Hei! Onko jollaki kokemuksia palakoruista? Siis palakoru.fi sivun koruista.
Itse sain sieltä joululahjaksi aloitusrannekkeen kahdella palalla/korulla. Toinen koru putosi jonnekin hukkaan työpäivän aikana liimauksistaan heti joulun jälkeen maanantaina. Toisesta korusta (lämmön mukaan väriä vaihtava) lähti muovi päältä ja se värinvaihto olikin siinä. Koru jäi sentään kiinni palaan.
Tuotteelle oli luvattu vuoden takuu. Ihmettelen nyt vain, että mitenhän sekin toimii, kun eivät vastaa sähköpostiin eikä nettisivujen kautta otettuun yhteyden ottoon! Menee kyllä maku koko firmaan.
Harmittaa vain, kun olen niin kauan halunnut tätä korua, ja se hajosi heti alkuunsa, kun sen vihdoin sain :( Melkosta kertakäyttötavaraa.
Kokemuksia Palakoruista???
Ei hyvää halvalla
2
478
Vastaukset
- aitoa olla pitää
Itse kaksi vuotta, lähes joka päivä aitoa Nomination korua kättäneenä voin kertoa, että aidot Nominationit kestävät käyttöä, eivätkä hajoa. Suosittelen siis ostamaan sellaisen, eikä tuollaista feikki palakorua. Oletan että olet tuollaisen Nomination feikin saanut :(.
- As
Omat palani olen ostanut Korujenmaailmasta ja siellä asiakaspalvelu ainakin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6302408Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101036- 93935
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229673