Siemensyöksyn jälkeinen kipu/kuumotus

*unCCari

Moro,

Oireet:

Mistähän mahtaa olla kyse kun ajoittain siemensyöksyn jälkeen minulla esiintyy alavatsan/kiveksien jomotusta ja siittimessä pientä kirvelyä? Oireet ilmaantuvat n.5-10min laukeamisen jälkeen ja menevät pois tunnissa. Tätä tapahtuu hyvin satunnaisesti ja sitä on tapahtunut ~5 kertaa vuodessa jostain 13v lähtien. Tällä hetkellä olen siis 26v. Kyseessä siis ei voi olla sukupuolitauti (olenhan käynyt testeissäkin). Eturauhasongelmia epäilen myös sillä oireet ovat ilmaantuneet noinkin nuorena sen kummemmin tiheentymättä. Tätä ongelmaa ei ole koskaan ilmaantunut naisen kanssa eli ainoastaan masturboinnin jälkeen. Kirvelyä virtsatessa ilmenee vain tämän oireilevan tunnin ajan, mutta ei koskaan muulloin.

Mahdollinen syy?:

Voisiko kyseessä siis olla esimerkiksi ajoittaiset virtaputkentulehdukset tai kenties vain jonkilainen mekaaninen rasitus masturboinnista johtuen? Voiko "liian tyhjät säkit" vaikuttaa asiaan? Painotan, että oireet ovat hyvin satunnaisia ~5 kertaa vuodessa eivätkä koskaan peräkkäisinä päivinä. Ainoa "yhteneväisyys" ,jonka olen huomannut ahkerimpina runkkausvuosina on ollut se, että siemensyöksyn liiallinen pitkittäminen tai useampi masturbointikerta päivässä ovat tuntuneet lisäävän mahdollisuutta ks. oireille.

Onko muilla miehillä ollut mitään samankaltaista?

22

18929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rungari

      mulla ihan sama, en tiädä mistä johtuu

    • auttakaaaa!

      Olen nytten 17 v. minulla on myös tapahtunut samalla lailla. Elikkä enne itsetyydytystä jos olen ollut vaikka kusella ja melkein heti sen jälkeen alkanut runkkaamaan niin ihan satunnaisin väliajoin ( joku 4-6 kertaa 1. vuoden sisällä) minulla n. 4 minuutun kuluttua alkaa kivelemään peniksestä ihan sairaasti, ei tiedä että mitä tekisi tai kuinka olisi ja tuntuu että koko ajan olisi kusihätä, mutta kun vessaa menen niin kusta ei juuri paria tippaa enempään tule... ja joskus kun kunnolla ponnistan niin voi tulla läpinäkyvää limaa ( ei hajua että onko se speguu, ei kyllä siltä näytä...)
      joku 3 kuukautta sitten yksi tyttö otti minulta suihin puistossa nopeasti, ja toivon että en mitään sukupuolitautia saanut, kyseessä 14 tyttö ( kyseisellä tytöllä on aikaisempia seksi kertoja...) En ole käynyt missään testeissä että onko minulla mitään sukupuolitautia, joten Mitä minun kannattaisi tehdä? pistäkää vastauksia tulemaan koska rupee pikku hiljaa jo huolestuttamaan, KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN!

      • taijälkikätee

        Täst lähtien vedä pelkästää etukätee!!!


      • Anonyymi

        auttakaa Sulle vastine käy lääkärissä ja pyydä laporatorio koe,jos on vaikka klamudia.Olitko suojaamattomassa yhdynnässä ja laukesitteko kummatkin.Kokenut lääkäri tutkii ja saat kyllä avun...Olet aika nuori vielä...Kannattaa muistaa nuo kondomit


      • Anonyymi

        🌻🌻🌻


      • Anonyymi

        Mulla ihan täsmälleen samallaiset oireet ja sitä esiintyy noin 5-10 kertaa vuodessa, ei hajuakaan mistä johtuu


    • Lääkäriin, hopi hopi

      Mitä ihmettä te palstalla kyselette? Lääkäriin siitä.

    • olly

      Bumb

    • Lääkäriin

      Noilla oireilla kivessyöpä

    • neuvoja1

      Itsellä aivan samoja oireita osaako joku sanoa mistä voisi johtua?

      • asdvasd

        Itsellä johtunee liian nopeasta tahdista tai liian kovasta otteesta


      • Anonyymi
        asdvasd kirjoitti:

        Itsellä johtunee liian nopeasta tahdista tai liian kovasta otteesta

        Täytyy levätä välillä ja antaa kikkeli on olla rauhassa.....kädet vaikka taskuun ja lenkille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy levätä välillä ja antaa kikkeli on olla rauhassa.....kädet vaikka taskuun ja lenkille

        Kunnon naurut! hee hee ;)


    • pls3

      bumb

    • Jeesjees1

      Lääkärin lausunnon mukaan normaalia, terska "ärsyyntyy" itsetyydytyksen aikana josta kyseinen kipu johtuu

    • Tuntematon125

      Mulla sama ongelma täytyisi varmaan pienentää tahtia ja ei runkata suoraan vessassa olon jälkeen

      • Anonyymi

        Tyhjällä virtsarakolla ja ravistaa hyvin ettei jää käännös virtsaa


    • luukovana

      Samaa ongelma mullakin vaikka ikää jo 86v. Epäileisin erästä tyttöstä sukupuolitaudin lähteeksi. Suunnittelenki lääkärissä käyntiä.
      14-vuotiaat yleensä pahoja tautilähteitä koska eivät itse tajua terveydestään.

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Kyllä pappa sun pitää alkaa käyttää kondomeja ja liukkaria


      • Anonyymi

        Tämä kommentti ilmoitettu eteenpäin.


    • Habazi_homo

      Olen homo.

      - Habazi (homo)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe