Kunnon vaimo?

mtä mieltä?

Mies, jos joskus saat vaimon tai tyttöystävän tai jos sinulla jo on sellainen niin kummalla teistä
on todennäköisesti ollut enemmän sukupuolikumppaneita?

29

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uippyuhu

      riippuu henkilöstä.jokaisella erilainen menneisyys.eikä kaikki edes tunnusta todellista määrää.minä en lukuja kyselisi puolisolta.

      • Kunnian nainen

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.


      • Älynainen 23
        Kunnian nainen kirjoitti:

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.

        Eikä rumalla miehellä tee mitään. Myöskin läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi.


      • älä huoli
        Kunnian nainen kirjoitti:

        Jos miehellä ollut enemmän kuin yksi niin mies on lutka. Eikä lutkalla tee mitään.

        Ikinä "käytettyä" miestä! Mitä tekee miehellä jota puolet kaupungin naisista on käyttänyt.


      • hitaasti ylämäkeen
        älä huoli kirjoitti:

        Ikinä "käytettyä" miestä! Mitä tekee miehellä jota puolet kaupungin naisista on käyttänyt.

        Käytetyltä naiselta saa taudin. Minä en puhtoiseen vaginaani ottaisi tautista elintä. Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni.


      • lutkanrumilus
        hitaasti ylämäkeen kirjoitti:

        Käytetyltä naiselta saa taudin. Minä en puhtoiseen vaginaani ottaisi tautista elintä. Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni.

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.


      • lutkanrumilus
        Älynainen 23 kirjoitti:

        Eikä rumalla miehellä tee mitään. Myöskin läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi.

        "läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi."

        Läskeile miehille on siis käyttöä. Paljon muhevaa kukkamultaa.

        Mutta entä hintelät miehet -tekeekö hintelillä miehillä mitään?


      • Ihku-Pihku
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.

        Heh hee :D naisten vallankumos käynnistynyt palstalla, HIENOA :) näitä lisää, saatte minut hekottamaan pitkästä aikaa kun luen tätä palstaa :D


      • ......
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "Enkä kehtaisi ikinä esitellä vanhemmilleni käytettyä miestä. Häpeäisin silmät päästäni."

        Olen samaa mieltä. Syytä hävetä, jos huolii käytetyn miehen.

        no täällähän ei käytettyjä miehiä olekaan


      • Älynainen 23
        lutkanrumilus kirjoitti:

        "läskit miehet voisi jauhaa kukkamullaksi."

        Läskeile miehille on siis käyttöä. Paljon muhevaa kukkamultaa.

        Mutta entä hintelät miehet -tekeekö hintelillä miehillä mitään?

        Tekee. Niistä tulee hyviä kukkakeppejä.


      • ATK-nainen
        ...... kirjoitti:

        no täällähän ei käytettyjä miehiä olekaan

        Hiljaa. Me puhutaan MIEHISTÄ.


    • korkealle

      "niin kummalla teistä
      on todennäköisesti ollut enemmän sukupuolikumppaneita? "

      Lasketaanko huorissa käynnit mukaan?

    • Älymies 23

      No naisella tietenkin niinkuin suomalaisten suhteissa yleensäkin.

      • pikkupukki.

        Älymies 23 omaa yli 100 "kaatoa", eli Ältsi on "polkenut" yli sataa naista!


      • pulaa
        pikkupukki. kirjoitti:

        Älymies 23 omaa yli 100 "kaatoa", eli Ältsi on "polkenut" yli sataa naista!

        Viikon aikana Pattaijalla kerkiää panna helposti vaikka 20 eri huoraa jos tosissaan yrittää.


    • Kyllä on melko varmasti niin että naisella on ollut enemmän.

      • atn sniff

        Tuo on ATM:n näkökulma: naiset ovat lutkia jotka jakelevat sinne tänne kaikkialle, paitsi ATM:lle.


      • kismittääkö

        että lutkamiehet ovat käyttäneet naisia, niin että kokemuspohja on epätasaisesti jakautunut?


      • kismittääkö kirjoitti:

        että lutkamiehet ovat käyttäneet naisia, niin että kokemuspohja on epätasaisesti jakautunut?

        Eipä oikeastaan, kun itselläkin oli nuorempana mahdollisuuksia.


      • tytön ATN
        itmies kirjoitti:

        Eipä oikeastaan, kun itselläkin oli nuorempana mahdollisuuksia.

        Isoisillä ei tee mitään.


      • eieieieiei
        tytön ATN kirjoitti:

        Isoisillä ei tee mitään.

        Millään ei tee mitään.


      • KammariATM-saa_kovat
        eieieieiei kirjoitti:

        Millään ei tee mitään.

        Naisella joka ei anna atmille ei tee mitään


    • Ei noin

      Todennäköisesti? No minulla. Todennäköisesti se nainen häviää aika reippaasti.

    • Merinainen Lyyti

      Kyllä se niin on, että minä olen käynyt mieshuorissa vähän joka satamassa. En kyllä sellaista miestä joka vastaavaa on tehnyt itselleni ottaisi... kyllä miehen tavaran pitää olla käyttämätön. Mieshuorien kanssa harjoitellaan, että osataan sitten hääyönä näyttää pojulle taivas!

      • hyi huoria

        Kumpikin "puhtaana" avioon


    • 1 ja 1

      Tervejärkisillä kunnollista elämää elävillä on tasan saman verran kumppaneita-eli toisensa.

      Eri asia on kaikenmaailman roskasakki joka jakelee itseään, mutta eihän yksikään järjissään oleva
      huoli sellaista kumppanikseen.

      Eli kumppaneita kummallakin vain yksi.

      • Lutka heräsi

        Mistä hoitolasta sinä karkasit? Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen pihtaus. Seksi on yksi suurimmista nautinnoista elämässä ja siitä on suorastaan velvollisuus nauttia ja mieluummin mahdollisimman monen kanssa. En ikinä huolisi tylsää pihtarimiestä. Rasittavaa lässytystä tuo kunnollisuus...yäk! naisille lässytetään tuota soopaa jo pikkutytöstä lähtien. Ilmeisesti ne kunnolliset tytöt eivät saa elää ja nauttia vaan harmpaat irvessä täytyisi sietää jotain surkeaa ukonnahjusta panemassa se pakolliset: kerta kuukaudessa avioseksiä ja samalla tulisi ajatella isänmaata kun levittää jalkansa ja odottaa, että onneksi se on kohta ohi :D :D :D


      • Marko40.
        Lutka heräsi kirjoitti:

        Mistä hoitolasta sinä karkasit? Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen pihtaus. Seksi on yksi suurimmista nautinnoista elämässä ja siitä on suorastaan velvollisuus nauttia ja mieluummin mahdollisimman monen kanssa. En ikinä huolisi tylsää pihtarimiestä. Rasittavaa lässytystä tuo kunnollisuus...yäk! naisille lässytetään tuota soopaa jo pikkutytöstä lähtien. Ilmeisesti ne kunnolliset tytöt eivät saa elää ja nauttia vaan harmpaat irvessä täytyisi sietää jotain surkeaa ukonnahjusta panemassa se pakolliset: kerta kuukaudessa avioseksiä ja samalla tulisi ajatella isänmaata kun levittää jalkansa ja odottaa, että onneksi se on kohta ohi :D :D :D

        Seksiä vain parisuhteessa, muuten ehdoton ei!
        Miten niin "naisille lässytetään jo pikkutytöstä ..."
        Mikä horo sinä (nim.lutka heräsi) oikein olet? En ikinä alentuisi kajoamaan naiseen jolla on
        tuollaisia mielipiteitä!


      • piipaapiipaa234
        Marko40. kirjoitti:

        Seksiä vain parisuhteessa, muuten ehdoton ei!
        Miten niin "naisille lässytetään jo pikkutytöstä ..."
        Mikä horo sinä (nim.lutka heräsi) oikein olet? En ikinä alentuisi kajoamaan naiseen jolla on
        tuollaisia mielipiteitä!

        Marko on lutka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe