Kunnon vaimo?

mtä mieltä?

Mies, jos joskus saat vaimon tai tyttöystävän tai jos sinulla jo on sellainen niin kummalla teistä
on todennäköisesti ollut enemmän sukupuolikumppaneita?

29

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uippyuhu

      riippuu henkilöstä.jokaisella erilainen menneisyys.eikä kaikki edes tunnusta todellista määrää.minä en lukuja kyselisi puolisolta.

      • Kunnian nainen

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.


      • Älynainen 23
        Kunnian nainen kirjoitti:

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.

        Eikä rumalla miehellä tee mitään. Myöskin läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi.


      • älä huoli
        Kunnian nainen kirjoitti:

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.

        Ikinä "käytettyä" miestä! Mitä tekee miehellä jota puolet kaupungin naisista on käyttänyt.


      • hitaasti ylämäkeen
        älä huoli kirjoitti:

        Ikinä "käytettyä" miestä! Mitä tekee miehellä jota puolet kaupungin naisista on käyttänyt.

        Käytetyltä naiselta saa taudin. Minä en puhtoiseen vaginaani ottaisi tautista elintä. Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni.


      • lutkanrumilus
        hitaasti ylämäkeen kirjoitti:

        Käytetyltä naiselta saa taudin. Minä en puhtoiseen vaginaani ottaisi tautista elintä. Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni.

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.


      • lutkanrumilus
        Älynainen 23 kirjoitti:

        Eikä rumalla miehellä tee mitään. Myöskin läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi.

        "läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi."

        Läskeile miehille on siis käyttöä. Paljon muhevaa kukkamultaa.

        Mutta entä hintelät miehet -tekeekö hintelillä miehillä mitään?


      • Ihku-Pihku
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.

        Heh hee :D naisten vallankumos käynnistynyt palstalla, HIENOA :) näitä lisää, saatte minut hekottamaan pitkästä aikaa kun luen tätä palstaa :D


      • ......
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.

        no täällähän ei käytettyjä miehiä olekaan


      • Älynainen 23
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi."

        Läskeile miehille on siis käyttöä. Paljon muhevaa kukkamultaa.

        Mutta entä hintelät miehet -tekeekö hintelillä miehillä mitään?

        Tekee. Niistä tulee hyviä kukkakeppejä.


      • ATK-nainen
        ...... kirjoitti:

        no täällähän ei käytettyjä miehiä olekaan

        Hiljaa. Me puhutaan MIEHISTÄ.


    • korkealle

      "niin kummalla teistä
      on todennäköisesti ollut enemmän sukupuolikumppaneita? "

      Lasketaanko huorissa käynnit mukaan?

    • Älymies 23

      No naisella tietenkin niinkuin suomalaisten suhteissa yleensäkin.

      • pikkupukki.

        Älymies 23 omaa yli 100 "kaatoa", eli Ältsi on "polkenut" yli sataa naista!


      • pulaa
        pikkupukki. kirjoitti:

        Älymies 23 omaa yli 100 "kaatoa", eli Ältsi on "polkenut" yli sataa naista!

        Viikon aikana Pattaijalla kerkiää panna helposti vaikka 20 eri huoraa jos tosissaan yrittää.


    • Kyllä on melko varmasti niin että naisella on ollut enemmän.

      • atn sniff

        Tuo on ATM:n näkökulma: naiset ovat lutkia jotka jakelevat sinne tänne kaikkialle, paitsi ATM:lle.


      • kismittääkö

        että lutkamiehet ovat käyttäneet naisia, niin että kokemuspohja on epätasaisesti jakautunut?


      • kismittääkö kirjoitti:

        että lutkamiehet ovat käyttäneet naisia, niin että kokemuspohja on epätasaisesti jakautunut?

        Eipä oikeastaan, kun itselläkin oli nuorempana mahdollisuuksia.


      • tytön ATN
        itmies kirjoitti:

        Eipä oikeastaan, kun itselläkin oli nuorempana mahdollisuuksia.

        Isoisillä ei tee mitään.


      • eieieieiei
        tytön ATN kirjoitti:

        Isoisillä ei tee mitään.

        Millään ei tee mitään.


      • KammariATM-saa_kovat
        eieieieiei kirjoitti:

        Millään ei tee mitään.

        Naisella joka ei anna atmille ei tee mitään


    • Ei noin

      Todennäköisesti? No minulla. Todennäköisesti se nainen häviää aika reippaasti.

    • Merinainen Lyyti

      Kyllä se niin on, että minä olen käynyt mieshuorissa vähän joka satamassa. En kyllä sellaista miestä joka vastaavaa on tehnyt itselleni ottaisi... kyllä miehen tavaran pitää olla käyttämätön. Mieshuorien kanssa harjoitellaan, että osataan sitten hääyönä näyttää pojulle taivas!

      • hyi huoria

        Kumpikin "puhtaana" avioon


    • 1 ja 1

      Tervejärkisillä kunnollista elämää elävillä on tasan saman verran kumppaneita-eli toisensa.

      Eri asia on kaikenmaailman roskasakki joka jakelee itseään, mutta eihän yksikään järjissään oleva
      huoli sellaista kumppanikseen.

      Eli kumppaneita kummallakin vain yksi.

      • Lutka heräsi

        Mistä hoitolasta sinä karkasit? Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen pihtaus. Seksi on yksi suurimmista nautinnoista elämässä ja siitä on suorastaan velvollisuus nauttia ja mieluummin mahdollisimman monen kanssa. En ikinä huolisi tylsää pihtarimiestä. Rasittavaa lässytystä tuo kunnollisuus...yäk! naisille lässytetään tuota soopaa jo pikkutytöstä lähtien. Ilmeisesti ne kunnolliset tytöt eivät saa elää ja nauttia vaan harmpaat irvessä täytyisi sietää jotain surkeaa ukonnahjusta panemassa se pakolliset: kerta kuukaudessa avioseksiä ja samalla tulisi ajatella isänmaata kun levittää jalkansa ja odottaa, että onneksi se on kohta ohi :D :D :D


      • Marko40.
        Lutka heräsi kirjoitti:

        Mistä hoitolasta sinä karkasit? Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen pihtaus. Seksi on yksi suurimmista nautinnoista elämässä ja siitä on suorastaan velvollisuus nauttia ja mieluummin mahdollisimman monen kanssa. En ikinä huolisi tylsää pihtarimiestä. Rasittavaa lässytystä tuo kunnollisuus...yäk! naisille lässytetään tuota soopaa jo pikkutytöstä lähtien. Ilmeisesti ne kunnolliset tytöt eivät saa elää ja nauttia vaan harmpaat irvessä täytyisi sietää jotain surkeaa ukonnahjusta panemassa se pakolliset: kerta kuukaudessa avioseksiä ja samalla tulisi ajatella isänmaata kun levittää jalkansa ja odottaa, että onneksi se on kohta ohi :D :D :D

        Seksiä vain parisuhteessa, muuten ehdoton ei!
        Miten niin "naisille lässytetään jo pikkutytöstä ..."
        Mikä horo sinä (nim.lutka heräsi) oikein olet? En ikinä alentuisi kajoamaan naiseen jolla on
        tuollaisia mielipiteitä!


      • piipaapiipaa234
        Marko40. kirjoitti:

        Seksiä vain parisuhteessa, muuten ehdoton ei!
        Miten niin "naisille lässytetään jo pikkutytöstä ..."
        Mikä horo sinä (nim.lutka heräsi) oikein olet? En ikinä alentuisi kajoamaan naiseen jolla on
        tuollaisia mielipiteitä!

        Marko on lutka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe