mies ja musta kynsilakka

yks monista

Mitä mieltä olette yhdistelmästä mies ja musta kynsilakka? Ja nimenomaan musta, ei punainen.

30

7534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tihihiii

      Siis kenen kynsissä? Mahdollisen partnerin vai?

      • yks monista

        Mustaa kynsilakkaa.


      • EI.
        yks monista kirjoitti:

        Mustaa kynsilakkaa.

        EI.


      • yks monista
        EI. kirjoitti:

        EI.

        Perusteluja, kiitos. Min usta on kiva kattella kynsiäni mustina.


    • 98y98y

      Anteeksi jo valmiiksi, että olen ehkä hiukan ahdasmielinen mutta itseäni ei kovin paljon viehätä jos miehet käyttää meikkejä. Olkoon sitten mustaa kajalia silmissä, mustaa lakkaa kynsissä tai mitä muuta vaan. Miehen kuuluu olla mies eikä sekaantua tuollaisiin naisten juttuihin. Onneksi oma mieheni ei ole tippaakaan kiinnostunut käyttämään esim. kynsilakkaa. Vaikka välillä kyllä inhottaa, kun en saa edes harjoitella hänen isompiin kynsiin kaikenlaisia hienoja kynnenmaalaustekniikoita yms (jotka toki putsaisin heti pois).. ;-)

      • yks monista

        Omia kynsiä, kun ne on mustat. Ja onhan kynsilakanpoistoainekin keksitty.


    • trhjus ju

      Varmaan ok jos on rock-tai goottihenkinen muutenkin. Itse koen sen vähän pelottavaksi.

      Tykkäisin toisaalta ainakin jos oma mies viilaisi kyntensä siistimmiksi (teräviä reunoja)

      • just joo

        varmaan sitten voi epäillä, onko miehellä farkkujensa alla naisten pitsialusvaatteet ja sukkanauhat.


    • nhjkjjl

      se vaan on jotenkin liian neitimäistä.. tippuu heti pisteet :(

    • laura*

      rock- tms. tyylisellä miehellä seksikästä...

    • hyi

      Hyi

    • nw

      Rock-henkisillä miehillä hot.

    • Rehellinen-Reetta

      Oikeastaan mua ei vois vähempää heilauttaa tuommoinen. Jos haluaa käyttää kynsilakkaa, niin siitä vaan. Ainut asia, joka ärsyttäis tällasessa miehessä, olis se, jos se kyselis, mitä mieltä mä oon siitä kynsilakasta. Jos haluaa käyttää, niin sitten käyttää eikä kysele, mitä muut ajattelee. Jos epäilyttää käyttää, älä käytä!

      • yks monista

        No en mä muijilta kysele niitten mielipidettä, mutta halusin kuulla täällä Suomi kakkosnelosessa. En mä rupee kyseleen kadulta, vaan täälläm missä kukaan ei tiedä mun oikeeta nimee, eikä miltä mä näytän.


      • Harriett77
        yks monista kirjoitti:

        No en mä muijilta kysele niitten mielipidettä, mutta halusin kuulla täällä Suomi kakkosnelosessa. En mä rupee kyseleen kadulta, vaan täälläm missä kukaan ei tiedä mun oikeeta nimee, eikä miltä mä näytän.

        Mutta piti kuitenkin kysyä... xD


    • Gossip.Girl..

      Hyvä yhdistelmä! ;D

      • Ouh

        Yksi mies, jonka tunsin aiemmin enkä olisi osannut yhdistää mihinkään tällaiseen, oli laittanut mustaa kynsilakkaa kun kävimme kahvilla pitkästä aikaa. Näytti niinkuin erittäin hyvältä.


    • Shemale

      Itse käytän kynsilakkaa, mustaa toistaiseksi koska partaa ei ole vielä epiloitu. Mutta olenkin transsukupuolinen. Kävelen myös naisten kengillä. Jotkut kyylää, mutta kyylätköön. Jos tuon takia turpaani saan, niin sitten saan. :]

      Miehille passaa kynsilakka ja meikit siinä missä naisillekin. Ei se tee ihmisestä johonkin seksuaaliryhmään kuuluvaa. Monet miehet haluaisivat meikata ja lakata kynsiä ihan oikeasti, mutta eivät voi yleisen asenteen takia toimia näin. Tai eivät uskalla toisinsanoen.

      • Anonyymi

        Se on näin, itse lakkasin kaikki kynnet just ja oon transvestiitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on näin, itse lakkasin kaikki kynnet just ja oon transvestiitti

        Varpaan kynnet lakkasin kesällä mustalla. Äijä olen ja naisten kengät usein jalassani.


    • Anonyymi

      Olen tulevaisuudesta ja voin hastattaa joka ikistä "menikyyri" kieltäjää.

    • Anonyymi

      Onko se homon merkki jos mies maalaa kynsiä mustaksi eikä oo rokkari ?

      • Anonyymi

        Ei ole vaan nyky aikaa itselläni on nyt sinistä lakkaa varpaan kynsissä


      • Anonyymi

        No eipä oo :D


    • Anonyymi

      Ite oon gootti nii mie ainaki käytän

    • Anonyymi

      itse käytän mustaa olen rock henkinen mies :)

    • Anonyymi

      Homoille ne kuuluu meikki, kynsilakka ym, ei heteroille. Siinäpähän lakatkoon vaan kunhan mun ei tartte olla missään tekemisissä homoitten tai muotten pervojen kanssa. En ole foobikko vaan tää on mun valinta. Tasa arvoon kuuluu myös että mun valintoja kunnioitetaan eikä painosteta hyväksymään toisten näkemyksiä parempina tai vasten mun omaa tahtoa. Näen että jokaisella on oikeus omiin valintoihin ja näkemyksiinsä, kiitos.

      • Anonyymi

        Tässä harvinaisen homofobinen kommentti!


    • Anonyymi

      Yök, ällö!

    • Anonyymi

      Rok Rok !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe