Moi. Kysyisin sellaista asiaa, että moniko pitäisi turkiksesta? Mitä mieltä niistä ollaan?
Pidetäänkö vai vihataanko?
Tarkoituksena olisi antaa ne lahjaksi, mutta pelkään käyttäjän joutuvan maalikylpyyn.
Turkikseen ei käytetä turkistarhauksen tuotteita, mutta eihän sitä voi havaita vaatteista.
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne.
Turkikset
5
434
Vastaukset
- rsphk
Omastamielestäni turkikset ovat ihan mukiin menevä juttu, sillä kyllähän kenkien, hanskojen ja laukkujenkin takia tapetaan eläimiä, että saadaan talvea kestävät vermeet suomen säihin. välillä olen kuullut eläinaktivistien jauhavan turkisten pahuudesta, mutta silti he itse kävelevät nahkasaappaissa. Miksi nahasta tehdyt kengät hyväksytään ja nahkatakki, mutta kun karva on jätetty takkiin, niin sitten ei olekkaan enää hyvä ? jaa-a
- Joannah--87
Pidän mielelläni turkiksia - siis aitoja. Feikit on jotenkin nihkeitä ja sellasia sotkusen näkösiä.
Ps. Suomessa ei kukaan heitä maalia kenenkään päälle, en ole tällaisesta ainakaan kuullut... eikä minunkaan päälle ole maalia lentänyt vaikka minkkijakussani kuljenkin harva se päivä :) Joskus jotkin vanhat kääkät tai yläasteikäset angstitytöt saattaa katsoa pitkään, mutta eipä juuri kiinnosta, koska enemmän saan kehuja turkistani :)
- turkkuriini1
Turkki on mahtavan hieno naisen yllä. Miehet hurmaantuu naisesta jolla on kiiltävää karvaa yllä. Satiinivuorit välkkyy auringossa, mikä sen ihailtavampaa. Käytä sitä turkkia jokaisena talvipäivänä.
- Anonyymi
Paljonko tuon turkiksen kesäsäilytys maksaa PK-seudulla?
- Anonyymi
Pidetäänkö turkiksista vai vihataanko niitä, kysyy aloittaja.
Nykyään turkiksia on heikosti saatavilla. Niitä ei käytössäkään paljon näy. Varmasti suurimmalle osalle ihmisistä turkikset ovat nykyään aika etäinen asia ja suhtautuminen on yhdentekevää.
Miksi vihata jotain, minkä kanssa ei ole edes tekemisissä? Tai miten voisi pitää asiasta, joka ei omaan elämään kuulu mitenkään? Aika harva kai lopulta on täysin musta-valkoinen joko - tai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949