eivät tänne kuulu, mutta olen ihmetellyt sellaista asiaa että miksi miehiä syyllistetään siitä, että naiset kauppaavat seksipalveluita?
On kai aika selvää, että prostituoiduksi ryhtyvät naiset ovat helpon rahan perässä.
Olenko oikeassa?
Ps: olen itse käyttänyt useita vuosia ilotyttöjen palveluita eikä heistä kukaan ole väittänyt minun käyttäväni heitä hyväkseen.
Seksikeskustelut
8
1282
Vastaukset
- jokinporttojen
trolli
- näin on.
olevat kirjoittelevat täällä SEXSISTÄ
- Matkamessu
Ongelmana on huonot seksipalvelut, joita jotkut miehet käyttävät ja siten ylläpitävät ko. palvelujen tarjontaa. Palvelujen tuottajia pitäisi siis kilpailuttaa enemmän, jolloin laatukin paranisi.
- olipas
miten saa miehen aivot kieltämään kuulemansa, kun ei ole tarkoitus mitenkään vahingoittaa, päinvastoin haluan häntä,
- Pakottavatarve
Asiassa on vain yksi ongelma, miten voit olla varma ettei nainen tee sitä todellisessa hädässä tai ole ihmiskaupan uhri ? Eihän se toki muuten haittaakaan. Mutta itse olen joutunut miettimään tuota asiaa kun ihan oikeasti kärsin nälästä, painan enää 46kiloa vaikka normaalipaino minulla olisi noin 52-54. En meinaa selvitä millään laskuista ja on teini-ikäinen lapsi joka tarvitsee kunnon ruokaa ja uusia vaatteita ja kenkiä. Se, että myisin itseäni on todella vastenmielinen ajatus mutta jos sen tekisin niin ei kai sitä voisi asiakkaalle sanoa. Pitäisi näytellä, että ihan ok ja että tykkäisin.
Älä tee sitä. Siinä tulee arpia vaan kaikille, jos nainen vastentahtoisesti alkaa tuohon. Voimia jatkoon. Koeta keksiä jotain muuta lisätulon lähdettä. Todella karua, että yhteiskuntamme on tässä jamassa. Tulin surulliseksi jo pelkästä tekstistäsi.
Voisko teinin vaatteista tinkiä? Kirppareilta vähän käytettyjä sopivan kokoisia? Molemmat tarvitsee kuitenkin ensisijaisesti ruuan, vaatteet tulee vasta sitten. Itsekin olen teinivuosina työttömyysperheessä elänyt, eikä vaatteet tai harrastukset koskaan olleet viimeistä muotia. Kyllä ne oli halpoja tai ilmaisia. Silti tuli pärjäävä kansalainen.
- sääliksi_käy_myyjiä
Meinaat siis, että naisille on helppoa levittää jalkansa jonkun tuntemattoman äijän edessä ja toteuttaa tyypin seksuaalisia toiveita. Epäilen.
Eiköhän se ole aika monelle prostituoidulle kova paikka kuitenkin vaikka muuta sanovat.
Jos itsensä myyminen olisi helppoa, ei ne vetäisi viinaa, huumeita, ei niillä olisi mielenterveysongelmia eikä ne tekisi itsemurhia siinä määrin missä nyt tekevät.
Se että joku nuori myy itseään vanhoille ukoille tai akoille somessa, on toinen juttu. Eipä niilläkään nuorilla näy menevän kovin hyvin. On pakko pistää itseensä botoxia, käydä kauneusleikkauksissa sun muuta. En sanoisi tuotakaan helpoksi ansaintatavaksi. Vaikka nyt tuntuu että rahaa tulee iisisti, niin kyllä se liiketoiminta vanhemmiten tuo omat ongelmansa mielenterveyteen. Ongelmana on ihmiskauppa ja kaikki siihen liittyvä kurjuus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622