Yhden illan jutut ei ole hyväksi

jenniina123456

olen 20 vuotias ja olen 16 vuoden ikäsestä asti harrastanut yhden illan juttuja. Muutaman kerran seurustellu, mutta siitä ei ole yksin kertaisesti tullut mitään. En pysty vastustamaan kiusausta yksinketaisesti. En tänä päivänäkään pysty. Seksi kumppaneita on kertyny yhteensä lähemmäs 200. Lopetin laskemisen 150 kohdalla.

Olen tehnyt abortin, 2kertaa ollut klamydia ja lopun elämää seuraa kondylooma ja herpes.
Niin.Muistakaa ehkäisy. Tänäpäivänäkin itse kännipäiten sen aina unohdan ja näin taudit leviää.

Huomaan, tässä kohtaa itsessäni sen, että en ole oppinut mitään. Edelleen jätän ehkäisyn käyttämättä(mikä ei ole reilua), edelleen käydään nussimassa tasaisin väliajoin, millon kutakin. Tuntuu, että on kamalassa kierteessä mistä ei pääse pois. Olisi paljon mukavaampaa ja helpompaa kun olisi miesystävä, haluaisinkin miesytävän oikein toden teolla. Yleesä jokainen mies lähtee siinä kohtaa kun kertoo noista kivoista pikku taudeista...loput lähtee hetken seurustelun jälkeen kun kaverin kaveri sanoo että se on semmonen ja semmonen pyörä. Suurin osa kavereista, ne parhaat on lakannu kaveeraamasta mun kanssa, kun käyn paneen niitten miehiä ja jos en ole niin ne epäilee sitä. (on niilläkin suhteessa luottamus kohdallaan). Totesin, että se ei ollut aitoa ystävyyttä.

Välillä tuntuu siltä, että vaivaako mua joku? onko seksi pakkomielle minulle? toisen kautta kun itse mietin asiaa niin tuskin vaivaa. Onko täällä sielun siskoja tai veljiä?

Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä haluan sanoa, että ei noi yhden illan jutut ole kovin kannattavia. Niin kauan kun se pysyy hallinnassa se on ok. Itseltäni on karannut mopo käsistä jo aikaa sitten ja tuntuu, että paluuta ei ole.

Haluisin miehen ja muutaman lapsen. Ei nämä yhden illan jutut sitä mulle ainakaan tuo. En haluisi harrastaa aina seksiä tuntemattomien miehien kanssa. Tässä tilanteessa ollaan kuitenkin kiinni kun tauti. kaiken hyvän lisäksi kuljen melkein aina avonaisessa paidassa, että minut huomataan ja itsetunto on nollassa.

Katsokaa nyt hyvät ihmiset itsellenne vakituinen kumppani, joko seurusteluun tai seksiin ja mielummin molempiin.

24

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonasjones

      kannattaisikohan hankkiutua hoitoon?

      • gnnnna

        Oletko miettinyt ns. fuckbuddy -suhdetta, jossa harrastat seksiä sen saman henkilön kanssa pitkän aikaa, mutta ette kuitenkaan ole sitoutuneita toisiinne ja seksi muidenkaan kanssa ei ole kiellettyä. Olet melko varmasti hiukan sitoutumiskammoinen, mutta pidät paljon seksistä, joten tuollainen panokaveri on turvallisempi ja parempi vaihtoehto kuin yhdenillanjutut. Jos sitten oikeasti haluat seurustella, tulee sinun muuttaa käyttäytymistäsi ja keskittyä enemmän henkiseen kuin fyysiseen puoleen heti tapailun alussa. Eikä menneistä kannata murehtia tai välttämättä kertoa uusille tuttavuuksille, yritä aloittaa puhtaalta pöydältä ja hurmata miehet luonteellasi!:)


      • jenniina123456
        gnnnna kirjoitti:

        Oletko miettinyt ns. fuckbuddy -suhdetta, jossa harrastat seksiä sen saman henkilön kanssa pitkän aikaa, mutta ette kuitenkaan ole sitoutuneita toisiinne ja seksi muidenkaan kanssa ei ole kiellettyä. Olet melko varmasti hiukan sitoutumiskammoinen, mutta pidät paljon seksistä, joten tuollainen panokaveri on turvallisempi ja parempi vaihtoehto kuin yhdenillanjutut. Jos sitten oikeasti haluat seurustella, tulee sinun muuttaa käyttäytymistäsi ja keskittyä enemmän henkiseen kuin fyysiseen puoleen heti tapailun alussa. Eikä menneistä kannata murehtia tai välttämättä kertoa uusille tuttavuuksille, yritä aloittaa puhtaalta pöydältä ja hurmata miehet luonteellasi!:)

        siis kun kyse ei ole siitä ollenkaan vaan siitä että en voi panna vaan yhtä ihmistä. "kyllästyn" siihen samaan alta aika yksikön, vaikken kyllästykkään. Mulla on pakon omanen tarve nussia eriihmisiä vaikka en edes tahtoisi. heti tulee paska olo sen jälkeen, mutta kun ihminen on sellasessa kierteessä..

        mulla on muutamia sellasia vakkareita, että voi soittaa kun panettaa, mutta se ei riitä! kertakaikkiaan.

        en tietenkään kerro, että panettais kokoajan ja nussin kaikkia, kun yritän tutustua kunnolla mieheen. kaikki vaan jostain kumman syystä häipyy muutaman vk päästä tai "katoo", ei kuulu enään mitään.. yritän siis myös keskittyä siihen henkiseen puoleen, vaikka seksiä harrastetaankin. enkä todellakaan halua, että ihmiset alkaa puhuun musta, että "ihme pihtari" yms..koska en ole. sitä paitsi kaikkihan harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. jos mies on paska sängyssä niin eihän mikään voi jatkua. voi lampata sen välittömästi itse.

        Joku seuraavaksi varmaan sanoo, että kannattaisiko miettiä mistä se johtuu ? olen miettinyt pääni puhki, mutta ei siihen ole edes tod.näk. mitään syytä.
        monet on sanonu, että olen hyvännäkönen että tuskimpa se minun ulkonäöstäni johtuu. eli käytännössä siihen ei edes ole mitään syytä.


    • ihminen on rikki

      Kuulostaa ihan jonkun huumehörhön horinalta.

      • jenniina123456

        voin kertoa sulle, että en ole huumehörhö vaan ihan tavallinen työssäkäyvä nuorinainen.


    • Tiedoksi sulle:
      http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/416-seksiriippuvuus

      Eli hankkiudu hoitoon.

      "Tänäpäivänäkin itse kännipäiten sen aina unohdan ja näin taudit leviää."
      Ei kannata humalaan juoda itseään, rajoittaa nyt vähän vai oletko siitäkin koukussa? Siitäkin suuremmalla syyllä sun kannattaisi hankkiutua hoitoon.

      "Yleesä jokainen mies lähtee siinä kohtaa kun kertoo noista kivoista pikku taudeista"
      Niinpä ainakin itse lähtisin samantien kävelemään. En millään pahalla sanonut tuota mutta näin itse tekisin. Kyllä pitää terve olla tautien suhteen.

      • jenniina123456

        Olen lukenut seksiriippuvuudesta joskus ja siitä on kai vaikea päästä eroon, eikä minun motivaationi riitä mihinkään "hoitoon". enkä kyllä koe että hoitoa tarvitsisinkaan.
        hankkiutuisin "hoitoon", mitä ne osaisivat tehdä asialle, ompelisivat mahdollisesti mun pillun umpeen?

        tosi kurja kun ihmiset on noita tauteja vastaan niin paljon tai ruveta nyt periaatteessa mua syyttään niistä kun ne on tullut ihan tahattomasti. epäreilua.

        juon vkl sin mutta juominen ei kyllä ole minulle ongelma..


      • ............
        jenniina123456 kirjoitti:

        Olen lukenut seksiriippuvuudesta joskus ja siitä on kai vaikea päästä eroon, eikä minun motivaationi riitä mihinkään "hoitoon". enkä kyllä koe että hoitoa tarvitsisinkaan.
        hankkiutuisin "hoitoon", mitä ne osaisivat tehdä asialle, ompelisivat mahdollisesti mun pillun umpeen?

        tosi kurja kun ihmiset on noita tauteja vastaan niin paljon tai ruveta nyt periaatteessa mua syyttään niistä kun ne on tullut ihan tahattomasti. epäreilua.

        juon vkl sin mutta juominen ei kyllä ole minulle ongelma..

        Jos et itse pysty omin neuvoin kierrettäsi lopettamaan, niin tuskin sinulle edes jää muuta vaihtoehtoa, kuin hankkia apu ja tuki ulkopuolisilta, tai vain jatkaa samaan malliin kuin ennenkin. Riippuvainen ihminen pystyy harvoin lopettamaan toimintansa itse, vaan siihen tarvitaan usein ulkopuolista tukea.

        Jos koet, ettet tarvitse apua, niin miksi sitten valitat siitä täällä? Mikset jatka samaa rataa? Sinulla ei selvästikään löydy minkäänlaista luonteenlujuutta tehdä asialle mitään, edes sen vertaa, että oikeasti hankkisit itsellesi apua. Harvoja asioita saa ilmaiseksi tai ilman vaivannäköä, vaan joidenkin asioiden eteen pitää tehdä töitä.

        Nykyään ehkäisymenetelmistä valaistaan ja kerrotaan jo koulussa. Olit sitten humalassa tai et, tuon ikäisen ihmisen pitäisi kyllä pystyä jo kontrolloimaan myös omaa alkoholinkäyttöään sen verran, että se järki pysyy siellä päässä. Jos et sitten ole alkoholistikin kaiken päälle.

        Aika harvoin alkoholistikaan haluaa myöntää itseään alkoholistiksi. Mielestäni alkoholin ongelmakäyttö tarkoittaa sitä, että sinulle tai muille ihmisille koituu ongelmia alkoholinkäytöstäsi, ja jos unohdat kokonaan ehkäisyn käytön, jolloin keräät tauteja ja levittelet niitä, tai tulet raskaaksi vahingossa, se on jo ongelma.

        Näyt selvästi olevan itsekin tietoinen siitä, että kondomi kuitenkin suojaisi sinua (ja muita) sukupuolitaudeilta, joten on ihan turha selittää, että taudit ovat tulleet tahattomasti tai ettei sinua muka voisi syyttää siitä. Olet ihan itse toiminut vastuuttomasti ja harkitsemattomasti monta kertaa, joten se on vain ja ainoastaan omaa syytäsi.

        Kannattaisi joskus ehkä miettiä, mitä tekee ja mitä seurauksia niillä tekemisillä on. On opittava ottamaan vastuu omista teoista. Mielestäni noin holtiton paneminen ympäriinsä ilman kondomia kertoo jo jotakin ihmisestä, joten en yhtään ihmettele, miksi et ole löytänyt miesystävää itsellesi.


      • jenniina123456
        ............ kirjoitti:

        Jos et itse pysty omin neuvoin kierrettäsi lopettamaan, niin tuskin sinulle edes jää muuta vaihtoehtoa, kuin hankkia apu ja tuki ulkopuolisilta, tai vain jatkaa samaan malliin kuin ennenkin. Riippuvainen ihminen pystyy harvoin lopettamaan toimintansa itse, vaan siihen tarvitaan usein ulkopuolista tukea.

        Jos koet, ettet tarvitse apua, niin miksi sitten valitat siitä täällä? Mikset jatka samaa rataa? Sinulla ei selvästikään löydy minkäänlaista luonteenlujuutta tehdä asialle mitään, edes sen vertaa, että oikeasti hankkisit itsellesi apua. Harvoja asioita saa ilmaiseksi tai ilman vaivannäköä, vaan joidenkin asioiden eteen pitää tehdä töitä.

        Nykyään ehkäisymenetelmistä valaistaan ja kerrotaan jo koulussa. Olit sitten humalassa tai et, tuon ikäisen ihmisen pitäisi kyllä pystyä jo kontrolloimaan myös omaa alkoholinkäyttöään sen verran, että se järki pysyy siellä päässä. Jos et sitten ole alkoholistikin kaiken päälle.

        Aika harvoin alkoholistikaan haluaa myöntää itseään alkoholistiksi. Mielestäni alkoholin ongelmakäyttö tarkoittaa sitä, että sinulle tai muille ihmisille koituu ongelmia alkoholinkäytöstäsi, ja jos unohdat kokonaan ehkäisyn käytön, jolloin keräät tauteja ja levittelet niitä, tai tulet raskaaksi vahingossa, se on jo ongelma.

        Näyt selvästi olevan itsekin tietoinen siitä, että kondomi kuitenkin suojaisi sinua (ja muita) sukupuolitaudeilta, joten on ihan turha selittää, että taudit ovat tulleet tahattomasti tai ettei sinua muka voisi syyttää siitä. Olet ihan itse toiminut vastuuttomasti ja harkitsemattomasti monta kertaa, joten se on vain ja ainoastaan omaa syytäsi.

        Kannattaisi joskus ehkä miettiä, mitä tekee ja mitä seurauksia niillä tekemisillä on. On opittava ottamaan vastuu omista teoista. Mielestäni noin holtiton paneminen ympäriinsä ilman kondomia kertoo jo jotakin ihmisestä, joten en yhtään ihmettele, miksi et ole löytänyt miesystävää itsellesi.

        Aika harvoin alkoholistikaan haluaa myöntää itseään alkoholistiksi. Mielestäni alkoholin ongelmakäyttö tarkoittaa sitä, että sinulle tai muille ihmisille koituu ongelmia alkoholinkäytöstäsi, ja jos unohdat kokonaan ehkäisyn käytön, jolloin keräät tauteja ja levittelet niitä, tai tulet raskaaksi vahingossa, se on jo ongelma"

        Voin kertoa, että minulla ei ole minkään näköistä pakon tarvetta juoda. vkl ei vaan ole mitään muuta tekemistä ja tohdon kuitenkin rentoutua.
        en koe että tästä toiminnastani muille koituu ongelmia, syystä että herpes ja kondylooma ei tartu jos ne ei ole "päällä".
        eihän se ole minun ongelmani jos mies ei ymmärrä laittaa kondomia ?

        " Mielestäni noin holtiton paneminen ympäriinsä ilman kondomia kertoo jo jotakin ihmisestä, joten en yhtään ihmettele, miksi et ole löytänyt miesystävää itsellesi. "

        Miten mun paneminen ympäriinsä ilmaan kondomia liittyy siihen millanen ihminen olen ? mitähän se mahdollisesti kertoo minusta ??
        mielestäni olen hyvin mukava, empattinen, huumorintajuinen ja hyvä sydäminen ihminen.käyn töissä ja harrastan. se minkälainen luonne minulla on ei liity tähän panemiseen mitenkään, tai vähän tietysti.

        niin..en mä mitään valita. ajattelin vain kertoa, että näinkin voi käydä.
        ei tälläsenä tietysti kauheen kiva ole loppuelämää elää . haen ehkä apua joskus.
        onko mitään käsitystä siitä miten vaikea tälläsestä asiasta on puhua kellekkään?


      • äiti kolmelle
        jenniina123456 kirjoitti:

        Aika harvoin alkoholistikaan haluaa myöntää itseään alkoholistiksi. Mielestäni alkoholin ongelmakäyttö tarkoittaa sitä, että sinulle tai muille ihmisille koituu ongelmia alkoholinkäytöstäsi, ja jos unohdat kokonaan ehkäisyn käytön, jolloin keräät tauteja ja levittelet niitä, tai tulet raskaaksi vahingossa, se on jo ongelma"

        Voin kertoa, että minulla ei ole minkään näköistä pakon tarvetta juoda. vkl ei vaan ole mitään muuta tekemistä ja tohdon kuitenkin rentoutua.
        en koe että tästä toiminnastani muille koituu ongelmia, syystä että herpes ja kondylooma ei tartu jos ne ei ole "päällä".
        eihän se ole minun ongelmani jos mies ei ymmärrä laittaa kondomia ?

        " Mielestäni noin holtiton paneminen ympäriinsä ilman kondomia kertoo jo jotakin ihmisestä, joten en yhtään ihmettele, miksi et ole löytänyt miesystävää itsellesi. "

        Miten mun paneminen ympäriinsä ilmaan kondomia liittyy siihen millanen ihminen olen ? mitähän se mahdollisesti kertoo minusta ??
        mielestäni olen hyvin mukava, empattinen, huumorintajuinen ja hyvä sydäminen ihminen.käyn töissä ja harrastan. se minkälainen luonne minulla on ei liity tähän panemiseen mitenkään, tai vähän tietysti.

        niin..en mä mitään valita. ajattelin vain kertoa, että näinkin voi käydä.
        ei tälläsenä tietysti kauheen kiva ole loppuelämää elää . haen ehkä apua joskus.
        onko mitään käsitystä siitä miten vaikea tälläsestä asiasta on puhua kellekkään?

        Herpes tarttuu oireettomanakin, useinhan on juuri näin. Kondyloomasi on ilmeisesti hoidettu niin, että papassa ei näy enään solumuutoksia, muutenhan se kyllä tarttuu.

        Kannattaa miettiä, että mikä sulle on elämässä tärkeää. Tolla tiellä et varmaankaan mitään hyvää saa aikaiseksi.


    • jenny2881

      Itsekkin olen aika kova ravaamaan yhden yön jutuissa. Olen 30v ja miehiä on ollut noin 300. Ei minulla ole koskaan ollut tautien kanssa ongelmia kun vaadin aina kondomia. Vain neljä miestä on päässyt muhun ilman kondomia. Kolme heistä ole aviomiehiäni ja yksi mun pitkäaikainen fuck-body. Myös pillereitä syön. Ei mua vaivaa juurikaan yhden yön jutut koska olen huomannut etten ole mikään parisuhde ihminen koska olen pettänyt kaikissa suihtessani joten tämä elämän tapa sopii minulle.
      Ulkonäöllä on kyllä paljon merkitystä. Itse tiedän olevani todella hyvän näköinen ja baarissa keräänkin miehiä kuin kärpäspaperi kun taas kaverini jotka ovat hieman tavallisimman näköisiä eipä paljon isketä. Se pienentää kynnystä lähteä toisen matkaan.

    • kdööäös

      Sulla alkaa olla helpon naisen maine, eikä ns. kunnon miehet sellaista ota seurustelukumppanikseen.
      Olet seksiaddikti. Hakeudu terapiaan. Muuta asuinpaikkakuntaasi äläkä kerro edes sun kavereille mihin muutat. Kun menet toiselle paikkakunnalle, valehtele missä olet aiemmin asunut. Vaihda nimesi. Kun löydät sen oikean, älä kerro noista miesmääristä. Sano että sait kondylooman ja herpeksen joltain sun seurustelukumppanilta. Sano se vasta sitten kun sun kaveri haluaa seksiä ilman kondomia. Seurustele noin puoli vuotta ilman seksiä.
      Valitettavsti rehellisyys ei aina kannata.

      • jenniina123456

        Joo, ihan vitun järkevä vinkki. kuka nyt tollasta rupee tekemään jonkun seksin harrastamisen takia.
        herääs nytten. tiedän että rehellisyys ei kannata aina. siksi en olekkaan rehellinen, ikinä.

        Uskomatonta, mutta totta, olen taas raskaana ja keskiviikkona raskaudenkeskeytys..


      • Jenny2881
        jenniina123456 kirjoitti:

        Joo, ihan vitun järkevä vinkki. kuka nyt tollasta rupee tekemään jonkun seksin harrastamisen takia.
        herääs nytten. tiedän että rehellisyys ei kannata aina. siksi en olekkaan rehellinen, ikinä.

        Uskomatonta, mutta totta, olen taas raskaana ja keskiviikkona raskaudenkeskeytys..

        Etkö Jenniina osaa käyttää ehkäisyä. Ei pidä harrastaa seksiä ilman kondomia tai vähintään syödä pillereitä. Luulisi tuolla kokemus määrällä jo sen osaavan.


      • jenniina123456
        Jenny2881 kirjoitti:

        Etkö Jenniina osaa käyttää ehkäisyä. Ei pidä harrastaa seksiä ilman kondomia tai vähintään syödä pillereitä. Luulisi tuolla kokemus määrällä jo sen osaavan.

        kyllä minä osaan, mutta en tahdo syödä pilereitä ja se kapseli on niin kallis ja muut vaihtoehdot on jo poissuljettu ihan niiden typeryyden takia...no can do.


    • Horatsu85

      olen itse samanlainen ja samat kokemukset, mutta sentään ehkäisyä eli pillereitä syön. Oletko oikeasti noin tyhmä vai? Et tahdo syödä pillereitä? Haloo, mietis nyt vähä, kai sun joku vastuu sentään touhuistas on otettava.

    • jenniina123456

      jos totta puhutaan, ja olen nyt tosissani, siis en käytä ehkäsyä syystä, että mua ärsyttää se että miehien ei tarvitse huolehtia mistään. niiden ei tarvise maksaa kalliita pillereitä eikä kalliita kapseleita vaan ne voi vaan huoletta nussia, eikä tarvitse kantaa mistään huolta. ärsyttää tosissaan.

      ja minä en ole tyhmä, kyse on periaatteesta. Kävin just keskiviikkona siellä abortissa niin lääkäri juuri sano, että ei ketään voi pakottaa käyttään ehkäsyä.

      • Abortti ei ole

        ehkäisykeino. Miten voit olla noin välinpitämätön oman terveytesi suhteen? Annat panna itseäsi joka ilman suuntaan ja sinua ärsyttää, kun miesten ei tarvitse huolehtia ehkäisystä.

        Se vain on luonnonlaki, etttä vain nainen voi tulla raskaaksi ja siksi naisella on vastuu omasta kehostaan. On muitakin ehkäisikeinoja kuin pillerit - esim. hormoonikierukka, joka saattaa sopia sinullekin.

        Jos sitä persettäsi noin helposti jokaiselle haluavalle levität, niin ota edes vastuu omasta itsestäsi.
        Yhtenä päivänä huomaat tuolla tahdilla, että olet saanut aids'in ja silloin sinun tarinasi voi olla lopussa.


    • Isä 17 vuotiaana

      Joo tarinasi on aika lailla rankka. Itsellänikin on ollut yhden yön juttuja. Ikäni on 19 ja lapsia on kolme. Kaikilla on eri äiti. Vanhin lapsista on 2 1/2v. Olen toilaillut nuoruudessa ja nyt niistä kärsii. Lapseni käyvät joskus luonani. Ja kaikki ovat saaneet alkunsa kun ollaan oltu aamu neljään saakka kotibileissä ja sitten päädytty jonkun kanssa sänkyyn. Itse en ole entuudestaan tuntenut lasteni äitejä ennen kuin tuli lapsi. Mutta ei omia lapsia saa vihata. Tunne rakkaus. Vaikka he muistuttaisivat koko elämäsi ajan siitä mitä tuli tehtyä nuorena. Onneksi en ole sairastunut sukupuolitauteihin.

    • jenniina123456

      No ei sullakaan hyvin mene.

    • järkihoiäläjätä

      Voi voi sun kanssas. Ootko ajatellu että ehkäisyn käyttäminen hytödyttäis sua itseäsi? Ja vaikka sanoit että sua ärsyttää kun miehien ei tarvii käyttää ehkäisyä, mut miehetpä ei voi tulla raskaaksikaan, se on tää biologinen ero jolle ei voi yhtään mitään. Ja en halua rueta saarnaamaan mutta vaikka todella kannatan aborttia, mun mielestä ei oo millään lailla hyväksyttävää käyttää sitä tavallaan "ehkäisykeinona" niinku sinä teet, tyyliin "oho tulin raskaaks koska en käytä ehkäisyä, mutta no worries, onneksi abortti on keksitty".

      Eli alapa miettiä itseäs, muita ihmisiä joihin mahdollisesti oot/tulet tartuttamaan sukupuolitautisi ja myös niitä mahdollisia tulevia ihmisiä jotka on abortoitu VAAN sen takia koska sinä käyttäydyt ajattelemattomasti olematta käyttämättä ehkäisyä "koska kyse on periaatteesta". Elämäkään ei aina ole oikeudenmukaista, mutta itse voi käyttäytyä oikeudenmukaisesti muita kohtaan.

    • nuoripoikaa--92

      Hohhoijaa, pitkästä aikaa onnistunut provo. Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauree niiden tyhmyydelle, jotka ovat tämän ottaneet vakavasti. Eiköhän se ole aika itsestäänselvyys, että kun mies polkaisee kylän kiertopalkintoa paljaalla, että siihen ei koske ketkään muut kuin jo valmiiksi tautiset äpärät?

    • wer4t

      hyi vittu mikä jakorasia.

    • jenniina123456

      onpa nätisti sanottu, kiitos vain. veikkaan wer4t, että sä et itse ole ikinä pillua nähnytkään. tosi aikuismasta.
      En mä tätä tekstiä kirjottanut tänne sen takia, että kaipaisin tällästä halveksuntaa.
      Satun olemaan seksuaalisesti aktiivinen jostain päin varmaan flippaa kylä koska en arvosta itseeni yhtään.
      niin kun sanoin haluaisin miehen ja lapsia. lapsia en nyt justiinsa välttämättä.
      kyllä teissä miehissäkin vikaa on ku musta te olette tälläsen tehneet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe