Ajattelin ostaa poikaystävälleni 27v.synttäreiksi sellasen kauniin hopealaattakorun (kaulaan), johon saa oman tekstin kaiverrettuna. Nyt iski sitten tenkkapoo että mitä ihmettä siihen kaivertaisi :D Tietenkään ei kauhean pitkää tekstiä mahdu..
Mitä olette itse kaiverruttaneet miehille koruun tai vihkisormukseen tms? Ok, en nyt ehkä ihan sellaiselle latinankieliselle IKUISESTI SINUN ARMAANI -linjalle lähtisi mutta saa silti kertoa :)
Kun nyt keksisin jonkun söpön pienen jutun, olemme seurustelleet pari vuotta mutta jostain syystä rakkaallani on vieläkin vähän itsetunto-ongelmaa tai pelkoa etten haluaisi ollakaan hänen kanssaan tms.. Joku pieni muistutus siitä että haluan olla vain hänen olisi paikallaan, sitä voisi sydäntä lähellä kantaa :)
kaiverrus miehelle? :)
3
3056
Vastaukset 3
- seew
Mistä ostit/ostat tuon korun? Olen etsinyt poikaystäväni kanssa sellaisia laattarannekoruja vuosipäiväksi, jotka olis suht. halpoja.. Ja tekstinä ajateltiin jotain 'Mun nimi & Poikkis 24.5.2009' tuohon tyyliin :-D
- elisa*
...Ideapajun nettisivuilta :) Monenlaista hopealaattaa ja palkkia.. Saa siis omalla tekstillä mutta pitkää tekstiä niihin ei kai mahdu. Googlaa ideapaju, en nyt jaksa etsiä valmista osoitetta :D
Ja kaipa niitä saa jokaisesta hopeakaupasta.
- My Precious
Miehille:
http://www.myprecious.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/30092010-181266/Categories/Miehille
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271558
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1131331Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361152Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551131- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100786- 25776
- 36776
- 9685
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26639