Jotain outoa ajattelutavassa naisilla

surkeuksiii

Jos joku nainen sanoo että kokematon mies on huono seurustelukumppani koska hän ottaa liian tosissaan suhteen , niin eikös suhde aloiteta juuri sitä varten että ollaan tosissaan? Siis onko nää seurustelusuhteet vaan sitä varten että kerätään kokemuksia ja näytellään toisille ihmisille että kelpaa , ikäänkuin jotain voitonmerkkejä mitä kerätään ? Siis jos mies on kokematon ja aloittaa seurustelusuhteen ja kummatkin tykkää toisistaan niin onko se naisten mielestä vaan sitä että kattellaan rauhassa kunnes parempi löytyy ?

22

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu jäbä

      Valitetttavasti jos ei ole miehen ja naisen suhde täysi tärppi alussa (jota osa odottaa muuten heti) niin sitten todellinen turn-off naiselle on miehen ylenmääräinen tunteilu tai suhteen vakavasti ottaminen.

      Käsittääkseni naiset eivät halua takertuvaa miestä vaan sellaisen joka vaikuttaa itsenäiseltä ja jossa mies vaikka yrittääkin metsästää naista niin se tapahtuu vain hetkittäin eikä koko ajan. Jos mies lataa pöytään että on tosi kiinnostunut ja tosisaan niin naista alkaa ahdistaa ellei hänellä ole samanlaisia tuntemuksia.

      Naiset jauhavat sitoutumiskyvyttömistä miehistä, mutta todellisuudessa he etsivät juuri niitä sitoutumiskyvyttömiä aluksi jotka eivät ota suhteita tosisaan koska haluavat että suhde alussa on kivaa tunteilua ja pelailua. Moni nainen tosiasiassa etsii juuri sitä alkuhuumaa ja tunnetilaa sekä sellaista kumppania joka noita aiheuttaa kuin tosissaan jotain kumppania.

      Sitten myöhemmin mietitään että voiko suhdetta ottaa tosissaan vai ei.

      Kokemattomille suosittelisin että ottavat kaikki suhteet rennosti. Toisin sanottuna, älä välitä naisen äläkä omista tunteistasi paitsi flirtistä, hauskanpidosta, rennosta olosta ja seksistä. Suhde tulee jos on tullakseen ja se tapahtuu sitten jos naista niin kiinnostaa. Syynä tähän on se että naiset kuuntelevat vain tunteitaan eivätkä tajua että mikä on fiksu tapa toimita tai miten parisuhdetta rakennetaan alhaalta ylöspäin. He haluavat ensin huipulle ja sitten mietitään tuleeko siihen kivijalkaa ollenkaan.

      • rtyhjkkkkk

        "Toisin sanottuna, älä välitä naisen äläkä omista tunteistasi paitsi flirtistä, hauskanpidosta, rennosta olosta ja seksistä."

        Aika sairas paska olet. Eikö naiset oikein kiinnostu susta? No se ei ole ihme.


      • inhorealisti322
        rtyhjkkkkk kirjoitti:

        "Toisin sanottuna, älä välitä naisen äläkä omista tunteistasi paitsi flirtistä, hauskanpidosta, rennosta olosta ja seksistä."

        Aika sairas paska olet. Eikö naiset oikein kiinnostu susta? No se ei ole ihme.

        olihan sillä aika paljon asiaa. Tuo naisten ahdistus, kun liian paljon tunteita ladataan liian aikaisin pöytään, on varmaan melkein automaatio.

        Ja mitä tossa sun lainaamassa lauseessa on sairasta, ehkä "älä välitä naisen tunteista" on vähän epäilyttävää, mutta muuten?


      • Ei se Satu
        inhorealisti322 kirjoitti:

        olihan sillä aika paljon asiaa. Tuo naisten ahdistus, kun liian paljon tunteita ladataan liian aikaisin pöytään, on varmaan melkein automaatio.

        Ja mitä tossa sun lainaamassa lauseessa on sairasta, ehkä "älä välitä naisen tunteista" on vähän epäilyttävää, mutta muuten?

        Pohjimmiltaan kaikki naiset tykkää eniten pelimiehistä jotka osaa herättää naisissa oikeanlaista kiimaa muttei ole mitään roikkujia. Tätä ei kuitenkaan haluta myöntää. Naiset on aivopesty lapsesta asti kaikenlaisilla prinsessafantasioilla, romanttisilla komedioilla ja ihmissuhdehömpällä. Kuvitelmissaan he haaveilevat suuresta rakkaudesta, mutta raaka tosiasia on että nää vähän piittaamattomat pelimiehet on kuitenkin niitä jännempiä ja kiihottavampia tapauksia vaikka sitten jälkeenpäin itketään kun mies pettää.

        P.S. En usko täysin tuohon että kokemattomat miehet olisi liian innokkaita, paitsi kaikkein epätoivoisimmat tapaukset. Itseä ainakin ahdistaisi sitoutua yhteen naiseen, jos ei ole ehtinyt kokeilemaan muutamaa.


      • Fiksu jäbä
        rtyhjkkkkk kirjoitti:

        "Toisin sanottuna, älä välitä naisen äläkä omista tunteistasi paitsi flirtistä, hauskanpidosta, rennosta olosta ja seksistä."

        Aika sairas paska olet. Eikö naiset oikein kiinnostu susta? No se ei ole ihme.

        Mitäs sairasta tuossa on? Tuotahan te odotatte?

        Se mikä on surullisinta on se että olen saanut jonkin asteista seuraa juuri kun olen keskittynyt noihin. Jos alan ottaa asiaa vakavammin niin menee heti metsään.
        Ikävä tosiasia jonka uskon ja olen nähnyt pitävän paikkaansa muidenkin miesten kohdalla.

        Naiset itkee tätä asiaa ja sanoo sairaaksi, mutta sitten kuitenkin sellainen mies kiinnostaa joka on rento, hauska, ei liian vakavasti ota ja pyrkii seksiin.

        Mitä muuta siinä voi mies tehdä?


      • mmmmmnnn

        Oot väärässä.


      • mmnnnn
        Ei se Satu kirjoitti:

        Pohjimmiltaan kaikki naiset tykkää eniten pelimiehistä jotka osaa herättää naisissa oikeanlaista kiimaa muttei ole mitään roikkujia. Tätä ei kuitenkaan haluta myöntää. Naiset on aivopesty lapsesta asti kaikenlaisilla prinsessafantasioilla, romanttisilla komedioilla ja ihmissuhdehömpällä. Kuvitelmissaan he haaveilevat suuresta rakkaudesta, mutta raaka tosiasia on että nää vähän piittaamattomat pelimiehet on kuitenkin niitä jännempiä ja kiihottavampia tapauksia vaikka sitten jälkeenpäin itketään kun mies pettää.

        P.S. En usko täysin tuohon että kokemattomat miehet olisi liian innokkaita, paitsi kaikkein epätoivoisimmat tapaukset. Itseä ainakin ahdistaisi sitoutua yhteen naiseen, jos ei ole ehtinyt kokeilemaan muutamaa.

        Tossahan on ristiriita. Ai että naiset haaveilee suuresta rakkaudesta, mutta ei halua roikkujia? Mitä muuta suuri rakkaus ja suhde on kuin yhdessä roikkumista? Ootte miehet ihan pihalla naisen ajatusmaailmasta.


      • 6620

        "Naiset jauhavat sitoutumiskyvyttömistä miehistä, mutta todellisuudessa he etsivät juuri niitä sitoutumiskyvyttömiä aluksi jotka eivät ota suhteita tosisaan koska haluavat että suhde alussa on kivaa tunteilua ja pelailua. Moni nainen tosiasiassa etsii juuri sitä alkuhuumaa ja tunnetilaa sekä sellaista kumppania joka noita aiheuttaa kuin tosissaan jotain kumppania."

        Tuo on varmaan yksi tapa nähdä asia. Itse käsittäisin asian niin, että naiset eivät halua sitoutua tuntematomaan mieheen. Ensin pitää vähän tutustua toisiinsa ja sitten vasta sitoutua. Tuo mitä kutsut kivaksi tunteiluksi ja pelailuksi on juuri sitä toisiinsa tutustumista.


      • Sauli Niinistö
        mmnnnn kirjoitti:

        Tossahan on ristiriita. Ai että naiset haaveilee suuresta rakkaudesta, mutta ei halua roikkujia? Mitä muuta suuri rakkaus ja suhde on kuin yhdessä roikkumista? Ootte miehet ihan pihalla naisen ajatusmaailmasta.

        Nimenomaan haaveilee suuresta rakkaudesta mutta todellisuudessa ottaa aina sen pelimiehen, koska ne rakkaudet on vaan sitä prinsessafantasiaa mitä lapsesta asti on naisille syötetty. Niinhän tuossa selvästi sanotaan. Te naiset ootte ihan pihalla tuon luetunymmärtämisen kanssa.


      • ei uskoisi jos ei nä

        " Jos mies lataa pöytään että on tosi kiinnostunut ja tosisaan niin naista alkaa ahdistaa ellei hänellä ole samanlaisia tuntemuksia."

        Ihanko itse keksit tuon? Eikö sinua alkaisi ahdistaa jos nainen josta et olisi kiinnostunut päästelisi suustaan rakkauden tunnustukset ja kertoisi kuinka haluaa tehdä lapset kanssasi ja nyt mennään naimisiin isoilla kirkkohäillä???? Häh??
        Vaihda nimimerkkiä, pahvi.


      • Fiksu jäbä
        ei uskoisi jos ei nä kirjoitti:

        " Jos mies lataa pöytään että on tosi kiinnostunut ja tosisaan niin naista alkaa ahdistaa ellei hänellä ole samanlaisia tuntemuksia."

        Ihanko itse keksit tuon? Eikö sinua alkaisi ahdistaa jos nainen josta et olisi kiinnostunut päästelisi suustaan rakkauden tunnustukset ja kertoisi kuinka haluaa tehdä lapset kanssasi ja nyt mennään naimisiin isoilla kirkkohäillä???? Häh??
        Vaihda nimimerkkiä, pahvi.

        Älä ole noin tyhmä.

        En puhunut mistään lapsista tai naimisiin menosta edes vaan ylipäätään että kiinnostus on vakavaa.

        Aina jos miehen kiinnostuksen osoituksen on suurempaa kuin naisen tuntemukset niin se johtaa asiat päin helvettiä koska nainen ei osaa suhtautua asiaan.


    • "tosissaan"

      Ei ongelmana ole se, että mies on "tosissaan" vaan se että mies on tosikko ja neuroottisen tosissaan. Ei ymmärrä mistä asiasta kannattaa vetää herneet nenään ja mitkä ovat oikeasti vakavia ongelman paikkoja ja mitkä ei. Kokemattoman panikointi kaikesta mahdollisesta ja hermostuminen turhasta käy hermoille. Kaikki me panikoimme jostain ja hermostumme jostain niin parisuhteessa kuin muillakin elämänalueilla, mutta kokematon hermostuu ja panikoi KAIKESTA.

      Esimerkki kokemattoman kolmekymppisen pumpulissa eläneen miehen käytöksestä:
      Olin miehellä kylässä ja hän heitti minut autolla kotiin. Matkalla totesin, että minun täytyy käydä kaupassa vielä illalla. Mies ehdotti että kävisimme huoltoasemalla ja ostaisin sieltä ruokaa. Hänellä ei ollut asiaa sen enempää huoltoasemalle kuin kauppaankaan. Sanoin meneväni mieluummin taloni vieressä olevaan markettiin, jossa on paremmat valikoimat ja alhaisemmat hinnat. Mies loukkaantui verisesti, koska hänen ehdotuksensa ei kelvannut minulle, ja mökötti 2,5 viikkoa vastaamatta puhelimeen tai suostumatta tapaamaan minua. Tekstareihin sentään vastasi.

      Miten tällaisen ihmisen kanssa käy, kun eteen tulee oikeita ongelmia, jos ego kokee kolauksen näin pienestä asiasta. En millään tavalla huutanut miehelle, pitänyt miestä tyhmänä tms vaan totesin vaan asiallisesti että menen mieluummin markettiin. Kyse oli kuitenkin minun ostoksistani, mies ei ollut tulossa edes luokseni joten marketissa viettämäni aika ei ollut hänen ajastaan pois.

      Tällaista vääntöä miehen kanssa oli koko ajan, joten en jaksanut. En väitä kaikkien kokemattomien miesten olevan tällaisia, mutta tämän tyyppistä käytöstä olen kohdannut kokemattomien miesten suunnalta.

      • allmächt'ge jungfrau

        "Kaikki me panikoimme jostain ja hermostumme jostain niin parisuhteessa kuin muillakin elämänalueilla, mutta kokematon hermostuu ja panikoi KAIKESTA."

        Lieneeköhän tuo sitten kokemattomuuskysymys vai persoonallisuuskysymys?

        Tietysti onhan se ihan tuttu stereotyyppi - ainakin naisten suhteen - että kokemattomat ovat yltiöromanttisia takertujia, jotka kuvittelevat että heti kun ollaan suhteessa niin mennään naimisiin ja perustetaan perhe. Ja kyllähän se, ettei kokemusta ole, tekee varmasti tietyllä tavalla epävarmaksi alussa... kyllähän sitä juuri ajokortinkin saanut epäröi ja angstailee liikenteessä aluksi. Jotkut tosin oppivat luonteviksi kuskeiksi hyvin nopeasti; jotkut eivät opi koskaan, vuosikymmentenkään kokemuksella. Persoonallisuuskysymys taas. Tietty se on jokaisen oma asia, kuinka kauan jaksaa katsella kun toinen vaappuu apupyörien varassa.

        Mutta tuo, että mies otti noin omituisesti pulttia ostoksista, ei varmaankaan liittynyt kokemattomuuteen millään tavalla. Epäilen, että kyseinen tyyppi tulisi olemaan yhtä oikukas vaikka oltuaan kymmenen vuotta suhteessa kymmenen eri naisen kanssa.


      • "Kaikki me panikoimme jostain ja hermostumme jostain niin parisuhteessa kuin muillakin elämänalueilla, mutta kokematon hermostuu ja panikoi KAIKESTA."
        Muistan tuon ajan kun olin nuorempi (11v-) niin olin aika epävarma kaikesta, siis ensimmäinen kertani kaatui juuri tuohon epävarmuuteen. Näin myöhemmin kokemus eri elämäntilanteissa on opettanut olemaan varmempi asioissa mutta siltikin teen vielä pieniä virheitä, joita olen joutunut selvittelemään jälkeenpäin. Siihen päälle vielä hyvän ystävän kuolema, niin se vasta järkyttävää on. Kun ensin kävelee ja puhelee niitä näitä, sitten seuraavaksi hautajaisiin meno... 2 kertaa olen jo tämän kokenut. Tuntuu että olen kokenut vastoinkäymisiä aivan tarpeeksi, eikö voisi väliin aurinkokin paistaa.

        Mutta ei sitä varmuutta saa mistään jos ei sitä kokemusta hanki. Tosin myönnän sen asian että ei kannata tehdä tyhmyyksiä, mutta ei sitä juuri opi ikinä jos ei sitä itse koe. Olen kyllä lyhyen elämäni aikana tehnyt muutamaankin kertaan todella huonosti asioita, jotka näin jälkeenpäin harmittavat että olisi pitänyt tuo ja tuokin asia jättää tekemättä tai tehdä toisin.

        No elämä on tällaista, kokemuksia kokemusten perään tulee joskus tosi huonojakin ja epämiellyttäviä. Vanha sanonta pitää tosi hyvin paikkansa: Elämä ei ole ruusuilla tanssimista.


      • "tosissaan"
        itmies kirjoitti:

        "Kaikki me panikoimme jostain ja hermostumme jostain niin parisuhteessa kuin muillakin elämänalueilla, mutta kokematon hermostuu ja panikoi KAIKESTA."
        Muistan tuon ajan kun olin nuorempi (11v-) niin olin aika epävarma kaikesta, siis ensimmäinen kertani kaatui juuri tuohon epävarmuuteen. Näin myöhemmin kokemus eri elämäntilanteissa on opettanut olemaan varmempi asioissa mutta siltikin teen vielä pieniä virheitä, joita olen joutunut selvittelemään jälkeenpäin. Siihen päälle vielä hyvän ystävän kuolema, niin se vasta järkyttävää on. Kun ensin kävelee ja puhelee niitä näitä, sitten seuraavaksi hautajaisiin meno... 2 kertaa olen jo tämän kokenut. Tuntuu että olen kokenut vastoinkäymisiä aivan tarpeeksi, eikö voisi väliin aurinkokin paistaa.

        Mutta ei sitä varmuutta saa mistään jos ei sitä kokemusta hanki. Tosin myönnän sen asian että ei kannata tehdä tyhmyyksiä, mutta ei sitä juuri opi ikinä jos ei sitä itse koe. Olen kyllä lyhyen elämäni aikana tehnyt muutamaankin kertaan todella huonosti asioita, jotka näin jälkeenpäin harmittavat että olisi pitänyt tuo ja tuokin asia jättää tekemättä tai tehdä toisin.

        No elämä on tällaista, kokemuksia kokemusten perään tulee joskus tosi huonojakin ja epämiellyttäviä. Vanha sanonta pitää tosi hyvin paikkansa: Elämä ei ole ruusuilla tanssimista.

        "Lieneeköhän tuo sitten kokemattomuuskysymys vai persoonallisuuskysymys?"

        Luultavasti se oli molempia. Tälle miehelle oli hirvittävän tärkeää saada hyväksyntää naisilta, ja jos olin jostain joskus eri mieltä tai en pitänytkään samasta asiasta miehen kanssa, hän otti asian kovin raskaasti. Vetäisi herneet nenään ja mäkötti parhaimmillaan viikkoja.

        Esim. miehellä oli sellainen tapa, että hän autolla ajaessaan pelleili koko ajan. Kiihdytti nopeasti, teki äkkijarrutuksia, ajoi tietä laidasta laitaan jne. Minulle tulee todella helposti huono olo, kestän huvipuistolaitteitakin todella huonosti ja kärsin migreenistä joka oireilee välillä todella pahana ja pitkäkestoisena, särky ei meinaa loppua ollenkaan vaan kestää monta päivää. Olin kertonut näistä asioista miehelle moneen kertaan ja hän tiesi minulla olleen yhteydenpitomme aikana useamman päivän migreenejä. Kun mies sitten pelleili autolla, sanoin että "ole kiltti äläkä pelleile silloin kun olen kyydissä, kun mulle tulee niin älyttömän helposti huono olo ja pelkään että se menee migreeniin". Vaikka sanoin ihan asiallisesti, en tiuskimalla tai huutamalla, mies suuttui aina vähintään muutamaksi päiväksi, seuraavalla kerralla ei pelleillyt mutta taas seuraavalla kerralla sama jatkui ja taas mies mökötti muutaman päivän.

        Minusta tämä kertoo enemmänkin vuorovaikutustaitojen puutteesta, joka taas johtuu kokemattomuudesta niin naissuhteissa kuin ystäväsuhteissakin (ystäviä hänellä oli pari mutta nekin 10 vuotta nuorempia).


      • KJFnknefwewkfefwewfe

        No kuinka sä sitten annoit tilanteen olla tuollainen? Ooksä suhteissasi kokemattomien kanssa täysin ulkopuolinen, vailla kykyä reflektoida ja selittää kun huomaat missä on ongelma?

        Oliskohan niin että kokemattoman kanssa sä vain reflektoit sitä kokemattomuutta ja vedät koko paskan solmuun sensijaan että tekisit jotain hyödyllistä.

        Mitä tämä tekee sinusta? Se tekee sinusta naisen joka asettuu mihen jatkeeksi eikä pysty toimimaan omillaan.

        Sellaiset naiset on saatanan rasittavia kokeneellekin miehelle.


      • Fewkfnfewwejwfekefwj
        KJFnknefwewkfefwewfe kirjoitti:

        No kuinka sä sitten annoit tilanteen olla tuollainen? Ooksä suhteissasi kokemattomien kanssa täysin ulkopuolinen, vailla kykyä reflektoida ja selittää kun huomaat missä on ongelma?

        Oliskohan niin että kokemattoman kanssa sä vain reflektoit sitä kokemattomuutta ja vedät koko paskan solmuun sensijaan että tekisit jotain hyödyllistä.

        Mitä tämä tekee sinusta? Se tekee sinusta naisen joka asettuu mihen jatkeeksi eikä pysty toimimaan omillaan.

        Sellaiset naiset on saatanan rasittavia kokeneellekin miehelle.

        Tosin tuo mies vaikuttaa kyllä aika vammaiselta, mutta itse olen törmännyt lähinnä naisiin jotka eivät siedä mitään eivätkä edes kerro kun alkaa mennä pieleen vaan olettavat että itse tajuan ja kun tajuan vain sen että jokin on naisella pielessä niin nainen ei tee koskaan mitään korjaavaa tai selittävää liikettä vaan häipyy kuviosta. Ärsyttävää.

        Kuinka voi hankkia kokemusta jos ei koskaan saa tietää missä menee vikaan?


      • "tosissaan"
        Fewkfnfewwejwfekefwj kirjoitti:

        Tosin tuo mies vaikuttaa kyllä aika vammaiselta, mutta itse olen törmännyt lähinnä naisiin jotka eivät siedä mitään eivätkä edes kerro kun alkaa mennä pieleen vaan olettavat että itse tajuan ja kun tajuan vain sen että jokin on naisella pielessä niin nainen ei tee koskaan mitään korjaavaa tai selittävää liikettä vaan häipyy kuviosta. Ärsyttävää.

        Kuinka voi hankkia kokemusta jos ei koskaan saa tietää missä menee vikaan?

        Kyllä mä miehelle sanoin epäkohdista, mutta eipä sillä ollut vaikutusta. Tämän miehen kanssa oli kaikenlaista muutakin ongelmaa, mutta en viitsi ihan kaikkea kirjoittaa tähän ettei hän pysty itseään tunnistamaan jos vaikka lukee tätä palstaa.

        Olen itse myös sellainen, että jos tulee erimielisyyksiä, ymmärrän että pari päivää tarvitsee "jäähdyttelyä" (itse en tarvitse niinkään kauan, yksi päivä/muutama tunti) riittää, ja sen jälkeen haluaisin sopia asian. Miehen kanssa oli mahdotonta sopia mistään tai keskustella mitään, koska hän omien sanojensa mukaan "otti etäisyyttä" aina jos tuli jotain. Jotain pientäkin. Eikä näitä asioita koskaan sovittu, muutamaa vähän isompaakaan mitä tulivat eteen.

        Tässä tapauksessa mies oli sellainen jolla ei ollut omaa elämää, minulla oli, ja hän oli jollain tavalla sellainen "perässä vedettävä" -tapaus. Ei mitään ns. järkevää tekemistä (töitä, opiskeluja) vaan päivät pyörivät pelleilyn, kohelluksen, pelaamisen ja minun ympärillä.


      • Mies 28v
        "tosissaan" kirjoitti:

        Kyllä mä miehelle sanoin epäkohdista, mutta eipä sillä ollut vaikutusta. Tämän miehen kanssa oli kaikenlaista muutakin ongelmaa, mutta en viitsi ihan kaikkea kirjoittaa tähän ettei hän pysty itseään tunnistamaan jos vaikka lukee tätä palstaa.

        Olen itse myös sellainen, että jos tulee erimielisyyksiä, ymmärrän että pari päivää tarvitsee "jäähdyttelyä" (itse en tarvitse niinkään kauan, yksi päivä/muutama tunti) riittää, ja sen jälkeen haluaisin sopia asian. Miehen kanssa oli mahdotonta sopia mistään tai keskustella mitään, koska hän omien sanojensa mukaan "otti etäisyyttä" aina jos tuli jotain. Jotain pientäkin. Eikä näitä asioita koskaan sovittu, muutamaa vähän isompaakaan mitä tulivat eteen.

        Tässä tapauksessa mies oli sellainen jolla ei ollut omaa elämää, minulla oli, ja hän oli jollain tavalla sellainen "perässä vedettävä" -tapaus. Ei mitään ns. järkevää tekemistä (töitä, opiskeluja) vaan päivät pyörivät pelleilyn, kohelluksen, pelaamisen ja minun ympärillä.

        Kuulostaa enemmän sosiaaliselta osaamattomuudelta kuin seurustelukokemuksen puutteelta. Tuon esimerkin perusteella ei minusta ole reilua tuomita kokemattomia.


    • älynainen 23

      Kokemattomalla miehellä ei tee mitään.

      • älynainen 23

        Olen samaa mieltä: kokeneella miehellä ei tee mitään.


      • receiver11

        Riippuu, onko kyse miehestä vai "miehestä". On iso ero, onko mies henkisesti mies vai teinipoika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe