Mitkä ovat teille pahimmat turn-offit treffeillä?
- Itseäni harmittaa miehet, jotka puhuvat enimmäkseen itsestään, eivätkä ymmärrä osoittaa kiinnostustaan minua kohtaan
- PIdän ruokatreffeistä, arvostan hyvää ruokaa ja kivoja ravintoloita, mutta miehen epäsiistit ruokalutavat ovat todellinen turnoff! Maiskutus ja ruoka suussa puhuminen viestivät minulle miehen epäsiisteydestä muutenkin, ja monihan ajattelee myös, että ihmisen ruokailutavat kertovat myös siitä millaista seksiä olisi luvassa :D
- Jostain syystä treffikumppanini ovat useamminkin yrittäneet korostaa älyllistä puoltaan filosofoimalla kaikenlaista, ehkä syy on sitten siinä, että opiskelen itse sivuaineena filosofiaa. Tällainen päteminen treffeillä harmittaa - pitäisin keskustelun mieluummin kevyemmällä tasolla, ja toivoisin, ettei minulle alettaisi päteä asioista, joita olen kelannut puhki jo vuosia sitten.
- Moni mies vetää treffeillä jotain selkeää "deittiroolia", puhuu matalammalla äänellä kuin yleensä ja yrittää esiintyä ihan toisenlaisena kuin itse on. En tahdo, että minua huijataan vaan pidän enemmän luontevista miehistä, jotka ovat viehättäviä omana itsenään.
- Oma turnoff-puoleni on varmasti se, että olen liiankin hiljainen ja hillitty. Toivoisin, ettei miehillä olisi seurassani fiilis, että tarvitsee pitää keskustelua yllä - toisaalta, kun mies on kiinnostava ja hänen kanssaan viihtyy, tällaista ongelmaa ei synny.
Mitäs ovat teidän pahimmat turnoffit, miehet ja naiset?
Pahin turn-off?
242
20137
Vastaukset
- paska ja hiki
ehdottomasti pahinta oli kun mies tuli treffeille hieltä haisevana. Tuli halaamaan niin aivan karmee kitkerä pesemätön kainalohiki löhähti naamalle.. Ei ollut pessyt hampaitaan vaan niitä päällysti inhottavan näköinen tahmea kelmu.. Kaiken kukkuraksi mies oli saanut päähänsä, että on tulossa yöksi luokseni. mukana ei tietenkään ollut minkäänlaisia vaihtovaatteita tai hammasharjaa eikä myöskään mistään yökyläilystä ollut sovittu etukäteen mitään.
Epäsiisteys on jotain niin vastenmielistä ja ihmettelen voiko nykypäivänä tosiaan olla vielä miehiä, jotka eivät osaa huolehtia normaalista hygieniasta. Siis: hampaat pestään joka päivä, suihkussa käydään joka päivä, deodoranttia kainaloon heti suihkun jälkeen ja puhtaat vaatteet. Eihän se voi olla niin vaikeaa, eihän???
Niin muuten, meistä ei tullut paria ja se yökyläilykin jäi väliin.- Ei sokkotreffejä enä
No mutta ei kai sitä voi kaikkea mieheltäkään vaatia:) Että muka puhtaana treffeille?? Ei vaiskaan,itsekin kokenut kerran treffit hieltä haisevan miehen kanssa.Tulipa vaan mieleen,että millaista tuommoisen ihmisen kanssa olisi asua tai tehdä jotain intiimiä,yäk!! Toinen kauhistus on suu,jota ei huolleta.Keltaisethampaat ja haiseva hengitys,yök yök! Sellaiseenkin mieheen olen törmännyt,ne olikin pikatreffit! Sit miehet ihmettelee,kun naiset häipyy eikä selitä mitään!! Miten sanoa toiselle hienotunteisesti,et jätkä sä döfäät:))))
Ja se,ettei viitsitä panostaa treffeille pukeutumalla puhtaisiin ja silitettyihin vaatteisiin.Ruttuinen paita on kaikkea muuta kuin mieltä ylentävää naisen silmissä.Mutta taidan ola liian kranttu,kun en syty tämmösistä miehistä:D Niinhän miehet asian ilmaisevat;) - tarjoaa kuohuvaa
Ei sokkotreffejä enä kirjoitti:
No mutta ei kai sitä voi kaikkea mieheltäkään vaatia:) Että muka puhtaana treffeille?? Ei vaiskaan,itsekin kokenut kerran treffit hieltä haisevan miehen kanssa.Tulipa vaan mieleen,että millaista tuommoisen ihmisen kanssa olisi asua tai tehdä jotain intiimiä,yäk!! Toinen kauhistus on suu,jota ei huolleta.Keltaisethampaat ja haiseva hengitys,yök yök! Sellaiseenkin mieheen olen törmännyt,ne olikin pikatreffit! Sit miehet ihmettelee,kun naiset häipyy eikä selitä mitään!! Miten sanoa toiselle hienotunteisesti,et jätkä sä döfäät:))))
Ja se,ettei viitsitä panostaa treffeille pukeutumalla puhtaisiin ja silitettyihin vaatteisiin.Ruttuinen paita on kaikkea muuta kuin mieltä ylentävää naisen silmissä.Mutta taidan ola liian kranttu,kun en syty tämmösistä miehistä:D Niinhän miehet asian ilmaisevat;)Yhdyn edellä kirjoittaneiden naisten mielipiteeseen siinä, että on todella epämiellyttävää, jos treffeille tullaan epäsiistinä! Olen joskus treffannut naisen, joka kehui itseensä runsain sanoin, mutta jo siisteysdessä oli toivomisen varaa, no eihän siitä mitään tullut. Kerrottiin säät yms. kuulumiset, enkä ottanut enää yhteyttä.
Uskon kuitenkin, että miehillä on enemmän parannettavaa treffikulttuurissa, kuin naisilla!
Kyllä sellaiset vaateparret kuin collegehousut / verkkarit / hupparit / urheilusukat / lenkkarit eivät tule kuuloonkaan, kun ollaan treffeille menossa! Collegehousut ja huppari...mieleen tulee oikeussali ja syytetyn penkki...tai mielenterveysongelmainen. No okey, voi niitä kuntosalilla käyttää. - ei dödöä persvakoon
"suihkussa käydään joka päivä, deodoranttia kainaloon heti suihkun jälkeen"
Joopa joo. Että minua risoo sellaiset ämmät jotka käyvät suihkussa jopa monta kertaa päivässä. Ja deodoranttia ei pidä missään tapauksessa laitaa heti suihkun jälkeen, se on haitaksi ihon normaalille toiminnalle. Yleensäkin kannattaa välttää liiallista parfyymien käyttöä. Etenkin bussissa ja muissa julkisissa tiloissa parfyymille löyhkäävät ämmät ovat suoraan saatanasta. Niistähän saa kohtauksen ja menee henki tukkoon. Mieluummin haistelen vaikka sontaa. - Kaikkea löytyy
Ja se,ettei viitsitä panostaa treffeille pukeutumalla puhtaisiin ja silitettyihin vaatteisiin.Ruttuinen paita on kaikkea muuta kuin mieltä ylentävää naisen silmissä.Mutta taidan ola liian kranttu,kun en syty tämmösistä miehistä:D Niinhän miehet asian ilmaisevat;)Ensivaikutelma / lähestymis järjestyksessähän se menee.
Epäsiisti, huolimattomaton pukeutuminen tai sitten ylikorostettu pukeutuminen ja hirveästi meikkiä ajaa miehet pois.
Pahan hajuinen hengitys.
Voimakas hien haju, tai pyörryttävä hajuvesien haju. Kun sopivasti laittaa mietoja tuoksuja puhtaalle iholle, tulos on hyvä.
Itsensä korostaminen puheissa voimakkaasti.
Yli siisteys, (ei saa siirtää tuolin paikkaa tms kun käy kyläillessä istumaan).
Hirveä kikatus.
Tauoton kuuntelematon puhekone. - Heh heh
tarjoaa kuohuvaa kirjoitti:
Yhdyn edellä kirjoittaneiden naisten mielipiteeseen siinä, että on todella epämiellyttävää, jos treffeille tullaan epäsiistinä! Olen joskus treffannut naisen, joka kehui itseensä runsain sanoin, mutta jo siisteysdessä oli toivomisen varaa, no eihän siitä mitään tullut. Kerrottiin säät yms. kuulumiset, enkä ottanut enää yhteyttä.
Uskon kuitenkin, että miehillä on enemmän parannettavaa treffikulttuurissa, kuin naisilla!
Kyllä sellaiset vaateparret kuin collegehousut / verkkarit / hupparit / urheilusukat / lenkkarit eivät tule kuuloonkaan, kun ollaan treffeille menossa! Collegehousut ja huppari...mieleen tulee oikeussali ja syytetyn penkki...tai mielenterveysongelmainen. No okey, voi niitä kuntosalilla käyttää.sanoo noin naisesta, niin tulee miinusta..hassua, eikö?? Vain naisella on lupa haukkua miestä, toistepäin ei käy mitenkään..naisessahan ei ole mitään ikinä vialla..
- kieloxe
En ole ollut haisevan miehen kanssa treffeillä. Mutta yhdessä harrastusporukassa on mies n 60.v., joka todella haisee: hengitys haisee paskalle, vaatteet on ilmeisemmin olleet pitkään pesemättä, kun ollaan urheilemassa, hän ei käy suihkussa vaan hikoilun jälkeen vetäisee vaan kamppeet niskaansa. Ja se löyhkä...on jotain sanoinkuvaamatonta, miltä nyt pitkään pesemättömän ihmisen iho haisee. Koitan pysytellä kaukana ja olenkin joutunut jäämään pois, missä hän on mukana,koska alkaa yökkäyttämään välittömästi. Sanoin hänelle kerrran,että pesulla kannattaisi käydä. Mutta ei ole ottanut opiksi..On toki naisiakin, jotka haisevat. Ei miehet ole yksin haisuleita. Ja on niitä hyvälle tuoksuavia miehiäkin, jotka ymmärtävät käydä suihkussa ja pestä pyykkiä, käyttää dödöä, pestä hampaansa, käyttää hammaslankaa sekä käydä säännöllisesti hammastarkastuksessa.
- rentoilijanainen
tarjoaa kuohuvaa kirjoitti:
Yhdyn edellä kirjoittaneiden naisten mielipiteeseen siinä, että on todella epämiellyttävää, jos treffeille tullaan epäsiistinä! Olen joskus treffannut naisen, joka kehui itseensä runsain sanoin, mutta jo siisteysdessä oli toivomisen varaa, no eihän siitä mitään tullut. Kerrottiin säät yms. kuulumiset, enkä ottanut enää yhteyttä.
Kyllä sellaiset vaateparret kuin collegehousut / verkkarit / hupparit / urheilusukat / lenkkarit eivät tule kuuloonkaan, kun ollaan treffeille menossa! Collegehousut ja huppari...mieleen tulee oikeussali ja syytetyn penkki...tai mielenterveysongelmainen. No okey, voi niitä kuntosalilla käyttää.Vai on huppari rikollisen merkki! :DD Jepjep... Ei mua ainakaan haittaa yhtään jos on huppari ja tennarit. No valkoset urheilulenkkarit ei tietysti kovin viehättävät ole. Makunsa kullakin. Itse en oo mikään naisellisin nainen joka käyttäis esim. korkokenkiä joka käänteessä. Miehelläni saattoi olla collegepaita päällä ensi tapaamisella ja sitten ensi treffeillä eikä tullut mieleenkään että siinä olis jotain epäsiistiä. Hygieniastaan pitää tosi hyvää huolta, ei haise pahalle koskaan, paitsi heti lenkin jälkeen.;) Pukeutumistyyli vaan on semmonen rento. Niinkuin on minullakin, shoppailu ei ole harrastukseni eikä ulkonäkö elämäni sisältö. Hygieniasta pidän tietty huolta ja yritän näyttää kivalta. Miehellä on kyllä kamalat verkkarit joita pitää kotioloissa :), mutta toisaalta... On aarre, että saa makoilla lököissä toisen kanssa kotona.
- Mirjuliina12345
Heh heh kirjoitti:
sanoo noin naisesta, niin tulee miinusta..hassua, eikö?? Vain naisella on lupa haukkua miestä, toistepäin ei käy mitenkään..naisessahan ei ole mitään ikinä vialla..
annoin kyllä hänelle plussan, ja olen nainen. (Luulen, että verkkarimiehet ovat miinustaneet..?)
En itsekään mene treffeille verkkareissa tms. Eri asia on , jos vaikka on jo tapailtu ennemminkin ja tavataan ohimennen vaikka kahvilla ja kumppanini tietää että olen salille menossa, niin silloin saattaa olla rennompaa vaatetta päällä. Verkkarit voi kyllä vaihtaa vasta salilla ylle. - Mirjuliina12345
Kaikkea löytyy kirjoitti:
Ensivaikutelma / lähestymis järjestyksessähän se menee.
Epäsiisti, huolimattomaton pukeutuminen tai sitten ylikorostettu pukeutuminen ja hirveästi meikkiä ajaa miehet pois.
Pahan hajuinen hengitys.
Voimakas hien haju, tai pyörryttävä hajuvesien haju. Kun sopivasti laittaa mietoja tuoksuja puhtaalle iholle, tulos on hyvä.
Itsensä korostaminen puheissa voimakkaasti.
Yli siisteys, (ei saa siirtää tuolin paikkaa tms kun käy kyläillessä istumaan).
Hirveä kikatus.
Tauoton kuuntelematon puhekone.Olin treffeillä miehen kanssa joka oli juurikin: Tauoton kuuntelematon puhekone.
Lopulta en enää edes yrittänyt sanoa mitään. Odotin vain treffien loppumista..... - 30v
Ja se,ettei viitsitä panostaa treffeille pukeutumalla puhtaisiin ja silitettyihin vaatteisiin.Ruttuinen paita on kaikkea muuta kuin mieltä ylentävää naisen silmissä.Mutta taidan ola liian kranttu,kun en syty tämmösistä miehistä:D Niinhän miehet asian ilmaisevat;)mua ei haittaa silittämätön paita, jos se nyt muuten on siisti. Ajattelen myös, että suihkussa ei välttis tarvitse _joka _ päivä käydä, mutta kullä siisti ja puhdas pitää kuitenkin olla. Haju on kyllä ehdoton eieiei, ei tule mitään. Miltä se mies haisisi sitten perusarjessa?
- Mannapuuroinen
"paska ja hiki" paraskin puhumaan, kun sun nimimerkki on tuollainen!!!!!!
Esitkö itseksi "olen paska ja hiki " OOHDDOHHDODH
mikä dorka olet GUGHUUHUHUHUHUHUHUHUHUHHU! - _timonen_
ei dödöä persvakoon kirjoitti:
Joopa joo. Että minua risoo sellaiset ämmät jotka käyvät suihkussa jopa monta kertaa päivässä. Ja deodoranttia ei pidä missään tapauksessa laitaa heti suihkun jälkeen, se on haitaksi ihon normaalille toiminnalle. Yleensäkin kannattaa välttää liiallista parfyymien käyttöä. Etenkin bussissa ja muissa julkisissa tiloissa parfyymille löyhkäävät ämmät ovat suoraan saatanasta. Niistähän saa kohtauksen ja menee henki tukkoon. Mieluummin haistelen vaikka sontaa.Sitä mäkin oon miettiny joidenkin ihmisten toimintaa kattellessani että ollaanko sitä aina niin kakkaisia heti suihkun jälkeen että deodoranttia tarvitaan? Minkähän takia ihmisille ei luotu valmiiksi deodoranttia erittäviä kainaloita...
- Mannapuuroinen
Mannapuuroinen kirjoitti:
"paska ja hiki" paraskin puhumaan, kun sun nimimerkki on tuollainen!!!!!!
Esitkö itseksi "olen paska ja hiki " OOHDDOHHDODH
mikä dorka olet GUGHUUHUHUHUHUHUHUHUHUHHU!No just, kiitos vaan mun nimimerkin kähvellyksestä! :/
Mirjuliina12345 kirjoitti:
annoin kyllä hänelle plussan, ja olen nainen. (Luulen, että verkkarimiehet ovat miinustaneet..?)
En itsekään mene treffeille verkkareissa tms. Eri asia on , jos vaikka on jo tapailtu ennemminkin ja tavataan ohimennen vaikka kahvilla ja kumppanini tietää että olen salille menossa, niin silloin saattaa olla rennompaa vaatetta päällä. Verkkarit voi kyllä vaihtaa vasta salilla ylle.verkkarit ftw
- dödötti
_timonen_ kirjoitti:
Sitä mäkin oon miettiny joidenkin ihmisten toimintaa kattellessani että ollaanko sitä aina niin kakkaisia heti suihkun jälkeen että deodoranttia tarvitaan? Minkähän takia ihmisille ei luotu valmiiksi deodoranttia erittäviä kainaloita...
'Ei rakkaat miehet sitä dödöä likaisiin kainaloihin laiteta peittämään hien hajua, vaan puhtaisiin kainaloihin estämään hikoilu! Eikä dödö ole sama kuin parfyymi, dödöä on myös hajutonta. Hajuvedet ovat erikseen eikä niillä ole mitään tekemistä dödön kanssa,
Voi teitä! :) - fdvbfgbfe
Mirjuliina12345 kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa joka oli juurikin: Tauoton kuuntelematon puhekone.
Lopulta en enää edes yrittänyt sanoa mitään. Odotin vain treffien loppumista.....Niih. Jos mies on hiljaa, se ahdistaa. Jos mies puhuu, sekään ei kelpaa. Toivottavasti en kaltaiseesi koskaan törmää missään.
- mikotine
dödötti kirjoitti:
'Ei rakkaat miehet sitä dödöä likaisiin kainaloihin laiteta peittämään hien hajua, vaan puhtaisiin kainaloihin estämään hikoilu! Eikä dödö ole sama kuin parfyymi, dödöä on myös hajutonta. Hajuvedet ovat erikseen eikä niillä ole mitään tekemistä dödön kanssa,
Voi teitä! :)Hikoilu on kehon luonnollinen jäähdytysmekanismi, miksi vaikeuttaa sen toimintaa deodorantilla? Ei puhdas hiki haise vaan siinä viihtyvät bakteerit joten suihku säännöllisin väliajoin on hyvä idea.
- DiipaDaapa*
Uhhuh, oletkohan raukka joutunut treffeille minun exäni kanssa. Siinä on sellainen törkymöykkyjen kuningas, ettei paremmasta väliä. Niin epäsiisti juntti... yök! Hampaita pesi pakon edestä max. 15 sekuntia per päivä "ettei kiille kulu liikaa" ja suihkussa käynti kuivatti ihoa, aivan sama vaikka kyseinen herra teki kirjaimellisesti paskanhajuisia hommia välillä. Suhteemme alussa kyllä jaksoi huolehtia itsestään ja hygieniasta, lopussa piti huutaa ja pakottaa.
- ujnujnujnujnu
poromies47 kirjoitti:
verkkarit ftw
Se on WTF :D
- mmmmbop
ujnujnujnujnu kirjoitti:
Se on WTF :D
tai sitten se on ftw = for the win
- mustaa tai valkoista
fdvbfgbfe kirjoitti:
Niih. Jos mies on hiljaa, se ahdistaa. Jos mies puhuu, sekään ei kelpaa. Toivottavasti en kaltaiseesi koskaan törmää missään.
Koska on olemassa vain ääripäät.
- mitä mitä
30v kirjoitti:
mua ei haittaa silittämätön paita, jos se nyt muuten on siisti. Ajattelen myös, että suihkussa ei välttis tarvitse _joka _ päivä käydä, mutta kullä siisti ja puhdas pitää kuitenkin olla. Haju on kyllä ehdoton eieiei, ei tule mitään. Miltä se mies haisisi sitten perusarjessa?
kulli?
- Liiram.
Ei ole hyvä käydä joka päivä suihkussa, koska silloin hiukset rupeavat rasvoittumaan nopeammin. Joka toinen päivä on sopiva suihkutteluväli.
- 4+4
mustaa tai valkoista kirjoitti:
Koska on olemassa vain ääripäät.
Se on mustaa ja keltaista.
- Pyykkipoikanenässä
kieloxe kirjoitti:
En ole ollut haisevan miehen kanssa treffeillä. Mutta yhdessä harrastusporukassa on mies n 60.v., joka todella haisee: hengitys haisee paskalle, vaatteet on ilmeisemmin olleet pitkään pesemättä, kun ollaan urheilemassa, hän ei käy suihkussa vaan hikoilun jälkeen vetäisee vaan kamppeet niskaansa. Ja se löyhkä...on jotain sanoinkuvaamatonta, miltä nyt pitkään pesemättömän ihmisen iho haisee. Koitan pysytellä kaukana ja olenkin joutunut jäämään pois, missä hän on mukana,koska alkaa yökkäyttämään välittömästi. Sanoin hänelle kerrran,että pesulla kannattaisi käydä. Mutta ei ole ottanut opiksi..On toki naisiakin, jotka haisevat. Ei miehet ole yksin haisuleita. Ja on niitä hyvälle tuoksuavia miehiäkin, jotka ymmärtävät käydä suihkussa ja pestä pyykkiä, käyttää dödöä, pestä hampaansa, käyttää hammaslankaa sekä käydä säännöllisesti hammastarkastuksessa.
Todella kuvottava haju saattaa olla peräisin paitsi epäpuhtaudesta, niin sellaisesta joidenkin herkusta kuin valkosipuli. Säännöllinen, runsas käyttö saa hengityksen lisäksi koko ihon lemuamaan. Tapasin muutama kuukausi sitten miehen, jonka hengitys haisi ja ajattelin, eikö koskaan pese hampaitaan. Sitten huomasin, että ihokin haiskahti, vaikka oli käynyt suihkussa. En maininnut mitään, vaan lähdin suhteesen sillä mielellä, että toinen saa pitää valkosipulinsa ja minä sopeudun siihen. Onneksi taitaa nykyään syödä sitä vähemmän. Hassua, yläpää haisee enemmän kuin alapää (suuseksiä ja puhtoisempaa saa hakea, namm)!
- Pläk än jellou
4+4 kirjoitti:
Se on mustaa ja keltaista.
Pläk än jellou, pläk än jellou, da da da daa da daa.
Pläk än jellou, pläk än jellou, da da da daa da daa. - Sontasonta
ei dödöä persvakoon kirjoitti:
Joopa joo. Että minua risoo sellaiset ämmät jotka käyvät suihkussa jopa monta kertaa päivässä. Ja deodoranttia ei pidä missään tapauksessa laitaa heti suihkun jälkeen, se on haitaksi ihon normaalille toiminnalle. Yleensäkin kannattaa välttää liiallista parfyymien käyttöä. Etenkin bussissa ja muissa julkisissa tiloissa parfyymille löyhkäävät ämmät ovat suoraan saatanasta. Niistähän saa kohtauksen ja menee henki tukkoon. Mieluummin haistelen vaikka sontaa.Sonta se miehen tiellä pitää.
- hyväntuoksuinen
Liiram. kirjoitti:
Ei ole hyvä käydä joka päivä suihkussa, koska silloin hiukset rupeavat rasvoittumaan nopeammin. Joka toinen päivä on sopiva suihkutteluväli.
Ei vaan hiuksia ei pidä pestä joka päivä.
Suihkussa kannataa käydä kyllä ihan päivittäin..
Pyhä yksinkertaisuus.. - Gdhejdiehh
poromies47 kirjoitti:
verkkarit ftw
Fuck the what
- goodbye-date
Mulla on kans vuosien varrelta kokemusta epäsiisteistä ja tyylittömistä miehistä. Kertoohan se jotain miehen ajatusmaailmasta, jos ensitapaamiselle tullaan epäsiisteinä ja haisevina. Yhdellä oli siis niin paskainen kamala ulkoilutakki, ihan kiilteli ruskeana. Yks jeppe oli laittanut urheilusandaalit joista tursuili nyppyiset isot froteesukat... en voinu ku tuijottaa niitä - voi helvetti. Yhdellä oli lököttävät collegehousut, näytti että on istunut ne jalassa viimeset kolme vuotta. Jos ei viitsi mitenkään panostaa pukeutumiseensa ja siisteyteen, niin ansaitsee pakit saman tien! Mitä jotkut äijät kuvittelee itsestään, kun mennään tapaamaan naista jossain remontti- tai kotiverkkareissa? Ja tosiaan suihkussa saa käydä ja pestä niin hiukset kuin hampaatkin.
Oma nykyinen mieheni tuli treffeille siistinä, puhtaat farkut ja paita yllään. Hiukset oli pestyt ja hampaat samoin. Ja huolehtii itsestään edelleen yhtä hyvin! Oon katellut sitä jo kolme vuotta.- heitto
.. että kuin olisi pidetty päällä kolme vuotta... : DD
- valkosuklaavanukas
En tajua, miksi naisille on ihan selkeä normi jo pienestä pitäen, että kulkee puhtaana ja siisteissä vaatteissa, mutta miehille tilanne on toinen. Joskus kadehdin miehiä siitä, että sinkkunaisistakin suurin osa on tosi viehättäviä (mikä johtuu lähinnä siitä, että meikkaavat, pukeutuvat ja pitävät itsestään huolta), kun taas meidän naisten täytyy välillä etsiä kumppania miehistä, joista vain murto-osa pitää ulkonäöstään huolta. Jos nainen menisi treffeille hieltä haisevana, lievästi ylipainoisena, meikittömänä, hiukset likaisina ja verkkarit/ryppyiset ja likaiset vaatteet päällä, nainen vaikuttaisi joltain syrjäytyneeltä deekulta - miehille tuollainen käytös tuntuu olevan välillä ihan tavallista.
Tuntuu, etteivät miehet välillä näe omaa parastaan, kun eivät osaa satsata edes minimitasolla ulkonäköönsä ja hygieniaan. Itse olen katsellut tällaisia tyyppejä vähän liiankin pitkään ja toivonut, että voisin pitää heistä, kun ovat olleet tosi skarppeja, fiksuja ja karismaattisia tyyppejä. Mutta ei kun ei - ja syytä pakkeihin on tosi vaikea sanoa, jos päällimmäinen syy on se, että tyyppi ei käy suihkussa eikä pese vaatteitaan. - remreiska
valkosuklaavanukas kirjoitti:
En tajua, miksi naisille on ihan selkeä normi jo pienestä pitäen, että kulkee puhtaana ja siisteissä vaatteissa, mutta miehille tilanne on toinen. Joskus kadehdin miehiä siitä, että sinkkunaisistakin suurin osa on tosi viehättäviä (mikä johtuu lähinnä siitä, että meikkaavat, pukeutuvat ja pitävät itsestään huolta), kun taas meidän naisten täytyy välillä etsiä kumppania miehistä, joista vain murto-osa pitää ulkonäöstään huolta. Jos nainen menisi treffeille hieltä haisevana, lievästi ylipainoisena, meikittömänä, hiukset likaisina ja verkkarit/ryppyiset ja likaiset vaatteet päällä, nainen vaikuttaisi joltain syrjäytyneeltä deekulta - miehille tuollainen käytös tuntuu olevan välillä ihan tavallista.
Tuntuu, etteivät miehet välillä näe omaa parastaan, kun eivät osaa satsata edes minimitasolla ulkonäköönsä ja hygieniaan. Itse olen katsellut tällaisia tyyppejä vähän liiankin pitkään ja toivonut, että voisin pitää heistä, kun ovat olleet tosi skarppeja, fiksuja ja karismaattisia tyyppejä. Mutta ei kun ei - ja syytä pakkeihin on tosi vaikea sanoa, jos päällimmäinen syy on se, että tyyppi ei käy suihkussa eikä pese vaatteitaan.Hygienia on hyvästä, mutta ajatelkaa asiaa myös toisin päin. Monesta viestistä on huomannut että miehen pitäisi olla kätevä käsistään, eikö vain. Entä sitten, jos kotona on pientä remonttihommaa tehtävänä. Pitääkö miehen mennä vaihtamaan joka kerta vaatteet kun imuri ei toimi ja sitä pitäisi korjata. Pikkuhomma vie aikaa paljon kun ensin vaihdetaan vaatteet, sitten korjataan imuria. Ei perkele ollu sitä teippiä-> Haetaan kaupasta. Ai niin siellä voi olla niitä naisia->> vaihdetaan ensin vaatteet. Ai mutta haisen vähän hieltä-> suihkussa täytyy käydä ensin, sitten hienot vaatteet ylle. Kauppaan lähtiessä pyörä rikki. Eikö takaisin sisälle ja sama homma uusiksi. Kaupasta takaisin ja vaatteiden vaihtoon. Imuri kuntoon ja suihkuun...
Kuinka kauan jaksaisitte tätä hommaa katsella. Kyllä ne on ihan kädettömiä miehiä, jotka kulkee ihmisten ilmoilla AINA puhtaat vaatteet päällä. Ei niistä ole kotia leikkimään. Rapatessa roiskuu.
Mutta joo treffeile tultaessa puhtaat vaatteet päälle, sen ymmärrän. Moni mies tai ainakaan itse en oikein uskalla pynttäytyä liikaa kutsuihin tai treffeille, jotta en anna liian kiiltokuvamaista ensivaikutelmaa. Se ei ole minua, niin miksi pitäisi. Enkä vaadi sitä naiseltakaan. Riittää että on siistit ja puhtaat vaatteet, joissa on hyvä olla.
Tuntuu että naiset haluaa hyvätuloisen rentun, joka kunnioittaa naista, mutta on täyssonni. Joukko-oppi ei ole monellakaan hallussa. - 15
Tuntuu, etteivät miehet välillä näe omaa parastaan, kun eivät osaa satsata edes minimitasolla ulkonäköönsä ja hygieniaan. Itse olen katsellut tällaisia tyyppejä vähän liiankin pitkään ja toivonut, että voisin pitää heistä, kun ovat olleet tosi skarppeja, fiksuja ja karismaattisia tyyppejä. Mutta ei kun ei - ja syytä pakkeihin on tosi vaikea sanoa, jos päällimmäinen syy on se, että tyyppi ei käy suihkussa eikä pese vaatteitaan.te ootte muuten vaan vittumaisia
miksi naisia sanotaan kauniimmaksi sukupuoleksi ? ei ymmärrä
nykyajan naiset eivät tarvitse kuollessaan mitään palsamointia pakkeli ajaa saman asian
joo se kamala löyhkä ,mies voi haista hielle mutta nainen laittaa litran hajuainetta vaan peittääkseen silakan hajun mikä naisille on luoteista ,siinä sitten kiva on yrittää jutella treffeillä kun tukehtuu hajuun
kaiken hauskointa kesällä varsinkin nämä "tyylitietoiset naiset" pitävät napapaitoja joista läskit pursuaa joka puolelle ja niin tiukkoja housuja että pillu näkyy selvästi,eikö hierrä yhtään ja kun vähän hikoilee niin johan se sekametelisoppa on valmis,naiset näemmä pitävät itseään yhtä siroina kuin kansitytöt mikä ei valitettavasti pidä paikkaansa,voi ei taas kesä tulossa ja vittuja siellä vittuja täällä ei vituis mitään "vikaa" oo mut rajansa kaikella - pers.arska
heitto kirjoitti:
Kyllä naisen kirpeä haarovälin haju joka tunkee läpi hajuvedestä saa paatuneimmankin kyntömiehen poistumaan takavasemmalle.
- eleleeihanvaan
remreiska kirjoitti:
Hygienia on hyvästä, mutta ajatelkaa asiaa myös toisin päin. Monesta viestistä on huomannut että miehen pitäisi olla kätevä käsistään, eikö vain. Entä sitten, jos kotona on pientä remonttihommaa tehtävänä. Pitääkö miehen mennä vaihtamaan joka kerta vaatteet kun imuri ei toimi ja sitä pitäisi korjata. Pikkuhomma vie aikaa paljon kun ensin vaihdetaan vaatteet, sitten korjataan imuria. Ei perkele ollu sitä teippiä-> Haetaan kaupasta. Ai niin siellä voi olla niitä naisia->> vaihdetaan ensin vaatteet. Ai mutta haisen vähän hieltä-> suihkussa täytyy käydä ensin, sitten hienot vaatteet ylle. Kauppaan lähtiessä pyörä rikki. Eikö takaisin sisälle ja sama homma uusiksi. Kaupasta takaisin ja vaatteiden vaihtoon. Imuri kuntoon ja suihkuun...
Kuinka kauan jaksaisitte tätä hommaa katsella. Kyllä ne on ihan kädettömiä miehiä, jotka kulkee ihmisten ilmoilla AINA puhtaat vaatteet päällä. Ei niistä ole kotia leikkimään. Rapatessa roiskuu.
Mutta joo treffeile tultaessa puhtaat vaatteet päälle, sen ymmärrän. Moni mies tai ainakaan itse en oikein uskalla pynttäytyä liikaa kutsuihin tai treffeille, jotta en anna liian kiiltokuvamaista ensivaikutelmaa. Se ei ole minua, niin miksi pitäisi. Enkä vaadi sitä naiseltakaan. Riittää että on siistit ja puhtaat vaatteet, joissa on hyvä olla.
Tuntuu että naiset haluaa hyvätuloisen rentun, joka kunnioittaa naista, mutta on täyssonni. Joukko-oppi ei ole monellakaan hallussa.siis pitipä tämän mummelin klikata kirjoitukseesi iso peukku YLÖSpäin. Urvelona kuitenkin aivan väärää peukaloa napsautin. Joten annanpa tässä oikei 5 pistettä. Nasevasti sanottu asian ydin.
- sonni aidan takaa
pers.arska kirjoitti:
Kyllä naisen kirpeä haarovälin haju joka tunkee läpi hajuvedestä saa paatuneimmankin kyntömiehen poistumaan takavasemmalle.
ny repes, oon naureskellu , tässä ihan hillittömästi päivän paras ...ehdottomasti täss on talenttia.
miettikää ny äijät ku-sen polttamat sukka housut hionnu jalaas päivän pari vanha viinin haju ja stokkan
ilmais näytteiden alta haisee hiki kyllä luontoo vaatii, vaik kyntömiäs kyntää ja irvistää. - vaarivaan
Tuntuu, etteivät miehet välillä näe omaa parastaan, kun eivät osaa satsata edes minimitasolla ulkonäköönsä ja hygieniaan. Itse olen katsellut tällaisia tyyppejä vähän liiankin pitkään ja toivonut, että voisin pitää heistä, kun ovat olleet tosi skarppeja, fiksuja ja karismaattisia tyyppejä. Mutta ei kun ei - ja syytä pakkeihin on tosi vaikea sanoa, jos päällimmäinen syy on se, että tyyppi ei käy suihkussa eikä pese vaatteitaan.ehostavat (restauroivat) ja käyttävät hajuvesiä koska ovat niin rumia ja haisevat pahalle.
- vaarivaan
vaarivaan kirjoitti:
ehostavat (restauroivat) ja käyttävät hajuvesiä koska ovat niin rumia ja haisevat pahalle.
Laihialaisen isän neuvo pojalleen:
Ota poika ruma* nainen. Kauneus on katoovaista mutta rumuus lisääntyy päivä päivältä!
* Anteeksi ei nainen koskaan ole ruma. Toinen saattaa vain olla vähemmän kaunia. - kjkkjkjkkjari
15 kirjoitti:
te ootte muuten vaan vittumaisia
miksi naisia sanotaan kauniimmaksi sukupuoleksi ? ei ymmärrä
nykyajan naiset eivät tarvitse kuollessaan mitään palsamointia pakkeli ajaa saman asian
joo se kamala löyhkä ,mies voi haista hielle mutta nainen laittaa litran hajuainetta vaan peittääkseen silakan hajun mikä naisille on luoteista ,siinä sitten kiva on yrittää jutella treffeillä kun tukehtuu hajuun
kaiken hauskointa kesällä varsinkin nämä "tyylitietoiset naiset" pitävät napapaitoja joista läskit pursuaa joka puolelle ja niin tiukkoja housuja että pillu näkyy selvästi,eikö hierrä yhtään ja kun vähän hikoilee niin johan se sekametelisoppa on valmis,naiset näemmä pitävät itseään yhtä siroina kuin kansitytöt mikä ei valitettavasti pidä paikkaansa,voi ei taas kesä tulossa ja vittuja siellä vittuja täällä ei vituis mitään "vikaa" oo mut rajansa kaikellaoli paras , hyvä - syvä kumarrus !
- hakoska
remreiska kirjoitti:
Hygienia on hyvästä, mutta ajatelkaa asiaa myös toisin päin. Monesta viestistä on huomannut että miehen pitäisi olla kätevä käsistään, eikö vain. Entä sitten, jos kotona on pientä remonttihommaa tehtävänä. Pitääkö miehen mennä vaihtamaan joka kerta vaatteet kun imuri ei toimi ja sitä pitäisi korjata. Pikkuhomma vie aikaa paljon kun ensin vaihdetaan vaatteet, sitten korjataan imuria. Ei perkele ollu sitä teippiä-> Haetaan kaupasta. Ai niin siellä voi olla niitä naisia->> vaihdetaan ensin vaatteet. Ai mutta haisen vähän hieltä-> suihkussa täytyy käydä ensin, sitten hienot vaatteet ylle. Kauppaan lähtiessä pyörä rikki. Eikö takaisin sisälle ja sama homma uusiksi. Kaupasta takaisin ja vaatteiden vaihtoon. Imuri kuntoon ja suihkuun...
Tuntuu että naiset haluaa hyvätuloisen rentun, joka kunnioittaa naista, mutta on täyssonni. Joukko-oppi ei ole monellakaan hallussa.Nykyiseen kumppaniini tutustuessani käytiin treffeillä kahvilla kesken hänen työpäivää, hänellä remppavaatteet päällä, EIKÄ yököttäny yhtään, ei meinaan haissu kummiskaan. Työvaatteet vaihtuu nykyäänkin päivittäin ja ne pestäänkin välillä ;)) Enkä minäkään joka treffeille muistanut ripsiväriä laittaa.
Yli kaksi vuotta ollaan jo onnellisesti seurusteltu. heitto kirjoitti:
eihän tuo nyt oo mitään. Itellä kohta 8. vuos alkamas. Pitkä aika samoilla lahkeilla?
No kompensoin sitä sillä että kalsareit en pidä ollenkaa- nainen;)
remreiska kirjoitti:
Tuntuu että naiset haluaa hyvätuloisen rentun, joka kunnioittaa naista, mutta on täyssonni. Joukko-oppi ei ole monellakaan hallussa.Tota mun kriteereihin ei kyllä kuulu, että tarvitsee olla kätevä käsistään...kun olen treffeillä käynyt en ole kyllä ensimmäisenä kysynyt, että osaatko remonttihommia!!!jos ei osaa niin sitten hommataan ammattilainen jos tarvitsee remonttia tehdä..ja minulla naisena kyllä pysyy vasara kädessä..ja osaan vaihtaaa lamput ja korjata vaikka mitä..niin naisellinen nainen olen;) joo se on hyvä jos osaa, mutta en mä tuohon piirteeseen miehessä ihastu, kyllä ne on ihan muut jutut...
Niin ja osaan tankata autonkin ite ja laittaa pyörän kumeihin ilmaa:D, en mä noihin hommiin sitä miestä halua ihan muihin hommiin;)
Minen halua ainakaan hyvätuoloista renttua, mä tienaan ihan ite:) toki niitäkin löytyy...
Kyllä hygienia on hyvästä, varsikin käsien pesu, koska pöpöjä liikkuu meidän käsien välityksellä...ja varisinkin jos wc:stä poistut kädet tulee pestä oli kysessä nainen tai mies, mutta kommentoidakseni tuohon sinun vaatevaihtoon, ei kai nyt ihan noin tartte;D, kun me kaikki hikoillaan...joka ikinen päivä..ja vaikka kuinka kävisit suihkussa kymmenen kertaa päivässä (liiallinen ei hyvästä hipiälle) kyllä se hiki sieltä läpi tulee ja kun jokaisne hikin haisee erilailesta...vaikuttaa mitä syöt..b-12 vitaamiini esimierkiksi muistaakseni lisää/voimista hien hajua... - Reiska hei
remreiska kirjoitti:
Tuntuu että naiset haluaa hyvätuloisen rentun, joka kunnioittaa naista, mutta on täyssonni. Joukko-oppi ei ole monellakaan hallussa.Ei jossain pikkuhommissa silleen hikoo normaalimies. Tietty jos on nopee aineenvaihdunta tai oikeesti huono kunto niin sitten. Mutta johonkin rautakauppaan meno on eri sia kuin ensitreffit. Rautakauppaan hikisenä meno tarkottaa että oot perusduunari. ei siinä ihmeellistä, treffeille hikisenä meno tarkottaa että et välitä niin paljoo että käyttäsit edes sen kerran suihkua. Ensivaikutelma on tärkee.
- 1+8 ei ole 9
Käsitykseni tuon kaltaisista ihmisistä on, että joko heidän tietoisuutensa ei ole kovin korkealla tasolla tai se on todella vääristynyt. Mutta ehkä heidät on vain kasvatettu sellaisiksi.
- Done that!
sonni aidan takaa kirjoitti:
ny repes, oon naureskellu , tässä ihan hillittömästi päivän paras ...ehdottomasti täss on talenttia.
miettikää ny äijät ku-sen polttamat sukka housut hionnu jalaas päivän pari vanha viinin haju ja stokkan
ilmais näytteiden alta haisee hiki kyllä luontoo vaatii, vaik kyntömiäs kyntää ja irvistää.Ja kun kääntää neidin pedissä vatsalleen ja edessä röhöttääkin karvainen takapuoli, niin luontoa vaaditaan entistä enemmän..........
- Princess Leia
" >toivoisin, ettei minulle alettaisi päteä asioista, joita olen kelannut puhki jo vuosia sitten. "
Tämä tökkii ehkä eniten minullakin. Usein treffieni ensimmäiset puoli tuntia menee siihen, että mies kertoo lähes tauotta ja umpimähkään asioita, jotka liittyvät minun ammattiini sen sijaan, että hän kyselisi niitä minulta. Tämä johtaa yleensä joko väittelyyn tai sitten sulkeudun kokonaan, eikä mies saa minusta irti mitään muutakaan.
Arvostaisin äärettömästi miestä, joka aidosti kiinnostumalla ja kuuntelemalla saisi minut avautumaan työstäni ja urasuunnitelmistani. Sellaista ei ole vielä tullut vastaan.- Mannapuuroinen
Haha, tuo on niin totta! Kai miehet yrittävät sitten tehdä vaikutusta pätemällä ja yrittämällä osoittaa, että ovat kiinnostuneita samoista asioista :D Itse huomaan, etten jaksa näihin keskusteluihin edes oikein osallistua. Yritän kommentoida jotain lyhyesti ja vaihtaa aihetta, ellei mies sitten erikseen kysy mielipidettäni asiaan (mikä olis tietysti iso plussa!).
Olen myös huomannut, että muutama mies on viimeaikoina selvittänyt facebook-sivuiltani kiinnostuksenkohteitani (siellä on lähinnä kavereiden bändejä, joiden fani olen enemmän velvollisuudesta kuin kiinnostuksesta) ja alkaneet sitten puhumaan näistä innostuneina. On toki ihan suloista, jos mies panostaa niinkin paljon jo ennen treffejä, mutta tällainen yritteliäisyys saa minut voimaan vähän pahoin :/ - Ei CV:tä kiitos
Itse en todellakaan pidä naisita jotka alkaa puhumaan töistään tai urasuunnitelmista. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Voi tietysti mainita millä alalla on mutta se siitä. En menisi treffeille mihinkään työpaikka haastatteluun ja suunnittelemaan uraa. Olen huomannut että sellaiset naiset jää usein pitkäksi aikaa yksin jotka höpöttää urastaan, koska heillä ei oikein muuta tarjottavaa olekaan. Koitas ensikerralla puhua itsestäsi niin että et mainitse työstäsi mitään ja tarkkaile itseäsi kuinka paljon kerrottavaa sinulla on vai onko ollenkaan. Töistä puhutaan töissä eikä varsinkaan ensitreffeillä. Se on todellinen turn-off.
- Mies.....
Haha, tuo on niin totta! Kai miehet yrittävät sitten tehdä vaikutusta pätemällä ja yrittämällä osoittaa, että ovat kiinnostuneita samoista asioista :D Itse huomaan, etten jaksa näihin keskusteluihin edes oikein osallistua. Yritän kommentoida jotain lyhyesti ja vaihtaa aihetta, ellei mies sitten erikseen kysy mielipidettäni asiaan (mikä olis tietysti iso plussa!).
Olen myös huomannut, että muutama mies on viimeaikoina selvittänyt facebook-sivuiltani kiinnostuksenkohteitani (siellä on lähinnä kavereiden bändejä, joiden fani olen enemmän velvollisuudesta kuin kiinnostuksesta) ja alkaneet sitten puhumaan näistä innostuneina. On toki ihan suloista, jos mies panostaa niinkin paljon jo ennen treffejä, mutta tällainen yritteliäisyys saa minut voimaan vähän pahoin :/Mistä sitten saisi puhua, jos ei yhteisistä kiinnostuksen aiheista, ettei neiti ala voimaan pahoin? Sitten jos mies ei yritä selvittää naisen kiinnostuksen kohteita, on hän saamaton ja itserakas hissukka. Seksin aikanakaan ei tietenkään saa kysyä, että mistähän neiti mahtaa tykätä - siitä voi tulla huono olo. Ja sitten valitetaan palstoilla, kun mies ei tajua mitään eikä tunne mua yhtään eikä tiedän mistä pidän ja tekee kaiken väärin sängyssä. Miehen pitäisi ajatusten voimalla lukea naisten kiinnostuksen kohteet ja jutut, joista tämä pitää. Niitä ei saa kysyä, ja niitä selvittäessä pitää olla varovainen, ettei nainen vain huomaa, että niitä on yritetty selvittää - siitä nimittäin se vasta paha olo tulee.
- nainen;)
Mies..... kirjoitti:
Mistä sitten saisi puhua, jos ei yhteisistä kiinnostuksen aiheista, ettei neiti ala voimaan pahoin? Sitten jos mies ei yritä selvittää naisen kiinnostuksen kohteita, on hän saamaton ja itserakas hissukka. Seksin aikanakaan ei tietenkään saa kysyä, että mistähän neiti mahtaa tykätä - siitä voi tulla huono olo. Ja sitten valitetaan palstoilla, kun mies ei tajua mitään eikä tunne mua yhtään eikä tiedän mistä pidän ja tekee kaiken väärin sängyssä. Miehen pitäisi ajatusten voimalla lukea naisten kiinnostuksen kohteet ja jutut, joista tämä pitää. Niitä ei saa kysyä, ja niitä selvittäessä pitää olla varovainen, ettei nainen vain huomaa, että niitä on yritetty selvittää - siitä nimittäin se vasta paha olo tulee.
Noh mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä mun mielestä kannattaa kysellä mistä treffikumppani on kiinnostunut, oisko yhteisiä aiheita, eihän se sitä tarkoita, että tarvitsee tykätä samoista ''kaikista''asioista, koska mielestäni se ei mene niin, että hei tässä se nyt on kun me ollaan kiinnostuneita samoista asioista. juu se on hyvä jos löytyy samoja kiinnostuksen kohteita...niin ja ehkä se olisi hyvä kertoa itsestään vaikka niitä huonoja ominaisuuksia, että ne ei sitten tule yllätyksenä...että mulla on tällaisia tapoja..esim. vaikka olen tarkka kellon ajoista, pedantti..ja toinen on täys sottapytty..siinä se vasta sitten yhtälö onkin;D
saikohan tästä nyt tolkkua? joo ja sitten tuohon seksiin....kyllä siitä pitää pystyä puhumaan enne jo kuin aletaan hommiin tai se aikana..;) eihän siitä mitään mielestäni tule, eihän se toinen voi tietää...
Mä olen kyllä keskustellut..ja se auttaa kuulkaa kummasti..;)
Mä olen oppinut tässä viimeisen puolen vuoden aikana, että kannattaa keskustella...kysellä ja kuunnella toista...toki jos se kysely on hyvin yksipuolista niin ehkä siinä kannatta sitten kysyä, että hei kiinnostaako mun asiat? kai...
Ihanaa kevättä kuitenkin kaikille;) - Pieetroo
nainen;) kirjoitti:
Noh mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä mun mielestä kannattaa kysellä mistä treffikumppani on kiinnostunut, oisko yhteisiä aiheita, eihän se sitä tarkoita, että tarvitsee tykätä samoista ''kaikista''asioista, koska mielestäni se ei mene niin, että hei tässä se nyt on kun me ollaan kiinnostuneita samoista asioista. juu se on hyvä jos löytyy samoja kiinnostuksen kohteita...niin ja ehkä se olisi hyvä kertoa itsestään vaikka niitä huonoja ominaisuuksia, että ne ei sitten tule yllätyksenä...että mulla on tällaisia tapoja..esim. vaikka olen tarkka kellon ajoista, pedantti..ja toinen on täys sottapytty..siinä se vasta sitten yhtälö onkin;D
saikohan tästä nyt tolkkua? joo ja sitten tuohon seksiin....kyllä siitä pitää pystyä puhumaan enne jo kuin aletaan hommiin tai se aikana..;) eihän siitä mitään mielestäni tule, eihän se toinen voi tietää...
Mä olen kyllä keskustellut..ja se auttaa kuulkaa kummasti..;)
Mä olen oppinut tässä viimeisen puolen vuoden aikana, että kannattaa keskustella...kysellä ja kuunnella toista...toki jos se kysely on hyvin yksipuolista niin ehkä siinä kannatta sitten kysyä, että hei kiinnostaako mun asiat? kai...
Ihanaa kevättä kuitenkin kaikille;)Ensiksi yksi tärkeä mennessäni treffeille. Panostan 5 ensimmäiseen minuuttiin. Kyllä siinä ajassa huomaa onko kaikki niin kuin pitää.
1. Pitää olla herrasmies alusta alkaen/avaa ovet ja ym kohteliaisuudet. Myös tärkeä mihin naiset kiinnittää huomiota käsien asentoihin ja silmiin, muun habituksen lisäksi. totta kait jos joku ominaishaju päällä on sekin huono asia.
2. Ensitreffeille viedään aina kukka tai suklaarasia/ehdoton.
3. Pelkkä kuuntelu monesti hyvä alkuun/kosketus/katse. Kyseessähän ei ole työ haastattelu vaan ehkä uuteen ystävään tutustuminen.
4. Mikäli ruoka treffit tms. niin asialliset päytätavat kaikkinen kohteliaisuuksineen on laitettava peliin jo alusta, mikäli sellaisia on.
5. ole oma itsesi.
6. sovi seuraava treffi :) jollei jatku ole edelleen kohtelias ja toivota hyvät jatkot.
On asioita joita voit harjoitella ja yksi on käytöstavat.
Pukeutuminen kuuluu olennaisena osana asiaan ja kertoo millainen olet. Kasvot ja kynnet hoidettuna lisää plussia itsestäsi.
Jotenkin tuntuu että miehenä asiat ovat päivän selviä treffeille mentäessä.
Olenkohan väärässä?
Tämä on minun näkemykseni onnistuneista treffeistä... - sulla on
Pieetroo kirjoitti:
Ensiksi yksi tärkeä mennessäni treffeille. Panostan 5 ensimmäiseen minuuttiin. Kyllä siinä ajassa huomaa onko kaikki niin kuin pitää.
1. Pitää olla herrasmies alusta alkaen/avaa ovet ja ym kohteliaisuudet. Myös tärkeä mihin naiset kiinnittää huomiota käsien asentoihin ja silmiin, muun habituksen lisäksi. totta kait jos joku ominaishaju päällä on sekin huono asia.
3. Pelkkä kuuntelu monesti hyvä alkuun/kosketus/katse. Kyseessähän ei ole työ haastattelu vaan ehkä uuteen ystävään tutustuminen.
4. Mikäli ruoka treffit tms. niin asialliset päytätavat kaikkinen kohteliaisuuksineen on laitettava peliin jo alusta, mikäli sellaisia on.
5. ole oma itsesi.
6. sovi seuraava treffi :) jollei jatku ole edelleen kohtelias ja toivota hyvät jatkot.
Pukeutuminen kuuluu olennaisena osana asiaan ja kertoo millainen olet. Kasvot ja kynnet hoidettuna lisää plussia itsestäsi.
Olenkohan väärässä?
Tämä on minun näkemykseni onnistuneista treffeistä...Olet varmaan päässyt pitkälle tuon listan avulla. Onko se sulla ihan paperilla mukana treffeillä?
Kyllä mulle on riittänyt tuo viitonen.
Naisessa minulle on tärkeää itseluottamus, avoimuus ja rehellisyys. Sen jälkeen tulee jokin yhteinen kiinnostuksen kohde ja lähellä olemisen tapa. Kun nämä osuvat kohdalleen, yleensä tavataan useammankin kerran. Eikä tarvita kovin monia treffejä, koska sitä aletaan sanoa seurusteluksi muutaman tapaamisen jälkeen...
Ainiin, alkuperäiseen kysymykseen: itseluottamuksen puute tappaa mun mielenkiinnon saman tien. Jos toista pitää kehua viisi kertaa päivässä oli aihetta tai ei, en vaan jaksa. - k y s y
Mies..... kirjoitti:
Mistä sitten saisi puhua, jos ei yhteisistä kiinnostuksen aiheista, ettei neiti ala voimaan pahoin? Sitten jos mies ei yritä selvittää naisen kiinnostuksen kohteita, on hän saamaton ja itserakas hissukka. Seksin aikanakaan ei tietenkään saa kysyä, että mistähän neiti mahtaa tykätä - siitä voi tulla huono olo. Ja sitten valitetaan palstoilla, kun mies ei tajua mitään eikä tunne mua yhtään eikä tiedän mistä pidän ja tekee kaiken väärin sängyssä. Miehen pitäisi ajatusten voimalla lukea naisten kiinnostuksen kohteet ja jutut, joista tämä pitää. Niitä ei saa kysyä, ja niitä selvittäessä pitää olla varovainen, ettei nainen vain huomaa, että niitä on yritetty selvittää - siitä nimittäin se vasta paha olo tulee.
eikun siis nimenomaan pitää_kysyä_ ei olettaa tai selvittää. Suora kysymys on hyvä: kuule, milalisesta musiikista sä tykkäät? Tai jos on ollut koku pikkubändi facebookissa, niin kysyä, että sulla oli siellä sellainen, mistä pidät siinä?
- 30v
Pieetroo kirjoitti:
Ensiksi yksi tärkeä mennessäni treffeille. Panostan 5 ensimmäiseen minuuttiin. Kyllä siinä ajassa huomaa onko kaikki niin kuin pitää.
5. ole oma itsesi.
Olenkohan väärässä?
Tämä on minun näkemykseni onnistuneista treffeistä...Se kukka/suklaa voi olla tarpeeton/liikaa, mutta muuten kuulostaa tosi hyvältä. Ei taida Pietro saada kierteleviäkaarteleviakiusaantuneita kieltäytymisiä perusasioiden takia.
- KukkaMaaria;)
30v kirjoitti:
Se kukka/suklaa voi olla tarpeeton/liikaa, mutta muuten kuulostaa tosi hyvältä. Ei taida Pietro saada kierteleviäkaarteleviakiusaantuneita kieltäytymisiä perusasioiden takia.
kukka on tosi Jees! Viimeistään toisilla treffeillä.
- Mannapuuroinen
Mies..... kirjoitti:
Noniin, jos nyt lukisit nuo kaksi edellistä viestiä kunnolla, niin ehkä ymmärtäisit, että nimenomaan toivoisimme, että mies kyselisi ja osoittaisi kiinnostustaan siitä, mistä olemme kiinnostuneita sen sijaan, että alkaa päteä asioista, joista olettaa meidän pitävän, vain tehdäkseen vaikutuksen. Olen erittäin iloinen, jos mies kyselee kiinnostuksenkohteistani ja osoittaa kiinnostusta esimerkiksi alaani kohtaan - tätä en kuitenkaan välttämättä edellytä keneltäkään. Mutta kiusallista on, jos mies "stalkkailee" minusta faktoja facebookista ja alkaa päteä minulle asioista, joista tiedän itse paremmin.
Mielestäni on nimenomaan huomaavaista kysellä, mistä pidän ja mistä olen kiinnostunut. Sitä ei tarvitse selvittää salaa netistä, vaan voi kysyä suoraan, ja mielelläni siihen vastaan. Mies taisi nyt purkaa jotain omia angstejansa täällä, eipä ole minun elämäni ongelmia se, etten osaisi kertoa, mistä pidän. - sulla on
KukkaMaaria;) kirjoitti:
kukka on tosi Jees! Viimeistään toisilla treffeillä.
Tottahan kukka on jees. Mutta jos se on vain osa "tee näin ja onnistut treffeillä" -listaa... Silloin ollaan aika heikolla pohjalla. Sen vuoksi alkujaan tartuin tuohon listaan.
Mitä ajattelet parin tapaamisen jälkeen kun huomaat, että kaveri tarvii muistilistan avatakseen sulle oven ja sopiakseen seuraavasta tapaamisesta? Minusta nuo ovat niin triviaaleja asioita, että en voisi kuvitellakaan laittavani niitä muistiin.
Sen vaan huomaa, jos toisen pitää pinnistellä ollakseen jotain, mitä ei luonnostaan ole. Kun toisen kunnioittaminen ja huomioiminen ovat kunnossa, päästään jossain vaiheessa siihen, millainen yhteinen olo sopii kummallekin. Siinä vaiheessa treffit ovat ohi ja siirrytään seurustelun vaiheeseen. - nainen;)
sulla on kirjoitti:
Olet varmaan päässyt pitkälle tuon listan avulla. Onko se sulla ihan paperilla mukana treffeillä?
Kyllä mulle on riittänyt tuo viitonen.
Naisessa minulle on tärkeää itseluottamus, avoimuus ja rehellisyys. Sen jälkeen tulee jokin yhteinen kiinnostuksen kohde ja lähellä olemisen tapa. Kun nämä osuvat kohdalleen, yleensä tavataan useammankin kerran. Eikä tarvita kovin monia treffejä, koska sitä aletaan sanoa seurusteluksi muutaman tapaamisen jälkeen...
Ainiin, alkuperäiseen kysymykseen: itseluottamuksen puute tappaa mun mielenkiinnon saman tien. Jos toista pitää kehua viisi kertaa päivässä oli aihetta tai ei, en vaan jaksa.Mun täytyy kyllä ilmaista, että mä en kyllä haluaisi, että kukaan toisi minulle treffeillä kukkia tai suklaata, miksi ihmeessä?noh joku varmaan haluaa ja on siitä otettu.
Joo samoilla linjoilla olen, että itseluottamus on myös miehessä tärkeä.Samma här mun mielenkiinto loppuu saman tien jos toista pitää het alkaa kehua tai hän itse kehuu..., se vaan kertoo huonosta itsetunnosta, joo tottakai kai voi kertoa, mistä tykkää...ja mielestään on hyvä, mutta sekin oikeastaaan selviää jo treffit jatkuu, koska kyllähän sitä voi kertoa vaikka mitä missä on hyvä, mutta totuushan selviää yleensä myöhemmin...
ja jos mua alkaisi joku kehua het ensi treffeillä niin minulla voisi tulla vaivaantunut olo, noh miten kukin asiat kokee... - åppaaaa
Ehkä työsi ei ole kiinnostava.
- 29V MIES
itselle ehdottomasti naisen karvat, edes pieni sänki ei käy laatuun. väärän hajuinen parfyymi ehdoton turn off. Ihmeellinen pukeutuminen. pitää olla seksikäs, tietty kroppakin pitää olla seksy, ei muuten tulisi mieleenkään panna sitä ikinä. rumat hampaat, oli ne pesty tai ei. hiljainen hissukka, saamaton, ja vähintään 2h pitää keretä ekoille treffeille laittautua, vaik sillä ei ole mitään merkitystä kunhan ei ole normaalisti sellainen. lyhyet kynnet. pienet tissit. pihtari, sulkeutunut joka asiassa heti kättelyssä. onhan noita asioita vaikka kuinka paljon, mut kaiken kruunaa sen jos vielä annan treffien jatkua noista pienistä turn offeista huolimatta sänkyyn asti, niin paljastuu löysä värkki. JÄÄ VASRMASTI VIKAKSI KERRAKSI!
- voi, voi ja voi :D
Ja sit ku sä oisit vielä päässyt niille treffeille joskus edes ekaa kertaa, niin ois tosi ihqua!
Mut aina sä heräät ennen ku ehit sinne ja sit sänky on jo märkä... - mannapuuroinen
Nojoojoo ja hehheh. Nauroin kyllä, tää oli tietty provo.
Mutta mun mielestä tässä näkyy just se, että miehille tulee harvemmin tilanteita, joissa nainen ois tullut treffeille likaisena, epäsiistinä ja suoraan sängystä nousseena. Naisilla on kuitenkin melkein aina meikkiä, hiukset laitettu ja hygieniasta pidetään huoli. Hyvähän se on miesten täällä irvailla, kun eivät oikeasti tiedä, miten tylsältä tuntuu nähdä hyviä tyyppejä, jotka ei yhtään panosta ulkonäköönsä. Vai ootko 29VMIES joskus ollut treffeillä, joilla naisella on ollut haisevat vaatteet, epäsiistit tavat, rasvaiset hiukset, ylipainoa, eikä yhtään meikkiä?
Itse en oikeastikaan ole mitenkään nirso; saan kavereilta välillä kuulla, että kyllä treffikutsuista saa välillä kieltäytyä ja ihan kaikille ei tarvitse antaa mahdollisuutta, jos kundi ei alunperinkään kiinnosta. Mutta luotan aina siihen, että jos henkisellä puolella synkkaa, muu tulee perässä. Eipä ole tullut. - Laurilaari
mannapuuroinen kirjoitti:
Mutta mun mielestä tässä näkyy just se, että miehille tulee harvemmin tilanteita, joissa nainen ois tullut treffeille likaisena, epäsiistinä ja suoraan sängystä nousseena. Naisilla on kuitenkin melkein aina meikkiä, hiukset laitettu ja hygieniasta pidetään huoli. Hyvähän se on miesten täällä irvailla, kun eivät oikeasti tiedä, miten tylsältä tuntuu nähdä hyviä tyyppejä, jotka ei yhtään panosta ulkonäköönsä. Vai ootko 29VMIES joskus ollut treffeillä, joilla naisella on ollut haisevat vaatteet, epäsiistit tavat, rasvaiset hiukset, ylipainoa, eikä yhtään meikkiä?
Itse en oikeastikaan ole mitenkään nirso; saan kavereilta välillä kuulla, että kyllä treffikutsuista saa välillä kieltäytyä ja ihan kaikille ei tarvitse antaa mahdollisuutta, jos kundi ei alunperinkään kiinnosta. Mutta luotan aina siihen, että jos henkisellä puolella synkkaa, muu tulee perässä. Eipä ole tullut.Aika monen naisen lemmennesteet ovat aika tuoksuvaisia. Jos tavara haisee imelältä ja tunkkaiselta, niin yhteinen seksi jäi yhteen kertaan eikä uusintatapaamisiakaan tule. Pukeutua naiset osaavat kyllä miehiä paremmin.
- Juuliajuu'''
Laurilaari kirjoitti:
Aika monen naisen lemmennesteet ovat aika tuoksuvaisia. Jos tavara haisee imelältä ja tunkkaiselta, niin yhteinen seksi jäi yhteen kertaan eikä uusintatapaamisiakaan tule. Pukeutua naiset osaavat kyllä miehiä paremmin.
Älä nyt viitsi. Ei täällä kukaan nainenkaan ole valitellut miesten sperman pahaa hajua; se on juttu, mille ei mitään voi, toisinkuin epäsiisteys ja huonot käytöstavat (olettaen, että nuo naiset kuitenkin ovat pitäneet perushygieniastaan huolen). Sitäpaitsi se on varmaan aikalailla haistelijasta kiinni :D
Harva meistä nyt ihan ruusuilta tuoksuu seksin aikana. Ja ehkä on sitten vaan kyse biologiasta ja siitä, että valikoimme petikumppanit myös hajun perusteella. Ilmeisesti sun geenit ei käy yhteen aika useiden naisten kanssa ;P
Mua ottaa aivoon, että naisiin kohdistuvat vaatimukset on just luokkaa "ei saa olla lyhyet hiukset", "tissit tai perse ei saa roikkua", "pitää olla alapää kunnolla sheivattu", "nesteiden pitää tuoksua hyvältä" jnejne seischea! Kukaan ei esitä miehiä kohtaan julkisesti tuollaisia vaatimuksia. Kertoo taas ehkä siitä, että me naiset pidetään viehättävyydestämme niin hyvä huoli, että vaatimukset on nousseet järjettömyyksiin - siinä missä miehiltä vaaditaan lähinnä siedettävää käytöstä ja perussiisteyttä. Ollapa mies! - mitä hakee
Juuliajuu''' kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Ei täällä kukaan nainenkaan ole valitellut miesten sperman pahaa hajua; se on juttu, mille ei mitään voi, toisinkuin epäsiisteys ja huonot käytöstavat (olettaen, että nuo naiset kuitenkin ovat pitäneet perushygieniastaan huolen). Sitäpaitsi se on varmaan aikalailla haistelijasta kiinni :D
Harva meistä nyt ihan ruusuilta tuoksuu seksin aikana. Ja ehkä on sitten vaan kyse biologiasta ja siitä, että valikoimme petikumppanit myös hajun perusteella. Ilmeisesti sun geenit ei käy yhteen aika useiden naisten kanssa ;P
Mua ottaa aivoon, että naisiin kohdistuvat vaatimukset on just luokkaa "ei saa olla lyhyet hiukset", "tissit tai perse ei saa roikkua", "pitää olla alapää kunnolla sheivattu", "nesteiden pitää tuoksua hyvältä" jnejne seischea! Kukaan ei esitä miehiä kohtaan julkisesti tuollaisia vaatimuksia. Kertoo taas ehkä siitä, että me naiset pidetään viehättävyydestämme niin hyvä huoli, että vaatimukset on nousseet järjettömyyksiin - siinä missä miehiltä vaaditaan lähinnä siedettävää käytöstä ja perussiisteyttä. Ollapa mies!"ei saa olla lyhyet hiukset"...
Miesparat eivät yleensä tiedä, mitä haluavat. Siksi he ovat niin ihmeissään kun hyvännäköinen nainen sanoo, ettei kiinnosta. Miehen on niin helppo jäädä kiinni johonkin ulkoiseen. Nainen tarvitsee mielen tason yhteyttä. Näin minun kokemukseni mukaan.
Onhan se hyvä, että naiset huolehtivat viehättävyydestään. Pitäisi muistaa kuitenkin se, että miehistäkin osa etsii juuri sitä sielunkumppania. Ajatukset, arvomaailma ja esim. lähellä olemisen tapa merkitsevät _paljon_ enemmän kuin jokin näkyvä yksityiskohta. Ainakin niille miehille, joita ohjaa muukin kuin vietit. - Mannapuuroinen
mitä hakee kirjoitti:
"ei saa olla lyhyet hiukset"...
Miesparat eivät yleensä tiedä, mitä haluavat. Siksi he ovat niin ihmeissään kun hyvännäköinen nainen sanoo, ettei kiinnosta. Miehen on niin helppo jäädä kiinni johonkin ulkoiseen. Nainen tarvitsee mielen tason yhteyttä. Näin minun kokemukseni mukaan.
Onhan se hyvä, että naiset huolehtivat viehättävyydestään. Pitäisi muistaa kuitenkin se, että miehistäkin osa etsii juuri sitä sielunkumppania. Ajatukset, arvomaailma ja esim. lähellä olemisen tapa merkitsevät _paljon_ enemmän kuin jokin näkyvä yksityiskohta. Ainakin niille miehille, joita ohjaa muukin kuin vietit."Ajatukset, arvomaailma ja esim. lähellä olemisen tapa merkitsevät _paljon_ enemmän kuin jokin näkyvä yksityiskohta."
-> Toki näin, ei ole missään nimessä tarkoitus antaa tässä viestiä, että ulkonäkö ja ulkoiset seikat noin muuten ovat ainoa mikä merkitsee. Puhe on vain tässä ketjussa juuri noista turn-offeista - tarkoitus oli nostaa keskustelua siitä, mitkä jutut tulee mahdollisen kiinnostumisen ja ihastumisen tielle treffeillä. Omasta mielestäni on vain tosi sääli, kun kiinnostus hyviin ja fiksuihin tyyppeihin lopahtaa käytännössä niin pienten asioiden kuin perussiisteyden/ tyhmän treffikäyttäytymisen/ turhien roolien ottamisen takia. - se
sieltä paljastuu. heh heh.
Ettei vaan olis kuule sulla pieni muna! - jeje..
se kirjoitti:
Ettei vaan olis kuule sulla pieni muna!Miehenä en kyllä voi uskoa, että jotkut äijät tulisivat treffeille verkkareissa. Itse kyllä kunnioitan jo treffikumppania sen verran, että menen siistinä ja hyväntuoksuisena. Se on ihan itsestäänselvyys minulle. Joskus kun joku mimmi on soittanut, että "olen tulossa sinnepäin, nähtäiskö?" Niin pikaisesti kun olen käynyt moikkaamassa, niin on joskus ollut huppari ja verkkarit päällä, mutta silti hyvänhajusena. Että en tiedä puhutteko näistä tapahtumista treffeinä vai onkohan nyt vaan värikynää mukana :)
- Magiaa suuntäydeltä
Juuliajuu''' kirjoitti:
Mua ottaa aivoon, että naisiin kohdistuvat vaatimukset on just luokkaa "ei saa olla lyhyet hiukset", "tissit tai perse ei saa roikkua", "pitää olla alapää kunnolla sheivattu", "nesteiden pitää tuoksua hyvältä" jnejne seischea! Kukaan ei esitä miehiä kohtaan julkisesti tuollaisia vaatimuksia. Kertoo taas ehkä siitä, että me naiset pidetään viehättävyydestämme niin hyvä huoli, että vaatimukset on nousseet järjettömyyksiin - siinä missä miehiltä vaaditaan lähinnä siedettävää käytöstä ja perussiisteyttä. Ollapa mies!Sperman makuun ja hajuun voi vaikuttaa helposti ruokavaliolla. Joten siihen kyllä voi jotain ;)
- nainen xxxx
se kirjoitti:
Ettei vaan olis kuule sulla pieni muna!Kirjoittelin yhden miehen kanssa . Hän aina muisti kehua kuinka iso hänellä on . No tehtiin sitten treffit ja päädyttiin iltaa myöten sänkyyn. Mikä pettymys . Ihan pieni kalu hänellä oli ja kuin surkee hän oli sängyssä. Se loppui siihen .
- nimim. kokemusta on
jeje.. kirjoitti:
Miehenä en kyllä voi uskoa, että jotkut äijät tulisivat treffeille verkkareissa. Itse kyllä kunnioitan jo treffikumppania sen verran, että menen siistinä ja hyväntuoksuisena. Se on ihan itsestäänselvyys minulle. Joskus kun joku mimmi on soittanut, että "olen tulossa sinnepäin, nähtäiskö?" Niin pikaisesti kun olen käynyt moikkaamassa, niin on joskus ollut huppari ja verkkarit päällä, mutta silti hyvänhajusena. Että en tiedä puhutteko näistä tapahtumista treffeinä vai onkohan nyt vaan värikynää mukana :)
Kyllä todellakin mies voi tulla treffeille verkkareissa, jopa ihan kirkkaanvihreissä.
- takia
nainen xxxx kirjoitti:
Kirjoittelin yhden miehen kanssa . Hän aina muisti kehua kuinka iso hänellä on . No tehtiin sitten treffit ja päädyttiin iltaa myöten sänkyyn. Mikä pettymys . Ihan pieni kalu hänellä oli ja kuin surkee hän oli sängyssä. Se loppui siihen .
teit ne treffit? Ison kalun?!
Ehkä ei kantsis mennä ekoilla treffeillä sänkyyn... - siksi
nainen xxxx kirjoitti:
Kirjoittelin yhden miehen kanssa . Hän aina muisti kehua kuinka iso hänellä on . No tehtiin sitten treffit ja päädyttiin iltaa myöten sänkyyn. Mikä pettymys . Ihan pieni kalu hänellä oli ja kuin surkee hän oli sängyssä. Se loppui siihen .
Siksi etteivät naiset koskaan moiti suoritusta. Aina kehutaan ja orgasmi teeskennellään tarvittaessa. Mtä sitä suotta miehen mieltä pahoittamaan. Vaika tuskin olisi xxxx:ääkään häirinnyt yhtään, jos mies olisi älynnyt ensin antaa naiselle kunnon nautinnon ja tullut sisään vasta kun nainen on siihen todella valmis. Huomaavaisuus olis kiva siellä sängyssäkin.
- ölkjjftujet5
mannapuuroinen kirjoitti:
Itse en oikeastikaan ole mitenkään nirso; saan kavereilta välillä kuulla, että kyllä treffikutsuista saa välillä kieltäytyä ja ihan kaikille ei tarvitse antaa mahdollisuutta, jos kundi ei alunperinkään kiinnosta. Mutta luotan aina siihen, että jos henkisellä puolella synkkaa, muu tulee perässä. Eipä ole tullut.En ole ikinä ollut sokkotreffeillä, vaan ihmissuhteeni on löytyneet tavallisen arjen parista. etuna tässä on se että saa tutustua vastapuoleen aidosti sellaisena kun kumpikin on ilman sen ihmeellisempiä esityksiä ja paineita. vaimoni löysin työpaikalta joten pääsin syväluotaamaan millainen hän on ihmisenä, yhteen päädyttiin vasta sen jälkeen kun työmaa oli osaltani vaihtunut.. varsinaiset ensitreffit olivatkin luonnolliset kun perusasiat jo toisesti tiesi eikä kummankaan tarvinnut pitää roolia yllä kun normaalisti oltiin nähty paskaisissa duunivaatteissa ja hikoiltu yhdessä :) Onnea vaan kaikille sen hyväntuoksuisen ja järkevän kumppanin etsintään..
- åppaaaa
hohoho kunnon trolli! :DD
- åppaaa
åppaaaa kirjoitti:
hohoho kunnon trolli! :DD
Ja jos ei ollut - mene hoitoon!
- s2468584585486456456
Nainen puhuu liikaa :( Tai en tiedä miten sanoisin, mutta nainen kenen kanssa olin kahvilla puhui todella paljon, joka oli mukavaa kuunneltavaa. Mutta.. Kun naiselta loppui asia niin en tiennyt mitä olisin sanonut ja tunsin itseni hieman noloksi kun olin naisen kommenttien väliin sanonut mitä minulla on sanottavaa. Olimme varmaan 3minuuttia yhteen menoa hiljaa ja valehtelin tytölle että minun on lähdettävä lukemaan tulevaa koeviikkoa varten, joka olikin nyt ajankohtaista... Tietysti nautin kuunnella kun naisella on asiaa, mutta odottaako nainen, että miehellä on sanottavaa enemmän kuin naisella :O
- Nirppis?
Olin viime viikonloppuna treffeillä miehen kanssa, jonka oli tavannut baarissa. En muistanutkaan miten mies haisi tupakalle.
Ilmeisesti aika paljon kuitenkin polttaa tai sitten ei ollut pessyt vaatteitaan, kun haisi koko illan voimakkaasti tupakalle.
Ja myös miehen autokin haisi. - rivo-riku
Nirppis? kirjoitti:
Olin viime viikonloppuna treffeillä miehen kanssa, jonka oli tavannut baarissa. En muistanutkaan miten mies haisi tupakalle.
Ilmeisesti aika paljon kuitenkin polttaa tai sitten ei ollut pessyt vaatteitaan, kun haisi koko illan voimakkaasti tupakalle.
Ja myös miehen autokin haisi.Ei osaa puhua tai kirjoittaa suomeksi eli käyttää turn off, by the way jne. sanontoja.
- nainen;)
Voisiko se olla niin, että kun tapaa esimmäisen kerran...ihminenhän on hermostunut...ja ihmiset, jotkin voivat hermostuksissaan puhua liikaa...ja siinä se menee sitten metsään...
Mä olen vaan sitä mieltä, että joko se kemia kohtaa keskustelutasolla tai ei. joidenkin kanssa ei tule sitä vaivautunutta oloa vaikka olisi 5 min hiljaa, ja toisen kanssa tulee vaivautunut olo 1 sadasosasekunnista.
ja kyllä mun mielestä jos on kiinnostunut ihmisestä, pitäisi myös kiinnostaa mitä toinen tekee työkseen mitä on saavuttanut ja mitä yleensä elämässä tehnyt...kyllä minua ainakin kiinnostaa mitä toinen tekee, harrastaa...joo ei nämä helppoja ole..ja onhan niitä ihmisiä joita ei kiinnosta kuin oma napa, eli ihan sama mitä kerrot ja puhut.
Ei en mä ainakaan odota, että miehellä olisi sanottavaa enemmän..ei kai treffeillä tartte exel_taulkkoa tehdä kumpi sanoo enemmän...ja mielestäni ekat treffit voi mennä pieleen siinä juuri kun pelottaa..hermostuttaa vaikka kuinka gool yrittäis olla...haluaa kertoa itsestään..vai pitäisikö kertoa, mitä tässä nyt puhuisi, mutta kuten edellisessä kappaleessa viittaan joko sitä kemiaa keskustelutasolla on tai sitten ei.
- 11 + 20
Miehenä täytyy sanoa, että naisen ulkonäkö on tärkeä tekijä. Naisen ulkoisen olemuksen pitää viehättää minua, että pystyn kiinnostumaan hänestä muillakin tasoilla. Harvemmin kuitenkaan se on niin suuri ongelma, sillä viehättäviä naisia on paljon. Ja yleensäkin, jos nainen on minun "ei missään nimessä" -kategoriassa, niin sillon en olisi hänen kanssaan treffeillä.
- Jo aikaisemmin mainitut ulkoiset tekijät, eli puhtaus ja yleinen siisteys vaatetuksen ja olemuksen suhteen. Kun kerran minä pidän huolta siitä, että näytän ja tuoksun puhtaalta odotan häneltä samaa.
- Ilmeisesti puhun nyt vain omasta puolestani, mutta jos nainen on ylilaittautunt minulle nousee väistämättä mieleen: "mitähän tuo yrittää piilotella?"
Se ulkoisesta olemuksesta. Muita tärkeitä pointteja:
- Haluan, että keskustelu sujuu ja molemminpuolin viihdyttävää. Aina välistä tulee vastaan treffit, joilla minusta tuntuu kuin yrittäisin "pelata tennistä yksikseni", eli ylläpitää keskustelua molemmissa päissä. Vähän ujo saa toki olla, mutta en minä ole tullut sinne treffeille "viihdyttämään" toista.
- Keskustelu kuin työpaikkahaastattelu. Varsinkaan ensitreffeillä en halua halua puhua työasioista tai sisaruksien tekemisistä (en halua "joutua" muistamaan siskojen nimiä, jos itse henkilökään ei kiinnosta). Itse tykkään puhua mielenkiintoisista asioista kuten "mitä tykkää tehdä kun vapaalla? Ja mikä juuri siinä asiassa on se juttu mikä saa toisen haluamaan tehdä sitä asiaa uudestaan ja uudestaan" tai "lempimuistoista ja -asioista". Eli jutuista, jotka saa toisen syttymään ja antaa minulle mahdollisuuden nähdä minkälainen toinen on tyyppinä.
- Entiset suhteet tai ihmissuhdeongelmat (tietenkin jos lapsia on tai jokin muu ÄÄRIMMÄISEN olennainen asia, on tilanne hieman toinen). Yleensä vaihdan aihetta kylmästi samantien jos keskustelu etenee osastolle "Mun exä sitä ja tätä..." tai "mä en voi sietää kun se yks jätkä..."
Jos joku tällainen ongelma ilmenee saatan kysyä jotain tyyliin, että "onko tämä ongelma, johon haluat ratkaisun vai vaan PUHUA siitä". Sillä minä olen lähtenyt treffeille viettämään mukavaa aikaa yhdessä, en paapomaan ongelmia. Toisella on kaverit sitä varten.
- Liiallinen testaaminen. Tiedostan sen, että monet haluavat puhua vähän isompaa ja parempaa, mitä oikeasti ovat. Ja siitä johtuen pienet testit, joilla selvitetään onko kaveri sanojensa mittainen ovat aivan normaali juttu (monesti toiset eivät edes tiedosta testaavansa, mutta alitajunta poimii paljon pikkuvihjeitä. Ja siitä yleensä tuleekin nämä "loogisesti ajatellen kaveri vaikutti ihan mukavalta, mutta en mä nyt silti oikein tiedä. Jokin siinä kaverissa ei oikein täsmää" -fiiliksen tulevat.) Mutta liika on liikaa, välillä kun törmää näihin tyyppeihin, jotka jatkuvasti tekevät jotain vain nähdäkseen sun reaktion.
Johan tuli tilitys, mutta yleisesti ottaen minä olen treffeillä selvittämässä onko nainen tyyppi, johon haluaisin tutustua ehkä paremmin.- Mannapuuroinen
Tosi hyvä teksti 11 20! Kiva saada vähän miesnäkökulmaakin tänne :) Nuo on juuri asioita, joita itsekin koitan välttää.
Itse sorrun tuohon testailuun, usein tiedostamatta. Usein huomaan arvioivani jatkuvasti treffikumppanin joka liikettä ja tekeväni kaikesta johtopäätöksiä: "ai, sillä on risti kaulassa, se on siis joku uskis","Ai se kuuntelee jotain hiphopia, se on siis aivan eri henkinen kuin minä", "Se siis syö lihaa ja on käynyt armeijan, seuraavaks se varmaan sanoo äänestävänsä persuja" jnejne... Oikeasti kannattaisi treffeillä vain relata ja keskittyä toisen hyviin puoliin; huonoja puolia ehtii sitten miettiä myöhemminkin ja lopulta tuollaiset pienet yksityiskohdat ei välttämättä merkitse mitään. Jos on hauskaa, niin siitä kannattaa nauttia, tämän yritän muistaa jatkossa :) - fennris
Tosi hyvä teksti 11 20! Kiva saada vähän miesnäkökulmaakin tänne :) Nuo on juuri asioita, joita itsekin koitan välttää.
Itse sorrun tuohon testailuun, usein tiedostamatta. Usein huomaan arvioivani jatkuvasti treffikumppanin joka liikettä ja tekeväni kaikesta johtopäätöksiä: "ai, sillä on risti kaulassa, se on siis joku uskis","Ai se kuuntelee jotain hiphopia, se on siis aivan eri henkinen kuin minä", "Se siis syö lihaa ja on käynyt armeijan, seuraavaks se varmaan sanoo äänestävänsä persuja" jnejne... Oikeasti kannattaisi treffeillä vain relata ja keskittyä toisen hyviin puoliin; huonoja puolia ehtii sitten miettiä myöhemminkin ja lopulta tuollaiset pienet yksityiskohdat ei välttämättä merkitse mitään. Jos on hauskaa, niin siitä kannattaa nauttia, tämän yritän muistaa jatkossa :)(tätä viestiä ei ehkä Mannapuuroiselle suoraan ole tarkotettu, vaan yleiseksi huomioksi)
Tätä testailua pitäisin ehkä omista kokemuksista pahimpana sammuttajana ja muutenki kerta kaikkiaan vittumaisena luonteenpiirteenä. :D Teen itekki paljon enemmän tai vähemmän vainoharhasia johtopäätöksiä kaverin käyttäytymisestä, mutta tällasella testaamisella ja tahallisella vianhaulla ei ikävä kyllä nainenkaan tule koskaan saamaan itelleen "sitä oikeaa" - ellei sitten varta vasten hae sellaista miestä, joka haluaa joka käänteessä olla myötäkarvaan ja niin sanotusti menee sinne tossun alle. Harmillinen tosiasia on, että kaikista varmasti löytyy vikoja ihan riittämiin ilmankin, että niitä aivan tahan tahtoen aletaan hakemaan ja kuvittelemaan. Omalla kohdalla pahin sammuttaja on nimenomaan tämä, koskapa siitä jää vaan paskan maku suuhun ja omista ponnistuksista huolimatta semmonen fiilis, että helvettiäkö tämä tyttö nyt tänne ees lähti. Tämmösissä tilanteissa kävellään pois eikä oteta enää yhteyttä. - nainen;)
Joo mä olen siinä mielessä samoilla linjoilla nyt puhun naisen näkökulmasta, että kyllä miehessäkin ulkonäön tarvitsee minua miellyttää, ja jonkin kolahtaa..ja minulle miehen ääni merkitsee paljon.
Toki luonteella on vaikutus...
ja todellakin entiset on entisiä ja et aletaan tituleerata se teki sitä ja tätä, ei uudelle partnerille aleta tilittämään...toki meitä kaikkia kiinnostaa luulen, että kauanko on aikaa edellisestä ja ehkä myös miksi on eronnut ja kyllä niistä voi keskutella, mutta ei ensimmäisellä tapaamisella. Eikös sinne mennä tutustumaan ehkä tuleevaan uuteen kumppaniin?? ja toivoen mukavasta illasta.
ja treffeile ei kannata mennä jos vanhat ei ole deletoitu.
Sen olen oppinut, että jos jahkaa treffien aikana tai treffien jälkeen joo ei joo ei, niin kyllä se on sitten ei, ja se on mielestäni kohteliasta ilmoittaa, ei siitä tarvitse mitään romaani kirjoittaa.
ja jos treffien jälkeen tuntuu ei tämä ei ole sitä mitä haluan, senkin mielestäni tulee sanoa, hei tämä oli tässä jos vahvasti siltä tuntuu. Kiitos ja hyvät jatkot. Kun maailmassa ei voi kaikkia miellyttää...vaikka olisi jonkun mielestä kuinka kaunis ja komea ja mukava...joskus jokainen joutuu ottamaan vastaa negatiivistakin palautetta...ja hei onneksi meressä riittää kaloja;) kunhan vaan löytää se sopivimman - N. 35.
vähän tarkemmin, mitä tarkoitat "testailulla"? Miten voit sanoa, että joku testaa eikä edes tajua sitä??
Itse en tosiaan ala miettimään, pitääkö joku kysymyksiäni treffeillä "testailuna". Olen nimittäin saanut tarpeekseni vainoharhaisista ihmisistä, jotka kuvittelevat joka toista sanaasi vittuiluksi! Ei sellaista jatkuvaa varpaillaan oloa jaksa kukaan normaali ihminen. - 11 + 20
N. 35. kirjoitti:
vähän tarkemmin, mitä tarkoitat "testailulla"? Miten voit sanoa, että joku testaa eikä edes tajua sitä??
Itse en tosiaan ala miettimään, pitääkö joku kysymyksiäni treffeillä "testailuna". Olen nimittäin saanut tarpeekseni vainoharhaisista ihmisistä, jotka kuvittelevat joka toista sanaasi vittuiluksi! Ei sellaista jatkuvaa varpaillaan oloa jaksa kukaan normaali ihminen.Terve, N. 35.
Yksinkertaisesti testaamisella tarkoitan sitä, että pyritään selvittämään minkälainen toinen on tyyppinä ja onko se kuva mitä hän itsestään yrittää välittää todellista vai pelkkää kulissia. Sillä tuskin kukaan luottaa ventovieraan vastaavan täysin rehellisesti, jos kysäsen "mitäs sitten kun tapahtuu X, oletko vielä silloin sama kaveri vai onko tämä mitä nyt mulle esität pelkkää kulissia?" tai sanon "Hei mä testaan sua nyt sillä haluan tietää minkälainen sä OIKEASTI olet".
Mutta kuten sanoin aiemmin; Tällaista testailua tapahtuu ja mielestäni se on ihan normaalia, että näitä tilanteita tulee, pitäähän meidän tietää minkälaisen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä. Mutta rajansa kaikella, välillä kun tulee vastaan ihmisiä, jotka vain yrittävät etsiä sinusta vikoja!!
Tässä muutamia esimerkkejä joihin minä olen törmännyt:
- seksin tai muun intiimin asian esille tuonti lähes välittömästi
- tahallinen tuomitseminen
- varallisuuden utelu (halutaan nähdä miten mies tuo asian julki)
- suunnitelmien peruminen viime hetkellä
- Lahjojen tai isojen palvelusten pyytäminen heti alkuun
- kiukustuminen tai draaman luonti ja katsominen miten suhtaudut siihen (tahallaan tai tahattomasti sekä tietysti ne "prinsessa kohtaukset")
- toisen sanojen "haastaminen" muiden ihmisten edessä
- Ison vaatimuksen esittäminen
- väitteen, joka voidaan tulkita negatiiviseksi, esittäminen sinusta ja reaktion seuraaminen
Hyvin paljon tätä tapahtuu alitajuisesti, eli vaikka ei oikeasti tarkoittanut asioita testiksi niin mieli poimii yksityiskohtia, joista rakentaa kokonaisuutta. Ja sitten tulee näitä minun "naisen vaisto" sanoo, että JUOKSE! vaikka äijä loogisesti vaikuttaakin ihan mukavalta. Yleisestikin mitä enemmän naisella on vaihtoehtoja, sitä enemmän näitä pikku "pelejä" tulee vastaan, sillä miksi tyytyä vähään kun voi saada paljon.
Esimerkki tapaus. Tästä on jonkin verran aikaa, mutta muistan istuneeni isäni kanssa ravintolassa illastamassa ja viereisessä pöydässä istui pariskunta, selvästikin ensitreffeillä. Jossain vaiheessa iltaa nainen sanoi miehelle ohi mennen ettei hän koskaan voisi seurustella miehen kanssa, joka ei naimisiin mentäessä hommaisi hänelle vähintäänkin X karaatin timanttisormusta (en jaksa muistaa montako karaattia siinä oli). Mies meinasi vetäistä pihvinsä väärään kurkkuun kun kuuli sen ja sen jälkeen rupesi selittelemään jotain säästämisestä.
Veikkaisin, että pääasia ei keskustelussa ollut sormus vaan lähinnä seurata miten mies käyttäytyy "vaikean" tilanteen tullessa vastaan. Ja tuo hetki, jolloin miehen kasvoille tuli se "peura ajovaloissa" -ilme kertoi kaverista enemmän kuin se 20min keskustelu ennen tapahtumaa.
- M.. Tre
Oikeastaan tuo ehdotettu: tyylittömyys... Se kattaa paljon. Sisäisen olemuksen ulkoinen tunnus. Vaikea ruveta listaamaan mitään negatiivisia ominaisuuksia yksittäin. Lista voi jäädä mitättömäksi, jos välillä käy itse peilin edessä.
- arvuuttelija
Hmm,oliskohan tuo tuottamattomuus ja luonteenköyhyys?Hmm,mene ja tiedä.
- Jepsjeeeps
On sanonta, että ne naiset jotka oikeen laittautuu ja hienostelee, niin perseet lemuaa sitäkin enemmän.
Se on vain kaupunkilaisten hienostosutturoiden läppää tuo siisteyslässytys ym. vaikka naama olisi neidillä kuin petolinnun perse ja tavat kuin saatanalla, niin silti niillä on suuria kuvitelmia itsestään. Voi voi, ei olisi varaa olla kranttu edes leikillään. - 18
Jepsjeeeps kirjoitti:
On sanonta, että ne naiset jotka oikeen laittautuu ja hienostelee, niin perseet lemuaa sitäkin enemmän.
Se on vain kaupunkilaisten hienostosutturoiden läppää tuo siisteyslässytys ym. vaikka naama olisi neidillä kuin petolinnun perse ja tavat kuin saatanalla, niin silti niillä on suuria kuvitelmia itsestään. Voi voi, ei olisi varaa olla kranttu edes leikillään.Mielenkiintoinen tuo sanonta. Olisiko saanut alkunsa "rannalle jääneiden" katkeruudesta? Nainen oli kaunis ja siksi kiinnostava, mutta pakit tuli, joten lohdutetaan itseä ja kostetaan naiselle levittämällä tarinaa haisevasta alapäästä, vaikka ei edes päästy haistamisetäisyydelle.
- Parempi1
En minäkään naisena tykkää jos mies tulee treffeille hikisenä ja likaisissa vaatteissa. Tuntuu ettei treffikumppani kunnioita minua ihmisinä tehdessään niin. Odotan treffikumppanini pitävän huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan sekä pukeutuvan paikkaan ja aikaan sopivasti siisteillä vaatteilla.
Suurimman turn offit on kuitenkin tullut henkisellä puolella.
-Mies on yrittänyt päteä. Jopa niin, että on kysynyt minulta jotain, ja alkaakin paasaamaan päälle. Besserwisserit... argh!
-En halua muutenkaan kuulla edellisistä suhteista pitkää selontekoa, mutta suhteiden ja niiden erojen vatvominen on liikaa.
Yleensä minulle riittää, että oliko suhde hyvä oman aikansa, ja että onko treffikumppanini oppinut erosta mitään uutta..
-Entisten seurustelukumppanien/puolison haukkuminen.
...en halua sille listalle mikäli suhteesta ei tulekaan mitään. Parempi jättää yksiin treffeihin.
-Itsensä korottaminen muiden kustannuksella
* eräskin mies kertoi, että yksi ISO syy eroon oli ex-vaimon lihominen. Sille naiselle ruoka maittoi.. Eikä ottanut kuuleviin korviin vihjailuja, ja lopulta suoraan sanomisesta, laihduttamisesta.. HEI HALOO? Paino on jokainen henkilökohtainen asia. Tosin jos painoa tulee useampi kilo lisää, niin vaikuttaahan se itsetuntoon sekä mielialaan jos lihonut ei itse ole tyytyväinen. Joten paino muuttaa ihmistä hyvään tai pahaan. Mutta ei se puolison paikka ole haukkua eikä painostaa. Varsinkaan kun se on iso pallomaha roikkuu vyön päällä.
Miksi vaimon olisi pitänyt laihduttaa ja näyttää aina seksikkältä, mutta miehen ei?
-Liiallinen päällekäynti
Miehet jotka eivät tajua ruumiinkielestä mitään, pitävät väkisin kädestä kiinni, vaikka sitä kuinka kiskoisi irti. Halailevat vaikka toinen ottaa askeleita taaksepäin tai melkein kaatuu. Suutelevat/pussaavat väkiksin.
Ja vielä enemmän jurppii ne jotka sanallisesta kiellosta huolimatta jatkavat samaa.
-Ei korvia
Kävin skkotreffeillä miehen kanssa joka tuli flunssaisena paikalle. Hän heti kovasti tykästyi ulkonäkööni, ja muodosti minusta oman mielikuvansa, johon nopeasti ihastui. Mitään mitä sanoin tai tein ei ollut väliä. Mies näki ja kuuli vain sen mitä itse halusi kuulla, tai mitä itse sanoi.
Lopulta mies hivuttautui viereeni, ja alkoi hipelöidä. Sanoin moneen kertaa, että ei kiitos, ei nyt. En halua flunssaakaan, mutta ei muutenkaan nyt... Ei tehoa.
-Narsistit- jepsjeeeps
Se on vain kaupunkilaisten hienostosutturoiden läppää tuo siisteyslässytys ym. vaikka naama olisi neidillä kuin petolinnun perse ja tavat kuin saatanalla, niin silti niillä on suuria kuvitelmia itsestään. Voi voi, ei olisi varaa olla kranttu edes leikillään. - f4ttt
jepsjeeeps kirjoitti:
Se on vain kaupunkilaisten hienostosutturoiden läppää tuo siisteyslässytys ym. vaikka naama olisi neidillä kuin petolinnun perse ja tavat kuin saatanalla, niin silti niillä on suuria kuvitelmia itsestään. Voi voi, ei olisi varaa olla kranttu edes leikillään.kerran nuolin yhden lehmän vittua ja se haisi niin pahalle että laattasin sinne sisälle.
Sammuin myöhemmin omaan ja naisen eritteisiin.
Nainen oli aamulla kadonnut. - KukkaMaaria;)
hyvä kirjoitus!
Olen aivan samaa mieltä joka asiasta! - öl.tor.op.28
f4ttt kirjoitti:
kerran nuolin yhden lehmän vittua ja se haisi niin pahalle että laattasin sinne sisälle.
Sammuin myöhemmin omaan ja naisen eritteisiin.
Nainen oli aamulla kadonnut.Mihin sun mutsi oli lähtenyt?
- paksu tatti
> että ihmisen ruokailutavat kertovat myös siitä millaista seksiä olisi luvassa :D
Mä ainakin syön tosi nopeeta. Koskaa ei oo muijat pöydässä valittanut että oletpa sä saamarin hidas jätkä syömään.
Sänkysä vastaavasti kyllä painan meneen ihan niin pitkään, ja ihan vaan millaisten leikkimisten ja voitelemisten ja hierontojen kanssa, kuin muija vaan haluaa. Mää en ekana periksi anna, jos ei toiselta ala tulla. Ennen en nouse ennenkuin tulee, tai toinen ainakin teeskentelee uskottavasti että tuli.
Että se siitä sitten, sen kotipsykologian ja analogian pätevyydestä.
.- ....................
naisen paikka on kotoona hellan ääresä, kun mies tuloo kotio pitää niasen palvella miestään. Mistään ei saa valittaa kyllä jämpti o näin. Sama pätöö trefeihin
- 29
naisten yleinen huoramaisuus,epäluotettavuus,kaverina ihan ok kunhan ei koskaan ole mitään vailla
naisiin ei voi luottaa,
ja toivottavasti ihmiset tajuisivat hiljalleen ettei kannata mennä naimisiin eikä varsinkaan tehdä lapsia- Arto t.
yhdyn edelliseen kirjoittajaan, nykynaiset osaa olla vaan huoramaisia ja epäluotettavia, se on tullut huomattua kantapään kautta. Oikeesdti jos tahtoo olla satuttamatta itseään ja pärjätä elämässä, on parempi olla sotkeutumatta naiseen. Täällä ei ole enää nykyaikana naisia, jotka ansaitsisi luottamusta.
- 30v
Arto t. kirjoitti:
yhdyn edelliseen kirjoittajaan, nykynaiset osaa olla vaan huoramaisia ja epäluotettavia, se on tullut huomattua kantapään kautta. Oikeesdti jos tahtoo olla satuttamatta itseään ja pärjätä elämässä, on parempi olla sotkeutumatta naiseen. Täällä ei ole enää nykyaikana naisia, jotka ansaitsisi luottamusta.
tuo asenne jos paistaa millään tavalla läpi, on satavarma turnoff. Mies kohtelisi varmasti huonosti, vaikka nainen olisi oikeasti millainen.
- Kukkia vain
Arto t. kirjoitti:
Kas vain, kun olen tuon ihan saman huomannut miehissä. Että ollaan sitten kaikki iteksemme.
- noin ja noin
Jospa nyt herrasväki tehtäisiin vaan niin, että tästä lähtien miehet käy miesten kanssa reffeillä ja naiset naisten kanssa. Siinä kenenkään ei tarvitse pettyä seuraansa, kun tietää mitä tuleman pitää. Eihän tässä selkeästi ole mitään järkeä muuten.
- hahhahhaaaaaaaaa
Mikä olisikaan ihanampi asetelma kuin laittaa sovinisti ja feministi treffeille.
- 7+16
hahhahhaaaaaaaaa kirjoitti:
Mikä olisikaan ihanampi asetelma kuin laittaa sovinisti ja feministi treffeille.
Jos tarkemmin mietit asiaa, niin feministit ovat pahimpia sovinisteja mitä löytyy.
hahhahhaaaaaaaaa kirjoitti:
Ihan jo ennen treffejä kannattaisi profiili- ja vastausvaiheessa lukea läpi oma teksti ja korjata "kirjoitus virheet ja yhdys sanojen oikein kirjoitus". Olen ehkä niuho, mutta kyllä siitä paljastuu paljon, jos mies sanoo olevansa yliopistotutkinnon suorittanut eikä osaa kirjoittaa omaa kieltään oikein. Ihan vihjeeksi. Minä ainaki hyppään yli jokaisen, joka kirjoittaa huolimattomasti.
Tupakanhaju, ja muutkin hajut, ärsyttävät myös minua. Samoin itsestä puhuminen. Mutta myös sellainen, että mies alkaa puhua törkeyksiä ekalla tapaamisella ja kuvittelee sen jälkeen vielä lähtevänsä yhtä matkaa kanssani.
Itse koetan aina treffeillä olla itse kiinnostava ja kiinnostunut, kysellä yleisellä tasolla toisen kiinnostuksen kohteista jne. Eikä ensimmäisillä treffeillä ole pakko mennä sänkyyn, miehet!
Henea- Matikkanero
melissani kirjoitti:
Ihan jo ennen treffejä kannattaisi profiili- ja vastausvaiheessa lukea läpi oma teksti ja korjata "kirjoitus virheet ja yhdys sanojen oikein kirjoitus". Olen ehkä niuho, mutta kyllä siitä paljastuu paljon, jos mies sanoo olevansa yliopistotutkinnon suorittanut eikä osaa kirjoittaa omaa kieltään oikein. Ihan vihjeeksi. Minä ainaki hyppään yli jokaisen, joka kirjoittaa huolimattomasti.
Tupakanhaju, ja muutkin hajut, ärsyttävät myös minua. Samoin itsestä puhuminen. Mutta myös sellainen, että mies alkaa puhua törkeyksiä ekalla tapaamisella ja kuvittelee sen jälkeen vielä lähtevänsä yhtä matkaa kanssani.
Itse koetan aina treffeillä olla itse kiinnostava ja kiinnostunut, kysellä yleisellä tasolla toisen kiinnostuksen kohteista jne. Eikä ensimmäisillä treffeillä ole pakko mennä sänkyyn, miehet!
Heneaihan jo ennen treffejä kannattaisi profiili- ja vastausvaiheessa lukea läpi oma teksti ja korjata "kirjoitus virheet ja yhdys sanojen oikein kirjoitus".
En ymmärrä naisia jotka valittaa kirjoitus virheitä. Okei naiset ovat, ehkä miehiä parempia kirjoittaan, mutta osaavatko naiset matematiikkaa? Voin väittää, että miehet hakkaavat taas matematiikassa naiset mennen tullen. - Henea
Matikkanero kirjoitti:
ihan jo ennen treffejä kannattaisi profiili- ja vastausvaiheessa lukea läpi oma teksti ja korjata "kirjoitus virheet ja yhdys sanojen oikein kirjoitus".
En ymmärrä naisia jotka valittaa kirjoitus virheitä. Okei naiset ovat, ehkä miehiä parempia kirjoittaan, mutta osaavatko naiset matematiikkaa? Voin väittää, että miehet hakkaavat taas matematiikassa naiset mennen tullen.Varmaan niin, esim. itse en tiedä matematiikasta yhtään mitään. Mutta sepä ei käy ilmi näillä palstoilla, sen voi sitten tavattaessa sanoa, vaikka vitsinä.
- Ei kirjoitusvirheil'
Matikkanero kirjoitti:
ihan jo ennen treffejä kannattaisi profiili- ja vastausvaiheessa lukea läpi oma teksti ja korjata "kirjoitus virheet ja yhdys sanojen oikein kirjoitus".
En ymmärrä naisia jotka valittaa kirjoitus virheitä. Okei naiset ovat, ehkä miehiä parempia kirjoittaan, mutta osaavatko naiset matematiikkaa? Voin väittää, että miehet hakkaavat taas matematiikassa naiset mennen tullen.Kirjoitusvirheet rasittavat. Se on jo ihan peruskielioppia ilman sen kummempia kommervenkkejä ja koreilua. Jos sitä ei osaa, niin kyllä se ainakin minulle on melkolainen turn off. Tosin onneksi on mies, jolla on verbaliikka hallussa, osaa matikkaa ja kaikkea muutakin kiitettävästi. Ja onneksi voidaan miehen kanssa kilpaa valittaa ja aukoa päätä Suomi24:n kirjoittajakunnan mitä käsittämättömimmistä kirjoitusvirheistä.
Jos sinua ei haittaa kirjoitusvirheet, mutta naista haittaa, niin se nyt vain kertoo, ettette ole toisillenne sopivia ja se siitä. Joten mukavaa, että asia paljastui jo alkumetreillä niin ei tarvitse pistää keittiökalusteita moottorisahalla kahteen yhtä suureen osaan avioeron tullessa vireille, vaikka ainakin sinä matikkanerona varmaan senkin taitaisit. - Henea
Ei kirjoitusvirheil' kirjoitti:
Kirjoitusvirheet rasittavat. Se on jo ihan peruskielioppia ilman sen kummempia kommervenkkejä ja koreilua. Jos sitä ei osaa, niin kyllä se ainakin minulle on melkolainen turn off. Tosin onneksi on mies, jolla on verbaliikka hallussa, osaa matikkaa ja kaikkea muutakin kiitettävästi. Ja onneksi voidaan miehen kanssa kilpaa valittaa ja aukoa päätä Suomi24:n kirjoittajakunnan mitä käsittämättömimmistä kirjoitusvirheistä.
Jos sinua ei haittaa kirjoitusvirheet, mutta naista haittaa, niin se nyt vain kertoo, ettette ole toisillenne sopivia ja se siitä. Joten mukavaa, että asia paljastui jo alkumetreillä niin ei tarvitse pistää keittiökalusteita moottorisahalla kahteen yhtä suureen osaan avioeron tullessa vireille, vaikka ainakin sinä matikkanerona varmaan senkin taitaisit.Kun lukee miesten ilmoituksia tai vastauksia, on esim. sellaisia, joilla ei ole ollenkaan isoa kirjainta tai pistettä. Kaikki pannaan yhteen pötköön. Koeta siinä sitten etsiä edes yksi järkevä lause. Olen jo päättänyt, etten tuhlaa aikaani. Ja valintahan on minun tässä tapauksessa ja silloin valitsen mieluummin sellaisen miehen, joka viitsii nähdä vaivaa edes kirjoittamalla oikein.
Kun nyt tuli puheeksi vaivannäkö, olen samaa mieltä jonkun naiskirjoittajan kanssa siitä, että on kohteliasta miehen avata ovi naiselle ja tarjota tuoli, jos mennään vaikka kahvilaan. Tarjota ei tarvitse, tulen kyllä omillani toimeen. Mutta aina se mieltä lämmittää, jos mies tarjoaa sen kahvikupillisenkin. - kielisyyksistä
Ei kirjoitusvirheil' kirjoitti:
Kirjoitusvirheet rasittavat. Se on jo ihan peruskielioppia ilman sen kummempia kommervenkkejä ja koreilua. Jos sitä ei osaa, niin kyllä se ainakin minulle on melkolainen turn off. Tosin onneksi on mies, jolla on verbaliikka hallussa, osaa matikkaa ja kaikkea muutakin kiitettävästi. Ja onneksi voidaan miehen kanssa kilpaa valittaa ja aukoa päätä Suomi24:n kirjoittajakunnan mitä käsittämättömimmistä kirjoitusvirheistä.
Jos sinua ei haittaa kirjoitusvirheet, mutta naista haittaa, niin se nyt vain kertoo, ettette ole toisillenne sopivia ja se siitä. Joten mukavaa, että asia paljastui jo alkumetreillä niin ei tarvitse pistää keittiökalusteita moottorisahalla kahteen yhtä suureen osaan avioeron tullessa vireille, vaikka ainakin sinä matikkanerona varmaan senkin taitaisit.Mielestäni oikeinkirjoitusta aika paljon olennaisempaa on se ulosannin sisältö. Jos itse ajattelu tekstin takana on pinnallista ja typerää, niin ei sitä kielitaidoilla pätemiset paljoa viisaammaksi tee. Kääntäen, jos löytyy sisältöä, niin pikkuhuolimattomuudet ilmaisussa on aika lailla sivuseikkoja. Sisältö on myös se mikä kestää, eikä se paketti, mihin se puetaan.
- Henea
kielisyyksistä kirjoitti:
Mielestäni oikeinkirjoitusta aika paljon olennaisempaa on se ulosannin sisältö. Jos itse ajattelu tekstin takana on pinnallista ja typerää, niin ei sitä kielitaidoilla pätemiset paljoa viisaammaksi tee. Kääntäen, jos löytyy sisältöä, niin pikkuhuolimattomuudet ilmaisussa on aika lailla sivuseikkoja. Sisältö on myös se mikä kestää, eikä se paketti, mihin se puetaan.
Tottahan tuo on, mitä kirjoitit, ilman muuta. Mutta ei siitä nyt olekaan kysymys. Tarkoitan vaan kaikenlaista huolimattomuutta ja sitä, ettei viitsitä edes välittää alkeellisimmistakaan säännöistä, vrt. esim. mainitsemani kaiken yhteen kirjoittaminen ilman pisteitä ja isoja kirjaimia. Niin voi tietenkin kirjoittaa tekstareita ja myös vaikka Facebookissa, mutta jos koettaa tehdä hyvän vaikutuksen naiseen, kannattaisi yrittää vähän nähdä vaivaa. Itse asiassa en tiedä mitään naisten ilmoituksista ja vastauksista, voihan samaa olla sielläkin puolella. Minä puhun miehistä vain siksi, että olen lukenut miesten ilmoituksia ja saamiani vastauksia. Enkä ole mikään tiukkis.
- Mielipide 1
että kaikki suomen naiset ovat kauniita ja urheilullisia, mutta treiffeillä ne on aina rumia ja läskejä.Koskakohan tuo naisten valehteleminen loppuu? Jos oikeesti sitten urheilee, niin voi myös mainita että syö enemmän kuin kuluttaa..
- kokemusta on minulla
Treffipalstojen leidit ikähaarukassa 45-55 vuotta kertovat harrastavansa kuntoilua ja urheilua. Ovat omasta mielestään sopusuhtaisia ja urheilullisia. Olis kyllä kiva tavata sellainen nainen, mutta en ole vielä tavannut.
Hei haloo, missä teidän suhteellisuudentaju on??
Viimeisin tapaamini nainen oli jokseenkin ihannemitoissa numeroina, mutta kun kuteet lähti pois niin tajusin, ettei eukko ole ikinä tehnyt kuntonsa eteen yhtään mitään. Löysää läskiä, kuin taikina-astian olisi kaatanut. Koin, että minulle oli valehdeltu päin naamaa.
Eiku uutta matoa koukkuun, kuten sanonta kuuluu. Poikkeus vahvistaa säännön! - sgsgsgsssgsg
kokemusta on minulla kirjoitti:
Treffipalstojen leidit ikähaarukassa 45-55 vuotta kertovat harrastavansa kuntoilua ja urheilua. Ovat omasta mielestään sopusuhtaisia ja urheilullisia. Olis kyllä kiva tavata sellainen nainen, mutta en ole vielä tavannut.
Hei haloo, missä teidän suhteellisuudentaju on??
Viimeisin tapaamini nainen oli jokseenkin ihannemitoissa numeroina, mutta kun kuteet lähti pois niin tajusin, ettei eukko ole ikinä tehnyt kuntonsa eteen yhtään mitään. Löysää läskiä, kuin taikina-astian olisi kaatanut. Koin, että minulle oli valehdeltu päin naamaa.
Eiku uutta matoa koukkuun, kuten sanonta kuuluu. Poikkeus vahvistaa säännön!Näkee kyllä että tämäkin ketju tursuaa näistä katkeroituneista plösönaisista kun kaikkiin miesten kertomiin kokemuksiin tulee miinusta ja naisten plussaa. Taitaa olla kova paikka...
- Nainen-59
Olin jo lähempänä viittäkymmentä kun menin sokkotreffeille. Miehellä oli nuha, mutta nenäliinat
jääneet kotiin. Siinä ruokaravintolan edessä hän laittoi etusormensa siihen toisen sieraimen päälle ja "niisti" siihen maahan ja sitten toiselle sieraimelle sama juttu. Eikö olisi voinut olla fiksu ja sanoa
ravintolan sisällä että "hetki vain, käyn niistämässä ja pesemässä kädet". Sitten vielä pöydässä servet-
tiin niisti oikein kuuluvasti. Toista kertaa ei käyty syömässä.- ......
vikaa on jos maiskuttaa?, en kertakaikkiaan ymmärrä, eri asia jos niistää niin kuin tuossa aiemmin.
- soputua pitää
...... kirjoitti:
vikaa on jos maiskuttaa?, en kertakaikkiaan ymmärrä, eri asia jos niistää niin kuin tuossa aiemmin.
miehilläkin, ja eipä niin kaunista ole katsella muutenkaan.
- ........
soputua pitää kirjoitti:
miehilläkin, ja eipä niin kaunista ole katsella muutenkaan.
haisee miehilläkin,mutta eivät itse huomaa.
- omansa ottanut
-HYGIENIAn puuttuminen tai toinen ääripää NEUROOTTISUUS puhtauden ja kaiken muunkin suhteen
-LIIKA PARTAVESI, mielummin vain raikas dödö kuin muut vahvat hajusteet lisäksi
-turhan PÄTEMINEN ja itsensä tehostaminen muita vähätellen
-RAHVAS HUUTO ja muutenkin yliäänekäs puhetyyli
-UHOAMINEN
-NORMIKÄYTÖSTAPOJEN PUUTE, eli änkee itse ensin ovesta eikä pidä ovea auki naiselleen, etsii vain omaa paikkaa istua eikä huomioi toista, eli tiivistäen ITSEKKYYS
Lyhyt lista, mutta meni vasta vuosikymmen ennenkuin löysin ihmisen jolla ei ollut mitään edellisiä vikoja.- kohtuus ok
mies ei naisia yleensä kiinnosta, siinä tulee mieleen vaikka mitä, siisti saa olla mutta ei liian tarkka.Myös moukka joka ojentaa naista heti alussa, saa häipyä ....
- hämäystäkin
kohtuus ok kirjoitti:
mies ei naisia yleensä kiinnosta, siinä tulee mieleen vaikka mitä, siisti saa olla mutta ei liian tarkka.Myös moukka joka ojentaa naista heti alussa, saa häipyä ....
tuli treffeille ja siisti,mutta ei sanaa suusta tullut ilman alkoholia, lopulta paljastui täysjuopoksi.
- Epä-vässykkä
hämäystäkin kirjoitti:
tuli treffeille ja siisti,mutta ei sanaa suusta tullut ilman alkoholia, lopulta paljastui täysjuopoksi.
Vässykkä!
- se.
hämäystäkin kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkein kriteeri. Jos nainen on ylipainoinen plösö,ei silloin viitsi edes mennä tutustumaan. Psykologisestikin lihavanainen antaa itsestään tyhmän mielikuvan.
- ....
se. kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkein kriteeri. Jos nainen on ylipainoinen plösö,ei silloin viitsi edes mennä tutustumaan. Psykologisestikin lihavanainen antaa itsestään tyhmän mielikuvan.
mies, joka huomauttelee jopa ensi tapaamisella naiselle jostain ulkonäöstä, on kertakaikkiaan moukka.
- lihavanainen
se. kirjoitti:
Mielikuva luodaan, ei anneta. Sinä siis luot naisesta itsellesi mielikuvan ja hän antaa itsestään tyhmän tai jonkin muunlaisen kuvan. Entäpä, jos hoikka nainen onkin älykäs eikä halua treffeille miehen kanssa, joka antaa itsestään tyhmän kuvan?
- 10
hämäystäkin kirjoitti:
puku päällä
tuli treffeille ja siisti,mutta ei sanaa suusta tullut ilman alkoholia, lopulta paljastui täysjuopoksi. >>>
voi raukkaa, kuulostaa siltä että sitä jännitti tosi paljon. halusi varmaan kovasti tehdä vaikutuksen kuitenkin.
olen itsekin joskus sortunut liialliseen ryyppäämiseen treffeillä jännityksen vuoksi, vaikka en ole juoppo. en tiedä miksi jännitti. ehkä mä olin oikeasti etsimässä itselleni rakasta, ja se tilanne jännitti niin kovasti.
sitten tapasin tulevan ekan poikaystäväni, jota ei haitannut se että aina treffeillä join paljon ja poltiin. lopetin tupakoinnin ja juomisen vähensin pois melkein kokonaan sen jälkeen kun alettiin seurustella. oli ensimmäinen hyvä ja lämmin suhteeni se. en siis ole nössö, vaan noussut todella hankalista olosuhteista, ja hankkinut koulutusta ja ihan mukavan elämän. kiitos kuuluu myös tälle mun poikaystävälleni jonka kanssa sain olla lähellä ja turvallisessa sylissä. hän oli ensimmäinen oikeasti läheinen ihminen minulle.
kiitos siitä että näit että arvokas ihminen, vaikka minua jännittikin niin paljon. : )
- temmu
Jos joku tän palstan naispuolisista kirjoittajista on Turusta niin mennään treffeille ja katsotaan miten käy. Saadaan sit huomenna yhdessä ja erikseen laittaa omia kokemuksia ja tuntemuksia illan tapahtumista.
Ja sit asiaan. Silloin joskus kun kävin niillä muutamilla ja harvoilla treffeillä niin omasta mielestäni olin asiallisesti pukeutunut. Tummat siistit farkut, musta neulepoolo ja tumma pikkutakki. Parta oli ajettu, hampaat pesty ja suihkussa käyty. Dödöä oli laitettu nja todella vähän partavettä. Juttuun tultiin ja yhteyttä pidettiin ja tutustuttiin. Homma loppui siihen, kun tulin suoraan töistä iltakahville ja tottakai siinä vähän on likainen ja hikinen. Emäntä sanoi suoraan ovella ettei ole tuon näköisenä sisään tulemista.
Siitä sitten tulin seuraavanlaiseen tulokseen. Tämä nainen ei ollut tottunut arkiseen olemiseen ja työssäkäyvään mieheen. Aina piti olla viimeisenpäälle olevat vatteet niskassa ja rahaa kukkarossa.
Eli jos joku haluaa lähteä sinne treffeille tai vaikka kahville niin postia tulemaan. Sovitaan paikka ja aika.
[email protected]- 43v
Samoilla linjoilla puhtauden ja siistien vaatteiden kaa...
Kävin treffeillä kiroilevan tyypin kanssa, joka toinen sana oli kirosana... en nyt tiedä turnoff, mutta kovin hämmentävää se oli. Toinen tyyppi kiilasi edelle joka ovenreiässä, sekin hämmensi.. - Paukkupete34
Mies käy paskalla nainen kakilla.
Mies piereskelee nainen suhauttaa.
Mies käy kusella nainen pissillä
Mies on Äijä ja Nainen on neiti
Näin se vain on
Nykyisin vain on konseptit menneet sekaisin
Halutaan naismaisia miehiä..Äijät ei saa olla äijiä ja haista paskalle. - lounatuulen laulu
Treffipalstalla:Nainen ilmoittaa kyllä pituutensa mutta paino sitten jääkin salaisuudeksi, kunnes menet ensi treffeille ja huomaat että on metri perää ja lyhyt tantta, hampaa huonot ja yökötystä lisää luonnollisesti puhkeamassa olevat räkäpäät poskilla. Tupakkaa vedetään ja koko loosi käryää kun mennään syömään.
Rintavarustus luonnollisesti löytyy varmasti, ajan kanssa, ei näy heti silmään ja sitten kuitenkin ollaan vielä sen exän perään, kun ei ole päässyt irti entisestä.
tuntuuko tutulta? - oldman08
no sekaannunpa sen verran näin pohjosen elävänä että kyllä meikäläisellä on arkena näin talvella yleensä työvaate osastolta ostetut puoli haalarit ja toppatakki päällä,fleece takki välissä ja alus-asuna pitkät kalsarit ja t-paita,jos on päivän töitä tehny ja iltasella vielä kotonakin touhuilee niin enpä viitti ennen saunaa(joka ilta käyn),alkaa suihkussa laukkaan, jos se ei jollekin hienohelema prinsessalle sovi niin sitten ei.
reheveille mennesä tietenkin sauna ensin sit rauhas kuivatellaan,partavesi ja tangat/bokserit,farkut,t-paita tai t-paita kangasta oleva pitkähihanen,bootsit jalkaan ja nahka-rotsi niskaan.. hyvin on pärjänny ja niitten kans joitten ei ole niin,ei ole ollut väliksikään.. - Henna123
lounatuulen laulu kirjoitti:
Treffipalstalla:Nainen ilmoittaa kyllä pituutensa mutta paino sitten jääkin salaisuudeksi, kunnes menet ensi treffeille ja huomaat että on metri perää ja lyhyt tantta, hampaa huonot ja yökötystä lisää luonnollisesti puhkeamassa olevat räkäpäät poskilla. Tupakkaa vedetään ja koko loosi käryää kun mennään syömään.
Rintavarustus luonnollisesti löytyy varmasti, ajan kanssa, ei näy heti silmään ja sitten kuitenkin ollaan vielä sen exän perään, kun ei ole päässyt irti entisestä.
tuntuuko tutulta?Käsittämätöntä, että miehet tuijottavat naisen painoa kuin ainoata ratkaisevaa tekijää. Kerron itse kyllä olevani pyöreä. Ei se ole miestä haitannut tavattaessa. Miksi pitää paino kertoa? Ja mitä se oikeasti kertoo? Kertooko se tosiaan, että nainen on täysin nolla, jos on ylipainoa? Ylipaino voi johtua niin monesta syystä, esim. lääkkeistä. Ja kun tällainen mies itse ei ole mikään superuros. Vaikken sellaista etsikään.
- juntit kyykkyyn
Paukkupete34 kirjoitti:
Mies käy paskalla nainen kakilla.
Mies piereskelee nainen suhauttaa.
Mies käy kusella nainen pissillä
Mies on Äijä ja Nainen on neiti
Näin se vain on
Nykyisin vain on konseptit menneet sekaisin
Halutaan naismaisia miehiä..Äijät ei saa olla äijiä ja haista paskalle.Koko "äijä-käsite" on alakoululaisten pikkupoikien tai sille tasolle jämähtäneiden naurettava päähänpinttymä. Kaikki juntit yrittää nykyään olla niin "äijää" niin "äijää"... Itkeäkö vai nauraa? :D Sitten vielä ihmettelevät kun kukaan ei kiinnostu. "Paukkupete34" ei varmaan pyyhi persettäänkään vessassakäynnin jälkeen koska eihän "tosimiehen" tarvitse!
- ylipaino = turnoff
Henna123 kirjoitti:
Käsittämätöntä, että miehet tuijottavat naisen painoa kuin ainoata ratkaisevaa tekijää. Kerron itse kyllä olevani pyöreä. Ei se ole miestä haitannut tavattaessa. Miksi pitää paino kertoa? Ja mitä se oikeasti kertoo? Kertooko se tosiaan, että nainen on täysin nolla, jos on ylipainoa? Ylipaino voi johtua niin monesta syystä, esim. lääkkeistä. Ja kun tällainen mies itse ei ole mikään superuros. Vaikken sellaista etsikään.
Se ylipaino nyt vaan on helvetin rumannäköistä ja äklöttää pelkkä ajatuskin koskea sellaista. Turha siitä on hernettä nenään vetää. Syy ylipainoon on yhdentekevää koska se ei sitä muuksi muuta. Valitettavasti.
- tällaista täällä
lounatuulen laulu kirjoitti:
tuntuuko tutulta?Tämä on kuin suora kuvaus viimeisimmistä treffeistä, joilla kävin. Ainoa asia ettei nainen ollut ylipainoinen, mutta muuten kaikki täsmää. Tupakkaa meni ketjussa, hampaat luonnollisesti värjäytyneet tästä tavasta. Iho oli huonossa kunnossa, sen näki vaikka meikillä oli yrittänytkin sitä peittää. Hyvin kärsimättömän oloinen, tuli tunne että odotti minun viihdyttävän itseään kuin sirkusapinan konsanaan. En tiedä onko hän tottunut tällaiseen muiden miesten kanssa vai teinkö jotain väärin, kenties hänellä oli vain paha päivä. Ne hetket kun jotain sanoivat koskivat pääosin exää, kuinka exä teki sitä ja tätä ja kuinka exä oli aina paikalla kun alkoi tekemään mieli.. Jäi sellainen olo ettei nainen itsekään oikein tiennyt miksi oli treffeille lähtenyt. Ehkä hän halusi kokea olevansa edelleen haluttava markkinoilla, koska puheista tuli ilmi ettei nainen tätä exäänsä ollut jättänyt missään vaiheessa.
Tällaiset naiset ovat erittäin hämmentäviä ja jättävät aika ristiriitaiset ajatukset koko treffeistä.
- banskuanskunansku
Tää on hauska ketju! :) Kiva lueskella :)
- puhtaat paikat
Täytyypä kyllä olla tyytyväinen kun ei ole tarvinnut treffailla haisevia kuvotuksia. Oma mies on aina ollut siisti :). Ja tiedoksi niille naisille joiden alapäät lemuaa: jos on ehkä tiedossa seksiä niin kannattaa käydä käsisuihkulla huuhtasemassa aiemmin. Ihmetyttää tuo ukkojen valitus hajusta koska en voi tajuta miten joku muija on niin epäsiisti ettei huolehdi että alapää ei haise. Ja kannattaa myös ajella edes hiukan siistimmäksi sitä puskaa, nuolee se mieskin sitten mielummin.
- vaarivaan
luin ketjun lähes kokonaan ja jo jokseenkin ikääntyneenä sanoisin että näitä turn offeja tehdään melko kevyin perustein. Olen joskus ihastellut todella vaatimattoman oloista ihmistä joka on todella ihminen. Ei se ole olemuksesta kiinni eikä viimeisen päälle tavoistakaan vaan se tulee sydämellisyydestä, lempeydestä läheisyydestä, olikohan se luonne ... Vaikea pukea sanoiksi. Ehkä joku toinen osaa...
- entäs sänki sitten?
puhtaat paikat kirjoitti:
Täytyypä kyllä olla tyytyväinen kun ei ole tarvinnut treffailla haisevia kuvotuksia. Oma mies on aina ollut siisti :). Ja tiedoksi niille naisille joiden alapäät lemuaa: jos on ehkä tiedossa seksiä niin kannattaa käydä käsisuihkulla huuhtasemassa aiemmin. Ihmetyttää tuo ukkojen valitus hajusta koska en voi tajuta miten joku muija on niin epäsiisti ettei huolehdi että alapää ei haise. Ja kannattaa myös ajella edes hiukan siistimmäksi sitä puskaa, nuolee se mieskin sitten mielummin.
Ei nyt liity treffeihin, mutta... Odottaako miehet oikeasti että kaikki naiset nykyään ajelisivat alapääkarvojaan? Siis vaikka ei olisi viidakkoa siellä? Mistä pornoleffoista tämä on kotoisin? Millaisia olette te miehet, joille luonnollinen on mieluisa?
- 30v
vaarivaan kirjoitti:
luin ketjun lähes kokonaan ja jo jokseenkin ikääntyneenä sanoisin että näitä turn offeja tehdään melko kevyin perustein. Olen joskus ihastellut todella vaatimattoman oloista ihmistä joka on todella ihminen. Ei se ole olemuksesta kiinni eikä viimeisen päälle tavoistakaan vaan se tulee sydämellisyydestä, lempeydestä läheisyydestä, olikohan se luonne ... Vaikea pukea sanoiksi. Ehkä joku toinen osaa...
ehkä se onkin välillä niin päin, että jos kahden ihmisen välille ei synny yhteyttä treffeillä, niin huomio kiinnittyy sitten ulkoisiin seikkoihin ja johan alkaa löytyä selityksiä sille miksi ei nappaa.
- aika sama
entäs sänki sitten? kirjoitti:
Ei nyt liity treffeihin, mutta... Odottaako miehet oikeasti että kaikki naiset nykyään ajelisivat alapääkarvojaan? Siis vaikka ei olisi viidakkoa siellä? Mistä pornoleffoista tämä on kotoisin? Millaisia olette te miehet, joille luonnollinen on mieluisa?
Ei sillä nyt taida olla niin paljoa väliä, ja voihan sitä sitten ajella vaikka yhdessä toinen toisen karvoja, jos oli ylipäätään tarkoitus tavata sängyssä enemmänkin kuin kerran.
- .
Naisissa ehdottomasti englantilaisia sanontoja kuten turn off käyttävät pissikset joilla ei ole älliä sitävertaa että ymmärtäisivät itsekin olevansa vain ihmisiä vikoineen ja puutteineen. Tuolla pääsee jo pitkälle.
- enkä huomannut,
että kukaan olisi maininnut liiallista kehumista!
Itseäni ärsyttää mies, joka höpöttää "kuinka kaunis oot ja plaa plaa plaa..."
Mitä tällainen mies hakee? Näyttelyesinettä?
Riittää kyllä jos oudolle ihmiselle sanoo, että näytät hyvältä/sulla on kauniit silmät/hiukset tmv. - Nainen'''''
Tämä ihan yleisellä tasolla, sillä jos tästä seulasta ei mene läpi, niin ei tule edes treffejä:
-Törkyiset puheet, kiroilu, (varsinkin vittu), puhuminen naisista halveksuvaan sävyyn, esim. lutkittelu, kaksinaismoralismi.
- Likaisuus, paha haju.
-Ulkonäkö, joka vaan ei sytytä. Sen näkee ensimmäisellä silmäyksellä, jos toisen ulkonäkö on täysin eri planeetalta, jolloin tietää, että tuon kanssa ei ikinä voisi olla mitään seksiä.- Nainen'''''
Ja tietenkin huonot käytöstavat.
- ko
Miksi aina pitää olla seksiä????? Eikö sitä nykyaikana voi käydä treffeillä ja kahvilla ja olla ystäviä vai pitääkö toisten treffien jälkeen mennä kammariin peittojen alle puuhasteleen. En ole koskaan mennyt uuden tuttavuuden kanssa sänkyyn ensimmäisen kuukauden tai kahden aikana. Mulle on tärkeintä ensin tutustua ja sit vasta ne muut puuhat.
Treffeille voi mennä ja kuuluukin mennä juuri sellaise kuin olet niin toinen ei saa vääriä käsityksiä. Pitää tietenkin muistaa pestä suu ja muutkin paikat ja myös vaatteet.
Niin naisissa kuin miehissäkin on vikansa ja ketään ei ole täydellinen. - 22
Nimittäin tuosta seulasta voisin minäkin päästä läpi. Tosin pari kohtaa saattaisi mennä aika tiukalle.
"kaksinaismoralismi."
Huomaan toisissa vikoja paljon helpommin kuin itsessäni joten kai se jonkinlaista kaksinaismoralismia on.
"- Likaisuus, paha haju."
Työni on sellaista ettei siinä tahdo ihan suihkun raikkaana pysyä mutta ihmisten ilmoille lähtiessä pyrin olemaan puhdas.
"-Ulkonäkö, joka vaan ei sytytä."
En voi tietää mistä pidät.
Joten sanoisin että sinun on ehdottomasti tiukennetava seulaa tai voit päätyä treffeille kaltaiseni "ikisinkun" kanssa :D - ei saa töniä
22 kirjoitti:
Nimittäin tuosta seulasta voisin minäkin päästä läpi. Tosin pari kohtaa saattaisi mennä aika tiukalle.
"kaksinaismoralismi."
Huomaan toisissa vikoja paljon helpommin kuin itsessäni joten kai se jonkinlaista kaksinaismoralismia on.
Työni on sellaista ettei siinä tahdo ihan suihkun raikkaana pysyä mutta ihmisten ilmoille lähtiessä pyrin olemaan puhdas.
Joten sanoisin että sinun on ehdottomasti tiukennetava seulaa tai voit päätyä treffeille kaltaiseni "ikisinkun" kanssa :Dtönäs, turn off -lausutaan tönäs
- Heliophanus
ko kirjoitti:
Miksi aina pitää olla seksiä????? Eikö sitä nykyaikana voi käydä treffeillä ja kahvilla ja olla ystäviä vai pitääkö toisten treffien jälkeen mennä kammariin peittojen alle puuhasteleen. En ole koskaan mennyt uuden tuttavuuden kanssa sänkyyn ensimmäisen kuukauden tai kahden aikana. Mulle on tärkeintä ensin tutustua ja sit vasta ne muut puuhat.
Treffeille voi mennä ja kuuluukin mennä juuri sellaise kuin olet niin toinen ei saa vääriä käsityksiä. Pitää tietenkin muistaa pestä suu ja muutkin paikat ja myös vaatteet.
Niin naisissa kuin miehissäkin on vikansa ja ketään ei ole täydellinen.Samaa mieltä. Itselläni on sekä työ että harrastukset sellaiset että likaa ja hien hajua ei voi välttää. Treffeille menen arkivaatteissa. Jos lievä likaisuus kuvottaa niin silloin on parasta lopettaa treffit lyhyeen.
Tosin harmittaa se että jotkut naiset eivät osaa sanoa suoraan jos miehessä jokin häiritsee. Olisi parempi kummallekin jos treffit loppuisivat lyhyeen, turha niitä on pitkittää jos toisella ei ole hauskaa. Ei tarvitse keksiä mitään tekosyitä, sanoo vain suoraan ettei kiinnosta. - Nainen''''
ko kirjoitti:
Niin naisissa kuin miehissäkin on vikansa ja ketään ei ole täydellinen.Joistain miehistä nyt vaan näkee heti, että tuon kanssa en menisi koskaan sänkyyn. Silloin on ihan turha antaa toiveita edes ekoihin treffeihin. Enkä ole puhunut mitään siitä, milloin mentäisiin sänkyyn.
Mun mielestä ystävien kanssa ei käydä treffeillä, vaan potentiaalisten parisuhdekumppanien. Ystävissä ulkonäkö ei ole etusijalla. Sitä paitsi en tarkoittanut epämiellyttävällä ulkonäöllä tavismiehiä, vaan yksinkertaisesti ulkonäköä, joka ei sytytä. - Nainen''''
Heliophanus kirjoitti:
Samaa mieltä. Itselläni on sekä työ että harrastukset sellaiset että likaa ja hien hajua ei voi välttää. Treffeille menen arkivaatteissa. Jos lievä likaisuus kuvottaa niin silloin on parasta lopettaa treffit lyhyeen.
Tosin harmittaa se että jotkut naiset eivät osaa sanoa suoraan jos miehessä jokin häiritsee. Olisi parempi kummallekin jos treffit loppuisivat lyhyeen, turha niitä on pitkittää jos toisella ei ole hauskaa. Ei tarvitse keksiä mitään tekosyitä, sanoo vain suoraan ettei kiinnosta.Minusta olet piittaamaton toista ihmistä kohtaan, jos lähdet treffeille ilman peseytymistä ja deodoranttia. Eli et pääsisi edes ekasta seulasta läpi.
Hienhajun voi välttää peseytymällä ja käyttämällä deodoranttia - tarpeeksi usein. Jotkut ihmiset vaan luulee, ettei omalle hienhajulle voi tehdä mitään. Eikä ne sitten myöskään tee sille mitään -> turn off. Lipsahdukset ja dödön pettäminen joskus on asia erikseen, eihän kukaan ihminen ole luonnostaan hajuton. - Nainen''''
22 kirjoitti:
"kaksinaismoralismi."
Joten sanoisin että sinun on ehdottomasti tiukennetava seulaa tai voit päätyä treffeille kaltaiseni "ikisinkun" kanssa :D"Joten sanoisin että sinun on ehdottomasti tiukennetava seulaa tai voit päätyä treffeille kaltaiseni "ikisinkun" kanssa :D"
Ei sitä koskaan tiedä.. :) - Heliophanus
Nainen'''' kirjoitti:
Minusta olet piittaamaton toista ihmistä kohtaan, jos lähdet treffeille ilman peseytymistä ja deodoranttia. Eli et pääsisi edes ekasta seulasta läpi.
Hienhajun voi välttää peseytymällä ja käyttämällä deodoranttia - tarpeeksi usein. Jotkut ihmiset vaan luulee, ettei omalle hienhajulle voi tehdä mitään. Eikä ne sitten myöskään tee sille mitään -> turn off. Lipsahdukset ja dödön pettäminen joskus on asia erikseen, eihän kukaan ihminen ole luonnostaan hajuton."Eli et pääsisi edes ekasta seulasta läpi."
Sehän on vain hyvä asia. Jos treffeillä pieni hienhaju häiritsee, niin silloin ei arkikaan sujuisi. Seula toimii kumpaankiin suuntaan.
En ole etsimässä herkkänenäistä naista vaan sellaista jolle kelpaa raavas mies joka tulee päivittäin töistä tai harrastuksista hikisenä. Mieluiten vielä sellaista joka pitää retkeilystä yhtä paljon eikä säiky käärmeitä saati sitten paarmoja ynnä muita. - 30v
Nainen'''' kirjoitti:
Joistain miehistä nyt vaan näkee heti, että tuon kanssa en menisi koskaan sänkyyn. Silloin on ihan turha antaa toiveita edes ekoihin treffeihin. Enkä ole puhunut mitään siitä, milloin mentäisiin sänkyyn.
Mun mielestä ystävien kanssa ei käydä treffeillä, vaan potentiaalisten parisuhdekumppanien. Ystävissä ulkonäkö ei ole etusijalla. Sitä paitsi en tarkoittanut epämiellyttävällä ulkonäöllä tavismiehiä, vaan yksinkertaisesti ulkonäköä, joka ei sytytä.No mulla ei kyllä miehessäkään ole ulkonäkö etusijalla. LÄhden treffeille ihan hyvin vaikka kuvaa näkemättä, jos nyt on normaalimitoissa. En mene treffeille arvostelemaan vaan tutustumaan, joten en heti alkuun päätä tuleeko mitään vai ei. Lopussa usein tietää, kiinnostuiko vai ei.
- old school man
Nainen'''' kirjoitti:
Joistain miehistä nyt vaan näkee heti, että tuon kanssa en menisi koskaan sänkyyn. Silloin on ihan turha antaa toiveita edes ekoihin treffeihin. Enkä ole puhunut mitään siitä, milloin mentäisiin sänkyyn.
Mun mielestä ystävien kanssa ei käydä treffeillä, vaan potentiaalisten parisuhdekumppanien. Ystävissä ulkonäkö ei ole etusijalla. Sitä paitsi en tarkoittanut epämiellyttävällä ulkonäöllä tavismiehiä, vaan yksinkertaisesti ulkonäköä, joka ei sytytä.on samalla myös ystävä, kestävät ihmissuhteet perustuu mm. ystävyyteen, ei se ihastus ja roihu ikuisuuksia kestä. Rakkaus toki voi kestää. Mut et voi perustaa parisuhdetta ilman ystävyyttä, tai muuten se loppuu suunnilleen kun ihastuskin loppuu. Parisuhdekumppanin kanssa pitää voida olla myös hyvä ystävä ja onhan ystävienkin välillä tietynlaista "rakkautta" ja välittämistä. Sitten kun olet sekä ystävä että parisuhdekumppani, voit sanoa että todella rakastat häntä, monin eri tavoin. Silloin tiedät että suhteesi kestää.
Ja rakkautta ei pidä sekoittaa intohimoon, rakkaus ei ole pelkkää seksuaalista vetovoimaa ja kiihotusta vaan rakkaus on sitä ettei voi oikeasti henkisestikään elää ilman toista. tai voi mut helvetin vaikeaa se olisi. - Nainen''''
Heliophanus kirjoitti:
"Eli et pääsisi edes ekasta seulasta läpi."
Sehän on vain hyvä asia. Jos treffeillä pieni hienhaju häiritsee, niin silloin ei arkikaan sujuisi. Seula toimii kumpaankiin suuntaan.
En ole etsimässä herkkänenäistä naista vaan sellaista jolle kelpaa raavas mies joka tulee päivittäin töistä tai harrastuksista hikisenä. Mieluiten vielä sellaista joka pitää retkeilystä yhtä paljon eikä säiky käärmeitä saati sitten paarmoja ynnä muita.Olen samaa mieltä. Aikaa vaan tuhlaantuisi, jos olisit pessyt ainutkertaisesti, mutta muuten olisit jatkuvasti pahalle haiseva. Hyvä, että selviää heti alussa. Hikoilla saa, kunhan ei haise.
- gggggggggggggg
sen siis näkee mistä teillä naisilla on puute: SEKSI, siis joka asiassa se on se seksi. Nykyaikana on vain seksihulluja pettäviä ämmiä.
- Juhani A.
Eniten ärsyttää se jos nainen puhuu tauotta tai kiroilee. Hiljainen ja mietiskelevä nainen on paljon kiinnostavampi kuin itseään tyrkyttävä tai roolia esittävä nainen.
Ulkonäkö ei minua kovin kiinnosta enkä halua että nainen saapuu treffeille ylimeikattuna ja lemuten hajuvesiltä. Mieluummin vaikka ilman meikkejä. Vaatteet kertovat ihmisestä paljon mutta tärkeämpää on se että naisella on jotain älykästä sanottavaa - ja samankaltainen arvomaailma kuin itselläni. - yjgyggg
Onneksi en harrasta ainakaan nettideittejä. TYHMYYS on pahin turn- off. Itse sietäisin treffeillä satunnaisesti vaikka epäsiistimminkin pukeutuvaa, mikäli kyseessä tyyppi, joka kuitenkin _tietää_ erilaiset sosiaaliset koodistot ja on sivistykseltään riittävästi niissä inessä. Vitun tylsää olisi silti olla treffeillä vakka tyypin kanssa, jolle sä sanoisit "persut 17.?" ja tyyppi alkais rakkikoirana mölistä äänestävänsä persuja. Tai sanoa jollekin vaikka "maailma tulee huomenna", mistä hullu luulisi sen tarkoittavan James Bondina pätemIstä.. Yäksis.
Hyi hyi vajakit. Onneksi en yhteenkään ihmiseen internetin kautta koskaan ole tutustunut. Kyllästyttävää olisi tapailla mitään imbesilleja netin kautta - kai riittävän kinnostavia ihmisiä tapaa muutenkin, jos ylimääräinen seura arjessa jotakuta kiinnostaa. Baari- treffeistä muistan, että vitun masentavia ne oli, kun aikoinaan tosi paljon deittailin. Ääliöitä, jotka alkoi kertoa mulle faijansa tsai kumminkaimansa alkoholismista, jos tilasit omaan laskuusi - tietoisesti idioottia itseesi sitomatta itsenäisenä- kaksi kaljaa, oksetuksia joiden mielestä oli normaalia kertoa, että vähän siinä kakaraa joka nurkalle ja että kaalikuuppeloon ottaa pylsääminen ja todella sosiaalisesti umpimasentavia, jotka ei osanneet sanoa mitään - ja onneksi en niin sekopää ole ollut koskaan, että ainakaan näiden keskustelupalstojen hulluista koskaan olisin seuraa itselleni hakenut. Täysjärkinen ja riittävän fiksu ja ihmisen näköinen löytää aina halutessaan deittiseuraa ilman mitään nettipalveluitakin.- naimisissa 4v
Kamalia treffejä on ihmisillä näköjään ollut. Itselläni ei ole edes tuttavapiirissä ketään sormiinsa niistävää haisevaa lökäpöksyä. Kyllähän noita törkimyksiä jossain Siwassa saattaa nähdä, mutta onneksi ei tarvi edes morjenstaa. Pitäkää naiset vaan rima korkealla, tuollaisten sikojen kanssa ei tarvitse alentua treffailemaan.
- Ei enää....
-Sovinismi
-Nenän kaivaminen ja rään pyyhkiminen itseensä
-Piereskely ruokapöydässä vielä, kun toinen syö
-Valehtelu
-Ilmoittaa ikänsä väärin, esimerkiksi 10 vuotta nuoremmaksi
-Ekoilla treffeillä kähmiminen
-Existä puhuminen ja yksityiskohtien kertominen seksielämästä niiden kanssa, sekä exiin vertaaminen
-Rahan huijaaminen
-Ylimielisyys
-Katkeruus
-Pillun vonkaminen heti kättelyssä- XPPP
Ei voi olla..Siis oikeesti, onko noin ääliöitä edes olemassa. Täytyy sanoa, et olenpa ollut onnekas, kun ei ole yhtään tuollaista tullut vastaan.
- aikuinen nainen
XPPP kirjoitti:
Ei voi olla..Siis oikeesti, onko noin ääliöitä edes olemassa. Täytyy sanoa, et olenpa ollut onnekas, kun ei ole yhtään tuollaista tullut vastaan.
Minua ärsyttää miehissä liioiteltu siisteys yhtä paljon kuin yllämainitut epäsiisteydet. Esim. jos mies ruokailun aikana pyyhkii naamaa isolla talouspaperilla joka kerta kun on laittanut jotain suuhun niin se on jo liikaa. Se viestittää että mies ei hyväksy mitään sotkuista. Siinä tulee yhtäläisyydet seksiin ilmi. Seksihän voi olla (kuuluukin olla) välillä sotkuista.
- aspfjgajdnf
Päteminen on pahinta. Sitä ei yksinkertaisesti voi ohittaa toisin kuin sattunnaisen hien lemahduksen tai ruman sanan. Hyvästä itsetunnosta ja tavoiteltavasta uroksesta ei viesti päteminen tai elvistely, vaan rauhallinen, vastavuoroinen olemus ja silmiin katsominen.
Semmoisen kanssa menin naimisiin. :D - Sinisilmäinen45
Kaikkein pahin turn off on se, kun huomaa toisen minun tapauksessani miehen, valehtelevan.
Hiet saa pestyä ja hampaat saa hoidettua. Luonnetta joka sujuvasti valehtelee, en tiedä miksi sitä kutsutaan,harvoin voi muuttaa. Se on jotain sellaista epäsosiaalista persoonallisuutta joka kyllä halut vie sen enempään tutustumiseen ja ylipäätään siihen että haluaisi toisen tavata enää. En ehtinyt edes hikeä haistella tai hampaita tarkistella kun jo valheet tuli ilmi ekalla tapaamisella.Turn off heti.- Naenen..
Miehessä:
-Rahasta puhuminen (joko siitä ettei ole tai että KYLLÄ SITÄ ON)
-Julkkistuttavuuksista kertominen (voiko olla juntimpaa)
-Sileät naisen kädet ja muutenkin löysä vartalo
-Huono takapuoli
-Paikan valinnalla päteminen (mieluummin esim. rannalle istumaan, kuin kalliiseen ravintolaan. Sellaisen valinta kertoo vain yrityksestä tehdä vaikutus muilla asioilla kuin omalla persoonallaan, kuka järkevä ensitreffeistä maksaa kovin paljoa?)
-Ei kuuntele toista, eikä kysele=ole kiinnostunut
-Liika kysely toisen, ja joskus suunnilleen toisen vanhempien cv:stä lähtien. (Itse haluan tutustua ihmiseen, persoonaan, en julkisivuun)
Osa noista nyt oli sellaisia, joiden kanssa en edes suostuisi treffeille.
- old school man
tulee turnoff jos
-nainen on epäsiisti, likaiset vaatteet ja haisee likaiselle niinkuin olis joku katuojassa maannut
-nainen ei vaan herätä ulkoisella olemuksellaan mitään kiinnostusta tai on liian pyntätty ja meikattu kuin jokin hienostolady, muhun kolahtaa parhaiten tule "omana itsenä mutta siistinä" ja kun nainen tulee farkut jalassa ja suihkunraikkaana kolahtaa hyvinkin muhun
-naisen jutut ei herätä kiinnostusta
-naisella on tatskoja. Tai jos on lävistyksiä ihan liikaa, korvikset ja pari muuta lävistystä on ihan ok.
-se että nainen haluaa sänkyyn ekalla treffillä, tulee mieleen joku "kokemusten kerääjä" tai "jakorasia/huora". Sänkyyn mennään vasta kun tunnetaan pidempään ja on jo tunteita kehittynyt. Eikä naisen pitkä lista seksikokemuksista eri miesten kanssa herätä kiinnostusta, päinvastoin. mitä pidempiä suhteita naisella on, eli sitä kautta vähemmän miehiä, niin sen vakavammin naisen voi ottaa koska silloin tietää että nainen ottaa suhteen vakavasti ja osaa sitoutua mieheen.- old school man
sekin on turnoff jos nainen esittää jotain muuta kuin oikeesti on, tai jos nainen on epärehellinen, jos suhteeseen lähtee niin PITÄÄ olla rehellinen. rehellisyyttä mä arvostan.
- Mannapuuroinen
Minä katson esimmäisenä miehen pannitilin saldon.
Käytän sen saldon , ja siirryn seuraavaan.
Tunteista viis, ne on paskaa, kuten on ruotsin kielikin. homojen homooo!!- Mannapuuroinen
Mitä nää urpot on, jotka vie mun nimimerkin? Onpas taas hauskaa.
- kansa kapinoi!!
hö! paskaa punttiin!
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176 - mutta kumminkin
No sellainen oikein kunnon arvostelu-/kyttäysasenne, joka naisen puheissa ja eleissä iskee jatkuvasti läpi kohdistuen sekä itseeni että suunnilleen kaikkiin muihinkin ihmisiin, on kyllä aika paha homma. Siitä tietää täysin varmasti, ettei jutusta voi tulla mitään. Monesti vielä tuosta huolimatta myös (epätoivoisesti) yritetty, mutta virhehän se on, joka kerta. Jos ei itse tajua lähteä, niin saa sitten satavarmaan ne pakit kyllä ennen pitkää. Vaikken itse ole esimerkiksi lökäpöksy tai sosiaalisesti kyvytön, niin ei sitä jatkuvaa ihmisten arvottamista näden ja muiden piirteiden perusteella jaksa katsella. Mitä odotuksia sellainen antaa jollekin suhteelle ja sille, että pitäisi lähentyä ja paljastaa itsestään jotain intiimeitä puolia? Voi jännätä, miten hyvän arvostelun ne saavat?
- filoSohvia
Pahimmat turn offit ovat joko näsäviisas, neitimäinen mies tai röyhkeä, junttimainen mies. Valitettavasti suurin osa suomalaisista miehistä on edellämainittuja, mutta harvoja helmiä voi löytää joukosta.
- junttineiti
Ja onneksi kaikkien ei ehkä tarvitse löytää kovin montaa itselleen sopivaa helmeä kaikkien maamme miesten & naisten joukosta.
- Orvokki Kauno
En siedä miehiä jotka polttaa, yök! Myös että jos ruvetaan niistä ryyppyreissusta kertomaan niin not interested, ei ahkerasti juovaa miestä edes treffeille huoli. Myös tää hygienisyys olis kiva juttu mut ei, aina pitää hampaat ja naama sekä tukka paskasena tulla näyttäytymään, ja hyi helvetti sitä hien hajua. :D
- Maksakaa ite
Naikkonen joka ehdottomasti tietää kaiken kaikesta, kukaan ei koskaan missään ikinä voi tarvita omaa autoa, mamut on tarpeellisia, lihaa ei saa syödä, vihreetä pitää olla ja mitään ei saa tehdä= tyypillinen hesalaishoro joita löytyy jo kaikista ikäluokista. Tyypillisesti rumia tatuoituja haisee pahalle ja aina äänessä.
- -30M-
Oman kokemuksen mukaan se on miehellä varmaan "ruma naama".
Ei miehekkään ruma vaan sellainen valju mitäänsanomaton maitonaama jossa on rumuutta.
Vaikka olet perussiisti mies niin jos nainen pääsee tarkkailemaan tarpeeksi pitkään vähemmän seksikästä naamaasi niin lopputulos on aina varmat pakit. Nainen kun ei halua vain seksiä kanssasi vaikka nauraisi jutuillesi vatsaansa pidellen kippurassa.
Ainoastaan täysin itsestään epävarmat, epätoivoiset tai omasta ulkonäöstään huolehtimattomat ja sitä kautta vähemmän itsevarmat naiset ehkä haluavat nähdä uudestaan.
Kutsun tätä "kolmen vilkaisun säännöksi". Ensivaikutelma voi vielä mennä, toinen voi olla ok, mutta treffeillä kun on tarpeeksi aikaa niin nainen ei koe intohimoa miehen naamaan ja se on ohi.
Tietysti nuo hygienia ja siisteys jutut sekä törkeä käytös tulevat ennen sitä.
Itse sanoisin että, naisessa pelkästään itsestään puhuminen tai vähättelevä suhtautuminen toisiin ihmisiin sekä pyrkimys olla erityisen "naisellinen". Ei sitä tarvitse korostaa, se tulee kyllä luonnostaan jos on tullakseen eikä haittaa jos ei ala nainen äijäilemään.
Jos saisin treffien ajaksi jotakin vaihtaa itsessäni niin se olisi naamataulu. Varmasti en tyhjin sydämin silloin niistä saisi enää poistua.
Mut joillakin on vain huono tuuri ja paskat geenit.- -30M-
Jos joku alkaa nyt sitten kommentoimaan että vika on itsevarmuudessa tai että itse uskon olevani ruma naamaltani jonka vuoksi naiset eivät syty niin se ei vain pidä paikkaansa.
Ennakkoasetelma voi olla mikä hyvänsä. Minun katseeni on aina vakaa. Sen takia saankin varmaaan katseita yms. kun vaikutan itsevarmalta noin muuten ulospäin, mutta sitten alkaa päteä tuo kolmen vilkaisun sääntö ja mikään luonne ei riitä muuttamaan asiaa.
Toisaalta, eipähän tarvitse kärvistellä treffeiläkään niin usein ja miettiä naisten turn-offeja kun on valmiiksi niin seksitön mies kasvoiltaan. - mies on neiti!
-30M- kirjoitti:
Jos joku alkaa nyt sitten kommentoimaan että vika on itsevarmuudessa tai että itse uskon olevani ruma naamaltani jonka vuoksi naiset eivät syty niin se ei vain pidä paikkaansa.
Ennakkoasetelma voi olla mikä hyvänsä. Minun katseeni on aina vakaa. Sen takia saankin varmaaan katseita yms. kun vaikutan itsevarmalta noin muuten ulospäin, mutta sitten alkaa päteä tuo kolmen vilkaisun sääntö ja mikään luonne ei riitä muuttamaan asiaa.
Toisaalta, eipähän tarvitse kärvistellä treffeiläkään niin usein ja miettiä naisten turn-offeja kun on valmiiksi niin seksitön mies kasvoiltaan.Kyllä miehen pitää olla mies, vaikkei se pahalta haisemista tarkotakkaan... ;)
Mua ärsyttää tää jonkun laihdutusliikkeen lanseeraama juttu; veitsi ja haarukka lautaselle joka suupalan jälkeen... Voi äiti se on rasittava tapa, sekä naisilla että miehillä.
Karsee, huomasin kun tätä ketjua lueskelin, että olin 10v naimisissa miehen kaa, joka piereskeli ruokapöydässä, kiroili jatkuvasti, v-sana oli ihan lemppari ja lisäks puhu naisista lutkina/huorina, JA, mä totuin tuohon kaikkeen... eli ei kannata liian tarkasti rajata asioita pois, kaikkeen tottuu... hihihi... - -30M-
mies on neiti! kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla mies, vaikkei se pahalta haisemista tarkotakkaan... ;)
Mua ärsyttää tää jonkun laihdutusliikkeen lanseeraama juttu; veitsi ja haarukka lautaselle joka suupalan jälkeen... Voi äiti se on rasittava tapa, sekä naisilla että miehillä.
Karsee, huomasin kun tätä ketjua lueskelin, että olin 10v naimisissa miehen kaa, joka piereskeli ruokapöydässä, kiroili jatkuvasti, v-sana oli ihan lemppari ja lisäks puhu naisista lutkina/huorina, JA, mä totuin tuohon kaikkeen... eli ei kannata liian tarkasti rajata asioita pois, kaikkeen tottuu... hihihi...Suomessa nähtävästi tosiaan jos ei toisaalta ole trendikäs itteään puunaavva supersexysöpö poikamaisen freshi niin on sitten herrasmiesmäisen siisti eli pelkkä neiti.
Siisti vähemmän komea mies on täysin tylsä ja seksitön. Eikä edes haise pahalle että saisi edes tunnetta että olis renttu.
Nainenhan tietysti saa olla mitä haluaa... - ,...,.,.,.,,
-30M- kirjoitti:
Suomessa nähtävästi tosiaan jos ei toisaalta ole trendikäs itteään puunaavva supersexysöpö poikamaisen freshi niin on sitten herrasmiesmäisen siisti eli pelkkä neiti.
Siisti vähemmän komea mies on täysin tylsä ja seksitön. Eikä edes haise pahalle että saisi edes tunnetta että olis renttu.
Nainenhan tietysti saa olla mitä haluaa...Siis ei hyvää päivää. Ei voi muuta todeta kuin että tämän palstan akat on kranttuja, kuten ne on sitä ylipäänsä koko s24:lla, vaikka varaa ei olis ollakaan. Sitä kun ikänsä kuvittelee löytävänsä mr. täydellisen, huomaa sillä asenteella olevansa yksin vielä tuomiopäivän lauantainakin.
Minä en esim muuttaisi yhtäkään piirrettäni itsessäni toisen ihmisen takia oli ne sit hyvä tai huonoja piirteitä, olen jumaliste sitä mitä olen.
Asetelmat niinkun ne on olleet 50-luvulla, niin sen pitäis olla tänäkin päivänä. - mukavalta!
Älä lannistu vaan koita jaksaa etsimistä!
Poikani on hirvittävän ujo nuori mies. Ulkonäköä riittää, muttei uskaltaudu treffeille(menee täysin lukkoon naisten seurassa). Poika sanookin usein, että olisi mieluummin ruma kuin sairaalloisen ujo.
Toivon, että te kummatkin kuitenkin löydätte se oman rakkaan! - Minä...
mukavalta! kirjoitti:
Poikani on hirvittävän ujo nuori mies. Ulkonäköä riittää, muttei uskaltaudu treffeille(menee täysin lukkoon naisten seurassa). Poika sanookin usein, että olisi mieluummin ruma kuin sairaalloisen ujo.
Toivon, että te kummatkin kuitenkin löydätte se oman rakkaan!Valitettavam tutulta kuulostaa. Onnea vaan pojalles kumppanin ettintään.
Itse olen aina ollut sairaalloisen ujo kauniimman sukupuolen seurassa, ja se tuntuu tänä päivänä lähes mahdottomalta tehtävältä törmätä sopivaan ihmiseen. JOkainen nainen kun tuntuu etsivän itsevarminta, äijintä äijää. Niillä markkinoilla ei meikäläisestä ole kilpailemaan ujon luonteeni suhteen, sanon ihan suoraan. :)
Ulkonäköä on ihan tarpeeksi, enkä ole huono tavoiltanikaan, mutta totta kai jokaisella on ne puutteensa tai vajavutensa. Mulla kai se kaikkein suurin ja pahin on juuri se em. ujo luonne. JOtkut miehet retjahtaa alkoholismiin noista syistä, tiedän sen. Näin ei ole itselle käynyt, ei koska mulla on äärimmäisen itsekurinen luonne. - Jakob.-
Minä... kirjoitti:
Valitettavam tutulta kuulostaa. Onnea vaan pojalles kumppanin ettintään.
Itse olen aina ollut sairaalloisen ujo kauniimman sukupuolen seurassa, ja se tuntuu tänä päivänä lähes mahdottomalta tehtävältä törmätä sopivaan ihmiseen. JOkainen nainen kun tuntuu etsivän itsevarminta, äijintä äijää. Niillä markkinoilla ei meikäläisestä ole kilpailemaan ujon luonteeni suhteen, sanon ihan suoraan. :)
Ulkonäköä on ihan tarpeeksi, enkä ole huono tavoiltanikaan, mutta totta kai jokaisella on ne puutteensa tai vajavutensa. Mulla kai se kaikkein suurin ja pahin on juuri se em. ujo luonne. JOtkut miehet retjahtaa alkoholismiin noista syistä, tiedän sen. Näin ei ole itselle käynyt, ei koska mulla on äärimmäisen itsekurinen luonne.Minäpä sanon teille kaikille. Jokainen meistä on jollain tavalla vajakki, sillä kukaan täysjärkinen ei etsisi seuraa netistä. Tämä on tämmöinen paska sosiaalinen media, jonka kautta jokainen epäsosiaalinen persoona etsii lajikumppaniaan. Ei tällaisia nettejä ole ollut aikana kun isovanhempamme ovat seuraa etsineet, taikka vanhempamme. He ovat riianneet suoraan tanssilavan laitamilla, tosin miettiä sopii ketkä heistä ilman alkoholia? No, alkoholin alaisena pokaillaan tänäkin päivänä kapakoissa, totta. Mutta oikeasti, onko enää ketään, ketkä pokaisi selvin päin keskellä kirkasta katua kumppaninsa ns. normaalisti? Veikkaanpa että ei kovinkaan monta. Jokainen meistä täällä pätevä taitaa olla jonkin sortin assosiaalinen personoituma erakosta.
- -30M-
mukavalta! kirjoitti:
Toivon, että te kummatkin kuitenkin löydätte se oman rakkaan!Ei sitä loputtomiin jaksa etsiä.
Sitä myös rehellisesti sanottuna vittuuntuu kun asiasta valehdellaan ettei sillä olisi merkitystä ja toisaalta väsyy ihmisten pinnallisuuteen.
Ehkä pahinta on se että löytää jonkun naisen jonka kuvittelee olevan syvällinen yms. välittävä persoona ja paljastuu että on aivan yhtä pinnallinen kuin muutkin naiset.
Tuo ujous voi tosiaan olla ongelma. Nykyään kun ei edes normaali itsevarmuus välttämättä riitä vaan mieheltä voidaan odottaa ekstraa senkin osalta että osaa käsitellä naisia. Voi vain kuvitella miten hankalaaa se on ujommalle jos se on muuten normaalille miehellekin vaikeaa.
Naisilla on nykyään valinnanvaraa ja sitä mukaa ne kriteerit nousee. Joka osa-alueella pitäisi olla vähintään se 8 mielellään 9 tai 10.
Niillä naisilla joilla sitten ei ole valinnanvaraa niin voivat tyytyä toisiin miehiin. Siinä tulee "varamiehen" olo silloin aika vahvasti.
Uskon että kun poikasi selviää tuosta pahimmasta ujoudesta vaikka sitten miten tahansa niin hänellä riittää vientiä. Itsellä sitä ei oikein koskaan ole ollut muutamia hassuja juttuja lukuunottamatta. Tietysti on niitä jotka tapaavat onnellisten tähtien alla. Sellaisen lottokupongin odotuksessa voi vain mennä aikaa.
Ainut mitä poikasi kannattaa tehdä on vain yrittää ja ajan myötä asia ehkä helpottuu. Rumalle naamalle ei voi oikein taas tehdä mitään.
Kaikkia ei ole luotu rakkautta varten, sekin kannattaa oppia hyväksymään. - -30M-
Jakob.- kirjoitti:
Minäpä sanon teille kaikille. Jokainen meistä on jollain tavalla vajakki, sillä kukaan täysjärkinen ei etsisi seuraa netistä. Tämä on tämmöinen paska sosiaalinen media, jonka kautta jokainen epäsosiaalinen persoona etsii lajikumppaniaan. Ei tällaisia nettejä ole ollut aikana kun isovanhempamme ovat seuraa etsineet, taikka vanhempamme. He ovat riianneet suoraan tanssilavan laitamilla, tosin miettiä sopii ketkä heistä ilman alkoholia? No, alkoholin alaisena pokaillaan tänäkin päivänä kapakoissa, totta. Mutta oikeasti, onko enää ketään, ketkä pokaisi selvin päin keskellä kirkasta katua kumppaninsa ns. normaalisti? Veikkaanpa että ei kovinkaan monta. Jokainen meistä täällä pätevä taitaa olla jonkin sortin assosiaalinen personoituma erakosta.
Olen ettinyt seuraa muualtakin.
Minä itse ihmettelen taas sitä miten voi olla niin että on vajakki tai erakko jos ei pidä seuran etsimisestä baarista alkoholin avustamana?
Sekö on se perintö jonka me nykysuomalaiset jätämme jälkipolville?
Se mikä näihin asioihin vaikuttaa eniten on se että nykyään seuraa on saatavilla helposti kello ympäri. Aiemmin ympyrät olivat pienemmät ja sitä kautta tutustuttiin sekä ihastuttiin.
Nykyään odotusarvot ovat kovemmat ja se näkyy siinä että pitää olla aika mallitapaus ettei joku löytäisi henkilöstä turn-offeja, useampiakin eli odotusarvot ovat kasvaneet aika lailla.
Lisäksi vaikutus tulee tehdä nopeasti eikä voi odotella että ehtii tehdä vaikutusta pitemmällä aikavälillä.
Varsinkaan tällöin jos ei toinen seksuaalisesti miellytä, viehätä tai saa kipinöitä/perhosia aikaiseksi ensikohtaamisella niin käytännössä kala on jo karannut ongesta. - koeajolla hoitosuhte
-30M- kirjoitti:
Ei sitä loputtomiin jaksa etsiä.
Sitä myös rehellisesti sanottuna vittuuntuu kun asiasta valehdellaan ettei sillä olisi merkitystä ja toisaalta väsyy ihmisten pinnallisuuteen.
Ehkä pahinta on se että löytää jonkun naisen jonka kuvittelee olevan syvällinen yms. välittävä persoona ja paljastuu että on aivan yhtä pinnallinen kuin muutkin naiset.
Tuo ujous voi tosiaan olla ongelma. Nykyään kun ei edes normaali itsevarmuus välttämättä riitä vaan mieheltä voidaan odottaa ekstraa senkin osalta että osaa käsitellä naisia. Voi vain kuvitella miten hankalaaa se on ujommalle jos se on muuten normaalille miehellekin vaikeaa.
Naisilla on nykyään valinnanvaraa ja sitä mukaa ne kriteerit nousee. Joka osa-alueella pitäisi olla vähintään se 8 mielellään 9 tai 10.
Niillä naisilla joilla sitten ei ole valinnanvaraa niin voivat tyytyä toisiin miehiin. Siinä tulee "varamiehen" olo silloin aika vahvasti.
Uskon että kun poikasi selviää tuosta pahimmasta ujoudesta vaikka sitten miten tahansa niin hänellä riittää vientiä. Itsellä sitä ei oikein koskaan ole ollut muutamia hassuja juttuja lukuunottamatta. Tietysti on niitä jotka tapaavat onnellisten tähtien alla. Sellaisen lottokupongin odotuksessa voi vain mennä aikaa.
Ainut mitä poikasi kannattaa tehdä on vain yrittää ja ajan myötä asia ehkä helpottuu. Rumalle naamalle ei voi oikein taas tehdä mitään.
Kaikkia ei ole luotu rakkautta varten, sekin kannattaa oppia hyväksymään.Tässä muutaman kerran suoli24 naisten kanssa treffeillä käyty:
1 nainen kehui peräänsä jo kirjeteitse, käytiin kahvilla, minusta ihan normaalin näköinen, en juovuksissa kiinnittäisi sen enempää huomiota kapakissa, hakisin paremman näköistä,kun valinnanvaraa ravintolassa aina on., ei suhde jatkunut koska käytin keskusteluissa naisesta akka nimeä.
2 kapea komia rillipää. eronnut tuntui kirjeteitse hyvältä, käytiin kävelylenkillä, ilalla kirjoitti kaljapäissään että ei tiedä mitä hakee, no olis vittu voinut senkin ketroa breivissä. osaan yksinkin liikkua kuten tähän astikkin.
3.nainen, muuten ok tapaus mutta oli vielä kolmantena pyöränä työkaverin ajossa. pani sitä kun viitsi ja nainen haikaili sen perään, kilot tosin oli ilmoitettu alakanttiin ja ei ne tissitkään olleet niin isot kuin väitti.
4 kirjeteitse tämä nuori nainen tuntui olevan ohjattavissa ja teinkin treffit hänen paikkakunnalleen. olin siellä yötä ja panin pari kertaa. en tavannut enää koskaan. alkoi treffailla muita. suht hyvä ajella. runko ok puheet ei.
5 nainen, tuosta ihan läheltä, pituus ilmoitettu yläkantiin ja paino pahasti alakanttiin. lyllerö ja iso perse. ei kiinostanut edes koeajon vertaa. kyseli liikaa koko ajan ja tupakoi. hyi ja yäks.
Yleensä kun olen naista tarvinnut olenhakenut sen ravintelista.säilyy edes jonkilainen kontrolli ja valinnan vapaus - lsdufhöufh
koeajolla hoitosuhte kirjoitti:
Tässä muutaman kerran suoli24 naisten kanssa treffeillä käyty:
1 nainen kehui peräänsä jo kirjeteitse, käytiin kahvilla, minusta ihan normaalin näköinen, en juovuksissa kiinnittäisi sen enempää huomiota kapakissa, hakisin paremman näköistä,kun valinnanvaraa ravintolassa aina on., ei suhde jatkunut koska käytin keskusteluissa naisesta akka nimeä.
2 kapea komia rillipää. eronnut tuntui kirjeteitse hyvältä, käytiin kävelylenkillä, ilalla kirjoitti kaljapäissään että ei tiedä mitä hakee, no olis vittu voinut senkin ketroa breivissä. osaan yksinkin liikkua kuten tähän astikkin.
3.nainen, muuten ok tapaus mutta oli vielä kolmantena pyöränä työkaverin ajossa. pani sitä kun viitsi ja nainen haikaili sen perään, kilot tosin oli ilmoitettu alakanttiin ja ei ne tissitkään olleet niin isot kuin väitti.
4 kirjeteitse tämä nuori nainen tuntui olevan ohjattavissa ja teinkin treffit hänen paikkakunnalleen. olin siellä yötä ja panin pari kertaa. en tavannut enää koskaan. alkoi treffailla muita. suht hyvä ajella. runko ok puheet ei.
5 nainen, tuosta ihan läheltä, pituus ilmoitettu yläkantiin ja paino pahasti alakanttiin. lyllerö ja iso perse. ei kiinostanut edes koeajon vertaa. kyseli liikaa koko ajan ja tupakoi. hyi ja yäks.
Yleensä kun olen naista tarvinnut olenhakenut sen ravintelista.säilyy edes jonkilainen kontrolli ja valinnan vapausjoku kertoo rehellisesti mikä on meininki: suomalaiset naiset ihan ok, monet aika läskejä ja naamasta liian tavallisia punkeroita, mut ihan ok panna. luonne niin ja näin (=huono itsetunto.) ei kaikilla onneksi.
ulkomailta löytyy oikeat naiset, kaikkihan sen tietää. suomi muijiin ihan ok purkaa paineet, kunhan vaan nussii takaapäin, ei tarvi katsoo naamaa.
- näin on näreet
Liiallinen neitimäisyys miehessä ällöttää suunnattomasti. Jos mies pillahtaa itkuun onnesta kun hänen suosikkiparinsa voittaa kilpailun tv:ssä, se saa voimaan pahoin, ja siis kokemusta on. Neitimäisyys, nalkutus ja liiallinen itsensä puunaaminen peilin edessä ovat syitä jolloin mies laitetaan vaihtoon. Toki mieskin saa olla herkkä ja huolehtia ulkonäöstään, mutta liika on liikaa. En jaksa enää sellaista miestä joka alkaa itkemään kun kuulee suosikkiartistinsa kappaleen radiosta, nalkuttaa jatkuvasti joka asiasta ja kun sanon suoraan etten jaksa tuollaista nalkutusta niin mies aloittaa mykkäkoulun koska loukkasin häntä niin pahasti??!! Tätä nykyän kelpuutan vain miehen isolla M:llä, haiskoon vaikka hielle ja paskalle kunhan on mies eikä mikään neiti.
- ihan itsenilainen
Itse taas en ymmärrä ollenkaan sellaisia naisia (tai sen paremmin miehiäkään), joiden mielestä mies ei saa näyttää tunteitaan (esim. surua, koskaan) vaan ne pitää sulkea sisälle joksikin v*tun möykyksi ja olla sitten olevinaan tosi "miehekäs" eli tunnevammainen aikapommi. Sellaisen "miehekkyyden" peräänkuuluttelu ja ihannointi on mielestäni lähinnä säälittävää. Ja en tiedä, oletteko te tällaista "tosimieheyttä" vaativat naiset taas sitten samoja, jotka valittavat toisessa käänteessä juuri sitä, että miehet eivät näytä tunteitaan. Ehkä voisi vähän miettiä, mitä oikeastaan haluaa? Saako miehellä olla vain sellaisia tunteita, jotka ovat naisten mieleen, ja muut tunteet pitää peittää? Sekö on sitä "tunneälyä" ja henkisesti aikuista "miehekkyyttä"?
Vaikka en itse pidäkään miehen surua ja liikutusta lyttääviä naikkosia paljon minään, niin en minä heitä silti miksikään testo-klitoriksiksi ole suureen ääneen ja joka käänteessä julistamassa. Olisi ihan mukava, jos hekin pitäisivät ne mölinät "neitimäisistä miehistä" mahoissaan. - -30M-
*. Neitimäisyys, nalkutus ja liiallinen itsensä puunaaminen peilin edessä ovat syitä jolloin mies laitetaan vaihtoon. *
Kolme hyvää syytä miksi olisin hyvä vaihtoehto. Väitänpä vain ettei riitä vaikka olisi noiden vastakohta mainitsemani syyn perustella.
Valitettavasti kun kuulen tuon "miehen isolla M:llä" niin nykyään mieleen tosiaan tulee että miehen tulee näyttää äijältä tai ainaki omata jonkinlaisia renttumaisia piirteitä ellei ole jonkun ladon seinän kokoinen köriläs.
Siisti (ei puunaava), vähemmän komea mies normimittainen joka käyttäytyy naisten kanssa herrasmiesmäisesti helvetin tylsä olento suomalaisten naisten mielestä.
Itseasiassa jollakin itseään puunaavalla "neitimäisellä" miehelläkin on enemmän mahkuja varsinkin jos on joku ruskeasilmäien tumman sängen omaava söpöliini kuin valjun naaman omaaa hauska vaalea mies joka on luonteen puolesta lujaa tekoa.
Mutta eihän sillä ole väliä. Ei nykyään. - -30M-
ihan itsenilainen kirjoitti:
Itse taas en ymmärrä ollenkaan sellaisia naisia (tai sen paremmin miehiäkään), joiden mielestä mies ei saa näyttää tunteitaan (esim. surua, koskaan) vaan ne pitää sulkea sisälle joksikin v*tun möykyksi ja olla sitten olevinaan tosi "miehekäs" eli tunnevammainen aikapommi. Sellaisen "miehekkyyden" peräänkuuluttelu ja ihannointi on mielestäni lähinnä säälittävää. Ja en tiedä, oletteko te tällaista "tosimieheyttä" vaativat naiset taas sitten samoja, jotka valittavat toisessa käänteessä juuri sitä, että miehet eivät näytä tunteitaan. Ehkä voisi vähän miettiä, mitä oikeastaan haluaa? Saako miehellä olla vain sellaisia tunteita, jotka ovat naisten mieleen, ja muut tunteet pitää peittää? Sekö on sitä "tunneälyä" ja henkisesti aikuista "miehekkyyttä"?
Vaikka en itse pidäkään miehen surua ja liikutusta lyttääviä naikkosia paljon minään, niin en minä heitä silti miksikään testo-klitoriksiksi ole suureen ääneen ja joka käänteessä julistamassa. Olisi ihan mukava, jos hekin pitäisivät ne mölinät "neitimäisistä miehistä" mahoissaan.Olen samaa mieltä.
Miehenä enemmän ajattelen että pitäisi olla tunteikkaampi ja reagoida voimakkaammin juttuihin. Jollakin tavalla olen jopa kateellnen niille miehille, jotka ovat tunteelliempia ja herkempiä.
En sentään kuitenkaan ole mikään kylmä kone, vaan lämmin ja ystävällinen. Paha virhe miehelle sekin jos haluaa tehdä seksuaalisesti vaikutuksen naiseen.
Nähtävästi nykyään naisten tunneäly on kovin puutteellinen nässä asioissa. Miehen odotetaan olevan mies sillä naiselle sopivlla tavalla. - Mestaritietäjä.
-30M- kirjoitti:
*. Neitimäisyys, nalkutus ja liiallinen itsensä puunaaminen peilin edessä ovat syitä jolloin mies laitetaan vaihtoon. *
Kolme hyvää syytä miksi olisin hyvä vaihtoehto. Väitänpä vain ettei riitä vaikka olisi noiden vastakohta mainitsemani syyn perustella.
Valitettavasti kun kuulen tuon "miehen isolla M:llä" niin nykyään mieleen tosiaan tulee että miehen tulee näyttää äijältä tai ainaki omata jonkinlaisia renttumaisia piirteitä ellei ole jonkun ladon seinän kokoinen köriläs.
Siisti (ei puunaava), vähemmän komea mies normimittainen joka käyttäytyy naisten kanssa herrasmiesmäisesti helvetin tylsä olento suomalaisten naisten mielestä.
Itseasiassa jollakin itseään puunaavalla "neitimäisellä" miehelläkin on enemmän mahkuja varsinkin jos on joku ruskeasilmäien tumman sängen omaava söpöliini kuin valjun naaman omaaa hauska vaalea mies joka on luonteen puolesta lujaa tekoa.
Mutta eihän sillä ole väliä. Ei nykyään.Kun menee treffeille, miehen pitää muistaa:
1. Röyhtäillä kunnolla, hyvä ruoka ja juoma röyhtäyttää.
2. Piereskelä jos pierettää, ei se mitään haittaa. Jos muistaa syödä aamulla kananmunaa, ruisleipää ja hernerokkaa, niin tulee paremmat kaasut.
3. Olla pesemättä hampaat. Nimittäin jos henki haisee limalle, plakille, eiliselle hampurilaiselle, kaljalle ja röökille, se on ok.
4. Olla pesemättä kainaloita tai intiimialueita. Kunon hiki, likainen pinttynyt spugehiki haisee ihanalle ja oikeen smegmalle löyhähtävä kulli myös.
5. Pue likaiset rumat vaatteet päälle
Nainen muista että:
1. Et meikkaa tai peseydy. Kunnon aromit menkkojen aikaan tai niiden jälkeen tuoksuu hyvälle. Lä pese myöskään hampaita ainakaan viikkoon ennen treffejä.
2. Piereskele ja röyhtäile sikana. Muista hikoilla kovasti.
3. Pue väljät, likaiset rumat vaatteet päälle.
4. Ennen hengityksestäsi haista kunnon tupakkaviinaoksennusroskaruokalimaräkälemu
- lkndfnfkm
aivan saatanallisen tylsältä lehmältä...miehet ei tykkää kaltasistasi nysvääjistä...
- asento
muistaa että sissijuuston kehittyminen vaatii n viikon maastoolosuhteet. sitten treffeillä esinahka taakse ja katsoo miten nainen ottaa suihin sulatejuutson näköisen rinkulan kusisen munan uumenista oksentamatta. jos vielä hymyilee, voit olettaa että pimperossa on jotakin mikä ei lähde puhumalla
- ManPower69666
Näiden juttujen jälkeen vihaan naisia vielä enemmän. En itsekkään täydellinen ole mutta en vaadi läheskään niin paljoa "rakkaaltani" mitä "rakkaani" vaatii minulta. Ainut mitä teillä heikommilla osapuolilla on, on vittu.
- Hyvät tavat kunniaan
1) Jatkuva valittaminen rahasta (olen itsekin köyhähkö opiskelija, mutten silti jauha opiskelijaelämän kurjuudesta / rahapulasta 24/7, koska maailmassa on kiinnostavampiakin puheenaiheita) OLKAA KILTTEJÄ, ÄLKÄÄKÄ RUIKUTTAKO RAHASTA, se EI kiinnosta.
2)Huonot käytöstavat. Esim. se, että kun on miehen kanssa myöhään ravintolassa / elokuvissa hän ei vaivaudu edes nimellisesti kysymään, voisiko saattaa naisen taksipaikalle / bussipysäkille vaikka matkaa sinne tulisi vain vaivaiset 100-200 m. Onneksi miltei kaikki tapailemani miehet ovat olleet niin hyvätapaisia, että eivät ole jättänee naista yksin yöhön kävelemään (yhtä lukuunottamatta) kysymättä yhtään, haluaisiko nainen, että mies sattaisi. Itse saatan aina jopa naispuoliset kaverini, jos he ovat kanssani myöhään elokuvissa ja saattolenkistä ei tule kohtuuttoman pitkä ja heillä on huomattavasti pitempi kotimatka kuin minulla.
3)Sairaalloinen saituruus (elokuvissakaan ei voi "tuhlata" popcorbneihin, limsaan tms.)
4)Komentelu (esim. yrittää jo heti alussa määräillä vaatetuksesta tms) - nainen 35v
Ap:n mainisemien asioiden lisäksi ärsyttää, jos mies eka reffeillä rupeaa puhumaan exästään, siskostaan tms epäoleennaisesta. Myös huonoryhtiset, röhnöttävät ja kiroilevat miehet ovat täydellinen turnoff. Liian pinnalliset miehetkään eivät kiinnosta ja miehet, jotka eivät osaa käyttää rahaa vaan ollaan miinuksella kokoajan. Näin vanhemmiten sitä on tullut entistä nirsommaksi ja tuntuu ettei näiltä treffipalstoilta tervejärkistä, miellyttävää, ongelmatonta ja komeaa miestä löydä. Kaikki tapaamani miehet ( ja heitä on paaaaljon )ovat olleet tavalla tai toisella kammottavia.
- m 55
Exä soittaa kesken treffien. Tätä on sattunut liiankin usein. Aviomiehen soitot vielä ymmärrän, jos treffikumppani on kertonut miehestään etukäteen.
Tämä palauttaa maan pinnalle. Vanhemmuus on ikuista ja aiemmista liitoista ei pääse niin vain eroon.
Vaihtoehto tälle on, että yh:n lapsi soittaa äidin pikaisesti takaisin hellan ääreen. - mmmmmoi
Teille ei käy minkäänlainen mies.... Mites on jos nainen juo ja käyttää nuuskaa ei taida läytyä seuraa....
Kerran meinasi treffikumppani nukahtaa pöytään. Taidan olla todella kiinnostavaa seuraa...
- Mies
Pahimmat turnoffit on töykeys, kylmyys ja että esittää jotain... yleensä kaikki missä annetaan toisen ymmärtää olevan mulkku ihminen tuohon tyyliin. Ravintolassa piereskely, karaokessa tissin vilauttelu ja jatkuva omista asioista puhuminen ja kuuntelutaidon puute ei ole kivoja, mutta paljon mielummin semmosen ihmisen kanssa viettää aikaa kun jonkun jääpalatsin aatelisen.
- 12
Ravintolassa piereskely, karaokessa tissin vilauttelu >>>>
en pysty lopettaa nauramista!
- gGGgAG
Paljon treffeillä käyneenä 35-v miehenä saanen kommentoida. Tässä kai puhutaan lähinnä nettitreffeistä tai muutoin sokkona sotaan-strategiasta. Tällöinhän ei ikinä voi satavarma olla mitä vastassa on.
Pahin turn off: Se ettei vastapuoli jostakin syystä ole panostanut itse tilanteeseen. Elikäs tulee paikalle perus arkivaatteissa, naama ja hiukset laittamatta, paskaisin hampain. Tällä ensivaikutelmalla ei ketään miestä hurmata.- 12
-päteminen. miehen nuttura on liian kireällä ja saavutuksia luetellaan. yritetään esittää että tiedetään kaikesta kaikki.
-kilpailumentaliteetti. kysellään ensin mitä on tehnyt ja tekee, ja sitten jos on jotain viitettä että pikkasenkin on jotain jollain alalla saavuttanut, niin heti yritettään vähätellä koko alaa, jonka jälkeen aletaan puhua "kyllä minäkin olisin..."
-kylmyys. jääkaapillakin on ihmisyställisempi asenne
-pummiminen. rattopoika asenne, eli maksattaa laskut vaikka itsellä oikeasti olisi varaa. (mun pitää maksaa asuntolaina tms. jauhanta...)
-stondis yhdistettynä tähän kaikkeen
- aculieN
"... jos mies eka reffeillä rupeaa puhumaan exästään, siskostaan tms epäoleennaisesta. Myös huonoryhtiset, röhnöttävät ja kiroilevat miehet ovat täydellinen turnoff...."
Yhdyn ylläolevaan puoliksi. Minusta perheestä puhuminen ei ole mikään paha juttu; itsekin saatan kysyä miehen siskoksista jos asia tulee luonnollisella tavalla puheeksi. Ei nyt ehkä mitään mistä ekoina tunteina puhutaan, mutta pienen tutustumisen jälkeen ihan mahdollista.
Huonoryhtisyys, roikkuva olemus = TURN OFF. - kippari-kalsu
Naisilta:
- Käytöksen puute (erittäin yleinen puute stadissa)
- Pälyily vieraisiin pöytiin / muualle. Ok, tiedän että se on 'se' merkki, mutta kohteliaasti voidaan sovittu treffi jutella loppuun
- Seuraavan treffin "sopiminen". On ok sanoa ei kiitos toisesta kertaa
- Mennä istumaan jo pöytään valmiiksi ja ehkä jo olet tilanutkin itse kahvit & juot sitä
- Päteminen
- Roolin vetäminen - elax2009
Pahimmat turn-offit itselle:
Ulkoiset:
- Tupakointi
- Alkoholin käyttö
- Lyhyet hiukset
- Epämiellyttävät tuoksut
- Liiallinen ylipaino
Sisäiset:
- Diivamaisuus / pissismäisyys
- Kaikkitietäväisyys
- Ylimielisyys
- Innostumattomuus / ei kiinnosta -asenne
- Kovasydämisyys / herkkyyden / hellyyden puute
- Teini-angstismi- kauniit hiukset
Täytyypä muistaa, että lyhyet hiukset estävät treffailun tietyn ihmistyypin kanssa.... voi sitten heti ensinäkemältä sanoa että ei, meistä ei koskaan tule paria.
- tolstoin kaveri
Mulla puuttuu pari etuhammasta, mutta eipä se ole vielä turnoffia aiheuttanut jostain syystä. Ei se näemmä kaikkia naisia säikytä jos muuten on siisti ja asiallinen.
- Onnen odottaja
Mahtava ketju :D
Tässä on muutama turn-off treffeiltä:
1. Mies pyytää kahville kahvilaan.. mutta ei tarjoakaan kahvia. Istuttiin sitten kuivin suin keskustelemassa :)
2. Mies puhuu vain autoista, vaikka yritän vaihtaa puheenaihetta kohteliaasti.
3. Mies kertoo harrastavansa samoja asioita kuin minä ja leuhkii saamillaan tuloksilla tietämättä että itselläni on tosiasiassa paremmat tulokset kuin hänellä.. En kehdannut sitten kertoa totuutta.
4. Mies välttelee katsetta. Huomaan hänen intensiivisesti tuijottavan minua, mutta kun siirrän katseeni hänen silmiinsä hän säikähtäen katsoo mihin tahansa muualle.
5. Miehellä oli todella ruma ja iso tatuointi rinnassa. (Tätä miestä olin tapaillut jo pidempään) Tapailu loppui muista syistä, mutta iäksi jäi kammoksuttamaan, mitä miehellä saattaa olla paidan alla piilossa :D
6. Mies kutsuu treffeille rannalle. Oletan meidän kävelevän siellä, mutta hän ei missään vaiheessa vaivaudu edes NOUSEMAAN autosta. Istuimme siellä rannalla hänen autossaan tovin kunnes lähdin pettyneenä pois. Ajattelin jo että mies on täysin jalaton eikä osaa ottaa minua huomioon. Kaunis kesäauringon lasku yms. jäi täysin näkemättä.
7. Nuori mies tuijottaa rintaani ja sanoo aivan pokkana: "mieluummin katselen noita, kuin sua silmiin". Mykistyin siihen ja hän heitti minut mopollaan kotiin, emme puhuneet sen koommin toisillemme (Olimme 15 vuotiaita :) )
8. Ekoilla treffeillä mies oli siististi pukeutunut, kohtelias ja huomaavainen. Toisilla treffeillä hän pyysi katsomaan luokseen elokuvaa. Hän esiintyi epäedukseen nappiverkkareissa ja kuluneessa abiturientti-hupparissaan (29 v. mies). Annoin kolmannen tilaisuuden ja hän em. vaatetuksen lisäksi joi tolkuttomasti kaljaa. Ajattelin että alamäki vain jatkuu tästä... jatkoin matkaani.
9. Mies pyysi katsomaan leffaa luokseen. Katsoimme jännittävää kauhuelokuvaa ja kesken kaiken varoittamatta hän kävi kimppuuni intohimoineen. Jouduin kaikin voimineni riuhtomaan itseni pois hänen altaan, nappasin takkini ja ryntäsin ulos. Olin vasta 19 v. ja viisastuin kokemuksestani, mietin kyllä kuinkahan lähellä tuossa oli raiskaus.
Tässä on pahimmat, mitä mieleeni tulee. Olen 27 v. nainen ja edelleen odotan onneani.- 828282
Oletko ihan varma ettei nyt ole rima vähän korkealla? Raiskausyritystä lukuunottamatta kuulostaa ihan tavallisille ujoille tai hieman kokemattomille miehille. Abihuppari ei minua pelästyttäisi, enkä oleta että kukaan ruokkii minut kahvilassa. Ei tuossa tietenkään ollut koko tarinaa, mutta nuo "synnit" eivät vielä ihan kovin suuria ole. Ilmoititko autossa istuvalle miehelle, että haluat ulos katselemaan auringonlaskua? Ei kai kukaan tuollaisesta kieltäydy, ellei ole jo päättänyt, ettei ole kiinnostunut treffikumppanista...
- anti-halaaja
Miehet tykkää höpöttää itsestään, kun ne haluavat tehdä vaikutuksen siihen vastapuoleen. Se on mielestäni ihan ok, sillä mielummin niin kuin tuppisuun seurassa. Ja osaan kyllä tarvittaessa lopettaa maratooni yksinpuhelut, koska mitä keskustelua se sellainen on? Ei naisen tarvitse olla hiljaa ja kuunnella tuntemattoman miehen höpinöitä vain kohteliaisuudesta! Naisten pitää vähän itsekin ottaa tässä tilaansa, eikä antaa sitä automaattisesti miehelle.
Mun turn-off 1 on halaaminen. Mä en tajua, miksi nykyään on pakko väkisin halata eroamistilanteessa, kun on vasta ekaa kertaa tavattu! Nykyään ei edes paljoa kirjoitella ennen ekoja treffejä, joten toinen osapuoli ei todellakaan ole vielä tuttu. Itse haluan pitää tietyn etäisyyden tuntemattomien miesten kanssa, ja koen rajojani loukatun, jos joku nettituttavuus alkaa kosketella.
Ymmärrän kyllä, jos mies on ollut kauan sinkkuna ja kaipaa läheisyyttä ja naisen kosketusta. En siltikään halua olla se pehmolelu, johon nämä tarpeet tyydytetään. Se on mielestäni jotenkin epähienostunutta, eikä sellainen ole kuulunut suomalaiseen kulttuuriin. Tilanne on eri, jos kyseessä on keskieurooppalainen kaveri.
Turn-off 2 on pihi mies. Jos ei vaivaannu tee-kupposta maksamaan, niin joutaa mennä kotiinsa köyhäilemään. - 9+1 ei ole 10
Tuosta matalasta äänestä on pakko huomauttaa, että itselläni se on nimenomaan luonnollista. Ääni vain madaltuu ei se ole laskelmoitua tai tietoista valintaa. Ja näin se on varmasti monella muullakin miehellä.
Teeskentelyä olisi yrittää puhua korkeammalla äänellä kuin mitä rennosti mitään yrittämättä kurkusta tulee. - kfgifg
Mies Nro1: Istui kaksi tuntia hiljaa.. kyllä, HILJAA! Ei pihaustakaa, ei sanaakaan, pieni naurun kiherrys välillä tuli
Mies Nro2: Intialaisessa ravintolassa hän kailotti kovaan ääneen, että "tämähän näyttää ihan sonnalta! ja maistuukin!" Loppujen lopuksi hän kysyin tarjoilijalta "kuuluuko ripulissa olla kokkareita?" tarkoittaen ruuan lihakimpaleita
Mies Nro3: Ensin kehui kuinka matala ääni hänellä on, "et varmaan uskonut, että minulla on näääin matala ääni" Kun hän unohti tuon ja rentoutui, niin hänen äänensä oli verrattavissa Mikki Hiiren ääneen. Samoilla treffeillä hän pihtasi rahojen kanssa ja halusi että syömme yhden annoksen puoliksi. Kun sanoin, että eikö voitaisi ottaa molemmat omat, johon mies vastasi että "sinä sitten tarjoat tai emme syö mitään"
Mies Nro4: Antoi heti ymmärtää, että molemmat maksaa omansa. Mutta tarjosi tee-kupin 1e. Ritari! Olisin voinut itsekkin maksaa sen teen kun maksoin muutenkin omat ruokani.
Mies Nro5: kertoi saaneensa satiaisia exältään. Ja myöhemmin sanoi, että voisi tatuoida nimeni hänen ihoonsa.- nuorinainen
Nyt täytyy kyllä sanoa että sulla on ollut uskomattoman huono tuuri. Pakko kysyä, mistä tällaisia ääliöitä löytyy? Aivan uskomatonta!
- Henkilöhahmona
"Mutta tarjosi tee-kupin 1e. ...."
Voihan tuonkin kaiken ottaa elämänkokemuksena. Ja käyttää vaikka romaanissa, jos ryhdyt kirjailijaksi!
- läskit
Se on Trja Hoon tasa-arvon aikaa, läskit suoli, sori Suomalaiset ämmät asettavat sellaisia vaatimuksia mitä eivät itsekään täytä, sitten poraavat yksinäisyyttään palstoilla, väljään tavaraan ei saa täytettä kuin mutiksilta. Suomi-nainen olla helpot nakit.
- Deittimörkö
Mikäli on joutunut Deittimörön uhriksi, niin treffeillä ei tulekaan muita kuin turn-offeja. Jokainen muodostaa niitä pienessä pääkopassaan aina tarpeen mukaan. Kyllähän siihenkin keinot löytyy miten Deittimörön voi nitistää, mutta joutuu käyttämään ihan omia aivoja.
- xccxcxcxcxcxc
Monet ihmiset on ikävän tuomitsevia deiteillä. SItä ensimmäisenä katsotaan toisen painoa ja onko ylimääräisiä kiloja = mittaillaan. SItten tarkistetaan hiukset ja haju.... tällaisten ihmisten kanssako sitä pitäisi alkaa suhdetta luomaan?
Itse olen ihan hyväkuntoinen mies. En turnoffaa naisia, joilla on ylimääräisiä kiloja yms.... pidän itseäni inhimillisenä.- nainen80luvulta
Haju on aika tärkeä asia. Olet varmaan monesti itsekin istunut bussissa tai kahvilassa haisevan ihmisen vieressä. Enkä nyt tarkoita Axea tai partavettä. Jos on käynyt suihkussa edellisenä iltana tai samana aamuna, niin hajua ei pääse syntymään. Vielä parempi, jos on muistanut laittaa dödön kainaloon. Muuta en vaadi. Sitten kun asutaan yhdessä, niin tottakai sitä ymmärtää toisen hikisen treenikassin ja verkkarit. Eikä kukaan työpäivänkään jälkeen hyvälle haise. Mutta viikon suihkussakäymättömyys kertoo mielestäni yleisestä välinpitämättömyydestä tai akuutissa vaiheessa olevasta mielenterveysongelmasta.
- mukiinmenevämies
Ohjeistava nainen joka ensimmäiseksi, kesken tervehdyksen alkaa opettaa etikettiä.
- mukiinmenevänais
Ohjeistava mies, joka alkumetreillä kertoo mitä hän haluaa minun ulkoisessa olemuksessani muuttaa. Naamavärkkini ja hiukseni eivät kelvanneet hänelle.
Hauskinta tässä on se, kun mies moneen kertaan tivasi minulta, etten vaan ole ulkoiseen puoleen keskittyvä, kun kerran hänellekin ihmisen sisin on kaikista tärkeintä :D
Noo, annoin hänelle armoa, ettei tarvinnut enää jatkossa kärvistellä ulkoisen olemukseni läheisyydessä.. - onhan tuokin nähty^
mukiinmenevänais kirjoitti:
Ohjeistava mies, joka alkumetreillä kertoo mitä hän haluaa minun ulkoisessa olemuksessani muuttaa. Naamavärkkini ja hiukseni eivät kelvanneet hänelle.
Hauskinta tässä on se, kun mies moneen kertaan tivasi minulta, etten vaan ole ulkoiseen puoleen keskittyvä, kun kerran hänellekin ihmisen sisin on kaikista tärkeintä :D
Noo, annoin hänelle armoa, ettei tarvinnut enää jatkossa kärvistellä ulkoisen olemukseni läheisyydessä..Tällaisen olen itsekin tavannut. Miehen, joka otti tehtäväkseen kertoa kaikki ulkoisessa olemuksessani, meikissäni, kampauksessani, iho, vaatteet, suun ja huulien muoto, liian pitkät sääret, kun tykkää enemmän pitkäselkäisistä naisista, joilla on lyhyet jalat. Kasvojen ilmeet olivat myös naurettavat. Ehdin siis tavata tätä herraa enemmän kuin kerran, että ehti kaiken tämän analysoimaan. Ehdotti kauneusleikkausta.
- onhan tuokin nähty
onhan tuokin nähty^ kirjoitti:
Tällaisen olen itsekin tavannut. Miehen, joka otti tehtäväkseen kertoa kaikki ulkoisessa olemuksessani, meikissäni, kampauksessani, iho, vaatteet, suun ja huulien muoto, liian pitkät sääret, kun tykkää enemmän pitkäselkäisistä naisista, joilla on lyhyet jalat. Kasvojen ilmeet olivat myös naurettavat. Ehdin siis tavata tätä herraa enemmän kuin kerran, että ehti kaiken tämän analysoimaan. Ehdotti kauneusleikkausta.
"Noo, annoin hänelle armoa, ettei tarvinnut enää jatkossa kärvistellä ulkoisen olemukseni läheisyydessä.."
Tosi reilusti tehty, että annoit armoa! - mukiinmenevänais
onhan tuokin nähty kirjoitti:
"Noo, annoin hänelle armoa, ettei tarvinnut enää jatkossa kärvistellä ulkoisen olemukseni läheisyydessä.."
Tosi reilusti tehty, että annoit armoa!Oi kiitti kovasti kannustavista sanoistasi!
Annoin myös toisellekin miehelle armoa, joka 10 minuuttia ensinäkemältä sanoi, että "sulla on lättäjalat, sä voisit korjata ne".. Löysi hän kaikkea korjattavaa myös ympärillä olevista ihmisistä, joita minä en kyllä osannut katsoa sillä silmällä..
Hän halusi kuulemma vain auttaa ihmisiä korjaamaan vikojaan huomauttamalla niistä heille suoraan. Sitä hän teki myös näille tuntemattomille ympärillä oleville ihmisille, siis sanoi suoraan sormella osoittaen, että "sulla on tuollainen vika, että tee sille jotain"!!! Kyllä oli noloa..
- nainen24v.
Kemia on itselläni se, mikä mulla ratkaisee. Ehdottomat miinukset kuitenkin on seuraavat:
- bisnestyyliin pukeutunut mies (jos tulet käymään, ei se oikein toimi maaseudulla. Kyllä, mietin tätä jo ensitreffeillä :D)
- huumorintajuttomuus (jos ei edes ilme värähdä minkäänlaiseen huumoriin, niin ei yhteiselosta mitään tule)
- totaalimasentunut henkilö, jota ei kiinnosta mikään (hankala keskustelukumppani)
- minä itse -henkilöt (onhan ne tavallaan hauskoja, kun toinen puhuu itsestään kuin Jumalana, mutta..)
- liian aikuinen henkisesti (mä vaan olen niin lapsi vielä :))
- ison kaveriporukkansa kanssa 24/7 aikaa viettävä henkilö
- ei uskalla tehdä _mitään_ kysymättä minulta ensin tai pyytelee koko ajan anteeksi sanomisiaan/kysymyksiään/jne.
- liiallinen romantikko joka ei anna minun maksaa sitä kahvia
Ja lopuksi iiiiiiiiiiiiiiiso plussa ja tärkeä tekijä, joka minut saa kiinnostumaan toisesta ihmisestä: persoona, joka ei esitä mitään! - ei kiitti
Pitkä parisuhde ja ero takana...treffiprofiilin teko ja ekat treffit...
juotiin kahvit ja käveltiin vähän matkaa. Juttu oli lähinnä miehen kehuskelua omista tekemisistä...olen itse kova puhumaan, mutta jotenkin nyt ei vaan tuntunut löytyvän yhteistä puheenaihetta...tai en saanut suunvuoroa!
Mies tiesi että olin tullut autolla ja olin joutunut jättämään sen kauemmas...hän ehdotti että voi heittää minut autolla sen parin korttelin matkan...tyhmänä "blondina" ajttelin että asia on ok kun sääkin oli aika surkea.
Istuin miehen autoon ja kun sain oven kiinni, mies hyökkäsi samantien suutelemaan... pieni kevyt suukko olisi ollut ehkä ihan ok mutta hän oli melko kovakourainen ja tarttui siinä parkkipaikalla myös rintoihin...
siinä vaiheessa kiitin kyyti tarjouksesta ja lähdin kävelemään autolle.
Illalla mies oli vielä laittanut viestin että suutelin ihanasti ja minulla oli upeat rinnat...just joo...ei jatkunut juttu sen miehen kanssa! - Yrmeliitti
Muutamien nettikokemusten jälkeen, top 3 lista näyttää tällaiselta:
1. Huonot hampaat/huonosti hoidetut hampaat. Olisi kuitenkin ihan suudella! ;)
2. Likaiset vaatteet tai muutoin 'ojasta noussut' style. Voisi kai edes hiuksensa harjata?
3. Kaljuaan peittelevät. Pliide. Jos olet kaljuuntumassa, niin elä yritä peitellä sitä vaan leikkaa loputkin pois. Kalju on sexy, kaljuuntuva ei :) - OLA 39
Mä kiillotan " kaljuani" ennen treffejä ja joskus myös treffien aikana. Olen ajatellut sen näin että mitä vähemmän olen seksuaalisesti kiinnostunut treffikumppanistani sen sivistyneemmän vaikutelman annan. Toimii
PS: Jos vedän liian kovat pohjat homma ei toimi. Pienessä sievässä lässytys tehoaa. - baron90
Pahimmat turn-offit ovat hiljaiset hetken ja narsistisuus. Hien voi aina pestä pois, vaatteet voi vaihtaa, mutta jos toinen ei halua nähdä edes sen vertaa vaivaa että sanoisi pari sanaa menee into koko hommasta. Miehenä toki pidän "ohjat käsissä" eli kyselen paljon ja keksin puheenaiheita lennossa toivoen, että jokin niistä osuu oikeaan ja nainen innostuu juttelemaan aiheesta enemmän. Sellaisesta ihmisestä on vain vaikea oppia mitään uutta joka vastaa kysymykseen sanalla tai kahdella. Saati sitten kysyisi minulta puolestaan jotakin mieltään askarruttavaa.
Myös sellaiseen on tullut törmättyä, että nainen on alkanut arvostelemaan ihmisiä ympärillämme tai vastannut puheluun ja kirjaimellisesti puhunut paskaa tuntemistaan ihmisistä jollekin. Sellainen karkottaa yhtä vahvasti kuin esim. exästään puhuminen tai exäänsä vertaaminen. En halua seurustella sellaisen kanssa joka puukottaa selkään heti kun en ole itse paikan päällä.
Sen kyllä ymmärrän jos joku on ujo, olin itsekin vielä muutama vuotta sitten aika hiljainen heppu. Siitä on kuitenkin mahdollista oppia ulos kun tarpeeksi kauan pakottaa/altistaa itsensä sosiaaliseksi.
Kaikilla meillä ei vain voi synkata. Kaipa joku löytää näistä naisista juuri sen kaipaamansa prinsessan, mutta minua varten he eivät olleet. - NäinKäynyt
1. Kuvasta ei nähnyt, että miehellä oli paha agneongelma.
2. Haki minut ruosteisella vanhalla ja siivottomalla autolla siirtäen roskia etupenkiltä pois.
3. Miehellä R/L - ongelma josta unohti mainita. Puhuin, että puhuu korostaen johtuen ruotsinkielestä.
4. Mies röyhtäili avoimesta ja mitä lie syönyt. Yök.
5. Pyysi paluu rahat linja-automatkaan.
Sanomattakin on selvää, etten enää pidä täällä profiiliani. Sain tarpeekseni. - JLo1
Ymmärrän miehiä jotka huomattavat ylipainosta. Mieshän haluaa rakastaa Naista, ei läskiä. Naisella on oltava Lantio ja Vyötärö, jos sinulla sellainen on, olet Kuningatar. Valitettavasti suomalaisnainen kurittaa ja rankaisee miehiä syömällä itsensä pilalle ja vielä puolustelee tekoaan.
Pahin turn-off mitä voisin kuvitella naisella?
No munat tietenkin!- sagh
Naiset treffeillä:
-Paha haju, siis hien, tupakan ja tunkkaisuuden haju. Tulee mieleen vanhat juopot.
-Hengityksen paha haju, pahimmillaan on haissut siltä että nainen on syönyt jonkun raadon
-Suudellessa naisen suusta irtoaa joku "kokkare" ja kulkeutuu omaan suuhusi. Pistää miettimään mitä se oli... (kaikenlaista jo valmiiksi kokeneena sylkäisin pois ja jatkoin suutelua)
-Tietenkin se ärsyttää että ei tulla paikalle
-Pimppikarvat on ajeltu vaan toiselta puolelta (esim. vasemman jalan puolelta). Ei ehkä turn-off mutta ihmetytti kyllä.
-Sellaiset jutut joita nainen sanoo vaativansa, vaikka tietää että sinulla ei sellaisia ole (puhuttiin autoista ja nainen sanoi vaativansa mieheltä Audia. Sinne jäi se nainen).- sagh
Ainiin sitten oli yksi nainen joka aloitti biljardiravintolassa sillä että "nonii tarjoos mulle joku juoma". Pelatessa kommentit olivat luokkaa "noni väistäs vähän" ja "kai mun tarvii sanoa että sun on paras antaa mun voittaa".
Karmea nainen. Ihan syystä lienee edelleen sinkkuna...
- pyllynenpyllyilee
Olin täällä Suomi24-trefeissä etsimässä jonkimoista seuraa. Tuli siinä sitten juteltua niitänäitä eri ihmisten kanssa.
Eräs mies oli aivan kauhistuttava! Sain hänestä hyvän ensivaikutelman kun juttelimme. Hän oli kuvattomana profiilina mutta jatkoin juttelua koska hän tuntui silti todella mukavalta jne. Yleensä ei ole tapana jutella kuvattomille profiileille, ellei kuvattomat ihmiset kerro erittäin hyvää perustelua, että miksi haluaa mulle jutella vaikka selvällä suomenkielellä sanon että en puhu kuvattomille. Tämä tyyppi sitten sanoi että vaikutan hänelle erittäin miellyttävältä ihmiseltä ja hän haluaa kuulla minusta lisää.
Vaihdoimme s-posti osoitteet että hän lähettäisi itsestään minulle kuvan. Lähetin hänelle ensin viestin s-postilla ja hän sitten vastaa kuvalla takaisin.
Mitään kuvaa ei tullut.... vaan hän jotenkin onnistui kaivamaan jotakin hemmetin kautta mun fb-profiilin ja pyysi heti kaveriksi. Sitten suomi24-treffeissä kertoi laittaneensa kaveripyynnön fb:ssä että näkisin hänen kuvansa sieltä. Sanoin hänelle että en todellakaan hyväksy kaveripyyntöjä näin heti kun en ole ihmistä vielä edes tavannut. Hän vaikutti pettyneeltä mutta sanoi että ymmärtää minua.
Kävin tosiaan katsomassa hänen kuvansa fb:ssä ja voi luoja mikä järkytys. Mies kehui että on vain hieman pyöreää sorttia. Pari kiloa ylipainoa.
Mutta kuvan perusteella hän oli aivan jotain muuta. Hän oli reilustikkin ylipainoinen, ei pelkällä muutamalla kilolla. Sanoi myös pitävänsä urheilemisesta mutta tuskin sitä edes harrasti.
Seuraavana päivänä hän vonkasi että hyväksyn kaveripyynnön. Jätin vastaamatta. Sellanen on turn-off kun mies on just tuollanen "No hyväksy jo! Tee jo! Ooks mun kaveri fb:s jo? Hä? Hä? Hä?"
Ja tuo että valehtelee itsestään.... huoh.
Itse olen aina laittanut treffiprofiiliini naamakuvan JA kokovartalokuvan, niin ihmiset näkevät millaisen ihmien kanssa juttelevat. Enkä missään nimessä vääristele totuutta! Profiilissa kerron että olen pyöreämpää sorttia ja kyllä sen huomaa. Ja kuvistanikin näkee että en ole missään mallin mitoissa! :'D
Epähygieenisyys on kyllä yksi oksettavimmista asioista maan päällä! Eräs eksäni vaikutti aluksi siltä että pitää hygieniastaan normaalisti huolta, kun aluksi tapailimme. Tosin.... huomasin heti hänen hampaistaan että hän ei pese niitä. Hampaat olivat reikäiset ja likaiset. Siis etuhampaissakin oli reikiä!? En ole koskaan omin silmin sellaista nähnyt! Hyi helkkari! Noh... asnnoin asian olla, en antanut hampaiden häiritä. Ekoilla treffeillä huomasin että hän ei tuoksunut oikein miltään. Ei dödöltä eikä partavedeltä. Ei miltään.
Jonkin aikaa oltuamme olimme siten yhdessä. Ja sitten vietimme jo öitä toistemme luona. Kerran kun makasin hänen takanaan, niin näin että hänen korviensa takuset olivat aivan mustassa likaisessa töhnässä! Ajattelin että herranjumala.... eikö hän pese korviaan takaa ollenkaan? Annoin aluksi asian olla. Aina kun hän kävi suihkussa...niin hän ei tuoksunut millekkään raikkaalle. Ihmettelin että miten ei suihkun jälkeen tuoksu hyvältä.
Karmivat totuudet miehen peseytymisestä paljastuivat minulle kun olimme yhdessä saunassa. Menimme suihkuun...ja mies ei käyttänyt MITÄÄN SAIPPUAA TAI SHAMPOOTA.
Mies piti PAKOTTAA käyttämään saippuaa ja shampoota peseytymiseen! Siis...Ajatella! Mies peseytyi PELKÄLLÄ LÄMPIMÄLLÄ VEDELLÄ. Ei sillä pelkästään keho tule puhtaaksi, etenkään hiukset!
Patistin häntä menemään hammaslääkäriinkin KAHDEN VUODEN AJAN ja mies ei mennyt kertaakaan vaikka lupasi ja lupasi.
Hänet piti pakottaa pesemään hampaitaan. Ja peseminen oli sellaista että hammasharja käy vähän siellä suussa harjaamassa jonkun 5 sekunnin ajan.
Koskaan ei ottanut reissuun hammasharjaa mukaan. Huoh. Hän oli kuin pikkulapsi! En voi ymmärtää... ja hän käytti vaatteita joita oli käyttänyt 6.luokkalaisesta asti. Voi apua mimmoisen ihmisen kanssa sitä on tullut oltua.- onneksi exä
Pesemättömän miehen on täytynyt olla exäni, jonka kanssa YRITIN elää yhdessä melkein 20 vuotta!
Suudella ei pystynyt enää moneen loppuvuoteen eikä todellakaan edes seksiä harrastamaan niin haisevan ja törkyisen olion kanssa. Siis ihan sanasta sanaan jokainen kirjoittamasi asia on täysin kopio minun kokemuksistani.
Aloitukseen vastauksena, että treffien pahimmat turn-offit ovat likaisuus, pelkästään itsestään puhuminen, exien haukkuminen ja muu valivali-negatiivisuus, ja se ettei netissä näkynytvuosia sitten otettu kuva ole nykypäivän ulkoasua lähelläkään ja muutkin valheet, mitkä paljastuvat heti kättelyssä.
- joo-ooo..
Pahin turn off... Totuuden muuntelu. Eli pientä väritystä vähän joka juttuun. Exäni oli tätä sorttia ja lopulta mietin kuka tuo edes on. Ilmeisesti yritti vain kovasti tehdä vaikutusta mutta jos ei pysty olemaan oma itsensä niin varmaan pitää ensin selvitellä itsekseen parit jutut. Olisin kyllä tykännyt ihan siitä aidosta :) Kyllä jämäkkä mies on niin vahva että vaikka kaikki olisi päin persettä, se pystytään sanomaan kaunistelematta.
Toisena laiskuus. Jos esim jotain käytännön jutun hoitamista siirtää ja siirtää niin...noh, aikuinen hoitaa asiat heti kun mahdollista.
Sitten agressiivinen puhetyyli ja miehinen uhoaminen.Nykypäivänä sitä ei enää tarvita.
Maneerit. Jokaisella on maneereita mutta esimerkiksi mielistelevät kommentit jotka tulevat liukuhihnalta. turn off. Työelämästä napatut lausahdukset tai puhetyyli. eiiii
Meikkaaminen! kyllä, eräs eksäni laittoi peitepuikkoa. En tiedä miksi naisilla on etuoikeus tähän kaunistautumiseen mutta ei minun mies käyttäisi meikkiä, tulee olo että hän varmasti tutkii tarkkaan jokaisen vian. Plus muu ylitarkka itsensä puunaaminen: kulmakarvojen muotoon nyppiminen, tukan suoristaminen ym.
Noh, tuli aika monta, mutta onneks olisin keksiny enemmän ihania piirteitä miehistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789