Pettävä mies ei yleensä muutu

Valitettavasti niin

Tulihan tässä taas opetus ettei pettävä mies mihinkään parane vaimoakaan vaihtamalla. Ex-mieheni kaveri kävi eilen hipelöimään ja ehdottelemaan kännipäissään. Tämä mies vaihtoi siinä kahdeksan vuotta sitten vaimonsa nuorempaan ja ovat tämän uuden vaimon mukaan niin hirveän onnellisia ja avioero oli kuulema parasta mitä miehelle oli tapahtunut ja uusi vaimonsa hänen elämänsä nainen. Ei kyllä siltä vaikuta, kun miehellä on taas vieras pipari mielessä. Kyllä se niin on, että 90 % pettävistä miehistä pettää uuttakin kumppania ja 90 % niistä uusista kumppaneista on hyväuskoisia hölmöjä, kuten olivat ne ex-vaimotkin.

51

8812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on luonnollista

Ota huomioon että vaimonvaihdosta on jo kahdeksan vuotta. Johan mies on siinä ajassa ehtinyt kyllästyä uuteen vaimoon ja kaipaa tuoretta tavaraa. Niin siinä yleensä käy.

• Niin se vaan on

Komppaan. 90 % pettureista EI MUUTU, vaikka menisivät monta kertaa naimisiin. Ehkä se 10 % muuttuu, mutta suuri enemmistö ei. Se on totuus.

• wanhanaikainen
        Niin se vaan on kirjoitti:

Komppaan. 90 % pettureista EI MUUTU, vaikka menisivät monta kertaa naimisiin. Ehkä se 10 % muuttuu, mutta suuri enemmistö ei. Se on totuus.

40% ihmisistä on pettänyt jotain kumppaniaan jossain vaiheessa elämäänsä, joten en oikein usko että pettureista yhdeksän kymmenestä olisi tapapettäjiä. Varmaan joku 20% ihmisistä on semmoisia, eli puolet pettureista.

Mutta nämä tyypit pettääkin sitten kaikkia kumppaneitaan, joten jos joutuu petetyksi, kumppani kuuluu todennäköisesti tuohon tapapettäjien kastiin.

• Lost 2
        wanhanaikainen kirjoitti:

40% ihmisistä on pettänyt jotain kumppaniaan jossain vaiheessa elämäänsä, joten en oikein usko että pettureista yhdeksän kymmenestä olisi tapapettäjiä. Varmaan joku 20% ihmisistä on semmoisia, eli puolet pettureista.

Mutta nämä tyypit pettääkin sitten kaikkia kumppaneitaan, joten jos joutuu petetyksi, kumppani kuuluu todennäköisesti tuohon tapapettäjien kastiin.

Minun tilanteeni on erilainen. Vaimoni ei petä minua fyysisesti - eikä ole pettänyt. Sen sijaan vaistoan, että hän on rakastunut toiseen mieheen, mutta ei saa sitä sanottua, koska ei halua pahoittaa mieltäni. On vaikea olla välillä, kun hän on kotona mutta ei kuitenkaan ole luonani vaan jossain muualla.

• Mihin uskoa sitten..
        wanhanaikainen kirjoitti:

Miesystäväni oli pettänyt entistä vaimoaan ilmeisen monta kertaa, koska heillä ei kohdannut seksuaaliset suuntautumiset. Mies sanoi lyhyesti minulle, että meni naimisiin taloudellisien syiden takia, yhteistä omaisuutta oli hankittu. Olen miettinyt että pettääköhän hän minuakin, vaikka meillä NYT synkkaa hyvin kaikinpuolin ja oltu 2vuotta yhdessä.
        Mietin tätä siksi, koska kärppänä huomasin alussa, että hänellä oli paljon seksikohtakteja kaikenlaisten yhteyksien kautta, huomasin vaikka hän yriti peitellä niitä. Jäi tavallaan kiinni niistä vielä meidän alkutaipaleella muutaman kuukauden aikana, mutta vannoi sitten lopettavansa sellaiset. Enää en ole huomannut samoja merkkejä ja oudot tekstiviestit ovat loppuneet. Häneltä löytyi jopa toinen puhelin. Olen kysynyt suoraan ja asiasta riidelty oikein satasella ja hän suuttui, mutta vannoi lopulta olevansa kunnollinen, eikä halua minun lähtevän. Hän on elämäntavoiltaan nyt jotenkin muuttunut läheisemmäksi ja panostavammaksi, sanoo rakastavansa, mutta jokin minua vaivaa...

• sä sait sen
        Mihin uskoa sitten.. kirjoitti:

Miesystäväni oli pettänyt entistä vaimoaan ilmeisen monta kertaa, koska heillä ei kohdannut seksuaaliset suuntautumiset. Mies sanoi lyhyesti minulle, että meni naimisiin taloudellisien syiden takia, yhteistä omaisuutta oli hankittu. Olen miettinyt että pettääköhän hän minuakin, vaikka meillä NYT synkkaa hyvin kaikinpuolin ja oltu 2vuotta yhdessä.
        Mietin tätä siksi, koska kärppänä huomasin alussa, että hänellä oli paljon seksikohtakteja kaikenlaisten yhteyksien kautta, huomasin vaikka hän yriti peitellä niitä. Jäi tavallaan kiinni niistä vielä meidän alkutaipaleella muutaman kuukauden aikana, mutta vannoi sitten lopettavansa sellaiset. Enää en ole huomannut samoja merkkejä ja oudot tekstiviestit ovat loppuneet. Häneltä löytyi jopa toinen puhelin. Olen kysynyt suoraan ja asiasta riidelty oikein satasella ja hän suuttui, mutta vannoi lopulta olevansa kunnollinen, eikä halua minun lähtevän. Hän on elämäntavoiltaan nyt jotenkin muuttunut läheisemmäksi ja panostavammaksi, sanoo rakastavansa, mutta jokin minua vaivaa...

miehen ihan itsellesi, vaikka hyvän aikaa tosiaankin jaoit häntä erään toisen kanssa. Eli, jos hän nyt tuntuu muuttuneen, saattaa se hyvinkin johtua siitä, että se toinen (jo sinua ennen kuvioissa ollut) nainen todellakin sai tarpeekseen miehen/sä/si kieroiluista ja valehtelusta. Jokin sinua vaivaa.. se mies ei muutu. Jos hän sanoo lopettavansa moisen, hän lopettaa vain siksi aikaa, että sinä hieman rauhoitut ja unohdat epäilyksesi. Sitten taas mentiin. Naisia riittää.

-- anteeks kauheesti, tätä sä et olisi halunnut tietää --

• Luonnollistako?

Kyllästyä voi uusi vaimokin varsin nopeaan vanhaan lääppijään josta ei ole kuin muniaan haromaan. Niin siinä yleensä käy.
        Löytyyhän maailmasta kunnon miehiäkin.

• Anonyymi

Luota vaistoosi. Todennäköisesyi jatkaa entisiä touhujaan. Toinen puhelin kertoo paljon

• Anonyymi

Siinä vaiheessa, kun tiesit, että "oli pettänyt...", niin olisi kannattanut lähteä eri suuntaan vai uskoitko hänen "luikutukset" vai luulitko "parantavasi" hänet? Ei nuo miksikään muutu, nokun eivät enää vanhoina ja sairaina kykene mihinkään koskee kumpaakin sukipuolta.

• 23

Jos suhde alkaa pettämisellä, niin suhteen onnistumisprosentti ei voi olla kovin korkealla: pettäjä vikittelee luultavasti jatkossakin muita.

• wanhanaikainen

"avioero oli kuulema parasta mitä miehelle oli tapahtunut ja uusi vaimonsa hänen elämänsä nainen. Ei kyllä siltä vaikuta, kun miehellä on taas vieras pipari mielessä."

No nuo tapapetturit ovat kyllä semmoisia, että heillä oikeasti voi olla elämänsä nainen, mutta sitä pitää siitä huolimatta pettää. Sitten jälkikäteen saatetaan itkeä, että mitä tulikaan tehtyä.

Eli avioero on voinut hyvinkin olla miehelle omasta mielestä parasta ja nykyinen vaimo elämän nainen, mutta petturi on petturi, eikä sitä onnellinenkaan avioliitto välttämättä mihinkään muuta.

• Ei oo järkeä ei

Kyllä kai jokunen petturimies vanhemmiten muuttuukin, mutta suurin osa ei. Paitsi ehkä sitten kun ovat niin vanhoja ettei alapää kunnolla enää toimi. Siksi ihmettelenkin niitä vaimoja, jotka kerta toisensa jälkeen antavat pettäjälle anteeksi eivätkä myönnä itselleen, ettei se mies todennäköisesti muutu. Yhtä lailla ihmettelen niitä kakkosnaisia, jotka tappelevat petturista vaimon kanssa saadakseen hänet itselleen, vaikka luultavasti mies tulee joskus pettämään heitäkin. Kumma juttu. Mikähän naisia vaivaa?

• Olisko ne jotenkin
        Ei oo järkeä ei kirjoitti:

Kyllä kai jokunen petturimies vanhemmiten muuttuukin, mutta suurin osa ei. Paitsi ehkä sitten kun ovat niin vanhoja ettei alapää kunnolla enää toimi. Siksi ihmettelenkin niitä vaimoja, jotka kerta toisensa jälkeen antavat pettäjälle anteeksi eivätkä myönnä itselleen, ettei se mies todennäköisesti muutu. Yhtä lailla ihmettelen niitä kakkosnaisia, jotka tappelevat petturista vaimon kanssa saadakseen hänet itselleen, vaikka luultavasti mies tulee joskus pettämään heitäkin. Kumma juttu. Mikähän naisia vaivaa?

jääneet koukkuun todistelemaan ainakin sille miehelle, että heitä ei ainakaan tarvitse pettää, kun täyttävät kaikki miehen tarpeet ja unelmat? Kyllähän narusta vedettäviä löytyy joka lähtöön - ja vetäjiä myös.

• Toista näkökulmaa
        Ei oo järkeä ei kirjoitti:

Pettäminen ei ole mikään maailman pahin asia. Pahempia juttuja löytyy vaikka kuinka...

Ihmiset tietenkin kokevat asiat erilailla.

Minä en vaadi mieheltäni ns. uskollisuutta, eikä hän minulta. Luottamus pelaa, tiedämme että toinen rakastaa. Jokainen sopikoon parisuhteensa säännöt. Ei saa olla liian mustavalkoinen. Toista ei voi omistaa.

Tarkoitan siis, että hyväksyn mieheni sellaisena kuin hän on, ja hän hyväksyy minut tällaisena. Meidän ei tarvitse muuttua. En voisi enempää toivoa.

• Kaksi eri asiaa
        Toista näkökulmaa kirjoitti:

Pettäminen ei ole mikään maailman pahin asia. Pahempia juttuja löytyy vaikka kuinka...

Minä en vaadi mieheltäni ns. uskollisuutta, eikä hän minulta. Luottamus pelaa, tiedämme että toinen rakastaa. Jokainen sopikoon parisuhteensa säännöt. Ei saa olla liian mustavalkoinen. Toista ei voi omistaa.

Tarkoitan siis, että hyväksyn mieheni sellaisena kuin hän on, ja hän hyväksyy minut tällaisena. Meidän ei tarvitse muuttua. En voisi enempää toivoa.

"Minä en vaadi mieheltäni ns. uskollisuutta, eikä hän minulta. Luottamus pelaa, tiedämme että toinen rakastaa."

Tuo onkin ihan eri asia kuin tämä:

"Mieheni vaatii minulta uskollisuutta, jopa kyttää, mutta itse pettää salaa. Luottamus ei pelaa, sillä mies valehtelee ja vannoo olevansa uskollinen."

• 1+2

Teillä onkin tämä ns. avoin suhde. Pettämisen kanssa ei mitään tekemistä siinä mielessä miten suurin osa ihmisistä käsittää pettämisen. Kun olisikin niin, että kaikki ne jotka haluavat avioliiton ulkopuolisia suhteita olisivat suhteissa vain toistensa kanssa. Olisi tämäkin palsta ihan tarpeeton. Valitettavasti niin ei ole, ja uskollisuutta arvostavat tuntevat tulevansa todella, todella petetyksi kun puoliso onkin hypännyt vieraan petiin.

Sekin vielä, että varsin usein pettäjä ei itse hyväksyisi sitä, että puoliso pettäisi häntä... vaan jopa lyö epäillessäänkin sellaista. Kokemusta on ihan omakohtaista, ennen kuin kukaan tulee huutelemaan. Enkä yleistä edes, sanonpahan vain miten asia näyttää olevan...

• Ei eronneita miehiä

Juuri kokeneena, kuinka ns eronnut mies, EI osaa päättää, mitä elämältään haluaa ( ikää kuitenkin 50 ),
        pelkää jne... Kun työnä ainainen reissaaminen ympäri Suomea, menettää oikean elämisen, parisuhteen tajuamisen, kun aina piparia tarjolla. Ainaisen valehtelun tajuaminen, tosi ikävää, milloin känny kiinni, milloin miettinyt, mitä haluaa...mutta ei osaa laskea, että se kännyn pitäminen kiinni vaatii myös työpäiviä ja sehän ei esim ko epärehelliseltä tyypiltäkään onnistu, jos aikoo tehdä töitä. Mutta, kun on kiero ja epäluotettava, sitä itsekin uskoo sepittelyynsä.
        Enpä jäänyt ko pelleä kaipaamaan, valitettavasti tiedän vain, että seuravaa kandidaatti ( nainen ) kokee saman! Pakko sanoa, että toivon, että ko kulkumul...saa kokea itse ja todella pahasti, mitä tullut epärehellisesti tehtyä, ennenkaikkea jättänyt tekemättä!

• Eräs kohde
        Ei eronneita miehiä kirjoitti:

Juuri kokeneena, kuinka ns eronnut mies, EI osaa päättää, mitä elämältään haluaa ( ikää kuitenkin 50 ),
        pelkää jne... Kun työnä ainainen reissaaminen ympäri Suomea, menettää oikean elämisen, parisuhteen tajuamisen, kun aina piparia tarjolla. Ainaisen valehtelun tajuaminen, tosi ikävää, milloin känny kiinni, milloin miettinyt, mitä haluaa...mutta ei osaa laskea, että se kännyn pitäminen kiinni vaatii myös työpäiviä ja sehän ei esim ko epärehelliseltä tyypiltäkään onnistu, jos aikoo tehdä töitä. Mutta, kun on kiero ja epäluotettava, sitä itsekin uskoo sepittelyynsä.
        Enpä jäänyt ko pelleä kaipaamaan, valitettavasti tiedän vain, että seuravaa kandidaatti ( nainen ) kokee saman! Pakko sanoa, että toivon, että ko kulkumul...saa kokea itse ja todella pahasti, mitä tullut epärehellisesti tehtyä, ennenkaikkea jättänyt tekemättä!

Kerroppa tuosta miehestä kuulostaa kovin tutulta, missäpäin suomea

• Anonyymi

Kunnes löytyy jommalle kummalle se "oikea"? Ei, ei ketään todellakaan voi omistaa ja kun luottamus on kunnossa, niin ok, mutta entä jos jompi kumpi pettää sen luottamuksen? Enpä jaksa uskoa, että kukaan olisi semmoinen rautahermo pettämisen jälkeen, että "antaa olla", eikä funtsisi koskaan, mitähän se toinen duunailee? Saattaapi tulla esiin uusia yllättäviä piirteitä

• mene itseesi!

Omaa kokemusta on. Jos haluaa pettää, pettää. Pettäjällä on huono itsetunto ja hakee hyväksyntää muualta. Parisuhteessa kun tulee ongelmia, ei niitä heikkoudessaan jaksa selvittää vaan lähtee uuteen suhteeseen ja uskoo, että vanhat ongelmat jää. Varmaan ne kyseiset ongelmat jää ehkä taakse, muttei "itse ongelma" henkilö itse! Pettäjän on vaikea katsoa itseään peiliin. Toisen syyksi on aina helpompi laittaa, kun tulee ongelmia, ja ajattelee ettei itsessä ole mitään vikaa. Ei kai vikaa itsessä olekaan, jos ei sitä kykene näkemään.
      En haluaisi enää ikinä pettää. Nyt kun olen uskaltanut katsoa peiliin ja nähdä itseni heikkona, jolla on huono itsetunto ja joka hakee hyväksyntää, en halua pettää, koska HALUAN MUUTTUA paremmaksi ihmiseksi MYÖS ITSENI TAKIA. Jos en olisi viime syksynä loppuunpalanut ja masentunut, en olisi ikinä käynyt pohjalla katsomassa elämääni. Sieltä pohjalta noustessani pettämiseni aiheutti todella vahvaa syyllisyyttä. Se sai menemään itseeni. En halua enää ikinä tuntea sellaista syyllisyyttä.
      Minun neuvoni on siis, kun tapaat uuden ihmisen, varmista, että hänellä on hyvä itsetunto ja on varma itsestään eikä hänen tarvitse hakea koko ajan jostain/joltain hyväksyntää.
      Kiitos että sain avautua oman näkemykseni :) (olen muuten nainen)

• benedi

Laittomuus sanoo lainrikkojalle: " Minun sydämessäni ei ole lain pelkoa.
      hänen silmäinsä edessä"

Onhan lailla silmät!
      Pettäjä ajattelee " En horju minä, en ikinä joudu onnettomuuteen"
      Pettäjän suu on täynnä petosta, kirosanoja, ja toisen sortamista,
      tuho ja turmio on hänen kielensä alla"

Sen minkä hän ominkäsin rakentaa, sen hän omin käsin purkaakin

• Ei enää surua!

Kyllä koettu on!Pettävät miehet eivät ikinä muutu vaan ne pettää uudestaan aivan varmasti!

• TeppoHel

Ei.

Pettämiseen kykenevät henkilöt (mies/nainen) käyttävät "ominaisuuttaan", koska he eivät tuota ns.ominaisuuttaan voi vastustaa ... välillä sattuu lipsahduksia tai pettämistä käytetään vaikutuskeinona parisuhteessa (nöyryyttäminen/kosto, seksiä käytetään aseena).

Yleensä pettämistä harrastavat ihmiset eivät pidä seksistä vieraiden kanssa merkittävänä asiana, eli eivät kunnioita kumppaniaan. Kostajat/nöyryyttäjät taas tietävät että seksi vieraiden kanssa on erittäin tehokas keino nöyryyttää kumppania ja näyttää kuka on pomo suhteessa (varsinkin naisten käyttämä ase), varsinkin jos tietää ettei toinen halua erota ... jos et suostu siihen mitä vaadin, käyn vieraissa muistuttamassa kuka käskee ja määrää.

• HEHEHAHAHEHAHEHA

Vai että pettävistä MIEHISTÄ? Ja sukupuoliko nämäkin taas määrittää? Samalla lailla te naiset menette kun tykkäätte.

• En enään...

Kun silloinen pitkäaikainen Avomieheni minua oli jo pettänyt usemman kerran... Olen itse ajatellut näin jälkeenpäin , että se ei olisi ollut kovinkaan "fiksua"... jo silloin olisi ollut aika erota. Kahden ihmisen läheisyys on kuitenkin jotain muuta kuin pettämistä !

• mie1mies

patoloogista eikä pettäjä muut, mun naisella oli salasuhteita paljon avioliittonsa aikana ja petti miestään mennen tullen. Valheella on lyhyet jäljet, onnea vaan Liisalle pettäjän tiellä... Sairasta!

• Under My Thump

on se joka pettää eikä muutu?
      Bi-seksuaalejako ne on kaikki pettävät miehet vai kaappihomoja? Ehei, huoraa ne naiset ja perheenäidit ihan samalla teholla. Tasa-arvon nimissä tuntuu että pettävä äiti ja vaimo on nykyään vai rohkea, uudistuskykyinen ja itsenäinen kun mies on vastaavasti häntäheikki ja perheensä hyljännyt luuseri.
      Kyllähän se niin on että kerran sen henkisen rajan ylietettyään, annettuaan itselleen luvan pettää, jäätyään kiinni ja selvittyään myrskyn silmästä, pettäjä uusii tekonsa. Tieto siitä että asiasta selkiää antaa pontta uusille pettämisille ja hetken kiltisti oltua mieli vieraan perään halajaa. Jos jotain muutosta tapahtuu niin pettäjä tulee vaan entistä taitavammaksi ja tarkemmaksi analysoituaan syyn miksi kiinni jäi. Ei pettäjää kiinnosta muiden tunteet ja elo, vain oma hyvä on tärkeää.
      Samanlaisia pellejä ne on naiset kuin miehetkin jotka pettämiseen ryhtyvät.

• juusovaari

Onneksi tänne kerääntyi kaikki rehelliset ja uskolliset jotka voivat olla niin oikeassa ja tietävät pettämisestä kaiken...mistä...no ovat kaksinaamaisia

• Tyttöystävä petti jo seurustelu aikana ja jäi kiinni ,annoin anteeksi ja luuli että opisi jotain ja oppi myös että ei siitä tule mitään pahenpaa niin sitä jatkui myös avioliiton aikana löytyi niitä kortsuja vähän liian usein vääristä paikoista ja vaimo sanoi vaan että en tienyt mitään kortsuista vaikka oli kassissa. siinä meni 30v turhaan vituiks . Nyt ollaan erottu. Olis tarvinut tehdä heti selväks asian.Tässä sitä ollaan viisaita jälkeeenpäin.

• Heh useilla naisilla ja miehillä on salaisia puhelimia joilla voi kommunikoida salaisia viestejä .Höpsöjä jos luulette ettei niin vain ole .Käytöksestä voi vain klukea onko suhde kunnossa .

• Ihana mies

Vaimoani petin. Vaimoni oli tylsä. Nyt en petä, koska minulla on ihana nainen.

• rajalliset miehet

Nainen joutuu pettämään miestä, koska yhdestä miehestä on niin vähän iloa. Se on hassua, että juuri miehet pettää niin paljon, kun ei he riitä edes yhdelle naiselle. Naisella voi olla kiihkeä sivusuhde ja silti nainen pystyy ykkösmiehensä vaatimattomat tarpeet kevyesti tyydyttämään. Miksi mies valittaa, kun vaimo antaa? Eikö se riitä?

• Runsas Nainen
        rajalliset miehet kirjoitti:

Nainen joutuu pettämään miestä, koska yhdestä miehestä on niin vähän iloa. Se on hassua, että juuri miehet pettää niin paljon, kun ei he riitä edes yhdelle naiselle. Naisella voi olla kiihkeä sivusuhde ja silti nainen pystyy ykkösmiehensä vaatimattomat tarpeet kevyesti tyydyttämään. Miksi mies valittaa, kun vaimo antaa? Eikö se riitä?

"Nainen joutuu pettämään,..." Herää pelle. Se pettäminen on vain indikaattori heikosta itsetunnosta, et uskalla sanoa asioiden olevan päin vittua ja myöntää epäonnistuneesi ihmissuhteessasi. Pettäminen on oma valintasi, ei sen miehesi tai miljöön vika. Tutkihan rajaton tyttö peiliä, millehän pettäjä näyttää?

• .............
        Runsas Nainen kirjoitti:

"Nainen joutuu pettämään,..." Herää pelle. Se pettäminen on vain indikaattori heikosta itsetunnosta, et uskalla sanoa asioiden olevan päin vittua ja myöntää epäonnistuneesi ihmissuhteessasi. Pettäminen on oma valintasi, ei sen miehesi tai miljöön vika. Tutkihan rajaton tyttö peiliä, millehän pettäjä näyttää?

Ei varmasti petä mies, kun saa eri kulttuurista olevan naisen, hän ihannoi tätä todella, jättää oman vaimon ja antaa rahansa uudelle naiselle, rakentaa talonkin.

Näin käy, kun se oikea tulee elämään.

Vanha vaimohan se oli syynä kun mies petti, onneksi pääsi vaimosta ja nyt asuu uuden ihanan vaimon kanssa uudessa ihanassa talossa, jossa ei ole huolen häivää, jopa uuden vaimon suku on rakkaampi kun omat lapset.

Kyllä kun kunnollisen vaimon saa, ei tarvitse pettää, näin olen hänen kuullut puhuvan.
        Ei ole satua tämä tarina, vaan ihan totta, kyllä pettäjä voi parantua, tässä esimerkki.

• KERRAN PETTURI...

Aivan samaa mieltä - kun on kerran sen rajan ylittänyt .... Ei petturi muutu. Ihan on lähipiirissä kokemusta asiasta. Mies piti kahta naista, lopulta jätti avokkinsa (jonka kanssa olivat olleet yhdessä 14 vuotta) - muutti kakkosnaisen kanssa onnellisesti yhteen). Nyt vuosi kulunut, ja taas mennään. Miehellä jälleen uusi kakkonen kuvioissa (tai kolmonen?) ja sama rumba jatkuu. MIkä meitä naisia vaivaa, kun hyväksymme ja anteeksi annamme tälläisille sioille?

• Kaverit ja kaverit

kuukauden viihtyy vaimon tossun alla ja sitten tuhatta suurempi meno päällä, sen mahdollistaa hyvä kaveri joka suojelee pettäjää, kun pitää saada vierasta pillua itsekkin.

• aiempi

eikös jo ikä tee stoppia, tuskin kuuskymppinen mies jaksaa, aloittaa taas pettämisen.
      Luulis ainakin, et ei enää hotsita.

• Tuttua juttua

Tunsin mäkin semmoisen vaimo numero kakkosen, jonka takia mies oli eronnut edellisestä muijastaan ja joka leuhki aina kuinka onnellisia ne ovat. Jos joku joskus kysyi, että etkö pelkää että pettää suakin koska petti entistäänkin, niin aina vakuuteltiin että en tietenkään koska meillä on tosirakkautta eikä se edellinen suhde kuulemma ollut oikeaa rakkautta. Mutta loppupeleissä mies petti uuttakin muijaansa ja mikä huvittavinta, niin ex-vaimonsa siskon kanssa. Olisittepa nähneet sen muijan ilmeen, kun totuus selvisi.

• Elämä on

Ei kuuskymppinen ole vielä vanha! Voi olla hyvinkin puoleensavetävä, jos on huolehtinut itsestään, on sitten mies tai nainen. Tiedän eräänkin miehen, joka on jo liki seitsemänkymppinen ja erittäin mukava. Ja naisia riittää! Nuorimmat noin 30-v. ajatelkaas. Eikä mitään puliakkoja tai rumia, vaan naisia, jotka taatusti saisivat ikäisiäänkin miehiä. Siinä ei pitkä avioliitto kestänyt, kun vihreämmät laitumet kutsuivat. Kuinkahan nuori sinä nimim. aiempi mahdat olla, kun oletat, että kuuskymppinen ei jaksa. Ei ole kuule iästä kiinni ja jos välillä on jäänyt kiinni pettämisestä, niin ei sitä uusimista ainakaan ikä estä. Joku uusii joku ei, niin se vaan on.

• aivan oikein

Kyllä on tuttua tosiaan, juuri noinha se menee aivan sama kenen kanssa on pettää joka tapauksessa. Aina löytyy hyväuskoisia ihmisiä valitettavasti.

• jätin sen

minun ex- mieheni, sanoi aviossa ollessamme, ei ole mitään merkitystä minkäläinen on nainen kunhan saa vaan sitä.

ps.kun ihmettelin minkäläisen naisen kanssa kaiken pajastuttua petti minua silloin.

• Onko niin

Säkö et sitten antanut miehellesi tarpeeksi?

• Asia on juurikin näin! Itse eronnut pettäjästä. Uusi mies löytyi oli mukavaa ja tykättiin, mutta sitten selvisi jo 4 kuukauden päästä että uutta olisi haussa ja tekstiviestittely oli kiihkeätä jonkun kanssa! Ja niin kovasti mies kertoi että häntä oli ex-vaimo pettänyt ja koskaan ei pettäisi:) Patologinen valehtelija koko mies...
      Tiistaina sanoin valitut sanat, jo oli keskiviikkona sydänsurut korjaantunut miehellä. Vielä kehtasi minulle ihmetellä, miksi hänelle aina käy näin että naiset jättää?!?! Daa:DDD

• HUORIVA NAINENKO

sitten muuttuu siveyden sipuliksi?
      Aihe on sellainen josta ei kannata tehdä sukupuolisidonnaista.

Oli sukupuoli kumpi hyvänsä; pettäjä pettää vain ja ainoastaan omasta halustaan ja tietoisesti, ei vahingossa, puolison tai olosuhteiden takia. Ja pettää muuten uudestaankin kun on siitä kerran kyennyt nauttimaan. Kertapanoista kärähtäneet ja seksuaalisesti niissä epäonnistuneet saattavat palata ruotuun, muut huoraavat uudestaan, siinä se.

• Karu totuus tämä

Voin myös kokemuksesta sanoa, että kerran pettäjä aina pettäjä. Eivät varmastikaan kaikki, mutta selvä enemmistö. Siksi olenkin aina ihmetellyt miksi jotkut sinkut ehdoin tahdoin ajautuvat suhteeseen jonkun varatun kanssa ja vielä toivovat sen varatun eroavan heidän takiaan ja aloittavan uuden elämän heidän kanssaan? Eikö hälytyskellot soi, että jos se varattu pettää nykyistä kumppania, niin hyvin suurella todennäköisyydellä tulee pettämään seuraavaakin kumppania, kun arki on tasaannuttanut rakastumisen huuman ja uusi suhde taistelee ns. uusperheongelmien ja muiden arkielämän ongelmien kanssa. Vastoinkäymisten tullessa alkavat syrjähypyt taas kiinnostaa. Niin se vaan menee. Siksi minusta sinkut, jotka ehdoin tahdoin haluavat itselleen pettäjän, ovat yksinkertaisesti tyhmiä.

• Anonyymi

Se pettää sen Heidin kanssa

• Anonyymi

Mä olen yksi oleva mies, mutta minulla on käsitys asiaan ja mitä siitä seuraa!

Jos ihminen on ennen vakiintumista ns liikkuva niin hän ei osaa rauhoittua.

Toisaalta jos ei ole junnuna elämää tai on joku ns esto, niin koko elämä on yhtä paskaa! Ei kykene vastaanottamaan mitään.

Toisaalta on sekin. Petosta jos ei koskaan mieti mitään vaikka on vakituisessa suhteessa. Mikä sitten on oikein!

• Anonyymi

Ja paneekin kuin viinamies.

• Anonyymi

Tämä totta, koskaan ikinä ei pidä ottaa miestä tai naista joka on hiplannut varattuna. Tekee kyllä niin myös sinullekkin ennemmin tai myöhemmin vaikka mitä itsellesi uskottelisit. Ei noista ole eläjiksi.

• Anonyymi

Miehet ja naiset pystyvät muuttumaan, kun oikeasti jotain mistä pitää kiinni. Perusluonteen on toki oltava rehellinen, kun näitä on lukenut, että myös kiltit pettävät. Silti uskon ihmisiin, ne jotka haluavat, pystyvät.

• Anonyymi

Pettävä mies..Niimpä niin ja nyt puhun mihenä.
      Olen ollut kauan parisuhteessa ja olen edelleen.Vaikeita aikoja on tietysti ollut paljonkin ja koska kauan olen suhteessa ollut niin nyt voin jo analysoida menneitä aikoja.
      Ensinnäkin.Pettämiseen tarvitaan edelleenkin kaksi ja hetero suhteissa kaksi eri sukupuolta.
      Itsekkin olen sortunut pettämään ja olen siitä pahoillani.
      Huomioin kuitenkin myös sen että tilaisuus pettää on ollu huomattavan suuri siihen nähden että kuinka monta kertaa pettäminen on tapahtunut.
      Eri asteisia kokemuksia on ja yksi asia mikä pudottaa luottamusta vastakkaiseen sukupuoleen on se että puolisoni nais "ystävät"mukamas hyvät kaverit ovat jokainen,siis ihan jokainen antanut signaalin ja osa jopa suoran ehdotuksen,pieneen ilotteluun.
      Olen hämmästynyt kokemastani huomiosta,koska en oleta että olisin erityisen puoleensa vetävä,rikas tai omaisin erityisen suuren..Egon.
      Jälkeen päin mietin ysein syytä moiseen..Onko kaikki tai lähes kaikki naiset tuollaisia?
      Yhtenä mahdollisena ajatuksena mietin että puolisoni ystävät tietävät enemmän,mitä minä vain oletan ja minä oletan että vaimoni on pettänyt muutamia kertoja.
      Meitä miehiä pidetään lähtökohtaisesti tyhminä ja että me ei tajuta asioita.Se ei välttämättä pidä paikkaansa ja ainakin minä uskon vahvasti omiin oletuksiin ja faktoihin.
      Ei järvi soutamalla kulu,enkä tällä vanhan pöllön viisaudella ole edes mustasukkainen enää.
      Kaikesta tietoisena olen tietysti nauttinut elämästä vailla turhia murheita ja silloin tällöin maistanut kiellettyä hedelmää
      Siihen en osaa ottaa kantaa että voisiko pettäjä muuttua,mutta viimeistään kun ikää kertyy niin pettäjän halut vähenee.
      Arvon naiset.Tarkkailkaa ns.ystäviänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe