Uimapuku/Bikini 100 H kokoiselle

100 H

Mistä ihmeestä löytäisin 95-100 G/H kuppisen uikkarin. Pitäisi olla kunnon tuki, ettei hölsky tai muuten roiku. Mistään en ole lytänyt vuorrattuja, kaarituellisia uikkareita. Tilasin Changesta uimapuvun ja bikinit, mitkä menee nyt takaisin. uikkareissa oli ohuet nauhat olkaimena, jotka porautui olkapäihin. Molemmissa kaarituet tuli kainaloon. Bikineissa koko oli 90 J, jossa kuppi oli hyvä, mutta rinnanympärys ei riittänyt :/. Bikinihousuissa oli isoin koko 50 ja olen tietysti kokoa 52. Housut jäivät liian alas ja lopputulos on arvattavissa: Ne meni rullalle vatsamakkaran alle.
Onko tosiaan niin, että isojen, isorintaisten naisten ei tarvi uida?????

8

851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cops

tarvii uida ja paljon, syömisellä ei oo niin väliä vaikka unohtuiskin välillä

• 100 H

Toi ei ollutkaan mulle vielä selvä juttu. Hyvä kun kerroit. Millä uit, kun ei ole uikkareita??? Kun annoit noin fiksun vastauksen , niin vastaa samalla kysymykseen.

• jep.

tarviiko ne olla ne bikinit?
      nättejä kokouikkareitakin on olemassa.
      itse ei tulisi mieleenkään käyttää bikineitä vaikka olisin luikku.

• hannele113

miss Mary.fi löytyy 100 H uimapukuja ja bikineitä

• vesipeto

No joo mun koko on 70H --- mistäs niitä löytyy? Pitäisi olla siis oikeasti UIMAPUKU jolla voi harrastaa hydrobikkiä, vesijuoksua ja uintia.

Aivan tolkuttoman vaikea löytää mitään uikkaria, jossa olisi korkea selkä, ei liian syvään uurrettu edestä, ei kaaritukia, säädettävät olkaimet oikealla paikalla (ei kainaloissa).

Ja tietysi haluan kauniinkin uikkarin, miksi menisin ihmisten ilmoille jossain rumassa rätissä? Plus miksi maksaisin sellaisesta maltaita?

• Sadeomena

Funky Ladysta Helsingin Fredrikinkadulta olen jo monena vuonna uikkarini ostanut. Viimeisin uikkarini taitaa olla Fantasie-merkkinen ja kokoa 40G eli 90G.

Paljon olen tilannut myös kotimaisesta Lumingerie-liikkeestä: http://www.lumingerie.fi/uima-asut

Changella paljon asioineena voin sanoa, että Changen koot ovat kovin nafteja.

Toivottavasti löydät!

• Sadeomena

Lisään siis vielä, että tuo käyttämmäni koko 40G on siis UK-kokoa eli isobritannialaista luokitusta, eurokokona se olisi jotakin J90-luokkaa. Näiden eri koko luokitusten kanssa kannattaa tilatessa olla tarkkana. - Onneksi Lumingeriessa on selkeät ohjeet.

• Sadeomena

Missäköhän päin aloittaja 100 H on? Helsingin Sokoksella nimittäin huomasin olevan Elomi-merkin isokokoisia (ympärysmitaltaan useat 100 tai 105) rintsikoita ja mustia bikiniyläosia. Useita alaosiakin oli. Hinta oli IHANA 10 €!

Ainoa harmillinen asia on se, että tarkoittaako tämä ale sitä, että Elomi poistuu Sokoksen valikoimasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3728
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      89
      1834
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1275
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      167
      1230
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1109
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      987
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      185
      964
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      142
      829
    Aihe