Misogynia

näin on

Naisviha eli misogynia on naisiin kohdistuvaa vihaa.

Naisviha ilmenee keskeisesti kahdella tavalla:

1. YLEISTÄMINEN. Naiset yleistetään puhumalla tyyliin "kaikki naiset ovat sellaisia tai tällaisia".

2. SYYTTÄMINEN. Mies välttyy vastuulta ja pahalta ololta syyttämällä naisia.

Liian moni tämän palstan mies... no jaa... olkoon. Ihan kuin puhuisi kivelle. ne miehet, jotka eivät vihaa naisia, ahdistuvat vain ja tuntevat syylisyyttä, ja ne miehet, joiden olisi syytä katsoa peiliin naisvihan suhteen, eivät sitä ainakaan tee. Samankaltainen tilanne kuin raiskaajien suhteen: kunnolliset miehet tuntevat syyllisyyttä jos aiheesta puhuu, mutta raiskaaja ei pysty näkemään naista ihmisenä, syyttää naista ja pitää itseään viattomana.

Joitain palstan naisvihaajia:
Naisasialooseri
mies30.
Reipas Poikamies
Työtön ATM
jne

Mikä naisissa muka on niin pelottavaa?

78

3721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

      Voit kysyä saman palsta miesvihaajilta. Varmaan samasta asiasta kyse.

      "Samankaltainen tilanne kuin raiskaajien suhteen: kunnolliset miehet tuntevat syyllisyyttä"

      Mitä tuohon ylempään tulee, kunnollinen mies ei tunne tuosta syyllisyyttä. Ja miksi tuntisi sillä, jos on kunnollinen, ei silloin syyllisty raiskaukseen ja ei ole tarvetta syyllistyä.

      • ap

        Naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Oletko koskaan lukenut tämän palstan kirjoituksia? Nasiviha taitaa olla yleistä ns. AT-miehissä. Ei kaikissa, mutta liian hätkähdyttävän yleistä se on.

        Jos puhuu raiskauksesta, ei tavallinen mies siitä halua puhua, koska kokee asian vaikeaksi ja itsensä syytetyksi, vaikka mitään syytä syyllisyyteen ei tietenkään reaalisesti ole.


      • 9
        ap kirjoitti:

        Naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Oletko koskaan lukenut tämän palstan kirjoituksia? Nasiviha taitaa olla yleistä ns. AT-miehissä. Ei kaikissa, mutta liian hätkähdyttävän yleistä se on.

        Jos puhuu raiskauksesta, ei tavallinen mies siitä halua puhua, koska kokee asian vaikeaksi ja itsensä syytetyksi, vaikka mitään syytä syyllisyyteen ei tietenkään reaalisesti ole.

        "Naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Oletko koskaan lukenut tämän palstan kirjoituksia? Nasiviha taitaa olla yleistä ns. AT-miehissä. Ei kaikissa, mutta liian hätkähdyttävän yleistä se on."

        Tällä palstalla näin voi olla tai sitten ei. Täällä kun pääasiassa kirjoitellaan nimimerkkien takaa, on aika mahdotonta tietää todellista määrää. Yksi kirjoittajahan voi spämmätä mielin määrin, joten on helppoa saada aikaiseksi tuollainen mielikuva.


    • Naisasialooseri.

      esimerkiksi kamunaisestani pidän. Sen sijaan minulle pakit antaneita naisia vihaan kyllä ja miksi en vihaisi?

      Ymmärtäisin vielä jotenkin saamani pakit jos olisin huonosti pukeutuva läski nörtti.

      • ap

        Sinä olet itse vastuussa omista tunteistasi, ei naiset.


      • sir_eino

        Niin. Miksihän naiset syrjivät noin hurmaavaa miestä järjestelmällisesti parinvalinnassa?


      • ellastella
        sir_eino kirjoitti:

        Niin. Miksihän naiset syrjivät noin hurmaavaa miestä järjestelmällisesti parinvalinnassa?

        Ja miksihän monet naiset fanittaa Sir Einoa...
        Ja miksihän jotkut palstan miehet inhoaa Sir Einoa...

        Eino, sä olet nykyään niin pieni ja sininen (kuin smurffi)
        mutta olet yhä ihqu.


      • ap

        Syytät naisia naisvihasta? Tuo menee jo yli kaikkien äyräiden.


      • sir_eino
        ellastella kirjoitti:

        Ja miksihän monet naiset fanittaa Sir Einoa...
        Ja miksihän jotkut palstan miehet inhoaa Sir Einoa...

        Eino, sä olet nykyään niin pieni ja sininen (kuin smurffi)
        mutta olet yhä ihqu.

        Oli pakko tehdä yleisön pyynnöstä profiili. Nyt naiset voivat lähettää minulle fanipostia.

        No ei vaan. Siwa? Menenkö Siwaan? Menenkö oikeasti Siwaan? Onkohan se yhdeksään auki?


      • ...
        sir_eino kirjoitti:

        Oli pakko tehdä yleisön pyynnöstä profiili. Nyt naiset voivat lähettää minulle fanipostia.

        No ei vaan. Siwa? Menenkö Siwaan? Menenkö oikeasti Siwaan? Onkohan se yhdeksään auki?

        Hörhö..Ootko säkin sieltä Hörhön kylästä niinku se Zetterbergin Mikko ja oot tullu Hesaan kattomaan emäntämieninkiä?


      • Ei noinin g-stringit
        ellastella kirjoitti:

        Ja miksihän monet naiset fanittaa Sir Einoa...
        Ja miksihän jotkut palstan miehet inhoaa Sir Einoa...

        Eino, sä olet nykyään niin pieni ja sininen (kuin smurffi)
        mutta olet yhä ihqu.

        Vihaan Ei noinia, koska se saa pillua, ja sen takia se voi olla rentoutuneen viileä vegaanibodari, jolloin kaikki muut palstan näyttäytyvät vaahtoavina raivopäinä, mikä taas saa palstan naiset entistäkin kostuneemmaksi, koska Ei noin vaikuttaa silloin ihanan turvalliselta, vaikka onkin oikeasti maaninen ja väkivallalla uhkaileva renttu. En keksinyt enää lauseeseen pidennystä.


      • rpterptr
        Ei noinin g-stringit kirjoitti:

        Vihaan Ei noinia, koska se saa pillua, ja sen takia se voi olla rentoutuneen viileä vegaanibodari, jolloin kaikki muut palstan näyttäytyvät vaahtoavina raivopäinä, mikä taas saa palstan naiset entistäkin kostuneemmaksi, koska Ei noin vaikuttaa silloin ihanan turvalliselta, vaikka onkin oikeasti maaninen ja väkivallalla uhkaileva renttu. En keksinyt enää lauseeseen pidennystä.

        jotkut palstakirjoittajat vain ovat vaahtovia raivopäitä?


      • sir_eino
        Ei noinin g-stringit kirjoitti:

        Vihaan Ei noinia, koska se saa pillua, ja sen takia se voi olla rentoutuneen viileä vegaanibodari, jolloin kaikki muut palstan näyttäytyvät vaahtoavina raivopäinä, mikä taas saa palstan naiset entistäkin kostuneemmaksi, koska Ei noin vaikuttaa silloin ihanan turvalliselta, vaikka onkin oikeasti maaninen ja väkivallalla uhkaileva renttu. En keksinyt enää lauseeseen pidennystä.

        Ketä mä nyt väkivallalla uhkailen? Häh? Maanisuus kuuluu taudinkuvaan.


      • dfghytrecvb

        "Sen sijaan minulle pakit antaneita naisia vihaan kyllä ja miksi en vihaisi?"

        Naisilla on oikeus antaa sinulle pakit ihan samalla tavoin kuin sinulla on oikeus antaa pakit rumalle ja lihavalle naiselle. Mietipä sitä...


      • rturtuw
        sir_eino kirjoitti:

        Ketä mä nyt väkivallalla uhkailen? Häh? Maanisuus kuuluu taudinkuvaan.

        Eilen kehuskelit hakkaavasi Mies1985:n ja Naisasialuuserin, jos tapaisit heidät oikeassa elämässä.


      • sir_eino
        rturtuw kirjoitti:

        Eilen kehuskelit hakkaavasi Mies1985:n ja Naisasialuuserin, jos tapaisit heidät oikeassa elämässä.

        Hanki lukutaito. Mulla on ihan periaatteessa jotain sellaista ihmistä vastaan joka ihannoi pikkutyttöjä ja kehuu sillä.


      • 0b11000
        sir_eino kirjoitti:

        Hanki lukutaito. Mulla on ihan periaatteessa jotain sellaista ihmistä vastaan joka ihannoi pikkutyttöjä ja kehuu sillä.

        Hanki itse, mulkku. Olisit voinut aivan yhtä hyvin käyttää ilmianto- tai nettivinkkipainikkeita, mutta ilmeisesti valkoritaroinnin himosi kasvoi liian suureksi. Kyllähän me kaikki tiedämme muutenkin kuinka upea ihminen olet, ei sitä tarvitsisi erikseen alleviivata.


      • sir_eino
        0b11000 kirjoitti:

        Hanki itse, mulkku. Olisit voinut aivan yhtä hyvin käyttää ilmianto- tai nettivinkkipainikkeita, mutta ilmeisesti valkoritaroinnin himosi kasvoi liian suureksi. Kyllähän me kaikki tiedämme muutenkin kuinka upea ihminen olet, ei sitä tarvitsisi erikseen alleviivata.

        Kyllä mun mielestä ihmisellä on oikeus sanoa pitävänsä esiteineistä. Ei siitä ylläpidolle tarvitse valittaa. Mutta mulla on myös oikeus mielipiteeseen miehestä joka pitää esiteineistä. Se varmaan tuli jo ilmi? Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen.


      • näi se vaa o
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä ihmisellä on oikeus sanoa pitävänsä esiteineistä. Ei siitä ylläpidolle tarvitse valittaa. Mutta mulla on myös oikeus mielipiteeseen miehestä joka pitää esiteineistä. Se varmaan tuli jo ilmi? Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen.

        Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen.

        Aikuinen mies ei lasta halua.
        Alle kakskybäset on naiset on vielä lapsia, kolmekymppiä lähentelevä tai sen yli oleva mies tahtoo aikuisen naisen, jos mies on siis normaali tapaus. Suurin osa miehistä on normaaleita, tänne on nyt vaan pesiytynyt nuo parisuhdekelvottomat neitsyeenpalvojat.


      • sir_eino
        näi se vaa o kirjoitti:

        Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen.

        Aikuinen mies ei lasta halua.
        Alle kakskybäset on naiset on vielä lapsia, kolmekymppiä lähentelevä tai sen yli oleva mies tahtoo aikuisen naisen, jos mies on siis normaali tapaus. Suurin osa miehistä on normaaleita, tänne on nyt vaan pesiytynyt nuo parisuhdekelvottomat neitsyeenpalvojat.

        No niinpä. Tällä palstalla olet poikkeava jos myönnät pitäväsi omanikäisistä naisista. Mutta kun mä pidän.


      • sprduo sprädre
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä ihmisellä on oikeus sanoa pitävänsä esiteineistä. Ei siitä ylläpidolle tarvitse valittaa. Mutta mulla on myös oikeus mielipiteeseen miehestä joka pitää esiteineistä. Se varmaan tuli jo ilmi? Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen.

        "Se varmaan tuli jo ilmi? Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen. "
        Se tuli myös ilmi, että tämä ei liity mihinkään.


      • sir_eino
        sprduo sprädre kirjoitti:

        "Se varmaan tuli jo ilmi? Mä väitän että 99% terveistä miehistä allekirjoittaa mun mielipiteen. "
        Se tuli myös ilmi, että tämä ei liity mihinkään.

        Liittyi se siihen kun olin vittumainen Mies1985-nimimerkille ja se liittyy myös siihen miksi vittuilin Naisasialuuserille.

        Tuo asia koskettaa mua aika läheltä. En ole kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä mutta tiedän liian hyvin tapauksen missä sitä on harjoitettu ja mä en vaan... Siedä sitä.


      • 87ttg
        ap kirjoitti:

        Sinä olet itse vastuussa omista tunteistasi, ei naiset.

        tämän kun naisetkin ymmärtäis.


    • Pari seikkaa listast

      1. Listastasi puuttuu mm. eATMe, Suuri Isä sekä Vauhti

      2. Mitä m30 ja Reipas Poikamies tekevät listallasi?

      • ap

        Panin listaan naisvihamielisiksi käsittämiäni AT-miehiä, jotka sillä hetkellä tulivat mieleen. On niitä varmasti muitakin.

        m30 yleistää pahasti: kaikki naiset ovat sellaisia tai tällaisia.

        Reipas Poikamies puhuu kummia panomiesringeistä, miehistä naisten asiakaspalvelijoina, naisista jotka ovat antaneet nuoruutensa panomiesverkostoille. Ehkä lähinnä pakkomielteistä, mutta taustalla kielteiset käsitykset naisista; kieroutunutta.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Panin listaan naisvihamielisiksi käsittämiäni AT-miehiä, jotka sillä hetkellä tulivat mieleen. On niitä varmasti muitakin.

        m30 yleistää pahasti: kaikki naiset ovat sellaisia tai tällaisia.

        Reipas Poikamies puhuu kummia panomiesringeistä, miehistä naisten asiakaspalvelijoina, naisista jotka ovat antaneet nuoruutensa panomiesverkostoille. Ehkä lähinnä pakkomielteistä, mutta taustalla kielteiset käsitykset naisista; kieroutunutta.

        Et nyt ymmärrä. Siis m30 valittaa kaikesta. Todennäköisesti valitus ei ulotu IRL vain naisiin vaan kaikkeen. Kun sataa ei ole hyvä, kun paistaa aurinko ei ole hyvä ja lumikin vituttaa. Yksityisautoilu on kallista ja julkisilla ei viitsi matkustaa kun bussi on aina myöhässä. Lenkkipolkua ei hiekotettu, voi helvetti, ja kun se hiekotettiin se hiekotettiin väärin. Ei se ole naisvihaa. Se on pessimismiä.

        Reipas Poikamies on wannabepanomies joka vihaa syvällä sisimmässään kaikkia miehiä jotka saavat piparia muulloinkin kun jouluna. Eikä se ihan ymmärrä sitä miten homma toimii. Mutta ei se naisia vihaa. Se ei vaan tajua miksi joku typy poistuu jonkun miehen kainalossa baarista eikä se ihan tajua sitäkään ettei baarista samalla ovenavauksella ulos astuminen tarkoita vaakamamboa. Mutta miten vaan.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Et nyt ymmärrä. Siis m30 valittaa kaikesta. Todennäköisesti valitus ei ulotu IRL vain naisiin vaan kaikkeen. Kun sataa ei ole hyvä, kun paistaa aurinko ei ole hyvä ja lumikin vituttaa. Yksityisautoilu on kallista ja julkisilla ei viitsi matkustaa kun bussi on aina myöhässä. Lenkkipolkua ei hiekotettu, voi helvetti, ja kun se hiekotettiin se hiekotettiin väärin. Ei se ole naisvihaa. Se on pessimismiä.

        Reipas Poikamies on wannabepanomies joka vihaa syvällä sisimmässään kaikkia miehiä jotka saavat piparia muulloinkin kun jouluna. Eikä se ihan ymmärrä sitä miten homma toimii. Mutta ei se naisia vihaa. Se ei vaan tajua miksi joku typy poistuu jonkun miehen kainalossa baarista eikä se ihan tajua sitäkään ettei baarista samalla ovenavauksella ulos astuminen tarkoita vaakamamboa. Mutta miten vaan.

        Jaa, olkoon m30 sitten palstan virallinen yleismarisija.

        Ehkä Reipas Poikamies vihaa miehiä (YT) eikä niinkään naisia, on kateellinen YT-miehille... "Wannabepanomies" - se on totta ja hänen suurin ongelmansa. RP:n käsitykset siitä miten homma toimii ovat tosiaan aika kummia. Surullista.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Jaa, olkoon m30 sitten palstan virallinen yleismarisija.

        Ehkä Reipas Poikamies vihaa miehiä (YT) eikä niinkään naisia, on kateellinen YT-miehille... "Wannabepanomies" - se on totta ja hänen suurin ongelmansa. RP:n käsitykset siitä miten homma toimii ovat tosiaan aika kummia. Surullista.

        RP on saanut liikaa vaikutteita nussimisverkkomieheltä ja kirjoittelee nykyään muuten nimimerkillä 81Mies.

        Mä vietän aivan liikaa aikaa netissä. Tarvitsen tyttöystävän.


    • Kyllä se sattuu

      Sama toimii myös toiseen suuntaan.


      1. YLEISTÄMINEN. "Miehet on sikoja/putkiaivoja/ajattelee vain kyrvällään/tunteettomia" jne.

      2. SYYTTÄMINEN. Nainen välttyy vastuulta ja pahalta ololta syyttämällä miehiä.

      Joitain palstan miesvihaajia

      Ei se satu
      lukemattomat anonyymit, vaihtuvat nimimerkit
      jne.

      • ap

        Niin, mutta naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Ei miesviha sen fiksumpaa ole kuin naisviha.


      • ...........
        ap kirjoitti:

        Niin, mutta naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Ei miesviha sen fiksumpaa ole kuin naisviha.

        Niin mutta, niin mutta...


      • ............
        ap kirjoitti:

        Niin, mutta naisviha on huomattavasti yleisempää kuin miesviha. Ei miesviha sen fiksumpaa ole kuin naisviha.

        Ei miesviha ole yhtään sen fiksumpaa kuin naisviha. Niin, mutta, niin mutta.


    • Rehellisesti

      Jos riittävä osa naisista käyttäytyy tietyllä tavalla niin heistä voidaan tehdä yleistys.
      TÄMÄ EI KOSKE JOKAISTA NAISTA TIETENKÄÄN!

      EIKÄ SE OLE NAISVIHAA. PISTE.

      Tietyn negatiivisen leiman antaminen naisille voidaan nähdä naisvihana kuten "naiset ovat huoria" jne.

      Naisissa ei ole mitään pelottavaa, mutta käsityksesi naisista on kovin naiivi. Olisit miesten housuissa muutaman päivän etsien esim. seuraa niin huomaisit.

      Voin kysyä vain: Milloin te naiset katsotte sinne peiliin muutakin kuin ulkonäön takia?

      Siinä pääsyy miesten ongelmiin ja valituksiin. Kovasti kehotusta katsoa miehen peiliin ja miehestä vian etsimistä, mutta nainenhan on aina vapaa kaikesta syyllisyydestä sekä puolustaa omia kanssasisariaan vaikka kyseinen nainen olisi tehnyt vaikka mitä.

      • Risto Reipas 82

        "Voin kysyä vain: Milloin te naiset katsotte sinne peiliin muutakin kuin ulkonäön takia?

        Siinä pääsyy miesten ongelmiin ja valituksiin. Kovasti kehotusta katsoa miehen peiliin ja miehestä vian etsimistä, mutta nainenhan on aina vapaa kaikesta syyllisyydestä"

        Huomaatkohan ristiriitaisuutta kirjoittamassasi tekstissä?


      • sir_eino

        "Olisit miesten housuissa muutaman päivän etsien esim. seuraa niin huomaisit."

        Häh? Mut käytännössä pakotettiin yhdyntään tänään. Tai no ei pakotettu mutta ilmaistiin sen verran selvästi että yhdyntä on suoritettava ettei siitä oikein voinut eikä kehdannut kieltäytyä.

        Ei se naisen saaminen nyt niin vaikeaa ole.


      • ...
        sir_eino kirjoitti:

        "Olisit miesten housuissa muutaman päivän etsien esim. seuraa niin huomaisit."

        Häh? Mut käytännössä pakotettiin yhdyntään tänään. Tai no ei pakotettu mutta ilmaistiin sen verran selvästi että yhdyntä on suoritettava ettei siitä oikein voinut eikä kehdannut kieltäytyä.

        Ei se naisen saaminen nyt niin vaikeaa ole.

        No sinä oletkin erikoistapaus, kun olet YTM.


      • sir_eino
        ... kirjoitti:

        No sinä oletkin erikoistapaus, kun olet YTM.

        Tai sitten satuin vain olemaan oikealla paikalla oikeaan aikaan. Minähän sille juttelemaan menin mutta siitä eteenpäin muija kyllä sanoi miten homma etenee.


      • Rehellisesti
        Risto Reipas 82 kirjoitti:

        "Voin kysyä vain: Milloin te naiset katsotte sinne peiliin muutakin kuin ulkonäön takia?

        Siinä pääsyy miesten ongelmiin ja valituksiin. Kovasti kehotusta katsoa miehen peiliin ja miehestä vian etsimistä, mutta nainenhan on aina vapaa kaikesta syyllisyydestä"

        Huomaatkohan ristiriitaisuutta kirjoittamassasi tekstissä?

        En koska edelleen milloin naiset katsovat sinne peiliin?
        Eivät he katso ja miehen siinä tapauksessa aika hyödytön sinne tuijottaa.


      • Rehellisesti
        sir_eino kirjoitti:

        "Olisit miesten housuissa muutaman päivän etsien esim. seuraa niin huomaisit."

        Häh? Mut käytännössä pakotettiin yhdyntään tänään. Tai no ei pakotettu mutta ilmaistiin sen verran selvästi että yhdyntä on suoritettava ettei siitä oikein voinut eikä kehdannut kieltäytyä.

        Ei se naisen saaminen nyt niin vaikeaa ole.

        Puhut yksittäistapauksesta.

        Me puhumme keskimäärin miehestä ja eri toten niistä miehistä joille naisten saanti ei ole helppoa.


      • Naisasialooseri.
        sir_eino kirjoitti:

        Tai sitten satuin vain olemaan oikealla paikalla oikeaan aikaan. Minähän sille juttelemaan menin mutta siitä eteenpäin muija kyllä sanoi miten homma etenee.

        minä olen ATM ja se on hyvin yksinkertainen asia se. Ja se, että saat pillua johtuu siitä että olet saanut ennenkin. sillä saaminen ja saamattomuus ovat kummatkin itseään ruokkivia kierteitä.


      • sir_eino
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        minä olen ATM ja se on hyvin yksinkertainen asia se. Ja se, että saat pillua johtuu siitä että olet saanut ennenkin. sillä saaminen ja saamattomuus ovat kummatkin itseään ruokkivia kierteitä.

        No kuule joskus minäkin olen sitä ekaa kertaa saanut. Kuten kaikki.


      • Risto Reipas
        Rehellisesti kirjoitti:

        En koska edelleen milloin naiset katsovat sinne peiliin?
        Eivät he katso ja miehen siinä tapauksessa aika hyödytön sinne tuijottaa.

        Ja samalla logiikalla naisten on turha sinne tuijottaa, kun miehetkään ei tuijota... huoh.

        Jospa jokainen yksilönä vilkaisisi sinne sukupuolesta riippumatta...


      • sir_eino
        Rehellisesti kirjoitti:

        Puhut yksittäistapauksesta.

        Me puhumme keskimäärin miehestä ja eri toten niistä miehistä joille naisten saanti ei ole helppoa.

        Niin. Jos puhutaan miehistä niin puhutaan sitten niistä keskimäärin. En mä usko että keskimäärin miehelle on mikään mahdoton saavutus saada nainen. Ainakin itse tunnen enemmän miehiä jotka on parisuhteessa kun jotka eivät ole. Enkä mä usko että niiden naisten eteen on tarvinnut lohikäärme surmata, ihmiset tapaavat, pitävät toisistaan, pariutuvat. Ei se sen ihmeellisempää ole.

        Miehet jotka saavat aina ja jotka eivät saa koskaan ovat harvinaisia.


      • Naisasialooseri.
        sir_eino kirjoitti:

        No kuule joskus minäkin olen sitä ekaa kertaa saanut. Kuten kaikki.

        Käsittääkseni tällä palstalla on paljon miehiä, jotka eivät ole saaneet koskaan. Kaikilla ei tule koskaan sitä ekaa kertaa ja heitä kutsutaan alemman tason miehiksi.


      • sir_eino
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Käsittääkseni tällä palstalla on paljon miehiä, jotka eivät ole saaneet koskaan. Kaikilla ei tule koskaan sitä ekaa kertaa ja heitä kutsutaan alemman tason miehiksi.

        No... Kaikki jotka ovat saaneet joskus ovat saaneet joskus ekaa kertaa. Vaikea sun on ehkä tätä tajuta mutta en minä ainakaan syntynyt itsevarmana ja kokeneena kaverina vaan olin nuorena poikana hyvinkin ujo. Ja ihan samalla tavalla jännitin ekaa kertaa naisen kanssa kun varmaan kaikki muutkin. Tai varmaan enemmän kun moni muu. Jännitän edelleen treffejä jos vaikka pidän siitä naisesta todella paljon. Ihan normaalia se on. Se on sitten oma juttunsa että pystyykö voittamaan sen pelkonsa vai ei.


      • Naisasialooseri.
        sir_eino kirjoitti:

        No... Kaikki jotka ovat saaneet joskus ovat saaneet joskus ekaa kertaa. Vaikea sun on ehkä tätä tajuta mutta en minä ainakaan syntynyt itsevarmana ja kokeneena kaverina vaan olin nuorena poikana hyvinkin ujo. Ja ihan samalla tavalla jännitin ekaa kertaa naisen kanssa kun varmaan kaikki muutkin. Tai varmaan enemmän kun moni muu. Jännitän edelleen treffejä jos vaikka pidän siitä naisesta todella paljon. Ihan normaalia se on. Se on sitten oma juttunsa että pystyykö voittamaan sen pelkonsa vai ei.

        lähestymään ja vielä harrastamaan seksiä selvinpäin ei ole ujo tai epävarma. Monille YTM kavereillenikin naisen iskeminen selvinpäin ottaa lujille.


      • daa-a!!!
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        lähestymään ja vielä harrastamaan seksiä selvinpäin ei ole ujo tai epävarma. Monille YTM kavereillenikin naisen iskeminen selvinpäin ottaa lujille.

        Olet antanut ymmärtää että pelottelet naisia huviksesi ja saat nautintoa stalkkauksesta ja naisten elämän hankaloittamisesta, et ole parisuhdekelpoinen ihan sama oletko loveshy vai et.


      • sir_eino
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        lähestymään ja vielä harrastamaan seksiä selvinpäin ei ole ujo tai epävarma. Monille YTM kavereillenikin naisen iskeminen selvinpäin ottaa lujille.

        Niin no... Enkä minä ole enää 18v. Kyllä nuorempana tarvitsi vähän rohkaisua ennen kun alkoi lähestyä tyttöjä mutta enää ei. Seksiä selvin päin? No... Eikö se nyt ole ihan normaalia että sitä harrastetaan selvin päin? Paljon mukavampaa se silloin on.


      • Naisasialooseri.
        sir_eino kirjoitti:

        Niin no... Enkä minä ole enää 18v. Kyllä nuorempana tarvitsi vähän rohkaisua ennen kun alkoi lähestyä tyttöjä mutta enää ei. Seksiä selvin päin? No... Eikö se nyt ole ihan normaalia että sitä harrastetaan selvin päin? Paljon mukavampaa se silloin on.

        18 vuotiaana ollut edes pitänyt naista kädestä enkä olisi voinut kuvitellakkaan lähestyväni naista olimpa selvä tai kännissä.


      • sir_eino
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        18 vuotiaana ollut edes pitänyt naista kädestä enkä olisi voinut kuvitellakkaan lähestyväni naista olimpa selvä tai kännissä.

        Minä olin suudellut naista. Kerran. Seksiä olin harrastanut sekä oikean että vasemman käden kanssa.


    • tehomies

      Itse en tunnustaudu naisvihaajaksi, vaan arvostan naisia ikään, näköön, kokoon, koulutukseen tai yhteiskunnalliseen asemaan katsomatta. Mutta olen ehkä vanhanaikainen ja en
      hyväksy vapaata sukupuolikäytöstä. Mielestäni seksi kuuluu vain parisuhteeseen!

      Huoria en kunnioita lainkaan, huora on toiseksi alinta kastia-huoraa alhaisempi on vain
      huoraan sekaantuva mies.

      • ap

        Ketkä määrittelet huoriksi?


      • tehomies
        ap kirjoitti:

        Ketkä määrittelet huoriksi?

        Mielestäni huoria ovat seksipalveluja myyvät sekä irtosuhteita harrastavat.


      • Suuri Isä
        ap kirjoitti:

        Ketkä määrittelet huoriksi?

        joka antaa pilluaan rahasta, lutka taas nainen joka antaa ilmaiseksi.


    • ghgfhdghd

      Ja tota feministipaskaa näillä palstoilla pyöritellään?? Normaali mies ei ole kiinostunut tällaisista aiheista.

      • ap

        Vain poikkeava mies, ei miehekäs mies, on sitä mieltä, että nainenkin on ihan saman arvoinen ihminen kuin mies?


      • Risto Reipas 82

        No mieluummin feminismipaskaa kuin ATM-paskaa. Eikä tämä nyt ole feminismiä vielä nähnytkään. Harvoja täysijärkisesti aloitettuja ketjuja tällä palstalla.


      • ap
        Risto Reipas 82 kirjoitti:

        No mieluummin feminismipaskaa kuin ATM-paskaa. Eikä tämä nyt ole feminismiä vielä nähnytkään. Harvoja täysijärkisesti aloitettuja ketjuja tällä palstalla.

        En ole feministi. Tietenkin olen sitä mieltä, että miehet ja naiset ovat saman arvoisia, mutta jos feminismillä tarkoitetaan sitä, että on naisasiaan perehtynyt, ajattelee sitä paljon ja että suhtautuu enemmän tai vähemmän kielteisesti miehiin, niin en ole feministi.

        Naisella tulisi olla oikeus esittää mielipiteitään ilman, että mitätöidään tokaisulla "feministi" kuin se sana kuuluisi johonkin samaan luokkaan kuin sana "huora". Kyse vain naisten mitätöinnistä. Vaikea ilmaista mielipiteitä naisena, jos ne voidaan teilata ihan sillä, että puhujana on nainen.


      • ....
        ap kirjoitti:

        En ole feministi. Tietenkin olen sitä mieltä, että miehet ja naiset ovat saman arvoisia, mutta jos feminismillä tarkoitetaan sitä, että on naisasiaan perehtynyt, ajattelee sitä paljon ja että suhtautuu enemmän tai vähemmän kielteisesti miehiin, niin en ole feministi.

        Naisella tulisi olla oikeus esittää mielipiteitään ilman, että mitätöidään tokaisulla "feministi" kuin se sana kuuluisi johonkin samaan luokkaan kuin sana "huora". Kyse vain naisten mitätöinnistä. Vaikea ilmaista mielipiteitä naisena, jos ne voidaan teilata ihan sillä, että puhujana on nainen.

        Kiviäkin kiinnostaa naisten mielipiteet.


      • Risto Reipas 82
        .... kirjoitti:

        Kiviäkin kiinnostaa naisten mielipiteet.

        Olen kivi.


      • myrskytuuleenhuutaja
        .... kirjoitti:

        Kiviäkin kiinnostaa naisten mielipiteet.

        kun täällä päivät pitkät ruikuttelet..
        älä syytä naisia jos et edes yritä oppia naisista ja elämästä ylipäätään.


      • ....
        myrskytuuleenhuutaja kirjoitti:

        kun täällä päivät pitkät ruikuttelet..
        älä syytä naisia jos et edes yritä oppia naisista ja elämästä ylipäätään.

        Jaaha, wannabeherrasmies neuvoo.


    • Voisin vähän koettaa selittää tätä seuraavasti: Viha mitä sillä saa aikaiseksi? Ei niin yhtään mitään sillä saa vain vihaa takaisin ja kierre on valmis. Jos saa vihaa joltakin tai pettymystä niin eihän sitä nyt kannata yleistää kaikkia koskevaksi, koska jokainen ihminen on yksilö.

      Se että jos rupeaa vihaamaan jotakin suvereenisti niin ei ole kyllä järki enää sen jälkeen tallella. Onko se nyt niin vaikea tajuta sitä asiaa että itsessäänkin saattaa olla vikaa miksi on saanut sellaista kohtelua. Kyllä jos vähänkään on järkeä niin sen kyllä tajuaa. Eli toisen huomioiminen sen jos osaa niin on aika pitkällä, se on taito joka tulee elämänkokemuksen kautta tai voi olla synnynnäinenkin lahja. Tosin voin olla väärässäkin koska en ole asiaan perehtynyt, mutta näin amatöörinä sanoisin näin.

      "Mikä naisissa muka on niin pelottavaa?"
      Ei yhtään mitään, kaikki on yksilöitä. Osa on aika mukaviakin, kokemusta on.

      Tosin tiedostan muutamia asioita missä eroavaisuuksia on ihan pitkäaikaisen kokemuksen kautta, kun pienempänä ollessani olin tekemisissä useasti vastakkaisen puolen kanssa ja olen muuten vieläkin kaveritasolla. Joten kyllä ymmärrän aika paljonkin eri asioita. Mutta en tietenkään voi tietää kaikkia, koska ajatusmallit ovat erilaisia. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, mutta ymmärtää pystyy tai ainakin yrittää.

      • ap

        Lisäisin tuohon pohdintaasi, mitä vihalla saa aikaiseksi, että sillä saa aikaiseksi myös ja ennen kaikkea paskan fiiliksen itselleen, siis sille joka vihaa. Ei viha varmastikaan ole mukava tunne tuntea.

        Joskus (tähän aiheeseen liittymättä) olen miettinyt, että millainen on se isä tai äiti, joka haluaa, että hänen lapsensa tuntee vihaa. Isä tai äiti joka opettaa lapsensa vihaamaan - milloin mitäkin: vaikka naisia tai sitten miehiä, jotain tiettyä poliittista kantaa, uskontoa tai tietyn ryhmän ihmisiä. Voihan negatiivisia ja vihan tunteita olla, mutta miksi rakentaa niille oma verstas omaan päähän.


    • työtön ATM

      Minun misogyniani kohdistuu vain lutkiin.

      • asjmCKCFÖFÖÄCDFÖS

        ja kaikki naiset on susta lutkia


      • myrskytuuleenhuutaja

        Lutkia on sun mukaan kaikki jotka on vähänkään seurustelleet, tapailleet vastakkaista sukupuolta tai omaavat tyydyttävän sosiaalisen elämän.

        Kaikki ei istu himassa vaikkeivat naisikaan kaikkea mitä liikkuu. Treffit ei ole synonyymi seksille jne. Deittailla voi vaikka kymmentä eri tyyppiä ilman seksiä jne.


    • vbbxcxcvb

      Palstan misogynia johtuu tämänkaltaisista aloituksista. Se ei ole oikeaa naisvihaa vaan vittuilua puolin ja toisin. Tämäkin pelle-palsta erottuu todellisesta elämästä aika paljon.

      Miks muuten vittuiluketjut saa eniten vastauksia? Tuleeko porukka palstalle riitelemään?

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9614460

      • ap

        Mitähän vittuilua tähän aloitukseen liittyi?

        Naisvihamielisyydestä: siitä eivät kärsi vain naiset, vaan myös monet miehet. Ne miehet jotka eivät suhtaudu naisiin vihamielisesti, koska naisvihaajat lokaavat helposti kaikkien miesten mainetta ja koska nämä miehet joutuvat kuin väkisin puolustusasemiin kahteen suuntaan tyyliin "en vihaa naisia, mutta olen silti mies".


      • fvbxvbvc
        ap kirjoitti:

        Mitähän vittuilua tähän aloitukseen liittyi?

        Naisvihamielisyydestä: siitä eivät kärsi vain naiset, vaan myös monet miehet. Ne miehet jotka eivät suhtaudu naisiin vihamielisesti, koska naisvihaajat lokaavat helposti kaikkien miesten mainetta ja koska nämä miehet joutuvat kuin väkisin puolustusasemiin kahteen suuntaan tyyliin "en vihaa naisia, mutta olen silti mies".

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9614460


      • ap

      • nttään numeroilla oh
        ap kirjoitti:

        En tajua, miten linkkisi liittyy aloittamaani ketjuun.

        alstan misogynia johtuu tämänkaltaisista aloituksista. Se ei ole oikeaa naisvihaa vaan vittuilua puolin ja toisin. Tämäkin pelle-palsta erottuu todellisesta elämästä aika paljon. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9614460


      • ap
        nttään numeroilla oh kirjoitti:

        alstan misogynia johtuu tämänkaltaisista aloituksista. Se ei ole oikeaa naisvihaa vaan vittuilua puolin ja toisin. Tämäkin pelle-palsta erottuu todellisesta elämästä aika paljon. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9614460

        Vilkaisin suosikkiketjuasi, jota mainostat. Käsitin niin, että siinä kehotettiin ATM.iä miettimään, miksi joku nainen valitsisi juuri hänet, siis että mitä hyviä puolia hänessä on.


    • myrskytuuleenhuutaja

      ja nykyään pistäydyn täällä harvakseltaan. Järkevät kirjoittelijat ovat enää murto-osa palstasta.

      Parin vakikirjoittelijan (misogyyniatmiehet joilla on mielenterveysomgelmia vaikka muille jakaa) spämmäykset valtaavat palstan, jo kirjoitusasusta näkee että on samat tyypit kyseessä. Ei vaan jaksa, lääkärille joutaisivat eivätkä tänne palstalle.

    • Vinoavagina

      #tuplastandardit ap xDdd perusnainen...

    • HelenaSnellman

      Tämä lihapulla on tuomittu useista virkarikoksista työtehtävissä.

      Lokakuussa 2014 Kiukkonen tuomittiin sakkoihin luvattomasta tietojen urkinnasta. Hän oli katsellut salaisia tietoja ilman virkatehtäviin liittyvää syytä sekä välittänyt niitä rikoksesta epäiltynä olleelle tuttavalleen. Käräjäoikeuden mukaan Kiukkonen syyllistyi kahteen henkilörekisteririkokseen ja kahteen virkavelvollisuuden rikkomiseen. Lisäksi Kiukkosta epäiltiin virkavelvollisuuden rikkomisesta, kun hän oli virkapuvussaan vieraillut Helsingin vankilassa tapaamassa huumerikoksista tuomittua MC Cannonball -moottoripyöräjengin jäsentä. Rikosepäilyn mukaan kyse oli yksityisestä tapaamisesta.

      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/julkkispoliisi-lahettaa-terveisia-vankilaan-ja-puolustelee-mv-lehtea-ei-siella-kaikki-ole-vaaraa-tietoa/6109154#gs.f9LYBA0

      Poliisi urkki luvatta 19000 kertaa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000099842.html

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe