Vihreä tee ja akupunktio -hoikaksi itämaisittain

Geisha :)

Oletteko kokeilleet laihdutuksen apuna akupunktiota? Mulle laitettiin "akupunktionastat" korviin tarkoituksena hillitä mielihaluja (ruoka, suklaa...) ja aika hyvin toimivat, nyt lähtenyt 5kg/ 1kk. Mieheni lopetti akupunktion avulla tupakanpolton!
Lisäksi olen juonut kannullisen vihreää teetä päivittäin, sekin auttaa sulattamaan rasvoja todella tehokkaasti. Laadukasta vihreetä tetä saa mm. the Ounce-teekaupasta Helsingistä, heillä on myös nettimyynti. Ja nimenomaan pitää olla laadukasta, ei mitään liptonia :)

http://www.ounce.fi
http://akupunktioklinikka.fi

10

4323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalleroBMI

      Hei sinulle ja onnea, hienosti olet painoasi saanut aku-nastojen ja teen avulla putoamaan!

      Olisin tiedustellut, missä paikassa olet noita akunastoja laitattanut ja mitähän hintaluokaa hoito maksaa? Kuinka kauan nastat pysyvät ja vaihdetaanko niitä ja jos, niin miten usein?

      Tsemppiä ja ihanaa kevättä Sinulle!

      • PalleroBMI

        Siinähän se vastaus olikin viestisi alakulmassa, mutta kun hätäisenä en kiinnittänyt siihen ensin huomiotani!


      • Geisha :)

        Moi ja kiitos kannustuksesta!
        Nastat laitettiin yleisen akupunktiohoidon yhteydessä kun nilkkavaivaani hoidettiin mutta varmasti ne toki saa ilman muitakin neuloja. Hoitaja sanoi, että kannattaa pitää nastoja niin kuan kun ne pysyvät ja tulla sitten uusimaan kun siltä tuntuu. Itselläni pysyivät 1,5 vko (joka on kuulema kauan) ja siitä viikon kuluttua kävin laitattamassa uudet ja nyt koetan varata ajan ensi viikolle, sillä vielä saisi ainakin toiset 5 kg lähteä, mieluiten 8.
        Vertailin vähän noita akupunktiota antavia paikkoja ja tuo paikka jossa kävin on yksi edullisimmista ja hoitaja tuntuu todella taitavalta ja mukavalta, ilmeisesti opettaakin ko.alaa. Monissa paikoissa akuunktiohoito maksoi yli 50e! Joka on mielestäni huimaa!

        Ja teetä tosiaan se kannu päivässä, vähintään :)


    • Mervi 56

      Kiinnostuneet pistetään ryhmä pystyyn ja käydään porukalla hakemassa nastat, saadaan varmaan johonkin yhteishintaan?
      Kiinnostuneita?

      • ellaliinuliini

        Moi,

        periaattessa kiinostaisikin mutta en viitsi ruveta tietojani täällä levittämään. Akupunktiosta olen kuullut paljon hyvää mutta nastoista en olekaan ikinä kuullutkaan. Tuttava vierottui kanssa tupakasta nastata korvissa :) Joten miksei toimisi syömishimoihinkin...


      • hihiiihih Tampeere
        ellaliinuliini kirjoitti:

        Moi,

        periaattessa kiinostaisikin mutta en viitsi ruveta tietojani täällä levittämään. Akupunktiosta olen kuullut paljon hyvää mutta nastoista en olekaan ikinä kuullutkaan. Tuttava vierottui kanssa tupakasta nastata korvissa :) Joten miksei toimisi syömishimoihinkin...

        Kuulostaa nastalta! Tampereenseudulta nastottajaa?


      • tampereeelta

      • Anonyymi

        Minulla on nastat, mutta ne painavat korvia satuttavasti.
        Täytyy ottaa käyttöön uudestaan laihduttavien rannekkeiden kanssa.

        Vihreää teetä juon, mutta kun se tulisi juoda ilman makeutta,
        niin jää satunnaiseksi. Voiskohan ottaa vähän hinajaa, kun kurkkua...
        Vihreää teetä olen juonut nokkosista ja se on makeaa. Jos sekoittaisi?

        Vyöhyketerapia jalkoihin ja käsiin olisi aina terveyttä kohentavaa.
        Voisi ottaa vaikka junassa istuessa työmatkalla tai TV:n edessä.
        Siis käsiä työmatkalla, ettei toiset kärsi sukkamehusta!
        Jalka syliin hellästi hieroen TV:n edessä kotosalla.

        Mistään ei tule huonoja sivuvaikutuksia, kuten apteekin kalliista pillereistä.


    • Kanerva1958

      Moi,

      mulla on nyt ollut kuuri "nastat ja tee" 1kkpäivät ja pudonnut on 4kg. Vaaleaa leipää olen myös vähentänyt mutta en kokonaan lopettanut minkään syömistä. Vielä on matkaa mutta hyvä alku, eikö vaan?!?
      Suosittelen! Ja kiitos aloittajalle tästä vinkistä!

      Kanerva

    • Anonyymi

      Akupunktio on käytössä monissa sairaaloissa.
      Akupainantaa harjoitin kotona kehon pisteiden mukaan.
      Tuossa on kirjat hyllyssä, joten esille ja opiskelemaan!
      Tulee syksyn sateiset ja pimeät illat. Miksi ulos liukastelemaan?
      Musiikkia päälle, tunnelmavalot, aromikynttilät ja nauttimaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe