Jippu on kuulemma uskossa,

eikö?

"Takki ei ole kauaa ehtinyt narikassa lämmetä, kun lavan edustalta alkaa kuulua hurrausta, taputuksia ja vislauksia. Tämähän ei voi tarkoittaa muuta, kuin että Jippu – eli 25-vuotias Meri-Tuuli Elorinne – yhtyeineen on astelemassa Le Bonkin estradille.
- - -
Liput Jipun keikalle ovat maksaneet 14 euroa. Sillä pääsee ihailemaan neljää salskeaa miestä sekä Jippua, jolla on illan kunniaksi mustat saappaat ja nahkaakin sisältävät sukkahousut jalassaan, leoparditäpläinen hame sekä musta pitkähihainen paita. Kaulassaan hänellä roikkuu riipus. Riipus ei kuitenkaan ole risti.

Hetkinen, eikö Jipun pitänyt olla uskossa? No, meillä kaikilla on ristimme kannettavanamme, roikkui se sitten kaulasta tahi ei.
- - -
`Hassu olla lavalla kun on ollut keikkatauolla noin kolme vuotta, muuten kuin joidenkin kirkkokeikkojen osalta. No mutta kun seuraava levy kun tulee, niin se on persettä ja vittua, perrkele perrkele!´, Jippu höyryää.

Yleisöä naurattaa, kun Jippu kiroaa kuin merimies, Children Of Bodomin Alexi Laiho – tai Impaled Nazarenen Mika Luttinen. Hetkinen, mutta eikö Jipun pitänyt olla uskossa? Rienausta! Olisiko moinen mahdollista kirkossa?

Saavatko uskovaiset kiroilla tuolla tavoin? Minäkin haluan kiroilla! Minäkin haluan olla uskossa! Persettä vittua perrkele perrkele! Nuo kauniit kirosanat ovat musiikkia korvilleni. Minä tartun niihin kuin taikakaluihin, suutelen ja syleilen niitä kuin uskovainen ristiään."
http://www.rumba.fi/valihuikka-hyvat-ystavat-valihuikka-persetta-vittua-perrkele-perrkele-12691/#more-12691

15

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetellyt

      Mutta ei vain siltä elämänsä näytä.
      Toisaalta, jos vaikka jippu itse niin luulee olevansa.

      • ?

        Jos hän on tullut uskoon niin toivoisin hänen ajattelevan vähän enemmän mitä suustaan päästää. Jos on aidosti uskovainen ei halua tuollain kirota "koko kansan edessä" (kirotkoon sitten kotonansa ja hänen asiansa on pitääkö se sitä hyvänä vai ei) Hän ei edistä omalta kohdaltaan hyvyyttää maailmaan, jos uskoo, ettei tuollainen käytös vaikuta negatiivisesti.


      • tjo2222
        ? kirjoitti:

        Jos hän on tullut uskoon niin toivoisin hänen ajattelevan vähän enemmän mitä suustaan päästää. Jos on aidosti uskovainen ei halua tuollain kirota "koko kansan edessä" (kirotkoon sitten kotonansa ja hänen asiansa on pitääkö se sitä hyvänä vai ei) Hän ei edistä omalta kohdaltaan hyvyyttää maailmaan, jos uskoo, ettei tuollainen käytös vaikuta negatiivisesti.

        Jippu on itse piru. Kuten RAamatussa sanotaa: "Huomatkaa Herran viholliset ajoissa2


      • kävin keikalla
        tjo2222 kirjoitti:

        Jippu on itse piru. Kuten RAamatussa sanotaa: "Huomatkaa Herran viholliset ajoissa2

        "Saavatko uskovaiset kiroilla tuolla tavoin?" Ei saa!! Vaikuttaa oudolta tapaukselta tuo Jippu. Itse kyllä näin joulun alla kirkossa keikalla ja yllätti positiivisesti minut.


      • uskis71
        kävin keikalla kirjoitti:

        "Saavatko uskovaiset kiroilla tuolla tavoin?" Ei saa!! Vaikuttaa oudolta tapaukselta tuo Jippu. Itse kyllä näin joulun alla kirkossa keikalla ja yllätti positiivisesti minut.

        Sanassahan lukee;uhkuuko lähde samasta karvasta ja makeaa...


      • 316
        kävin keikalla kirjoitti:

        "Saavatko uskovaiset kiroilla tuolla tavoin?" Ei saa!! Vaikuttaa oudolta tapaukselta tuo Jippu. Itse kyllä näin joulun alla kirkossa keikalla ja yllätti positiivisesti minut.

        Ei kukaan saa.


    • Pöyristyttävää.

      .

    • !pöö!

      mielstäni perse, vittu, kusi ja muut tällaiset maalliseen liittyvät asiat eivät ole niitä kirosanoja vaan ne ovat vain rumempia sanoja. käytän useasti niitä, nehän tarkoittavat vain rumia sanoja ruumiinosista ja ruumiista lähteviä "eritteitä". laskisin kirosanoiksi kaikki sielunviholliseen liittyvät asiat, kuten saatana, helvetti, perkele... minulle on opetettu, että edellisten sanojen käyttäminen tarkoittaa pahan kutsumista apuun. joten en itse lausu sellaisia. tällainen kanta minulta: kannatan siistin kielen käyttöä, mutta en lähtisi tuomitsemaan ihmistä huonon kielen takia.

    • ei koskaan

      Uskovainen ei kiroile!

    • Uskossa olen

      Rukoile ääneen näin:

      Rakas Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Anna anteeksi kaikki syntini. Tahdon puhdistua ja vapautua syntikahleista.
      Jeesus, kiitos että kuolit puolestani ristillä! Uskon, että nousit ylös kuolleista ja tulet pian takaisin hakemaan meidät Taivaan kotiin.
      Jeesus, Ainoa Pelastajani, täytä minut Pyhällä Hengellä!
      Anna minulle rohkeus kertoa sinusta niille, jotka eivät vielä tunne sinua.
      Olen nyt pelastunut! Olen uudestisyntynyt! Olen saanut syntini anteeksi, ja olen nyt matkalla taivaaseen, koska sinä Jeesus asut sydämessäni!
      Kiitos Herrani Jeesus! Aamen.

      Jos rukoilit äskeisen ääneen ja todellisesti sitä tarkoittaen, on syntisi todellakin nyt annettu anteeksi! Seuraava askel on kasteelle tuleminen!

      Jumala rakastaa sinua ja Hänellä on suurenmoinen suunnitelma elämääsi varten.
      ONNEA JA SIUNAUSTA SINULLE!

      Tervetuloa seurakunnan Yhteyspaikkaan
      Läntinen Pitkäkatu 33.
      20100 Turku
      Tilaisuudet Sinua varten:
      - su seurakunnan pääkokous 16.oo
      - ke avoimet ovet 14.oo – 18.00

    • Live and let live

      Jeesustelijat.. Tekö heitätte ensimmäisen kiven? Jippu on upea taiteilija ja ihminen ja kyllä, kiroileva uskis! Menkää itseenne pyhät ihmiset, olette itse niin täydellisiä? Jippu tekee työtään ja media kirjoittaa hänestä ihan mitä huvittaa. Jippu ei ole ihmisenä se, mitä mediasta luette.
      Rakkautta kaikkien elämään!

      • Ateistinen

        musiikkisivuston toimittaja oli se, joka heitti ensimmäisen kiven. Se, jonka artikkelia aloituksessa lainattiin. Että NÄIN tällä kertaa! Ettäs SEN TIEDÄT!


    • musa on parasta

      ai että kun likka oli hyvä Munkkiniemen kirkossa vuosi sitten joulun alla! Veti tosi hyvin yksin Pimeän onnen, jonka levyllä esittää Samuli Edelmanin kanssa. Harmittaa kun tänä jouluna ei pääse nauttimaan Jipun konsertista kirkossa. Siis täällä pk-seudulla.

    • huonoa esimerkkiä !
    • Mitä jippua?

      – Eräs uusimmista sanoituksistani kertoo siitä, kun panin venäläistä huumekauppiasta. Oli muuten hyvä pano! hän sanoi ja sai yleisön nauramaan irstailullaan.
      http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/5022/rakkauden-ilosanomaa-julistanut-jippu-minulla-oli/?gallupvoted=1


      Laulaja Jippu oli meidän lyhyen seurustelun viimeisenä yönä kanssasi vuoteessa ja me rakastelimme. Rakastelun jälkeen Jippu toivoi että voisinko ensikerralla kiskoa häntä rakastelun aikaan tukasta. (Lainaus Jussi Parviaisen tekstistä).
      http://www.juorukello.fi/juorut-3/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe