Mersu työsuhdeautona

Tosi siistiä

Ajattele jos olisi Mese työsuhdeautona, saisi ajella mielin määrin kuinka paljon tahansa eikä se maksaisi mitään! Kaverilla on, hän on todellinen onnenpekka!

14

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiat on auto.

      aamukahvit mitä saat kun käyt Vehossa joka aamu korjaamolla.

    • Kallista hupia

      Paljonkohan lienee verotusarvo? Ja sen kai tiedät, että yli 18000 kilometrin yksityisajoista verotetaan lisää.

      • touhua

        Jep, katselin tossa muutama vuosi sitten työsuhdeauto tilastoja: Ruotsissa oli suosituimmat työsuhdeautot Saab 9-5 ja Volvo v70, Suomessa Opel Astra, että on maani köyhä ja siksi jää...


      • .Artsa
        touhua kirjoitti:

        Jep, katselin tossa muutama vuosi sitten työsuhdeauto tilastoja: Ruotsissa oli suosituimmat työsuhdeautot Saab 9-5 ja Volvo v70, Suomessa Opel Astra, että on maani köyhä ja siksi jää...

        Taitaa tosiaan olla muutava vuosi tuosta tilastosta. Ei taida Astra päätä 10 kärkeen tänä päivänä. Ruotsista en osaa sanoa. Volvo on epäilemättä suosittu.


      • Tosi siistiä

        Ei siitä mitään papereita tehdä, ajaa pomon autolla ja maksaa löpön firman luottokortilla. Ilmaista on! Asuu muuten ilmaiseksi firman asunnossakin. Ehkä siihen vaikuttaa se että seurustelee omistajan/pomon tyttären kanssa joka myös asunnossa asuu...


      • ..Topias
        Tosi siistiä kirjoitti:

        Ei siitä mitään papereita tehdä, ajaa pomon autolla ja maksaa löpön firman luottokortilla. Ilmaista on! Asuu muuten ilmaiseksi firman asunnossakin. Ehkä siihen vaikuttaa se että seurustelee omistajan/pomon tyttären kanssa joka myös asunnossa asuu...

        Hyvin on asiat kaverilla. Mutta siis jos ajelee tyttöystävänsä isän firman autolla niin ei sillä ole mitään tekemistä työsuhdeautoilun kanssa josta tällä palstalla keskustellaan.


    • ei ole ilmaisia

      ilmaista autoa tuskin on olemassa, otappa selvää asioista

    • Hoopona12345

      Minusta olisi paljon mielenkiintoisempaa ja mukavampaa (todennäköisesti) ajella sillä pomon tyttärellä kuin sen iskän firman autolla.

      • Tosi siistiä

        Niin mutta kun jannu on tytön kanssa vaan ilmaisen asunnon ja mersun takia. Seksit hoidellaan poikien kesken.


    • punanisga

      Minulla on vw amarok :-)
      maala pitää ollakin hyvä auto notta kelepaa peräpeltoja käyrä tarkastelemassa

    • mersuhienoauto

      Raineriki sai uuden työsuhdeauton. Se on hieno diesel mese. Sitä on vaan mietitty et mihin myö sillä ajellaan ku ei oo niitä töitää.
      Vermossa käyvään sillä aina väliil

      • Allan Hagertti

        Onnen pekka kun mesellä saa lasketella ja työnantajan piikiin.
        Saa varmaan mesellä naisiakin hyvin?


    • terveiset verottaja

      Ei siitä joudu maksamaan ylimäräistä, jos ei kerro verottajalle. Itse olen ajanut työsuhdeautolla vuodessa n.30000km vaikka olisi se ns.18000km maksimi. En ole informoinut kilometreistä kenellekään ja hyvin mennään ilman sanktioita.

    • 3+6

      " jos olisi Mese työsuhdeautona,"
      Kuka hitto traktorilla haluaa ajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe