kutittaa ja pistelee, pittää vissiin vuoden enimmäinen höyläys suorittaa.
ärsyttävää tää parrankasvu
noin 4 viikon sänki naamalla
15
395
Vastaukset 15
ja tukka turattuna :(
- kirpela
Joku siloposki???
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggggh*
Piti mennä naamansa pilaamaan :(
- transformers2
moni on aloittanut tehokkaamman estrogeenin, se hyvin pitkälle lopettaa koko parrankasvun. En pysty suosittelemaan, mutta laita harkintaan.
- power.light.
mitä asiatonta aloituksessasi oikein on, kun on tehty ilmoja, kait miehellä saa sänki olla????
- (+)
Onko tapanasi tutkia, mikä aloitus on likattu?
(+) kirjoitti:
tapana tutkia, ihan sama lähteekö vai ei :)
- (+)
monte24 kirjoitti:
tapana tutkia, ihan sama lähteekö vai ei :)
Esitinkö kysymykseni teille?
- (+)
monte24 kirjoitti:
silmät heittelee mulla näköjään :)
Partanne lähti ja kohta aloituksenne.
(+) kirjoitti:
tehdään asiallisintakin aloituksesta ilmoja ja asittomuudet jäävät palstalle, ihmettelin mitä asiatonta monten aloituksessa oli. Kävin sänkeni aamusella ajelemassa ja kohta on ruoka- aika.
anzzy kirjoitti:
.
ja kaikilla ei kasva parta johtuu geenitekijöistä, osa kyllä ajelivat partansa, ei kaikilla afrikan ihmisilläkään parta kasva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491