eli kuten otsikossa lukee tuli hommattua kyseinen ketju 22" pitkä ja 8x8mm paksu neliömäinen ketju
kyselisinkin riipus ehdotuksia vai onko muotia vaan pitää pelkkä ketju? suomi leijona tuntuu vähän hölmöltä/junttimaiselta
mut jos löytyy ehdotuksia linkkiä kuviin kiitos
kuningas ketju 8mm 925 113,8g riipus ehdotuksia?
Bruce82hki
2
491
Vastaukset 2
- akivon
Thorin vasara
- koruja
http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya
Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.
Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.
Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521020
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113974Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27910Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7814- 74699
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3654Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it186602- 57593
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25587- 73587