Ajattelin ostaa poikaystävälleni 27v.synttäreiksi sellasen kauniin hopealaattakorun (kaulaan), johon saa oman tekstin kaiverrettuna. Nyt iski sitten tenkkapoo että mitä ihmettä siihen kaivertaisi :D Tietenkään ei kauhean pitkää tekstiä mahdu..
Mitä olette itse kaiverruttaneet miehille koruun tai vihkisormukseen tms? Ok, en nyt ehkä ihan sellaiselle latinankieliselle IKUISESTI SINUN ARMAANI -linjalle lähtisi mutta saa silti kertoa :)
Kun nyt keksisin jonkun söpön pienen jutun, olemme seurustelleet pari vuotta mutta jostain syystä rakkaallani on vieläkin vähän itsetunto-ongelmaa tai pelkoa etten haluaisi ollakaan hänen kanssaan tms.. Joku pieni muistutus siitä että haluan olla vain hänen olisi paikallaan, sitä voisi sydäntä lähellä kantaa :)
kaiverrus miehelle? :)
3
2870
Vastaukset
- seew
Mistä ostit/ostat tuon korun? Olen etsinyt poikaystäväni kanssa sellaisia laattarannekoruja vuosipäiväksi, jotka olis suht. halpoja.. Ja tekstinä ajateltiin jotain 'Mun nimi & Poikkis 24.5.2009' tuohon tyyliin :-D
- elisa*
...Ideapajun nettisivuilta :) Monenlaista hopealaattaa ja palkkia.. Saa siis omalla tekstillä mutta pitkää tekstiä niihin ei kai mahdu. Googlaa ideapaju, en nyt jaksa etsiä valmista osoitetta :D
Ja kaipa niitä saa jokaisesta hopeakaupasta.
- My Precious
Miehille:
http://www.myprecious.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/30092010-181266/Categories/Miehille
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852157- 431740
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691503- 751264
- 771171
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261164- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38954- 37933