moi,
olen kiinostunut tantra hieronnasta,mistä sitä olisi tarjolla vai onko sitä ollenkaan täällä helsinginalueella?
minkälaista se on,onko kellään kokemusta ja onko täällä ketään tekijää?
kokemusta haluava utelias mies odottelee vastauksia ja tietoa.
kiitos etukäteen.
tantrahieronta
2
2576
Vastaukset
- Tantra69
Moi utelias!
Kyllä tantrahierontaa on tarjolla myös Helsingin seudulla. Koska palveluita ei tällä palstalla saa markkinoida, koita google-hakua ja "tantrahieronta".
Kuten useimmat tiedämme tantrahieronta on ns. eroottista hierontaa. Tantrahierojat korostavat myös henkistä puolta ja joillakin saattaa olla taustalla tietty uskonnollinen itämainen vakaumus tms tai sitten palvelu vain naamioidaan eksoottisemmaksi.
Ymmärtääkseni tantrahieronta on kalliimpaa ja myös tasokkaampaa kuin esimerkiksi thai-hieronta, jossa palvelun taso on todella surkea. Nämä paikat kannattaa kiertää kaukaa.
Eroottisessa tantrahieronnassa on siis kyse kehon erogeenisten alueiden koskettelusta. Hoito ei ole suoraviivaista runkkaamista, vaan hienovaraisempaa koskettelua, jossa kuitenkin tavoitteena on seksuaalinen tyydytys ja laukeaminen.
Terveisin,
Tantrikko - KOTI-KISSA80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086