Millä pääsee eroon epämiellyttävästä ihmisestä, jonka henkilökohtaisesti en haluaisi hoitavan läheistäni? Kyse on vanhuksesta ja tämän luona käyvästä mikä lie lähihoitajaperushoitajamikäpaskanlie entisestä koulukiusaajasta ja omasta mielestäni todella kuvottavasta tyypistä, jollaista en haluaisi lähelle ketään minulle tärkeää, edes lyhytaikaisesti. Tottakai ylilääkärille soittamalla tms. suhteita käyttämällä sitä varmasti pääsisi eroon, mutta kun sitä nyt ei halua olla töykeä. Ja osa sukulaisiani puolustaa tuota hyypiötä ja haukkuu minua, että minä olen vainoharhainen, kun minulle herää epämiellyttävyyden tunne nähdä tämä varsin hyvin tuntemani tapaus. Häiritsee että minun sukulaistani tapaa enemmän jopa tyyppi, jota minä inhoan, joka kiusasi minua peruskoulussa ja jonka kanssa itse en hankkiutuisi mihinkään tekemisiin omakohtaisella aloitteellisuudella. Tottakai hän tietysti on tarkemmassa kontrollissa, kuin voisi kuvitellakaan.
Millä pääsee....
uhuhuyhu
1
671
Vastaukset
- Kiusattu itsekin
Ehkä kannattaisi ihan ensimmäisenä päästää irti niistä peruskouluajoista ja keskittyä nykyhetkeen? Jos kyseinen henkilö hoitaa työnsä hyvin ja ko. vanhus on häneen tyytyväinen, niin asia ei oikeastaan sinulle kuulu. Pelkän sinun katkeruutesi ja vanhojen koulukiusaamisten takia häntä ei varmaan tehtävästä mihinkään siirretä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305547
- 1702049
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601641Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301331Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan661299En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701184- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098