Mieluummin

olen sinkkuna

kuin naisen kanssa joka ei pysty unohtamaan entisiä miehiä.yksmies vain toteaa huonoa kokemusta.

8

319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeps, samanlainen kokemus on myöskin yhdestä tapauksesta. Jatkuvaa puhetta siitä entisestä kuinka on ihana ja silleen. Miksi sitten edes on eronnut siitä? Ei siltäkään kuulostanut. Sanoin vaan että joo ja en ryhtynyt millekään. En ryhdy kyllä kenellekään laastariksi, selvittäisi ensin asiansa sen exän kanssa ja sitten vasta hakisi uutta suhdetta. Toisekseen en suostu olemaan kakkonen, joko ykkönen tai ei mitään.

      • samaa mieltä

        entiset miehet ensin veks.Ennen kuin uutta miestä alkaa etsiä.Harva vapaa mies hyväksyy sellaista naista,jolla entiset pyörii vielä kuvioissa.Tyhmä täytyy miehen olla jos sellaisen sallii.Ukkomiehille se varmaan sopii,mut tuntuis etteikö se alentaisi naisenkin moraalia olla useamman miehen kanssa,mutta onhan niitä sellaisia "ilolintuja" olemassa.


      • ...
        samaa mieltä kirjoitti:

        entiset miehet ensin veks.Ennen kuin uutta miestä alkaa etsiä.Harva vapaa mies hyväksyy sellaista naista,jolla entiset pyörii vielä kuvioissa.Tyhmä täytyy miehen olla jos sellaisen sallii.Ukkomiehille se varmaan sopii,mut tuntuis etteikö se alentaisi naisenkin moraalia olla useamman miehen kanssa,mutta onhan niitä sellaisia "ilolintuja" olemassa.

        Kaikki suomalaiset naiset on sellaisia.


      • ymmärrä----

        En ymmärrä sitä miten naiset voivat olla käsittämättä miten täydellinen turn-off se on miehelle jos nainen edes jollainkin tavalla antaa ymmärtää miehelle että hän itkee entisten miestensä perään. Kyllähän jo pelkkä titoisuuskin siitä että naisella on ollut entisiä miehiä pistää epäilemään että hän on tullut näiden miesten jättämäksi ja itkee heidän peräänsä.


      • ....

        Kyllä, ja monet vielä rumiakin.


    • olen sinkkuna

      kuin miehen kanssa joka ei pysty unohtamaan entisiä naisia.yksnainen vain toteaa huonoa kokemusta.

    • Sukupuolesta viis

      Olin jonkin aikaa tekemisissä juuri tuollaisen miehen kanssa, eikä jutusta sitten kehkeytynyt alkua enempää. Hyvin harva, sukupuolesta riippumatta, jaksaa kuunnella sitä ensimmäisen tuopillisen loppupuolella alkavaa valituksensekaista vihaa, joka tuossa tapauksessa kiteytyi sanoihin "saatana" ja "petturi". Hänen epäonnistuneesta suhteestaan oli aikaa jo muutama vuosi, mutta yhä piti selittää pikkutarkasti ja asioita kerraten, kuka oli tehnyt ja mitä.

      En tiedä, mikä rooli minulla tuossa yhtälössä piti olla, mutta mies ainakin oli lähes järjiltään järkytyksestä, kun puhalsin pelin poikki. Hän ei millään ymmärtänyt sitä, että minä sain tarpeekseni juuri hänen seurastaan enkä häipynyt siksi, että olisin kiinnostunut jostakusta toisesta miehestä. Meillä oli aika perusteellisen erilainen ajatusmaailma.

      • oli nainen

        joka itse kertoi omista miehistään ym.mitä en välttämättä jaksanut kuunnella,niin että kyllä meitä riittää joka junaan ja osa jää asemalle,niin jäi hänkin.Olen tämän ketjun aloittaja ja olen nyt tyytyväinen,kun sain todeta,että on muitakin jotka ajatteelee ja ymmärtää suhteen samoin kuin minä.Kiitos heille,myös yhdelle naiselle joka oli samaa mieltä.Nyt tiedän että suunta elämässä eteenpäin ilman häntä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe