Mies Malli?

mieessssss

Tykkääkö naiset miehestä, joka on malli? Itse olen mies ja tehnyt muutamia mallin hommia. Jotkut pitävät asiaa liian homomaisena tai "kauniina", mutta nyt haluan kuulla vastauksen. Mitä naiset ajattelevat, kertokaa! Komea, kiihottava, hottis, kiehtova, seurustelukamaa vai homo, naisellinen, ylimielinen jne. ? Riippuu tietenkin mallista (ulkonäöstä, olemuksesta ja luonteesta), mutta yleisesti ottaen kysyn tätä.

13

2053

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naien

Ensimmäinen reaktio minulla olisi perääntyminen jos kuulisin että kiinnostuksen kohteeni olisi malli. Mutta ennakkoluulot on tehty murrettaviksi, ainakin minun kohdallani, joten jos mies on mallin töistään huolimatta ihan tavallinen mies hyvine ja huonoine puolineen ja puutteineen niin eipä se mikään este ole.

Kerran ole tapaillut erästä mallia ja hän oli kyllä niin omaan napaansa ja ulkonäköön tuijottelija että ehkä sen vuoksi laittaisin hieman jarrua.

• naineeeenn

Minä ainakin pidän miehistä, joilla on joitain feminiinisiä piirteitä.

Mutta enemmän kiinnostaisi tietää että millainen on sitten mallimiesten naismaku? Pitääkö olla pitkä ja kaunis "malli" vai deittailetteko tavallisia lyhyitä ja söpöjä naisia?

• sinkkutyttönen

Riippuu miehestä, mutta jos mies on pelkkä malli, niin silloin se on totaalinen turn-off. Miehen kuuluu olla arvostetussa asemassa ja hyvässä ammatissa. Tietysti on plussaa, jos on hyvännäköinen, mutta jos yrittää pärjätä elämässään pelkällä synnynnäisellä ulkonäöllään, niin se kertoo lyhytjänteisyydestä, itsekkyydestä ja kunnianhimon puutteesta. Mallin näköiset miehet ovat tietysti usein komeita. Haluan nimenomaan komean miehen enkä mitään röhkivää tosimies-Suomijuntti-nallekarhua.

• -Lumih

"Mutta enemmän kiinnostaisi tietää että millainen on sitten mallimiesten naismaku? Pitääkö olla pitkä ja kaunis "malli" vai deittailetteko tavallisia lyhyitä ja söpöjä naisia?"

Myös minua kiinnostaa tämä! :o

• Ei ymmärrä pradoja

Koska olet malli olet etelämaalaisen näköinen tummatukkainen mies. Et ainakaan suomalsien näköinen mies. Naiset valitsevat miesmallit.

Jostain syystä naiset jotka päättävät miesmalleista eivät ymmärrä että heidän pitäisi yrittää myydä suomalsen näköisille miehille esim. vaatteita.

Vähäälyiset naiset eivät ymmärrä että vaatteet jotka sopivat etelämaalaisen suklaasilmän päälle eivät sovi yhtään suomalsien miehen päälle.

Mutta enemmän vain markkinointipäälliköiksi naisia!

Ihmettelen milloin liiketaloudelliset seikat rupeavat vaikuttamaan kun miesmalleja etsitään eikä vain huomioida suomalsiten naisten seksuaalisia mieltymyksiä.

• -n89-

Mitäs joku katkera eloveena-äijä siellä kitisee? Ei minun mielestäni esim. oma ruskeatukkainen ja sinisilmäinen poikaystäväni näytä miltään etelämaalaiselta vaan suomalaiselta. Miksi sinulla on joku kumma käsitys että vain vaaleatukkaiset miehet näyttävät suomalaisilta ja että se on joku "tae" suomalaisuudesta? Näillä näkymin sen suomalaislookin voi kantaa kotiinsa lähimmän marketin tukkaväriosastolta kuka vain.

Ja kyllähän niille mallitoimistojen listoille valitaan usein niitä sinisilmäisiä ja vaaleatukkaisia naisia joissa kaikki on feikkiä tisseistä lähtien joten mikä ongelma? Miehethän näitä naisia sinne valitsee jatkuvasti joten mielestäni ei ole varaa itkeä jos naisetkin sitten valitsevat omasta mielestään komeita miehiä malleiksi.

Että taidat itse olla vähän vajaa..

• Enrique-fani
        -n89- kirjoitti:

Mitäs joku katkera eloveena-äijä siellä kitisee? Ei minun mielestäni esim. oma ruskeatukkainen ja sinisilmäinen poikaystäväni näytä miltään etelämaalaiselta vaan suomalaiselta. Miksi sinulla on joku kumma käsitys että vain vaaleatukkaiset miehet näyttävät suomalaisilta ja että se on joku "tae" suomalaisuudesta? Näillä näkymin sen suomalaislookin voi kantaa kotiinsa lähimmän marketin tukkaväriosastolta kuka vain.

Ja kyllähän niille mallitoimistojen listoille valitaan usein niitä sinisilmäisiä ja vaaleatukkaisia naisia joissa kaikki on feikkiä tisseistä lähtien joten mikä ongelma? Miehethän näitä naisia sinne valitsee jatkuvasti joten mielestäni ei ole varaa itkeä jos naisetkin sitten valitsevat omasta mielestään komeita miehiä malleiksi.

Eihän sinisilmäinen ja tummahiuksinen näytäkään etelämaalaiselta vaan ristiveriseltä pohjois-eurooppalaiselta. Etelämaalaisilla on tummat hiukset, ruskeat/vihreät/hazel- silmät ja oliivi-iho. Kyllä vaaleat hiukset ja iho ja siniset silmät ovat pohjoismaisten geenien tae erittäin suurella todennäköisyydellä.

• PRATALLE
        -n89- kirjoitti:

Jep mutta kun suomalaiset naiset OVAT 70% niitä vaaleita, niin kait on liiketaloudellisesti järkevää käyttää vaaleita naisia.

JOS SUOMALAISET MIEHET 70 % EIVÄT OLE TUMMAN TUKAN OMISTAVIA NIIN MINKÄ TAKIA JOKAINEN MALLI ON JONKUN ETELÄMAALAISEN TRANTAGIGOLON NÄKÖINEN`??

• hgjghj
        PRATALLE kirjoitti:

Jep mutta kun suomalaiset naiset OVAT 70% niitä vaaleita, niin kait on liiketaloudellisesti järkevää käyttää vaaleita naisia.

JOS SUOMALAISET MIEHET 70 % EIVÄT OLE TUMMAN TUKAN OMISTAVIA NIIN MINKÄ TAKIA JOKAINEN MALLI ON JONKUN ETELÄMAALAISEN TRANTAGIGOLON NÄKÖINEN`??

Kyllä kuule ne ruskeahiuksiset ja sinisilmäiset suomimiehetkin näyttävät pohjoismaisilta. Itse kyllä erotan suomalaisen tummatukkaisen -ja etelämaalaisen tummatukkaisen miehen toisistaan mutta ilmeisesti sinä et.

• pratalle
        hgjghj kirjoitti:

Kyllä kuule ne ruskeahiuksiset ja sinisilmäiset suomimiehetkin näyttävät pohjoismaisilta. Itse kyllä erotan suomalaisen tummatukkaisen -ja etelämaalaisen tummatukkaisen miehen toisistaan mutta ilmeisesti sinä et.

Etkä jo tajua: vaaatteita myydään suomalaisille miehille: miksi mallien pitää olla vahemmistön näköisiä sen takia että Suomalainen nainen sattuu nyt vaan tyykäämään heistä: kun ne vaatteet pitäisi myydä enemmistölle elikä vaaleille miehille!!!

Et taida olla mikään ruudinkeksijä älyltäsi!

• ei ei ei
        pratalle kirjoitti:

Etkä jo tajua: vaaatteita myydään suomalaisille miehille: miksi mallien pitää olla vahemmistön näköisiä sen takia että Suomalainen nainen sattuu nyt vaan tyykäämään heistä: kun ne vaatteet pitäisi myydä enemmistölle elikä vaaleille miehille!!!

Et taida olla mikään ruudinkeksijä älyltäsi!

En nyt aivan noinkaan sanoisi. Katselepa huviksesi suomalaisia miesten vaateliikkeitä. Hyllyt notkuvat kirkkaita ja kylmiä värejä, jotka sopivat nimenomaan vaaleille suomalaisille. Tumman miehen on suomesta lähes mahdotonta löytää itselleen sopivia vaatteita.

• pratalle
        ei ei ei kirjoitti:

En nyt aivan noinkaan sanoisi. Katselepa huviksesi suomalaisia miesten vaateliikkeitä. Hyllyt notkuvat kirkkaita ja kylmiä värejä, jotka sopivat nimenomaan vaaleille suomalaisille. Tumman miehen on suomesta lähes mahdotonta löytää itselleen sopivia vaatteita.

No no n mutta miksi ne rätit ovat sitten aina jonkun etelämaalaisen gigolon päällä jos yritättte myydä niitä suomalaisille vaaleille miehille?

Siksi toisekseen inhon vääreet kulkee kun näen etelämaalaisen miehen.Enkä tietääkseni ole ainoa suomalainen mies joka näin tuntee. Miksi ostaisin siis mainostetut vaatteet?

Koita nyt tajuta, että vaikka te suomalsiet naiset pidätte etelämaalaisennäköisistä tummista gigoloista niin me suomalaiset miehet inhotaaan heitä vähintään saman verran.

Vai onko etelämaalaisia gigoloita jo enemmistö Helsingissä niin että vaatemainokset taytyy suunnata nimenomaan heille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      21
      5238
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3409
    3. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      36
      3297
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3201
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      40
      3133
    6. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      115
      2851
    7. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2611
    8. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      123
      2106
    9. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      49
      2074
    10. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      140
      1906
    Aihe