Mistä ihmeestä löytäisin 95-100 G/H kuppisen uikkarin. Pitäisi olla kunnon tuki, ettei hölsky tai muuten roiku. Mistään en ole lytänyt vuorrattuja, kaarituellisia uikkareita. Tilasin Changesta uimapuvun ja bikinit, mitkä menee nyt takaisin. uikkareissa oli ohuet nauhat olkaimena, jotka porautui olkapäihin. Molemmissa kaarituet tuli kainaloon. Bikineissa koko oli 90 J, jossa kuppi oli hyvä, mutta rinnanympärys ei riittänyt :/. Bikinihousuissa oli isoin koko 50 ja olen tietysti kokoa 52. Housut jäivät liian alas ja lopputulos on arvattavissa: Ne meni rullalle vatsamakkaran alle.
Onko tosiaan niin, että isojen, isorintaisten naisten ei tarvi uida?????
Uimapuku/Bikini 100 H kokoiselle
8
827
Vastaukset
- cops
tarvii uida ja paljon, syömisellä ei oo niin väliä vaikka unohtuiskin välillä
- 100 H
Toi ei ollutkaan mulle vielä selvä juttu. Hyvä kun kerroit. Millä uit, kun ei ole uikkareita??? Kun annoit noin fiksun vastauksen , niin vastaa samalla kysymykseen.
- jep.
tarviiko ne olla ne bikinit?
nättejä kokouikkareitakin on olemassa.
itse ei tulisi mieleenkään käyttää bikineitä vaikka olisin luikku. - hannele113
miss Mary.fi löytyy 100 H uimapukuja ja bikineitä
- vesipeto
No joo mun koko on 70H --- mistäs niitä löytyy? Pitäisi olla siis oikeasti UIMAPUKU jolla voi harrastaa hydrobikkiä, vesijuoksua ja uintia.
Aivan tolkuttoman vaikea löytää mitään uikkaria, jossa olisi korkea selkä, ei liian syvään uurrettu edestä, ei kaaritukia, säädettävät olkaimet oikealla paikalla (ei kainaloissa).
Ja tietysi haluan kauniinkin uikkarin, miksi menisin ihmisten ilmoille jossain rumassa rätissä? Plus miksi maksaisin sellaisesta maltaita? - Sadeomena
Funky Ladysta Helsingin Fredrikinkadulta olen jo monena vuonna uikkarini ostanut. Viimeisin uikkarini taitaa olla Fantasie-merkkinen ja kokoa 40G eli 90G.
Paljon olen tilannut myös kotimaisesta Lumingerie-liikkeestä: http://www.lumingerie.fi/uima-asut
Changella paljon asioineena voin sanoa, että Changen koot ovat kovin nafteja.
Toivottavasti löydät!- Sadeomena
Lisään siis vielä, että tuo käyttämmäni koko 40G on siis UK-kokoa eli isobritannialaista luokitusta, eurokokona se olisi jotakin J90-luokkaa. Näiden eri koko luokitusten kanssa kannattaa tilatessa olla tarkkana. - Onneksi Lumingeriessa on selkeät ohjeet.
- Sadeomena
Missäköhän päin aloittaja 100 H on? Helsingin Sokoksella nimittäin huomasin olevan Elomi-merkin isokokoisia (ympärysmitaltaan useat 100 tai 105) rintsikoita ja mustia bikiniyläosia. Useita alaosiakin oli. Hinta oli IHANA 10 €!
Ainoa harmillinen asia on se, että tarkoittaako tämä ale sitä, että Elomi poistuu Sokoksen valikoimasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652937
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252073Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241510- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian151241Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61186Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu62991