metallibändit joita ette voi sietää?

tahmatassu

???Mitkä ne on?Varmasti kaikilta löytyy bändi jota ei voi sietää vaikka muut kehuisivatkin?

29

2913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutha

      Helloween, Stratovarius, Tarot, Children of Bodom, Nightwish, Immortal, Burzum, Impaled nazarene, Stone, Prestige, Kiss, Sonata arctica, Limp bizkit...asenteettomia tai soittotaidottomia tai jos ei, niin sitten ulisioita, nynnyjä, paskasaundisia, mitäänsanomattomia, klooneja, lauluvarkaita, hassuja...suuri osa metallibändeistä on paskaa, kuuntelenkin vain niitä todella hyviä, jotka ovatkin sitten todella hyviä.

      • JKK

        Mistä sitten pidät?


      • Mutha
        JKK kirjoitti:

        Mistä sitten pidät?

        Vanhat Testament, Anthrax, Megadeth, Sepultura ja kaikki Slayeriltä, Sentenced, Dark angel, Morbid angel, Pantera, Metallica, Manowar, Iron maiden, WASP, Uncle slam, Death(Humanin jälkeiset), Carcass, System of a down, Danzig&Samhain...jne.

        Myös paljon satunnaisia hyviä sattumia, biisejä(Crematory) ja levyjä(Old man's child) löytyy tukuttain...

        Kuuntelen kyllä paljon muitakin kuin metallibändejä, mutta kiitos vielä kysymästä!
        Entäs miten on itsesi laita?


      • JKK
        Mutha kirjoitti:

        Vanhat Testament, Anthrax, Megadeth, Sepultura ja kaikki Slayeriltä, Sentenced, Dark angel, Morbid angel, Pantera, Metallica, Manowar, Iron maiden, WASP, Uncle slam, Death(Humanin jälkeiset), Carcass, System of a down, Danzig&Samhain...jne.

        Myös paljon satunnaisia hyviä sattumia, biisejä(Crematory) ja levyjä(Old man's child) löytyy tukuttain...

        Kuuntelen kyllä paljon muitakin kuin metallibändejä, mutta kiitos vielä kysymästä!
        Entäs miten on itsesi laita?

        Iced Earth, Megadeth, Helloween, Evergrey, Crimson Glory, Masterplan, Savatage, Primal Fear, Human Fortress, Grave Digger, Rage ja Tarot.

        Onhan niitä sitten vielä Maidenia ja Priestiä plus progebändit mutta niitä tullut sen verran harvoin viimeaikoina kuunneltua että en listannut.

        Itse en kuuntele kauheasti muita kuin metallibändejä mutta osaan arvostaa kyllä esimerkiksi Jazz-musiikkia jota oli oikein mukavaa kuunnella iltamyöhään nettiradiosta, en muuten ole kerinnyt kauheasti tutustumaan siihen genreen.
        Hevistä kun löytyy vähän kaikkea (jopa ne balladit) niin jotenkin tuntuu että sieltä löytyy kaikki. Sitten on noita yhtyeiden jäsenien soolo-levyjä tullut kuunneltua kanssa esimerkiksi Helloweenin laulajan Andi Deriksen soolo-levyt ovat olleet mukavaa kuunneltavaa.


      • Minä vaan

        Onko sinulla kenties lukihäiriö, eikös tuossa kysytty metallibändejä?? Jos olet sitä mieltä että Iron Maiden ja Wasp on metallia niin sitten minä olen Kuningas!!


      • selvä
        Minä vaan kirjoitti:

        Onko sinulla kenties lukihäiriö, eikös tuossa kysytty metallibändejä?? Jos olet sitä mieltä että Iron Maiden ja Wasp on metallia niin sitten minä olen Kuningas!!

        mitä nuo bändit sitte ovat jos ei ole metallia?


      • Mutha
        Minä vaan kirjoitti:

        Onko sinulla kenties lukihäiriö, eikös tuossa kysytty metallibändejä?? Jos olet sitä mieltä että Iron Maiden ja Wasp on metallia niin sitten minä olen Kuningas!!

        No mitäs ne em. bändit sitten on? Onks ne sitä heavyrokkii? Entäs Helloween tai joku Stratovarius sitten? Kyllä musta noissa em. bändeissä on enempi "metallisärmää" kuin vaikkapa näissä pimpotteluissa...


      • Isoisä

        Et taida tietää oikeasta musiikista juurikaan mitään, jos yhdistät esim. yhtyeet nimeltä Burzum, Immortal ja Stone mainitsemiisi ominaisuuksiin. Oletko koskaan vaivautunut ajatuksen kanssa kuuntelemaan merkillisiä ja merkittäviä teoksia kuten "Filosofem"(Burzum), "Pure Holocaust"(Immortal) tahi "No Anaesthesia"(Stone)? Bändien nimet lisäsin sulkuihin, jotta intioitumattomat nuorukaisetkin tietäisivät kenen levytyksestä on kyse. Ellei pidä kyseisistä levyistä, ei pidä metallista ja häpäisee oikeiden metallistien nimen. Omat suosikkisi näyttivät löytyvän enemmänkin tuolta kaupalliselta märinäpuolelta. Metallin (etenkään black metallin) ei ole tarkoituskaan olla miellyttävää musiikkia, josta kuka tahansa pitäisi ensikuuntelulla. Vaatii vuosien syventymistä ja aitoa mielenkiintoa oppia ymmärtämään ko. musiikkityyliä syvällisesti. Toivottavasti sinulla riittää intoa edistyä tulevaisuudessa sen oikean metallin pariin. Siperia opettaa, mutta isoisä tekee viisaaksi.


      • abs3nt
        Isoisä kirjoitti:

        Et taida tietää oikeasta musiikista juurikaan mitään, jos yhdistät esim. yhtyeet nimeltä Burzum, Immortal ja Stone mainitsemiisi ominaisuuksiin. Oletko koskaan vaivautunut ajatuksen kanssa kuuntelemaan merkillisiä ja merkittäviä teoksia kuten "Filosofem"(Burzum), "Pure Holocaust"(Immortal) tahi "No Anaesthesia"(Stone)? Bändien nimet lisäsin sulkuihin, jotta intioitumattomat nuorukaisetkin tietäisivät kenen levytyksestä on kyse. Ellei pidä kyseisistä levyistä, ei pidä metallista ja häpäisee oikeiden metallistien nimen. Omat suosikkisi näyttivät löytyvän enemmänkin tuolta kaupalliselta märinäpuolelta. Metallin (etenkään black metallin) ei ole tarkoituskaan olla miellyttävää musiikkia, josta kuka tahansa pitäisi ensikuuntelulla. Vaatii vuosien syventymistä ja aitoa mielenkiintoa oppia ymmärtämään ko. musiikkityyliä syvällisesti. Toivottavasti sinulla riittää intoa edistyä tulevaisuudessa sen oikean metallin pariin. Siperia opettaa, mutta isoisä tekee viisaaksi.

        anteeksi vain, mutta sinä "Isoisä" et taida tietää musiikista paljoakaan. Se, että on mielestäsi olemassa "oikeaa musiikkia". hohhoh. On vain musiikkia, ja sitä on erilaista. Kaikesta pitäis muodostaa ihan oma mielipide, eikä pitää jostain vain sen takia, että se on metallia tai kuuluu johonkin tiettyyn genreen tai on tietyn bändin musiikkia. Mielestäni hyvää musiikkia löytyy metallista, rockista, jazzista, funkista, klassisesta, etnosta ja ties mistä kansanmusa ja äänimäisemasirinöistä yms. yms. Ikävää jos vain yksi genre herättää itseään miellyttäviä tunteita. Silloin ne heräävät tunteet jäävät helposti myös aika suppeaksi.


    • sad

      En voi sietää Black Metal bändejä.. En kertakaikkiaan tajua miksi ihmisiä viehättää kyseinen genre..

    • Jamppa

      Tool! Eräät kamuni sitä niin kovin hehkuttavat. Ei mulle vaan aukee, ei sitten millään. Väärällä tavalla ahdistavaa musiikkia. Tekee mieli käpertyä sikiöasentoon ja lopettaa hengittäminen kun sitä kuulee. Yöh.

      Jos täällä Tool faneja niin kertokaa toki mikä siinä on se juttu. Sattuneesta syystä joudun sitä paljon vasten tahtoani kuuntelemaan, joten ei kai olisi pahitteeksi oppia pitämään siitä edes vähän.

      • manerd

        Toolissa viehättää se tietty rythminen täydellisyys. Ja Reflection biisihhän mainitaan juuri tuo sikiöasentoon käpertymisen syy. No eihän sitä ole pakko kuunnella. Ei ainakaan yks mun kamu tykkää, vaikka rumpali sanoikin että oli positiivisesti yllätynyt. Luuli että se on jotain rässiä.


    • .....

      mitä ihmettä tästä bändistäkin mesotaan?
      Musiikki on yksinkertaista kuin joku saatanan slipknot ja kyseinen nainen kiljuu koko ajan.
      Jos kiljuisi koko ajan niin tekisi sen tyylillä niinkuin King Diamond tai Judas Priest.

      Mutta nythän sekin on todettu: eivät naiset osaa laulaa

    • ArchHereticAngelo

      Sietämiskynnys metallia rakastavalla ihmisellä on kyllä aika korkealla, mutta sanoisin että kaikki todella raskas johon ei ole päässyt vielä sisälle on aika...vaikeaa kuuneltavaa. Tosin sitten kun saa siitä "punaisesta langasta" kiinni niin sitten on hauskaa. Tästä esimerkkinä vaikka Cannibal Corpse. Sitä en ole vielä tajunnut, vaikka meno onkin mahtavaa.
      Mutta sanotaanko että Strato, Sonata ja Apo eivät kolahda, taikka ole ikinä kolahtanutkaan. Ja sitten on Metallica. Se on yliarvostettu, vaikka miten hyviä biisejä niilä onkin, niin se huonojen ja keskivertojen määrä on paljon suurempi kuin saisi olla. Ei sitä ole kiva vain kuunnella.
      Haukkukaa jos haukutte, mutta kyse on mielipiteestä.

    • jukkisbeibe

      mikä ilo kuunnella jotain nahkahousurokkaria kiljumassa? hyi hemmetti inhottaa tämmöinen Stratovarius tyyli. sitten toinen on tämmöiset numetal jenkkibändit joissa laulaja yrittää kuulostaa möreältä mutta ääni kuulostaa pikkulapselta joka yrittää madaltaa ääntään, hyhhyh.

    • vampire

      vanhat levyt olivat ookkoo,mutta nämä nykyiset,vanhaksi miehet ovat tulleet sellaista PASKAA en kuuntele vaikka maksettaisiin.

    • DaNii

      ... voi sietää Gorgorothia ja Slipknottia!
      aargh! mua alkaa ottaa päähän ku mä kuuntelen slipknottia....

    • franticaz

      Nightwish
      Stratovarius
      Sonata Artica

      • Metallisti

        Nu-metalli kokonaisuudessaan ihan täyttä paskaa, hyvänä esimerkkinä Linkin Park (noinkohan se kirjotetaan? tai no, mitä vitun väliä)...


      • god
        Metallisti kirjoitti:

        Nu-metalli kokonaisuudessaan ihan täyttä paskaa, hyvänä esimerkkinä Linkin Park (noinkohan se kirjotetaan? tai no, mitä vitun väliä)...

        Teräsbetoni...muahhahhahhaaa!


    • Hevilegend

      En voi yhtään sietää HIM:iä jotenkin se love-metalli ällöttää mua niin paljon. Ja kaikki Nu-Metal bändit on paskaa paitsi Korni ainoa poikkeus.

    • Sietäjä

      Ihan täyttä liioiteltua paskaa

    • lol-mies

      Kaikki nu-metal bändit on perseestä paitsi Korn ja System of a down ps. voikohan tota jälkimmäistä sanoa edes nu-metalliksi..?

    • Anonyymi

      Nightwish, HI;. Amberian Dawn etc. Hyi vittu mitä homopaskaa.

      • Anonyymi

        HIM siis. Ja joku Ville Valo. Yäk.


    • Anonyymi

      No heitän tässä nää seuraavat;

      1.Lordi(liian huonoja kaupallisia elementtejä käyttävät musiikissa)

      2.Europe(kovia myyntilukuja takonut koko maailmassa mutta perusongelma suurimmassa osassa biisejä on juuri ne tyypilliset ongelmalliset huonot kaupalliset ratkaisut joilla flirttaillaan isoille massoille liikaa ja musiikista puuttuu niin syvyystaso kuin myös kunnianhimo ja omaperäisyys)

      3.Teräsbetoni(paikoin melko kamalaa musaa tehneet ja musa on sellaista että isot radiokanavat päivästä toiseen pyörittelee niitä radioissaan joissa kertosäkeen kornit rakenteet uppoaa kansan syviin riveihin kuin kuuma veitsi kuumaan voihin)

    • Anonyymi

      Joku mainitsi bändit him ja nightwish. Him ei suurimmalta osin taija olla ees metallia ja nightwish ei ole tietääkseni 100% puhdasta metallia mut kyl sen voi ihan huoletta luokitella metallibändiksi. Toisinkuin monet muut, niin him ja etenkin nightwish on onnistuneet luomaan syvyyttä musateoksiinsa ja etenkin osassa nightwishin kappaleiden rakenteissa ei törmää korneihin ratkaisuihin sillä tehneet välillä aika kunnianhimoisiakin kappaleita joihin ympänneet runsaasti syvyyttä.

    • Anonyymi

      Turmion kätilöt( kappaleiden rakenteet on aivan liian heppoiset ja kornit)

    • Anonyymi

      Telle ja karvapimpat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe