onko kukaan huomannut samanlaista?

Onko kukaan huomannut samanalaista kuin minä? Aloitin vähän aikaa sitten e-pillereiden syönnin ja viimeksi kun olin baarissa, minulle tuli aivan älyttömän paha olo heti vaatimattoman parin drinkin jälkeen. En ollut edes humalassa, mutta tuli sellainen olo että ei enää yhtään enempää. Jouduin jopa myöhemmin yöllä oksentamaan. Ennen tuollainen määrä alkoholia ei tuntunut missään, yleensäkin harvoin poden darraa. Niinpä, ajattelin kysyä, voisikohan kyseinen pahoinvointi johtua e-pillereistä? onko kukaan oireillut samoin?
41236
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kun aloitin pillereiden syönnin, niin pari ekaa kuukautta oli usein jopa päivän kestäviä pahoinvointikohtauksia. Mutta se kai johtui siitä kun söin niitä joka kuukausi vahingossa yhden liikaa. Ja oikeastaan alussa mullekkin tuli vähästäkin juomisesta helposti paha olo.... mutta se nyt voi johtua mistä vaan. Nyt oon syönyt pillereitä pari vuotta ja ei oo mitään oireita.

Äänestä

... tuli sen kolmen kuukauden aikana paha olo. Kaljaa ei mennyt kuin muutama pullo ja alkoi tökkimään juominen, sit tuli huono olo. Yleensä juon 12 packin, eikä tuu huonoa oloa, vaan sitte baariin jatkamaan, eikä silti aamullakaan oo muuta kuin väsynyt ja janoinen olo. Mut sitä ne pillerit näyttää tekevän. Olen jo lopettanut pillereiden syönnin.

Äänestä
  • Jaha. Ja miksi sitä sitten pitäisi väkisin juoda? Itsekin olen huomannut, että ei maistu entiseen malliin alkoholipitoiset juomat, mutta en ole tuota ongelmaksi kokenut. Säästyypähän rahat ja aamulla on parempi olo, kun juomamäärät ovat pudonneet noin puoleen siitä, mitä ennen. Itse pistän kyllä 12-packin juomiskyvyn edelle sen, että ehkäisy on kunnossa. Mutta kai se on kiinni siitä, mitä juomisella hakee - juoko humaltuakseen vai seuran vuoksi sen verran, että viihtyy.

    Äänestä

Kaikkien muiden hirveiden sivuvaikutusten (kiukkusuus, masis, aggressiivisuus ym.) tämäkin vielä! Puoli lasia siideriä ja heti tuli omituinen olo. Mutta mä en enää niihin nappeihin aio koskeekaan, että samapa tuo. Ja syy ei ole tosiaankaan tää, ettei voi juoda. Juominen ei kiinnosta muutenkaan kauheesti nykyään. Tuntuu vaan, että koko elämä tuhoutuu, ku koko ajan kiukuttaa kaikki ja elämä menee kokonaan ohi...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


yasmina kirjoitti:

Onko kukaan huomannut samanalaista kuin minä? Aloitin vähän aikaa sitten e-pillereiden syönnin ja viimeksi kun olin baarissa, minulle tuli aivan älyttömän paha olo heti vaatimattoman parin drinkin jälkeen. En ollut edes humalassa, mutta tuli sellainen olo että ei enää yhtään enempää. Jouduin jopa myöhemmin yöllä oksentamaan. Ennen tuollainen määrä alkoholia ei tuntunut missään, yleensäkin harvoin poden darraa. Niinpä, ajattelin kysyä, voisikohan kyseinen pahoinvointi johtua e-pillereistä? onko kukaan oireillut samoin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu