINAS VOI PERKELEEN PERKELE :(
AAAARRRGGGHHTT!
17
339
Vastaukset
- d-holbach
No mähän olen linkittänyt tänne jokusen kerran...
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/- d-holbach
Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.
- bluikkis..
d-holbach kirjoitti:
Se mikä mua hiertää tässä on se, että on ihmisiä jotka sanoo että se auringon sijainti vaikuttaa persoonaan, mutta sillä ei sitten olekkaan mitään vitun väliä missä se aurinko on sillä synytymä hetkellä oikeasti ollut. No mutta siinä teille nopea oppitunti uskon asioista.
tästä kommasta :)
- Kaitpa se siellä
d-holbach kirjoitti:
jossakin kohtaa taivaall on ollut, en tiedä onko paistanut tai ollut pilven takana piilossa.
- bluikkis..
välii eihän horoskooppi elämään mitekä vaikuta ees :) Sama vaik ois sammakko..
- Edelleenkin sama.
Vaikuutaneeko tuo paljonkaan elämään minkä tähtien/tähtimerkkien alla on syntynyt?? Joku väittää että tähtimerkit vaikuttavat luonteeseen ja joidenkin tähtimerkkien alla syntyneet tulisivat/ eivät tulisi toimeen keskenään. En ole lukenut horoskooppeja ainakaan 1,5 vuoteen. Sitä ennen joskus vilkaisin.
kun uskoo niiten höynäilyt asrtfobiat ja homopatiat
- rose18
sori sori sori..
- rose18
..
- rose18
Neitsyt: 17.9.-30.10.
- rose18
että näitä lapsia on siunautunut 8D
rose18 kirjoitti:
että näitä lapsia on siunautunut 8D
kaupungin hommiin pääsin, kun sanoin olevani lapio horossaa:::::::::::DDDD
- ole kuivempi olo
kuin lotrata vedessä fisuna.
Enkä usko horoskooppeihin, en sitten yhtään.
- kirpela
muru valita, miustaki tul kerrasta rauhalline vaaka :)
jo otsallaankin ! Mulla on kokemusta oinaista nääs ;) Mut minä olen jellona ja pysyn !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323384- 602925
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I262507Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182482Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve761993Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191835Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911682Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691023