kuinka yleistä miesten virtsankarkailu on. itse olen 40 vuotias mies ja lievää tiputtelua on esiintynyt yli 10 vuotta. löytyykö jostakin suojahousuja mihin ei tarvitse erikseen kiinnittää vaippoja. nyt on ongelmana, ettei löydy miehille sopivaa alushousua, missä suojat istuisivat napakasti. jos teillä on samanlaisia ongelmia minkälaisia alushousuja ja vaippoja käytätte?
miesten virtsankarkailu
7
2317
Vastaukset
- tippasee myös
itselläni on ollut samoja vaivoja yli 10 vuotta aluksi käytin vaimoni large pikkuhousunsuojia, mitkä ei enää riitä nykyään hyvä suoja on päivisin tena lady tippasuojat, öisin käytän lastenvaippoja jotka istuu miehille myös erinoimaiseti kun tarvitsee surempaa suojaa. naisten sloggi pikkuhousut soveltuvat myös erinomisesti miehille kun tarvitsee suojaa missä vaipat istuu hyvin. ps
virtsankarkailu on erittäin yleinen vaiva, sekä miehillä. sekä naisilla . naisten virtsankarkailusta vaan puhutaan jostainsyystä., vielä enemmän naisten kohdatalta Vaikka kastelua sattuu kumallakin osapuokellasi. ps vaimoni laittoon suojat housuihini, kun olivisat jatkuvasti märät.- Anonyymi
Mulla myös vaipat käytössä , kun meinaa tulla housuihin . Silloin kun käytän vaippoja , on naisten
sloggipikkuhosut vaipan päällä.
- tena
miesten virtsankarkailu on lähes yhtä yleistä kuin naisillakin, eli noin 25 prosentilla aikuisilla esiintyy jonkinasteista vuotoa. hyvä apu vaivaan on pidemmät pikkuhousunsuojat tai inkosuojat jotka pitävät myös hajun sisällään ja ovat myös kuivantuntoisia kastueessaankin. lastenvaippa on myös hyvä apu, varsinkin öisin.
- Anonyymi
Miten saat lastenvaipan mahtumaan itsellesi?
- Jussi
Rohkeasti vain vaippoja käyttämään. Minä ostan Attendsin ja Molicaren vaippoja jotka molemmat on täysin huomaamattomia housujen alla. Eivät kahise ja pissi ei haise. Saunailloissa olen ensin mennyt vessaan ja ottanut vaipan pois, sitten saunonut normaalisti ja taas lähtiessä mennyt vessan kautta ja laittanut vaipan takaisin. Kukaan ei ole huomannut mitään.
- Anonyymi
Minä olen 30 vuotias mies ja mulla on se ongelma ollut viime aikoina, että kun menen pissalle, puolet pissasta tulee housuun varsinaisen virtsaamisen jälkeen. En saa rakkoa tyhjäksi ja se loppu virtsa tulee sitten jälkeenpäin.
t. Oolofi - Anonyymi
Mies ei kärsi kusenkarkailus mies kusee kun kusettaa. Naisilla menee niin herkästi kumpikin lasti housuun. Minulla on iso muna ja minä osaan kusta olen kussut kun opin kävelemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005