Olen tässä miettinyt sormuksen ostoa tyttökaverilleni lahjaksi. Tänään hypistelin koruliikkeessä tuollaista kalevalakorun hopeista perniönsormusta. Vaikutti tosi laadukkaalta hintaansa nähden. Se oli todella leveä ja mielestäni tosi hieno. Kysyisinkin nyt naisväen mielipidettä tuosta kapistuksesta että kannattaako ostaa ja onko sellainen suosittu/muodissa nuorilla naisilla? ja jos jollain on sellainen niin onko hankala käyttää kun se on niin leveä?
Mitä mieltä naiset perniön sormuksesta?
8
554
Vastaukset
- Oiva on
Tämä on klassikko ja sopii kaikenikäisille naisille!
Sopii hyvin sekä sirompaan että roheampaan makuun, ei ole itse yksiselitteisesti kumpaakaan. Eli hyvä juttu. Farkkutytölle ja kukkamekkoilijalle. Sopii mielestäni myös sekä arkeen että juhlaan.
Leveyden puolesta saattaa vaatia totuttelua, mulla ei kyllä vaatinut.
Uskon, että mikä tahansa koru armaimmalta on mieleen :)- mikkoKk
että onko se ennemmin tuollainen vanhempien naisten kuin nuorten naisten koru?
- crazyratlady
mikkoKk kirjoitti:
että onko se ennemmin tuollainen vanhempien naisten kuin nuorten naisten koru?
Itse sain Perniön sormuksen valmistujaislahjaksi, tykkään kovasti. Osta toki, tosi nätti ja sopii joka tyyliin!
- seew
Tosi ihana, varsinkin juuri hopeisena! Voi kun munki poikaystävä ostaisi sellaisen mulle..
- seew
.. ja oon 17-vuotias tyttö, eli sopii ihan kaiken ikäisille. Enimmäkseen olen nähnyt nuorilla sellaisia :-)
- Leijonani
Osta tästä: www.myprecious.fi
Upeita koruja juhlaan ja arkeen
Sormus: http://www.myprecious.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/30092010-181266/Categories/Sormukset - köhkis
Hej...Kyllä kannattaa ostaa,sormus on tosi ihana ja näyttävän näköinen,ei lainkaan hankala käyttää vaikka leveyttä on.Itse omistan tämän sormuksen kultaisena,mikä on arvokas ja kaunis :)
- Bjärno
Mikähän olisi hinta kultaiselle nykyään? Niitä ei valmisteta enää. Vanha sukulainen myisi, mutta mitä tarjoan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941