Hyvät miehet, seurustelisitteko minkä pahvipään kanssa tahansa

kunhan tämä

on "kaunis" ? Siis ihan vakavassa mielessä, ei minään fuckbuddy-juttuna.

22

478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äärimmäisen epätoivo

      Seurustelisin kenenkä vaan naisen kanssa, joka suostuisi olemaan kanssani

      • Kaikki naiset

        haluavat olla erityisiä, kukaan ei halua olla "kuka vaan". Jos sinun ainoa kriteerisi on, että toinen vain on nainen, luulen, että saat odottaa naistasi vielä hyvin pitkään.


      • eihhhhhhh
        Kaikki naiset kirjoitti:

        haluavat olla erityisiä, kukaan ei halua olla "kuka vaan". Jos sinun ainoa kriteerisi on, että toinen vain on nainen, luulen, että saat odottaa naistasi vielä hyvin pitkään.

        Arviosi on väärä. Tämä kommentoimasi mies on tosimies, ja juuri sellainen mies jollaisia naiset olettavat kakkien miesten olevan.
        Tällä palstallakin naiset olettavat kaikkien ATM-tyypin miesten olevan poikkeuksetta sellaisia jotka eivät kertakaikkiaan ole voineet ikinä saada eivätkä saa niimenomaan ketään naiseksi tulkittavaa ihmistä seurakseen.


    • Hyvä mies

      Ei tietenkään.

    • Tietysti.

      Naiset ovat kaikki enemmän tai vähemmän "pahvipäitä", joten ulkonäkö ratkaisee (ja se että on kiltti ja tottelevainen)

    • ljjhlhlj

      En hae näyttelyesinettä vaan ihmisen jolla on omia mielipiteitä ja on muutenkin älykäs. Älykkään naisen kanssa suhde voi kestääkin. Sama toimii myös toisinpäin.

    • Mr Groove

      En huolisi pahvipäätä edes fuckbuddyksi.

    • ...

      Ei minua ole ikinä kiinnostanut mitä naisen korvien välissä on. Kyllä ulkonäkö on naisessa tärkeintä.

    • Kyllä sillä

      se, että olisin onnistunut saamaan kauniin naisen nostaisi omaa statustani. Saisin helpommin myös irtoseksiä muilta kauniilta naisilta.

      • ASDjhjkhghjk

        Täällä on näitä "kunnon miehiä". Kivaa kierrätyskamaa.


    • 3332r23

      Mikä on fuckbuddy?

      • selvennystä

        fuckbuddy= vakipano = kaveri, jonka kanssa harrastetaan seksiä enemmän tai vähemmän säännöllisesti vaikka ei olla seurustelusuhteessa. Usein esim. exä, jota kohtaan ei ole enää romanttisia tunteita, mutta jonka kanssa seksi pelitti hyvin.


      • En ymmärrä
        selvennystä kirjoitti:

        fuckbuddy= vakipano = kaveri, jonka kanssa harrastetaan seksiä enemmän tai vähemmän säännöllisesti vaikka ei olla seurustelusuhteessa. Usein esim. exä, jota kohtaan ei ole enää romanttisia tunteita, mutta jonka kanssa seksi pelitti hyvin.

        ihmisiä jotka roikkuvat exissään vaikka vain seksin merkeissä


    • 76ri

      Olen kylläkin nainen mutta vastaan oman näkemykseni mukaan.

      Jotkut miehet haluavat kauniin naisen joka on heitä itseään tyhmempi. Nämä miehet eivät välttämättä itse ole varsinaisesti tyhmiä, mutta pinnallisia (ylläri ylläri) ja sosiaalisesti köyhiä. Heille pahvipää tuntuu hyvältä valinnalta, koska he voivat sitten tuntea itsensä fiksuksi sen pahvipään rinnalla. Jos joku joskus valitsee oikein todellisen pahvipään, ei se juttu kauaa kestä, koska sitä pahvipäätä on loppujen lopuksi todella vaikea kestää, vaikka kuinka kaunis olisi.

      Miehet jotka ovat yleisesti ottaen fiksuja ja edes vähänkään syvällisiä, ja joilla ei ole tarve sijoittaa itseään naisen yläpuolelle, eivät voisi sietää pahvipäätä edes yhtä päivää. He haluavat tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa tuntevat sisäistä yhteenkuuluvuutta.

      • tää m

        Voin pitkälti allekirjoittaa kertomasi. Tosin tuon "ei päivääkään"-kohdan suhteen olen juuri nyt hirvittävässä läheisyydenkaipuussa kiikun kaakun. Jos pahvipäisyys tarkoittaa harmitonta mutkatonta bimboblondiutta, niin luultavasti sortuisin ja nauttisin hetken siitä, mitä olen niin vailla. Pitkän päälle siitä ei kyllä tulisi mitään. Ärsyttävän tai kopean pahvipään kanssa sen sijaan en kestäisi sitä päivääkään.


      • jooooooookk

        " Miehet jotka ovat yleisesti ottaen fiksuja ja edes vähänkään syvällisiä, ja joilla ei ole tarve sijoittaa itseään naisen yläpuolelle, eivät voisi sietää pahvipäätä edes yhtä päivää. He haluavat tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa tuntevat sisäistä yhteenkuuluvuutta. "

        Ninpä niin, juuri näin !

        Se vaan että mitä ovat tällaiset miehet joidenka kapasiteeti(henkinen puoli ihan siinä missä fyysinenkin) on naisten tasolla. Luuletko oikeasti että tällaisella menolla pitkään pärjätään. Aikansa se kyllä näinkin menee sen pohjalta mitä ennen on ollut.


    • se onnnnnnnn

      Se on kyllä niin että turha on miehen olettaa naisen päästä koskaan lähtevän mitään muuta kuin joutavaa ja loputonta ihmissudepähkäilyä psykologiseerausta. Mitä vähemmän nainen on tällaisia juttuja päässään hautonut ja niiden kanssa pelannut niin sitä viehettävämmän oloinen hän tässä 'korvien väli' suhteessa on.

      • Juuri näin

        naiset ehkä ajattelevat paljon, mutta asiat joita he ajattelevat ovat tosi tyhmiä


    • No en missään nimessä.

      En kestäisi kyllä kovinkaan kauaa olla sellaisen kanssa, kyllä naisella pitää olla omia mielipiteitä ja persoonallisuutta.

    • Ei noin

      No kuule en todellakaan seurustelisi. Ennemmin vähän vaatimattomamman näköinen ja jotain toimintaa synapsien välillä kun kaunis mutta tyhmä. Jälkimmäiseen vaan menee hermo. Sille ei voi mitään.

    • Joku raja

      Jos pahvipään kanssa tulee helpommin toimeen kuin sen fiksun rasittavan vähemmän kauniin ämmän kanssa niin kyllä.

      • Juuri näin

        Hieman yksinkertaisempi nainen tottelee mukisematta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10087
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2291
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2084
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1263
    Aihe