Australiasta ja Englannista saa tilattua miesten uggeja ja vaimoni kenkiä kokeilleena (pienet ne kyllä oli) sanoisin, että mukavuudessaan ovat kakkoset heti Crocsien jälkeen. Nyt tässä tulee kuitenkin vastaan "miehisyyteni" eli onko teidän mielestänne homomaista, jos mies käyttää Uggeja? Ihan niitä Classic tall -mallisia? En ole kenelläkään miehellä nähnyt sellaisia jaloissa, vaikka pääkaupunkiseudulla näkee vaikka mitä saapastelijoita.
Eli uskallanko olla ensimmäinen joukostaerottuja ja hankkia kastanjanväriset Uggit kävelemiseen julkisella paikalla? Ja ei kiitos mitään v*ttuilua, vaimoltani sain sitä jo ihan tarpeeksi, kun kysyin hänen mielipidettä.
Uggit miehellä
21
1546
Vastaukset
- nuorinainenvaan
minusta ole, ja jos jonkun mielestä on niin antaa sen sitten ihan rauhassa ajatella niin. Jos itse pidät uggeista niin anna mennä, ehkä muutkin miehet sen jälkeen uskaltautuvat!
Vinkki: jos haluat päästä halvemmalla niin vilkaisepa EMUja http://www.natureshop.co.uk/Catalog/SheepskinFootwear/mens-sheepskin-boots.asp. Myös clearance-osastosta löytyy joitain malleja.- Ugg-fani
Kiitos vinkistä! Tuossa oli parikin kiinnostavaa mallia. Harmi vain, ettei ollut kokoani (44) jäljellä kummassakaan. Täytyy jatkaa etsintää!
- Toinen Ugg-fani
Ei siinä ole minusta mitään kummallista, varsinkin jos ne ovat ns. merkkikengät. Itseäni huokuttaisi myös Uggit. Emut voisivat olla paremmat niiden sopivamman hinnan takia. Minulla on jo pihakenkinä feikit, mitkä ostin naisten osastolta, enkä saanut v*ttuilua kotona. En noilla feikeillä kyllä kehtaisi mennä pihaa pidemmälle. Kivan lämpimät ja kevyet ne on, mutta mukavuudessa valovuoden päässä aidoista lampaannahkakengistä.
Itse muuten valitsisin mustat. - minttumimmi
uggit kundilla sais mut repeämään ihan totaalisesti :DDDDDDDD pissat tulis varmaan housuun :DDDD
- 45645645654
täällä kaivataankin jo kasvaneitten henkilöiden mielipiteitä, ei tollasten kaiken läpällä ottavien pissisteinien. kaikella rakkaudella.
- kapteenin kengät
Helsingissä on kyllä toisinaan näkynyt pariskuntia, mies ja nainen kävelevät käsi kädessä ja kummallakin uggit jalassa. Ei siinä ole mitään homomaista tai ihmeellistä. Korkeintaan tekee itsensä typeryksen näköiseksi käyttämällä kiinalaisia emu australia tai ugg australia kenkiä. Australiassa ja uudessa-seelannissa UGG(R) on laiton tuotemerkki ja poistettu rekisteristä, nimestään huolimatta sillä ei ole mitään tekemistä australian kanssa.
Kunnioitusta herättävää on hankkia laadukkaat aussi-uggit (esim. Mortels), ja vielä hienompaa on hankkia aidot uggit Uudesta-Seelannista (esim. Canterbury Sheepskinin valmistamat) josta ne ovat peräisin. Uudessa Seelannissa jo vuonna 1779 kuuluisa merikapteeni käytti uggeja, ne ovat siis kapteenin kengät ja australiaan tulleet vasta 1900-luvulla. Naisten muotiakin niistä tuli 90-luvulla samaan tapaan kuin armeijan maihareista ja HD-äijien bootseista.- kapteenin kengät
Miehelle esim. tällaiset (n. 100e):
http://www.hartings.co.nz/supertred_tall_chestnut.htm
Noissa on pitävä paksu kumipohja ja muutenkin ovat vahvat ja tukevat kengät (ei linttaantuvaa lössykkää), ja kantapäässä on hieno logo josta kaikki heti huomaavat että tuolla äijällä on huippu-autenttiset aidot uggit suoraan uudesta seelannista, ei kiinalaista kusetusbrändiä tai halpisfeikkiä.
- uggugg
Itse suurena UGG-fanina ymmärrän että haluaisin uggit, myös oma mieheni haluaisi, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole saanut ostettua. Mitä tulee ulkonäöllisiin seikkoihin, suosittelisin ehdottomasti classic short mallia, mielestäni huomattavasti miehekkäämmät kuin tall versio.
Emuista mulla ei ole kokemusta, mutta aitoja uggeja nyt puolitoista talvea käyttäneenä voin todeta, että laadultaan ainakin hintansa väärtit. Suosittelen siis niitä.- Nahkakenkä
Mun kaikki kestää. Eikö kukaan enää pidä Oikeita kenkiä. Nuo on sellaisia jonkun ihme rahankerääjän huijaus kenkiä molemmat. Eivät sovi suomeen eikä talveen varsinkaan.
- seew
Munkin mielestä lyhyt malli sopis ehkä paremmin, koska UGGit omasta mielestäni sopii paremmin tiukkojen pillifarkkujen kanssa, kuin miesten löysähköjen housujen kanssa. Mutta osta toki jos itse tykkäät :)
- Ilovemyemus
Nahkakenkä kirjoitti:
Mun kaikki kestää. Eikö kukaan enää pidä Oikeita kenkiä. Nuo on sellaisia jonkun ihme rahankerääjän huijaus kenkiä molemmat. Eivät sovi suomeen eikä talveen varsinkaan.
Lampaanturkiskengät on pakkaskelillä parhaat kengät mitä voi olla ja sopii Suomeen ja talveen erittäin hyvin. Olisi kiva kuulla perustelusi tälle väitteelle, että eivät sovi.
Ainoat kengät joilla varpaat pysyy lämpöisenä. Ilmeisesti et ole kokeillut. Esim. mun Emut on todella tukevat, muotoiltu pohjallinen ja tukeva kanta, ei yhtään lintassa. Ulkopohja on kumia, eivät ole lainkaan liukkaat. Kalliit kengät kannattaa toki suojata kosteudelta ja käyttää vaan kuivalla ilmalla/ pakkasella.
- uggistelija
Sopii miehellekin. Ei todellakaan ole homomaista. Classic-malli on ihanan rento kun on vaikka farkut ja ne on rennosti silleen osin sisällä vartta, tiedätte varmaan. Miehelleni ostin kyllä tummanruskeat koska ajattelin että ei hän niitä Chest Nut värisiä laita jalkaan. Nuo tummanruskeat on suorastaan miehekkäät, ainakin miehen koossa.
- gabriella94
Uggit on aika unisex kengät nykyään muualla paitti Suomessa. Esim ku oltiin risteilyllä niin muutamil ruotsalaisil kundeilla näki uggeja.
- näyttää miesten keng
Canterburyn joissakin malleissa on sen verran jykevä kumipohja, kuin maihareissa, että näyttävät ennemminkin miesten kengiltä vaikka niitä unisexinä myydäänkin. Pitää olla aika traktorikuskin tyylinen nainen joka noita käyttäisi.
Olen pikku lomalla Norjassa ja nækyypæ olevan miehille Uggeja myynnissæ kenkækauppojen ikkunoissa.
Tosin itselleni hankin Gaborin ylipolven pehmeænahkaiset korkosaappaat teatterisaappaiksi.- Milla-Maagia
No sepä kiva. Kiitos tästä tärkeästä tiedosta.
- SaBle
Ei ne homomaiset ole, mutta aika mitäänsanomattoman näköiset. Mielestäni ne näyttää jotenkin... niissä ei oo asennetta. Ei sovi naisille/miehille ellei käytä kotona crocsien tapaan.
Olen mies. - Aikuisille?
Sopiiko nuo aikuisille ollenkaan, vaan nuorison juttuja...
- Korkokengät kunniaan
Unohtakaa UGGit. http://kaikentakanaonnainen.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803