nyt tarvitsis löytää semmoinen biisi missä lauletaan "minä olen oskari minulla on motskari ja sillä mä pöristelen.."jne.
olisi mukava jos saisin biisin jostain ennen kaverin muistotilaisuutta (tämän kuun loppuun mennessä) oli meinaan kaverin lempi biisi lapsena 90-luvulla..itse en muista biisistä muuta kuin tuon kohdan minkä kirjoitin aikasemmin :( biisin itse näin ensinmäistä kertaa televisiossa joskus 90-luvulla mutta voi olla vanhempikin..tarkoituksena olisi soittaa muistotilaisuudessa jos vain jostain löytyisi :)
R.I.P RAKAS MILLA :'(
hätätilanne!!
2
627
Vastaukset
- jkgfdjidfvkjhnv
Fono äänitietokanta. Hakusana mopo.
http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=mopo&kieli=Suomi&laji=c2c22708-c4e8-408b-b0d4-46aff0551f9b&lajiText=LASTENMUSIIKKI
Fono äänitietokanta. Hakusana oskari.
http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=oskari&kieli=Suomi&laji=c2c22708-c4e8-408b-b0d4-46aff0551f9b&lajiText=LASTENMUSIIKKI
Fonosta ei löytynyt yhtään osumaan hakusanalla motskari (huom. haku oli rajattu kieli: suomi. musiikkilaji: lastenmusiikki).
Suomen äänitearkiston tietokannan hakusivu
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/index.php
Kokeile hakea myös tuolta.- aaa23
Minulla tulee mieleen laulu "Minä olen paakari" (...pitkonvääntäjä.... etc..)
Mutta esim. toivelaulukirjassa (nro 17) ei ollut siihen tuommoisia sanoja.
Jostain syystä tuo kuitenkin kuulostaa tutulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm46659- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473