ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ NETTIKAUPASTA!

laukkujen ystävä

Norjalainen nettikauppa www.motedronningen.com on epäluotettava nettikauppa.

Tilasin syyskuussa 100 e maksavan laukun kyseisestä liikkeestä. Ennen tilauksen tekemistä olin yhteydessä nettikaupan pitäjään sähköpostitse ja kyselin oleelliset asiat tilaamisesta ja tuotteesta. Posteihini vastattiin nopeasti ja sain kaupasta positiivisen kuvan. Tein tilauksen syyskuun puolivälissä, ja maksoin tuotteen ennakkoon samana päivänä. Kyseltyäni tuotteen perään lukuisia kertoja, sähköpostiini tuli marraskuun lopulla viesti, että tuote on postitettu. No, odottelin viikkoja, mutta pakettia ei kuulunut. Kyselin postista, mutta pakettia ei voitu jäljittää ilman seurantakoodia. Kysyin koodia nettikaupasta, mutta he olivat lähettäneet paketin ilman koodia,joten pakettia ei voitu millään keinoa löytää. Paketti ei koskaan saapunut minulle. Kun kysyin nettikaupasta, palauttavatko he rahani, he lupasivat lähettää seuraavalla viikolla uuden laukun koodilla varustetussa paketissa. Eipä ole kuulunut, ja ongelmien ilmetessä nettikaupan henkilökunta on jättänyt vastaamatta sähköposteihini, tai ei ainakaan ole pitänyt kiirettä vastauksen kanssa.

Tiedän että olisin tilatessa voinut olla vieläkin huolellisempi, ja voin oikeastaan syyttää vain itseäni tästä. Uskalsin tilata ko. liikkeestä, sillä eräs suomalainen muotibloggari oli tilannut sieltä vaatteita. Teen siis nyt ainoan tehtävissä olevan asian, ja varoitan muita www.motedronningen.com-nettikaupasta, tilatkaa tuotteenne muualta! Itse en tapauksen jälkeen tilaa netistä vaatteita lainkaan.

2

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maik+++

Miksi et ottanut kuluttajansuojaan yhteyttä, niin olisit saanut rahasi takaisin?

• Wilhelmiina57

ÄLÄ TILAA FLORIDAYSTA
      Tilasin vaatteita 98e,kun nettisivulla vaatteet NÄYTTIVÄT upeilta.Maksoin tullimaksun 43e ja paketin kotiin saaminen kesti kuukauden.Vaatteiden laatu ja mitoitus oli todella surkeita.Samoin materiaalit.Rahojen takaisin saanti kestää kuukausia joten otan opikseni.Tämän jälkeen EN TILAA
      ULKOMAISISTA NETTIKAUPOISTA.Ostan jatkossa vain suomalaisia tuotteita suomalaisista nettikaupoista.Tunsin itseni petetyksi.HALPA TULIKIN KALLIIKSI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe