Hei! Onko jollaki kokemuksia palakoruista? Siis palakoru.fi sivun koruista.
Itse sain sieltä joululahjaksi aloitusrannekkeen kahdella palalla/korulla. Toinen koru putosi jonnekin hukkaan työpäivän aikana liimauksistaan heti joulun jälkeen maanantaina. Toisesta korusta (lämmön mukaan väriä vaihtava) lähti muovi päältä ja se värinvaihto olikin siinä. Koru jäi sentään kiinni palaan.
Tuotteelle oli luvattu vuoden takuu. Ihmettelen nyt vain, että mitenhän sekin toimii, kun eivät vastaa sähköpostiin eikä nettisivujen kautta otettuun yhteyden ottoon! Menee kyllä maku koko firmaan.
Harmittaa vain, kun olen niin kauan halunnut tätä korua, ja se hajosi heti alkuunsa, kun sen vihdoin sain :( Melkosta kertakäyttötavaraa.
Kokemuksia Palakoruista???
Ei hyvää halvalla
2
432
Vastaukset
- aitoa olla pitää
Itse kaksi vuotta, lähes joka päivä aitoa Nomination korua kättäneenä voin kertoa, että aidot Nominationit kestävät käyttöä, eivätkä hajoa. Suosittelen siis ostamaan sellaisen, eikä tuollaista feikki palakorua. Oletan että olet tuollaisen Nomination feikin saanut :(.
- As
Omat palani olen ostanut Korujenmaailmasta ja siellä asiakaspalvelu ainakin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362384
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191699
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971479- 241447
- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko901290