siinä oli kovan luokan bluesartisti. Huippukitaristi ja sielukas laulaja. Jengi tietää vain "Kingit", mutta kaikki muut yhtä kovat tai kovemmatkin tuntemattomat suuruudet unohdetaan auliisti. Kuunnelkaa kahta Delmark-merkin levyä - West Side Soul ja Black Magic - ja ihmetelkää!
Magic Sam
3
477
Vastaukset
- jussi vaan
Tuubistakin löytyy muutama makupala. Ihan hurja veikko.
Eriyisesti tuo Otis Rush-peräinen All Your Love, jonka mies soittaa Earl Hookerin ( toinen helvetin kova jätkä) kitaralla, on ihan magic. - BluesPunk
Macig Sam oli ja on levyllä, varsinkin West Side Soulilla mahtavan kova ja tyylitajuinen. Se 60 -luvun "Nuori liiyyo" on muutenkin maagista kuten Guy, Wells ja vähän vanhempi Earl hooker, joka on mulla just nyt korkealla. Omistatteko tai kuulleey The Leading Brand -levyä? Loistavaa.
Kiva kuulla että muutkin kuuntelevat hyvöö musaa.- BluesPunk
...ja hyvää musaa. Ossi Russi on musta vähän liian pateettinen, mutta ei kyllä huono. Delmark -levyistä ed.main. West Side ja Hoodoo Man Blues Klassikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658