Mitä mieltä olette yhdistelmästä mies ja musta kynsilakka? Ja nimenomaan musta, ei punainen.
mies ja musta kynsilakka
30
8133
Vastaukset
- tihihiii
Siis kenen kynsissä? Mahdollisen partnerin vai?
- yks monista
Mustaa kynsilakkaa.
- EI.
yks monista kirjoitti:
Mustaa kynsilakkaa.
EI.
- yks monista
EI. kirjoitti:
EI.
Perusteluja, kiitos. Min usta on kiva kattella kynsiäni mustina.
- 98y98y
Anteeksi jo valmiiksi, että olen ehkä hiukan ahdasmielinen mutta itseäni ei kovin paljon viehätä jos miehet käyttää meikkejä. Olkoon sitten mustaa kajalia silmissä, mustaa lakkaa kynsissä tai mitä muuta vaan. Miehen kuuluu olla mies eikä sekaantua tuollaisiin naisten juttuihin. Onneksi oma mieheni ei ole tippaakaan kiinnostunut käyttämään esim. kynsilakkaa. Vaikka välillä kyllä inhottaa, kun en saa edes harjoitella hänen isompiin kynsiin kaikenlaisia hienoja kynnenmaalaustekniikoita yms (jotka toki putsaisin heti pois).. ;-)
- yks monista
Omia kynsiä, kun ne on mustat. Ja onhan kynsilakanpoistoainekin keksitty.
- trhjus ju
Varmaan ok jos on rock-tai goottihenkinen muutenkin. Itse koen sen vähän pelottavaksi.
Tykkäisin toisaalta ainakin jos oma mies viilaisi kyntensä siistimmiksi (teräviä reunoja)- just joo
varmaan sitten voi epäillä, onko miehellä farkkujensa alla naisten pitsialusvaatteet ja sukkanauhat.
- nhjkjjl
se vaan on jotenkin liian neitimäistä.. tippuu heti pisteet :(
- laura*
rock- tms. tyylisellä miehellä seksikästä...
- hyi
Hyi
- nw
Rock-henkisillä miehillä hot.
- Rehellinen-Reetta
Oikeastaan mua ei vois vähempää heilauttaa tuommoinen. Jos haluaa käyttää kynsilakkaa, niin siitä vaan. Ainut asia, joka ärsyttäis tällasessa miehessä, olis se, jos se kyselis, mitä mieltä mä oon siitä kynsilakasta. Jos haluaa käyttää, niin sitten käyttää eikä kysele, mitä muut ajattelee. Jos epäilyttää käyttää, älä käytä!
- yks monista
No en mä muijilta kysele niitten mielipidettä, mutta halusin kuulla täällä Suomi kakkosnelosessa. En mä rupee kyseleen kadulta, vaan täälläm missä kukaan ei tiedä mun oikeeta nimee, eikä miltä mä näytän.
- Harriett77
yks monista kirjoitti:
No en mä muijilta kysele niitten mielipidettä, mutta halusin kuulla täällä Suomi kakkosnelosessa. En mä rupee kyseleen kadulta, vaan täälläm missä kukaan ei tiedä mun oikeeta nimee, eikä miltä mä näytän.
Mutta piti kuitenkin kysyä... xD
- Gossip.Girl..
Hyvä yhdistelmä! ;D
- Ouh
Yksi mies, jonka tunsin aiemmin enkä olisi osannut yhdistää mihinkään tällaiseen, oli laittanut mustaa kynsilakkaa kun kävimme kahvilla pitkästä aikaa. Näytti niinkuin erittäin hyvältä.
- Shemale
Itse käytän kynsilakkaa, mustaa toistaiseksi koska partaa ei ole vielä epiloitu. Mutta olenkin transsukupuolinen. Kävelen myös naisten kengillä. Jotkut kyylää, mutta kyylätköön. Jos tuon takia turpaani saan, niin sitten saan. :]
Miehille passaa kynsilakka ja meikit siinä missä naisillekin. Ei se tee ihmisestä johonkin seksuaaliryhmään kuuluvaa. Monet miehet haluaisivat meikata ja lakata kynsiä ihan oikeasti, mutta eivät voi yleisen asenteen takia toimia näin. Tai eivät uskalla toisinsanoen.- Anonyymi
Se on näin, itse lakkasin kaikki kynnet just ja oon transvestiitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näin, itse lakkasin kaikki kynnet just ja oon transvestiitti
Varpaan kynnet lakkasin kesällä mustalla. Äijä olen ja naisten kengät usein jalassani.
- Anonyymi
Olen tulevaisuudesta ja voin hastattaa joka ikistä "menikyyri" kieltäjää.
- Anonyymi
Onko se homon merkki jos mies maalaa kynsiä mustaksi eikä oo rokkari ?
- Anonyymi
Ei ole vaan nyky aikaa itselläni on nyt sinistä lakkaa varpaan kynsissä
- Anonyymi
No eipä oo :D
- Anonyymi
Ite oon gootti nii mie ainaki käytän
- Anonyymi
itse käytän mustaa olen rock henkinen mies :)
- Anonyymi
Homoille ne kuuluu meikki, kynsilakka ym, ei heteroille. Siinäpähän lakatkoon vaan kunhan mun ei tartte olla missään tekemisissä homoitten tai muotten pervojen kanssa. En ole foobikko vaan tää on mun valinta. Tasa arvoon kuuluu myös että mun valintoja kunnioitetaan eikä painosteta hyväksymään toisten näkemyksiä parempina tai vasten mun omaa tahtoa. Näen että jokaisella on oikeus omiin valintoihin ja näkemyksiinsä, kiitos.
- Anonyymi
Tässä harvinaisen homofobinen kommentti!
- Anonyymi
Yök, ällö!
- Anonyymi
Rok Rok !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722004
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101137Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 40842
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765