Millaista seksi on parisuhteessa?

?Millaista?

Millaista seksi on kun on on tekemisissä joka päivä? Kun suhde on pitkä? Onko seksiä harvoin?

41

4889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villi meno

Poikamies harrastaa seksiä useammin, kuin ukkomies. Päättele siitä

• 30+mies

Kun itse olen poikamiehenä niin kyllä se nainen tiukassa hakusessa on mutta suhteessa eläessäni ovat kumppanit olleet tosin kai sattumalta mutta kaikki halukkaita ja jopa minua halukkaampia jota pidän ihmeenä ja seksiä on ollut paljon. Neljä vuotta avioliitossa eläessäni harrastimme sitä lähes päivittäin ja kesällä melkein missä vain. Luonnossa, veneessä, autossa, rannalla, terassilla(siis omalla) jne jne joten kyllä itselläni ainakin suhteessa on enemmän kun poikamiehenä.
        Viimeisestä pidemmästä parisuhteesta on kaksi kk ja ilman on saanut kärvistellä tämän ajan.

• ...
        30+mies kirjoitti:

Kun itse olen poikamiehenä niin kyllä se nainen tiukassa hakusessa on mutta suhteessa eläessäni ovat kumppanit olleet tosin kai sattumalta mutta kaikki halukkaita ja jopa minua halukkaampia jota pidän ihmeenä ja seksiä on ollut paljon. Neljä vuotta avioliitossa eläessäni harrastimme sitä lähes päivittäin ja kesällä melkein missä vain. Luonnossa, veneessä, autossa, rannalla, terassilla(siis omalla) jne jne joten kyllä itselläni ainakin suhteessa on enemmän kun poikamiehenä.
        Viimeisestä pidemmästä parisuhteesta on kaksi kk ja ilman on saanut kärvistellä tämän ajan.

Meillä on kuuden vuoden suhde. Määrä vaihtelee 1-3 kertaan viikossa yleensä. Molempien mielestä sopivasti.

• rehellinen mielipide

Poikamies voi harrastaa sitä seksiä tietenkin itekseenkin, mutta baarireissuilta lähteneitten kanssa sitä tulee harrastettua viikonloppuna, mutta ei silloin, kun ei saa ketään mukaan..aina ei saa, valitettavasti..
        Vaimon kun sitten sain, seksiä oli aamulla, päivällä, illalla, komerossa, pöydällä, autossa kesken matkan, vessassa, veneessä ym...
        Luulenpa, että sain vuoden naimisissa olon aikana seksiä sen verran, mitä koko villinä poikamiehenä ennen sitä. 3 vuotta naitiin kuin kanit. Poikamiehenä ei viikolla paljon naista saanut, mistä olisi saanut?
        Sitten tuli muksut ja naimiset luonnollisesti väheni, itelläki raskas työ ja talon rakennukset. Joskus kuitenkin silloinkin naitiin.
        Lapset tuli kouluikään ja emäntä hoikistui entiselleen ja taas seksi maistui kummallekkin.
        Valitettavasti onni loppui ja emäntä alkoi sekstailemaan toisen miehen kanssa, ja halusi eron.
        Nyt olen taas se poikamies ja kyllä se pillu on hakusessa. Baareista ei enää jaksaisi niitä kännisiä mukaan ottaa, mutta pakkohan se on jotenkin joskus tarpeensa tyydyttää.
        Niin että kyllä se ukkomies sitä säännöllistä pillua helpommin saa, kuin poikamies sitä satunnaista...
        Yksi asia oli ukkomiehenä vielä ylitse muiden. Paljaaltaan sai eukkoaan jyystää!
        Ei ollut pelkoa raskauksista, eikä taudeista, nyt ne kummittelee aina mielessä ja kortongit on vittumainen keksintö! Nautinto puolittuu,eikä tunnu niin hyvältä, kuin oman eukon kanssa tuntui.

• joo jippii..... :(
        rehellinen mielipide kirjoitti:

Poikamies voi harrastaa sitä seksiä tietenkin itekseenkin, mutta baarireissuilta lähteneitten kanssa sitä tulee harrastettua viikonloppuna, mutta ei silloin, kun ei saa ketään mukaan..aina ei saa, valitettavasti..
        Vaimon kun sitten sain, seksiä oli aamulla, päivällä, illalla, komerossa, pöydällä, autossa kesken matkan, vessassa, veneessä ym...
        Luulenpa, että sain vuoden naimisissa olon aikana seksiä sen verran, mitä koko villinä poikamiehenä ennen sitä. 3 vuotta naitiin kuin kanit. Poikamiehenä ei viikolla paljon naista saanut, mistä olisi saanut?
        Sitten tuli muksut ja naimiset luonnollisesti väheni, itelläki raskas työ ja talon rakennukset. Joskus kuitenkin silloinkin naitiin.
        Lapset tuli kouluikään ja emäntä hoikistui entiselleen ja taas seksi maistui kummallekkin.
        Valitettavasti onni loppui ja emäntä alkoi sekstailemaan toisen miehen kanssa, ja halusi eron.
        Nyt olen taas se poikamies ja kyllä se pillu on hakusessa. Baareista ei enää jaksaisi niitä kännisiä mukaan ottaa, mutta pakkohan se on jotenkin joskus tarpeensa tyydyttää.
        Niin että kyllä se ukkomies sitä säännöllistä pillua helpommin saa, kuin poikamies sitä satunnaista...
        Yksi asia oli ukkomiehenä vielä ylitse muiden. Paljaaltaan sai eukkoaan jyystää!
        Ei ollut pelkoa raskauksista, eikä taudeista, nyt ne kummittelee aina mielessä ja kortongit on vittumainen keksintö! Nautinto puolittuu,eikä tunnu niin hyvältä, kuin oman eukon kanssa tuntui.

ihan samaa pohdin täälläkin yksikseni.

• Killmanjaro
        30+mies kirjoitti:

Ei se varmaan ihme ole. Saisit kirjoittaa parisuhdeseksistä tänne, luulen että osaisit antaa muutamia hyviä vinkkejä.

• kulu ja
        ... kirjoitti:

Meillä on kuuden vuoden suhde. Määrä vaihtelee 1-3 kertaan viikossa yleensä. Molempien mielestä sopivasti.

Lähti lätkii??

• tämmöistä

27v yhdessä ja sexiä päivittäin. Ja molemmat tykätään:) JES.

• parempi parisuhteess

Parisuhteessa seksiä saa jatkuvasti ja silloin kun haluaa, sinkkuna sitä joutuu etsimään isolla vaivalla. Parisuhteessa ei myöskään tarvitse suojautua, ja homma on kaikin puolin rennompaa.

• 17+8=?

"27v yhdessä ja sexiä päivittäin"
        Varmasti! Uskoo ken tahtoo.

• ....
        17+8=? kirjoitti:

kyllä niitä kuivia kausia tulee itse kullekkin, mutta jos perusta on kunnossa ja nainen tulee villiin 50v ikään, seksiä on todellakin päivittäin..
        miksi ei olisi?
        luuletko puumajuttujenkin olevan jotakin satua?

• *nainen82*
        parempi parisuhteess kirjoitti:

Parisuhteessa seksiä saa jatkuvasti ja silloin kun haluaa, sinkkuna sitä joutuu etsimään isolla vaivalla. Parisuhteessa ei myöskään tarvitse suojautua, ja homma on kaikin puolin rennompaa.

..silloin kun haluaa? Ja jatkuvasti? Saanen olla eri mieltä.

En ole vielä kertaakaan tavannut miestä joka pysyisi minun tahdissani.

Seksin määrä ja laatu vaihtelee pariskunnittain, se kun on niin yksilöllistä.

Toki varmasti parisuhteessa seksi on säännöllisempää, toiset harrastaa enemmän, toiset vähemmän.. sinkut saa seksiä jos eivät vastusta satunnaissuhteita. Ne sinkut jotka haluaa pysyvää parisuhdetta eivätkä irtosuhteita saattavat olla pitkiäkin aikoja ilman.

• tämmöistä
        17+8=? kirjoitti:

sexiä. Katos toiset tykkää syödä hyvin, toiset kuntoilla jne. Se on heille sexiä. Me touhutaan aivan jotain muuta. En tarkoita että naitaisiin kuin kanit,mutta aina kun siltä tuntuu. Jes:)

• mies3900000

oltu 4v avoliitossa ja sexiä 1 kk kuussa tai nyt taas se pitenpi tauko eli ei olla harrastettu 2kk seksiä minulla haluja olis mutta naisella ei minä 39 nainen 33 eli mielipiteitä.....

• yhdessä?

Yhteinen velka?

• Jotain syötävää?

Ei oo näkyny...

• miten pihdataan?

Miten se onnistuu se, ettei tarvitse siihen seksiin alkaa?
        Meillä naitu jo yli 20 vuotta ja aina miehen ehdoilla.
        Vaikka en aina haluaisikaan, ja työnnän käsiään pois, ei auta.
        Räplää niin kauan, että on pakko antaa periksi ja tätä naintia on monta kertaa viikossa.
        Kun lapset oli vauvoja ja olin imettämässä sängyssä, silloinkin änkäsi sen mulkkunsa takaapäin sisääni.
        Olenko liian periksi antava perhesovun vuoksi vai miten naisenne saavat torjuttua teidät?
        Aina kun ei jaksaisi, mutta mies ei jaksamistani kysele, panee vaan.

• kitinältä säästyy..
        miten pihdataan? kirjoitti:

Miten se onnistuu se, ettei tarvitse siihen seksiin alkaa?
        Meillä naitu jo yli 20 vuotta ja aina miehen ehdoilla.
        Vaikka en aina haluaisikaan, ja työnnän käsiään pois, ei auta.
        Räplää niin kauan, että on pakko antaa periksi ja tätä naintia on monta kertaa viikossa.
        Kun lapset oli vauvoja ja olin imettämässä sängyssä, silloinkin änkäsi sen mulkkunsa takaapäin sisääni.
        Olenko liian periksi antava perhesovun vuoksi vai miten naisenne saavat torjuttua teidät?
        Aina kun ei jaksaisi, mutta mies ei jaksamistani kysele, panee vaan.

Perhesovun vuoksi suurin osa naisista huonoon seksiin osallistuu, et ole ainut.
        Kun lapset lähtee, lähtee nainenkin inhosta puistatellen!

• kantturan varassa

Ukkomiehellä on se yksi , usein pihtaava kanttura.
      Poikamiehellä monta rauaa varastossa. Soitta vaan kiimasa olevalle, tai lähte baanalle. Siellä kiimaset nartut on sitä varten tyrkyllä.
      Tutkinmuksen mukan poikamies harrastaa seksiä ukkomiestä useammin.

• ---

..poikamiehestä.

• "hyi olkoon!"
        --- kirjoitti:

..poikamiehestä.

myös ukkomiehestä..
        Tuollainen sikaukko kuin tuo "kantturan ukko" nyt omalla käytöksellään ei seksiä saa, enkä ihmettele!
        Puistatus kävi tällaiselta seksikkäältä kolmikymppiseltäkin, kun luin tuollaista.
        Voisi tuokin ukko siistiä naamansa, opetella puhumaan ihmisiksi ja siirtyä naisihmisiin ja jättää sen lehmän siellä navetassa rauhaan.

• hyvin lohkaistu! ;D
        "hyi olkoon!" kirjoitti:

myös ukkomiehestä..
        Tuollainen sikaukko kuin tuo "kantturan ukko" nyt omalla käytöksellään ei seksiä saa, enkä ihmettele!
        Puistatus kävi tällaiselta seksikkäältä kolmikymppiseltäkin, kun luin tuollaista.
        Voisi tuokin ukko siistiä naamansa, opetella puhumaan ihmisiksi ja siirtyä naisihmisiin ja jättää sen lehmän siellä navetassa rauhaan.

Just niin!
        Jätä sä luuseriukko se lehmä rauhaan siellä navetassa! ;))))))

• sakot tommoosesta!

Kampaa ukko naamas! :) Muistutat itsekkin sitä kantturaa laitumella.

• ei ole
        hyvin lohkaistu! ;D kirjoitti:

Just niin!
        Jätä sä luuseriukko se lehmä rauhaan siellä navetassa! ;))))))

Vahvin puolesi. Olet syntymähölmö.
        Tässähän vetreä poikamies ei kantturan varaan jää. Ei kyse hionosta lehmästä, vaan akkaluuskasta kintrt ristissä..

• kantturalta?
        "hyi olkoon!" kirjoitti:

myös ukkomiehestä..

"ei seksiä saa,"
        Tässä se ydin, ei saa? Siis sinä annat harkintasi mukaan. Tämän takia ukkomis on usein puutteessa, kun ei saa..
        Poikamies soittaa läpi muistikirjansa ja jos ei kiimassa olioita. Mato koukkuun ja baanalle..

• se seksikäs misu..
        ei ole kirjoitti:

Vahvin puolesi. Olet syntymähölmö.
        Tässähän vetreä poikamies ei kantturan varaan jää. Ei kyse hionosta lehmästä, vaan akkaluuskasta kintrt ristissä..

Ai, minäkö hölmö? ;D
        Joo, varmaan totta, ei nimittäin auennu mulle nuokaan sanat: "hionosta", "kintrt"??
        Varmaan jotain seksiin liittyvää sen lehmäsi kanssa? :O
        Sivistyksessäkö mulla aukko alapään lisäksi?
        Sulla yläpäässä?

• luikertelee..
        kantturalta? kirjoitti:

"ei seksiä saa,"
        Tässä se ydin, ei saa? Siis sinä annat harkintasi mukaan. Tämän takia ukkomis on usein puutteessa, kun ei saa..
        Poikamies soittaa läpi muistikirjansa ja jos ei kiimassa olioita. Mato koukkuun ja baanalle..

Miehillä iso mulkku, sulla pahainen mato siellä pöksyissäs..

• sitä matoani?
        luikertelee.. kirjoitti:

Miehillä iso mulkku, sulla pahainen mato siellä pöksyissäs..

Noin hyvin koon arvioit? Perusteet ja paikka?

• vaihtelee paljon

joskus on 5 kertaa päivässä, joskus menee viikkokin ilman. mulla ei mies ole mikään kauhea vonkaamaan, ja monesti se olen minä joka sitä seksiä vonkaa. mutta jos menee viikko ilman, niin kyllä se mieskin alkaa sitten jo aktivoitumaan tuossa vonkaamisessa.

• joskus väsynyt

En vastaa tuohon, mutta ihmettelen täällä vastanneita, joilla seksiä on joka päivä vuodesta toiseen. Olenko ainoa joka joskus väsähtää kun lapset valvottavat yöllä tai ovat muuten vaan olleet vaativia päivän mittaan tai työssä on raskasta tai on tullut nukuttua aivan liian vähän tai on flunssassa tai on kauhea virtsatietulehdus tms.

• Pienten lasten äiti

No, et tosiaankaan ole ainut. Meillä ainakin naiskennellaan harvakseltaan muutaman viikon välein, jos ollaan molemmat ihan poikki, vieläkin harvemmin. Sitä herkumpaa ja ihanampaa sitten, kun saa ja jaksaa nauttia.

• joopa joo
        Pienten lasten äiti kirjoitti:

No, et tosiaankaan ole ainut. Meillä ainakin naiskennellaan harvakseltaan muutaman viikon välein, jos ollaan molemmat ihan poikki, vieläkin harvemmin. Sitä herkumpaa ja ihanampaa sitten, kun saa ja jaksaa nauttia.

No eipä meilläkään tullut normi seksiä paljoa harrasteltua kun lapset olivat pieniä, varsinkin 0-2 ikävuodet olivat melko hiljaista, normi seksiä oli ehkä se 1-2 kertaa kuussa. Kyllähän se mies tuosta haluttomuudestani paljon alussa valitteli, mutta kyllähän tuo seksin ruinaaminen loppui kun asian miehelle hyvin perustelin ja suuseksillä hänet hoitelin muutaman kerran viikossa.

• Joku vaan
        joopa joo kirjoitti:

No eipä meilläkään tullut normi seksiä paljoa harrasteltua kun lapset olivat pieniä, varsinkin 0-2 ikävuodet olivat melko hiljaista, normi seksiä oli ehkä se 1-2 kertaa kuussa. Kyllähän se mies tuosta haluttomuudestani paljon alussa valitteli, mutta kyllähän tuo seksin ruinaaminen loppui kun asian miehelle hyvin perustelin ja suuseksillä hänet hoitelin muutaman kerran viikossa.

"suuseksillä hänet hoitelin muutaman kerran viikossa"

(huokaus)

Vaimoni hoiteli minut suuseksillä melkein kerran koko elämän aikana. Se "melkein kerta" viisitoista vuotta sitten olikin elämäni huippukohta.

• aiettäsitäaikaa!
        Joku vaan kirjoitti:

"suuseksillä hänet hoitelin muutaman kerran viikossa"

(huokaus)

Vaimoni hoiteli minut suuseksillä melkein kerran koko elämän aikana. Se "melkein kerta" viisitoista vuotta sitten olikin elämäni huippukohta.

No onpahan sullakin, mitä muistella!!!!

• tyytyväinen vaimo

Niin, parisuhteessa ainakin meillä saa hyvää ja säännöllistä seksiä... ja parasta on se kun onoppinut mistä toinen pitää... huonoja kertoja ei olekaan... välillä seksiä on enemmän ja välillä jotain muuta mutta mukavampaa kuin sinkkuna ;) En vaihtaisi.

• vertaat?

Käytkö risteilyillä?
        Monessa parisuhteessa yleensä se mies kervistelee puutteessa.

• tyytyväinen vaimo
        vertaat? kirjoitti:

Käytkö risteilyillä?
        Monessa parisuhteessa yleensä se mies kervistelee puutteessa.

Ai mihinkö vertaan... no kuten puheena oli, elämään sinkkuna...
        Meillä ei kummankaan tarvitse kärvistellä puutteessa. Tiedän että se ei ole kaikilla samoin. Siksi osaankin arvostaa suhdettamme :)

• tarkennus
        tyytyväinen vaimo kirjoitti:

Ai mihinkö vertaan... no kuten puheena oli, elämään sinkkuna...
        Meillä ei kummankaan tarvitse kärvistellä puutteessa. Tiedän että se ei ole kaikilla samoin. Siksi osaankin arvostaa suhdettamme :)

"Joskus väsynyt" KIrjoitti: "Olenko ainoa joka joskus väsähtää kun lapset valvottavat yöllä tai ovat muuten vaan olleet vaativia päivän mittaan tai työssä on raskasta tai on tullut nukuttua aivan liian vähän tai on flunssassa tai on kauhea virtsatietulehdus tms. "

Väsymys ja sairaushan voi osua sekä sinkulle että parisuhteessa elävälle Ei sinkkukaan halua seksiä flunssassa tai virtsatietulehdusta potiessa, tai työstä väsyneenä. Ei nää ole pelkästään suhteessa olevien seksiesteitä.....

• Avokki 50v.....

Viime yönä heräsin johonkin aikaan ja mies halusi ihan vimmatusti, hyvältä tuntui.
      Joka päivä sitä harrastetaan ja jos ei mies halua, tyydytän itse itseni.
      Rakastan suihin ottoa.

• ...............

Itse tykkään parisuhdeseksistä kyllä. Sinkkuseksi on vähän kuin pistäisi telkan päälle ja sieltä voi tulla joku erittäin hyvä leffa tai suosikkisarja tai sitten joku äärimmäisen tylsä kokkiohjelma tai pahimmillaan tv-lol-tsättiä. Parisuhdeseksissä tiedetään se kohdeyleisö paremmin. Tietää mistä toinen tykkää, mistä ei erikoisemmin välitä. Mistä saa toisen kunnolla innostumaan ja mistä ei. Toki riippuu parisuhteen osapuolista eli kuinka mielikuvituksellisia ja avoimia aukaisemaan suu (puhuakseen) ollaan.

Onhan siinä sitten toki se, että jos vaihtelevuutta seksissä ei ole (aina perinteiset kommentit-sama saarnaaja-asento ja nukkuun), niin kyllä se on tylsääkin. Vaikka kohdeyleisö tiedossa, niin jatkuva uusinnan uusinta voi viedä mielenkiinnon. Ja pitkissä parisuhteissa, kun on lapset, on työt, huolta taloudesta ja siinä illalla tahtoisi vaan kummatkin rojahtaa sohvalle ja olla liikuttamatta evääkään, niin vaikuttaahan sekin.

Eli löytyy plussia ja miinuksia. Itse pidän parisuhdeseksistä, koska siinä on tunteet kehittyneet lujemmiksi (ei ehkä olla niin ensihuumassa, mutta sellanen syvempi rakkaus on kyllä aikas iso juttu pedissäkin), tietää kenen kanssa on sängyssä, tietää mistä hän pitää ja toinen tietää mistä itse pitää. Ja kun on puhuttu vaikka mistä maan ja taivaan välillä niin rohkenee ehdotella kaikenlaista, mitä ei pakolla yhdenyön jutulle tai kuukauden tuttavuudelle voisi.

• Anonyymi

Sitä ei yksinkertaisesti ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe