Aion tehdä lävärit alahuulen reunoihin itse (eli snake bites). Kysyisin vinkkiä siitä, kuinka pitkätappiset korut kannattaa ostaa, kun huuli kuitenkin turpoaa. Ja jos jollakulla on omakohtaisia kokemuksia tai hyviä vinkkejä tekoon tjsp niin kertokaa ihmeessä!
Kiitos! :)
Snake bites
2
649
Vastaukset
- omakoht. kokemus
riippuu huulesi paksuudesta, tosin vähintään 8mm. itselläni oli 10mm aloituskorut ja tiukkaa teki niidenkin kanssa, etenkin aamuisin turvotus oli aika paha. särkylääkkeillä turvotus (ja kipu) helpottaa, itse napsin pari 400mg nappia päivässä ensimmäisten 4 päivän ajan.
kannattaa myös harkita bioplastia aloituskoruiksi. titaani on toinen vaihtoehto, mutta mulla ainakin napsahti monta kertaa hampaaseen se koru kun en ollut siihen tottunut, etenkin syödessä oli hankalaa... olis varmaan ollut parempi käyttää sitä bioplastia itsekin. - tyttötäällävain
en tosiaan suosittele bioplastia,siinä menee ihan heti kierteeet paskaks... -_-
Ja kannattaa olla se 10-20mm,mulla alahuulessa ollu aina alotuskoruna se 8mm,ja on ollu okk,mut ylähuulessa teki tiukkaa 20mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243409Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112818- 282504
- 421907
- 511749
- 141641
- 421525
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 541404
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2631151